Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στην περίπτωση του τριγώνου δεν υποχρεούσαι να σταματήσεις και να αφήσεις να αδειάσουν τα πάντα απλώς παραχωρείς προτεραιότητα εκεί που υπάρχει και μπορείς να είσαι εν κινήσει. ΤΟ STOP αν και έχει χάσει στο Ελλαδιστάν την αξία του (έχοντας υποκαταστήσει και τρίγωνα και απλές προτεραιότητες) μην το θεωρείτε ως ίδιο. Υπάρχει ακριβώς για να δώσει έμφαση στο σταματάω και προσέχω ιδιαίτερα. Ειναι ένα κλικ κάτω από τον κόκκινο σηματοδότη. Τα φλας και οτιδήποτε άλλο δεν έχουν καμία αξία δικαιολογίας. Θα είχαν ίσως στο τρίγωνο όπου κινούμαι προσεκτικά (χωρίς να σταματώ) και "….αφού έδειξες πρόθεση να στρίψεις συνέχισα…". Στο STOP περιμένεις να αδειάσει το σύμπαν. "Περιμένεις ακόμα και τις κατσαρίδες".Haridimos έγραψε:Ἐπίσης στὸ περιστατικὸ τοῦ UltiMo_ δὲν θὰ ὑπῆρχε διαφορὰ ἀν εἶχε ἀνάποδο τρίγωνο ἀντὶ STOP.
Και πάμε τώρα στο τι είναι σύμπαν. Σύμπαν για έναν οδηγό είναι ότι βλέπει και ακούει το οποίο εν δυνάμει μπορεί να αλληεπιδρασει μαζί του υπό τις συνθήκες στις οποίες ο οδηγός προτίθεται να κινηθεί άμεσα. Την αγελάδα στο απέναντι λιβάδι μέσα στον σταύλο δεν την λαμβάνουμε υπόψη μας.
Μην κάνεις την τρίχα τριχιά και μη προσπαθείς εξωθώντας ένα παράδειγμα σε οριακές καταστάσεις να αναιρέσεις τον κανόνα. Προφανώς και δεν σημαίνει "στήνω τηλεσκόπιο" να βλέπω την κίνηση στο φεγγάρι. Πολύ ορθά έγραψες τι σημαίνει κατά ΚΟΚ "παραχωρώ προτεραιότητα". Στην περίπτωση του STOP αυτό που σημαίνει επιπροσθέτως είναι πως περιμένω να αδειάσει η διασταύρωση και όταν βγω δεν θα διασταυρωθώ με κανένα όχημα, ούτε θα αναγκάσω κανένα να επιβραδύνει για να περάσει η αφεντιά μου. Με λίγα λόγια είναι σαν να μην υπάρχω στην διασταύρωση για τους άλλους. Γιαυτό και το άλλο όχημα κανονικά θα έπρεπε να έχει ρόμβο στο δρόμο που να του λέει πως είναι σε κατάσταση προτεραιότητος έναντι όλων των άλλων. Η διαφορά με το τρίγωνο είναι πως ναι μεν παραχωρώ προτεραιότητες αλλά μου επιτρέπεται να κινούμαι μαζί τους, ενώ στο STOP αυτό απαγορεύεται.Haridimos έγραψε: Εἶναι προφανὲς ὄτι ὀ MacPap ἔπεσε στὴν "παγίδα" ποὺ πέφτουν πολλοί. Παραχώρηση προτεραιότητας ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ στήνω τηλεσκόπιο, βλέπω τρία χιλιόμετρα πέρα καὶ ἀναμένω πότε θὰ ἀδειάσουν καὶ τὰ τρία χιλιόμετρα ὤστε νὰ περάσω. Ἀν τὸ κάνω ἔτσι δὲν πρόκειται νὰ περάσω ποτέ.
Κακώς συμφωνείς! Ο λόγος είναι όλα τα ανωτέρω!Haridimos έγραψε:Συμφωνῶ.enias έγραψε:Αφου προτίθεται να στρίψει, αρα οι πορείες σας δεν συναντιούνται, οπότε, όπως το βλέπω εγώ, είσαι ΟΚ, έπραξες σωστά κατα τον ΚΟΚ.
Και μάρτυρας να υπήρχε θα επιβεβαίωνε απλώς την παραβίαση του STOP.Haridimos έγραψε:Ἐκτὸς ἀν ὑπάρχει αὐτόπτης μάρτυρας.enias έγραψε:Δύσκολη περίπτωση να αποδειχθεί αν η άλλη είχε το φλάς αναμένο.
Είναι σαν τον κόκκινο σηματοδότη. Η διαφοπρά είναι πως δεν σου λέει κανείς πότε να φύγεις το κρίνεις μόνος σου.
Τρακάρισμα σε STOP = φταίει αυτός που το έχει μπροστά του. Τέλος.
Αυτά!