Ατύχημα στον Κηφισό

Είδατε κάποιο ατύχημα μοιραστείτε το μαζί μας εδώ...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Ατύχημα στον Κηφισό

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Μεταφέρω από εδώ: http://www.news247.gr/koinonia/trochaio ... 11535.html
Τροχαίο στον Κηφισό: Η πινακίδα της νταλίκας δεν αντιστοιχούσε στον αριθμό της άδειας

Πλήθος παραβάσεων ανακάλυψαν οι άντρες της Τροχαίας σε βάρος του 64χρονου οδηγού νταλίκας που προκάλεσε το τροχαίο δυστύχημα στον Κηφισό. Ήταν μεθυσμένος με σχεδόν 7 φορές επάνω από το όριο

Θοδωρής Παναγιωτίδης
09 Μαΐου 2018 21:14

Με σχεδόν 7 φορές επάνω μέτρηση αλκοόλ από το όριο για επαγγελματίες που είναι μόλις το 0,10, αντί του 0,25 για τους ερασιτέχνες βρέθηκε στο αλκοτέστ ο 64χρονος οδηγός της νταλίκας, που προκάλεσε το αιματηρό τροχαίο δυστύχημα, 40 λεπτά μετά τις 5 το πρωί στον Κηφισό.

Οι άντρες της Τροχαίας ανακάλυψαν πλήθος παραβάσεων σε βάρος του συγκεκριμένου οδηγού αφού μεταξύ άλλων οι πινακίδες του αντιστοιχούσαν σε άλλο φορτηγό και όχι σε αυτό με το οποίο κυκλοφορούσε… και ανέγραφε η άδεια κυκλοφορίας του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η όψη του ήταν κάτι παραπάνω από προφανής ότι τελούσε υπό την επήρεια μέθης ενώ όπως είναι απαραίτητο σε αυτές τις περιπτώσεις ελήφθη δείγμα ούρων και αίματος από τον οδηγό για να γίνουν λεπτομερείς τοξικολογικές εξετάσεις, το πόρισμα των οποίων καθυστερεί πάντα και βεβαίως θα συμπεριληφθεί στην δικογραφία.

Η εκτίμηση των αξιωματικών της Τροχαίας είναι πως τον πήρε ο ύπνος στο τιμόνι, ενώ ήταν κενός φορτίου. Ο ίδιος φέρεται να επικαλέστηκε κάποιο πρόβλημα στο τιμόνι. Εκ πρώτης όψεως δεν ανακάλυψαν κάποιο εμφανές τεχνικό πρόβλημα οι άντρες της Τροχαίας, θα δοθεί όμως εντολή για τεχνική πραγματογνωμοσύνη.

Το περιστατικό έγινε στον Κηφισό στο ύψος του ΙΚΕΑ και στο ρεύμα προς Πειραιά. Όπως κατέγραψαν κάμερες από παρακείμενες επιχειρήσεις, ξαφνικά, η νταλίκα εντελώς ανεξέλεγκτη έσπασε τα προστατευτικά στηθαία, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και δίπλωσε.

Το ένα αυτοκίνητο κυριολεκτικά το πέρασε από πάνω και το άλλο το εμβόλισε με δύναμη, εκσφενδονίζοντάς το στα κιγκλιδώματα μετά από συνεχόμενα τετ-α-κε.

Τραγικός απολογισμός, δύο άντρες νεκροί και μία γυναίκα σοβαρά τραυματίας που νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο «Αττικό Νοσοκομείο».

Στο ένα αυτοκίνητο επέβαινε ένας 60χρονος με την 34χρονη κόρη του και στο άλλο ένας 65χρονος. Και για τα τρία θύματα χρειάστηκε να γίνει επιχείρηση απεγκλωβισμού από άντρες της Πυροσβεστικής, αφού τα αυτοκίνητα είχαν μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδερικών.

Στο σημείο για τουλάχιστο 4 ώρες προκλήθηκε ανάσχεση στην κυκλοφορία των οχημάτων ειδικά στο ρεύμα προς Πειραιά, όπου γινόταν από μία λωρίδα, μέχρι να απομακρυνθεί και η νταλίκα.

Ο οδηγός της νταλίκας και αδερφός Δημάρχου πόλης της Πελοποννήσου, που προκάλεσε αυτό το ανείπωτο μακελειό, κρατείται στο Α’ Τμήμα Τροχαίας Δυτικής Αττικής και θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα με την σε βάρος του δικογραφία, ενώ στην διάθεση της Τροχαίας βρίσκονται και τα υλικά κλειστών κυκλωμάτων από παρακείμενες επιχειρήσεις και από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας.
Ευχαριστώ.


pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ατύχημα στον Κηφισό

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Ξεκινάω με τα βασικά:







Αυτά από τα ρεπορτάζ τα σημερινά. Η στιγμή του ατυχήματος από κάμερες του ΙΚΕΑ (νομίζω).

Αυτό που αξίζει να αναφερθεί (το έγραψα πριν δω καν τα βίντεο, αλλά το είχα αναφέρει και παλαιότερα) είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν μπαριέρες στο σημείο, παρά μόνον κάγκελα τα οποία τοποθετήθηκαν εκεί με την κατασκευή του δρόμου το 2004 (βλ. Ο.Α.). Δεν υπάρχει περίπτωση να κρατήσουν αυτά τα κάγκελα όχι νταλίκα, αλλά ούτε καν smart που πηγαίνει με το όριο των 80km/h.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ατύχημα στον Κηφισό

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Μεταφέρω από εδώ: http://www.news247.gr/koinonia/trochaio ... 11213.html
Τροχαίο στον Κηφισό: Καρέ-καρέ η τρελή πορεία της νταλίκας που σκόρπισε τον θάνατο

Κάμερα ασφαλείας κατέγραψε τη στιγμή που η νταλίκα περνά στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούεται με δύο αυτοκίνητα - Τραγικός απολογισμός μέχρι στιγμής, δύο άντρες νεκροί και μία γυναίκα σοβαρά τραυματίας που νοσηλεύεται στο "Αττικό Νοσοκομείο" - Δείτε το βίντεο ντοκουμέντο

Βίντεο ντοκουμέντο δόθηκε πριν από λίγο στη δημοσιότητα από την τηλεόραση του Alpha, το οποίο δείχνει τη τρελή πορεία της νταλίκας που 20 λεπτά πριν τις 6 τα ξημερώματα στον Κηφισό πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε με δύο διερχόμενα αυτοκίνητα που κινούνταν νόμιμα προς Πειραιά.

Τραγικός απολογισμός μέχρι στιγμής, δύο άντρες νεκροί και μία γυναίκα σοβαρά τραυματίας που νοσηλεύεται στο «Αττικό Νοσοκομείο».

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρώτο αλκοτέστ που έγινε από τους άντρες της Τροχαίας στον οδηγό της νταλίκας βγήκε θετικό, άρα οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ και πιθανόν έχασε τις αισθήσεις του κατά την οδήγηση. Από τον οδηγό που προκάλεσε το τροχαίο δυστύχημα λήφθηκε και δείγμα αίματος για να γίνει λεπτομερέστερη μέτρηση του αλκοόλ στο αίμα του, ενώ αναμένεται αργότερα να καταθέσει την δική του εκδοχή στην Τροχαία. Στο ένα αυτοκίνητο επέβαινε ένα ζευγάρι και στο άλλο ένας νεαρός και για τα τρία θύμα χρειάστηκε να γίνει επιχείρηση απεγκλωβισμού από άντρες της Πυροσβεστικής, αφού τα αυτοκίνητα είχαν μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδερικών.
Βέβαια, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα που πήρα από εδώ, με αλκοόλ κάπου ανάμεσα στις δύο τιμές που τονίζω (δεν γνωρίζουμε ακόμη περισσότερες πληροφορίες), αποκλείεται να κοιμήθηκε στο τιμόνι λόγω αλκοόλ.

BAC Chart Values
0.00 – 0.03% Normal behavior, no impairment
0.03 – 0.06% Mild euphoria and impairment; decreased inhibitions
0.06 – 0.10% Buzzed, euphoric, increased impairment
0.10 – 0.20% Drunk, emotional swings, slurred speech, nausea, loss of reaction time and motor control

0.20 – 0.30% Confused, nauseated, poor mentation, blackout
0.30 – 0.40% Possibly unconscious, unarrousable, loss of bladder function, risk of death
Above 0.40% Unconscious, coma, impaired breathing, risk of death

Μην σας μπερδεύουν οι τιμές. Αυτές που έγραφε το αρχικό άρθρο, δηλαδή 0.10 για τους επαγγελματίες, είναι για εκπνεόμενο αέρα (BrAC) και αντιστοιχούν σε 0.02% στον παραπάνω πίνακα, οπότε το 0.8 ή το 1.4 που τον μέτρησαν (4 ή 7 φορές πάνω από το όριο) αντιστοιχεί στο 0.08% και στο 0.14% στον πίνακα.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ατύχημα στον Κηφισό

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Μερικά δικά μου σχόλια πάνω σε ένα post που ανέβασαν στο petrolheads.gr
dimviii έγραψε:Με σχεδόν 7 φορές επάνω μέτρηση αλκοόλ από το όριο για επαγγελματίες που είναι μόλις το 0,10, αντί του 0,25 για τους ερασιτέχνες βρέθηκε στο αλκοτέστ ο 64χρονος οδηγός της νταλίκας, που προκάλεσε το αιματηρό τροχαίο δυστύχημα, 40 λεπτά μετά τις 5 το πρωί στον Κηφισό.
http://www.news247.gr/koinonia/trochaio ... 11535.html
Για το θέμα χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες. Το άρθρο γράφει κάτι περίεργα πράγματα:
Με σχεδόν 7 φορές επάνω μέτρηση αλκοόλ από το όριο για επαγγελματίες που είναι μόλις το 0,10, αντί του 0,25 για τους ερασιτέχνες βρέθηκε στο αλκοτέστ ο 64χρονος οδηγός της νταλίκας, που προκάλεσε το αιματηρό τροχαίο δυστύχημα, 40 λεπτά μετά τις 5 το πρωί στον Κηφισό.
Έτσι όπως το γράφει η μέτρηση έγινε στον εκπνεόμενο αέρα, αφού αυτά είναι τα όρια για τον άερα. Παρακάτω, όμως, γράφει κάτι άλλο:
ελήφθη δείγμα ούρων και αίματος από τον οδηγό για να γίνουν λεπτομερείς τοξικολογικές εξετάσεις, το πόρισμα των οποίων καθυστερεί πάντα και βεβαίως θα συμπεριληφθεί στην δικογραφία.
Το 2ο σημείο αυτό συμφωνεί με τον ΚΟΚ ο οποίος γράφει:
Σε περίπτωση θανατηφόρου τροχαίου ο έλεγχος για τη διαπίστωση ύπαρξης οινοπνεύματος στον οργανισμό γίνεται υποχρεωτικά με αιμοληψία από τα θανούντα πρόσωπα ως και τους ζώντες
Άρα, ή έγιναν δύο μετρήσεις, μία με φύσημα και μία με αίμα, ή κάτι δεν έχει μεταφερθεί σωστά από τον συντάκτη του άρθρου. Για να μην αναφέρουμε και την τιμή που πριν ήταν 4 φορές πάνω από το όριο και τώρα 7 φορές. Με 4 φορές στον αέρα, δηλαδή 0,40 (αίμα κάπου 0,80, αν και δεν τα γράφουμε επιστημονικά σωστά) η ποινή για ερασιτέχνη οδηγό θα ήταν αστεία:
Με διοικητικό πρόστιμο διακοσίων (200,00) ευρώ, εάν η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του κυμαίνεται από 0,50 g/l έως 0,80 g/l, μετρούμενη με τη μέθοδο της αιμοληψίας ή από 0,25 έως 0,40 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα, όταν η μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου.
Στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων δε, η τιμή που μετράται από το αίμα είναι κάτω από αυτήν που μετράται στον αέρα, οπότε θα δούμε στην πορεία τι ακριβώς έγινε, αν και όταν βγουν οι εξετάσεις.

Με την τροχαία, πάντως, συμφωνούμε οι περισσότεροι:
Η εκτίμηση των αξιωματικών της Τροχαίας είναι πως τον πήρε ο ύπνος στο τιμόνι, ενώ ήταν κενός φορτίου.
Ο δικηγόρος του, ο Μαντούβαλος, δήλωσε κάτι που έχω ήδη γράψει εδώ και χρόνια, αλλά το ανέφερα και σήμερα:
"Στο σημείο εκείνο, υπήρχε αντί για μπάρες ασφαλείας, υπήρχε μια σχάρα. Αρμόδιοι του θέματος μου είπαν, πως αν υπήρχαν οι κατάλληλες μπάρες και "άρμα" δεν θα εξετρέπετο το όχημα" πρόσθεσε.
Με μια δόση υπερβολής για το θέμα του άρματος βέβαια, αφού ένα άρμα θα περνούσε για πλάκα πάνω από τις μπαριέρες ενός ελληνικού δρόμου (όχι πως δεν έχουν κολλήσει πολλά σε τέτοια φάση, ειδικά αν μπουν οι μπαριέρες μέσα στις ερπύστριες).

Η συνέντευξή του από εδώ:

http://www.news247.gr/koinonia/trochaio ... 11574.html

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ατύχημα στον Κηφισό

Δημοσίευση από MacPap »

Ωραίο post.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Ατύχημα στον Κηφισό

Δημοσίευση από thanos »

κάτι μου θυμίζει αυτή η ...τραγική δήλωση!
Οδηγός νταλίκας: Είχα πιει αλλά ένιωθα καλά

http://www.akous.gr/post.asp?uid=107509&hl=1
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ατύχημα στον Κηφισό

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Προς το παρόν δεν έχω δει συσχετισμό αλκοόλ και ατυχήματος για να είμαι ειλικρινής. Ο άνθρωπος κοιμήθηκε πάνω στο τιμόνι, αυτό είναι όλο. Τώρα, από τι προήλθε αυτό δεν το γνωρίζουμε. Κούραση, αϋπνία, φόρτος εργασίας, διασκέδαση μέχρι αργά, ποιος ξέρει; Ο συσχετισμός με το αλκοόλ είναι δύσκολο έως αδύνατο πράγμα. Οι δηλώσεις των αστυνομικών ότι μύριζε αλκοόλ είναι εντελώς απλοϊκές. Και οι μετρήσεις πάλι είναι νομικό θέμα περισσότερο, παρά επιστημονικό. Γράφουν για 4 φορές πάνω από το όριο, για 7, τώρα για 8. Καταρχάς μιλάνε για το όριο των επαγγελματιών που δεν είναι ούτε το μισό ενός ερασιτέχνη οδηγού. Άρα, αν είναι μόνον 4 φορές πάνω από το όριο, ως ερασιτέχνη το πολύ πολύ να τον έγραφαν για το 1ο πρόστιμο κι αυτό για εκπνεόμενο αέρα, στον οποίο η μέτρηση είναι συνήθως υψηλότερη από αυτή του αίματος (βγήκαν ή δεν βγήκαν τα αποτελέσματα; δεν το γνωρίζουμε κι αυτό).

Στο συγκεκριμένο ατύχημα εμένα με ενδιαφέρουν 2+1 πράγματα:

1. Γιατί ο συγκεκριμένος - όπως κάνουν πολλοί άλλοι - είχε πλαστά χαρτιά σε μαϊμού φορτηγό. Προφανώς είχε 2 - ή και περισσότερα - φορτηγά με τα ίδια χαρτιά για να γλιτώνει φόρους. Γιατί δεν τον ήλεγξε κανείς τόσα χρόνια στο ΚΤΕΟ; Αυτό δείχνει ότι τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν επιτελούν το έργο τους και απλά μαζεύουν χρήμα περνώντας από τις διαδικασίες όποιον προσέρχεται. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ποσοστά κοψίματος παλαιότερα, στα κρατικά ΚΤΕΟ, και σήμερα στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.

Σημ: σε άλλο θέμα θα ανεβάσω για την σπείρα με τις κλοπές. Θα δείτε ότι έκαναν ακριβώς αυτό που είχε κάνει ο οδηγός του φορτηγού. Πολλαπλά αυτοκίνητα με τα ίδια χαρτιά και κυκλοφορούσαν άνετα.

2. Γιατί στον δρόμο αυτό δεν υπήρχαν οι σωστές προστατευτικές μπάρες ή ό,τι άλλο χρειάζεται; Ο δρόμος κατασκευάστηκε το 2004 για τους Ο.Α. Το 2007-08 είχε γίνει ατύχημα, πάλι με τον ίδιο τρόπο, στο οποίο ήμουν αυτόπτης μάρτυρας (εκείνο το βράδυ ήμουν κι εγώ πιωμένος, οπότε δεν κάθισα να δώσω στοιχεία και να με μετρήσουν κι εμένα). Απλά το ατύχημα είχε γίνει λίγο πιο ψηλά. Ένα ασημί RAV από το ρεύμα ανόδου πέρασε τα κάγκελα και χτύπησε ένα αυτοκίνητο στο ρεύμα καθόδου, 500m μπροστά μου. Εγώ κατέβαινα προς Πειραιά και το ατύχημα έγινε ακριβώς μετά την έξοδο προς Λ. Αθηνών (εκεί που είναι οι αντιπροσωπείες Opel, Toyota). Αν υπήρχε η κατάλληλη προστασία το ατύχημα θα είχε ως αποτέλεσμα απλά υλικές ζημιές (στην νταλίκα).

3. Γιατί ο συγκεκριμένος οδηγός είχε οδηγήσει τόσο πολύ, όπως λένε; Γιατί δεν είχε ξεκουραστεί; Γιατί δεν φοβόταν να οδηγήσει ξανά; Μήπως δεν υπάρχει φόβος από την ΕΛ.ΑΣ., οπότε κάνουν ό,τι θέλουν οι επαγγελματίες; Αυτό το τροπάριο το έχουμε δει ξανά στο παρελθόν. Ελάχιστοι έλεγχοι σε επαγγελματίες, μόνον για ταχύτητα σε ΙΧ. Δεν τους είδα μια φορά στην Λ. Σχιστού να κάθονται και να βάζουν τα φορτηγά δεξιά, όταν είναι ένας δεξιά, τον προσπερνάει άλλος στην μεσαία και έρχεται και 3ος στην αριστερή. Μία φορά τόσα χρόνια έχω δει αστυνομικό να κάνει σήμερα σε φορτηγό να κάνει δεξιά (ήμουν 10 ετών τότε και έγινε στον Σκαραμαγκά) και μία φορά τους έχω δει να σταματάνε φορτηγό για έλεγχο βάρους (στα Τέμπη πριν 12-13 χρόνια).

Όπως καταλαβαίνετε, δεν σταματάω στο αλκοόλ και στις δηλώσεις του οδηγού. Εμένα με ενδιαφέρει γενικά να σώζεται κόσμος (μπαριέρες) και γενικά να υπάρχει ένας στοιχειώδης έλεγχος (ΚΤΕΟ, ΕΛ.ΑΣ.) και όχι αυτά τα εικονικά πειράματα για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κόσμου.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ατυχήματα...”