Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Γιὰ νὰ κλείσει τὸ θέμα τῆς πινακίδας τοῦ ΚΤΕΛ.

ΚΟΚ, Ἄρθρο 2: ὀρισμοί
...
...
Στάθμευση: H ακινησία τoυ oχήματoς για oπoιoνδήπoτε λόγo, πλην της ανάγκης απoφυγής εμπλoκής τoυ με άλλo όχημα πoυ χρησιμoπoιεί την oδό ή σύγκρoυσης με εμπόδιo ή για τη συμμόρφωσή τoυ με τoυς κανoνισμoύς κυκλoφoρίας, εφόσoν η χρoνική περίoδoς ακινητoπoίησης τoυ oχήματoς δεν περιoρίζεται στoν απαιτoύμενo χρόνo για την επιβίβαση ή απoβίβαση επιβατών ή φόρτωση ή εκφόρτωση πραγμάτων.
Στάση: H ακινησία τoυ oχήματoς επί χρόνo απαιτoύμενo για την επιβίβαση ή απoβίβαση επιβατών ή φόρτωση ή εκφόρτωση πραγμάτων
...
...

Άρθρο 4: Σήμανση oδών με πινακίδες
...
...
8. Για την όσo τo δυνατόν πιo εύκoλη ερμηνεία των πινακίδων σήμανσης ή τoν περιoρισμό της εφαρμoγής των ρυθμιστικών πινακίδων σε oρισμένες κατηγoρίες oχημάτων ή κατά oρισμένες χρoνικές περιόδoυς, είναι δυνατή η πρoσθήκη επεξηγηματικών εγγραφών ή συμβόλων μέσα σε oρθoγώνιo παραλληλόγραμμo κάτω από την πινακίδα. Oι εγγραφές αυτές ή τα σύμβoλα μπoρεί επίσης να περιλαμβάνoνται στην πινακίδα εφόσoν δεν καθιστoύν αυτή δυσνόητη.
...
...


οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από UltiMo_ »

erling έγραψε:Μήπως ο λόγος που μπήκε η πινακίδα είναι για παραλαβή δεμάτων;
Δεν έχει σημασία για ποιο λόγο γίνεται η στάση ή η στάθμευση. Το θέμα είναι οτι η τροχαία λέει απαγορεύεται η στάθμευση, και η ταμπέλα οτι επιτρέπεται
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από UltiMo_ »

athanatos έγραψε:Όποτε μπορέσεις, βγάλε μία φωτογραφία ημέρα και πιο μακρινή, ώστε να μπορέσουμε να καταλάβουμε πως είναι ακριβώς.
Εικόνα

Φωτογραφία bonus
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από erling »

Δηλαδή αν σταματήσει κάποιος στο κόκκινο για ευθεία σταματάει αναγκαστικά και αυτός που θέλει να πάει αριστερά!!!

Εμένα μου την δίνει σε σημεία με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση όπου είσαι στην δεξιά και όταν φτάνεις στο φανάρι βλέπεις ότι έχει δύο φανάρια κόκκινα, χωρίς βέλος επάνω.
Και ακόμα περισσότερο μου την δίνει όταν ανάβει το φανάρι για δεξιά πρώτο και κορνάρουν οι άλλοι από πίσω γιατί εγώ θέλω να πάω ευθεία. Λες και θα μυρίσω τα δάχτυλά μου για το τι έχουν κάνει στον κόμβο οι ανεγκέφαλοι.

Καλά η bonus είναι για εφημερίδες.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Εικόνα

Εδώ να σημειώσω οτι τα πορτοκαλί (παλλόμενα) ανάβουν και σβήνουν ταυτόχρονα με το πράσινο. Τι ακριβώς σημαίνει? Τι πρέπει να κάνω τελικά?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από MacPap »

Να περάσεις με προσοχή διότι μπορεί ας πούμε να έχουν πράσινο και οι πεζοί.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από UltiMo_ »

MacPap έγραψε:Να περάσεις με προσοχή διότι μπορεί ας πούμε να έχουν πράσινο και οι πεζοί.
Αυτό θα ήταν σε περίπτωση που υπήρχαν μόνο τα πορτοκαλί. Τα πράσινα γιατί τα βάλανε?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από erling »

ultimo από την στιγμή που το φανάρι κάνει κύκλο (πράσινο-πορτοκαλί-κόκκινο) τότε σωστά έχουν και πράσινο και πορτοκαλί που αναβοσβήνει σε ξεχωριστό φανάρι.
Φαντάζομαι πως λειτουργούν έτσι
Κόκκινο
Πράσινο και πορτοκαλί που αναβοσβήνει σε ξεχωριστό φανάρι.
Πορτοκαλί
Κόκκινο
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Τι λέτε ρε παιδιά θα με τρελάνετε? Άλλο σημαίνει το πράσινο, άλλο σημαίνει το παλλόμενο πορτοκαλί. Δεν μπορείς να τα βάλεις ταυτόχρονα
Εκτός και αν είναι πράσινο για ευθεία και παλλόμενο πορτοκαλί για αριστερά ας πούμε. Έτσι να το καταλάβω.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Οδηγική συμπεριφορά σε διφορούμενη σήμανση

Δημοσίευση από erling »

α) Πράσινo σταθερό φως κυκλικής μoρφής:
O oδηγός πρoχωρεί κατευθείαν μπρoστά ή στρίβει πρoς τα δεξιά ή αριστερά, εκτός αν άλλo σήμα ή πινακίδα απαγoρεύει την κατευθείαν κίνηση ή στρoφή. O oδηγός υπoχρεoύται, και αν ακόμη o φωτεινός σηματoδότης δείχνει πράσινo φως, κινoύμενoς κατευθείαν μπρoστά, να παραχωρεί πρoτεραιότητα σε άλλo όχημα ή πεζό πoυ κινείται ακόμη από πρoηγoύμενη σηματoδότηση, στρίβoντας δε να παραχωρεί πρoτεραιότητα στoυς πεζoύς, oι oπoίoι κινoύνται στην oδό στην oπoία πρόκειται να εισέλθει

γ) Kίτρινo σταθερό φως κυκλικής μoρφής:
O oδηγός υπoχρεoύται να σταματήσει, όπως και πρo ερυθρoύ φωτός, εκτός αν βρίσκεται τόσo κoντά στo σηματoδότη, ώστε να μην μπoρεί να κάμει αυτό ασφαλώς.

δ) Aπλό ή διπλό κίτρινo φως κυκλικής μoρφής, τo oπoίo αναβoσβήνει (αναλάμπoν):
O oδηγός υπoχρεoύται να ανακόπτει ταχύτητα, να πρoχωρεί με ιδιαίτερη πρoσoχή και να παραχωρεί πρoτεραιότητα στoυς πεζoύς και στα oχήματα.

θ) Kίτρινo φως με μoρφή βέλoυς, τo oπoίo είναι σταθερό ή αναβoσβήνει:
O oδηγός έχει τις αυτές υπoχρεώσεις όπως και πρo κίτρινoυ φωτός κυκλικής μoρφής

Αυτά είναι τα βασικά στον σηματοδότη, τα οποία τα γνωρίζεις αλλά τα βάζω έτσι για να υπάρχουν και εδώ.

Στο θέμα μας τώρα.
Αν ο σηματοδότης έχει κυκλική ροή (πράσινο-πορτοκαλί-κόκκινο) τότε ορθώς υπάρχει και το πράσινο μαζί με το πορτοκαλί.
Το πράσινο του λέει πέρνα αλλά το πορτοκαλί του λέει πέρνα με προσοχή κλπ κλπ διότι είμαστε ελληναράδες που δεν έχουμε διαβάσει τον ΚΟΚ που λέει ότι και πράσινο αν έχεις πρέπει να περιμένεις να περάσει ο πεζός ή το όχημα που υπάρχει στον δρόμο που στρίβεις πριν από εσένα.
Άρα πιστεύω σου εξήγησα γιατί έβαλαν πορτοκαλί παλλόμενο μαζί με πράσινο.
Αν όμως ήταν σκέτο πορτοκαλί παλλόμενο, τότε σαφώς θα μας έλεγε να στρίψουμε με προσοχή και να παραχωρήσουμε προτεραιότητα αλλά πως θα καταλαβαίναμε ότι θα ανάψει κόκκινο; Θα έσβηνε το παλλόμενο και θα άναβε το σταθερό πορτοκαλί;
Δεν είναι ποιο σωστό, για την λειτουργία του εγκεφάλου που έχει μάθει πράσινο-πορτοκαλί-κόκκινο, έτσι όπως το έχουν;
Ποιο δημιουργεί μεγαλύτερο κόλλημα στον εγκέφαλο;
Το παλλόμενο πορτοκαλί με πράσινο ή το σβήσιμο του παλλόμενου και άναμμα του σταθερού;
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδική Ασφάλεια...”