Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Έχει ακόμα πιο ανοιχτές από το 1ο στάδιο (τελείως διαφανές και ελάχιστο φιμέ). Βάλε αυτές για μπροστά και το 1ο στάδιο για τα 3 πίσω. Θα κάνει αντίθεση και ούτε θα σε καταλάβουν καν. Με τα δικά μου δεν ασχολείται κανείς προς το παρόν. Τα θεωρούν τελείως φυσιολογικά και έτσι είναι. Μάλιστα, θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό από την Ελληνική νομοθεσία. Γλυτώνεις καύσιμο, φθορά του οχήματος, ταλαιπωρία επιβατών και φυσικά μειώνεις τις πιθανότητες να πάθεις κάτι από την UV του Ήλιου.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Συμφωνώ και εγώ πως για την UV δεν θέλει σώνει και καλά μικρή διαπερατότητα. Και με 70% υπάρχουν μεμβράνες με πάρα πολύ καλή απόρριψη της UV. Δεν χρειάζονται ντε και καλά φιμέ.
Στο δικό μου (megane) έχει από την μάνα του προστασία UV στα περιμετρικά που είναι ελαφρά σκουρότερα από το εμπρός το οποίο έχει προστασία για την θερμοκρασία (αλλά δεν κατάλαβα τι εννοούν οι καλλιτέχνες)
Στο δικό μου (megane) έχει από την μάνα του προστασία UV στα περιμετρικά που είναι ελαφρά σκουρότερα από το εμπρός το οποίο έχει προστασία για την θερμοκρασία (αλλά δεν κατάλαβα τι εννοούν οι καλλιτέχνες)
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Τα αθερμικά παρπίζ είναι κατασκευασμένα όπως τα υπόλοιπα με τη διαφορά πως το μεσαίο στρώμα (μεμβράνη) που ενώνει τα 2 κρύσταλλα έχει ενώσεις μετάλλων για μείωση της ακτινοβολίας UV. Ανάλογα με το υλικό που χρησιμοποιείται υπάρχουν παρπρίζ στα οποία είναι εύκολα διακριτή η προστασία έναντι UV (λογικά το δικό σου το Megane έχει ιριδίζον χρώμα στο παρπρίζ) ή τελείως "αόρατη" (κάποιες ΜΒ με αθερμικά παρπρίζ έχουν τελείως διαφανείς μεμβράνες).
Τα πλαϊνά που είναι πιο σκούρα (φιμέ έλεγε η Opel για το δικό μου) έχουν σαν σκοπό να μειώσουν την υπέρυθρη ακτινοβολία, δηλαδή το αίσθημα ζέστης στο εσωτερικό του οχήματος. Δε θεωρώ πιθανό να κόβουν την UV ακτινοβολία σε σημαντικό βαθμό, αν και το οποιοδήποτε κρύσταλλο κόβει ένα ποσοστό UV ακτινοβολίας.
Ευχαριστώ.
Τα πλαϊνά που είναι πιο σκούρα (φιμέ έλεγε η Opel για το δικό μου) έχουν σαν σκοπό να μειώσουν την υπέρυθρη ακτινοβολία, δηλαδή το αίσθημα ζέστης στο εσωτερικό του οχήματος. Δε θεωρώ πιθανό να κόβουν την UV ακτινοβολία σε σημαντικό βαθμό, αν και το οποιοδήποτε κρύσταλλο κόβει ένα ποσοστό UV ακτινοβολίας.
Ευχαριστώ.
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6648
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Ενας καλός τρόπος για να καταλάβεις είναι να βάλεις ένα GPS να δεις αν δουλεύει μέσα στην καμπίνα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Οι μεμβράνες UV δεν δημιουργούν πρόβλημα στα GPS
αα έλεγες για το δικό μου. πραγματικά μια φορά που δοκίμασα δεν έπιανε σήμα και έκανα πλάκα στον ιδιοκτήτη του GPS πως είναι της πλάκας
αα έλεγες για το δικό μου. πραγματικά μια φορά που δοκίμασα δεν έπιανε σήμα και έκανα πλάκα στον ιδιοκτήτη του GPS πως είναι της πλάκας
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6648
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Ναι μιλάω για αυτά που έχουν πλέγμα. Σε μια Mercedes κάποτε σε ταξίδι αναγκάστηκα και έβαλα την κεραία (ευτυχώς ήταν αποσπόμενη) στην ηλιοροφή.
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Οι μεμβράνες που κόβουν UV ακτινοβολία σχεδόν αποκλειστικά χρησιμοποιούν μέταλλο λόγω της υψηλής ενέργειας των UV ακτινοβολιών. Γι' αυτό και στα "αθερμικά" παρπρίζ τα GPS και οι ανιχνευτές ραντάρ παρουσιάζουν προβλήματα λήψης. Υπάρχουν και άλλες λύσεις βέβαια, όπως μεμβράνες που έχουν νάνο-τεχνολογία ή carbon ή κάτι άλλο παρόμοιο, αλλά το κόστος είναι αρκετά πιο πάνω από τις κοινές που συναντούμε.
Πριν λίγες ημέρες πέρασα μεμβράνες και στο Corsa. Σκοπός ήταν κατά το καλοκαίρι να μην έχει πρόβλημα με τον ήλιο η ανηψιά μου (είναι 6,5 μηνών τώρα). Περάσαμε, λοιπόν, στα τρία πίσω τζάμια σχετικά σκούρες μεμβράνες, αυτό που λέμε 2ο στάδιο, αν και υπάρχουν ακόμα 2 πιο σκούρες αποχρώσεις. Στα δύο μπροστά, εκατέρωθεν οδηγού - συνοδηγού, περάσαμε το πιο ανοιχτό που έκοβε και λίγο IR / υπέρυθρη. Οι μεμβράνες πίσω έχουν ~30% διαπερατότητα φωτός και αυτές των μπροστά ~85%. Και οι δύο παρουσιάζουν 99% μείωση UV ακτινοβολίας. Προφανώς, πήραμε και χαρτί / πιστοποιητικό για να είμαστε καλυμμένοι 100%.
Η ορατότητα προς τα πίσω έχει μειωθεί αρκετά, αλλά δεν παρουσιάζει προβλήματα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Μπροστά, δεν καταλαβαίνεις σημαντική διαφορά σε σχέση με το απλό τζάμι. Αυτό που γίνεται αισθητό είναι η έλλειψη του αισθήματος του καψίματος στα χέρια κάτι που, προφανώς, είναι το επιθυμητό από τη χρήση των μεμβρανών. Σε σχέση με τις δικές μου μεμβράνες (ίδια εταιρεία) η κατάσταση στους πίσω επιβάτες είναι καλύτερη, αλλά στους μπροστά δεν είναι τόσο άνετα τα πράγματα.
Όποιος ενδιαφέρεται, είναι καλή περίοδος να φορέσει μεμβράνες καθώς, λόγω της κρίσης, υπάρχουν πολλές προσφορές από τους εγκαταστάτες. Στη Νίκαια (Πέτρου Ράλλη) που τις φόρεσα είχε προσφορά 130€ όλο το αυτοκίνητο, εκτός και αν αυτό είναι κάτι εξαιρετικό (κάποιο SUV ή αν ζητάς φάσα στο παρπρίζ κτλ), οπότε κοστίζει κάτι παραπάνω.
Ευχαριστώ.
Πριν λίγες ημέρες πέρασα μεμβράνες και στο Corsa. Σκοπός ήταν κατά το καλοκαίρι να μην έχει πρόβλημα με τον ήλιο η ανηψιά μου (είναι 6,5 μηνών τώρα). Περάσαμε, λοιπόν, στα τρία πίσω τζάμια σχετικά σκούρες μεμβράνες, αυτό που λέμε 2ο στάδιο, αν και υπάρχουν ακόμα 2 πιο σκούρες αποχρώσεις. Στα δύο μπροστά, εκατέρωθεν οδηγού - συνοδηγού, περάσαμε το πιο ανοιχτό που έκοβε και λίγο IR / υπέρυθρη. Οι μεμβράνες πίσω έχουν ~30% διαπερατότητα φωτός και αυτές των μπροστά ~85%. Και οι δύο παρουσιάζουν 99% μείωση UV ακτινοβολίας. Προφανώς, πήραμε και χαρτί / πιστοποιητικό για να είμαστε καλυμμένοι 100%.
Η ορατότητα προς τα πίσω έχει μειωθεί αρκετά, αλλά δεν παρουσιάζει προβλήματα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Μπροστά, δεν καταλαβαίνεις σημαντική διαφορά σε σχέση με το απλό τζάμι. Αυτό που γίνεται αισθητό είναι η έλλειψη του αισθήματος του καψίματος στα χέρια κάτι που, προφανώς, είναι το επιθυμητό από τη χρήση των μεμβρανών. Σε σχέση με τις δικές μου μεμβράνες (ίδια εταιρεία) η κατάσταση στους πίσω επιβάτες είναι καλύτερη, αλλά στους μπροστά δεν είναι τόσο άνετα τα πράγματα.
Όποιος ενδιαφέρεται, είναι καλή περίοδος να φορέσει μεμβράνες καθώς, λόγω της κρίσης, υπάρχουν πολλές προσφορές από τους εγκαταστάτες. Στη Νίκαια (Πέτρου Ράλλη) που τις φόρεσα είχε προσφορά 130€ όλο το αυτοκίνητο, εκτός και αν αυτό είναι κάτι εξαιρετικό (κάποιο SUV ή αν ζητάς φάσα στο παρπρίζ κτλ), οπότε κοστίζει κάτι παραπάνω.
Ευχαριστώ.
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4885
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Αὐτὸ ἐπιβάλλεται διὰ νόμου ἢ οἱ ἐταιρεῖς ἀπλῶς τὸ ἐφαρμόζουν ἄνευ νομικῆς ὑποχρεώσεως;angello έγραψε:το τζάμια του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να θρυμματίζονται σαν μικρούς κόκκους ρυζιού για να μη τραυματιστούν οι επιβαίνοντες στο όχημα ,
Πῶς ὑπάρχει κίνδυνος τραυματισμοῦ ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποῦ τὰ κομμάτια παραμένουν κολλημένα στὴν μεμβράνη; Κίνδυνος ὑπάρχει ὄταν ἐκτινάσονται.angello έγραψε:όταν έχουν τοποθετηθεί αυτές οι μεμβράνες αυτή η ιδιότητα αλλάζει , μπορεί να σπάει το τζάμι αλλά παραμένει σχεδόν στην ίδια κατάσταση με την αρχική πριν το ατύχημα διότι τα κομμάτια του γυαλιού παραμένουν κολλημένα στην αυτοκόλλητη μεμβράνη με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού .
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6648
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Μάλλον διότι δεν βλέπεις τίποτε μέχρι να σταματήσεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Ἀντηλιακὲς μεμβράνες
Μα στο παρπρίζ υπάρχει έτσι κι αλλιώς μεμβράνη. Αν δεις το κειμενάκι που έχει σε κάποια γωνία θα λέει laminated, δηλαδή 2 κομμάτια γυαλιού ενωμένα με μεμβράνη στη μέση. Αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται για μεγαλύτερη αντοχή σε θραύση = μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα παλαιότερα αυτοκίνητα δεν το είχαν (το παλιό, του '84 που έχουμε έχει μονό γυαλί), αλλά τα νεότερα το έχουν (το δικό μου που είναι το 2000 το γράφει). Η άποψη ότι η μεμβράνη που συγκρατεί το θρυμματισμένο γυαλί δημιουργεί πρόβλημα είναι τελείως λανθασμένη και αυτό αποδεικνύεται από το τη χρήση της που μόλις περιέγραψα.MacPap έγραψε:Μάλλον διότι δεν βλέπεις τίποτε μέχρι να σταματήσεις.
Ευχαριστώ.