Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Έχει ακόμα πιο ανοιχτές από το 1ο στάδιο (τελείως διαφανές και ελάχιστο φιμέ). Βάλε αυτές για μπροστά και το 1ο στάδιο για τα 3 πίσω. Θα κάνει αντίθεση και ούτε θα σε καταλάβουν καν. Με τα δικά μου δεν ασχολείται κανείς προς το παρόν. Τα θεωρούν τελείως φυσιολογικά και έτσι είναι. Μάλιστα, θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό από την Ελληνική νομοθεσία. Γλυτώνεις καύσιμο, φθορά του οχήματος, ταλαιπωρία επιβατών και φυσικά μειώνεις τις πιθανότητες να πάθεις κάτι από την UV του Ήλιου.

Ευχαριστώ.


erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από erling »

Συμφωνώ και εγώ πως για την UV δεν θέλει σώνει και καλά μικρή διαπερατότητα. Και με 70% υπάρχουν μεμβράνες με πάρα πολύ καλή απόρριψη της UV. Δεν χρειάζονται ντε και καλά φιμέ.

Στο δικό μου (megane) έχει από την μάνα του προστασία UV στα περιμετρικά που είναι ελαφρά σκουρότερα από το εμπρός το οποίο έχει προστασία για την θερμοκρασία (αλλά δεν κατάλαβα τι εννοούν οι καλλιτέχνες)
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Τα αθερμικά παρπίζ είναι κατασκευασμένα όπως τα υπόλοιπα με τη διαφορά πως το μεσαίο στρώμα (μεμβράνη) που ενώνει τα 2 κρύσταλλα έχει ενώσεις μετάλλων για μείωση της ακτινοβολίας UV. Ανάλογα με το υλικό που χρησιμοποιείται υπάρχουν παρπρίζ στα οποία είναι εύκολα διακριτή η προστασία έναντι UV (λογικά το δικό σου το Megane έχει ιριδίζον χρώμα στο παρπρίζ) ή τελείως "αόρατη" (κάποιες ΜΒ με αθερμικά παρπρίζ έχουν τελείως διαφανείς μεμβράνες).

Τα πλαϊνά που είναι πιο σκούρα (φιμέ έλεγε η Opel για το δικό μου) έχουν σαν σκοπό να μειώσουν την υπέρυθρη ακτινοβολία, δηλαδή το αίσθημα ζέστης στο εσωτερικό του οχήματος. Δε θεωρώ πιθανό να κόβουν την UV ακτινοβολία σε σημαντικό βαθμό, αν και το οποιοδήποτε κρύσταλλο κόβει ένα ποσοστό UV ακτινοβολίας.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από MacPap »

Ενας καλός τρόπος για να καταλάβεις είναι να βάλεις ένα GPS να δεις αν δουλεύει μέσα στην καμπίνα.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από erling »

Οι μεμβράνες UV δεν δημιουργούν πρόβλημα στα GPS

αα έλεγες για το δικό μου. πραγματικά μια φορά που δοκίμασα δεν έπιανε σήμα και έκανα πλάκα στον ιδιοκτήτη του GPS πως είναι της πλάκας :(
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από MacPap »

Ναι μιλάω για αυτά που έχουν πλέγμα. Σε μια Mercedes κάποτε σε ταξίδι αναγκάστηκα και έβαλα την κεραία (ευτυχώς ήταν αποσπόμενη) στην ηλιοροφή.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Οι μεμβράνες που κόβουν UV ακτινοβολία σχεδόν αποκλειστικά χρησιμοποιούν μέταλλο λόγω της υψηλής ενέργειας των UV ακτινοβολιών. Γι' αυτό και στα "αθερμικά" παρπρίζ τα GPS και οι ανιχνευτές ραντάρ παρουσιάζουν προβλήματα λήψης. Υπάρχουν και άλλες λύσεις βέβαια, όπως μεμβράνες που έχουν νάνο-τεχνολογία ή carbon ή κάτι άλλο παρόμοιο, αλλά το κόστος είναι αρκετά πιο πάνω από τις κοινές που συναντούμε.

Πριν λίγες ημέρες πέρασα μεμβράνες και στο Corsa. Σκοπός ήταν κατά το καλοκαίρι να μην έχει πρόβλημα με τον ήλιο η ανηψιά μου (είναι 6,5 μηνών τώρα). Περάσαμε, λοιπόν, στα τρία πίσω τζάμια σχετικά σκούρες μεμβράνες, αυτό που λέμε 2ο στάδιο, αν και υπάρχουν ακόμα 2 πιο σκούρες αποχρώσεις. Στα δύο μπροστά, εκατέρωθεν οδηγού - συνοδηγού, περάσαμε το πιο ανοιχτό που έκοβε και λίγο IR / υπέρυθρη. Οι μεμβράνες πίσω έχουν ~30% διαπερατότητα φωτός και αυτές των μπροστά ~85%. Και οι δύο παρουσιάζουν 99% μείωση UV ακτινοβολίας. Προφανώς, πήραμε και χαρτί / πιστοποιητικό για να είμαστε καλυμμένοι 100%.

Η ορατότητα προς τα πίσω έχει μειωθεί αρκετά, αλλά δεν παρουσιάζει προβλήματα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Μπροστά, δεν καταλαβαίνεις σημαντική διαφορά σε σχέση με το απλό τζάμι. Αυτό που γίνεται αισθητό είναι η έλλειψη του αισθήματος του καψίματος στα χέρια κάτι που, προφανώς, είναι το επιθυμητό από τη χρήση των μεμβρανών. Σε σχέση με τις δικές μου μεμβράνες (ίδια εταιρεία) η κατάσταση στους πίσω επιβάτες είναι καλύτερη, αλλά στους μπροστά δεν είναι τόσο άνετα τα πράγματα.

Όποιος ενδιαφέρεται, είναι καλή περίοδος να φορέσει μεμβράνες καθώς, λόγω της κρίσης, υπάρχουν πολλές προσφορές από τους εγκαταστάτες. Στη Νίκαια (Πέτρου Ράλλη) που τις φόρεσα είχε προσφορά 130€ όλο το αυτοκίνητο, εκτός και αν αυτό είναι κάτι εξαιρετικό (κάποιο SUV ή αν ζητάς φάσα στο παρπρίζ κτλ), οπότε κοστίζει κάτι παραπάνω.

Ευχαριστώ.
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από rasPUTIN »

angello έγραψε:το τζάμια του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να θρυμματίζονται σαν μικρούς κόκκους ρυζιού για να μη τραυματιστούν οι επιβαίνοντες στο όχημα ,
Αὐτὸ ἐπιβάλλεται διὰ νόμου ἢ οἱ ἐταιρεῖς ἀπλῶς τὸ ἐφαρμόζουν ἄνευ νομικῆς ὑποχρεώσεως;
angello έγραψε:όταν έχουν τοποθετηθεί αυτές οι μεμβράνες αυτή η ιδιότητα αλλάζει , μπορεί να σπάει το τζάμι αλλά παραμένει σχεδόν στην ίδια κατάσταση με την αρχική πριν το ατύχημα διότι τα κομμάτια του γυαλιού παραμένουν κολλημένα στην αυτοκόλλητη μεμβράνη με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού . :biritses
Πῶς ὑπάρχει κίνδυνος τραυματισμοῦ ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποῦ τὰ κομμάτια παραμένουν κολλημένα στὴν μεμβράνη; Κίνδυνος ὑπάρχει ὄταν ἐκτινάσονται.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από MacPap »

Μάλλον διότι δεν βλέπεις τίποτε μέχρι να σταματήσεις.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:Μάλλον διότι δεν βλέπεις τίποτε μέχρι να σταματήσεις.
Μα στο παρπρίζ υπάρχει έτσι κι αλλιώς μεμβράνη. Αν δεις το κειμενάκι που έχει σε κάποια γωνία θα λέει laminated, δηλαδή 2 κομμάτια γυαλιού ενωμένα με μεμβράνη στη μέση. Αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται για μεγαλύτερη αντοχή σε θραύση = μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα παλαιότερα αυτοκίνητα δεν το είχαν (το παλιό, του '84 που έχουμε έχει μονό γυαλί), αλλά τα νεότερα το έχουν (το δικό μου που είναι το 2000 το γράφει). Η άποψη ότι η μεμβράνη που συγκρατεί το θρυμματισμένο γυαλί δημιουργεί πρόβλημα είναι τελείως λανθασμένη και αυτό αποδεικνύεται από το τη χρήση της που μόλις περιέγραψα.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”