Τα μυστικά της προσπέρασης

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από thanos »

καλοί μου συνοδηγοί, εχω καπως μπερδευτεί...
να φέρω 2-3 παραδείγματα και διαφωτίστε με...

κινούμαι στην ΠΑΘΕ απο Θεσσαλονίκη για Κατερίνη οπου υπάρχουν 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση.
δυο παραδείγματα θα αναφέρω

1ον
κινούμαι στην δεξιά λωρίδα και στην μεσαία υπαρχει οχημα που κινείται πιο αργά απο μενα. Καποια στιγμή τον περνάω και βρισκομαι μπροστα του παραμένοντας εγω στην δεξιά και αυτος στην μεσαία. Συμφωνα με τον ελληνικό ΚΟΚ δεν τον έχω προσπεράσει, φαντάζομαι το ιδιο ισχύει και με τον γερμανικό φιλε Μακπαπ

2ον παράδειγμα

κινούμαι στην μεσαία λωρίδα, και μπροστά μου επίσης στην μεσαία λωρίδα κινείται οχημα με χαμηλώτερη ταχύτητα. Η σωστή προσπέραση ειναι να ανάψω φλας για αλλαγή πορείας προς τα αριστερά και να τον προσπεράσω κλασσικα και παραδοσιακά και στο τέλος πάλι με φλας δεξι αυτη τη φορά επανέρχομαι στην μεσαία λωρίδα

τι γίνεται ομως αν η αριστερή λωρίδα ειναι γεμάτη οχήματα και δεν μπορώ να τον προσπεράσω από αριστερά; το δεξί ρεύμα ειναι εντωμεταξύ άδειο. Βγάζω φλας για δεξιά, εισέρχομαι στην δεξια λωρίδα κινησης τον ξεπερνάω και....
α) παραμένω κ συνεχίχω να κινούμαι στην δεξιά λωρίδα. εκανα παράνομη προσπέραση; απο οσο κατάλαβα συμφωνα με τον ελληνικό ΚΟΚ οχι, συμφωνα με τον γερμανικό ΝΑΙ
β) με αριστερό φλας επανέρχομαι στην μεσαία λωρίδα, εκανα παράνομη προσπέραση; με τον γερμανικό ΚΟΚ ναι, με τον ελληνικό Ναι η Ού;

σας ευχαριστώ!

Υ.Γ.: τι ειναι αυτή η κίνηση σε στοίχους που γινεται λογος στον ελληνικο ΚΟΚ?


erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από erling »

Ποιος γερμανομαθής θα μεταφράσει το παρακάτω:
§5 Überholen

(1) Es ist links zu überholen.

(2) Überholen darf nur, wer übersehen kann, daß während des ganzen Überholvorgangs jede Behinderung des Gegenverkehrs ausgeschlossen ist. Überholen darf ferner nur, wer mit wesentlich höherer Geschwindigkeit als der zu Überholende fährt.

(3) Das Überholen ist unzulässig:

bei unklarer Verkehrslage oder

wo es durch Verkehrszeichen (Zeichen 276, 277) angeordnet ist.

(3a) Unbeschadet sonstiger Überholverbote dürfen die Führer von Kraftfahrzeugen mit einem zulässigen Gesamtgewicht über 7,5 t nicht überholen, wenn die Sichtweite durch Nebel, Schneefall oder Regen weniger als 50 m beträgt.

(4) Wer zum Überholen ausscheren will, muß sich so verhalten, daß eine Gefährdung des nachfolgenden Verkehrs ausgeschlossen ist. Beim Überholen muß ein ausreichender Seitenabstand zu anderen Verkehrsteilnehmern, insbesondere zu Fußgängern und Radfahrern, eingehalten werden. Der Überholende muß sich sobald wie möglich wieder nach rechts einordnen. Er darf dabei den Überholten nicht behindern.

(4a) Das Ausscheren zum Überholen und das Wiedereinordnen sind rechtzeitig und deutlich anzukündigen; dabei sind die Fahrtrichtungsanzeiger zu benutzen.

(5) Außerhalb geschlossener Ortschaften darf das Überholen durch kurze Schall- oder Leuchtzeichen angekündigt werden. Wird mit Fernlicht geblinkt, so dürfen entgegenkommende Fahrzeugführer nicht geblendet werden.

(6) Wer überholt wird, darf seine Geschwindigkeit nicht erhöhen. Der Führer eines langsameren Fahrzeugs muß seine Geschwindigkeit an geeigneter Stelle ermäßigen, notfalls warten, wenn nur so mehreren unmittelbar folgenden Fahrzeugen das Überholen möglich ist. Hierzu können auch geeignete Seitenstreifen in Anspruch genommen werden; das gilt nicht auf Autobahnen.

(7) Wer seine Absicht, nach links abzubiegen, ankündigt und sich eingeordnet hat, ist rechts zu überholen. Schienenfahrzeuge sind rechts zu überholen. Nur wer das nicht kann, weil die Schienen zu weit rechts liegen, darf links überholen. Auf Fahrbahnen für eine Richtung dürfen Schienenfahrzeuge auch links überholt werden.

(8) Ist ausreichender Raum vorhanden, dürfen Radfahrer und Mofa-Fahrer Fahrzeuge, die auf dem rechten Fahrstreifen warten, mit mäßiger Geschwindigkeit und besonderer Vorsicht rechts überholen.
Την εξαίρεση αν ο μπροστά θέλει να στρίψει αριστερά την έχουν και οι Γερμανοί πάντως.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από rasPUTIN »

enias έγραψε:Επίσης, δεν προσπερνάμε ποτέ σε ανηφορικό δρόμο γιατί δεν έχουμε ορατότητα και ισχύει ακριβώς οτι και στις στροφές.
Exactly!!!
enias έγραψε:
Johnny έγραψε:-Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή όταν θέλετε να προσπεράσετε μεγάλο όχημα (π.χ. φορτηγό ή λεωφορείο).
Επίσης πρέπει να δίνουμε και πολύ προσοχή όταν προσπερνάμε (ή περνάμε παράλληλα σε αριστερό στοίχο) απο λεωφορείο που έχει σταματήσει σε στάση να ανέβει/κατέβει κόσμος. Απρόσεκτοι επιβάτες ξεπροβάλλουν συχνά μπροστά απο το λεωφορείο για να διασχίσουν το δρόμο, οπότε καλό είναι να περνάμε με πολύ χαμηλή ταχύτητα δίπλα απο το λεωφορείο ώστε να σώσουμε την κατάσταση.

Παραλίγο να χτυπήσω μια κυρία με αυτόν τον τρόπο, πριν χρόνια που ήμουν ενός έτους οδηγός.
Τὸ προσέχω διότι δικός μου ἄνθρωπος ἔχει χτυπηθεῖ κατ'αὐτὸν τὸν τρόπο.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από thanos »

erling έγραψε:Ποιος γερμανομαθής θα μεταφράσει το παρακάτω:
§5 Überholen

(1) Es ist links zu überholen.

.
η προσπέραση γινεται από αριστερά...
αυτο στον ελληνικό το αναφέρει; :?:
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από MacPap »

Εγώ μπορώ να το κάνω αλλά δεν φτάνει εδώ διότι εδώ δεν αναφέρεται η κίνηση σε στοίχους... Τέλος πάντων θα το κάνω... μαζί με όλα τα άλλα τα οποία αφορούν το θέμα...
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από MacPap »

Μεγάλη η χάρη σας ;)

Η μετάφραση είναι σε κάποια σημεία ελεύθερη με σκοπό την καλλίτερη προσαρμογή του κειμένου στους ελληνικούς ιδιωματισμούς. Παραθέτω κάθε φορά για διευκόλυνση το αρχικό κείμενο των άρθρων του Γερμανικού ΚΟΚ (StVO Straßenverkehrs-Ordnung) και τα εδάφια που αφορούν την συζήτησή μας και στην συνέχεια την μετάφραση τους...

Γερμανικό Κείμενο

§2 Straßenbenutzung durch Fahrzeuge

(2) Es ist möglichst weit rechts zu fahren, nicht nur bei Gegenverkehr, beim Überholtwerden, an Kuppen, in Kurven oder bei Unübersichtlichkeit.


§5 Überholen

(1) Es ist links zu überholen.

(2) Überholen darf nur, wer übersehen kann, daß während des ganzen Überholvorgangs jede Behinderung des Gegenverkehrs ausgeschlossen ist. Überholen darf ferner nur, wer mit wesentlich höherer Geschwindigkeit als der zu Überholende fährt.

(3) Das Überholen ist unzulässig:

bei unklarer Verkehrslage oder

wo es durch Verkehrszeichen (Zeichen 276, 277) angeordnet ist.

(3a) Unbeschadet sonstiger Überholverbote dürfen die Führer von Kraftfahrzeugen mit einem zulässigen Gesamtgewicht über 7,5 t nicht überholen, wenn die Sichtweite durch Nebel, Schneefall oder Regen weniger als 50 m beträgt.

(4) Wer zum Überholen ausscheren will, muß sich so verhalten, daß eine Gefährdung des nachfolgenden Verkehrs ausgeschlossen ist. Beim Überholen muß ein ausreichender Seitenabstand zu anderen Verkehrsteilnehmern, insbesondere zu Fußgängern und Radfahrern, eingehalten werden. Der Überholende muß sich sobald wie möglich wieder nach rechts einordnen. Er darf dabei den Überholten nicht behindern.

(4a) Das Ausscheren zum Überholen und das Wiedereinordnen sind rechtzeitig und deutlich anzukündigen; dabei sind die Fahrtrichtungsanzeiger zu benutzen.

(5) Außerhalb geschlossener Ortschaften darf das Überholen durch kurze Schall- oder Leuchtzeichen angekündigt werden. Wird mit Fernlicht geblinkt, so dürfen entgegenkommende Fahrzeugführer nicht geblendet werden.

(6) Wer überholt wird, darf seine Geschwindigkeit nicht erhöhen. Der Führer eines langsameren Fahrzeugs muß seine Geschwindigkeit an geeigneter Stelle ermäßigen, notfalls warten, wenn nur so mehreren unmittelbar folgenden Fahrzeugen das Überholen möglich ist. Hierzu können auch geeignete Seitenstreifen in Anspruch genommen werden; das gilt nicht auf Autobahnen.

(7) Wer seine Absicht, nach links abzubiegen, ankündigt und sich eingeordnet hat, ist rechts zu überholen. Schienenfahrzeuge sind rechts zu überholen. Nur wer das nicht kann, weil die Schienen zu weit rechts liegen, darf links überholen. Auf Fahrbahnen für eine Richtung dürfen Schienenfahrzeuge auch links überholt werden.

(8) Ist ausreichender Raum vorhanden, dürfen Radfahrer und Mofa-Fahrer Fahrzeuge, die auf dem rechten Fahrstreifen warten, mit mäßiger Geschwindigkeit und besonderer Vorsicht rechts überholen.


§7 (3) Benutzung von Fahrstreifen durch Kraftfahrzeuge

 (1) Auf Fahrbahnen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung dürfen Kraftfahrzeuge von dem Gebot, möglichst weit rechts zu fahren (§ 2 Abs. 2), abweichen, wenn die Verkehrsdichte das rechtfertigt. Fahrstreifen ist der Teil einer Fahrbahn, den ein mehrspuriges Fahrzeug zum ungehinderten Fahren im Verlauf der Fahrbahn benötigt.
(2a) Wenn auf der Fahrbahn für eine Richtung eine Fahrzeugschlange auf dem jeweils linken Fahrstreifen steht oder langsam fährt, dürfen Fahrzeuge diese mit geringfügig höherer Geschwindigkeit und mit äußerster Vorsicht rechts überholen.
(3) Innerhalb geschlossener Ortschaften - ausgenommen auf Autobahnen (Zeichen 330) - dürfen Kraftfahrzeuge mit einem zulässigen Gesamtgewicht bis zu 3,5 t auf Fahrbahnen mit mehreren markierten Fahrstreifen für eine Richtung (Zeichen 296 oder 340) den Fahrstreifen frei wählen, auch wenn die Voraussetzungen des Absatzes 1 Satz 1 nicht vorliegen. Dann darf rechts schneller als links gefahren werden.


§ 37 Wechsellichtzeichen, Dauerlichtzeichen und Grünpfeil

(4) Wo Lichtzeichen den Verkehr regeln, darf nebeneinander gefahren werden, auch wenn die Verkehrsdichte das nicht rechtfertigt.



Μετάφραση

§2 Χρήση οδών από οχήματα

(2) Επιβάλεται η κίνηση κατά το δυνατόν δεξιότερα όχι μόνο σε περίπτωση ύπαρξης αντίθετου ρεύματος, σε περίπτωση που προσπερνόμαστε, σε σαμαράκια (μικρούς λόφους), σε στροφές και περιορισμένη ορατότητα.


§5 Προσπέραση

(1) Η προσπέραση γίνεται από αριστερά.

(2) Μπορεί να προσπεράσει μόνο όποιος μπορεί να διακρίνει πως κατά την συνολική διάρκεια της προσπέρασης αποκλείεται η κάθε παρακώλυση της κυκλοφορίας στο αντίθετο ρεύμα.

(3) Η προσπέραση απαγορεύεται:

σε ασαφείς συνθήκες κυκλοφορίας (όταν δηλαδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην κυκλοφορία) ή

ή όπου η απαγόρευση επιβάλλεται δια σημάνσεως (σήματα 276, 277).

(3a) Ασχέτως ύπαρξης άλλων απαγορευτικών διατάξεων περί προσπέρασης, απαγορεύεται αυτή σε οδηγούς οχημάτων συνολικού επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων, όταν η ορατότητας είναι μικρότερη των 50 μέτρων λόγω ομίχλης χιονόπτωσης ή βροχής.

(4) Όποιος επιθυμεί να εξέλθει (εννοείται από την λωρίδα στην οποία κινείται) για να προσπεράσει υποχρεούται να συμπεριφερθεί κατά τρόπον ώστε να αποκλειστεί κάθε κίνδυνος στα ακολουθούντα οχήματα. Κατά την προσπέραση πρέπει να τηρείται επαρκής πλευρική απόσταση από τους άλλου συμμετέχοντες στην κυκλοφορία, ιδιαίτερα πεζούς και οδηγούς ποδηλάτων. Ο προσπερνών πρέπει το γρηγορότερο δυνατό να κινηθεί πάλι δεξιά. Κατά αυτή του την ενέργεια δεν πρέπει να ενοχλήσει τον προσπερνόμενο.

(4a) Η έξοδος με σκοπό τη προσπέραση και η επανείσοδος πρέπει να σηματοδοτούνται εγκαίρως και σαφώς με την χρήση των φώτων δείκτη   κατεύθυνσης (φλας)

(5) Εκτός κατοικημένων περιοχών επιτρέπεται η ανακοίνωση της προσπέρασης με την χρήση βραχύ ήχου (κόρνα) ή φωτεινού σήματος (παίξιμο φώτων). Εις περίπτωση χρήσης προβολέων δεν πρέπει να θαμπώνονται επερχόμενα οχήματα.

(6) Όποιος προσπερνάται δεν επιτρέπεται να αυξάνει την ταχύτητα του. Ο οδηγός ενός αργού οχήματος πρέπει σε κατάλληλη θέση να χαμηλώσει την ταχύτητά του, εν ανάγκη να περιμένει, για να επιτρέψει το προσπέρασμα του από τα οχήματα που ακολουθούν άμεσα. Γιαυτό τον σκοπό μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι βοηθητικές λωρίδες: αυτό δεν ισχύει στους αυτοκινητόδρομους.

(7) Οποιος ανακοινώνει την πρόθεσή του να στρίψει αριστερά και κινηθεί προς αυτό πρέπει να προσπερνάται από δεξιά. Οχήματα σταθερής τροχιάς προσπερνόνται από δεξιά. Μόνο όποιος δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο διότι οι γραμμές είναι πολύ δεξιά, μπορεί να προσπεράσει από αριστερά. Σε τροχιές μίας κατεύθυνσης επιτρέπεται ή προσπέραση οχημάτων σταθερής τροχιάς και από αριστερά.

(8) Ist ausreichender Raum vorhanden, dürfen Radfahrer und Mofa-Fahrer Fahrzeuge, die auf dem rechten Fahrstreifen warten, mit mäßiger Geschwindigkeit und besonderer Vorsicht rechts überholen

Σε περίπτωση ύπαρξης επαρκούς χώρου επιτρέπετα στους οδηγούς ποδηλάτων και μοτοποδηλάτων (50κυβ εκατοστά) η προσπέραση απο δεξιά οχημάτων που αναμένουν στην δεξιά λωρίδα, με μέτρια ταχύτητα και εξαιρετική προσοχή.


§7 (3) Χρήση λωρίδων από μηχανοκίνητα οχήματα

 (1) Σε οδούς με περισσότερες λωρίδες για μία κατεύθυνση επιτρέπεται κίνηση ασύμφωνη με την διάταξη κίνησης κατά το δυνατόν δεξιότερα ( § 2 παρ. 2) εάν η πυκνότητα της κίνησης το επιβάλει. Λωρίδα Κυκλοφορίας είναι το μέρος της οδού, το οποίο ένα πολύτροχο όχημα χρειάζεται για την απρόσκοπτη κίνησή του στην οδό.
(2a) Όταν στην οδό προς μία κατεύθυνση υπάρχει ουρά (μποτιλιάρισμα) στο οποίο η αριστερή λωρίδα είναι ακίνητη ή κινείται αργά, επιτρέπεται η προσπέραση από δεξιά σε οχήματα, τα οποία κινούνται με ελάχιστα μεγαλύτερη ταχύτητα και με εξαιρετική προσοχή.
(3) Σε κλειστές κατοικημένες περιοχές - εξαιρουμένων των αυτοκινητοδρόμων (σήμα 330) - επιτρέπεται σε μηχανοκίνητα οχήματα με συνολικού επιτρεπόμενου βάρους έως 3,5 τόνους σε οδούς με πολλαπλές λωρίδες για μία κατεύθυνση (σήμα 296 ή 340) να επιλέξουν την λωρίδα ακόμα και αν οι προϋποθέσεις της παραγράφου 1 εδάφιο 1 δεν ισχύουν. Τότε επιτρέπεται η κίνηση δεξιά γρηγορότερα από αυτή αριστερά.


§ 37 Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας), Φωτεινοί σηματοδότες σταθερού φωτισμού και Πράσινο βέλος (βέλος κατεύθυνσης)

(4) Εκεί όπου φωτεινοί σηματοδότες ρυθμίζουν την κίνηση επιτρέπεται η παράλληλη κίνηση (κίνηση σε στοίχους), ακόμα και αν αυτό δεν ορίζεται από τους σηματοδότες.


Μετάφραση: MacPap
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από erling »

Ευχαριστώ macpap.

Θεωρώ πως το παρακάτω
(3) Σε κλειστές κατοικημένες περιοχές - εξαιρουμένων των αυτοκινητοδρόμων (σήμα 330) - επιτρέπεται σε μηχανοκίνητα οχήματα με συνολικού επιτρεπόμενου βάρους έως 3,5 τόνους σε οδούς με πολλαπλές λωρίδες για μία κατεύθυνση (σήμα 296 ή 340) να επιλέξουν την λωρίδα ακόμα και αν οι προϋποθέσεις της παραγράφου 1 εδάφιο 1 δεν ισχύουν. Τότε επιτρέπεται η κίνηση δεξιά γρηγορότερα από αυτή αριστερά.
είναι περίπου αυτό που λέει και ο ΚΟΚ.
Αλλά επειδή εμείς οι Έλληνες δεν θέλουμε να αντιγράφουμε σωστά τους ξένους, την εξαίρεση των αυτοκινητόδρομων την αναφέρουν με άλλο τρόπο. Περιφραστικό.
Λέει ο ΚΟΚ.
α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).
Δεν αναφέρει καθόλου την εξαίρεση, διότι έχει αναφέρει τι εστί αυτοκινητόδρομος και δεν είναι ούτε μονόδρομος ούτε διπλής κατεύθυνσης.
Αλλά έκαναν και την υπερβολή αναφέροντας "μέσα σε κατoικημένες περιoχές και τρεις εκτός αυτών" επειδή μάλλον σκέφτηκαν τους Autobahn που δεν έχουμε στην Ελλάδα!!!
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από MacPap »

Μα στην περίπτωση των κατοικημένων περιοχών δεν έχουμε ουσιαστικές διαφορές... Εκεί που έχουμε είναι στους αυτοκινητόδρομους...
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από erling »

Ποιοι είναι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα όμως; Ξέρουμε;
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Τα μυστικά της προσπέρασης

Δημοσίευση από enias »

thanos έγραψε:καλοί μου συνοδηγοί, εχω καπως μπερδευτεί...
να φέρω 2-3 παραδείγματα και διαφωτίστε με...
τι γίνεται ομως αν η αριστερή λωρίδα ειναι γεμάτη οχήματα και δεν μπορώ να τον προσπεράσω από αριστερά; το δεξί ρεύμα ειναι εντωμεταξύ άδειο.
Μπερδεύεσαι επειδή στην Ελλάδα αυτό
(2) Επιβάλεται η κίνηση κατά το δυνατόν δεξιότερα όχι μόνο σε περίπτωση ύπαρξης αντίθετου ρεύματος
δεν τηρείται όπως στις άλλες χώρες. Αλλιώς δεν θα αντιμετώπιζες ποτέ αυτό το πρόβλημα. Ακόμα και ένα ταξίδι κοντινό στην Ιταλία, είναι αρκετό για να επιβεβαιώσεις αυτό που σου λέω.
erling έγραψε:Ποιοι είναι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα όμως; Ξέρουμε;
Είναι όλοι οι δρόμοι με πράσινη σήμανση στις ταμπέλες, οπου ο δρόμος είναι κλειστός στους πεζούς και δεν υπάρχουν ισόπεδες διασταυρώσεις.
Αμα βρεις δρόμο στην Ελλάδα που να πληροί αυτές τις προδιαγραφές σφύρα μου κλέφτικα. Υποτίθεται ότι υπάρχει.
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδική Ασφάλεια...”