Κατόπιν σχετικῆς συζητήσεως ἔμαθα ὄτι τὸ κορδόνι/φυτίλι εἶναι ὁ ἀπλός, προσωρινὸς τρόπος. Τὰ μαστόρια ξεπετάνε τοὺς ἄσχετους (ὅπως ὀ γράφων) μὲ ἕνα κορδόνι γιὰ νὰ ξεμπερδεύουν.
Ἀν δεῖτε συζητήσεις (ἑλληνικὲς ἢ μὴ) στὸ διαδίκτυο θὰ δεῖτε διαφορετικὲς ἀπόψεις. Κάποιοι γράφουν ὄτι βάλανε κορδόνι καὶ κάνανε μπόλικα χιλιόμετρα καὶ δὲν εἴχαν πρόβλημα. Ἄλλος ἔγραψε ὄτι δὲν εἶναι ὐποχρεωτικὸ νὰ ξοδευτεῖ κάποιος μπατίρης, καλὸ εἶναι καὶ τὸ κορδόνι. Ἄλλοι λένε ὄτι εἶναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ γιὰ προσωρινὴ χρῆσι. Προσωπικά, ἀποδέχομαι τὴν δεύτερι ἄποψι.
Τὸ μπάλωμα θεωρεῖται καλύτερο. Τὸ βέλτιστο εἶναι τὸ μανιτάρι. Σφραγίζει ἀπὸ μέσα ἀλλὰ κι ἀπ'ἔξω. Μὲ ἀπλὸ μπάλωμα θὰ σφραγίσει μὲν ἀπὸ μέσα ἀλλὰ ἀπ'ἔξω ἠ τρύπα θὰ πάρει νερὰ τὰ ὀποία θὰ εἰσχωρησουν ἀνάμεσα στὰ διάφορὰ στρώματα τοῦ ἐλαστικοῦ.
Γιὰ τὸ κορδόνι διάβασα ὄτι σὲ κάποιες χῶρες τῆς Εὐρώπης ἀπαγορεύεται καὶ σὲ πρίπτωσι ἀτυχήματος ἠ ἀσφαλιστικὴ δὲν ἀποζημιώνει. Σὲ αὐστραλιανὸ φόρουμ κάποιος ῥωτοῦσε ἀν ἔχει ἀπαγορευτεῖ ἠ χρήσις του στὴν Ἀυστραλία. Τὸ κορδόνι ἐνδέχεται νὰ χρησιμεύσει σὲ κάποιον δικυκλιστὴ ἢ σὲ ἔναν ἐξαιρετικὰ ἄτυχο αὐτοκινητιστή. Ἀν σὲ ξυνηγὰ ἠ τύχη σου τότε μπορεῖ νὰ τύχει νὰ βάλεις τὸν ἐφεδρικὸ τρόχὸ κι ἔπειτα νὰ σοῦ τρυπηθεῖ καὶ δεύτερο λάστιχο, πρὶν προλάβεις νὰ φτιάξεις τὸ πρῶτο.
Κάτι τὸ ὁποῖο ἔμαθα (τὸ ὁποῖο θέλω νὰ τὸ διασταυρώσω) εἶναι ὄτι τὰ κορδόνια τὰ χρησιμοποίησαν οἰ γερμανοὶ στὴν Βόρειο Ἀφρικὴ (κατὰ τὸν Β' ΠΠ) λόγω τοῦ ὄτι οἰ ζημιὲς ἦταν συχνές. Θέλανε κάτι ἄμεσο καὶ βραχυπρόθεσμο ὄταν παθαίναν τὴν βλάβη στὴν μέσι τοῦ "πουθενά". Ἐπιστρέφοντας στὴν μονάδα ἀναλαμβάναν οἱ τεχνίτες.
Δεὶτε κι ἕνα pdf σχετικὰ μὲ τὸ μπάλωμα ἐλαστικοῦ.
http://www.tecnopneumatic.gr/Uploads/Pd ... stikon.pdf