odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 13 Νοέμ 2018, 19:53

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2010, 16:36 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45
Δημοσιεύσεις: 261

Αισθητή μείωση των νεκρών από τροχαία ατυχήματα



Μικρή αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων, αλλά αισθητή μείωση του αριθμού των νεκρών, καταγράφουν τα στοιχεία της Τροχαίας για το 9μηνο Ιανουρίου-Σεπτεμβρίου 2010, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατέθηκαν στη διάρκεια του 3ου Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, που είχε θέμα "Η Οδική Ασφάλεια στον Αστικό Ιστό" και συνέπεσε σήμερα με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Οδικής Ασφάλειας, ο αριθμός των νεκρών στο συγκεκριμένο διάστημα έφτασε τους 959, έναντι 1.119 το 2009, παρουσιάζοντας σημαντική μείωση της τάξης του 14,3%. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων αυξήθηκε κατά 3,2%, ενώ αύξηση κατά 1,8% παρουσιάζουν οι βαριά τραυματισθέντες και κατά 4,1% οι ελαφρά τραυματισθέντες. Η μεγαλύτερη αριθμητική μείωση των νεκρών σημειώθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (-37) και ακολουθούν η Αττική (-26), η Στερεά Ελλάδα (-23), η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη (-20) και η Πελοπόννησος (-16). Τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα σημειώθηκαν στο Λοιπό Οδικό Δίκτυο (41,8%)· ακολουθούν οι κατοικημένες περιοχές (28,2%) και το Λοιπό Εθνικό Δίκτυο (21,9%).

Τα λιγότερα θανατηφόρα σημειώθηκαν στην Αττική Οδό (0,6%) και ακολουθούν η Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων (1,1%) και η Εγνατία Οδός (1,4%), ενώ στο σύνολο των ατυχημάτων σημειώθηκε τεράστια αύξηση (72%) σε κατοικημένες περιοχές.

Ως πιο επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά για την πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος καταγράφεται η υπερβολική ταχύτητα και η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή (επιθετική οδήγηση), ενώ υψηλό είναι το ποσοστό εμπλοκής των δικύκλων (36%) σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.

Από το σύνολο των ατυχημάτων την πρωτεύουσα θέση κατέχει η απόσπαση της προσοχής του οδηγού (1.502) (ενοχοποιείται η χρήση του κινητού και η ύπαρξη άλλων στοιχείων-παραστάσεων κατά μήκος των δρόμων) και ακολουθούν η οδήγηση σε κατάσταση μέθης (1.148) και η παραβίαση της προτεραιότητας (1.319).

Στο σύνολο των ατυχημάτων, τα περισσότερα συνέβησαν σε μη κατοικημένη περιοχή (5.704), την ημέρα (5.721), το Σάββατο (2.353) και μεταξύ των ωρών 24.00' - 04.00' (1.968).

Στη διάρκεια της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, που συμπίπτει και με την κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή που αναφέρεται στις πολιτικές της Κυβέρνησης για την οδική ασφάλεια, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, ανέπτυξε τέσσερις στοχευμένους τομείς πολιτικής που είναι:

- Διαχείριση αστικής κυκλοφορίας για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και της σοβαρότητάς τους

- Ασφάλεια οδικού περιβάλλοντος

- Εκστρατείες ενημέρωσης κοινού και

- Δημιουργία Master Plan Αστικής Οδικής Ασφάλειας.

Κατά τη συνεδρίαση, ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας έκανε σχετική εισήγηση με τις πρωτοβουλίες και τις δράσεις που αναλαμβάνει το υπουργείο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:

- Διαχείριση αστικής κυκλοφορίας.

- Φωτεινοί σηματοδότες, τροχονόμοι, εκπαίδευση τροχονόμων.

- Κάμερες κυκλοφορίας και αστυνόμευσης, χρήση φορητών ραντάρ.

- Εντατικοποίηση των ελέγχων για ζώνες ασφαλείας, ορίων ταχύτητας, χρήση κινητού και αλκοτέστ.

- Συντήρηση οδών και παρεμβάσεις σε επικίνδυνες θέσεις.

- Εκστρατείες ενημέρωσης κοινού. Και

- Δημιουργία Master Plan Αστικής Οδικής Ασφάλειας

Πηγή: axiaplus


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2010, 17:03 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Δημοσιεύσεις: 2050
Υπάρχει και μείωση κυκλοφορίας και ανακοπή της ανοδικής πορείας του αριθμού των οχημάτων. Μην ψάχνουμε αλλού... μετα το 1,30€ το λίτρο έχει κόψει η κυκλοφορία, το λενε και οι βενζινάδες. Σε κάποιους προορισμούς, συμφέρει το αεροπορικό εισητήριο πλέον.

_________________
Αινείας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2010, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6241
Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ποσοστά ατυχημάτων σε συσχετισμό με τον αριθμό των κυκλοφορούντων οχημάτων στο συγκεκριμένο δρόμο και όχι σαν απόλυτα ποσοστά στο σύνολο των ατυχημάτων.

Δηλαδή αν σε ένα δρόμο κινούνται 100 αυτοκίνητα και γίνουν 3 ατυχήματα, επί σύνολου 5000 ατυχημάτων στην Ελλάδα μπορεί το ποσοστό να είναι 0,06% αλλά στον συγκεκριμένο δρόμο είναι 3%. Έτσι η 2η θέση της Ρίο Ιωαννίνων απλά ως ένα ποσοστό επί συνόλου ατυχημάτων από μόνο του δεν λέει τίποτε.

Φιλικά Κώστας

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2010, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4441
Ἀφοῦ τὰ ξέρεις, ὁ καλύτερος τρόπος γιὰ νὰ κρύψεις τὴν ἀλήθεια εἶναι νὰ κάνεις μιὰ στατιστική.

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com