Νεκρός σε τροχαίο ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος

Είδατε κάποιο ατύχημα μοιραστείτε το μαζί μας εδώ...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Νεκρός σε τροχαίο ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Μία άσχημη είδηση, την οποία δεν είχα ανεβάσει όταν έλαβε χώρα. Ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος έχασε τη ζωή του πηγαίνοντας στην αγαπημένη του ασχολία - κλασσική στην Ήπειρο - το κυνήγι αγριογούρουνου.

Νεκρός σε τροχαίο ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος
Νεκρός σε τροχαίο ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος

Νεκρός ανασύρθηκε ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος όταν τo αυτοκίνητο που οδηγούσε ξέφυγε από την πορεία του και έπεσε σε χαράδρα στην Αετομηλίτσα Ιωαννίνων.

Ο Θεόδωρος Νιτσιάκος ήταν ο ιδρυτής της επιχείρησης «Κοτόπουλα Νιτσιάκος».

Η Θ. Νιτσιάκος ΑΒΕΕ έχει έδρα τα Ιωάννινα και 40ετή παρουσία στον κλάδο της πτηνοτροφίας.

Τα κύρια αντικείμενα της επιχείρησης περιλαμβάνουν την παραγωγή και εμπορία μιας ευρείας γκάμας προϊόντων κοτόπουλου, κουνελιού και γαλοπούλας, εκκολάψιμων αυγών και νεοσσών κοτόπουλου, ζωοτροφών και πρώτων υλών για παντός τύπου κτηνοτροφική εκμετάλλευση, τροφών για σκύλους και γάτες.
Με τι αυτοκίνητο σκοτώθηκε ο επιχειρηματίας Θόδωρος Νιτσιάκος
Με τι αυτοκίνητο σκοτώθηκε ο επιχειρηματίας Θόδωρος Νιτσιάκος

Θλίψη έχει προκαλέσει στον επιχειρηματικό χώρο της Ελλάδας ο ξαφνικός χαμός του Θόδωρου Νιτσιάκου. Το Newsauto.gr έψαξε και έμαθε ποιο ήταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε τη μοιραία μέρα.

Το κυνήγι αγριογούρουνου φαίνεται πως ήταν η μεγάλη αδυναμία του Έλληνα επιχειρηματία. Μια δραστηριότητα που απαιτεί εμπειρία, παρατήρηση των περασμάτων και φυσικά συνεργασία με πολλά άτομα. Τη στιγμή του ατυχήματος και σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας, ο Θόδωρος Νιτσιάκος είχε πάει να δει τα σημεία όπου την επόμενη μέρα θα «στηνόταν» η ομάδα κυνηγίου. Δηλαδή από ποια μέρη περνάνε τα αγριογούρουνα.

Όπως όλα δείχνουν, στο 5ο χιλιόμετρο του δασικού δρόμου Αετομηλίτσας-Πληκατίου, το όχημα ακινητοποιήθηκε λόγω πάγου. Μετέπειτα και λόγω αυξημένης ολισθηρότητας, ο επιχειρηματίας έφυγε με το αυτοκίνητου σε χαράδρα χάνοντας τη ζωή του. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως το εν λόγω αυτοκίνητο ήταν ένα Suzuki Samurai (είναι τετρακίνητο και φέρει βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων με 75 άλογα). Πρόκειται για ένα όχημα ιδιαίτερα προσφιλές στον κυνηγετικό κόσμο λόγω της αξιοπιστίας του, των αυξημένων δυνατοτήτων κίνησης εκτός δρόμου και της ευελιξίας που προσφέρει σε δύσβατα μέρη. Ωστόσο, οι συνθήκες απόλυτου παγετού απαιτούν χρήση ειδικών ελαστικών και σε πολλές περιπτώσεις αντιολισθητικές αλυσίδες, ανεξάρτητα με το 4κίνητο αυτοκίνητου που έχουμε στη διάθεσή μας.
Ένα άρθρο του Τάκη Τρακουσέλη σχετικά με τους λόγους που έχασε την ζωή του ο Θεόδωρος Νιτσιάκος.

Τα ελαστικά “σκότωσαν” τον Νιτσιάκο
Τα ελαστικά “σκότωσαν” τον Νιτσιάκο

Σοκαρισμένος ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας μας, από το θάνατο του Θεόδωρου Νιτσιάκου και κυρίως με τον τρόπο που έφυγε. Οι πληροφορίες μας για τις συνθήκες του δυστυχήματος οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα για τα αίτια του τροχαίου. Τι φταίει όμως;

Ο 76χρονος επιχειρηματίας είχε ένα πάθος. Το κυνήγι και κυρίως των αγριογούρουνων. Όταν ανοίγει η κυνηγετική περίοδος, στις περιοχές που επιτρέπεται και παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας (σύμφωνα με συνκυνηγούς του), έσπευδε να κυνηγήσει. Όμως, όπως τραγικά αποδείχτηκε, ο 76χρονος όπως και η πλειοψηφία των οδηγών – κυνηγών δεν πήρε στο 100% όλα τα μέτρα ασφαλείας -σαφώς λόγω άγνοιας- και αυτό αφορά το αυτοκίνητό του.

Νωρίς το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν, ο Νιτσιάκος κατευθυνόταν προς την Αετομηλίτσα για να ελέγξει τα περάσματα αγριογούρουνων, με σκοπό το Σάββατο το πρωί να κυνηγήσει. Στο 5ο χιλιόμετρο του δασικού δρόμου Αετομηλίτσας – Πληκατίου, και όχι σε ιδιαίτερα μεγάλο υψόμετρο, το τετρακίνητο Suzuki Samurai που χρησιμοποιούσε για το κυνήγι, ακινητοποιήθηκε λόγω πάγου στην άκρη του ανηφορικού δρόμου, δίπλα σε χαράδρα.

Ο συγγενής – συνοδηγός κατέβηκε από το Samurai για να ελέγξει το παγωμένο οδόστρωμα. Η ελάφρυνση του βάρους στο όχημα, με την απεπιβίβαση του συνοδηγού, ουσιαστικά επέτρεψε το γλίστρημα του αυτοκινήτου προς τη χαράδρα. Σημειώστε πως σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, το Samurai δε διέθετε τα κατάλληλα ελαστικά, δηλαδή δεν είχε χιονιού (ακόμα καλύτερα στην περίπτωση αυτή ) η έστω χειμερινά ελαστικά, τα οποία πολύ πιθανό να μην επέτρεπαν το τόσο έντονο γλίστρημα του αυτοκινήτου…

Δυστυχώς, το τραγικό αυτό γεγονός, επαναφέρει την προ ημερών κουβέντα που είχαμε εδώ στο newsauto περί χειμερινών ελαστικών.

Μήπως πρέπει λοιπόν πρέπει να σκεφτούν οι ιθύνοντες την υποχρεωτική χρήση χειμερινών ελαστικών για συγκεκριμένες περιοχές της χώρας μας και για συγκεκριμένη χρονική περίοδο;
Το τελευταίο άρθρο παραπέμπει στο εξής άρθρο του Τάκη Τρακουσέλη:

Να γίνουν υποχρεωτικά τα χειμερινά ελαστικά και στην Ελλάδα

Ευχαριστώ.


UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Νεκρός σε τροχαίο ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος

Δημοσίευση από UltiMo_ »

pipinos1976 έγραψε: 11 Φεβ 2020, 19:02Να γίνουν υποχρεωτικά τα χειμερινά ελαστικά και στην Ελλάδα[/url]
οχι να μην γίνουν. γιατι εγω αν έχω ένα σπορ αυτοκίνητο με πανάκριβα μη χειμερινά ελαστικά, δεν μπορείς να με υποχρεώσεις να βάλω χιονολάστιχα, που θα κανει το αυτοκινητό μου άχρηστο, ενώ δεν έχω ποτέ μου σκοπό να πατήσω χιονι. μόνο και μόνο επειδή μερικοί 75άρηδες που έχουν βίτσιο να παίρνουν τα βουνά, δίνουν ένα σωρό λεφτά σε καραμπίνες και εξοπλισμό, αλλα δεν βαζουν ποτέ τους φρέσκα ελαστικά.

Το σωστό είναι να σε υποχρεώνουν να έχεις χιονολάστιζα ή αλυσίδες, όταν έχεις σκοπό να πατήσεις χιόνι. Και αυτό συμβαίνει ήδη
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ατυχήματα...”