Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Το έφτιαξε με 7$

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1703
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Το έφτιαξε με 7$

Δημοσίευση από Johnny » 15 Φεβ 2015, 22:17

Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Αυτός έφτιαξε το πρόβλημα με $7!



Εικόνα



Είναι δύσκολη η στιγμή που ανάβει το “Check Hybrid System” λαμπάκι στο υβριδικό σου και είσαι αναγκασμένος να επισκεφτείς το συνεργείο. Δεν ξέρεις τι θα σου προκύψει και είσαι προετοιμασμένος για το χειρότερο. Αυτό ακριβώς έκανε και ο ήρωας της ιστορίας μας αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενε ότι η “λυπητερή” θα ξεπερνά τα 4.450 δολάρια.

Ο κακομοίρης που μετατράπηκε σε ήρωα του εαυτού του, είχε αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Prius εκτός εγγύησης. Όταν επισκέφτηκε το συνεργείο για την προειδοποιητική λυχνία, του είπανε ότι η μπαταρία “χάλασε” και πως το κόστος αντικατάστασης, αγγίζει τα $4.456 δολάρια – περίπου το μισό της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου. Όταν επικοινώνησε δε με την εξυπηρέτηση πελατών της Toyota, του πρόσφεραν έκπτωση της τάξης των $500 αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν έκανε την κατάσταση καλύτερη.



Εικόνα



Υποθέτοντας ότι η μπαταρία είναι ίδια με αυτή του προηγούμενου Prius που είχε, την έβγαλε από το αυτοκίνητο και έλεγξε μία-μία τις κυψέλες παίρνοντας φυσικά όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Για να μην πολυλογώ, δεν βρήκε τίποτα στο pack των μπαταριών. Όλα καλά! Θα του αλλάζανε δηλαδή ένα απολύτως λειτουργικό pack μπαταριών. Όμως το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Σκέφτηκε μήπως το σφάλμα παρουσιαζόταν λόγω της διάβρωσης στις χάλκινες συζεύξεις… είναι δυνατόν να ρίχνει τόσο πολύ την τάση αυτή η διάβρωση;



Εικόνα



Με λογική “γιατί όχι;”, βούτηξε τις διαβρωμένες συζεύξεις σε ένα διάλυμα με ξύδι, τις έτριψε με σύρμα τις ξαναβούτηξε σε ένα διάλυμα μαγειρικής σόδας για να εξουδετερώσει την οξύτητα του ξιδιού και τις τοποθέτησε ξανά στο pack με τις ίδιες –αλλά επίσης καθαρισμένες- βίδες. Και ω! του θαύματος, δούλεψε! Συναρμολόγησε το pack, το τοποθέτησε στο αμάξι και φυσικά, η λυχνία είχε σβήσει. Όλα καλά! Την επόμενη φορά που θα παραπονεθείς ότι τα αυτοκίνητα είναι υπερβολικά πολύπλοκα, σκέψου αυτόν τον τυπά.
Πηγή:Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6246
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Το έφτιαξε με

Δημοσίευση από MacPap » 16 Φεβ 2015, 00:26

:applause :applause
και πάλι
:applause :applause

:biritses
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.

Άβαταρ μέλους
leftergr
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 17:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Το έφτιαξε με

Δημοσίευση από leftergr » 24 Νοέμ 2015, 09:47

Σύνηθες πρόβλημα σε ηλεκτροκίνητα ανυψωτικά ( κοινώς κλαρκ ) . Άλατα και διαβρώσεις ανάμεσα στις χάλκινες γέφυρες που συνδέουν τα στοιχεία μεταξύ τους , καθώς και ( κυρίως ) στον αρνητικό πόλο που φεύγει από την μπαταρία και συνδέεται με καλώδιο με τις κεντρικές πλακέτες του μηχανήματος .

Αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχει σωστή κυκλοφορία ρεύματος ανάμεσα στα στοιχεία , με επακόλουθο ορισμένα στοιχεία να ζορίζονται για να δώσουν το ρεύμα που δεν μπορούν τα υπόλοιπα , με τελικό επακόλουθο η ζωή της μπαταρίας να μειώνεται δραματικά . Συν βέβαια ότι το μηχάνημα αρχίζει και κάνει περίεργα πράγματα όταν πρέπει να τραβήξει αρκετό ρεύμα , και οι πλακέτες να βγάζουν άσχετα σφάλματα .....

Λύση απλή είναι το βούτηγμα των γεφυρών και του καλωδίου , μέσα σε ένα ποτήρι με νερό ( πόσιμο ) . Με λίγο κούνημα , έπειτα από 1-2 λεπτά , τα άλατα έχουν φύγει και καθαρίζωντας μετά με ένα πανί , είναι πάλι σαν καινούργια . Βέβαια αυτό γίνεται όταν έχεις αντιληφθεί νωρίς το πρόβλημα . Γιατί αν αργήσεις , πλέον δεν θα υπάρχει γέφυρα ή καλώδιο , μιας και θα το έχουν φάει τα άλατα :lol:

Για τους κεντρικούς πόλους της μπαταρίας ( εκεί που συνδέεται το κεντρικό + και - ) , προτείνεται η χρήση γράσσου , σε άφθονη ποσότητα :lol:
Η μελωδία της Ευτυχίας Carrera GT revs, LOUD & EVIL Black Porsche Carrera GT taking off!
Honk if you’ve never seen an Uzi fired from a car window .
God must love stupid people, he made so many.

Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6246
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Το έφτιαξε με

Δημοσίευση από MacPap » 24 Νοέμ 2015, 13:42

Ωραίος ο Λεφτέρης.
Δηλαδή είναι πρόβλημα όπου υπάρχουν συστοιχίες μπαταριών κα όχι μόνο στο prius.
Η μπαταρία στο prius τελικώς κάνει 4500€?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.

Άβαταρ μέλους
leftergr
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 17:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Το έφτιαξε με

Δημοσίευση από leftergr » 24 Νοέμ 2015, 16:11

Πραγματική Ιστορία :

Πηγαίνω σε επικαθήμενο ηλεκτρικό ανυψωτικό ( κλαρκ ) που βγάζει σφάλματα στην οθόνη του . Σύνδεση του μηχανήματος με τον υπολογιστή και έλεγχο στο διαγνωστικό πρόγραμμα , και το μηχάνημα εξακολουθεί να βγάζει άσχετα σφάλματα μεταξύ τους , μόλις του άνοιγες τον διακόπτη .
Την ψιλιάζομαι την δουλειά και σηκώνω το κάθισμα που από κάτω είναι η μπαταρία . Τα καλώδια που πηγαίνουν στους πόλους τίγκα στα άλατα , μερικά στοιχεία έχουν αρχίσει να φουσκώνουν , όπως και μερικές γέφυρες . Προσπαθώντας λοιπόν να ξεσφίξω την μια βίδα από μια γέφυρα που ενώνει 2 στοιχεία , η γέφυρα κόβεται σαν ''αγγούρι'' στην μέση . Το ίδιο συνέβει και με άλλες 2 γέφυρες . :lol:

Στα υπόψιν ότι μετρώντας το κάθε στοιχείο , με βολτόμετρο , σου δείχνει κανονική τάση 2Volts . Όταν όμως πάει να τραβήξει ρεύμα από αυτό το στοιχείο , τότε ''κλάφτα Χαράλαμπε '' :D

Τελικό αποτέλεσμα , το μηχάνημα πήγε για καινούργια μπαταρία . Χωρίς να ξέρω τι ακριβώς είναι η μπαταρία του Prius , στα ανυψωτικά , μια μπαταρία 48Volts - 550Ah υγρού τύπου ( με απιονισμένο νερό μέσα ) στοιχίζει περι τα 3.500-4.000 € !!!
Η μελωδία της Ευτυχίας Carrera GT revs, LOUD & EVIL Black Porsche Carrera GT taking off!
Honk if you’ve never seen an Uzi fired from a car window .
God must love stupid people, he made so many.

Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6246
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Το συνεργείο του έβγαλε λογαριασμό $4.450. Το έφτιαξε με

Δημοσίευση από MacPap » 24 Νοέμ 2015, 20:56

Ένας φίλος είχε σκοπό να πάρει (δεν ξέρω τι έκανε) ένα μεταχειρισμένο και όταν ρώτησε του είπαν 1500€. Η δε TOTOTA δίνει 10 χρόνια εγγύηση.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.

Απάντηση

Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα...”