SMS και οδήγηση

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Ωχ βρε χριστιανέ μου, σκας γάιδαρο. ο πιπίνος είπε οτι αν το να μιλάς στο κινητό, έχει αποτέλεσμα να έχεις 22% αυξημένο χρόνο αντίδρασης, τότε αν ελαττώσεις την ταχύτητά σου, τάδε τοις εκατό, θα είσαι ασφαλής, γιατι θα έχεις την ίδια απόσταση φρεναρίσματος.

Και εγώ σου λέω οτι ακόμα και ΑΝ ισχύει κάτι τέτοιο για ομιλία στο κινητό ή σε μεθυσμένο (πολύ πιθανό να ισχύει), στο sms μια τέτοια έρευνα ΔΕΝ μπορεί να γίνει γιατι υπάρχει ο παράγοντας "δεν κοιτάω το δρόμο" εκτός απο τον παράγοντα "έχω αντιληφθεί τον κίνδυνο εγκαίρως αλλα αργώ να φρενάρω γιατι τα έχω κοπανήσει"


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από pipinos1976 »

enias έγραψε:Δεν αμφέβαλλα ποτέ για τους υπολογισμούς σου. Αμφιβάλλω λίγο για τις παραδοχές που και εσύ παίρνεις έτοιμες ως δεδομένα απο αλλού. Εκεί που μπαίνει ο παράγοντας "άνθρωπος" πιστεύω οτι οποιαδήποτε γενίκευση είναι λάθος ή τουλάχιστον εμπεριέχει ένα πολύ μεγάλο περιθώριο λάθος ώστε να χρησιμοποιηθεί αξιόπιστα στις θετικές επιστήμες.
Μερικά πράγματα είναι εύκολα μετρήσιμα. Ο χρόνος αντίδρασης π.χ. είναι εύκολα μετρήσιμος και δίνει έναν τυπικό μέσο όρο και πώς αυτός επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, σαν μέσος όρος πάντα.
MacPap έγραψε:Η ουσία της ιστορίας δεν είναι τι κάνει ένας 20 χρονος πιλότος formula 1 συγκρινόμενος με εμένα που είμαι κοντά 50 και οδηγώ ένα Corolla Ε12 του 2003.

Η Ουσία είναι πως ο καθένας συγκρινόμενος με τον εαυτό του αντιδρά σαν μεθυσμένος όταν μιλάει στο κινητό (ακόμα και με ακουστικό) πόσο μάλλον να γράφει σε αυτό. Έτσι δεν έχει τις αντιδράσεις που νομίζει πως έχει διότι δεν αντιλαμβάνεται όπως και ένας μεθυσμένος πως δεν είναι πλέον ο εαυτός του. Αυτό είναι που τον καθιστά επικίνδυνο και όχι το ένα το μισό ή τα 10 δεύτερα...
Εδώ είναι το μεγάλο σφάλμα και στη μελέτη και στην άποψή σου. Πώς προκαθορίζεις ότι ο ομιλών και ο "μεθυσμένος" δε γνωρίζουν την κατάστασή τους; Ειδικά για την περίπτωση του κινητού τηλεφώνου δεν υπάρχει καμία πειστική εξήγηση για τους λόγους που δεν αντιλαμβάνεται ότι έχει μειωμένα αντανακλαστικά.
UltiMo_ έγραψε:Στο θέμα του sms δεν τίθεται θέμα χρόνου αντίδρασης. Γιατι δεν μιλάμε για περιπτώσεις όπως το ποτό, που σου αφαιρεί αντανακλαστικά. Αλλα για μια εντελώς άλλη περίπτωση. Παίρνεις τα μάτια σου απο το δρόμο για αρκετά δευτερόλεπτα. Άρα ο χρόνος αντίδρασης σε σχέση με την νηφαλιότητα είναι δύσκολο να αποτυπωθεί με ποσοστό. Μπορεί πρώτα να τρακάρεις και μετά να το καταλάβεις, όχι απλά να "αργήσεις να φρενάρεις". Και αυτό με ποσοστό δεν μετριέται
Αυτό συμβαίνει αναγκαστικά στα κινητά touch, αλλά όχι στα παλαιότερα που είχαν πλήκτρα. Όποιος έχει κινητό με πλήκτρα και γράφει μήνυμα κοιτώντας την οθόνη, απλά ΔΕΝ ξέρει τη συσκευή του και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα.
UltiMo_ έγραψε:Τώρα για το τυφλό σύστημα, για μένα είναι χαζό. Το ίδιο άνετα, μπορώ εγώ να υποστηρίξω, οτι γράφω sms σε οθόνη αφής, χωρίς να το κοιτάω. Μπορεί να με αμφισβητήσει κανείς? Εγώ μπορώ να το δοκιμάζω για ώρες. Μέχρι φυσικά να τρακάρω
Σημασία έχει τι μπορούμε να κάνουμε και όχι τι νομίζουμε οτι μπορούμε να κάνουμε
Μπορείς να υποστηρίζεις ό,τι θέλεις. Το ζήτημα είναι, όμως, να υποστηρίζουμε πράγματα που στέκουν και όχι να γράφουμε κάτι απλά για να δημιουργήσουμε εντύπωση και να προκαλέσουμε αντιπαράθεση. Σου εξηγώ, λοιπόν, για να καταλάβεις, ποια είναι η διαφορά συσκευής touch - συσκευής με πλήκτρα:

1. Στις συσκευές touch ΔΕΝ υπάρχουν σαφώς καθορισμένα πλήκτρα και είναι απίθανο (όχι αδύνατο όμως) να πετύχεις τις σωστές θέσεις - απουσία σημείου αναφοράς - και μάλιστα πολλαπλές φορές, γράφοντας δηλαδή ένα μήνυμα.

2. Στις συσκευές με πλήκτρα, πέρα από τα πλήκτρα, υπάρχουν και επιπλέον βοηθήματα, όπως εξογκώματα στα κεντρικά πλήκτρα (στο πλήκτρο 5 για την ακρίβεια) για να μπορούν να τα χειρίζονται και οι άνθρωποι με οφθαλμικές παθήσεις. Αν μπορούν αυτοί να λειτουργήσουν με τυφλό σύστημα, γιατί όχι και οι υπόλοιποι; Άλλωστε, από 10 ετών γράφω τυφλό στον υπολογιστή κοιτώντας μια οθόνη και όχι το πληκτρολόγιο. Ποια η διαφορά; Σου παραθέτω και μία εικόνα από το προηγούμενο κινητό μου, το Nokia N82 και τα δύο χαρακτηριστικά εξογκώματα στο πλήκτρο 5.
Εικόνα

Κλείνοντας, σαφώς και διαχωρίζω το τι μπορούμε να κάνουμε (να γράψουμε sms σε κινητό με πλήκτρα) από το τι δεν μπορούμε να κάνουμε (να γράψουμε sms σε κινητό χωρίς πλήκτρα). Αυτός που δεν κάνει το διαχωρισμό είσαι εσύ που τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι και, λόγω δικής σου αδυναμίας ή απροθυμίας να μάθεις, θεωρείς πως κανείς δεν μπορεί να γράψει sms χωρίς να κοιτάει τη συσκευή.
thanos έγραψε:δηλαδή εσύ μπορείς να στέλνεις μήνυμα σμς στο κινητό χωρίς να δημιουργείς πρόβλημα στους άλλους οδηγούς που κινούνται στον ιδιο δρόμο με σένα;

και γενικά μετά τις τοποθετήσεις σου παραμένω με την απορία:
για σένα ειναι η δεν ειναι επικίνδυνο η χρήση του κινητού εν ώρα οδήγησης απο εναν οδηγό;
Εννοείται πως μπορώ να στείλω sms χωρίς να ενοχλώ. Εκτός και το "τηρώ το όριο ταχύτητας" το θεωρείς ενόχληση για τους άλλους.

Εξηγώ, αν και το έχω ήδη γράψει: με το N82 μπορώ να γράψω άνετα ό,τι θέλω. Ξέρω απέξω τα μενού, ξέρω πόσες φορές πρέπει να πατήσω ποιο πλήκτρο. Μπορώ να ενεργοποιήσω το navi, να ψάξω για διεύθυνση* και να το φτάσω σε λειτουργία πλοήγησης χωρίς να ρίξω ούτε ΜΙΑ ματιά στη συσκευή. Με το Ν8 που έχω τώρα ΔΕΝ, επαναλαμβάνω, ΔΕΝ μπορώ να πληκτρολογήσω χωρίς να κοιτάω τη συσκευή γιατί, πολύ απλά, δε θα πετυχαίνω πάντα το σωστό κουμπί. Κάποιες λειτουργίες (π.χ. απάντηση κλήσης) που έχουν τεράστια κουμπιά μπορώ να τις χρησιμοποιήσω, αλλά όχι όλες. Από την άλλη όμως, η Nokia σκέφτηκε τους οδηγούς και έχει φτιάξει ένα πρόγραμμα για οδήγηση (σε συσκευές Symbian Belle) που αφήνουν μόνο 4 κουμπιά στην οθόνη και μπορείς να χειρίζεσαι τις βασικές λειτουργίες (απάντηση κλήσης, ενεργοποίηση navi κτλ).

* Το έχω συντόμευση με το δεξί πλήκτρο μενού, μετά πατάς το δεξί πλήκτρο μενού πάλι (αποδοχή ευθύνης ότι για όποιο λάθος φταίς εσύ κι όχι το navi), κεντρικό κουμπί και μπαίνω μενού, ξεκινάει από πάνω αριστερά που είναι η διεύθυνση, κεντρικό κουμπί και σε πηγαίνει στο μενού αναζήτησης, 1η επιλογή έχει το αναζήτηση διεύθυνσης αναλυτικά, πατάς πάλι κεντρικό κουμπί, γράφεις την πόλη όπως σε ένα sms, μετά γράφεις την οδό (πόλη και οδός συμπληρώνονται αυτόματα και το πιθανό να τα έχεις βρει με τα πρώτα 3 γράμματα που πληκτρολογείς), γράφεις αριθμό, δεξί πλήκτρο μενού για τέλος. Εδώ υπάρχουν δύο πιθανότητες: (α) ξεκινάει η πλοήγηση ή (β) σου βγάζει 3 εικονίδια, αν δεν έχει πιάσει σήμα, πράγμα απίθανο γιατί έχω ενεργοποιημένο και το A-GPS, επιλέγεις το 1ο (αναμονή για σήμα gps). Αυτό ήταν. Χρειάζεται λες να κοιτάξω πουθενά; Απέξω την έγραψα τη διαδικασία και το κινητό ΔΕΝ το δουλεύω εδώ και 6 μήνες. Ούτε καν μπροστά μου δεν το έχω τώρα, το έχω δώσει σε συγγενικό πρόσωπο πλέον.
UltiMo_ έγραψε:Όχι δε συμφωνώ. Η οδήγηση γράφοντας sms δεν έχει καμμία ομοιότητα με την οδήγηση του μεθυσμένου. Μοιάζει πιο πολύ με την οδήγηση με δεμένα τα μάτια με μαντήλι. Δεν μπορείς να πεις οτι οδηγώντας γράφοντας sms έχεις 26% πιο αργά αντανακλαστικά. Γιατι δεν μετράμε την χρονική απόσταση απο το να ΔΕΙΣ το εμπόδιο μέχρι δώσει ο εγκέφαλος την εντολή να πατήσεις φρένο. Αλλα μετράμε το ΑΝ θα το δεις καν το εμπόδιο.
Επαναλαμβάνω: ΔΕΝ είναι απαραίτητο αυτό που λες. Ο άνθρωπος στο βίντεο δεν ξέρει τι κάνει. Ούτε το μενού του κινητού δεν ξέρει. Σίγουρα θα τρακάρει και πεζός να είναι, αφού πρώτη φορά τα διαβάζει αυτά τα πράγματα.
MacPap έγραψε:Ποιανού μεθυσμένου? Της μίας μπύρας ή του ενός βαρελιού Ουίσκι? Και εν πάσει περιπτώσει σε τι διαφωνείς δεν κατάλαβα!! Είπαμε "είναι εφάμιλλες ή χειρότερες από αυτές ενός μεθυσμένου"
Με μία μπύρα είσαι νηφαλιότατος. Με ένα βαρέλι ουίσκι νεκρός. Μεγάλη διαφορά.
UltiMo_ έγραψε:Χειρότερες ναι. Στο οτι δεν μπορεί να αποτυπωθεί με ποσοστό το πόσο χειρότερες, διαφωνώ. Καμμία έρευνα πάνω σε αυτό το τομέα δεν μπορεί να σου πει οτι οδηγάς τάδε% χειρότερα απο έναν νηφάλιο, άρα ελαττώνοντας την ταχύτητά σου κατα τάδε% είσαι ασφαλής.
Αυτό είναι δική σου θεώρηση και πάλι. Το να αποσπάς την προσοχή σου από το δρόμο οδηγεί σε χειρότερη αντίδραση. Αν αυτή θα είναι 30% χειρότερη από τη φυσιολογική ή θα είναι μηδενική, λίγη σημασία έχει γιατί, όπως και να έχει, μπορούμε να τη μετρήσουμε. Είτε μεθυσμένος, είτε με κινητό, υπάρχουν τιμές. Το ερώτημα είναι: γιατί η ποινή στον ΚΟΚ για το ποτό είναι τόσο μεγάλη, εφόσον προκαλεί μικρότερη ενόχληση από το κινητό; Και γιατί η συνομιλία με τους επιβάτες του οχήματος - επιβαρύνει σαφέστατα με παρόμοιο τρόπο με το κινητό - δεν τιμωρείται;

Ευχαριστώ.
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από enias »

pipinos1976 έγραψε:υπάρχουν τιμές.
:lol: Μου θύμισε κάτι άλλο, που είπε κάποιος άλλος οτι υπάρχουν... :mrgreen:
pipinos1976 έγραψε:Και γιατί η συνομιλία με τους επιβάτες του οχήματος - επιβαρύνει σαφέστατα με παρόμοιο τρόπο με το κινητό - δεν τιμωρείται;
Αυτό κι εγώ ποτέ δεν το κατάλαβα, για τις περιπτώσεις χρήσης bluetooth βέβαια.
Αινείας
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Να γίνω και λίγο προβοκάτορας; Δείτε την παρακάτω δημοσίευση:

http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.c ... 375729.DTL
Marijuana Users Are Safer Drivers Than Non-Marijuana Users, New Study Shows

A new study released by United States auto insurance quote provider 4AutoInsuranceQuote.org shows that statistically speaking, marijuana users are safer drivers than non-marijuana users.

New York (PRWEB) April 06, 2012

In a recent study, 4AutoinsuranceQuote.org, a national quote provider for online car insurance quotes, cites a strong correlation between traffic-related accidents and marijuana use. The study, which looks at statistics regarding accidents, traffic violations, and insurance prices, seeks to dispel the thought that "driving while stoned" is dangerous.

In the study, 4AutoInsuranceQuote.org points out that the only significant effect that marijuana has on operating a motor vehicle is slower driving. 4AutoInsuranceQuote.org says, while referencing a study by the US National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA), that driving slower "is arguably a positive thing" and that driving under the influence of marijuana "might even make you a safer driver." A similar study by the NHTSA shows that drivers with THC (the active ingredient in marijuana) in their system have accident responsibility rates below that of drug free drivers.

In fact, a recent study shows that use of medical marijuana has caused traffic related fatalities to drop by up to nine percent in states that have legalized its use. This study, titled "Medical Marijuana Laws, Traffic Fatalities, and Alcohol Consumption", conducted by Mark Anderson and Daniel Rees in November 2011, shows that increased marijuana use amongst adults has decreased alcohol related traffic deaths in said states. This study provides solid evidence that marijuana is not only a safe substitute for alcohol, but it also makes for more safer drivers.

"Marijuana users often say that when they are high, they feel like they are driving 80 miles per hour but actually are only going 30 miles per hour," 4AutoInsuranceQuote.org CEO James Shaffer says, "when somebody is drunk driving, on the other hand, they often feel like they are driving 30 miles per hour but are actually driving 80 miles per hour. This is what makes alcohol dangerous behind the wheel, and marijuana safe."

As an auto insurance quote provider, 4autoinsurancequote.org says that marijuana use can also have an indirect effect on insurance rates. Because of the correlation between marijuana use and accident responsibility rates, they say, marijuana users, as a whole, can expect to see lower insurance rates than non-marijuana users.

"The hypocrisy of it all is that if you get caught driving under the influence of marijuana, you will be fined and perhaps thrown into jail. What's worse is that your insurance rates will definitely increase due to the traffic violation," says Mr. Shaffer, "What law enforcement agencies and insurers do not understand is that driving while high is actually a safe activity. I guess the key to safer driving is to use marijuana, but to do it under-wraps."

4AutoInsuranceQuote.org is an auto insurance quote provider operating out of Manhattan, NY. In business since 2008, they offer free insurance quotes online to United States users. In addition, 4AutoInsuranceQuote.org releases reports and studies on the automobile and insurance industries. Recent reports released by them include "How Biking Instead Of Driving Can Help You Save On Auto Insurance," "How Does Your Income Affect Your Insurance Rates?" and "Women Are Bad Drivers - Fact or Fiction?"
Επίσης, δείτε την εξής δημοσίευση:

http://www.mercurynews.com/breaking-new ... ed-drivers
Watsonville police to crack down on distracted drivers

WATSONVILLE — Watsonville police are joining law enforcement agencies across the state in Distracted Driving Awareness Month in April.

That means “zero tolerance” for texting while driving or using a cellphone without a hands-free device, said Watsonville Sgt. Michael Ridgway.

The minimum fine for illegal cellphone use is $159. Each subsequent fine is at least $279.

“Changing the dangerous, illegal habit of using handheld cellphones or texting while driving isn’t easy,” said Christopher Murphy, director of the state Office of Traffic Safety. “But recent studies have shown that California’s cell and texting laws have made a big difference.”

Since the state banned drivers’ cellphone use without a handheld device in 2008, road deaths dropped 22 percent, according to an Office of Traffic Safety study.

Drivers who use handheld devices are four times more likely to get into injury crashes than someone who drives while not using a phone, according to the Office of Traffic Safety.

Drivers — especially teens — also can be distracted by loud music, passengers and many other things, according to the California Highway Patrol.

Authorities advised drivers to turn off your cellphone while driving and place it out of reach. Drivers should pull over to make a call or send a text message.

If you know someone is going to be driving, try not to call that person, state authorities said.

Drivers younger than 20 have the highest rate of distraction-related fatal crashes.
Τώρα τι κάνουμε; Επιτρέπουμε τη μαριχουάνα και απαγορεύουμε τα κινητά και τη συζήτηση μεταξύ των επιβατών;

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από MacPap »

pipinos1976 έγραψε:Πώς προκαθορίζεις ότι ο ομιλών και ο "μεθυσμένος" δε γνωρίζουν την κατάστασή τους;
Δεν έχει καμία σημασία. Αυτό που που έχει όμως είναι ότι και οι δυο έχουν μειωμένη οδηγική ικανότητα σε σχέση με το όταν είναι φυσιολογικοί.
pipinos1976 έγραψε:Με μία μπύρα είσαι νηφαλιότατος.
Λάθος! Εχεις την εντύπωση πως είσαι…
pipinos1976 έγραψε:Ειδικά για την περίπτωση του κινητού τηλεφώνου δεν υπάρχει καμία πειστική εξήγηση
Λυπάμαι αλλά η μελέτη που έγινε φτάνει και είναι πειστικότατη…
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:Πώς προκαθορίζεις ότι ο ομιλών και ο "μεθυσμένος" δε γνωρίζουν την κατάστασή τους;
Δεν έχει καμία σημασία. Αυτό που που έχει όμως είναι ότι και οι δυο έχουν μειωμένη οδηγική ικανότητα σε σχέση με το όταν είναι φυσιολογικοί.
Έχει και μεγάλη μάλιστα. Γιατί, αν στο αλκοόλ λες ότι λόγω μέθης ο οδηγός δεν καταλαβαίνει τι κάνει (πολύ αμφιβάλλω), στο κινητό πώς θα το δικαιολογήσεις; Τι κάνει τον οδηγό να μην καταλαβαίνει ότι έχει αποσπασμένη προσοχή;
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:Με μία μπύρα είσαι νηφαλιότατος.
Λάθος! Εχεις την εντύπωση πως είσαι…
Πώς το τεκμηριώνεις ότι δεν είσαι; Δείξε μου ΜΙΑ μελέτη που να λέει πως με μία μπύρα δεν καταλαβαίνει τι κάνεις. Η επιστήμη λέει το αντίθετο από αυτό που υποστηρίζεις, πάντως. Με μία μπύρα δεν υπάρχουν ουσιαστικά επιδράσεις σε έναν φυσιολογικό άνθρωπο.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:Ειδικά για την περίπτωση του κινητού τηλεφώνου δεν υπάρχει καμία πειστική εξήγηση
Λυπάμαι αλλά η μελέτη που έγινε φτάνει και είναι πειστικότατη…
Δε διάβασες τι έγραψα και απαντάς λανθασμένα. Είναι το ίδιο που έγραψα και στο 1ο πιο πάνω. Σε ρωτάω ευθέως:

Πού εξηγεί στη μελέτη γιατί ο ομιλών στο κινητό δεν καταλαβαίνει τι κάνει; Περιμένω ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ απάντηση με παραπομπή στο κείμενο.

Πριν κάνεις λάθος, σε ενημερώνω ότι: άλλο πράγμα η υπόθεση της έρευνας ότι συνεχίζει να κινείται με την ίδια ταχύτητα και άλλο ότι πηγαίνει ασυνείδητα έτσι.

Ευχαριστώ.
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από erling »

Η ουσία είναι μία και δεν χρειάζονται τα υπόλοιπα.
Όταν ένας συνηθισμένος άνθρωπος οδηγεί και γράφει SMS, μπορεί να συμμετάσχει ή δημιουργήσει ατύχημα, διότι η προσοχή του δεν είναι 100% στον δρόμο.
Τώρα το αν είναι 33% ή 50% ουδεμία σημασία.......
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από athanatos »

erling έγραψε:Η ουσία είναι μία και δεν χρειάζονται τα υπόλοιπα.
Όταν ένας συνηθισμένος άνθρωπος οδηγεί και γράφει SMS, μπορεί να συμμετάσχει ή δημιουργήσει ατύχημα, διότι η προσοχή του δεν είναι 100% στον δρόμο.
Τώρα το αν είναι 33% ή 50% ουδεμία σημασία.......
Συμφωνώ μαζί σου erling όπως και με τον thanos πιο πάνω.
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από MacPap »

->pipinos1976 Δεν χρειάζεται να αποδείξω τίποτε άλλα τα έχουν αποδείξει οι έρευνες και άλλα είναι αυτονόητα... Τώρα για το ότι κάποιοι δεν τα δέχονται δεν μπορώ να κάνω και πολλά γιαυτό....
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: SMS και οδήγηση

Δημοσίευση από enias »

Ρε μανία με τις μελέτες και τα πειράματα... :roll:

Δεν είναι λίγες και οι μελέτες που μετά αναιρέθηκαν απο άλλες μελέτες. Και το μνημόνιο, μια οικονομετρική μελέτη ήταν και τελικά δεν βλέπω να μας έσωσε και ξέρεις γιατί; Γιατί πολλές φορές οι μελέτες χειραγωγούνται για να επιβεβαιωθούν υποκειμενικές απόψεις και σκοπιμότητες. Οπότε δεν είναι να τις έχεις και Ευαγγέλιο στη ζωή σου. Κυρίως σε θέματα που αφορούν θέματα ζωής και θανάτου.
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδική Ασφάλεια...”