Τα υγρά φρένων, αν πέσει η στάθμη τους, δεν τα συμπληρώνεις. Είναι απλά μια ένδειξη οτι έχουν φαγωθεί τα τακάκια ή/και τα δισκόφρενα. Αν τα αντικαταστήσεις, τα υγρά θα ανέβουν στάθμη.
Με την αντικατάσταση των υγρών όμως τι γίνεται? Μου είπε ο μάστοράς μου να μην τα αλλάξω, γιατι όλα τα τσιμουχάκια, λαστιχάκια, σωληνάκια, έχουν "συνηθίσει" με το παλιό, πιο πηχτό υγρό. και αν τα αδειάσω και πάρουν αέρα (έστω και προσωρινά μέχρι να μπει το νέο) θα σαπίσουν/σκουριάσουν ένα ένα.
Όταν ρώτησα τον φρενατζή του λεωφορείου, μου είπε οτι πρέπει να τα αλλάζεις, γιατί το ίδιο το υγρό, όταν παλιώσει και αλλάζει η σύστασή του, μπορεί να κάνει τα τσιμουχάκια να σαπίσουν και τα σωληνάκια να σκουριάσουν. Εσείς κάθε πότε τα αλλάζετε?
Υγρά φρένων
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Υγρά φρένων
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Υγρά φρένων
Μετά το ποστ, άρχισα να ψάχνω σε διάφορα φόρουμ. άλλοι λέγανε να τα αλλάζεις σε 1 χρόνο άλλοι σε 2, άλλοι πιο υπερβολικοί λένε οτι για αγονιστική οδήγηση σε πίστα θέλει κάθε εξάμηνο, ενώ άλλοι λέγανε οτι δεν είναι και γάλα να ξυνίσει, αντέχει και 3 χρόνια. Κανέις όμως δεν έλεγε να μην τα αλλάζεις ποτέ μέχρι να δημιουργήσει πρόβλημα πέδησης. Να το νιώθεις δηλαδή στο πόδι οτι έχει κενά. Γιαυτο πήγα κατευθείαν στον φρενατζή για αλλαγή.
Ο οποίος έβγαλε ένα ακριβό βαλιτσάκι, το άνοιξε, και έβγαλε απο μέσα ένα εργαλείο σαν χοντρό στυλό. Φαινότανε καλής ποιότητας ακριβό μηχάνημα. Στην άκρη είχε δύο μυτάκια. Τα βύθισε στο υγρό φρένων και έβγαλε την ένδειξη Πράσινο-ok. Και μου είπε, άστα, μια χαρά είναι τα υγρά.
Τελικά δεν τα άλλαξα και επανερχόμαστε στο αρχικό ερώτημα. Κάνουμε οτι λέει η λογική και τα φόρουμ?Δηλαδή 2-3 χρόνια? Η τα αφήνουμε 5-6 και βλέπουμε?
Ο οποίος έβγαλε ένα ακριβό βαλιτσάκι, το άνοιξε, και έβγαλε απο μέσα ένα εργαλείο σαν χοντρό στυλό. Φαινότανε καλής ποιότητας ακριβό μηχάνημα. Στην άκρη είχε δύο μυτάκια. Τα βύθισε στο υγρό φρένων και έβγαλε την ένδειξη Πράσινο-ok. Και μου είπε, άστα, μια χαρά είναι τα υγρά.
Τελικά δεν τα άλλαξα και επανερχόμαστε στο αρχικό ερώτημα. Κάνουμε οτι λέει η λογική και τα φόρουμ?Δηλαδή 2-3 χρόνια? Η τα αφήνουμε 5-6 και βλέπουμε?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6649
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Υγρά φρένων
Κάνεις ότι λέει ο κατασκευαστής. Αυτή είναι πάγια θέση μου. Σε θέματα που άπτονται της ασφάλειας του οχήματος. Δηλαδή Ρόδες ανάρτηση και κατεύθυνση. Τα άλλα χέστηκες και να μείνεις δεν σε νοιάζει αλλά αν μείνεις ΑΠΟ φρένα σε νοιάζει και σε κόβει.
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Υγρά φρένων
Να μείνεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Να γίνει πιο ασαφές το πενταλ του φρένου και αν για να γλιτώσεις 20 ευρώ, δώσεις 200 σε λαστιχάκια και εργατικά μας νοιάζει.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6649
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Υγρά φρένων
Δεν κατάλαβα τίποτε!UltiMo_ έγραψε:Να μείνεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Να γίνει πιο ασαφές το πενταλ του φρένου και αν για να γλιτώσεις 20 ευρώ, δώσεις 200 σε λαστιχάκια και εργατικά μας νοιάζει.
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Υγρά φρένων
Μετάφραση: Το πρόβλημα που δημιουργείτε δεν είναι οτι θα μείνεις απο φρένα και θα σκοτωθείς. Αλλα οτι σταδιακά το υγρό θα απορροφήσει πολύ νερό-υγρασία, θα πέσει το σημείο βρασμού, θα βράσει κάποτε, θα δημιουργήσει φυσαλίδες, με αποτέλεσμα σε κάθε πάτημα του πεντάλ, να πρέπει να συμπιεστούν οι φυσαλλίδες πρίν το υγρό αρχίσει να πατάει το τακάκι. Δηλαδή να γίνει το πάτημα πιο ασαφές, σαν να πατάς σε σφουγγάρι. Σε νορμαλ συνθήκες οδήγησης αυτό δε νομίζω να συμβεί μέσα σε 2-3 χρόνια.MacPap έγραψε:Δεν κατάλαβα τίποτε!
Το δεύτερο πρόβλημα είναι οτι αντι να αλλάξεις τα υγρά και να δώσεις 20 ευρώ, το παλιό κακής ποιότητα υγρό φρένων, να σου οξειδώσει και να σου σαπίσει διάφορα τσιμουχάκια σωληνάκια κτλ και να θες δεκαπλάσια λεφτά για την επισκευή των.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6649
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Υγρά φρένων
Τότε δεν διαφωνούμε σε κάτι κάνε ότι λέει ο κατασκευαστής.