Δεν είναι απλά θέμα διατήρησης της ορμής όμως.
Μπαίνουν και άλλοι παράγοντες μέσα. Όπως η μετακίνηση μετά το μπαμ και των δύο οχημάτων,το οποίο μεταφράζεται σε ανάλωση κάποιας ενέργειας...
Τέλος πάνων...
ΤΟ FIFTH GEAR TΡΑΚΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΜΕ 192 ΧΛΜ/ΩΡΑ!
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: ΤΟ FIFTH GEAR TΡΑΚΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΜΕ 192 ΧΛΜ/ΩΡ
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6638
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: ΤΟ FIFTH GEAR TΡΑΚΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΜΕ 192 ΧΛΜ/ΩΡ
Εδώ είναι το θέμα!!! Σε υποθετικά ιδανικές συνθήκες (όπως και στο παράδειγμα του τοίχου) δεν μετακινούνται απλώς τρακάρουν και μένουν εκεί! Ολη λοιπόν η κινητική ενέργεια λοιπόν μετατρέπεται σε παραμόρφωση των λαμαρινών και θερμότητα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: ΤΟ FIFTH GEAR TΡΑΚΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΜΕ 192 ΧΛΜ/ΩΡ
Για αυτό λέω ότι αν τρακάρουν δύο οχήματα, η ζημιά θα είναι μικρότερη από ότι στον τοίχο.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6638
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: ΤΟ FIFTH GEAR TΡΑΚΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΜΕ 192 ΧΛΜ/ΩΡ
Η διαφορά θα είναι αμελητέα αν ένα όχημα τρακάρει με 120 στον τοίχο και δύο που τρακάρουν με 60+60.
Η διαφορά θα είναι η θερμότητα που θα δημιουργηθεί στο δεύτερο αυτοκίνητο που στην περίπτωση του τοίχου δεν υπάρχει ενώ η επιβράδυνση μάλλον είναι η ίδια.
Και μη ξεχνάμε πως άλλο 120 και άλλο 190. Ο μαθηματικός τύπος της φυσικής που υπολογίζει την ορμή που δημιουργείται έχει μέσα το τετράγωνο της ταχύτητας.
Πω πω θα με κάνετε να ανοίξω τα βιβλία του γυμνασίου να θυμηθώ πως ακριβώς υπολογίζαμε αυτές τις ασκήσεις.
Η διαφορά θα είναι η θερμότητα που θα δημιουργηθεί στο δεύτερο αυτοκίνητο που στην περίπτωση του τοίχου δεν υπάρχει ενώ η επιβράδυνση μάλλον είναι η ίδια.
Και μη ξεχνάμε πως άλλο 120 και άλλο 190. Ο μαθηματικός τύπος της φυσικής που υπολογίζει την ορμή που δημιουργείται έχει μέσα το τετράγωνο της ταχύτητας.
Πω πω θα με κάνετε να ανοίξω τα βιβλία του γυμνασίου να θυμηθώ πως ακριβώς υπολογίζαμε αυτές τις ασκήσεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: ΤΟ FIFTH GEAR TΡΑΚΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΜΕ 192 ΧΛΜ/ΩΡ
Μία σύντομη παρατήρηση:
Σύγκρουση με 120 km/h σε τοίχο είναι πολύ χειρότερη από το 60+60 km/h. Δίνω ως στοιχείο τις δοκιμές που κάνει το NCAP. Ταχύτητα 65 km/h σε τοίχο, αντιστοιχεί σε ταχύτητες σύγκρουσης 50+50 km/h. Στη συγκεκριμένη δοκιμή, λοιπόν, 190 km/h στον τοίχο αντιστοιχούν (ενδεικτικά και τυχαία) σε 150+150 km/h. Εξωφρενικές ταχύτητες για σύγκρουση που εμφανίζονται μόνο σε περιπτώσεις δρόμων που δεν έχουν διαχωριστικό στη μέση (βλ. Κορίνθου - Πατρών).
Ο λόγος της διαφοροποίησης είναι η διαφορετική κρούση και μόνο. Αν και η Σχολική Φυσική δεν επιλύει τελείως αυτά τα προβλήματα δίνει ικανοποιητική εξήγηση για χοντρικούς υπολογισμούς.
Ευχαριστώ.
Σύγκρουση με 120 km/h σε τοίχο είναι πολύ χειρότερη από το 60+60 km/h. Δίνω ως στοιχείο τις δοκιμές που κάνει το NCAP. Ταχύτητα 65 km/h σε τοίχο, αντιστοιχεί σε ταχύτητες σύγκρουσης 50+50 km/h. Στη συγκεκριμένη δοκιμή, λοιπόν, 190 km/h στον τοίχο αντιστοιχούν (ενδεικτικά και τυχαία) σε 150+150 km/h. Εξωφρενικές ταχύτητες για σύγκρουση που εμφανίζονται μόνο σε περιπτώσεις δρόμων που δεν έχουν διαχωριστικό στη μέση (βλ. Κορίνθου - Πατρών).
Ο λόγος της διαφοροποίησης είναι η διαφορετική κρούση και μόνο. Αν και η Σχολική Φυσική δεν επιλύει τελείως αυτά τα προβλήματα δίνει ικανοποιητική εξήγηση για χοντρικούς υπολογισμούς.
Ευχαριστώ.