Επιλογή ελαστικών
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Επιλογή ελαστικών
Ἐρώτησις: ὅταν ἔρθει ἡ ὤρα νὰ ἀλλάξετε ἐλαστικὰ τὶ θὰ βάλετε; Ποιὰ μάρκα; Σὲ ποιὰ χαρακτηριστικὰ θὰ δώσετε σημασία;
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Επιλογή ελαστικών
απλά δεν κάνεις πειράματα γιατι το λάστιχο το παντρεύεσαι. δεν είναι κάτι που το αλλάζεις κάθε βδομάδα.
Εγώ είμαι υπερευχαριστημένος απο τα michelin τα οποία είναι τα πιο ακριβά στην κατηγορία που φοράω αλλα για 30 ευρώ στα 3 χρόνια, τσιγκουνιές δεν κάνω.
Εφόσον με βόλεψαν, γιατι να πειραματιστώ? 3 φορές αυτά έχω βάλει
Έχω ακούσει για πειράματα απο φίλους και για δήθεν "καλά" λάστιχα και με εγγύηση, και όλοι το φυσανε και δε κρυώνει
Εγώ είμαι υπερευχαριστημένος απο τα michelin τα οποία είναι τα πιο ακριβά στην κατηγορία που φοράω αλλα για 30 ευρώ στα 3 χρόνια, τσιγκουνιές δεν κάνω.
Εφόσον με βόλεψαν, γιατι να πειραματιστώ? 3 φορές αυτά έχω βάλει
Έχω ακούσει για πειράματα απο φίλους και για δήθεν "καλά" λάστιχα και με εγγύηση, και όλοι το φυσανε και δε κρυώνει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος UltiMo_ την 19 Ιουν 2014, 02:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Επιλογή ελαστικών
Ὅταν λὲς πειράματα τὶ ἐννοεῖς; Δηλαδὴ ἀν τὴν πρώτη φορὰ βάλω Pirelli καὶ τὴν ἄλλη Goodyear ποιὸ τὸ κακό;
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Επιλογή ελαστικών
Εννοώ οτι αν σαρέσουν τα Pirelli και πας και "δοκιμάσεις" τα goodyear και δεν σου βγούν καλά, θα το μετανιώνεις σε κάθε φρενάρισμα το λιγότερο, ή όποτε βρέχει, ή όπου τέλος πάντων το νέο ελαστικό υστερεί εναντι του πρώτου. Για πολλούς μήνες!
Τώρα για να αλλάξεις μάρκα, απλά ψάχνεις τι σε ενοχλεί στο δικό σου. Αν νιώθεις έντονα να είναι χάλια όταν είναι κρύο, ή πολύ ζεστό, ή στο βρεγμένο, ή στι διάρκειά του, τότε ψάχνεις ελαστικό που να είναι καλύτερο στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Αλλα αν σε ένα λάστιχο είσαι ευχαριστημένος, το να "δοκιμάσεις" κάτι άλλο είναι πείραμα και ρίσκο
Τώρα για να αλλάξεις μάρκα, απλά ψάχνεις τι σε ενοχλεί στο δικό σου. Αν νιώθεις έντονα να είναι χάλια όταν είναι κρύο, ή πολύ ζεστό, ή στο βρεγμένο, ή στι διάρκειά του, τότε ψάχνεις ελαστικό που να είναι καλύτερο στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Αλλα αν σε ένα λάστιχο είσαι ευχαριστημένος, το να "δοκιμάσεις" κάτι άλλο είναι πείραμα και ρίσκο
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3421
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Επιλογή ελαστικών
Και εγώ δεν προτιμώ τις αλλαγές. Εχω πλέον κολλήσει στα Brigestone στο δικό μου και στα leasing της εταιρείας θεός φυλάξει απο τις σαβούρες που βάζουν για να γλυτώσουν κόστος.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6652
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Επιλογή ελαστικών
Ελαστικά αλλάζω κάθε 2-4 χρόνια, ανάλογα με τον αριθμό των χιλιομέτρων που κάνω και τις συνθήκες στάθμευσης του οχήματος. Παλαιότερα, όταν έκανα 25.000km το χρόνο, άλλαζα ελαστικά κάθε 2 χρόνια. Τώρα, που το αυτοκίνητο κάνει 15.000km το χρόνο και τον περισσότερο χρόνο σταθμεύει σε κλειστό χώρο (ούτε ήλιος το βλέπει, ούτε κρύο δέχεται), αλλάζω κάθε 4 χρόνια ελαστικά.
Μαμά φορούσε Firestone 175/70R14 που ήταν καλό ελαστικό, αλλά τελείως εκτός χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου (ήταν πολύ κάτω από τα όρια της ανάρτησης). Το κράτησα 60.000km με το ζόρι στο τέλος και μέχρι να έρθει η ώρα να βάλω κάτι καλύτερο.
Άλλαξα σε 195/60R15 (υπήρχε και το 185/65R14) και Bridgestone Potenza RE720. Άψογο ελαστικό που αργούσε να ζεσταθεί, ενισχυμένα πλαϊνά κτλ που έδωσε πολύ κράτημα στο αυτοκίνητο. Μπορώ να πω ότι 4-5 φορές ξεδιπλώθηκε όλη η δύναμή του όταν έβαλα το αυτοκίνητο σε στροφές στο όριό του. Το άλλαξα στα 40.000km, δηλαδή στα 2 χρόνια περίπου, γιατί είχε ήδη φάει 2 καλοκαίρια.
Μετά, μένοντας στην ίδια διάσταση, έβαλα Bridgestone Turanza ER300. Επίσης καλό ελαστικό, αλλά πιο "κυριλέ" σε σχέση με το "γρήγορο" Potenza. Πιο ήσυχο και οικονομικό, πιο μαλακό, εξίσου γερό, αλλά όχι με αντίστοιχα κρατήματα. Το κράτησα 2 χρόνια για 60.000km μιας και τότε είχα κάνει τρελλά ταξίδια με το αυτοκίνητο.
Μετά, άλλαξα διάσταση σε 205/50R16 (την μεγαλύτερη που έπαιρνε το αυτοκίνητο μαμά), αλλάζοντας και ανάρτηση (ελατήρια από το sport -2cm και πιο σφιχτά αμορτισέρ) μένοντας, όμως, στο Turanza. Μέσα σε 2 χρόνια έκανα περίπου 50.000km και άλλαξα τα ελαστικά που είχαν καεί από τις υψηλές ταχύτητες και τον ήλιο. Το πιο χαμηλό προφίλ και η πιο σκληρή ανάρτηση απαιτούσαν ένα πιο μαλακό ελαστικό για να μην είναι το αυτοκίνητο κούτσουρο και το Turanza με εξυπηρέτησε γιατί άντεχε τις υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο χωρίς να έχει προβλήματα στο πέλμα (σε παλαιότερα Michelin, με το άλλο αυτοκίνητο, στον Θεσσαλικό κάμπο έφευγαν κομμάτια με εξωτερική θερμοκρασία 45 βαθμούς και ταχύτητες >150km/h).
Τέλος, αυτό που φοράω σήμερα (αλλαγή στα 210.000km και σήμερα έχω 243.000km) και για 3 σχεδόν χρόνια, στην τελαυταία διάσταση (205/50R16) είναι το Bridgestone Potenza RE050. Γερό όπως όλα τα Bridgestone, αλλά δε ζεσταίνεται με τίποτε. Θέλει πολύ υψηλές ταχύτητες και οδήγηση στο όριο. Κάποιες φορές που πηγαίνω με τελική το βλέπεις να ζεσταίνεται και να σου δίνει ασφάλεια. Στη βροχή, όπως όλα τα Bridgestone, είναι άψογο (βλ. βίντεο που με φρέσκα Turanza, στο τέλος της παράκαψης Αγρινίου, πηγαίνω με 140km/h στη βροχή, ενώ λίγο νωρίτερα περνούσα ό,τι υπήρχε στο δρόμο με ταχύτητες κοντά στην τελική) και σε καλό οδόστρωμα πατάει τέλεια. Για μέσα στην πόλη, όμως, είναι πολλές φορές επικίνδυνο καθώς σπινάρει ακόμη και σε μικρές ανηφόρες, ενώ το οδόστρωμα γυαλί είναι μεγάλος του εχθρός.
Πάμε στο ζήτημα του τι θα φορούσα. Σε έναν κόσμο ιδανικό, όταν έκανα ή τώρα που κάνω λίγα χιλιόμετρα θα προτιμούσα κάτι σε Continental ή Michelin που πατάνε καλύτερα κρύα στο δρόμο και είναι και πιο μαλακά, αλλά έχουν μικρότερη αντοχή. Όταν έκανα μεγάλες αποστάσεις (π.χ. 60.000km σε λιγότερο από 2 χρόνια) θα ήθελα τα Bridgestone. Στην πράξη, επειδή η αντοχή των Bridgestone (και φαγώνονται πιο αργά και αντέχουν και τα χτυπήματα) είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, θα μείνω με αυτά κι ας πηγαίνω στην πόλη πιο φυλαγμένα. Γνωρίζω, όμως, ότι αν μου τύχει κάποια αναποδιά στο δρόμο το λάστιχο θα αντέξει.
Αναποδιές:
1. Καρφί στο Firestone από οικοδομή στη γειτονιά
2. Καρφί στο Potenza RE720 από έργα στη Σχολή
3. Καρφί στο Turanza ER300 το πρώτο από έργα στο τέλος της παράκαμψης Αγρινίου
4. Στραβωμένα 2 Turanza ER300 από πτώση σε κρατήρα ηφαιστείου της "Ν.Ε.Ο Κορίνθου - Πατρών" στο ύψος του Κιάτου (ανάμεσα Ζευγολατιό και Κιάτο), όταν άρχιζαν τα έργα και με τους κώνους είχε μία λωρίδα (άρα ή θα έπεφτα μέσα στην λακκούβα ή θα σταματούσα την κυκλοφορία της Ε.Ο.) - αν είχα Continental/Michelin θα είχε σπάσει και η ζάντα επιτόπου, ενώ τότε απλά στράβωσε η πίσω
5. Σκασμένο 1 και στραβωμένο άλλο 1 Turanza ER300 από καβάλημα νησίδας όταν πήγα να αποφύγω έναν βλάκα που πετάχτηκε από STOP σε κεντρικό δρόμο χωρίς να κοιτάξει τίποτε και πήγε να μας καθαρίσει 2 αυτοκίνητα δίπλα δίπλα (οι άλλοι γλύτωσαν χωρίς ζημιά* γιατί προτίμησα να κάνω εγώ ζημιά σε εμένα παρά να τους πάρω παραμάζωμα και μετά να μην έχω αυτοκίνητο - αν ήταν μέχρι 2 ετών το αυτοκίνητο και είχα και την κάμερα, όπως τώρα, θα το έκανα και ας ερχόντουσαν μετά οι συγγενείς να ρωτούν τι έγινε)
Ευχαριστώ.
* Αριστερή λωρίδα πηγαίνω πιο γρήγορα και ετομάζομαι να περάσω τον άλλο που βρίσκεται δεξιά, πετάγεται ο τύπος από το στενό, ο της δεξιάς λωρίδας κάνει αριστερά χωρίς να λογαριάσει εμένα που έρχομαι πιο γρήγορα κι εγώ φρένο, τιμονιά δεξιά, αποφεύγω τον έναν, τιμονιά αριστερά, αποφεύγω τον άλλο και το αυτοκίνητο γυρνάει, ανάποδο τιμόνι δεξιά, κόβει λίγο η φόρα (ευτυχώς) και καβαλάω τη νησίδα, ευτυχώς με <30km/h, οπότε πήρα στο χέρι 2 λάστιχα, 1 αμορτισέρ και 1 ζάντα (ευτυχώς ελάχιστο στράβωμα). Τουλάχιστον, με την ευκαιρία που σήκωσα το αμάξι άλλαξα και ακρόμπαρα και μπαλάκια που είχαν φαγωθεί μετά από 190.000km.
Μαμά φορούσε Firestone 175/70R14 που ήταν καλό ελαστικό, αλλά τελείως εκτός χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου (ήταν πολύ κάτω από τα όρια της ανάρτησης). Το κράτησα 60.000km με το ζόρι στο τέλος και μέχρι να έρθει η ώρα να βάλω κάτι καλύτερο.
Άλλαξα σε 195/60R15 (υπήρχε και το 185/65R14) και Bridgestone Potenza RE720. Άψογο ελαστικό που αργούσε να ζεσταθεί, ενισχυμένα πλαϊνά κτλ που έδωσε πολύ κράτημα στο αυτοκίνητο. Μπορώ να πω ότι 4-5 φορές ξεδιπλώθηκε όλη η δύναμή του όταν έβαλα το αυτοκίνητο σε στροφές στο όριό του. Το άλλαξα στα 40.000km, δηλαδή στα 2 χρόνια περίπου, γιατί είχε ήδη φάει 2 καλοκαίρια.
Μετά, μένοντας στην ίδια διάσταση, έβαλα Bridgestone Turanza ER300. Επίσης καλό ελαστικό, αλλά πιο "κυριλέ" σε σχέση με το "γρήγορο" Potenza. Πιο ήσυχο και οικονομικό, πιο μαλακό, εξίσου γερό, αλλά όχι με αντίστοιχα κρατήματα. Το κράτησα 2 χρόνια για 60.000km μιας και τότε είχα κάνει τρελλά ταξίδια με το αυτοκίνητο.
Μετά, άλλαξα διάσταση σε 205/50R16 (την μεγαλύτερη που έπαιρνε το αυτοκίνητο μαμά), αλλάζοντας και ανάρτηση (ελατήρια από το sport -2cm και πιο σφιχτά αμορτισέρ) μένοντας, όμως, στο Turanza. Μέσα σε 2 χρόνια έκανα περίπου 50.000km και άλλαξα τα ελαστικά που είχαν καεί από τις υψηλές ταχύτητες και τον ήλιο. Το πιο χαμηλό προφίλ και η πιο σκληρή ανάρτηση απαιτούσαν ένα πιο μαλακό ελαστικό για να μην είναι το αυτοκίνητο κούτσουρο και το Turanza με εξυπηρέτησε γιατί άντεχε τις υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο χωρίς να έχει προβλήματα στο πέλμα (σε παλαιότερα Michelin, με το άλλο αυτοκίνητο, στον Θεσσαλικό κάμπο έφευγαν κομμάτια με εξωτερική θερμοκρασία 45 βαθμούς και ταχύτητες >150km/h).
Τέλος, αυτό που φοράω σήμερα (αλλαγή στα 210.000km και σήμερα έχω 243.000km) και για 3 σχεδόν χρόνια, στην τελαυταία διάσταση (205/50R16) είναι το Bridgestone Potenza RE050. Γερό όπως όλα τα Bridgestone, αλλά δε ζεσταίνεται με τίποτε. Θέλει πολύ υψηλές ταχύτητες και οδήγηση στο όριο. Κάποιες φορές που πηγαίνω με τελική το βλέπεις να ζεσταίνεται και να σου δίνει ασφάλεια. Στη βροχή, όπως όλα τα Bridgestone, είναι άψογο (βλ. βίντεο που με φρέσκα Turanza, στο τέλος της παράκαψης Αγρινίου, πηγαίνω με 140km/h στη βροχή, ενώ λίγο νωρίτερα περνούσα ό,τι υπήρχε στο δρόμο με ταχύτητες κοντά στην τελική) και σε καλό οδόστρωμα πατάει τέλεια. Για μέσα στην πόλη, όμως, είναι πολλές φορές επικίνδυνο καθώς σπινάρει ακόμη και σε μικρές ανηφόρες, ενώ το οδόστρωμα γυαλί είναι μεγάλος του εχθρός.
Πάμε στο ζήτημα του τι θα φορούσα. Σε έναν κόσμο ιδανικό, όταν έκανα ή τώρα που κάνω λίγα χιλιόμετρα θα προτιμούσα κάτι σε Continental ή Michelin που πατάνε καλύτερα κρύα στο δρόμο και είναι και πιο μαλακά, αλλά έχουν μικρότερη αντοχή. Όταν έκανα μεγάλες αποστάσεις (π.χ. 60.000km σε λιγότερο από 2 χρόνια) θα ήθελα τα Bridgestone. Στην πράξη, επειδή η αντοχή των Bridgestone (και φαγώνονται πιο αργά και αντέχουν και τα χτυπήματα) είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, θα μείνω με αυτά κι ας πηγαίνω στην πόλη πιο φυλαγμένα. Γνωρίζω, όμως, ότι αν μου τύχει κάποια αναποδιά στο δρόμο το λάστιχο θα αντέξει.
Αναποδιές:
1. Καρφί στο Firestone από οικοδομή στη γειτονιά
2. Καρφί στο Potenza RE720 από έργα στη Σχολή
3. Καρφί στο Turanza ER300 το πρώτο από έργα στο τέλος της παράκαμψης Αγρινίου
4. Στραβωμένα 2 Turanza ER300 από πτώση σε κρατήρα ηφαιστείου της "Ν.Ε.Ο Κορίνθου - Πατρών" στο ύψος του Κιάτου (ανάμεσα Ζευγολατιό και Κιάτο), όταν άρχιζαν τα έργα και με τους κώνους είχε μία λωρίδα (άρα ή θα έπεφτα μέσα στην λακκούβα ή θα σταματούσα την κυκλοφορία της Ε.Ο.) - αν είχα Continental/Michelin θα είχε σπάσει και η ζάντα επιτόπου, ενώ τότε απλά στράβωσε η πίσω
5. Σκασμένο 1 και στραβωμένο άλλο 1 Turanza ER300 από καβάλημα νησίδας όταν πήγα να αποφύγω έναν βλάκα που πετάχτηκε από STOP σε κεντρικό δρόμο χωρίς να κοιτάξει τίποτε και πήγε να μας καθαρίσει 2 αυτοκίνητα δίπλα δίπλα (οι άλλοι γλύτωσαν χωρίς ζημιά* γιατί προτίμησα να κάνω εγώ ζημιά σε εμένα παρά να τους πάρω παραμάζωμα και μετά να μην έχω αυτοκίνητο - αν ήταν μέχρι 2 ετών το αυτοκίνητο και είχα και την κάμερα, όπως τώρα, θα το έκανα και ας ερχόντουσαν μετά οι συγγενείς να ρωτούν τι έγινε)
Ευχαριστώ.
* Αριστερή λωρίδα πηγαίνω πιο γρήγορα και ετομάζομαι να περάσω τον άλλο που βρίσκεται δεξιά, πετάγεται ο τύπος από το στενό, ο της δεξιάς λωρίδας κάνει αριστερά χωρίς να λογαριάσει εμένα που έρχομαι πιο γρήγορα κι εγώ φρένο, τιμονιά δεξιά, αποφεύγω τον έναν, τιμονιά αριστερά, αποφεύγω τον άλλο και το αυτοκίνητο γυρνάει, ανάποδο τιμόνι δεξιά, κόβει λίγο η φόρα (ευτυχώς) και καβαλάω τη νησίδα, ευτυχώς με <30km/h, οπότε πήρα στο χέρι 2 λάστιχα, 1 αμορτισέρ και 1 ζάντα (ευτυχώς ελάχιστο στράβωμα). Τουλάχιστον, με την ευκαιρία που σήκωσα το αμάξι άλλαξα και ακρόμπαρα και μπαλάκια που είχαν φαγωθεί μετά από 190.000km.