Σελίδα 1 από 1

Στη 2η θέση σε θανάτους από τροχαία η Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2010, 23:20
από NoName
Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση σε θανάτους από τροχαία μετά την Πολωνία, με 138 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων. Τους πρώτους 9 μήνες του 2010 στη χώρα μας παρατηρείται μια μικρή μείωση θανάτων φέτος, ενώ αντιθέτως έχουν αυξηθεί δραματικά τα περιστατικά με περισσότερους τους τραυματίες.

Η Interamerican στο πλαίσιο της εφαρμογής του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πραγματοποίησε ενημερωτικές εκδηλώσεις σε περισσότερα από 10.000 άτομα, με θέμα την ασφαλή οδήγηση από το 2003 που ξεκίνησαν μέχρι σήμερα και πραγματοποιούνται στο.

Η πρωτοβουλία της ασφαλιστικής εταιρείας αποτελεί μια απάντηση στην επιτακτική ανάγκη να αντιμετωπιστούν με σοβαρότητα οι συνέπειες του ακήρυχτου «πολέμου της ασφάλτου».

Όπως αναφέρεται στην απολογιστική ανακοίνωση της εταιρίας, ο μεγαλύτερος αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτων σημειώνεται σε κατοικημένες περιοχές και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.

Οι κύριες αιτίες εντοπίζονται στην παραβατική συμπεριφορά των οδηγών και δευτερευόντως στις οδικές υποδομές.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, η Interamerican κατέγραψε από εμπλοκή ασφαλισμένων σε αυτήν οχημάτων 70 θανάτους το 2009, ενώ το πρώτο εννεάμηνο του 2010 έχουν καταγραφεί ήδη 50 θάνατοι. Το 2009 η εταιρία κατέβαλε σε αποζημιώσεις αστικής ευθύνης αυτοκινήτου συνολικά 71,4 εκατ. ευρώ.

Το ζήτημα της αντιμετώπισης του μεγάλου κοινωνικού, δημογραφικού και οικονομικού προβλήματος που προκαλούν οι θάνατοι και οι αναπηρίες από τροχαία δυστυχήματα έχει και την ασφαλιστική διάστασή του, η οποία με τη νέα νομοθεσία της αποζημίωσης ανά θύμα γίνεται κομβική για τις προβλέψεις αποθεματοποίησης της ασφαλιστικής αγοράς, επισημαίνει η Interamerican στην ανακοίνωση της.

Πηγή: totefteri.blogspot

Τραγικό !
Προς το καλύτερο δεν αλλάζει τίποτα ρε γμτ σε αυτήν την χώρα?

Re: Στη 2η θέση σε θανάτους από τροχαία η Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2010, 09:18
από MacPap
NoName έγραψε:...Προς το καλύτερο δεν αλλάζει τίποτα ρε γμτ σε αυτήν την χώρα?
ΟΧΙ!! Αφού εμείς τα ξέρουμε όλα!!! Οι άλλοι που τηρούν κανονισμούς και πρότυπα είναι βλάκες. Σιγά μη γίνουμε εμείς Γερμανάκια να ακολουθούμε τους ΚΟΚ και την νομοθεσία. Αφού είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο πως ποτέ δεν φταίμε εμείς αλλά πάντα κάποιος άλλος, οι καιρικές συνθήκες οι δρόμοι και η γιαγιά που μαζεύει ραδίκια στην αυλή της στην Χίο.

Δεν φταίει ο οδηγός της μηχανής που πάει ανάποδα σε μονόδρομο με σβηστά φώτα φταίει ο οδηγός που δεν τον είδε. Δεν φταίει ο οδηγός που πάει στην Κορίνθου Πατρών λες και είναι στην Autobahn στην Γερμανία αλλά φταίει το οδόστρωμα και η κλήση στην στροφή. Δεν φταίει αυτός που έχει το "τέλειο αυτοκίνητο" και τα "τέλεια αντανακλαστικά" και την "άπειρη πείρα" που προσπερνάει εκεί που "νομίζει" πως μπορεί αγνοώντας τις σημάνσεις αλλά φταίει αυτός που πάει μπροστά του ακολουθώντας το όριο που που λένε οι πινακίδες (οι οποίες φυσικά είναι εξ' ορισμού λάθος) μαζί με αυτόν που έρχεται αμέρυμνος απο την αντίθετη κατεύθυνση αγνοώντας πως ο Mr. "τέλειος" βιάζεται.

Δυστυχώς κάθε μέρα αποδεικνύεται πως είμαστε τόσο ηλίθιοι (για να μη πω κάτι βαρύτερο) που δεν καταλαβαίνουμε το μέγεθος της βλακείας μας.

Φιλικά Κώστας

Re: Στη 2η θέση σε θανάτους από τροχαία η Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2010, 23:21
από manos
σε ολα ειμαστε πρωτοι γιατι οχι και σε αυτο?παντως ειμαστε κοντα για την πρωτια. :D :D γελαμε για να μην κλαιμε.

Re: Στη 2η θέση σε θανάτους από τροχαία η Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2010, 11:06
από angello
Αυτό με τις πινακίδες εν μέρη έχεις δίκιο . Αν παρατηρήσεις μερικές γράφουν ελάχιστα όρια ταχύτητας για παράδειγμα 50 χλμ σε μια λεωφόρο , και απορείς αφού θα μπορούσε να έγραφε παραπάνω όριο για παράδειγμα 90 χλμ. Μπορείς να το δεις και διαφορετικά , αν σε αυτό το δρόμο κατά τις ώρες αιχμής έχει κίνηση τότε το όριο των 50 χλμ είναι καμιά φορά αυτό που πρέπει , αν πάλι δεν έχει κίνηση τότε το όριο ίσος είναι γελοίο . Άλλο παράδειγμα , στην εθνική και συγκεκριμένα από Κηφισιά εως τον Πειραιά το όριο είναι 80 χλμ . κατά τις ώρες αιχμής αυτό το όριο είναι το πρέπον , το βράδυ είναι γελοίο γιατί αν πας με 80 το ανώτατο τότε κινδυνεύεις να σε τρακάρουν . Για το επαρχιακό δίκτυο τα όρια ταχύτητας μπορεί να μας φαίνονται γελοία αλλά αν το καλοσκεφτείς είναι σωστά ιδίως αν οι καιρικές συνθήκες είναι δύσκολες όπως η βροχή . Μάλλον θα έπρεπε οι πινακίδες αυτές να είναι μεταβαλλόμενες αλλά το κόστος θα ήταν μεγάλο ίσως θα μπορούσαν να έχουν και άλλες πινακίδες σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες που να αναγράφουν το διαφορετικό σε ώρες αιχμής , βροχής ,κλπ.

Re: Στη 2η θέση σε θανάτους από τροχαία η Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2010, 12:27
από enias
angello έγραψε:Μάλλον θα έπρεπε οι πινακίδες αυτές να είναι μεταβαλλόμενες αλά το κόστος θα ήταν μεγάλο ίσος θα μπορούσαν να έχουν και άλλες πινακίδες σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες που να αναγράφουν το διαφορετικό σε ώρες αιχμής , βροχής ,κλπ.
Υπερβολικό το βρίσκω και αυτό. Δεν μπορείς συνεχώς να έχεις παντού το τέλειο όριο ταχύτητας. Και λίγο παραπάνω να είναι υπάρχει ο παράγοντας άνθρωπος που πρέπει να κρίνει ποτε μπορεί να πάει με το ανώτατο όριο ή κάτι παρακάτω. Δεν θέλει και πολύ εξυπναδα για να καταλάβεις οτι όταν πετάγονται αυτοκίνητα απο διασταυρώσεις πρέπει να πέσεις στα 50 έστω κι αν το όριο είναι 80. Κι αν δεν το καταλάβεις, με το πρώτο φρενάρισμα ή ατύχημα, ένας νοήμων άνθρωπος, θα το καταλάβει.

Re: Στη 2η θέση σε θανάτους από τροχαία η Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2010, 01:28
από rasPUTIN
angello έγραψε:Αυτό με τις πινακίδες εν μέρη έχεις δίκιο . Αν παρατηρήσεις μερικές γράφουν ελάχιστα όρια ταχύτητας για παράδειγμα 50 χλμ σε μια λεωφόρο , και απορείς αφού θα μπορούσε να έγραφε παραπάνω όριο για παράδειγμα 90 χλμ.
Ἐλάχιστα ὄρια ταχύτητας 50 χλμ; Δηλαδή; Ἡ ταχύτητα ὑποχρεωτικῶς εἶναι 50χ.α.ω. ἢ παραπάνω; :astrakia :astrakia
angello έγραψε:Μπορείς να το δεις και διαφορετικά , αν σε αυτό το δρόμο κατά τις ώρες αιχμής έχει κίνηση τότε το όριο των 50 χλμ είναι καμιά φορά αυτό που πρέπει , αν πάλι δεν έχει κίνηση τότε το όριο ίσος είναι γελοίο .
ΟΧΙ δὲν εἶναι γελοῖο. Μπορεῖ στὸ δρόμο νὰ μὴν ἔχει κίνηση ἀλλὰ στὸ πεζοδρόμιο νὰ ὑπάρχουν πεζοί. Βρίσκω ἄδεια λεωφόρο, ἐπιταχύνω στὰ 90χ.α.ω. καὶ γιὰ κάποιο λόγο χάνω τὸν ἔλεγχο τοῦ ὀχήματός μου. Ἀν τὸ ὄχημα στραφεῖ πρὸς τὸ πεζοδρόμιο τὶ γίνεται;
angello έγραψε:Άλλο παράδειγμα , στην εθνική και συγκεκριμένα από Κηφισιά εως τον Πειραιά το όριο είναι 80 χλμ . κατά τις ώρες αιχμής αυτό το όριο είναι το πρέπον , το βράδυ είναι γελοίο γιατί αν πας με 80 το ανώτατο τότε κινδυνεύεις να σε τρακάρουν .
Γελοῖο εἶναι τὸ γεγονὸς ὄτι ἐκεῖνοι, ἀπὸ τοὺς ὁποίους κινδυνεύουμε νὰ χτυπηθοῦμε, κυκλοφοροῦν ἐλεύθεροι.