Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από athanatos »

Τελικά πήγε διακοπές ; Και πως ;


Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
nnikos
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:30
Επικοινωνία:

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από nnikos »

κανονικά με το αυτοκίνητό του
Think don't drink!
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από enias »

Περιμένατε κάτι άλλο; :lol:
Είπαμε, με σκέτο βούρδουλα δεν γίνεται δουλειά. Χρειάζεται αν αναπτυχθεί η κουλτούρα της νομιμότητας, και αυτο δεν το πετυχαίνεις με κατασχέσεις διπλωμάτων και αυτοκινήτων. Είναι ακραία μέτρα. Χρειάζεται μικρά πρόστιμα και πολλα. Να επιβάλλονται πολύ συχνά, για να αποβληθεί η νοοτροπία του "αμα με πιάσουν" και να γίνει "θα με πιάσουν", και οχι "σημερα γράφουν για κράνη" οποτε ολα τα άλλα επιτρέπονται.
Αινείας
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από rasPUTIN »

enias έγραψε:Περιμένατε κάτι άλλο; :lol:
Φυσικὰ ὄχι.
enias έγραψε:Είπαμε, με σκέτο βούρδουλα δεν γίνεται δουλειά.
Ἐκτὸς ἀπὸ τὴν καταστολὴ χρειάζεται ἡ πρόληψη. Ἀλλὰ πρόληψη καὶ καταστολὴ πάνε μαζί χέρι χέρι.
enias έγραψε:Χρειάζεται αν αναπτυχθεί η κουλτούρα της νομιμότητας, και αυτο δεν το πετυχαίνεις με κατασχέσεις διπλωμάτων και αυτοκινήτων.
Βελτιώνοντας τὰ προληπτικὰ μέτρα μειώνεις τὴν ἀνάγκη γιὰ καταστολή. Ἀλλὰ πάντα θὰ χρειάζεται ἡ καταστολή.
enias έγραψε:Χρειάζεται μικρά πρόστιμα και πολλα.
Διαφωνῶ. Μικρὰ πρόστιμα ἐπιβάλλονται στὰ μὴ ἐπικίνδυνα παραπτώματα. Στὰ ἐπικίνδυνα παραπτώματα πρέπει νὰ ἐπιβάλλεται μεγαλύτερο πρόστιμο. Ἀν ὐπάρχει ὑποτροπὴ στὰ ἐπικίνδυνα παραπτώματα τότε χρειάζεται "τσεκούρωμα".
enias έγραψε:Να επιβάλλονται πολύ συχνά
Τὶ θὰ πεῖ συχνὰ καὶ σπάνια; Τὸ πρόστιμο πρέπει νὰ ἐπιβάλλεται ὅποτε διαπράτεται παράπτωμα, ἀσχέτως τοῦ ἀν εἶναι συχνὰ ἥ σπάνια.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από enias »

Haridimos έγραψε:
enias έγραψε:Να επιβάλλονται πολύ συχνά
Τὶ θὰ πεῖ συχνὰ καὶ σπάνια; Τὸ πρόστιμο πρέπει νὰ ἐπιβάλλεται ὅποτε διαπράτεται παράπτωμα, ἀσχέτως τοῦ ἀν εἶναι συχνὰ ἥ σπάνια.
Συχνά διαπράτεται το παράπτωμα, σπάνια πέφτει η τιμωρία και όταν πέφτει, είναι μεγάλο είναι το ποσό. Η κουλτούρα της νομιμότητας δεν δημιουργείται προκαλώντας στον πολίτη συνειρμούς που παραπέμπουν σε τζόγο.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από MacPap »

enias έγραψε:... Είναι ακραία μέτρα. Χρειάζεται μικρά πρόστιμα και πολλα ....
Please Define μικρά. Δηλαδή 5 Ευρώ για παραβίαση φωτεινού σηματοδότη είναι καλά?

Και αν τα πρόστιμα γίνουν μικρά ποιος σου λέει πως πολλοί δεν θα το κάνουν εσκεμμένα πλέον και δεν θα λένε "έλα μωρέ σιγά 30 Ευρώ είναι και τι έγινε?" Όχι η θέση μου είναι πως πρέπει να τσούζουν και πολύ. Αφού τόσα χρόνια δεν έτσουζαν και είδαμε το αποτέλεσμα.

Αλλά πρωτίστως πρέπει να βγει η τροχαία και να τα εφαρμόσει ασχέτως ποινής. Δηλαδή "... να γίνει "θα με πιάσουν..." και όταν τον πιάνουν να τσούζει τόσο που να μην ξανατολμήσει να το διακινδυνεύσει...

Αλλά επειδή ζούμε στην Ελλάδα αυτό δεν θα γίνει μάλλον ποτέ. Εδώ φτάσανε οι τροχονόμοι να αφήνουν τους παραβάτες λέει επειδή είναι άνεργοι... :shock: Δεν κατάλαβα γιατί αυτός ο άνεργος δεν σέβεται τον ΚΟΚ 3 φορές για να μην χρειαστεί να πληρώσει αυτό που δεν μπορεί ΕΠΕΙΔΗ είναι άνεργος.

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:
enias έγραψε:... Είναι ακραία μέτρα. Χρειάζεται μικρά πρόστιμα και πολλα ....
Please Define μικρά. Δηλαδή 5 Ευρώ για παραβίαση φωτεινού σηματοδότη είναι καλά?
Μέχρι 150€, με το ισχύον σύστημα που πληρώνεις σε 10 μερες τα μίσα, είναι σαν να λέμε έως 300€ για τις βαρύτερες παραβάσεις.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από MacPap »

enias έγραψε:Μέχρι 150€, με το ισχύον σύστημα που πληρώνεις σε 10 μερες τα μίσα, είναι σαν να λέμε έως 300€ για τις βαρύτερες παραβάσεις.
Ας ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα. Αφενός μεν αν δεν έχεις σκοπό να περάσεις με κόκκινο, δεν σε ενδιαφέρει πόσο είναι το πρόστιμο έστω και αν είναι 3000€. Από την άλλη γιατί θεωρείς τα 150€ επαρκές πρόστιμο. Για ποιόν για έναν άνεργο ή για κάποιον που βγάζει 3000 το μήνα? Γιατί για τον πρώτο είναι υπέρογκο (σχεδόν μισός μισθός υπό άλλες συνθήκες) ενώ για τον δεύτερο απλά ένα παραπάνω έξοδο.

Εκεί που διαφωνώ με την άποψή σου είναι πως εμένα δεν με ενδιαφέρει πόσο είναι το πρόστιμο διότι ΔΕΝ περνάω ΠΟΤΕ με κόκκινο. Ας το πάνε στο "Θεό". Αυτός που το περνάει όμως αν τον πιάσουνε εγώ μέχρι κατάσχεση του αυτοκινήτου και αφαίρεση της άδειας οδήγησης δια παντός θα ήθελα. Να πάει να ξαναβγάλει δίπλωμα. Διότι αν περνάει με κόκκινο είναι εσκεμμένα επικίνδυνος και πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά.

Τέλος σε συνέχεια του πώς μπορεί να τιμωρηθεί κάποιος που κάνει τέτοιες ακραίες παραβάσεις μια κατάσχεση του οχήματος και αφαίρεση της άδειας οδήγησης θα ήταν καλή λύση. Το όχημα συνήθως συμβαδίζει με την οικονομική άνεση του κατόχου. Και όσα λεφτά και να έχει κανείς, αυτό τσούζει. Επίσης το να ξαναβγάλει δίπλωμα είναι μια διαδικασία που ενοχλεί έστω και αν του πάει σπίτι πληρώνοντας.

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Tassos
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από Tassos »

Να παρατηρήσω ότι η αφαίρεση διπλώματος δύσκολα ελέγχεται. Ποια είναι η τελευταία φορά που μας σταμάτησαν "χωρίς λόγο" στο δρόμο απλά για έλεγχο. Για μένα αυτό πάει πίσω νομίζω το 2005 ή το 2006 μπαίνοντας στη Φαρκαδόνα όπου και εκεί υπήρχε λόγο είσοδος της πόλης από Εθνική. (Ευτυχώς αυτή τη βδομάδα πάω με μετρό γιατί θα με έλεγχαν αύριο το πρωί).

Η κατάσχεση του αυτοκινήτου ή έστω η παράδοση στις αρχές για κάποιους μήνες έχει άμεσα αποτελέσματα. Ακόμα και οικογένειες με 3 αυτοκίνητα έχουν ρυθμίσει τη ζωή τους με τη χρήση αυτών των 3 αυτοκινήτων. Αν κάποιο βγει εκτός η δυσκολία μπορεί να είναι μεγαλύτερη από αυτή για την πληρωμή προστίμου ακόμα και των 600 € ή πόσο είναι το μεγαλύτερο πρόστιμο. Όπως λένε οι Αμερικάνοι "αν δεν μπορείς την ποινή μην κάνεις το παράπτωμα". Εξακολουθώ να λατρεύω την ιδέα των Φιλανδών που συσχετίζουν πρόστιμο και εισόδημα. Ας είναι στην Ελλάδα πρόστιμο και Ε9 ή αυτοκίνητο.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με την ανάγκη ότι το "σιγά μη με πιάσουν" πρέπει να γίνει "θα με πιάσουν" Μη βάλω επικίνδυνες ιδέες για πειράματα πόσες μέρες πρέπει να κάνει κάποιος παρανομίες για να τον πιάσουν.

Τέλος πιστεύω ότι τα πρόστιμα θα πρέπει να είναι δίκαια. Η τακτική να γράφουμε στις ευθείες που έχουν επίτηδες διπλή λωρίδα - τα μόνα σημεία που είναι ασφαλής η προσπέραση- καθιστά ολόκληρη τη φιλοσοφία επιβολής του προστίμου λάθος και ύποπτη στα μάτια των οδηγών.

Τάσος
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Ύψος χρηματικού ποσού των προστίμων και οδική ασφάλεια

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:
enias έγραψε:Μέχρι 150€, με το ισχύον σύστημα που πληρώνεις σε 10 μερες τα μίσα, είναι σαν να λέμε έως 300€ για τις βαρύτερες παραβάσεις.
Ας ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα. Αφενός μεν αν δεν έχεις σκοπό να περάσεις με κόκκινο, δεν σε ενδιαφέρει πόσο είναι το πρόστιμο έστω και αν είναι 3000€.
Δεν έχω σκοπό, αλλα κάποιες φορές το έχω κάνει περνώντας με πορτοκαλί που τελικά το είδα και λίγο κόκκινο. Γιατι το έκανα; Γιατι για κάποιους λόγους αισθάνθηκα οτι δεν προλάβαινα να φρενάρω λόγω ολισθηρότητας οδοστρώματος που έχει να στρωθεί με νέα άσφαλτο απο το 1995 και το χαλίκι στο μείγμα της ασφάλτου είναι χοντρο και οχι λεπτο σαν της Ιταλίας και γλυστράει ακομά και το καλοκαίρι. Γιατι τα φρένα μου παρουσιάζουν καποιο πρόβλημα: λογω κακης ποιότητας σιαγονες, βγαίνει μια σκονη που μενει επανω και το κανει να γλυστραει στο ταμπουρο και φρεναρω μονο με τους μπροστινους και δυσκολευομαι να υπολογισω σε ποση αποσταση σταματαω. Επίσης γιατι εγώ μπορεί να περάσω με πορτοκαλι, αλλα ο αστυνομικός μπορει να μην δει καλα (ανθρωπος είναι) και να πει οτι περασα με κόκκινο. Ο λογος μου δεν μετράει, ο δικος του μετραει, και εγω απλα πληρωνω και δεν μιλάω.
Δεν είναι θεωρίες, ειναι πράγματα που μου έχουν συμβεί κατα καιρούς, εκτος απο το παραδειγμα με τον αστυνομικο που δεν είδε καλα. Αυτο ειναι φανταστική υπόθεση.
MacPap έγραψε:Από την άλλη γιατί θεωρείς τα 150€ επαρκές πρόστιμο. Για ποιόν για έναν άνεργο ή για κάποιον που βγάζει 3000 το μήνα? Γιατί για τον πρώτο είναι υπέρογκο (σχεδόν μισός μισθός υπό άλλες συνθήκες) ενώ για τον δεύτερο απλά ένα παραπάνω έξοδο.
Είναι ενα ποσο που δεν καταστρέφει (οικονομικα) τον οικονομικά ασθενέστερο. Ως οικονομικα ασθενέστερος δεν λαμβανεται υπ όψιν ο ανεργος αλλα αυτος που δουλεύει και θα πληρώσει για λογαριασμό του ανέργου. Τα χρόνια που ήμουν φοιτητης, ο πατέρας μου πλήρωσε τις 3 κλησεις που έχω πάρει στη ζωή μου. Συνολικά 250€. Αν ήταν 2500€, θα δημιουργούνταν προβλημα στον οικογενειακο προυπολογισμό και ενδεχομένως ακομα και στα έξοδα των σπουδών μου. Αισθανομαι άσχημα και θα αισθανόμουν χειρότερα αν ήταν πιο ακριβά. Και αν τώρα πάρω κληση πχ με 700€, δεν θα την πληρωσω έγω, αλλα ούτε ο πατέρας μου. Το πιθανότερο είναι οτι θα την πληρώσει η αδερφή μου που είναι πιο οικονομικά εύρωστη απο όλους. Και παει λεγοντας...
MacPap έγραψε:Αυτός που το περνάει όμως αν τον πιάσουνε εγώ μέχρι κατάσχεση του αυτοκινήτου

Και αν είναι της αδερφής μου το αμάξι;

MacPap έγραψε:και αφαίρεση της άδειας οδήγησης δια παντός θα ήθελα

Και αν το χρησιμοποιώ στη δουλειά μου; Θα με απολύσουν και για μια τροχαία παράβαση θα μείνω άνεργος;

MacPap έγραψε:Τέλος σε συνέχεια του πώς μπορεί να τιμωρηθεί κάποιος που κάνει τέτοιες ακραίες παραβάσεις μια κατάσχεση του οχήματος και αφαίρεση της άδειας οδήγησης θα ήταν καλή λύση. Το όχημα συνήθως συμβαδίζει με την οικονομική άνεση του κατόχου. Και όσα λεφτά και να έχει κανείς, αυτό τσούζει.

Όπως είπα παραπάνω, αν είναι δίκο σου το αμάξι που οδηγείς... Η αδερφή μου έχει jeep!

MacPap έγραψε:το να ξαναβγάλει δίπλωμα είναι μια διαδικασία που ενοχλεί έστω και αν του πάει σπίτι πληρώνοντας.

Αυτό είναι εφικτό.

Με αυτές τις απαντήσεις θέλω να πω, οτι συμφωνώ οτι θα πρέπει να υπάρχει τιμωρία, αλλα και αυτή θα πρέπει να έχει ενα όριο. Η μέγιστη αυστηρότητα δεν είναι παντα και οτι πιο δίκαιο και ακομα και αν εξυπηρετεί το σκοπό της, είναι σαν τα δυνατα φάρμακα που μαζί με την αρρώστια σου δημιουργούν και παρενέργειες. Συχνά οι πράξεις μας έστω και αν είναι λαθος έχουν αντίκτυπο και σε άλλους ανθρώπους, τις περισσότερες φορές συγγενικά μας πρόσωπα που δεν φταίνε. Γι αυτο και οι τιμωρίες στα δικαστήρια είναι ελαστικες, γιατι πρέπει να λαμβάνουν υπ όψιν και τις ιδιαίτερες συνθήκες.

Ενα σωστό θα ήταν ίσως το ποσο της παράβασης να εξαρτάται και απο τη συνολική συμπεριφορά του παραβάτη. Κατι σαν τον πρωτερο εντιμο βίο και την ποινή με αναστολή που δίνουν τα δικαστήρια για τις διάφορες ποινικές υποθέσεις. Είναι το ίδιο να έχω περάσει 1-2 κόκκινα σε 15 χρονια, το ίδιο και 1-2 καθε μήνα στα τελευταία 15 χρόνια; Όμως καλούμαστε να πληρώσουμε το ίδιο και στις δυο περιπτώσεις.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω το Θεό, που δεν έκανε το MacPap εισαγγελέα ή δικαστη και εμενα παραβάτη! :lol:
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδική Ασφάλεια...”