«Έξυπνα φανάρια» στην Αθήνα: Στο κόκκινο θα κόβουν κλήση με φωτογραφία

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
MacPap
Posts: 6407
Joined: 08 Jul 2010, 03:00

Re: «Έξυπνα φανάρια» στην Αθήνα: Στο κόκκινο θα κόβουν κλήση με φωτογραφία

Post by MacPap »

Και?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.
pipinos1976
Posts: 1194
Joined: 08 Apr 2011, 23:52

Re: «Έξυπνα φανάρια» στην Αθήνα: Στο κόκκινο θα κόβουν κλήση με φωτογραφία

Post by pipinos1976 »

Το και είναι απλό: Υπάρχει ανασκευή της κατηγορίας περί θεωρίας συνομωσίας* ή δεν υπάρχει λόγος συμμετοχής εδώ. Έχω γεράσει πλέον για να κάθομαι να ανασκευάζω τέτοιες κατηγορίες, για να συγκρούομαι για γνωστά και δεδομένα πράγματα και για να δέχομαι τέτοιες ανόητες "επιθέσεις".

Ευχαριστώ.

* Μου αρκεί να παραδεχθείς ότι αυτά που σου έγραψα υπάρχουν και πως - ΕΣΤΩ - υπάρχει καπνός. Υπάρχει και σχετική δημοσίευση πριν κάποια χρόνια, όταν κάποιος έκατσε και μέτρησε τα φανάρια με κάμερα ακριβείας και βρήκε ότι οι εταιρείες σε μια πόλη των ΗΠΑ έκλεβαν στην ψύχρα τους οδηγούς. Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγονται τέτοια δηλαδή. Εκεί είχε αποδειχθεί ότι παρανομούσαν πραγματικά.
MacPap
Posts: 6407
Joined: 08 Jul 2010, 03:00

Re: «Έξυπνα φανάρια» στην Αθήνα: Στο κόκκινο θα κόβουν κλήση με φωτογραφία

Post by MacPap »

pipinos1976 wrote: 07 Oct 2021, 19:50 Είναι η τελευταία φορά που γράφω γιατί απευθύνεσαι με τον τρόπο που απευθύνεσαι. Αν αναφέρεσαι σε θεωρίες συνομωσίας, για εμένα είναι προσβλητικό, οπότε δεν υπάρχει λόγος να στηρίζω το παρόν forum.
Καλή συνέχεια...
First things first
Αν ΕΣΥ έχεις παράπονο για την αντιμετώπιση σου από το forum ή από την εν γένη ελευθερία που σου έχει δοθεί να γράφεις ότι θέλεις, τότε η πόρτα ανοικτή και τα σκυλιά δεμένα. Πήγαινε εκεί που σε εκτιμούν περισσότερο και σου δίνουν περισσότερες ελευθερίες.
Αλλά όσο είσαι εδώ θα ξέρεις πως έχεις κάθε δικαίωμα να λες και να υπερασπίζεσαι ότι θες, αλλά εντούτοις, επειδή έχεις μια άποψη, δεν σημαίνει πως πρέπει, σώνει και ντε, όλοι να συμφωνούν με αυτή και να την δεχθούν ως ορθή, έτσι επειδή το είπες εσύ.
Επίσης όταν αναφέρεσαι σε "ευρήματα" κάπου στην Αμερική και παραλληλίζεις αυτό, με εκείνο που εν δυνάμει θα μπορούσε να συμβεί (κατ εσε είναι βέβαιο) στην Ελλάδα λόγο ύπαρξης μυστικών συμφερόντων, τότε αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της συνωμοσιολογίας, δεν ξέρω τι είναι.
Κατά τα άλλα, ήσουν, είσαι και θα είσαι, πάντα ευπρόσδεκτος.

Πάμε τώρα επί του θέματος.
Άρθρο 6
Φωτεινή σηματοδότηση για την Κυκλοφορίας οχημάτων

...

β) Ερυθρό σταθερό φως κυκλικής μορφής:
O οδηγός υποχρεούται να σταματήσει προ της ειδικής γραμμής διακοπής αυτής ή, αν δεν υπάρχει τέτοια, σε αρκετή απόσταση από τον σηματοδότη, ώστε η σηματοδότηση να είναι σε αυτόν ευχερώς ορατή, να παραμένει δε σε στάση μέχρις ότου ανάψει τo πράσινο φως. Επίσης υποχρεούται να μην εισέρχεται στον οδικό κόμβο ούτε να κινείται πάνω στις διαβάσεις πεζών, εάν o σηματοδότης είναι τοποθετημένος στο μέσο ή στην απέναντι πλευρά του κόμβου.
Συνεπώς είτε ένα μέτρο είτε 5 μέτρα πρέπει να σταματήσεις ΠΡΙΝ την γραμμή που από μόνη της απέχει από τον σηματοδότη. Εφόσον λοιπόν περάσεις τον σηματοδότη για όποιον λόγο και αν το κάνεις είσαι παράνομος και άρα καλά κάνει και σε γράφει η κάμερα.
γ) Κίτρινο σταθερό φως κυκλικής μορφής:
O οδηγός υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προ ερυθρού φωτός, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στον σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να κάμει αυτό ασφαλώς.
Πάλι λοιπόν ΑΣΧΕΤΩΣ διάρκειας, πριν ανάψει το πράσινο (γιατί σε αυτό αναφέρεται ο τυπάκος στο video), οσο είναι αναμμένο το κίτρινο δεν πας πουθενά και άρα καλά κάνει και σε γράφει η κάμερα αν φύγεις επειδή δεν έχει κίνηση. Στην Ελλάδα βέβαια τέτοιο θέμα δεν υφίσταται αφού μεταξύ του κόκκινου προς πράσινο δεν παρεμβάλλεται κίτρινο (κακώς).

Οι κάμερες είναι το μόνο μέσο για συνετιστεί ο Ελληνας κακός οδηγός!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.
Johnny
Posts: 2194
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: «Έξυπνα φανάρια» στην Αθήνα: Στο κόκκινο θα κόβουν κλήση με φωτογραφία

Post by Johnny »

Αγαπητοί, αν και απο την φύση μου ξέρετε πολύ καλά οτι δεν ανακατεύομαι σε αντιπαραθέσεις, γνωριζόμαστε τοσα πολλα χρόνια και θα πώ οτι μεταξύ μας ξέρουμε ο ενας για τον αλλο.
Στην προκειμένη περίπτωση ο καθένας μπορει να εχει την αποψη του (εστω και με την περίπτωση λάθους) και να την υποστηρίζει.
Ολοι σε αυτο το forum και ιδιαίτερα οι παληοί ειναι απαραιτητοι ακριβώς για τον λόγο που εχουν την αποψη τους.
Η διαφορετική αποψη δεν ειναι απαραίτητο να ειναι λόγος επίθεσης διότι γιαυτό υπάρχει το forum για να το προβάλει κάποιος και να το συζητά με κόσμιο τρόπο και μέχρι εκεί.
pipinos1976 ξανασκέψου το.

Ευχαριστώ
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
pipinos1976
Posts: 1194
Joined: 08 Apr 2011, 23:52

Re: «Έξυπνα φανάρια» στην Αθήνα: Στο κόκκινο θα κόβουν κλήση με φωτογραφία

Post by pipinos1976 »

MacPap wrote:First things first
Αν ΕΣΥ έχεις παράπονο για την αντιμετώπιση σου από το forum ή από την εν γένη ελευθερία που σου έχει δοθεί να γράφεις ότι θέλεις, τότε η πόρτα ανοικτή και τα σκυλιά δεμένα. Πήγαινε εκεί που σε εκτιμούν περισσότερο και σου δίνουν περισσότερες ελευθερίες.
Αλλά όσο είσαι εδώ θα ξέρεις πως έχεις κάθε δικαίωμα να λες και να υπερασπίζεσαι ότι θες, αλλά εντούτοις, επειδή έχεις μια άποψη, δεν σημαίνει πως πρέπει, σώνει και ντε, όλοι να συμφωνούν με αυτή και να την δεχθούν ως ορθή, έτσι επειδή το είπες εσύ.
Επίσης όταν αναφέρεσαι σε "ευρήματα" κάπου στην Αμερική και παραλληλίζεις αυτό, με εκείνο που εν δυνάμει θα μπορούσε να συμβεί (κατ εσε είναι βέβαιο) στην Ελλάδα λόγο ύπαρξης μυστικών συμφερόντων, τότε αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της συνωμοσιολογίας, δεν ξέρω τι είναι.
Κατά τα άλλα, ήσουν, είσαι και θα είσαι, πάντα ευπρόσδεκτος.
Όπως ξέρεις γράφω πάντα βασισμένος σε δεδομένα. Πολλές φορές (μα πάρα πολλές φορές) έχω ακούσει ότι γράφω πράγματα που δεν υπάρχουν, δεν ισχύουν, αποτελούν προϊόντα συνωμοσιολογίας κτλ και μετά αποδεικνύεται ότι έχω δίκιο. Από το τελευταίο forum αποχώρησα, όταν μπροστά στα μάτια ΟΛΩΝ ο ιδιοκτήτης είχε κάνει 3 μεγάλα σφάλματα: α) είπε ψέματα ότι δεν δουλεύει για εταιρειά που εγκαθιστά κάμερες, β) αποδείχθηκε πως, παρά το ότι δούλευε για την εταιρεία, δεν γνώριζε τα συστήματα που είχε εγκαταστήσει, γ) για να καλύψει την άγνοιά του, άρχισε να διαστρέφει αυτά που είχα γράψει με εντελώς απαράδεκτα ψέματα αφαιρώντας λέξεις ή ολόκληρα κομμάτια από προτάσεις που είχα γράψει, ώστε να προκύπτει το νόημα που αυτός ήθελε. Δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσω και ζήτησα διαγραφή λογαριασμού. Επειδή δεν ήθελαν να γίνει χωρίς να έχω παραβεί τον κανονισμό συμφωνήσαμε σε απενεργοποίηση.

Λοιπόν, όταν γράφεις για συνωμοσιολογία, αυτό είναι προσβλητικό για εμένα και γι' αυτό, μέχρι να ανασκευάσεις δεν μπορώ να γράφω. Και ξέρεις πως με αυτή την απόφαση αρχίζει να σβήνει και το αρχείο, οπότε και να γυρίσω κάθε μέρα σβήνω και από 10 δημοσιεύσεις από το αρχείο μου, που στο τέλος θα είναι κενό.
MacPap wrote:Συνεπώς είτε ένα μέτρο είτε 5 μέτρα πρέπει να σταματήσεις ΠΡΙΝ την γραμμή που από μόνη της απέχει από τον σηματοδότη. Εφόσον λοιπόν περάσεις τον σηματοδότη για όποιον λόγο και αν το κάνεις είσαι παράνομος και άρα καλά κάνει και σε γράφει η κάμερα.
Η κάμερα, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, δεν είναι έξυπνη και με λογική. Αν την ώρα που περνάς εσύ νόμιμα, πεταχτεί πεζός και σε κόψει στη μέση της διασταύρωσης ή αν εκεί που περνάς πεταχτεί παπάκι ή κάτι άλλο και φρενάρεις και βρεθείς μπροστά από την γραμμή, τότε τρως κλήση χωρίς να φταις. Οι περισσότερες κλήσεις που έχει εκείνο το φανάρι είναι από αμάξια που πέρασαν την διασταύρωση με πράσινο και κόλλησαν πριν περάσουν τελείως τον κάθετο δρόμο. Δες την εικόνα από τον δρόμο με το φορτηγάκι. Λόγω μικρής ταχύτητας είναι στην μέση της διασταύρωσης. Σήμερα αυτό θα αντιστοιχούσε σε κλήση.
https://goo.gl/maps/767rL1s9fNwjifkz8
MacPap wrote:Πάλι λοιπόν ΑΣΧΕΤΩΣ διάρκειας, πριν ανάψει το πράσινο (γιατί σε αυτό αναφέρεται ο τυπάκος στο video), οσο είναι αναμμένο το κίτρινο δεν πας πουθενά και άρα καλά κάνει και σε γράφει η κάμερα αν φύγεις επειδή δεν έχει κίνηση. Στην Ελλάδα βέβαια τέτοιο θέμα δεν υφίσταται αφού μεταξύ του κόκκινου προς πράσινο δεν παρεμβάλλεται κίτρινο (κακώς).
Αρκεί το κίτρινο να έχει την απαιτούμενη διάρκεια (όπως σου είπα στις ΗΠΑ ένας οδηγός έκατσε και τα μέτρησε και ήταν παράνομα μικρή η διάρκεια του προτοκαλί και, μάλιστα, είχε αλλάξει μετά την τοποθέτηση για να δημιουργούν παραβάτες) και να λαμβάνεται υπόψη ο λόγος που ο άλλος έμεινε στην μέση της διασταύρωσης. Αν εσύ περάσεις, ως πεζός, παράνομα την διασταύρωση, θα φας κλήση; Η απάντηση είναι ΌΧΙ. Άρα, είτε ο οδηγός θα πρέπει να πατήσει τον παράνομο πεζό, ώστε να μην φάει κλήση, ή να σώσει εσένα που περνάς παράνομα και να πληρώσεις 700€ και να χάσει το δίιπλωμά του. Για εμένα η απάντηση είναι εύκολη: πατάω τον πεζό, εφόσον είναι παράνομος. Έχω κι εγώ κάμερα στο αμάξι, οπότε...
MacPap wrote:Οι κάμερες είναι το μόνο μέσο για συνετιστεί ο Ελληνας κακός οδηγός!!!
Και να βγάλει χρήματα το κράτος και οι εταιρείες...
Και μην μου πεις ότι το κράτος ενδιαφέρεται για την υγεία μας. Αν ενδιαφερόταν, όταν όλη η Ευρώπη είχε απαγορεύσει το Astra Zeneca για τους κάτω των 60 ετών, δεν θα το έκανε υποχρεωτικό σε εμένα που ήμουν 44. Αν ενδιαφερόταν, θα έκανε χορηγία γάντια τα Χριστούγεννα του 2003-04, όταν με -10φεύγα κάναμε περιπολίες και σκοπίες χωρίς γάντια. Αν ενδιαφερόταν θα είχε αραιώσει τον κόσμο στις αίθουσες και δεν θα έκανε τμήματα 27 μαθητών σε εργαστήρια που χωράνε 18 άτομα. Μην μου πεις ότι ξαφνικά ενδιαφέρθηκαν για τις παραβιάσεις του κόκκινου σε ένα φανάρι στην Παραλιακή, όταν εκεί δεν έχει τροχαία ατυχήματα. Απλά, λόγω κίνησης και προβληματικού φαναριού, είναι εύκολο να κόψεις κλήσεις σε εκείνο το σημείο.

Ευχαριστώ.

* Και εδώ κλείνω. Όσο είμαι συνωμοσιολόγος χάνονται δημοσιεύσεις. Μέσα στο ΣΚ έχω σβήσει πάνω από 50 και συνεχίζω. Your call...
Post Reply

Return to “Οδική Ασφάλεια...”