Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
SeytanVapor
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 13:57

Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από SeytanVapor »

Νυχτερινή περίπολος με τους "ιππότες της ασφάλτου"
Εικόνα

Οταν το σκοτάδι καλύπτει την πόλη, οι ένστολοι «ιππότες της ασφάλτου» αναλαμβάνουν δράση. Πρόκειται για την Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ), η οποία δημιουργήθηκε για να ελέγχει τους παραβάτες οδηγούς, με κύριο στόχο να προλαμβάνει καταστάσεις και συμπεριφορές που με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσουν σε τροχαίο. Η «Espresso» βγήκε σε περίπολο μαζί με την ειδική ομάδα της Τροχαίας και κατάγραψε όλα όσα μπορούν να συμβούν μέσα σε μία νύχτα.

Το ρολόι δείχνει 10.30 το βράδυ. Η ομάδα της βάρδιας ξεκινάει... Μια τελευταία γουλιά καφέ, τα σύνεργα του αλκοτέστ ανά χείρας και επιβιβάζονται στα περιπολικά. Ολοι και όλοι είναι μόλις έξι άτομα. «Δυστυχώς, είμαστε λίγοι» παρατηρεί ο διοικητής του τμήματος, Κωνσταντίνος Πετρόπουλος. Ο μεγαλύτερος της «παρέας» δεν ξεπερνάει σε ηλικία τα σαράντα, ο Βενιαμίν μόλις έκλεισε τα είκοσι τρία. Τον πρώτο λόγο, μετά τον διοικητή του τμήματος, έχει ο επικεφαλής της ομάδας, ο οποίος δίνει το πρόγραμμα της διαδρομής που θα ακολουθηθεί το συγκεκριμένο βράδυ. «Παιδιά, ανεβαίνουμε Παλατάκι για κόντρες, Συγγρού για ραντάρ και αλκοτέστ. Συνεχίζουμε Ελληνικό και περιμένετε οδηγίες», λέει και ξεκινάμε!

Οι άντρες χωρίζονται σε τρεις ομάδες. Δύο άτομα σε κάθε περιπολικό. Το ένα από τα τρία, στο οποίο επιβαίνουμε και εμείς, δεν φέρει τα διακριτικά της ομάδας. Μοιάζει με συμβατικό, προκειμένου να μη δίνει στόχο. Σε αυτό είναι προσαρμοσμένο το ραντάρ που καταγράφει την ταχύτητα των διερχόμενων αυτοκινήτων και «τσακώνει» τους γρήγορους. «Πολλές φορές κάνουμε εφόδους με πολιτικά. Είναι τέτοια η φύση της υπηρεσίας, που σε αρκετές περιπτώσεις επιβάλλεται να μη δίνουμε στόχο» επισημαίνει ο κ. Πετρόπουλος.

Εικόνα Εικόνα

«Τα περιπολικά χωρίζονται. Το ένα βρίσκεται στην άνοδο, το άλλο στην κάθοδο και το συμβατικό βρίσκεται σε τέττοιο σημείο ώστε να μπορεί να εντοπίζει πρώτα τους παραβάτες και να δίνει “σήμα” στην υπόλοιπη ομάδα» μας εξηγεί ο επικεφαλής. Ξαφνικά και μέχρι να το καταλάβουμε, έχουμε βρεθεί να «κυνηγάμε» τρία αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που κάνουν κόντρες.

«Μόλις πέρασαν επάνω. Να τα πιάσετε στη στροφή. Προσεκτικά!» δίνει εντολή από τον ασύρματο ο επικεφαλής. Ο οδηγός του πληρώματος το οποίο συνοδεύουμε αυξάνει ταχύτητα. Η πλάτη μας κολλάει στο κάθισμα... «Με κλείσανε!» ακούγεται να λέει ο οδηγός του προπορευόμενου περιπολικού. «Δεν πειράζει άσ’ το να φύγει...» του λένε.

Πάνω απ’ όλα, μετράει η ασφάλεια του πληρώματος, αλλά και των υπόλοιπων οδηγών. «Στις κόντρες πρέπει να έχουμε υπομονή. Είναι σίγουρο πως μετά από μερικές ημέρες θα τους συλλάβουμε. Είναι πάντα οι ίδιοι» λέει ο κ. Πετρόπουλος, ο οποίος έχει πείρα στην εμπειρία του δρόμου.

Μπλόκο στη Συγγρού
Το όριο ταχύτητας στο ραντάρ ορίζεται κάθε φορά από τους άντρες του πληρώματος. «Ανάλογα με το πού βρισκόμαστε, το προσαρμόζουμε. Δεν είναι το ίδιο για κάθε σημείο. Για παράδειγμα, στη Συγγρού η ταχύτητα δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 110», λέει ο υπεύθυνος της βάρδιας. Η ομάδα είναι σκορπισμένη σε διάφορα σημεία. Το συμβατικό, το οποίο φέρει το ραντάρ, εντοπίζει τον παραβάτη, δίνει σήμα και περιγραφή του οχήματος στα άλλα δύο περιπολικά που βρίσκονται πιο κάτω και αρχίζει η διαδικασία της καταδίωξης.

«Γιάννη, μόλις πέρασε ένα μπλε... Σε λίγο θα είναι μπροστά σου. Σταμάτησέ το και έρχομαι για να του δείξω το ραντάρ». «ΟΚ, το είδαμε» του απαντά.

Σε λίγα λεπτά η οδηγός του οχήματος λαμβάνει κλήση για υπερβολική ταχύτητα. Ακολουθεί ο απαραίτητος έλεγχος στα «χαρτιά» και η ξανθιά κοπέλα φεύγει κατσουφιασμένη.

Εικόνα

Το συμβατικό επιστρέφει στη βάση του και ακολουθείται η ίδια διαδικασία. Δεν είναι εύκολο. Απαιτείται απόλυτη συγκέντρωση και προσοχή. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. «Αρκετές φορές τυχαίνει να εντοπίζουμε οχήματα που δεν έχουν πινακίδες ή που δεν φέρουν τα απαραίτητα έγγραφα. Εχει τύχει να δεχτούμε επίθεση από μεθυσμένους οδηγούς. Αλλες φορές αναγκαζόμαστε να προχωρήσουμε σε καταδίωξη. Είναι μέρος της δουλειάς μας».

«Απλά φλερτάραμε»
Μετά τη Συγγρού στη διαδρομή της νύχτας σειρά έχουν τα νότια προάστια. Η ώρα έχει περάσει. Το ρολόι δείχνει 01.00. Το συμβατικό παίρνει θέση κοντά στα φανάρια του Ελληνικού. Λίγα μέτρα πιο κάτω βρίσκονται τα περιπολικά. Την ησυχία της νύχτας ταράζει ο θόρυβος από εξατμίσεις μηχανών.

- Παιδιά, ετοιμαστείτε! Κάτι ακούω. (Σαν αστραπή περνάνε από μπροστά μας τρεις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού.)
- Ερχονται. Είναι τρεις.
- Οβερ

Αρχίζει καταδίωξη. Τα περιπολικά περνάνε μπροστά και το συμβατικό κλείνει το δρόμο των μηχανών.

Οι αναβάτες αρχίζουν να απολογούνται. «Δεν τρέχαμε. Σας παρακαλούμε, μη μας πάρετε το δίπλωμα». Οι άντρες της ομάδας δεν δείχνουν να πτοούνται. Οι δικαιολογίες είναι καθημερινό φαινόμενο. Ενας από τους τρεις οδηγούς, νομίζοντας πως είμαστε μέλη του πληρώματος, γυρίζει προς το μέρος μας: «Δεν κάναμε τίποτα. Απλά φλερτάραμε με τις κοπελιές στο διπλανό αυτοκίνητο!» Η απάντηση από την ομάδα της ΟΕΠΤΑ έρχεται με τρεις κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα.

«Φωτογράφε, τράβα μια φωτογραφία»
Το αλκοτέστ είναι μια αρκετά επικίνδυνη διαδικασία. Αρκετοί άντρες της ομάδας έχουν τραυματιστεί στην προσπάθειά τους να σταματήσουν τα διερχόμενα αυτοκίνητα. «Πριν από λίγες ημέρες έπεσε επάνω μου ένα μηχανάκι. Χτύπησα στο πόδι, ευτυχώς ελαφρά. Εχω δει συνάδελφο να σπάει το όπλο επάνω στο πόδι του από την πίεση που δέχτηκε όταν έπεσε επάνω του αυτοκίνητο». Τις καθημερινές οι οδηγοί που έχουν πιει μερικά ποτηράκια παραπάνω είναι λιγότεροι από ό,τι το Σαββατοκύριακο, ωστόσο... δεν παύουν να κυκλοφορούν και να αποτελούν δημόσιο κίνδυνο.

Εικόνα Εικόνα

Μέσα σε μία ώρα οι τρεις στους δέκα οδηγούς που σταμάτησαν για έλεγχο έκαναν τα μηχανάκια να χτυπήσουν «κόκκινο». Μεταξύ αυτών, και μια παρέα φοιτητών που ήθελαν να βγάλουν αναμνηστική φωτογραφία για να θυμούνται το αλκοτέστ. «Εχουμε πιει. Αλήθεια. Να βγάλουμε μια φωτογραφία να το θυμόμαστε» λένε γελώντας καθώς παραλαμβάνουν την κλήση τους. Συμβαίνουν και αυτά!

ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ
ΦΩΤ.: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΣΙΑΣ



Εικόνα
Ο διοικητής του τμήματος Κωνσταντίνος Πετρόπουλος.


SeytanVapor
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 13:57

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από SeytanVapor »

Νυχτερινές επιχειρήσεις

Η δημοσιοϋπαλληλική συμπεριφορά που πολλοί από εμάς αρέσκονται να αποδίδουν άκριτα στο προσωπικό των Σωμάτων Ασφαλείας αδικεί κατάφωρα τους άνδρες και τις γυναίκες που υπηρετούν στις Ομάδες Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων. Στόχος τους δεν είναι να ολοκληρώσουν ακόμα μία βάρδια και να επιστρέψουν ξεκούραστοι και ασφαλείς στο σπίτι τους.



Επέλεξαν να στελεχώσουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία, προκειμένου να συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων παραβάσεων και στην εμπέδωση της οδικής ασφάλειας. Το συμπέρασμα αυτό δε βγαίνει απλώς από την κουβέντα μαζί τους, αλλά αποδείχθηκε και στην πράξη, καθώς το AUTO BILD Hellas είχε την ευκαιρία να δώσει το «παρών» σε μία νυχτερινή περιπολία στους δρόμους της Αττικής.

Εικόνα

Το ραντεβού είχε οριστεί για λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, στην έδρα της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. Όσο και αν ανυπομονούσαμε να αρχίσει η δράση, θα έπρεπε να προηγηθεί η ενημέρωση σχετικά με τις αρμοδιότητες της ομάδας αλλά και τον εξοπλισμό που έχει στη διάθεσή της.



Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο με τις συμβατικές πινακίδες, το βλέμμα πέφτει αμέσως στο ταμπλό. Εκεί ξεχωρίζουν το ραντάρ και η φωτογραφική κάμερα για τη βεβαίωση και την καταγραφή υπέρβασης των ορίων ταχύτητας. Εξοπλισμός που δίνει τη δυνατότητα στο προσωπικό των ΟΕΠΤΑ να πραγματοποιεί σχετικούς ελέγχους σε κάθε σημείο του οδικού δικτύου, οποιαδήποτε στιγμή. Οι άνδρες των ΟΕΠΤΑ μάς επεξηγούν τον τρόπο λειτουργίας του ραντάρ αλλά και τι προβλέπει το επιχειρησιακό πλάνο.

Εικόνα

Το πρώτο σκέλος, λοιπόν, της νυχτερινής περιπολίας περιλάμβανε ελέγχους για υπερβολική ταχύτητα στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου. Η ώρα πλησίαζε μία μετά τα μεσάνυχτα και λίγο μετά τα διόδια της Ελευσίνας είχε στηθεί η «παγίδα», στην οποία επρόκειτο να πέσουν σύντομα όσοι είχαν τη συνήθεια να οδηγούν υπερβολικά γρήγορα.



Το αυτοκίνητο της ΟΕΠΤΑ, με τις συμβατικές πινακίδες και το ενσωματωμένο ραντάρ, κινείται με χαμηλή ταχύτητα στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας του αυτοκινητοδρόμου. Πιο μπροστά, σε σταθερή απόσταση 400-500 μ., κινούνται δύο περιπολικά, με σβηστούς τους φάρους. Η πρώτη παράβαση είναι θέμα χρόνου. Και, πράγματι, λίγα λεπτά αργότερα, ένα αυτοκίνητο περνά από δίπλα μας με μεγάλη ταχύτητα. Το ραντάρ χτυπά και η κάμερα φωτογραφίζει το όχημα.

Εικόνα

Η ταχύτητά του είναι 158 χλμ./ώρα. «Δημήτρη, γρήγορα, το Golf στην αριστερή λωρίδα. Ανάψτε φάρους!» Χωρίς να χάσει δευτερόλεπτο, ο αρχιφύλακας που κάθεται στη θέση του συνοδηγού ενημερώνει τους οδηγούς των δύο προπορευόμενων περιπολικών. Εκείνοι βγαίνουν γρήγορα, αλλά ταυτόχρονα με ασφάλεια στην αριστερή λωρίδα, εγκλωβίζοντας τον παραβάτη οδηγό. Δεν έχει άλλη επιλογή, παρά να επιβραδύνει και να σταματήσει δεξιά. Οι άνδρες της Τροχαίας τού ζητούν να κοιτάξει την οθόνη του ραντάρ, ώστε να μην έχει καμία αμφιβολία για την ταχύτητα με την οποία κινούνταν. Για τους... δύσπιστους υπάρχει, βέβαια, και η καταγραφή της παράβασης στη φωτογραφική κάμερα.



Από τις αντιδράσεις του γίνεται αντιληπτό ότι έχει καταναλώσει αλκοόλ. Πράγματι, το αλκοτέστ στο οποίο υποβάλλεται δείχνει ποσότητα οινοπνεύματος άνω της επιτρεπόμενης. Η κλήση παραδίδεται στον παραβάτη οδηγό, που ενημερώνεται ότι θα του αφαιρεθεί και το δίπλωμα, σύμφωνα με όσα προβλέπει ο ΚΟΚ. Από τη στιγμή που είναι μεθυσμένος, δεν του επιτρέπεται, βέβαια, να οδηγήσει έως το σπίτι του. Σε μία τέτοια περίπτωση, οι επιλογές είναι δύο: Είτε να βρεθεί ένας συγγενής ή φίλος -νηφάλιος και με δίπλωμα- για να οδηγήσει, είτε το αυτοκίνητο να απομακρυνθεί με γερανό της αστυνομίας. Σχεδόν όλοι επιλέγουν το πρώτο, το οποίο έκανε και ο οδηγός του Golf.

Εικόνα

Πίσω πάλι, στο δρόμο, χάρη στην ίδια -αποτελεσματική- μέθοδο, τα μέλη της ΟΕΠΤΑ ακινητοποιούν άλλους τέσσερις οδηγούς που ανέπτυξαν υπερβολική ταχύτητα. Σε μία περίπτωση, μάλιστα, ακολούθησε καταδίωξη με περισσότερα από 200 χλμ./ώρα!

Λίγο μετά τις 2:30 π.μ., αφήνουμε πίσω μας την εθνική οδό, με κατεύθυνση τη λεωφόρο Ποσειδώνος. Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ τα σαββατόβραδα στην παραλιακή λεωφόρο είναι, δυστυχώς, σύνηθες φαινόμενο, και ταυτόχρονα εξαιρετικά επικίνδυνο, σε συνδυασμό με τις υψηλές ταχύτητες που αναπτύσσονται στην άδεια Αθήνα.

Το «μπλόκο» στήνεται στο ύψος του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού. Το σημείο που επέλεξαν για τη διενέργεια του αλκοτέστ, ώστε να μην προκληθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο, αλλά και ο ασφαλής τρόπος με τον οποίο σταματούν τα διερχόμενα αυτοκίνητα αποδεικνύουν και πάλι τον επαγγελματισμό τους.

Εικόνα

Δυστυχώς, για ακόμα μία φορά οι οδηγοί που κάθονταν πίσω από το τιμόνι, έχοντας καταναλώσει μεγάλη ποσότητα οινοπνευματωδών ποτών, δεν ήταν ελάχιστοι. Σε μία περίπτωση, μάλιστα, το μηχάνημα κατέγραψε συγκέντρωση αλκοόλ στον εκπνεόμενο αέρα 0,90 mg/l, τη στιγμή που το επιτρεπόμενο όριο είναι 0,25 mg/l!



Το ρολόι δείχνει 5:30 τα ξημερώματα. Μάλλον έφτασε η ώρα για να αποχωρήσει το AUTO BILD Hellas. Δεν ισχύει το ίδιο και για τα μέλη της ΟΕΠΤΑ. Παραμένουν στους δρόμους, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, για να συμβάλουν στην οδική ασφάλεια και να πολεμήσουν κάθε παρανομία. Αν το σκεφτούμε λίγο, είναι σύμμαχοί μας, και όχι αντίπαλοι στον «εμφύλιο» που μαίνεται στην άσφαλτο.
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από xrisa »

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ η παραπάνω δημοσίευση :!: :!: :!: :!: :!: :!:
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Αὐτὸ τὸ εἴδατε;
SeytanVapor έγραψε:«Πριν από λίγες ημέρες έπεσε επάνω μου ένα μηχανάκι. Χτύπησα στο πόδι, ευτυχώς ελαφρά. Εχω δει συνάδελφο να σπάει το όπλο επάνω στο πόδι του από την πίεση που δέχτηκε όταν έπεσε επάνω του αυτοκίνητο».
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από athanatos »

Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω . Γιατί χρειάζεται η δημιουργία της ΟΕΠΤΑ. Αυτά που κάνει η ομάδα αυτή δεν περιλαμβάνονται στα καθήκοντα της τροχαίας; Επιδόματα μου μυρίζει.
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Καταρχῆν ὄποιος θέλει νὰ δείξει ὄτι κάνει ἔργο δημιουργεῖ κάτι νέο. Οἱ περιπτώσεις εἶναι εἶτε αὐτὸ τὸ νέο νὰ ψοφήσει λίαν συντόμως εἶτε τὸ νέο μὲ τὴν νέα ὀνομασία νὰ ἀντικαταστήσει τὸ παλαιό.


Στὴν πρώτη περίπτωση ἔχουμε τὸν ἀστυνομικὸ τῆς γειτονιὰς, ἕνα μέτρο τὸ ὁποῖο ἔχει πετύχει στὸ ἐξωτερικὸ ἀλλὰ ἐδῶ τὸ ξεφτίλισαν. Ἐπὶ Σημίτη μὲ ΥΔΤ Χρυσοχοΐδη ἀνακοίνωσαν τὸ νέο μέτρο, τὰ κανάλια ἔκαναν ῥεπορτὰζ μὲ ἕναν ἐμφανίσιμο καὶ ὠραῖο στὴν ὄψη ἔνστολο ὁ ὁποῖος ἔκανε βόλτα σὲ μιὰ γειτονιὰ καὶ συστηνόταν στοὺς πολίτες ὠς ὀ ἀστυνομικὸς τῆς γειτονιάς. Τὰ κανάλια συμμετείχαν σὲ αὐτὴ τὴν φαρσοκωμωδία μιὰ καὶ τὰ κανάλια ἀνήκουν σὲ ἐπιχειρηματίες, δηλαδὴ στοὺς πραγματικοὺς κυβερνῆτες τοῦ τόπου ἀπὸ τοὺς ὀποίους παίρνουν ἐντολὲς οἰ ἀχυράνθρωποι οἱ ὁποῖοι ἐναλλάσσονται στὶς κυβερνητικὲς θέσεις μέσω ἐκλογικῆς διαδικασίας. Καταλαβαίνετε τὶ ἐννοῶ, τὀ ἔνα χέρι νίβει τ'ἄλλο καὶ τὰ δυὸ μαζὶ μᾶς πιάνουν τὸν ... ... θόλο.

Στὴν δεύτερη περίπτωση ἔχουμε τὶς ὀμάδες Ζήτα, Δέλτα, Δίας. Δὲν συνεχίζω διότι θὰ βροῦμε ἐκτὸς θέματος. Κάνε κλὶκ στὴν παρακάτω διεύθυνση, διάβασε καὶ βγάλε συμπεράσματα.
http://www.ecfpo.gr/forum/viewtopic.php?p=38801#p38801
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Δὲν νομίζω ὄτι οἰ μηχανὲς εἶναι σὲ χρήση 18 ὤρες ἠμερησίως.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από athanatos »

Κάπου εδώ νομίζω ότι βγαίνουμε εκτός θέματος . Εδώ μιλάμε για τους ιππότες της ασφάλτου και το βραδινό κυνήγι .
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Τακτοποιήθηκε. Τὰ τῆς ὀμάδας ΔΙ.ΑΣ. πήγαν ἀλλοῦ.
viewtopic.php?t=392
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Ομάδα Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων

Δημοσίευση από enias »

SeytanVapor έγραψε:Σε μία περίπτωση, μάλιστα, ακολούθησε καταδίωξη με περισσότερα από 200 χλμ./ώρα!
Στην εκπαίδευση της συγκεκριμένης ομάδας περιλαμβάνονται και ταινίες του αμερικάνικου σινεμά; Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ομάδα των επίλεκτων ανεγκέφαλων που θα προτιμούσαν να σκοτώσουν πολύ κόσμο παρα να χάσουν την ευκαιρία να κόψουν μια κλήση για υπερβολική ταχύτητα. :applause :applause :applause

Αν είναι έτσι, εγώ θα προτιμούσα να είχαν δημοσιουπαλληλικη νοοτροπία. :P

Χρειάζεται να πληρώνουμε και ΟΕΠΤΑ; Δεν φτάνουν τα λέφτα που έφαγε το υπουργείο για την τοποθέτηση 1000+ καμερών ανα την Ελλάδα απο τις οποίες δεν λειτουργεί καμία; Ακόμα έχω τα σημεία στο GPS και τις χαζέυω σε κάθε ταξίδι μου. Οι περισσότερες είναι πλέον για πέταμα, δεν έχουν συντηρηθεί ουτε αγγιχθεί απο άνθρωπο απο την ημέρα που τοποθετήθηκαν.
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδική Ασφάλεια...”