Απίστευτο βίντεο: Οδηγεί ανάποδα επί χιλιόμετρα στην Κορίνθο
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2017, 22:50
Απίστευτο βίντεο: Οδηγεί ανάποδα επί χιλιόμετρα στην Κορίνθου – Πατρών !
Το site των οδηγών και των πεζών...
https://forum.odigein.com/
Εδώ δεν μπορεί να γίνει γιατί η ΕΕΤΤ φροντίζει να απαγορεύει τους ανιχνευτές, μην χάσει η ΕΛ.ΑΣ. κανένα πρόστιμο, αλλά αφήνει τους ραδιοφωνικούς σταθμούς να εκπέμπουν σήμα στο RDS για ενημέρωση ατυχήματος, οπότε, αν έχεις ενεργοποιήσει την αντίστοιχη επιλογή, ο δέκτης σε γυρνάει στον "ΠΑΣΟΚ, ουίσκι και του Καρρά οι δίσκοι" Ρ/Σ για να ακούσεις την νέα επιτυχία της Πάολα. Στην Ελλάδα δεν εφαρμόστηκε ΠΟΤΕ αυτή η υπηρεσία που υπάρχει στους δέκτες εδώ και 20+ χρόνια. Μόνον κάποια λαμόγια την ενεργοποιούν στους πομπούς τους για να κλέψουν ακροατές από τους υπόλοιπους. Θα μου πεις: εδώ δεν ενημερώνουν οι σταθμοί κανονικά, κι εσύ ζητάς ενημέρωση προτεραιότητας για ατύχημα ή άλλο παρόμοιο οδικό συμβάν; Θέλω να μου πει κάποιος ποιος ενημέρωσε το Waze για κάποιο συμβάν στον δρόμο τον τελευταίο καιρό για να ξέρω κι εγώ δηλαδή.thanos έγραψε:αλλου ομως ξέρεις τι γινεται οταν διαπιστώνεται ενα τετοιο συμβάν;
ολοι οι τοπικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί, καθε λιγο και λιγάκι διακόπτουν το πρόγραμμα τους και ενημερώνουν τους οδηγους σχετικά!
RDS; Μήπως ἐννοεῖς TA, Traffic Announcement; Ἢ μήπως τὸ λένε AF, Auto Frequency;pipinos1976 έγραψε:Εδώ δεν μπορεί να γίνει γιατί η ΕΕΤΤ φροντίζει να απαγορεύει τους ανιχνευτές, μην χάσει η ΕΛ.ΑΣ. κανένα πρόστιμο, αλλά αφήνει τους ραδιοφωνικούς σταθμούς να εκπέμπουν σήμα στο RDS για ενημέρωση ατυχήματος, οπότε, αν έχεις ενεργοποιήσει την αντίστοιχη επιλογή, ο δέκτης σε γυρνάει στον "ΠΑΣΟΚ, ουίσκι και του Καρρά οι δίσκοι" Ρ/Σ για να ακούσεις την νέα επιτυχία της Πάολα. Στην Ελλάδα δεν εφαρμόστηκε ΠΟΤΕ αυτή η υπηρεσία που υπάρχει στους δέκτες εδώ και 20+ χρόνια. Μόνον κάποια λαμόγια την ενεργοποιούν στους πομπούς τους για να κλέψουν ακροατές από τους υπόλοιπους. Θα μου πεις: εδώ δεν ενημερώνουν οι σταθμοί κανονικά, κι εσύ ζητάς ενημέρωση προτεραιότητας για ατύχημα ή άλλο παρόμοιο οδικό συμβάν; Θέλω να μου πει κάποιος ποιος ενημέρωσε το Waze για κάποιο συμβάν στον δρόμο τον τελευταίο καιρό για να ξέρω κι εγώ δηλαδή.
Το TA είναι μια υπηρεσία του RDS που βγάζει δελτία σχετικά με συμβάντα στον δρόμο. Δεν χρησιμοποιείται στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό είναι συχνή η χρήση του. Ας δούμε τι γράφει η wikipedia:Haridimos έγραψε:RDS; Μήπως ἐννοεῖς TA, Traffic Announcement; Ἢ μήπως τὸ λένε AF, Auto Frequency;pipinos1976 έγραψε:Εδώ δεν μπορεί να γίνει γιατί η ΕΕΤΤ φροντίζει να απαγορεύει τους ανιχνευτές, μην χάσει η ΕΛ.ΑΣ. κανένα πρόστιμο, αλλά αφήνει τους ραδιοφωνικούς σταθμούς να εκπέμπουν σήμα στο RDS για ενημέρωση ατυχήματος, οπότε, αν έχεις ενεργοποιήσει την αντίστοιχη επιλογή, ο δέκτης σε γυρνάει στον "ΠΑΣΟΚ, ουίσκι και του Καρρά οι δίσκοι" Ρ/Σ για να ακούσεις την νέα επιτυχία της Πάολα. Στην Ελλάδα δεν εφαρμόστηκε ΠΟΤΕ αυτή η υπηρεσία που υπάρχει στους δέκτες εδώ και 20+ χρόνια. Μόνον κάποια λαμόγια την ενεργοποιούν στους πομπούς τους για να κλέψουν ακροατές από τους υπόλοιπους. Θα μου πεις: εδώ δεν ενημερώνουν οι σταθμοί κανονικά, κι εσύ ζητάς ενημέρωση προτεραιότητας για ατύχημα ή άλλο παρόμοιο οδικό συμβάν; Θέλω να μου πει κάποιος ποιος ενημέρωσε το Waze για κάποιο συμβάν στον δρόμο τον τελευταίο καιρό για να ξέρω κι εγώ δηλαδή.
Τὸ εἶχα δοκιμάσει καὶ ὁ δέκτης κλείδωσε σὲ κάποιον σταθμό.
PS: Waze what?
Το Waze είναι ένας συνεργατικός πλοηγός, που βασίζεται στην κοινότητα των οδηγών και στις αναφορές που αυτοί δίνουν για συμβάντα στον δρόμο, αλλά και για δρόμους που λείπουν ή έχουν χαρτογραφηθεί λανθασμένα κτλ. Τα τελευταία χρόνια αυτό χρησιμοποιώ ως κύριο πλοηγό μου, έστω κι αν δεν είναι το ίδιο καλός όπως π.χ. το Sygic ή το Co-Pilot στην πλοήγηση και την εγκυρότητα της ενημέρωσης. Τους έχω βοηθήσει να περάσουν όλες τις κάμερες της χώρας και είναι 99% έτοιμο σε αυτόν τον τομέα. Και μόνον το γεγονός ότι άλλοι οδηγοί σε ενημερώνουν για παρουσία της ΕΛ.ΑΣ., άρα δεν χρειάζεται να έχεις αντίμετρα, για εμένα είναι κάτι σωτήριο.Traffic announcement (TA) refers to the broadcasting of a specific type of traffic report on the Radio Data System. It is generally used by motorists, to assist with route planning, and for the avoidance of traffic congestion.
The RDS-enabled receiver can be set to pay special attention to this TA flag and e.g. stop the tape/pause the CD or retune to receive a Traffic bulletin. The related TP (Traffic Programme) flag is used to allow the user to find only those stations that regularly broadcast traffic bulletins, whereas the TA flag is used to stop the tape or raise the volume during a traffic bulletin.
On some modern units, traffic reports can also be recorded and stored within the unit, both while the unit is switched on, but also for a pre-set period after the unit is turned off. It may also have in-built timers to seek and record the same for two separate daily occasions, i.e., one setting for before the morning commute, and the second for the evening return journey. These messages may then subsequently recalled on demand by the driver. This specific function is known as TIM, or traffic information message.
Τι λες βρε φίλε? Εχει καμιά σύγκριση το ένα με το άλλο? Το ένα είναι ατυχές γεγονός βλακεία αμέλεια πες το όπως θες (το παράδειγμα σου), και το άλλο είναι η επιβεβαίωση ηλιθιότητας και του ανέκδοτου. "Τι ένας? Χιλιάδες είναι που πάνε ανάποδα"pipinos1976 έγραψε:....
Κάντε τώρα την προβολή στο βίντεο που ανέβασε το UltiMo_ και καταλαβαίνετε πώς ο οδηγός αυτός μπήκε ανάποδα στην Ε.Ο. Δεν ήξερε ο άνθρωπος ότι είναι στο ρεύμα προς Αθήνα, θεωρούσε, από τα δεδομένα που είχε, πως μπαίνει σε Ε.Ο. υπό κατασκευή, οπότε κανονικά μπήκε δεξιά και άρχισε να πηγαίνει προς Πάτρα. Προφανώς, κάτι δεν πήγαινε καλά στις σημάνσεις στο σημείο που μπήκε, οπότε η ευθύνη είναι 90% στους εργολάβους και 10% στον οδηγό και αυτό γιατί δεν κατάλαβε αμέσως ότι κάτι δεν πάει καλά, ώστε να μπει στο parking μέχρι να δει τι συμβαίνει.
Ευχαριστώ.
Είναι ακριβώς το ίδιο. Πριν από μερικούς μήνες, ο ίδιος οδηγός, στο ίδιο σημείο, πήγαινε έτσι, με τους άλλους να έρχονται απέναντί του, απλά με κολωνάκια στην μέση. Γι' αυτό και δεν κατάλαβε τίποτε. Αν είχε κανονική κίνηση θα το καταλάβαινε αμέσως, αλλά θα είχαμε και ατύχημα. Ευτυχώς, δεν είχε κίνηση, όλοι ήταν δεξιά, οπότε αφενός μεν δεν το κατάλαβε, αφετέρου δε σώθηκαν ανθρώπινες ζωές. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο παράδειγμα με αυτό που ανέφερα. Και οι δύο θυμόντουσαν τον δρόμο όπως ήταν λίγο πριν παραδοθεί και στους δύο η σήμανση ήταν ελλιπής και, λόγω βλακείας εργολάβων (και κράτους, που επιτρέπει να γίνονται τέτοια) είχαμε (την πρώτη φορά) και παρά λίγο να είχαμε (την δεύτερη φορά) θύματα.MacPap έγραψε:Τι λες βρε φίλε? Εχει καμιά σύγκριση το ένα με το άλλο? Το ένα είναι ατυχές γεγονός βλακεία αμέλεια πες το όπως θες (το παράδειγμα σου), και το άλλο είναι η επιβεβαίωση ηλιθιότητας και του ανέκδοτου. "Τι ένας? Χιλιάδες είναι που πάνε ανάποδα"