Σελίδα 1 από 2

Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 08:56
από erling
Καλημέρα..
Έχω εδώ και κάποιο διάστημα που θέλω να αλλάξω αμορτισέρ.
Δεν μπορώ να ανέβω οικονομικά στην κατηγορία των blinstein ή conti κίτρινων (€650+)οπότε μέχρι στιγμής είμαι μεταξύ των blinstein D4(μαύρα) 250€ και Monroe Reflex 290€.
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες.
Ευχαριστώ...

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 11:38
από MacPap
Εγώ φίλε δεν έχω ιδέα αλλά σίγουρα κάποιοι άλλοι έχουν ;)

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 12:16
από UltiMo_
γνώμη μου είναι να βάλεις τα ίδια που φοράει απ τη μάνα του και να μην κάνεις πειράματα. όχι τόσο πολύ για την ασφάλειά σου, αλλα κυρίως για την άνεσή σου. ειδικά σε γαλλικά αυτοκίνητα θεωρώ χαζό να πληρώσεις για να κάνεις το αμάξι σου λιγότερο άνετο
αυτά που αναφέρεις τα προτείνει ο κατασκευαστής ή όχι?

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 12:52
από MacPap
erling οι τιμές που γράφεις είναι για ένα ή και τα τέσσερα?

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 13:04
από erling
ultimo τα μαμά πάνε 520€ στην αντιπροσωπεία που είναι διάφορες μάρκες (sachs, KYB και μία άλλη) με το logo της Renault, αφού ως γνωστό καμμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν κατασκευάζει αμορτισέρ....
Τώρα που το σκέφτομαι γιατί να μην ρωτήσω και σε ανεξάρτητο?.....


Macpap, 4άδα :)

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 13:29
από MacPap
Ααααχ ησύχασα :o

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 17:17
από UltiMo_
Μαμά δεν εννοώ να γράφει πάνω Renault. Να πας σε ένα ανεξάρτητο με την άδεια στα χέρια και να τον ρωτήσεις ποιο μπορείς να βάλεις. Θα σου πει αυτός τα 2-3-5-10 διαθέσιμα και θα επιλέξεις. Μην βάζεις ο,τι να'ναι. εγώ όταν ακούω για bilstein άσπρα κόκκινα κίτρινα μπλέ, τρομάζω. θα το κάνεις το αμαξάκι κούτσουρο και θα το σκυλομετανιώσεις. Το ίδιο ισχύει και σε λάστιχα, ζάντες, ελατήρια. Ο κατασκευαστής είναι πιο έξυπνος απο το μπαρμπαμήτσο της γειτονιάς σας. Εμπιστευτείτε τον

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2012, 21:03
από erling
Αυτό έκανα βρε συ.
Για αντικατάστασης (ίδια+ με τα μαμά) είναι 3 είδη. KYB EXES G, MONROE REFLEX, SACHS ADVANTAGE και SACHS SUPERTOURING.
Αν κάποιος θέλει να βελτιώσει (αρκεί να ξέρει τι θέλει) θα πάει σε BILSTEIN (D6 ή D8)και KONI.
Εγώ τελικά απέρριψα το bilstein και είμαι μεταξύ MONROE και SACHS.
Αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες αν τα έχει δοκιμάσει κάποιος....

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2012, 00:14
από UltiMo_
η λέξη "βελτιώσει" πως ορίζεται? Για μένα σημαίνει "καταστρέψει"

Re: Αλλαγή αμορτισέρ

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2012, 17:49
από pipinos1976
erling έγραψε:Αυτό έκανα βρε συ.
Για αντικατάστασης (ίδια+ με τα μαμά) είναι 3 είδη. KYB EXES G, MONROE REFLEX, SACHS ADVANTAGE και SACHS SUPERTOURING.
Αν κάποιος θέλει να βελτιώσει (αρκεί να ξέρει τι θέλει) θα πάει σε BILSTEIN (D6 ή D8)και KONI.
Εγώ τελικά απέρριψα το bilstein και είμαι μεταξύ MONROE και SACHS.
Αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες αν τα έχει δοκιμάσει κάποιος....
Sachs χωρίς 2η συζήτηση. Τουλάχιστον στο δικό μου (Astra G του 2000) που από τη μαμά του φορούσε Sachs* ΟΛΟΙ προτιμούν Sachs αντί για Monroe και KYB που τα έχουν για δεύτερες λύσεις. Τα Bilstein και τα KONI (εξαιρώ τα απλά, π.χ. Bilstein μαύρα** που αντιστοιχούν στα εργοστασιακά) είναι πιο σκληρά και γίνονται ενοχλητικά όταν κάνεις μεγάλες διαδρομές. Αν κοιτάξεις για λύσεις KYB ή MONROE κοίταξε για τα πιο καλά μοντέλα και όχι τα απλά που ούτε αντοχή έχουν, ούτε δίνουν ίδια απόδοση με τα μαμά. Από την εποχή του Kadett (1984) προτιμούσαμε KYB ή Monroe όταν λέγαμε ότι θα το αποσύρουμε, ενώ, ακόμα και σήμερα, με 350.000+ Km στην πλάτη του, φοράμε κάποια αμορτισέρ καλύτερα (π.χ. Bilstein μαύρα ή κάποιο καλύτερο μοντέλο της KYB).

* Φορούσε Sachs στις 3 διαφορετικές εκδοχές τους: τα απλά, αυτά που φορούσε το sport και τα χαμηλώματος.
Τα απλά ήταν πολύ μαλακά. Άντεξαν άνετα 90.000 Km, αλλά στο τέλος το αμάξωμα έπλεε.
Αυτά του sport ήταν ενισχυμένα τα μαμά και πήγαιναν με δύο εκδοχές ελατηρίων: τα απλά και τα 2 cm χαμηλωμένα (μέχρι το 2000 έδιναν τα απλά, μετά αυτά με 2 cm χαμήλωμα). Είχαν δηλαδή μεγαλύτερο rebound. Τα φοράω εδώ και 58.000 Km. Το αυτοκίνητο κρατάει καλύτερα, είναι λίγο πιο απόλυτο σε άσχημο δρόμο (μπορεί να φύγει πιο εύκολα), ΑΛΛΑ κοπανάει περισσότερο και σε ορισμένους "δρόμους", όπως η Αντιρρίου - Ιωαννίνων, η κίνηση γίνεται εκνευριστική σε τέτοιο βαθμό που τα λεωφορεία / φορτηγά να είναι γρηγορότερα σε ορισμένα σημεία (π.χ. Λουτρό, Αγ. Στέφανο κτλ).
Τα χαμηλώματος (3,5 cm νομίζω) που τα έδιναν ως βελτίωση, κυρίως για τα sport μοντέλα (το 3d δηλαδή) δεν τα συζητάω καν. Μου είχαν δώσει στο παρελθόν κάποια ελατήρια και αμορτισέρ τέτοια, τα δοκίμασα Πέμπτη - Τρίτη, δεν τα άντεξα και τα σούταρα, αν και τα κρατήματα ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Αν δεν μπορείς να παρκάρεις στη Σχολή (ούτε τη ράμπα εξόδου από το δρόμο δεν μπορούσα να ανέβω άνετα), όμως, τι να το κάνεις το κράτημα στο δρόμο;

** Σε αντοχή, αν κάνουμε σύγκριση ΜΑΜΑ vs BILSTEIN μαύρα, κερδίζει κατά κράτος το ΜΑΜΑ (δηλαδή το Sachs). Επειδή, λοιπόν, το ζήτημα δεν είναι να έχεις την ίδια απόδοση μόνο, αλλά και διάρκεια ζωής, σου προτείνω Sachs.

Τώρα, στο θέμα τιμής. ΣΥΝΗΘΩΣ, αν αγοράσεις π.χ. Opel και Sachs, το Sachs θα είναι φθηνότερο, οπότε, εφόσον το Opel είναι Sachs, βάζεις το 2ο και πληρώνεις και λιγότερο. Στη δική μου περίπτωση, λόγω γνωριμίας, τα Opel / Sachs μου ήρθαν φθηνότερα από τα Sachs, οπότε προτίμησα τα πρώτα.

Ευχαριστώ.