Σελίδα 1 από 2

Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2010, 21:50
από rasPUTIN
Σήμερα εἴδα τὰ καλὰ τῆς αὐτοκινήσεως. Εἶμαι φτωχότερος κατὰ 340 εὐρώ μιὰ εἴχα τὸ σέρβις τῶν 90.000 χιλιομέτρων στὸ Accent. Αὐτὸ σημαίνει ἐργασίες τοῦ σέρβις τῶν 15.000 χιλιομέτρων, τοῦ σέρβις τῶν 30.000 χιλιομέτρων καὶ τοῦ σέρβις τῶν 45.000 χιλιομέτρων.

230 εὐρώ γιὰ ἀνταλλακτικὰ, 100 εὐρὼ ἡ ἐργασία καὶ 10 εὐρὼ γιὰ κάρτα καυσαερίων

Τὸ δικό σας πόσο σὰς ἀδειάζει τὴν τσέπη;

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010, 10:59
από UltiMo_
μακρια απο εξουσιοδοτημένα, το έχουμε πει τόσες φορές. τι σημαίνει "Εργασίες" των 15 , 30 και 45?? καθαρισμός δισκοφρένων και νεροχυτων? απάτη σκέτη, μακριά.

εγώ πριν μια βδομάδα λάδι, φίλτρο καυσίμου, φίλτρο λαδιού, μπουζί, εργατικά, 56 ευρώ.

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010, 13:34
από enias
Τα Hyundai έχουν μια γάγγραινα που λέγεται "αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάθε 45000χλμ". Υπάρχουν άλλα οχήματα που τον αλλάζουν κάθε 150.000χλμ (και η απάντηση είναι όχι... δεν σπάει ο ιμάντας σε αυτά τα αυτοκίνητα)

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010, 13:36
από rasPUTIN
UltiMo_ έγραψε:μακρια απο εξουσιοδοτημένα,
Μετὰ τὴν ἀγορὰ ἡ ἀντιπροσωπεία δὲν μὲ ξανάδε. Πηγαίνω σὲ ἀνεξάρτητο συνεργεῖο τὸ ὀποῖο δουλεύει μὲ Hyundai.
UltiMo_ έγραψε:το έχουμε πει τόσες φορές.
Θὰ τὸ ξαναλέμε μέχρι νὰ κοποῦν κάποιες λαμογιές.
UltiMo_ έγραψε:τι σημαίνει "Εργασίες" των 15 , 30 και 45?? καθαρισμός δισκοφρένων και νεροχυτων? απάτη σκέτη, μακριά.
Ἐργασίες 15.000 χιλιομέτρων
Ἀλλαγὴ λαδιοῦ κινητήρα καὶ φίλτρου (ὰν δὲν ἔχει γίνει προσφάτως)
Ἀλλαγὴ τακακιῶν στὰ δισκόφρενα (ἀν χρειάζεται, τὸ δεύτερο ζεῦγος ἄντεξε 55.000 χιλιόμετρα καὶ θὰ μποροῦσε νὰ 2.000 -3.000 ἀκόμα). Κάποιοι κερατάδες μὲ τὸ ποὺ μπαίνεις λένε θὰ ἀλλάξουμε τακάκια
Μάζεμα συρματόσκοινου στὸ χειρόφρενο
Τρίψιμο στὶς σιαγόνες στὰ πίσω φρένα

Ἐργασίες 30.000 χιλιομέτρων
Ἐργασίες 15.000 χιλιομέτρων
Ἀλλαγὴ ψυκτικοῦ ὐγροῦ κινητήρα καὶ καθαρισμὸς δοχείου
Ἀλλαγὴ λαδιοῦ στὸ κιβώτιο ταχυτήτων
Ἀλλαγὴ σπινθηριστῶν (μπουζί)
Φίλτρο βενζίνης

Ἐργασίες 45.000 χιλιομέτρων
Ἐργασίες 15.000 χιλιομέτρων
Ἀλλαγὴ ἰμάντων. Τὸ Accent ἔχει πέντε ἰμάντες: χρονισμοῦ, ἀντλία νεροῦ, κλιματιστικὸ, γεννήτρια ῥεύματος (ἀν θυμάμαι καλά), κάτι ποὺ δὲν θυμάμαι
UltiMo_ έγραψε:εγώ πριν μια βδομάδα λάδι, φίλτρο καυσίμου, φίλτρο λαδιού, μπουζί, εργατικά, 56 ευρώ.
Τὸ φίλτρο βενζίνης ποῦ τὸ ἔχεις; Στὸ δικό μου εἶναι κάτω ἀπὸ τὸ πίσω κάθισμα.

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010, 13:39
από rasPUTIN
enias έγραψε:Τα Hyundai έχουν μια γάγγραινα που λέγεται "αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάθε 45000χλμ".
Μιὰ φορὰ στὰ τρία χρόνια (πακέτο μὲ ἄλλους ἰμάντες), no big deal.
enias έγραψε: Υπάρχουν άλλα οχήματα που τον αλλάζουν κάθε 150.000χλμ (και η απάντηση είναι όχι... δεν σπάει ο ιμάντας σε αυτά τα αυτοκίνητα)
Εἶναι κατασκευαστικῆς φύσεως τὸ θέμα. Ὁ κατασκευαστὴς ὀρίζει τὴν ἐπιθυμητὴ ἀντοχή. Πάντως ὀ ἰμάντας στὸ δικό μου δὲν ἔδειχνε ἔτοιμος νὰ κοπεῖ. Ἔμοιαζε νὰ ἀντέχει ἄλλα τόσα. Ἀλλὰ ῥισκάρεις τέτοια βλάβη; Ἀκόμα κι ἀν σοῦ τύχει τὸ κακὸ κομμάτι τὸ ὀποῖο ξέφυγε στὸ Ποιοτικὸ Ἔλεγχο ἀν τὸν ἀλλάζεις στὰ μισά τοῦ ὁρίου ζωῆς εἶσαι κ*λ*καλυμμένος.
Γιὰ τὸ καρφὶ νὰ χάσεις τὸ πέταλο;

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010, 13:46
από enias
Το ξέρω καλά τα Hyundai... δεν είπαμε να μην το αλλάξεις, αλλα για τους επίδοξους μελλοντικούς αγοραστές το λέω, αφού το Hyundai μπορεί να κάνει 1-2 χιλιάρικα λιγότερα, αλλα στο τέλος τα πληρώνεις αλλού, όπως επίσης και στα τρισάθλια λάστιχά του.

Υπάρχουν πιο φθηνοί τρόποι... τα λάδια τα αλλάζεις σε ένα μαγαζάκι που τα πουλάει κιόλας και έτσι δεν σου κοστίζει η αλλαγή. Το φίλτρο αέρα, το αλλάζεις και μόνος σου, ενώ μόνο για τα μπουζί και το φίλτρο βενζίνης καλό είναι να πας σε ένα καλό μάστορα που να ξέρει που βάζει τα χέρια του και τι ξεβιδώνει.

Οι εξουσιοδοτημένοι ή εξειδικευμένοι το παίζουν όπως οι αντιπροσωπείες. Οι αλλαγές παραφλού κτλ είναι περιττές γιατί συχνά όταν επισκευάζεις κάτι άλλο, πχ θερμοστάτη η αλλαγή παραφλού γίνεται ούτως ή άλλως. Τα υγρά φρένων αλλάζουν όταν αλλάξεις συμπλέκτη, τα τακάκια και το χειρόφρενο τα φτιάχνεις οταν το αμάξι δεν φρενάρει με την ευκαιρία κάποιας άλλης εργασίας, και το λάδι στο κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει και αυτό με την ευκαιρία της αλλαγής συμπλέκτη και δεν χρειάζεται νωρίτερα απο 100.000km.

Αν θέλεις να έχεις το αμάξι σαν το αεροπλάνο που προληπτικά κάθε κάποιες ώρες πτήσεις, το κάνουν βίδες και το συναρμολογούν απο την αρχή, τοτε θα πληρώσεις και το ανάλογο κόστος όπως η μεταφορά με αεροσκάφος.

Εχω βαρεθεί να πληρώνω μηχανικούς και σέρβις ακριβότερα απο γιατρούς και εγχειρήσεις.

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2010, 00:57
από plokami
Θέλουμε αυτοκίνητο; Τότε θα πρέπει να δεχτούμε και τα περαιτέρω έξοδά του.
Και όπως γράφτηκε όποιος θέλει το αυτοκίνητο αεροπλάνο με πιθανότητες να τον προδώσει μηδαμινές, το φροντίζει ανάλογα.

Τα σέρβις όπως και όλες τις επισκευές τα έκανα πάντα στην hyundai. Από όταν έκλεισε η τοπική αντιπροσωπεία τις βαριές επισκευές τις κάνει ένας γνωστός που δούλευε πρώτα εκεί.
Σαν βαριές επισκευές εννοώ τις εργασίες στις οποίες δεν βάζω εγώ τα χεράκια μου, ακόμα… :mrgreen:
Με τη βοήθεια του βιβλίου συντήρησης του κατασκευαστή πριν ένα μήνα έκανα κάποια πραγματάκια όπως αλλαγές υγρών, φίλτρων, τακάκια, μπουζί…
Ανταλλακτικά τα περισσότερα τα αγοράζω από το εξωτερικό αν δεν τα βιάζομαι. Η αντιπροσωπεία σε μερικά ανταλλακτικά έχει εξωγήινες τιμές. Παράδειγμα ο πολυδιακόπτης στην πόρτα του οδηγού για τα παράθυρα και τους καθρέπτες έχει τιμή 300+ ενώ απ’ έξω τον βρίσκεις 80-90 $

Το φίλτρο καυσίμου βρίσκεται μέσα στην αντλία βενζίνης και για να αλλαχθεί πρέπει να λυθεί η μισή αντλία. Στον πάτο της αντλίας βρίσκεται ένα 2ο μικρό φίλτρο. Haridimos όταν αλλάξεις πάλι φίλτρο άλλαξε και εκείνο. Το δικό μου δεν είχε αλλαχτεί ποτέ και είχε γίνει κατάμαυρο. Έτσι το άλλαξα εγώ.
Εικόνα

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2010, 22:37
από athanatos
Haridimos έγραψε:...Τὸ Accent ἔχει πέντε ἰμάντες: χρονισμοῦ, ἀντλία νεροῦ, κλιματιστικὸ, γεννήτρια ῥεύματος (ἀν θυμάμαι καλά), κάτι ποὺ δὲν θυμάμαι...
Πέντε; :shock: Πολλοί δεν είναι; Μήπως σου χρέωσαν και του διπλανού accent; :lol: :lol:

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2010, 00:12
από rasPUTIN
Ὄχι, σὲ κάθε σέρβις εἶμαι παρῶν. Στὶς 45.000 εἴδα ὄτι ὄντως ἀπαιτοῦνται 5 ἰμάντες.

Re: Σέρβις οχήματος

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2010, 01:48
από UltiMo_
Haridimos έγραψε:Ὄχι, σὲ κάθε σέρβις εἶμαι παρῶν. Στὶς 45.000 εἴδα ὄτι ὄντως ἀπαιτοῦνται 5 ἰμάντες.
Απο τους οποίους οι 4 δεν χρειάζονται προληπτική αλλαγή. Αυτό που λές εδώ...:
Haridimos έγραψε:Πάντως ὀ ἰμάντας στὸ δικό μου δὲν ἔδειχνε ἔτοιμος νὰ κοπεῖ. Ἔμοιαζε νὰ ἀντέχει ἄλλα τόσα. Ἀλλὰ ῥισκάρεις τέτοια βλάβη;
..ισχύει μόνο για τον ιμάντα χρονισμού. Οι υπόλοιποι και βλάβη δεν προκαλούν, και δεν χρειάζονται άνοιγμα μηχανής (και πολλά εργατικά) για την αλλαγή τους.

Τζάμπα λεφτά σου χρώνουν με το ζόρι