odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 19 Ιουν 2018, 20:24

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 19 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2016, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4390
Ταχύπλοο σκόρπισε τον θάνατο στην Αίγινα


Εικόνα
Το ταχύπλοο που έπεσε πάνω στο τουριστικό σκάφος ρυμουλκείται από το Λιμενικό.



Ο χειριστής θαλασσίου ταξί Μανώλης Μπέσης επέστρεφε χθες στην Αίγινα τρεις παραθεριστές από το πρωινό τους μπάνιο στη νησίδα Μονή, όταν σχεδόν στα μισά του δρόμου αντίκρισε συντρίμμια και ναυαγούς στη θάλασσα. Ηταν ο πρώτος που έφθασε στο σημείο του πολύνεκρου δυστυχήματος. Λίγα λεπτά νωρίτερα, ένα ταχύπλοο είχε εμβολίσει μια παρόμοια τουριστική βάρκα με παραθεριστές, σκοτώνοντας τρεις επιβάτες και τον καπετάνιο. Ο κ. Μπέσης πρόλαβε να διασώσει μία γυναίκα με ακρωτηριασμό στο πόδι και άλλους δύο ανθρώπους. «Μου είπαν ότι το ταχύπλοο έπεσε πάνω τους με μεγάλη ταχύτητα», λέει.

Το δυστύχημα έγινε άμεσα αντιληπτό στο λιμανάκι του χωριού Πέρδικα, στο νοτιοδυτικό άκρο της Αίγινας – η απόστασή του, άλλωστε, από τη νήσο Μονή δεν ξεπερνά το ένα ναυτικό μίλι. «Ενα παιδί με ειδοποίησε κλαίγοντας. Ελεγε ότι είχε τουμπάρει μια βάρκα», λέει στην «Κ» ο Γιάννης Μούρτζης, ένας από τους χειριστές τουριστικών σκαφών που βοήθησε στην περισυλλογή των ναυαγών. «Ο κόσμος είχε κατέβει στην προκυμαία και παρακολουθούσε την επιχείρηση διάσωσης. Οσοι ήταν στο λιμάνι κινητοποιήθηκαν. Είναι απίστευτο. Ηταν μία από τις πιο ήσυχες ημέρες, ο καιρός ήταν καλός, δεν είχε αέρα. Δεν ξέρω ποια ήταν η αιτία. Απερισκεψία; Κακή εκτίμηση; Δεν νοείται, πάντως, σε ένα τόσο μικρό δίαυλο να τρέχει κάποιος με μεγάλη ταχύτητα», επισημαίνει ο δήμαρχος Αίγινας Δημήτρης Μούρτζης.

Στο τουριστικό σκάφος «Αντωνία», που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Πέρδικα - Μονή, επέβαιναν ο καπετάνιος και περισσότεροι από 20 παραθεριστές. Σύμφωνα με το Λιμενικό, λίγο μετά τις 13.00 το πολυεστερικό ταχύπλοο «Ντουέντε» προσέκρουσε στο σκάφος υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες και το κομμάτιασε. Τέσσερα άτομα, μεταξύ των οποίων ένα κορίτσι 5 ετών και ο 44χρονος πατέρας της, αλλά και ο καπετάνιος του τουριστικού σκάφους σκοτώθηκαν από τη σύγκρουση. Η τέταρτη σορός εντοπίστηκε σχεδόν δύο ώρες μετά το δυστύχημα από δύτες του Λιμενικού Σώματος σε βάθος 20 μέτρων.

Μία γυναίκα 29 ετών με μερικό ακρωτηριασμό αριστερής κνήμης μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ, όπου χειρουργήθηκε. Αλλοι τρεις τραυματίες νοσηλεύθηκαν στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας και ένας ακόμη στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών λόγω της ιδιότητάς του (αστυνομικός). Σύμφωνα με ενημέρωση του Κέντρου Επιχειρήσεων του υπουργείου Υγείας, η κατάστασή τους είναι καλή. Αλλοι 11 επιβάτες διακομίστηκαν στο Κέντρο Υγείας Αίγινας σε κατάσταση σοκ και αργά το απόγευμα όλοι τους έλαβαν εξιτήριο.

Στο ταχύπλοο επέβαιναν τέσσερα άτομα, εκ των οποίων κανένα δεν τραυματίστηκε. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος, ο κυβερνήτης του ταχύπλοου συνελήφθη και υποβλήθηκε σε εξετάσεις για να διαπιστωθεί σε τι κατάσταση βρισκόταν κατά τη στιγμή του δυστυχήματος.

Ερευνες μέχρι τη νύχτα
Η κινητοποίηση των ντόπιων και των Αρχών ήταν άμεση. Στο σημείο έσπευσαν πλοίο ανοικτής θάλασσας του Λιμενικού, τέσσερα πλωτά περιπολικά της υπηρεσίας, καθώς και ελικόπτερα του Πολεμικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος, κλιμάκιο της μονάδας υποβρυχίων αποστολών, αλλά και ιδιωτικά σκάφη. Οι έρευνες συνεχίζονταν χθες μέχρι αργά, καθώς δεν είχε εξακριβωθεί ο αριθμός των επιβατών του τουριστικού σκάφους. Οπως ανέφεραν στην «Κ» στελέχη του Λιμενικού, μόνο ο καπετάνιος, ο οποίος βρισκόταν μεταξύ των θυμάτων, γνώριζε πόσοι ήταν οι επιβαίνοντες.

«Δεν έχει ξανασυμβεί»
«Εχει συγκλονιστεί όλο το νησί. Ο κυβερνήτης του τουριστικού σκάφους καταγόταν από την περιοχή. Αντίστοιχο δυστύχημα δεν έχει ξανασυμβεί στην περιοχή», λέει ο δήμαρχος Αίγινας Δημήτρης Μούρτζης. Η μεταφορά παραθεριστών με λάντζες από την Πέρδικα στη νησίδα Μονή πραγματοποιείται εδώ και δεκαετίες. Καθημερινά τουλάχιστον τέσσερις βάρκες κινούνται σε αυτή τη σύντομη διαδρομή που δεν ξεπερνάει τα δέκα λεπτά.

«Σε μια κακιά στιγμή καταστράφηκαν ζωές. Τα δικά μας σκάφη πάνε αργά, το άλλο πήγαινε γρήγορα και έκοψε στη μέση τη λάντζα», λέει στην «Κ» ο ιδιοκτήτης θαλασσίου ταξί Σάκης Μούρτζης.

Το ταχύπλοο «Ντουέντε», μήκους οκτώ μέτρων, μεταφέρθηκε στο λιμάνι της Αίγινας. Στην πλώρη του έφερε σημάδια πρόσκρουσης. Ηταν τόσο αμυδρά σε σύγκριση με τη ζημιά που προκάλεσαν. Το τουριστικό σκάφος «Αντωνία» καταστράφηκε ολοσχερώς και βυθίστηκε μετά την πρόσκρουση. Ξύλινα μαδέρια και άλλα συντρίμμια του σκάφους μεταφέρθηκαν στην προκυμαία της Πέρδικας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο χειριστής του ταχυπλόου φέρεται να είναι άνω των 70 ετών. Βάσει της νομοθεσίας, η άδεια χειριστή ταχυπλόου σκάφους ισχύει μέχρι το 65ο έτος ηλικίας του κατόχου της. Επειτα πρέπει να ανανεώνεται ανά τρία χρόνια με την προσκόμιση ιατρικών βεβαιώσεων.

Κλιμάκιο της υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων μετέβη στην Αίγινα και εξετάζει τις αιτίες και τις συνθήκες του δυστυχήματος.


17/08/2016
Πηγή: http://www.kathimerini.gr/871195/article/epikairothta/ellada/taxyploo-skorpise-ton-8anato-sthn-aigina

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2016, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4390
Αίγινα: Τα σενάρια "κάλυψης" και οι 3 συνεπιβάτες στο μοιραίο ταχύπλοο
Μετά την θανατηφόρα σύγκρουση, ο 77χρονος έβγαλε τους δικούς του στην ακτή και άφησε αβοήθητα τα θύματα του τουριστικού πλοιαρίου


Εικόνα


Ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Θ. Δρίτσας μιλώντας αποκλειστικά στο Βήμα για το «αδιανόητο» όπως το χαραχτήρησε δυστυχημα, όσο αφορά το θέμα των συνεπιβατών του 78χρονου για τους οποίους μέχρι σήμερα υπήρχε αοριστία, ανεφερε ότι πρόκειται για τους Επαμεινώνδα Βενετσάνο και Ευθυμία Βενετσάνου, ηλικίας 60 με 70 ετών και την Καρακάση Θεοδώτη.
Και οι τρεις στις καταθέσεις τους στο λιμεναρχείο δήλωσαν ότι το ταχύπλοο οδηγούσε ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος.

Ποιους θα μπορούσε να καλύπτει
Σύμφωνα με πληροφορίες κατά την πολύωρη ανάκριση του δράστη ετέθη θέμα αν μέσα επέβαιναν και ζευγάρι στενών συγγενών του. Μάλιστα εξετάσθηκε και το σενάριο μήπως οδηγούσε κάποιος εγγονός του.

Ωστόσο, το σενάριο της "κάλυψης" συγγενών του καταρίφθηκε καθώς ο γαμπρός και η κόρη του έδειξαν εισιτήρια που αποδείκνυαν ότι ταξίδεψαν αεροπορικά από το Ηράκλειο Κρήτης, το απόγευμα μετά την τραγωδία. Επίσης , όπως δήλωσε ο κος Δρίτσας, «ο εγγονος του 78χρονου δεν θα μπορούσε να οδηγει αφου είναι μικρής ηλικίας» - ο μεγαλύτερος είναι μόλις 10 χρόνων.

Εβγαλε τους φίλους του στην ακτή και άφησε αβοήθητα τα θύματα
Οσον αφορά τον 77χρονο φαιρόμενο ως δράστη - σύμφωνα με τον υπουργό - αυτός κατέθεσε ότι μετά το πρώτο σοκ κάλεσε δικούς του ανθρώπους και φρόντισε να μετεπιβιβάσει και να βγάλει στην ακτή τους φίλους του που ήταν μαζί του στο σκάφος και ότι ο ίδιος έμεινε αρκετή ώρα επάνω γιατί έμπαζε νερά.
Συγκεκριμένα, μετά το ατύχημα κάλεσε έναν γνωστό του δύτη και έναν ακόμα ναύτη άλλης θαλαμηγού, οι οποίοι μετέφεραν τους τέσσερις επιβάτες του ταχύπλοου στην θαλαμηγό ιδιοκτησίας γυναίκας από την Ελβετία!

Μάλιστα ομολόγησε ότι δεν κάλεσε ποτέ για τη διάσωση των ανθρώπων, που είχε χτυπήσει.

Είπε επίσης ότι είχε τον χρόνο να επικοινωνήσει με τους δικούς του και τους δικηγόρους του και ότι ο ίδιος τηλεφώνησε στις αρχές λέγοντας «αυτός που ψάχνετε είμαι εγώ, ελάτε να με πιάσετε».
Στην ερώτηση προς τον δράστη γιατί δεν κάλεσε εκείνος το λιμεναρχείο εκείνος απάντησε ότι ήταν «σε κατάσταση σοκ». Όταν ρωτήθηκαν ο δύτης και ο ναύτης επιβεβαίωσαν το σενάριο του Θ. Λυκουρέζου.

Πάντως στη δικογραφία υπάρχουν μαρτυρίες ότι ο συγκεκριμένος είχε παρόμοια συμπεριφορά και ως οδηγός αυτοκινήτου.

Παραιτήθηκε από υπερασπιση ο Λυκουρέζος
Σήμερα, με γραπτή του δήλωση, ο γνωστός δικηγόρος Αλέξανδρος Λυκουρέζος δηλώνει ότι αποσύρεται από την υπεράσπιση του χειριστή του ταχύπλοου της τραγωδίας της Αίγινας.

"Μετά την αυθόρμητη συμπαράσταση που όφειλα να επιδείξω στον πρώτο μου εξάδελφό, Θρασύβουλο Λυκουρέζο, αμέσως μετά τη ναυτική τραγωδία της Αίγινας, νιώθω συναισθηματικά την ανάγκη να αποσυρθώ από την περαιτέρω εκπροσώπηση και υπεράσπισή του, όντας βέβαιος ότι η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της" αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ο δικηγόρος.

18/08/2016
Πηγή: http://www.news.gr/ellada/koinonia/article/276759/aigina-ta-senaria-kalypshs-kai-oi-3-synepivates.html

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2016, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4390
Αίγινα: Ζητά διώξεις για υπόθαλψη εγκληματία ο Κούγιας

Διώξεις για υπόθαλψη εγκληματία ζήτησε ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος εκπροσωπεί την οικογένεια του 44χρονου Θεοδόσιου Κατιφέ και της 5χρονης κόρης του Σεβαστής, που έχασαν τη ζωή τους στην τραγωδία της Αίγινας, καθώς και τέσσερις από τους τραυματίες.

Ο κ. Κούγιας επισκέφτηκε το πρωί της Δευτέρας την ανακριτή κ. Αργύρη όπου έκανε παράσταση πολιτικής αγωγής.
«Ζητήσαμε να ασκηθούν διώξεις για υπόθαλψη εγκληματία εναντίον όσων φυγάδευσαν τους δράστες. Ζητήσαμε επίσης να διερευνηθεί ότι διεπράχθη από όσους συμμετείχαν μέχρι τώρα στην υπόθεση και δεν έκαναν αυτονόητες προανακριτικές και ανακριτικές πράξεις, το αδίκημα της καταχρήσεως εξουσίας», ανέφερε εξερχόμενος του γραφείου της ανακρίτριας.

«Εκείνο που με έχει εντυπωσιάσει, είναι το ότι μέχρι σήμερα δεν έχει ζητηθεί η άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών επικοινωνιών των επιβαινόντων στο σκάφος, καθώς και το γεγονός ότι στην υπηρεσία που εκλήθησαν να καταθέσουν όσοι γνώριζαν για το συμβάν, δεν εκλήθησαν να καταθέσουν όλοι όσοι επέβαιναν στο σκάφος», ανέφερε ακόμα και προσέθεσε:

«Και μάλιστα όπως μου είπε η κ. ανακριτής, όταν η δικογραφία διαβιβάστηκε σε αυτήν δεν υπήρχαν αυτές οι καταθέσεις και ζήτησε να γίνει εξέταση συμπληρωματική από το λιμεναρχείο».

Όπως είπε, περιμένουν με πολύ μεγάλη αγωνία τη γνωμοδότηση του συμβουλίου πλημμελειοδικών Πειραιά, ενώ τόνισε ότι όταν θα έχουν στα χέρια τους τη δικογραφία, θα δουν γιατί το λιμεναρχείο της Αίγινας δεν έκανε αυτονόητα πράγματα.

«Θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο είτε να προχωρήσουμε εμείς σε αυτοτελείς μηνύσεις είτε να συνεργαστούμε με όποιον θα αναλάβει τη διεκπεραίωση της υπόθεσης», συμπλήρωσε, λέγοντας ότι είναι πρωτοφανές το ότι δεν διενεργήθηκαν οι επιβεβλημένες προανακριτικές πράξεις.

22/08/2016
Πηγή: http://www.cnn.gr/news/ellada/story/43619/aigina-zita-dioxeis-gia-ypothalpsi-egklimatia-o-koygias

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2016, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4390
Τραγωδία στην Αίγινα: Νέο συγκλονιστικό βίντεο - ντοκουμέντο μέσα από το ταχύπλοο

Εικόνα



Νέα σοκαριστικά ντοκουμέντα από τη ναυτική τραγωδία στην Αίγινα βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας.

Λεπτά μετά την σύγκρουση του ταχύπλοου με την τουριστική λάντζα στο στενό «Μονής» - Πέρδικας, επικρατεί πανικός.


Όπως βλέπετε και στο βίντεο που δημοσιεύει σήμερα το «Έθνος», σωσίβια και κομμάτια του τουριστικού καραβιού επιπλέουν στο νερό, την ώρα που τα σωστικά μέσα «χτενίζουν» την περιοχή για αγνοούμενους.

Το βίντεο τραβήχτηκε μέσα από το ταχύπλοο Duende, τη στιγμή που τον ρυμουλκούσαν και πραγματικά συγκλονίζει.



Η εφημερίδα αποκαλύπτει επίσης, καταθέσεις – φωτιά που περιγράφουν λεπτό προς λεπτό το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα. Πρόκειται για τις μαρτυρίες δυο καπετάνιων τουριστικών σκαφών που πήγαν πρώτοι απ’ όλους στο σημείο, του υπεύθυνου του καταστήματος «Ναυτικού Ομίλου Αίγινας» και ενός επιβάτη της λάντζας «Αντωνία».


Ο ιδιοκτήτης του σκάφους «Ουρανός» που ήταν το πρώτο που έφτασε στο σημείο συγκλονίζει:
«Ένας από τους ανθρώπους που ανεβάσαμε στο σκάφος δεν είχε τις αισθήσεις του και προσπαθήσαμε να τον επαναφέρουμε με μαλάξεις, ενώ έβγαζε αφρούς από το στόμα. Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα άτομα ανέβηκαν στο σκάφος μου αλλά νομίζω ότι περισυλλέξαμε περί στα 5 άτομα. [...] επέστρεψα στο λιμάνι της Πέρδικας και περίμενα ασθενοφόρο κυρίως για τον άνθρωπο που δεν είχε τις αισθήσεις του. Ένας γιατρός του Κέντρου Υγείας διαπίστωσε ότι ο ανωτέρω είχε πεθάνει».


Ο καπετάνιος του σκάφους «Άγιος Νικόλαος ΙΙ» περιέγραψε συγκλονιστικές εικόνες:
«Ήταν πολύ δύσκολες οι συνθήκες καθώς υπήρχαν συντρίμμια και κόσμος στην θάλασσα διάσπαρτος. Το κοριτσάκι που πέθανε και τον καπετάνιο του «Αντωνία» τούς είδα να επιπλέουν ακίνητοι στην θάλασσα σε θέση μπρούμυτα. Το κοριτσάκι το έχασα από το οπτικό μου πεδίο αλλά έμαθα εκ των υστέρων ότι περισυλλέχθηκε από Κάποιο από τα υπόλοιπα σκάφη. Στο σημείο ερχόταν ένα φουσκωτό στο οποίο επέβαιναν δυο άτομα, ένας εκ των οποίων ήταν ο Αντώνης Μαλτέζος. Του είπα να μην περιμένει στο σημείο προκειμένου να μην χαθεί ο νεκρός μέχρι να πάω στο λιμάνι της Πέρδικας και να αφήσω τους διασωθέντες οι οποίοι βρισκόντουσαν σε έξαλλη κατάσταση. Όταν έφτασα εκεί ο Μαλτέζος με το φουσκωτό δεν ήταν εκεί. Άρχισα να ψάχνω την περιοχή προκειμένου να βρω το πτώμα. Την ώρα που προσπαθούσα να το ανασύρω και να το βάλω στο σκάφος μου είδα περί στα 50 μέτρα τον Μαλτέζο με το φουσκωτό και τρεις επιβαίνοντες, δυο κυρίες και έναν ηλικιωμένο να πλέουν προς κάποια κατεύθυνση.

Φώναξα από μακριά στον ηλικιωμένο αν είναι ο υπαίτιος του δυστυχήματος και δεν μου απάντησε αλλά οι δυο κυρίες μου έδειχναν προς το σκάφος χρώματος μπεζ το οποίο απείχε από εκεί που ήμουν περίπου μισό μίλι».



«Έβλεπα νεκρούς να επιπλέουν γύρω μου»
Η μαρτυρία του θύματος που επέβαινε στην λάντζα αναφέρει ότι είδε στο ταχύπλοο την φιγούρα ενός ηλικιωμένου άνδρα. Η περιγραφή του σφίγγει το στομάχι:

«Καθόμουν εμπρός του σκάφους και άκουσα μια κυρία που καθόταν δίπλα μου ότι «ένα σκάφος έρχεται καταπάνω μας». Γύρισα το κεφάλι μου και όντως το είδα με τεράστια ταχύτητα. Μέχρι την τελευταία στιγμή πίστευα ότι θα αλλάξει πορεία το DUENDE, δεν πρόλαβα να σκεφτώ κάτι άλλο. Τελικά το ταχύπλοο εμβόλισε το σκάφος που επέβαινα και εγώ και οι φίλοι μου βρεθήκαμε κατευθείαν στον βυθό ανάμεσα σε συντρίμμια. Όταν βγήκα στην επιφάνεια αντίκρισα τους φίλους μου. Προσπαθούσαμε να σωθούμε, επικρατούσε το απόλυτο χάος. Άνθρωποι ήταν σοβαρά τραυματισμένοι, άκουγα κραυγές τρόμου και αγωνίας, έβλεπα νεκρούς να επιπλέουν. Δεν υπήρχαν σωσίβια στην θάλασσα, κολυμπούσαμε περιμένοντας βοήθεια».

24/08/2016
Πηγή: http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/722571/tragodia-stin-aigina-neo-sygklonistiko-vinteo-ntokoymento-mesa-apo-to-taxyploo


http://www.youtube.com/watch?v=Jt4lXJuhx-0
newsbomb.gr: Βίντεο - ντοκουμέντο από την Αίγινα

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2016, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6178
Η υπόθεση είναι εξαιρετικά μπλεγμένη και δεν θα βρει εύκολα λύση. Ειδικά μετά την έκταση που έχει πάρει ως είδηση. Γενικά έχω να πω (και το λέω χρόνια) πως απορώ τόσα χρόνια που δεν έχουν γίνει και πολλά άλλα τέτοια. Αλλά από την άλλη γίνονται και κανείς δεν ασχολείται τόσο. Σε αυτή την περίπτωση βεβαίως πρόκειται περί ενός Λυκουρέζου.
Οτι και να λέγεται ή γράφεται πάντως (για μένα) ο υπεύθυνος για το περιστατικό και για τον θάνατο ακόμα και του ιδίου του του εαυτού είναι ο "Λατζας". Οι "Λάτζες" έχουν την ίδια συμπεριφορά στην θάλασσα που έχουν τα ταξί στην ξηρά. Με λίγα λόγια γράφουν στα παλιά τους υποδήματα κάθε κανονισμό και διάταξη του Κ.Α.Σ. (Κανονισμό προς αποφυγή συγκρούσεων).

Πάμε λοιπόν.
1) Η μικρότερη απόσταση μεταξύ Μονής και Πέρδικας είναι 450μ.
2) Κατά δήλωση του ταχύπλοου έτρεχε με 21 κόμβους = περίπου 38χλμ/ώρα.
3) Η λάντζα είχε το ταχύπλοο από δεξιά.
4) ΟΙ καιρικές συνθήκες ήταν καλές!

Παμε ξανά. Καθαρά διαδικαστικά
1) Το στενό μεταξύ Μονής και Πέρδικας δεν είναι δίαυλος άρα δεν υπόκειται στην διάταξη που επιβάλει ταχύτητα διέλευσης 5 κόμβων.
2) Η λάντζα έβγαινε από τον όρμο της Πέρδικας και το ταχύπλοο έπλεε με κατεύθυνση από Αίγινα (πόλη) προς Πόρο. Αρα η λάντζα ειχε το ταχύπλοο δεξιά και έπρεπε να χειρίσει κατά τρόπον ώστε να το περάσει από την πρύμνη του. Δηλαδή να το φυλάξει.
3) Ο κανονισμός επιβάλει πως ένα σκάφος όταν προσεγγίζει ακτή πρέπει να κινείται σε απόσταση 200 μ μακρύτερα από τον τελευταίο λουόμενο. Κάτι που μάλλον ήταν σωστό σε αυτή την περίπτωση.

Πάμε πάλι. Αλλες παρατηρήσεις.
1) Οταν περνάμε στενά τα περνάμε στην κοντινότερη απόσταση μεταξύ τους και κάθετα στον άξονα μεταξύ τους. Κάτι που οι λάντζες καθώς και τα "ποστάλια" (πλοία της γραμμής) δεν κάνουν ποτέ γιατι χάνουν χρόνο. Θυμηθείτε γιατί βούλιαξε το Κωστάκος.
2) Η Λάντζα δεν ξέρουμε αν ήταν υπεράριθμα (συνηθισμένο φαινόμενο) φορτωμένη.
3) Οι επιβαίνοντες στην λάντζα ξέρουμε σίγουρα πως δεν φορούσαν σωσίβια. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΡΑΛΗΨΗ για την οποία δεν μιλάει κανείς ενώ είναι ο λόγος που πέθαναν οι περισσότεροι. Διότι πέθαναν από πνιγμό είτε αναίσθητοι είτε γιατί δεν ήξεραν κολύμπι και όχι από χτύπημα. Εξ ού και η ευθύνη του Λάντζα.

Αυτά για την ώρα αλλά το κακό με αυτή την ιστορία είναι πως πέθαναν κάποιοι και δεν θα γίνει παράδειγμα για αποφυγή αντιθέτως θα ξεχαστεί. Οπως όλα αυτά τα χιλιάδες τροχαία που βεβαίως πάντα φταίει η κακιά στιγμή και όχι το στραβό μας το κεφάλι.

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2016, 01:18 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4390
MacPap έγραψε:
Γενικά έχω να πω (και το λέω χρόνια) πως απορώ τόσα χρόνια που δεν έχουν γίνει και πολλά άλλα τέτοια.
Συμφωνω, σε τέτοια χωρα όπου ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και λογαριασμό δεν δίνει πάλι καλά να λέμε.

MacPap έγραψε:
Οι "Λάτζες" έχουν την ίδια συμπεριφορά στην θάλασσα που έχουν τα ταξί στην ξηρά. Με λίγα λόγια γράφουν στα παλιά τους υποδήματα κάθε κανονισμό και διάταξη του Κ.Α.Σ. (Κανονισμό προς αποφυγή συγκρούσεων).
Για να το λες κάτι θα ξέρεις. Δεν με παραξενεύει.


MacPap έγραψε:
3) Οι επιβαίνοντες στην λάντζα ξέρουμε σίγουρα πως δεν φορούσαν σωσίβια. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΡΑΛΗΨΗ για την οποία δεν μιλάει κανείς ενώ είναι ο λόγος που πέθαναν οι περισσότεροι. Διότι πέθαναν από πνιγμό είτε αναίσθητοι είτε γιατί δεν ήξεραν κολύμπι και όχι από χτύπημα. Εξ ού και η ευθύνη του Λάντζα.
Ερώτησης: η λάντζα επιβατικό πλοίο δεν είναι; Υποχρεούται ο επιβάτης να φοράει σωσίβιο κατά το ταξίδι;

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2016, 01:21 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4390
Επικίνδυνοι καπετάνιοι του … γλυκού νερού!

Αυτοαποκαλούνται “καπεταναίοι”, αν και οι περισσότεροι δεν διαθέτουν καν ναυτική εμπειρία αφού δεν έχουν ανέβει σε “κουβέρτα” βαποριού ούτε στον ύπνο τους, αλλά ούτε και σε καΐκι κάθε καλοκαίρι εμφανίζονται τόσο στα νερά του Αιγαίου όσο και τα πέριξ των περισσότερων νησιών και παρότι ότι δεν γνωρίζουν τι θα πει Κανονισμός Αποφυγής Συγκρούσεων μεταφέρουν με τα μικρά η μεγάλα πετρελαιοκίνητα η βενζινοκίνητα σκάφη τους κόσμο και κοσμάκη ανάμεσα στον οποίο δυστυχώς υπάρχουν και ανήλικα παιδιά.
Τι και αν έχουν καταγγελθεί από την Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού Πάσης Τάξης επανηλλειμένως ως ΑΝΑΥΤΟΙ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ για την ασφαλή ναυσιπλοΐα ακόμα και των ακτοπλοϊκών πλοίων οι καπεταναίοι του “Γλυκού Νερού” κάθε καλοκαίρι, δηλ τότε που τα νησιά κατακλύζονται από χιλιάδες τουρίστες, κυρίως αλλοδαπούς, και έχει κονόμα κάνουν και πάλι την εμφάνιση τους και ο.....ΑΙ ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.
Και είναι τέτοια και τόση η ασχετοσύνη τους ως προς το ναυτικό επάγγελμα αλλά και ως προς τους κινδύνους που κρύβει όταν με τα μικρά και πολλές φορές μεσαία πλοιάρια, κυρίως ξύλινα παλιά καΐκια που τα έχουν μετασκευάσει σε επιβατηγά-τουριστικά πραγματοποιούν θαλάσσιες πλόες πέραν τον 6 ναυτικών μιλίων που είναι και το όριο απομάκρυνσης από την βάση τους, και μάλιστα όταν στο Αιγαίο ο καιρός “βγάζει φίδια”.
Άσε που ενώ η άδεια που πιθανόν να διαθέτουν και έχουν εφοδιαστεί από τα Τοπικά Λιμεναρχεία ορίζει ρητά και κατηγορηματικά ότι τα πλοιάρια τους είναι σε θέση να μεταφέρουν έως και 25-30 η ακόμα και 40 άτομα αυτοί κάνουν τους “κεφαλιού” τους αφού αν κάποιος λιμενικός κάτσει και μετρήσει έναν-εναν τους επιβιβαζόμενους στα σκάφη και τα πλοιάρια των αυτοαποκαλούμενων “ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΩΝ” θα καταγράψει πολλούς περισσότερους, και ως εκ τούτου θα πρέπει να επιβάλλει και τα....δέοντα που είναι χρηματικά πρόστιμα αλλά και η αφαίρεση όποιων πιστοποιητικών ναυτικής ικανότητας διαθέτουν.
Και επειδή ως “ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΟΙ” έχουν χρησθεί ακόμα και οι “βαρκάρηδες” των κατά τόπους νησιών του Αιγαίου, και μάλιστα με την ΑΝΟΧΗ των εκεί υπηρετούντων Λιμενικών που δεν είναι διατεθειμένοι ως φαίνεται να χαλάσουν τις όποιες ΣΥΓΓΕΝΙΚΕΣ τους σχέσεις με τους παρανομούντες(βλέπετε υπάρχει και η εντοπιότητα),η ακόμα και την υπηρεσιακή τους ηρεμία όλα εκεί στα νησιά του Αιγαίου ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ.
Και ας μην διαθέτουν τα όποια προβλεπόμενα από τα Προεδρικά Διατάγματα και τους Γενικούς Κανονισμούς Λιμένων πιστοποιητικά Ναυτικής Ικανότητας(ΑΔΕΙΕΣ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΠΗΔΑΛΙΟΥΧΟΥ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ Γ ΤΑΞΗΣ Ε.Ν),η αν και ακόμα κάποιοι εξ αυτών διαθέτουν αλλά έχουν λόγω ΠΟΛΥΕΤΙΑΣ ΛΗΞΕΙ, και ως εκ τούτου δεν ΙΣΧΥΟΥΝ οι αυτοαποκαλούμενοι ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΟΙ του ΑΙΓΑΙΟΥ οι οποίοι δεν ξέρουν καν τι σημαίνει “Υπεύθυνος Φυλακής Γέφυρας”, αλλά ούτε και τι είναι οι Γυροπυξίδες, τα αυτόματα πηδάλια, τα βυθόμετρα, τα δρομόμετρα, τα Radar,τα Loran,τα Decca ,αλλά και τα ραδιογωνιόμετρα περιορισμένης χρήσης GMDSS ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΛΕΩ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΑΝΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΑΡΧΩΝ.
Και επειδή εδώ στο ZOUGLA PORT “Λέμε η καλλίτερα γράφουμε τα ΣΥΚΑ-ΣΥΚΑ και τη ΣΚΑΦΗ-ΣΚΑΦΗ αναφέρουμε τα όσα σήμερα ισχύουν για την απόκτηση των Πιστοποιητικών Ναυτικής Ικανότητας από οποιονδήποτε πολίτη της χώρας, ο οποίος όμως αν μη τι άλλο πρέπει να γνωρίζει τι είναι θάλασσα και τι είναι ΠΛΟΙΟ.



Για να αποκτήσει λοιπόν κάποιος ΑΔΕΙΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗ -ΠΗΔΑΛΙΟΥΧΟΥ για να μπορεί νόμιμα να χειρίζεται επιβατηγά-πετρελαιοκινητα σκάφη η μικρά πλοιάρια(ΛΑΝΤΖΕΣ),και να μεταφέρει με πλήρη ασφάλεια επιβάτες πέριξ των νησιών πρέπει Σύμφωνα με τον ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΙΜΕΝΑ 17-αρθρο 19 να έχει πρώτον προϋπηρεσία 24 μήνες σε εμπορικά πλοία η πλοιάρια του Πολεμικού Ναυτικού η του Λ.Σ και σε ειδικότητες καταστρώματος, μηχανής και ασυρμάτου η 3 χρόνια ως βοηθός λεμβούχου η αθροιστικά προϋπηρεσία ΝΑΥΤΙΚΟΥ-ΒΟΗΘΟΥ ΛΕΜΒΟΥΧΟΥ 30 ΜΗΝΕΣ, η οποία αποδεικνύεται με την φωτοτυπία ναυτικού φυλλαδίου η εγγραφή σε μητρώα ναυτικών, η να είναι μεμονωμένος εργάτης(ειδικό φυλλάδιο) η αν έχει εργαστεί σε σκάφος που δεν τηρεί ναυτολόγιο σε δημόσιο φορέα(ΙΚΑ,ΟΓΑ κλπ).
ΔΕΥΤΕΡΟΝ Φωτοτυπία άδεια ΝΑΥΤΗ(προαιρετικά).
ΤΡΙΤΟΝ. Βεβαίωση Ασφάλισης(προαιρετικά)
ΤΕΤΑΡΤΟΝ. Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου τύπου Β από το οποίο να αποδεικνύεται ότι δεν έχει καταδικαστεί οποτεδήποτε για κανένα από τα αδικήματα ληστείας, ανθρωποκτονίας από πρόθεση, λαθρεμπορίας, κατοχής χρήσης και εμπορίας ναρκωτικών, εκμετάλλευσης πορνών και σωματεμπορίας, αποπλάνησης, βιασμού, εξαναγκασμού σε ασέλγεια, κλοπής, πλαστογραφίας, απάτης, υπεξαίρεσης, παράβασης του Ν. περί προστασίας του εθνικού νομίσματος, παράνομης αλιείας με χρήση εκρηκτικών η χημικών η φυτικών υλών(Γ.Κ.Λ 17 ΑΡΘΡΟ 9)
ΠΕΜΠΤΟΝ. Πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης τύπου Α, φωτοτυπία ταυτότητας, πιστοποιητικό γέννησης με το οποίο θα αποδεικνύεται ότι ο ενδιαφερόμενος είναι υπήκοος Κράτους Μέλους των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων η κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών.
ΕΚΤΟΝ. Αντίγραφο πτυχίου ΣΣΠΜ(Σχολής Σωστικών-Πυροσβεστικων Μεσων,3 φωτογραφίες, και τέλος ο ενδιαφερόμενος να προσκομίσει πιστοποιητικό ΥΕΑΝΕΘ ανά πενταετία επανεξέταση ύστερα από την συμπλήρωση του 55ου έτους του πηδαλιούχου, ενώ σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν είναι απογεγραμμένος ναυτικός η υγεία του και η καταλληλότητα του πιστοποιείται με την προσκόμιση ιατρικών βεβαιώσεων.


ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ Γ ΤΑΞΗΣ Ε.Ν
ΠΡΩΤΟΝ. Να είναι απογεγραμμένος ναυτικός-ναυτικο φυλλάδιο σε ισχύ(εντος της τελευταίας τετραετίας τουλάχιστον 8μηνη θαλάσσια υπηρεσία)
ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Να έχει συμπληρώσει το 20ο έτος της ηλικίας του και να μην υπερβαίνει το 65ο ετος.
ΤΡΙΤΟΝ. Να είναι στρατολογικά εντάξει.
ΤΕΤΑΡΤΟΝ. Να μην τελεί υπό στέρηση πολιτικών του δικαιωμάτων.
ΠΕΜΠΤΟΝ. Να μην έχει καταδικαστεί για κακούργημα η φυλάκιση ανώτερη του εξαμήνου καθ υποτροπή η μείζονα του εξαμήνου επί λαθρεμπορία ναρκωτικών η επί παράβαση του νόμου περί προστασίας του εθνικού νομίσματος η αδικήματος αναφερόμενων επί του πλοίου υπηρεσία και να μην έχει στερηθεί οριστικά του δικαιώματος της ασκήσεως ναυτικού επαγγέλματος, και να είναι σωματικά και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ υγιής.
ΕΚΤΟΝ. Θαλάσσια Προϋπηρεσία 3 ΧΡΟΝΩΝ με ειδικότητα καταστρώματος σε πλοία μέχρι 1500 κόρους ολικής χωρητικότητας-κοχ-,για τους κατόχους απολυτηρίου Γυμνάσιου η Ισότιμης Σχολής και θαλάσσια υπηρεσία 18 ΜΗΝΩΝ με ειδικότητα καταστρώματος σε πλοία 1500 κοχ για κατόχους πτυχίου επιπέδου 3 του άρθρου 6 του Ν.2009/92(Α 18) των ΤΕΕ τομέα Ναυτικού και Ναυτιλιακής ειδικότητας Πλοιάρχων Ε.Ν. Αν έχει απολυτήριο δημοτικού σχολείου πρέπει να έχει αρχίσει θαλάσσια υπηρεσία πριν την 31 Ιανουαρίου του 2002.
ΕΒΔΟΜΟΝ. Κατά την θαλάσσια υπηρεσία και για χρονικό διάστημα 12 μηνών τουλάχιστον από την συνολική απαιτουμένη ο υποψήφιος θα εκπαιδεύεται σε πλοία πάνω από 75 κοχ στα καθήκοντα υπεύθυνου φυλακής γέφυρας υπό την επίβλεψη αξιωματικού που θα αποδεικνύεται με σχετική εγγραφή σε εγχειρίδιο κατευθυνόμενης εκπαίδευσης το οποίο θα ελέγχεται από την κανονική συμπλήρωση του από την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού(ΑΕΝ) που θα του χορηγεί την σχετική βεβαίωση.
ΟΓΔΟΟΝ. Επιτυχής αποφοίτηση από το ειδικό τμήμα εκπαίδευσης Κυβερνητών Δημόσιας Σχολής Ε.Ν για τους κατόχους απολυτηρίου Γυμνάσιου η Ισότιμης Σχολής, και τέλος η Θαλάσσια Υπηρεσία όσων υπηρετούν σε Ρ/Κ,Υ/Γ,Φ/ΔΕΣ αυτοκινούμενες και ΛΑΝΤΖΕΣ(πλοία εργαζομένων κυρίως σε λιμάνια) υπολογίζεται εφόσον πληρούνται οι ισχύουσες προϋποθέσεις ειδικότητας των πλοίων, κατά το ήμισυ και όχι περισσότερο από το ήμισυ της υπηρεσίας που απαιτείται. Εάν σύμφωνα με το ναυτολόγιο τα συγκεκριμένα πλοία για κάποιο χρονικό διάστημα ήταν σε πλου εκτός λιμένα ο χρόνος αυτός υπολογίζεται κανονικά για την απόκτηση Πτυχίου η Άδειας εμπορικού ναυτικού.
ΑΥΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΙ ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΘΕ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.

Υ.Γ
ΚΑΙ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ
ΣΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ
ΠΛΕΟΝ ΣΑΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.

Του Θανάση Λαμπρόπουλου
15/10/2014
Πηγή: http://www.zougla.gr/zouglaport/aktoploia/article/epikindini-kapetani-tou--glikou-nerou

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2016, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 17:30
Δημοσιεύσεις: 209
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Τους κώδικες που διέπουν την πλοήγηση στην θάλασσα , δεν τους γνωρίζω καθόλου , οπότε θα θεωρήσω ότι αυτά που αναφέρει ο MacPap ότι είναι σωστά ( ακούγονται και λογικά εξάλλου ) .

Όλα τα παραπάνω πάντως , δεν μπορούν να αναιρέσουν το γεγονός , ότι το ταχύπλοο που πέρασε πάνω από την λάτζα και τις έκανε 1000 κομμάτια , δεν ενδιαφέρθηκε καν να σταματήσει και να βοηθήσει . Τι στο καλό ..... δεν χτύπησε ένα λαγό την νυχτά με το αμάξι ...... ολόκληρο σκάφος βάρεσε και πέρασε από πάνω του μέρα μεσημέρι .... Τι σκατά , δεν το πήρε χαμπάρι ;;;;

Η νορμαλ αντίδραση , ενός νορμάλ οδηγού είτε στην θάλασσα είτε στον δρόμο , είναι να σταματήσει να δεί τι έγινε !!!!! Και μόνο που έκανε ότι έκανε , είναι ΕΝΟΧΟΣ !!!

_________________
Η μελωδία της Ευτυχίας Carrera GT revs, LOUD & EVIL Black Porsche Carrera GT taking off!
Honk if you’ve never seen an Uzi fired from a car window .
God must love stupid people, he made so many.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2016, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6178
Υπάρχει μια διαφορά Λευτέρη. Στην ξηρά άμα χτυπήσεις κάτι και χαλάσει το όχημα σου "τραβάς χειρόφρενο" ή τελος πάντων το αφήνεις εκεί που είναι και επιστρέφεις περπατώντας να δεις τι έγινε.
Στην θάλασσα αυτό δεν ισχύει. Αν κατά την πρόσκρουση χάλασε (για όποιον λόγο) η μηχανή του (αυτό ισχυρίζεται κιόλας), πχ του έφυγε η προπέλα (εύκολο πράγμα αν βρει κάπου), τότε είναι απλώς ακυβέρνητος και δεν μπορεί να κάνει τίποτε.
Επίσης όλοι λένε γιατί δεν πέταξε σωσίβια. Ακόμα και αν υποθέσουμε πως είχε ικανότητα χειρισμών. Τα σωσίβια σε ένα σκάφος αυτού του μεγέθους είναι βάση κανονισμού λιμένος όσα και οι επιβαίνοντες συν ένα παιδικό. Αυτά τα σωσίβια λοιπόν τα μοίρασε (θα έπρεπε) στους επιβαίνοντες. Δεν θα τα πέταγε στην θάλασσα.
Αλλά όλα αυτά είναι πράγματα που δεν μπορούμε να ξέρουμε εμείς. Βασικά δνε ξέρω αν μπορεί κανείς να τα μάθει ποτέ!

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2016, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6178
Haridimos έγραψε:
Ερώτησης: η λάντζα επιβατικό πλοίο δεν είναι; Υποχρεούται ο επιβάτης να φοράει σωσίβιο κατά το ταξίδι;


Οχι αλλά αν δεν ξέρει κάποιος κολύμπι (ο καπετάνιος υποχρεούται να ρωτήσει) τότε υποχρεούται να του δώσει να το φορέσει. Μη συγχέεις τις λάντζες με τα ποστάλια (μέγαλα επιβατηγά).

Εγώ πχ τότε που είχαμε πάει βόλτα αν θυμάσαι σας είχα ρωτήσει. Πάντα το κάνω.

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 19 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com