1. Λάθος καταλαβαίνεις. Τα υπολογίζω όλα, στο βαθμό που πρέπει. Η διασταύρωση παίζει ρόλο στην περίπτωση που κάποιος (α) εμφανιστεί και (β) βγει στη μέση του δρόμου με 20 αυτοκίνητα να έρχονται πάνω του. Αν πάρεις το δρόμο ανάποδα τα πράγματα είναι χειρότερα γιατί πραγματικά δε βλέπεις αν κάποιος έχει βγει. Στο δικό μου ρεύμα είσαι ψηλά και έχεις εποπτεία του χώρου.thanos έγραψε:Απ ότι καταλαβαίνω η παράμετρος της ύπαρξης διασταύρωσης δεν επηρεάζει την οδηγική σου σκέψη στο ελάχιστο.
Αν όλοι μας οδηγούσαμε σε βρεγμένες διασταυρώσεις όπως στο βίντεο νρ3, πιστεύεις ότι θα είχαμε λιγότερα ατυχήματα?
Τέτοιου είδους προσπεράσεις μόνο στην ορούζ της πίστας του βελγικού Σπα είναι επιτρεπτές,
Όχι όμως σε δημόσιο οδικό δίκτυο σε διασταύρωση με 2 ρεύματα κ το οδόστρωμα αρκετά ολισθηρό
Το βίντεο νρ3 το είδα ξανά κ ξανά, και αναρωτιέμαι γιατί τέτοια έλλειψη υπομονής για προσπέραση σε άλλο πιο ουδέτερο σημείο κ όχι στην διασταύρωση .
2. Αν εννοείς το δικό μου προσπέρασμα ναι, θα είχαμε ελάχιστα ατυχήματα γιατί όλοι θα περνούσαν σε σημεία με ορατότητα. Αν αναφέρεσαι στην BMW, τότε θα είχαμε ανάγκη τους αγίους πάντες για να πάμε μέχρι το περίπτερο της γειτονιάς.
3. Άλλο το gp και άλλο ο δρόμος. Εκεί πας άνετα και στο όριο. Στο δρόμο φτάνεις το όριο μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις. Όταν πέρασα είχα μεγάλα, τεράστια, περιθώρια ασφαλείας. Διαφορετικά δε θα το έκανα σε τέτοιο σημείο.
4. Για τη βιασύνη απάντησα ήδη: ή θα καθόμουν πίσω και θα είχαμε προσπάθειες διπλού προσπεράσματος από αρκετούς οδηγούς, ή θα καθάριζα την κατάσταση και θα μείωνα τις πιθανότητες ατυχήματος.
Ευχαριστώ.