pipinos1976 videos

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από MacPap »

:biritses


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Ένα σύντομο βίντεο με ταχύτητα 2x με την επιβίβαση - αποβίβαση στην γραμμή Πέραμα - Σαλαμίνα (Παλούκια).

[video]https://www.youtube.com/watch?v=hYAszaNTyr8[/video]

Ευχαριστώ.
leftergr
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 17:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από leftergr »

Αυτό που δεν υπάρχουν διαγραμμήσεις μέσα στα λιμάνια , για να ξέρει αυτός που μόλις βγαίνει από ένα πλοίο ( ή πάει να μπεί ) , προς τα που θα πρέπει να πάει , δεν το έχω καταλάβει τόσα χρόνια !!!
Η μελωδία της Ευτυχίας Carrera GT revs, LOUD & EVIL Black Porsche Carrera GT taking off!
Honk if you’ve never seen an Uzi fired from a car window .
God must love stupid people, he made so many.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από MacPap »

Εδω δεν εχει στους δρόμους πλεον. Εσενα τα λιμάνια σε μάραναν?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Ανεβαίνω, πριν κάτι χρόνια, προς Θεσσαλονίκη, νύχτα. Είμαστε παρέα δύο αυτοκίνητα. Εγώ θα σταματήσω στην Θεσσαλονίκη και οι άλλοι θα συνεχίσουν προς Σέρρες. Έχω πάρει μαζί μου τα PMR για να συζητάμε δωρεάν και εύκολα. Όλο το ταξίδι ήταν εξαιρετικά καλό, η κίνηση ελάχιστη, πηγαίναμε μέσες άκρες με το όριο, άντε +10-20 σε καμιά ευθεία. Φτάνουμε, όμως, στα Μάλγαρα και αρχίζει να υπάρχει απίστευτη ομίχλη. Δεν έχω δει πιο πυκνή ομίχλη στην ζωή μου κι ας έχω περάσει από τον Άρδα στην θητεία μου, όπου είχαμε ομίχλη μέχρι τις 12:00 κάθε ημέρα και το -7 το μεσημέρι ήταν για πλάκα. Για να αντιληφθείτε για τι πράγμα μιλάμε 4 αυτοκίνητα στην σειρά (ο έτερος ταξιδιώτης ήταν λίγο πιο μπροστά και έφυγε πρώτος) μπήκαμε στην λωρίδα του ΤΕΟ pass, αφού δεν φαινόταν ΤΙΠΟΤΕ απολύτως, άρα δεν ξεχωρίζαμε και τα γκισέ. Κάνουμε όλοι όπισθεν και μπαίνουμε σε κανονικό γκισέ. Πληρώνουμε και ξεκινάμε. Εγώ ήμουν 4ος στην σειρά. Πραγματικά φεύγοντας από τα διόδια δεν ήξερα πού να πάω. Άντε και κρατάω ίσιο το τιμόνι και προχωράω. Πού πηγαίνω όμως; Γραμμές στον δρόμο ούτε για αστείο για τουλάχιστον 500m μετά τα διόδια και υπάρχει περίπτωση να πέσω σε καμιά νησίδα. Οι γραμμές στον δρόμο, όταν άρχισαν να υπάρχουν, ήταν μισο-σβησμένες, οπότε όπως το σκεφτόμουν τα σενάρια ήταν: πάω ευθεία και γλυτώνω, πάω δεξιά και σκάω στην μπαριέρα, πάω αριστερά και παθαίνω το ίδιο, φτάνω 2km πιο κάτω και παίρνω τον δρόμο για τα σύνορα. Αυτό που έκανα ήταν το εξής: όσο πιο αργά γίνεται να πιάσω δεξιά, μήπως και βρω την συνεχή γραμμή από την ΛΕΑ ή δω αντανάκλαση από την μπαριέρα, να κοιτάω το navigation για το πού βρίσκεται η αριστερή έξοδος για σύνορα, να προσπαθήσω να μιλήσω με τους μπροστά, μήπως και έχουν πληροφορίες για το πώς είναι η κατάσταση πιο κάτω. Έλα, όμως, που ούτε γραμμή για ΛΕΑ υπήρχε, ούτε φαινόταν η μπαριέρα, οπότε έμεινα πιο κεντρικά; κάπου στην δεξιά λωρίδα πιστεύω ότι ήμουν χωρικά (ακρίβεια λόγω απουσίας λωρίδας δεν υπάρχει). Και η πλάκα συνεχίζεται: πετυχαίνω άλλον οδηγό, πραγματικά στην μέση του πουθενά, που έχει ανοιχτό το PMR στο ίδιο κανάλι και στον ίδιο υπο-τόνο, ενώ βρίσκεται ανάμεσα σε εμένα και την παρέα μου μπροστά (αυτό στατιστικά δεν γίνεται 1000 χρόνια να οδηγείς). Μιλάει αυτός με την παρέα μπροστά, με ενημερώνει ότι στα 3-4km πιο κάτω φεύγει η ομίχλη, οπότε έχω να αντιμετωπίσω 2-3km ακόμη από δρόμο με ανύπαρκτη ορατότητα (πραγματικά ό,τι φως χρησιμοποιούσες ήταν εναντίον σου γιατί θόλωνε τα πάντα μπροστά), σε σημείο να μην βλέπεις ούτε 1m μπροστά από τον προφυλακτήρα. Είχα βάλει την θέρμανση στο μέγιστο (στα πόδια φυσικά), είχα ανοίξει παράθυρο, με το κεφάλι έξω από το παράθυρο κοιτούσα αν πηγαίνω παράλληλα με κάποια γραμμή του δρόμου γιατί πιο μπροστά από τους τροχούς μου δεν μπορούσα να δω. Σε κάποια φάση βλέπω από πίσω ένα τεράστιο φως, καταλαβαίνω ότι είναι κάποιος βλάκας που θα περάσει με 1000 στηριζόμενος στην τύχη και μόνο, οπότε κόβω το αμάξι 90 μοίρες αριστερά, ώστε να συναντήσω κάθετα αυτόν που έρχεται, με βλέπει αυτός και τρομάζει (περάσαμε κυριολεκτικά στο 1m), κόβει λίγο, κόβω κι εγώ το αμάξι 90 μοίρες δεξιά και κολλάω πίσω του ακολουθώντας το φως ομίχλης που φαινόταν ελάχιστα (2m απόσταση πρέπει να είχαμε και ίσως λέω και πολύ). Περάσαμε έτσι 2-3km και η ομίχλη άρχισε να καθαρίζει. Ευτυχώς ο τύπος πήγαινε κι αυτός Θεσσαλονίκη και απέφυγα το ταξίδια προς Σκόπια μεριά.

Με δύο λόγια: ήταν η μοναδική φορά στην οδηγική μου καριέρα που πραγματικά ήμουν τελείως εκτός ανθρώπινων ορίων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ακόμη και τρακάρισμα να γίνει, υπάρχουν παράμετροι που τις ελέγχεις (τουλάχιστον τις βλέπεις και προσπαθείς). Στην συγκεκριμένη περίπτωση η ανθρώπινη αδυναμία ήταν εμφανέστατη, αφού ήταν κυριολεκτικά σαν να οδηγεί ο Steve Wonder σε δημόσιο δρόμο. Δεν ξέρω πώς το έκαναν οι υπόλοιποι, πάντως οι φορτηγατζήδες μαζί με την Τροχαία είχαν σταματήσει δεξιά, πριν από τα διόδια, και περίμεναν να φύγει η ομίχλη. Αν υπήρχε κάμερα onboard εκείνη την εποχή θα μιλούσαμε για ΤΟ βίντεο. Το παρακάτω είναι παιχνίδι μπροστά σε αυτό που αντιμετώπισα εκείνο το βράδυ.

Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από MacPap »

Το παραπάνω δεν είναι ομίχλη (video). Ειναι συνηθισμένη κατάσταση σε χώρες σαν το Βέλγιο.
Ομίχλη είναι να μην βλέπεις παραπανω απο 50 μ. Δηλαδή από την μια κολώνα (φωτισμού) στην άλλη.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
leftergr
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 17:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από leftergr »

Αυτό που φαίνεται στο βίντεο , είναι νορμάλ κατάσταση . Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι τραγικό . Παρόμοια κατάσταση είχα αντιμετωπίσει πέρισυ τα Χριστούγεννα που βρισκόμουν στην Σόφια , για πολλές ημέρες . Καθότι βουνά γυρώ γύρω από την πόλη , όταν ''έπεφτε'' ομίχλη , κρατούσε όλη την ημέρα ( και όχι μερικές ώρες μόνο ) . Συν βέβαια οτι εκεί είχες να αντιμετωπίσεις και χιονισμένους δρόμους ( όχι στην μέση του δρόμου φυσικά , αλλά στα πλάγια ) .

Παρόμοιο πάντως με αυτό που περιγράφεις pipinos , είχα αντιμετωπίσει κάποια φορά προσπαθώντας να κατέβω από τον Ψηλορείτη , έπειτα από εκδρομή που είχαμε πάει . Να μην βλέπεις την μύτη σου , να έχει σκοτινιάσει το απόγευμα , και να πρέπει να κατέβεις το βουνό , κινουμενος σε μια λωρίδα ανα κατεύθυνση χωρίς διαγράμμηση στην μέση , και το μόνο που θα σε κρατούσε από μια πτώση στον γκρεμό ήταν μια μπαριέρα ....... :shock:
Η μελωδία της Ευτυχίας Carrera GT revs, LOUD & EVIL Black Porsche Carrera GT taking off!
Honk if you’ve never seen an Uzi fired from a car window .
God must love stupid people, he made so many.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από MacPap »

Εγω παντως το χειρότερο που έχω ζήσει είναι στην Ολλανδία Πρωτοχρονιά!
Δεν έβλεπες ούτε στο ένα μέτρο. Δε το λέω χάριν υπερβολής, το εννοώ 1 ΜΕΤΡΟ μέσα στην πόλη.
Στο τέλος ήρθε η αστυνομία και μας μάζεψε έναν έναν και μας οδήγησε σε ένα πάρκινγκ όπου μας άφησε μέχρι να πέσει η ομίχλη. Αυτοί ήρθαν, έβλεπαν και κινούνταν χρησιμοποιώντας on-board οθόνες με θερμοκαμερες .
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Η ανίχνευση μιας κάμερας από έναν φτηνό ανιχνευτή. Δείτε σε ποιο ακριβώς σημείο γίνεται: ακριβώς μετά την κάμερα (βλ. πληροφορίες βίντεο), δηλαδή πολύ αργά για να σωθείς από πιθανή κλήση. Προφανώς ήξερα για την παρουσία της κάμερας (την είχα δει μπαίνοντας στην Ναύπακτο) και έκανα την δοκιμή με έναν ανιχνευτή που έτυχε να έχω μαζί μου.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=mFJx-oY7VJI[/video]

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: pipinos1976 videos

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Το βίντεο δεν το έβαλα ως την χειρότερη ομίχλη που έχω δει, αλλά μια καλή ομίχλη που άξιζε να την βγάλω βίντεο. Μου έχει τύχει μια καλή σε νησί, όπου δεν έβλεπα τίποτε, πόσο μάλλον από κάτω που είχε γκρεμό και καμία σήμανση, αλλά και μία στα Γιάννενα, στο χωριό μου, όπου πάλι δεν έβλεπες ούτε τον δρόμο (σήμανση εκεί δεν υπάρχει έτσι κι αλλιώς), οπότε πηγαίναμε στην τύχη και ελπίζαμε να μην πέσουμε σε γκρεμό ή χειρότερα στο ποτάμι και μας βρουν στην Αλβανία μετά.

Η χειρότερη ομίχλη που έχω βιώσει, πάντως, ήταν στα Μάλγαρα κάπου το 2006-07, αν θυμάμαι καλά. Σιγά-σιγά άρχισε να πυκνώνει και στα διόδια που φτάσαμε βλέπαμε με το ζόρι το πίσω φως του μπροστινού που ήταν στα 10m. Στα διόδια μπήκαμε όλοι - ακολουθώντας τον μπροστινό - στο ΤΕΟ pass, αφού δεν βλέπαμε πού ήταν τι. Κάναμε πίσω, γιατί έπρεπε και να πληρώσουμε. Εγώ τελευταίος, ξεκίνησα και τελευταίος. Βγαίνω από τα διόδια και πλέον δεν βλέπω απολύτως τίποτε. Διαγράμμιση δεν υπάρχει στο κάτω μέρος, είχα μπει κάπου στην μέση και το άκρο δεξιά ήταν πολύ μακριά για να κόψω δεξιά και έμεινα στην μέση του δρόμου χωρίς να βλέπω τίποτε. Βγάζοντας το κεφάλι μου από το παράθυρο δεν μπορούσα να δω τον δρόμο από κάτω, τόσο πυκνή ομίχλη είχε. Πήγα σιγά σιγά δεξιά, μήπως και βρω το άκρο δεξί του δρόμου και συνεχίσω για λίγο πιο κάτω με σύμβουλο το navi που έδειχνε ότι όλα ήταν ευθεία, αλλά και με τον φόβο πως μπορεί να φύγω αριστερά για Σκόπια. Τελικά, ενώ είμαι αρκετά δεξιά, βλέπω πίσω αριστερά ένα δυνατό φως να διαχέεται στην ομίχλη. Αποδείχθηκε ότι ήταν μια Mercedes με έναν τρελλό που το πήρε ευθεία στηριζόμενος στην θεϊκή βοήθεια. Κόβω κι εγώ το τιμόνι αριστερά και υπολογίζω ότι πρέπει να περάσω ακριβώς πίσω του για να μπορώ να τον βλέπω και να τον ακολουθώ. Ξαφνικά ο άνθρωπος τρόμαξε γιατί είδε δύο φώτα να έρχονται κάθετα πάνω του. Έκοψε μεν, αλλά είχα φτάσει τόσο κοντά του (έβλεπα σε απόσταση 1m μπροστά από τα φώτα και μόνο κοιτώντας πολύ χαμηλά) που ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο. Κάνοντας δεξιά τον ακολούθησα και κάλεσα με το PMR έναν φίλο που ταξίδευε μπροστά μου. Δεν έφτανε η εμβέλεια μέχρι εκεί και για καλή μου τύχη μου απάντησε ένας άλλο οδηγός μπροστά που ήταν στο ίδιο κανάλι. Αυτός μίλησε στον φίλο και αυτός, που ήταν πλέον 5km μπροστά, είπε πως μπροστά μειώνεται η ομίχλη, οπότε άξιζε να το παλέψουμε για λίγο ακόμη. Πράγματι, μετά από 5km, που πέρασαν με εξαιρετική αγωνία, αφού οδηγούσα κυριολεκτικά χωρίς να βλέπω (1m ο προφυλακτήρας μου από την MB για να βλέπω το ομίχλης του) με 50km/h, έχοντας το κεφάλι έξω προσπαθώντας να βλέπω πού και πού καμιά άσπρη γραμμή για να είμαι σίγουρος ότι πηγαίνω ευθεία, η κατάσταση βελτιώθηκε και σώθηκα για μία ακόμη φορά.
MacPap έγραψε:Εγω παντως το χειρότερο που έχω ζήσει είναι στην Ολλανδία Πρωτοχρονιά!
Δεν έβλεπες ούτε στο ένα μέτρο. Δε το λέω χάριν υπερβολής, το εννοώ 1 ΜΕΤΡΟ μέσα στην πόλη.
Στο τέλος ήρθε η αστυνομία και μας μάζεψε έναν έναν και μας οδήγησε σε ένα πάρκινγκ όπου μας άφησε μέχρι να πέσει η ομίχλη. Αυτοί ήρθαν, έβλεπαν και κινούνταν χρησιμοποιώντας on-board οθόνες με θερμοκαμερες .
Κι αυτό επικίνδυνο καθώς οι κάμερες αυτές δεν δίνουν καλή αίσθηση του χώρου, αλλά και δεν δουλεύουν και καλά με ομίχλη. Για την δουλειά που τις ήθελαν, όμως, ήταν αρκετές, καθώς μέσα στην πόλη με ταχύτητες <<50km/h μπορείς να δουλέψεις.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδική Ασφάλεια...”