Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:Ο ΚΟΚ ΔΕΝ απαγορεύει τις μεμβράνες αλλά παραπέμπει στην υπουργική απόφαση που διέπει την χρήση τους.. Αναναφέρει συγκεκριμένα.

Άρθρo 81
Μηχανισμοί, εξαρτήματα και συσκευές οχημάτων

7. Τα διαφανή μέρη των αυτοκινήτων, οχημάτων και των ρυμουλκουμένων, τα οποία αποτελούν τμήμα του αμαξώματος αυτών, περιλαμβανομένου και του ανεμοθώρακα καθώς και οποιουδήποτε εσωτερικού χωρίσματος, επιβάλλεται να είναι κατασκευασμένα κατά τρόπο ώστε, αφ’ ενός μεν, σε περίπτωση θραύσης τους, ο κίνδυνος τραυματισμού προσώπων να μειώνεται στο ελάχιστο, αφ’ ετέρου δε να είναι ορατός τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβαίνοντες αυτού. Με κοινή απόφαση των Υπουργών μεταφορών και Επικοινωνιών και Δημόσιας Τάξης καθορίζονται οι προδιαγραφές των μεμβρανών που επιτρέπεται να επικολλώνται στα παράθυρα πίσω από τη θέση του οδηγού -­ συνοδηγού, όταν το αυτοκίνητο διαθέτει δεξιό καθρέπτη, καθώς και οι περιπτώσεις εκείνες που για ιατρικούς λόγους επιτρέπεται η επικόλληση μεμβρανών σε όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου.
Δε διάβασες καλά αυτά που έκανες παράθεση. Στο δείχνω, λοιπόν, για να καταλάβεις τι έγραψα. Αναφερόμουν ΟΧΙ γενικά στις μεμβράνες, αλλά στις μεμβράνες εκατέρωθεν οδηγού - συνοδηγού που σύμφωνα με τον ΚΟΚ απαγορεύονται (αναφέρεται σαφώς σε μεμβράνες που επικολλώνται στα παράθυρα ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΥ - ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ), αλλά σύμφωνα με την οδηγία της Ε.Ε. επιτρέπονται (αφού στην οδηγία γίνεται αναφορά ΜΟΝΟ για διαπερατότητα, αντοχή και παραμορφώσεις και όχι για θέση).

Ευχαριστώ.


Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από MacPap »

;)
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Πληρώστε κορόιδα, τζάμπα λεφτά για μεμβράνες, ενώ υπάρχει καλύτερη, πιο οικονομική λύση και κυρίως 100% νόμιμη.

Εικόνα Εικόνα
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από MacPap »

Πετσέτα ή εφημερίδα είναι?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από UltiMo_ »

εμένα με διαφημιστικό Lidl μου μοιάζει
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από MacPap »

:lol:
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
technick
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Φεβ 2020, 22:55

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από technick »

Είμαι σε αυτόν τον χώρο πάνω από 20 χρόνια.Η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών είναι κάτι παραπάνω από δουλειά για μένα.Μέσα από την εμπειρία μου και την τεχνογνωσία μου έκατσα και έγραψα ένα ολοκληρωμένο άρθρο για τις αντηλιακές μεμβράνες,θέλοντας να μοιραστώ τις γνώσεις μου στο αντικείμενο αυτό. Εδώ θα βρείτε τα πάντα -τεχνικά,ποιότητες,νομοθεσία και άλλα πολλά.
Μπορείτε να ρίξετε μια μάτια στο
https://autofilms.gr/αντηλιακές-μεμβράνες-αυτοκινήτων-α-ω/
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Ένα ενδιαφέρον άρθρο, αν και περιέχει και διαφήμιση στην μέση.

Με λίγα λόγια αναφέρει αυτό που γράφουμε τόσα χρόνια (κάπου από το 2005 στο bloka): οι μεμβράνες είναι απαραίτητες στις συνθήκες της Ελλάδας και, μάλιστα, θα έπρεπε το κράτος να επιτρέπει και μπροστά (εκατέρωθεν οδηγού-συνοδηγού) την τοποθέτηση, τουλάχιστον "1ου σταδίου", για προστασία των επιβατών του αυτοκινήτου. Αυτό, φυσικά, πρέπει να οδηγήσει σε ευρωπαϊκή οδηγίες διαφοροποιημένη ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες και όχι μία για ολόκληρη την Ευρώπη, ακριβώς όπως κάνουν οι πολιτείες στις ΗΠΑ.

Mega Test: Πόσο ρίχνουν τη θερμοκρασία τα φιμέ;
Mega Test: Πόσο ρίχνουν τη θερμοκρασία τα φιμέ;

Έχεις δροσιά και ξεχνάς το αντηλιακό! Συμφέρουν οι αντηλιακές μεμβράνες; Το Test Center του AutoΤρίτη προχώρησε για σας σε μια ακόμη δοκιμή και ανακαλύπτει ποια είναι τα πραγματικά οφέλη από την τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στο αυτοκίνητο.

Οι αντιηλιακές μεμβράνες έχουν αρχίσει και γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην χώρα μας καθότι υπόσχονται μείωση της θερμοκρασίας στην καμπίνα, μείωση της αντηλιάς και ασπίδα από την UV ακτινοβολία, πέρα φυσικά από την βελτίωση της εξωτερική εμφάνισης και την προστασία από τα θραύσματα στην περίπτωση ενός ατυχήματος.

Τι ισχύει όμως στην πράξη και ποια τα απτά οφέλη άπαξ και τις τοποθετήσεις στο αυτοκίνητό σου; Το Test Center του AutoΤρίτη προχώρησε σε μια ακόμη δοκιμή, ώστε να ανακαλύψει τα πραγματικά πλεονεκτήματά τους. Έτσι, πήραμε δύο ίδια αυτοκίνητα (Fiat Panda), τοποθετήσαμε στο ένα αντιηλιακές μεμβράνες στην εξειδικευμένη στο είδος εταιρία Ζαμπάτης, και ξεκινήσαμε τη δοκιμή, μια τυπική μάλιστα καλοκαιρινή ημέρα κατά την οποία δεν επικρατούσαν συνθήκες καύσωνα.

Τουλάχιστον 3 βαθμοί Κελσίου το όφελος

Πριν συνεχίσετε να διαβάζετε τις παρακάτω γραμμές, παρακαλούμε να κάνετε το εξής: Πάρτε στα χέρια σας το τηλεκοντρόλ του aircondition που έχετε στο σπίτι και βάλτε τη θερμοκρασία στους 25ο C. Καθίστε δείτε τηλεόραση για μισή ώρα, και στη συνέχεια κατεβάστε τη θερμοκρασία στους 22ο C. Αν το κάνετε, τότε θα καταλάβετε κυριολεκτικά την σημασία των 3 βαθμών Κελσίου. Στους 25 βαθμούς αισθανόσασταν ικανοποιητικά και λίγο ζεστά ίσως, στους 22 βαθμούς η αίσθηση δροσιάς είναι έντονη και αν καθίσετε μάλιστα για πολλή ώρα στον καναπέ…, τότε θα χρειαστείτε μάλλον και ένα λεπτό σεντόνι.

Αυτή, λοιπόν, ήταν η διαφορά στη θερμοκρασία της καμπίνας μεταξύ των δύο Panda της δοκιμής μας, όταν και στα δύο δούλεψε το aircondition στην ίδια σκάλα και θερμοκρασία μετά από 45 λεπτά. Η… νίκη του Fiat Panda με τις σκουρόχρωμες μεμβράνες που είχαμε τοποθετήσει στην εταιρεία Ζαμπάτης, σε σχέση με αυτό που δεν είχε, είναι ολοκληρωτική.

Πώς έγινε η δοκιμή

Η διαδικασία ήταν η εξής: Τα δύο Fiat Panda αρχικά στάθμευσαν στο υπόγειο γκαράζ του AutoΤρίτη, ώστε η θερμοκρασία των πλαστικών και της καμπίνας να είναι και στα δύο η ίδια. Στη συνέχεια τα βγάλαμε στον ήλιο και τα δύο Panda μας έκαναν... ηλιοθεραπεία για πολλή ώρα, μέχρι η καμπίνα και τα πλαστικά τους να «ψηθούν». Μετά, κάναμε αυτό ακριβώς που πρέπει να κάνετε και εσείς πριν μπείτε στο αυτοκίνητό σας γυρνώντας από την παραλία, δηλαδή ανοίξαμε για 5 λεπτά διάπλατα τις πόρτες ώστε να εκτονωθεί το κύμα του καύσωνα στην καμπίνα και, τέλος, κλείσαμε τις πόρτες και βάλαμε σε λειτουργία το air-condition. Με τη βοήθεια ψηφιακών θερμομέτρων πήραμε μετρήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και τα αποτελέσματα όπως θα δείτε στη συνέχεια είναι εντυπωσιακά, τόσο αναφορικά με τη θερμοκρασία στην καμπίνα, όσο και στις πλαστικές επιφάνειες.

Δεν καίγεται ο «ποπός» σου!

Η μέτρηση της θερμοκρασίας του αέρα της καμπίνας ήταν το πρώτο σκέλος της δοκιμής του Test Center του AutoΤρίτη. Το δεύτερο σκέλος και οι μετρήσεις μας, είχαν να κάνουν με τη θερμοκρασία στις επιφάνειες της καμπίνας, με τη βοήθεια αυτή τη φορά του θερμομέτρου υπερύθρων ακτινών.

Πριν σας ανακοινώσουμε όμως τα αποτελέσματα, θέλουμε πάλι να φέρετε στη φαντασία σας τα παρακάτω δύο σκηνικά:

Σκηνικό 1ο: Γυρνάτε από την παραλία, με το μαγιό στεγνό και χωρίς να φοράτε T-Shirt. Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο στο κέντρο του parking, ντάλα ήλιος, έχει ψηθεί για τα καλά. Ανοίγετε την πόρτα και κάθεστε στη θέση του οδηγού. Αμέσως πετάγεστε σαν ελατήριο!!! Ο ποπός σας καίγεται, δεν μπορείτε να ακουμπήσετε την πλάτη σας στην πλάτη του καθίσματος, το τιμόνι δεν ακουμπιέται, η πόρπη της ζώνης ζεματάει και σιχτιρίζετε που πρόλαβε για 15 μόλις δευτερόλεπτα ο προηγούμενος την καλή θέση κάτω από το πεύκο.

Σκηνικό 2ο: Είσαστε αυτός που πρόλαβε τη θέση κάτω από το δέντρο.

Αυτή περίπου είναι η διαφορά μεταξύ των δύο Fiat Panda που είχαμε. Σε αυτό με τις μεμβράνες από την εταιρεία Ζαμπάτης η θερμοκρασία στη βάση του καθίσματος έπιασε τους 40ο C, ενώ σε αυτό χωρίς τις μεμβράνες έπιασε τους 52,5ο C, σε μια μέρα -που όπως είπαμε- δεν είχε καν καύσωνα! Άλλους 3 έως 4,5 βαθμούς πιο δροσερή ήταν η πλάτη του καθίσματος, ενώ 2-3 βαθμούς ήταν η διαφορά στο τιμόνι και στο λεβιέ των ταχυτήτων.

Δεν χρειάζεσαι αντηλιακό, προστασία από τις UV

Το τρίτο σκέλος της δοκιμής μας δεν είχε να κάνει αποκλειστικά με νούμερα. Αφορούσε την αίσθηση που λαμβάνουν οι επιβάτες. Με τα δύο λοιπόν αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα, καθίσαμε 5 λεπτά στο ένα, 5 λεπτά στο άλλο, και μετά πάλι εναλλαγή. Και πάλι εναλλαγή.

Στόχος μας ήταν να βρούμε διαφορές που δεν αποτυπώνονται με νούμερα, και για αυτό ακριβώς δημοσιεύουμε αυτούσιες τις σημειώσεις μας:
  1. Η αίσθηση της δροσιάς στο Panda με τις μεμβράνες είναι έντονη και το air-condition κάνει μικρές παύσεις, αυτό σημαίνει ότι κερδίζεις και σε λίτρα βενζίνης.
  2. Όταν ο ήλιος έρχεται από το πλάι, οι ακτίνες δεν ζεσταίνουν το μπράτσο και το πρόσωπό σου. Μπορείς να ταξιδέψεις πιο άνετα στην εθνική οδό, ακόμη καλύτερα για τα παιδιά στο πίσω κάθισμα!
  3. Το ταμπλό και στα δύο αυτοκίνητα ανεβάζει τη θερμοκρασία της καμπίνας. Δεν επιτρέπεται όμως η τοποθέτηση μεμβράνης στο παρμπρίζ. Ίσως κάτι διάφανο, μόνο για τις ακτίνες UV;
  4. Οι πολύ σκουρόχρωμες μεμβράνες, δεν με βολεύουν τη νύκτα. Θα προτιμήσω κάτι σε medium-light.
Συμπεράσματα

Οι αντιηλιακές μεμβράνες αξίζουν σε μια χώρα όπως η δική μας. Η θερμοκρασία της καμπίνας μειώνεται 3 τουλάχιστον βαθμούς και άρα έχεις και οικονομία στην κατανάλωση, τα υλικά στην καμπίνα προστατεύονται από τη φθορά, όμως το σημαντικότερο είναι η αίσθηση όταν οδηγάς και οι μεμβράνες σε προστατεύουν από τις καυτές UV ακτίνες.
Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Άλλο ένα άρθρο ποιότητας από το Autotriti. Έχει κάνει μία αντιγραφή άρθρων από το bloka και 4Τροχούς, αυτά που έχουμε γράψει εμείς δηλαδή πριν χρόνια, τα παρουσιάζει ως δικό του άρθρο και κερδίζει χρήμα. Αυτό που έχει κάνει στην πράξη είναι να αναφέρει την νομοθεσία και τίποτε άλλο.

Επαναλαμβάνω ότι απαιτείται αλλαγή της νομοθεσίας για την Ελλάδα με την εξαιρετικά αυξημένη ηλιοφάνεια. Οι μεμβράνες σώζουν ζωές, αφού προστατεύουν από τον ήλιο τον οδηγό και δημιουργούν και σκιά στο εσωτερικό, άρα μπορείς να οδηγάς πιο άνετα και με καλύτερη ορατότητα. Η Ελλάδα δεν είναι Γερμανία για να ψάχνουμε το ήλιο. Εδώ έχουμε τόση ηλιοφάνεια που έχουμε προβλήματα από αυτή, όχι το αντίθετο.

Πόσο φιμέ επιτρέπεται να έχεις τα τζάμια στην Ελλάδα;
Πόσο φιμέ επιτρέπεται να έχεις τα τζάμια στην Ελλάδα;

Οι αντηλιακές μεμβράνες εκτός από στυλ προσφέρουν και πολλά πλεονεκτήματα. Μέχρι πόσο σκούρα όμως μπορείς να κάνει τα τζάμια του αυτοκινήτου σου;

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα φιμέ τζάμια δίνει VIP «αέρα» στο αυτοκίνητο, ωστόσο το πιο σημαντικό είναι πως, εκτός από φιγούρα, οι αντηλικακές μεμβράνες προσφέρουν και ουσιά.

Έρευνες έχουν αποκαλύψει ποια είναι τα σημαντικα οφέλη που μπορεί να έχει κάποιος εάν αποφασίσει να τοποθετήσει φιμέ τζάμπια στο αυτοκίνητό του. Μερικά από αυτά τα πλεονεκτήματα είναι η αισθητή μείωση της θερμοκρασίας της καμπίνας επιβατών τους καλοκαιρινούς μήνες που συνεπάγεται την πιο αποδοτική λειτουργία του κλιματιστικού και άρα την μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, η μεγαλύτερη προστασία από τον ήλιο και την ακτινοβολία του για τις ευπαθείς ομάδες και η αντικλεπτική και αντιθραυστική ιδιότητά τους.

Οι προδιαγραφές και τα όρια συντελεστών μετάδοσης φωτός των μεμβρανών που επιτρέπεται να επικολλώνται στα παράθυρα έχει καθοριστεί με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Δημόσιας Τάξης. Στην ΚΥΑ 29039/2123/07/2008-ΦΕΚ 1069/Β/10-6-2008 για τα όρια συντελεστών μετάδοσης φωτός σε υαλοπίνακες οχημάτων γίνεται λόγος πως:
«1.Ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των εγκεκριμένων υαλοπινάκων των κυκλοφορούντων οχημάτων καθορίζεται σε:
α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα (παρμπρίζ).
β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού (τζάμια οδηγού συνοδηγού).
γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες (πίσω πλαϊνά τζάμια) και τον οπίσθιο ανεμοθώρακα (τζάμι πορτμπαγκάζ), εφόσον το όχημα δεν φέρει πλευρικούς καθρέφτες.
2.Εάν το όχημα φέρει πλευρικούς καθρέφτες, δεν υφίσταται ο περιορισμός του εδαφίου (γ) της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ως προς το συντελεστή μετάδοσης φωτός των πίσω πλευρικών υαλοπινάκων και του οπίσθιου ανεμοθώρακα.
3.Υαλοπίνακας (τζάμι) με ένδειξη «V» δεν εμπίπτει σε περιορισμούς αναφορικά με το συντελεστή μετάδοσης φωτός».

Ακόμα, στο Αρθρο 3 της ίδιας ΚΥΑ για τις προϋποθέσεις και τους περιορισμούς στην επικόλληση μεμβρανών σε τζάμια οχημάτων της ίδιας ΚΥΑ ξεκαθαρίζεται πως:
«1.Οι μεμβράνες που επικολλούνται στα τζάμια των οχημάτων θα πρέπει να είναι πιστοποιημένες από κράτος μέλος της Ε.Ε., από κράτος της ΕΖΕΣ (Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελεύθερων Συναλλαγών) το οποίο είναι συμβαλλόμενο μέρος της Συνθήκης ΕΟΧ ή από την Τουρκία, για τοποθέτηση και χρήση σε οχήματα.
2.Δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού, η επικόλληση μεμβρανών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης φωτός των εδαφίων (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας. Επιτρέπεται, όμως:
α) Η επικόλληση «λωρίδας» μεμβράνης πλάτους έως 10 εκατοστών (μετρούμενη από την πάνω πλευρά του υαλοπίνακα) για την αντιθαμβωτική προστασία του οδηγού και
β) Η επικόλληση μεμβράνης περιορισμού υπεριώδους ακτινοβολίας.
3.Στους υπόλοιπους υαλοπίνακες του οχήματος γίνεται αποδεκτή η επικόλληση μεμβράνης σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 4 της παρούσας.
4.Δεν επιτρέπεται σε κανένα τζάμι οχήματος η επικόλληση μεμβρανών τύπου καθρέφτη. Ως τέτοιες θεωρούνται μεμβράνες με συντελεστή ανάκλασης μεγαλύτερο του 25%.
5.Στις περιπτώσεις που το όχημα είναι εφοδιασμένο με φως πέδησης στον πίσω υαλοπίνακα, στο σημείο της φωτιστικής επιφάνειας αυτού δεν επιτρέπεται η επικόλληση μεμβράνης».

Tέλος, πρέπει να σημειωθεί πως ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να φέρει μαζί του όλα τα πιστοποιητικά και τα αποδεικτικά έγγραφα των μεμβρανών που έχει εγκαταστήσει.
Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”