UltiMo_ έγραψε:Τα 50 δεν είναι μεγάλη ταχύτητα? Αν έρχεσαι με 50 και δεν προβλέψεις τον παππού στη μέση του δρόμου, επειδή ο παππούς είναι απρόβλεπτος, τι θα γίνει?
Ἔχεις ὀδηγήσει ποτὲ μὲ 50;
UltiMo_ έγραψε:πχ Υπολόγιζε να σταματήσει στο φανάρι και δεν μπόρεσε να φρενάρει 20 μέτρα πιο πριν, του σπάσανε τα φρένα. Οτιδήποτε. Εσύ τι θα πείς? Οτι ο νταλικέρης δεν πρόσεχε ή δεν είχε καλά φρένα? Θα ήταν αργά για να το πεις.
UltiMo_ έγραψε:
Προχτές έδωσες δίκιο στον μεθυσμένο που πέρασε με πράσινο στο άλλο ποστ.
"Πιωμένος ξε-πιωμένος μὲ πράσινο πέρασε. Ὁ ἄλλος προκάλεσε τὸ δυστύχημα παραβιάζοντας τὸ κόκκινο."
UltiMo_ έγραψε:Τα 50 δεν είναι μεγάλη ταχύτητα? Αν έρχεσαι με 50 και δεν προβλέψεις τον παππού στη μέση του δρόμου, επειδή ο παππούς είναι απρόβλεπτος, τι θα γίνει?
Ἔχεις ὀδηγήσει ποτὲ μὲ 50;
Σπάνια τα ξεπερνάω. Εδώ δεν έχουμε ούτε Ποσειδώνος ούτε Μεσογείων. Δεν μπορείς να πας με 80,90,100.
Και ναι τα 50 είναι πολύ μεγάλη ταχύτητα όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με πεζό.
Haridimos έγραψε:
UltiMo_ έγραψε:Προχτές έδωσες δίκιο στον μεθυσμένο που πέρασε με πράσινο στο άλλο ποστ.
"Πιωμένος ξε-πιωμένος μὲ πράσινο πέρασε. Ὁ ἄλλος προκάλεσε τὸ δυστύχημα παραβιάζοντας τὸ κόκκινο."
Άρα και στον ραλλίστα που θα χτυπήσει τον παππού, θα πρέπει να δώσεις δίκιο γιατι ήταν σε λεωφόρο χωρίς διαβάσεις. Όχι για το γεγονός οτι είναι ραλλίστας
Haridimos έγραψε:
UltiMo_ έγραψε:Ε και εγώ σου λέω.. Ραλλίστας ξε-ραλλίστας, ήτανε σε λεωφόρο. Εκεί πάνε αυτοκίνητα, όχι πεζοί..
Για να οδηγήσεις χρειάζεται να δώσεις εξετάσεις και να πάρεις μια άδεια οδήγησης. Για να περπατήσεις στο δρόμο, δεν απαιτείται καμία άδεια, ούτε καν η γνώση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που λέει οτι ο πεζός "πρέπει" να περνάει απο τη διάβαση. Αυτό σημαίνει οτι ο παππούς που είναι 90+ χρονών και ίσως να μην έχει οδηγήσει ποτέ του αυτοκίνητο, δεν υποχρεούται να περάσει απο τη διάβαση όπως ενα αυτοκίνητο να σταματήσει στο κόκκινο και οι διατάξεις του ΚΟΚ πάνω σε αυτό υπάρχουν μόνο για να καθοριστούν τα όρια της ευθύνης του οδηγού. Ο οδηγός αδιαμφισβήτητα έχει ευθύνη για τον πεζό που θα χτυπήσει πάνω στη διάβαση πεζών, ενώ λίγο πιο ακαθόριστη είναι η ευθύνη του αν τον χτυπήσει σε άλλο σημείο. Εκεί υπάρχει το δικαστήριο που αποφασίζει.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως εγώ απο ηθικής απόψης και όχι νομικής πιστεύω οτι ο οδηγός είναι πάντα υπεύθυνος για ατύχημα με πεζό. Ακόμα και όταν δεν φταίει βάσει ΚΟΚ, φταίει γιατί δεν πήρε τα μέτρα του για να το αποφύγει προτού συμβεί. Γιατί ακόμα και αν το όριο είναι 50, πολλές φορές οι συνθήκες είναι τέτοιες, που ο προσεκτικός οδηγός πρέπει να πηγαίνει με 30 και με το πόδι πάνω απο το φρένο.
Και εγώ δεν έχω σπουδάσει δικηγόρος για να ξέρω οτι απαγορεύεται να πυροβολήσεις κάποιον. Να βγώ λοιπόν έξω με μια καραμπίνα?
Για να πυροβολείς σε πεδίο βολής χρειάζετε κάποια άδεια. Για να περπατάς ανάμεσα στους στόχους και στα όπλα δεν χρειάζεται τίποτα. αν κόβω βόλτες μέσα σε πεδίο βολής θα φταίει απο ηθικής απόψης αυτός που πυροβόλησε?
Σαν επαγγελματίας οδηγός, εγώ δεν θέλω να είμαι ΠΑΝΤΑ ο φταίχτης (ηθικά) είτε πέσει πάνω μου παπάκι χωρίς κράνος, είτε παππούς, είτε γριά που πετάχτηκε 3 μέτρα μπροστά μου για να με σταματήσει για να μην "χάσει το λεωφορείο" , είτε απρόσεκτη μαμά που έσπρωξε το καρότσι της μπροστά στις ρόδες μου.
Αν σε κάποια από αυτές τις στιγμές (μου έχουν τύχει όλα) με απογοητεύσουν τα αντανακλαστικά μου, τι θα γίνει? Θα πάω φυλακή? Για 30 ευρώ μεροκάματο? Ή θα πρέπει να ζω μια ζωή με τη ρετσινιά του δολοφόνου? Ή να παρατήσω για πάντα τη δουλειά μου γιατί θα έχω πάθει σοκ που δεν ξεπερνιέται?
Στο σύνταγμα αναφέρεται οτι άγνοια νόμου δεν αποτελεί δικαιολογία και ο σεβασμός σε αυτούς, είναι υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
Διαχωριστική νησίδα: To υπερυψωμένo ή με άλλoυς τρόπoυς oριζόμενo
τμήμα oδoύ, τo oπoίo χωρίζει λωρίδες κυκλoφoρίας oχημάτων ή oδoστρώματα
της αυτής ή αντίθετης κατεύθυνσης και επί τoυ oπoίoυ απαγoρεύεται η
κυκλoφoρία, με εξαίρεση τη διέλευση πεζών, όπoυ αυτή επιτρέπεται
Aν είναι αδύνατη η χρησιμoπoίηση των πεζoδρoμίων ή των ερεισμά-
των, πoυ πρooρίζoνται για τoυς πεζoύς, ή δεν υπάρχoυν πεζoδρόμια ή ερεί-
σματα, oι πεζoί μπoρoύν να βαδίζoυν στo oδόστρωμα, κατά τρόπoν ώστε
να μην παρεμπoδίζoυν την κυκλoφoρία. Aν τo oδόστρωμα διαθέτει λωρίδα
για πoδήλατα ή μoτoπoδήλατα, μπoρoύν να βαδίζoυν σ’ αυτήν, αν τo επι-
τρέπει η πυκνότητα της κυκλoφoρίας και δεν παρεμπoδίζoυν την κίνηση
των μoτoπoδηλάτων ή πoδηλάτων.
Oι πεζoί δεν επιτρέπεται να υπερπηδoύν εμπόδια π.χ. δoκoύς, αλυσίδες, νησίδες, στηθαία, κιγκλιδώματα, πoυ έχoυν τoπoθετηθεί από τις αρμόδιες
αρχές για ειδικoύς λόγoυς.
4. Oι πεζoί πρoκειμένoυ να διασχίσoυν τo oδόστρωμα, υπoχρεoύνται: α) Aν υπάρχoυν στo oδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να τις χρησιμoπoιoύν.
β) Aν στη διάβαση πεζών την oπoία πρόκειται να χρησιμoπoιήσoυν, υπάρ-
χoυν φωτεινoί σηματoδότες πεζών, να συμμoρφώνoνται στα σήματά τoυς.
γ) Aν στη διάβαση δεν υπάρχoυν φωτεινoί σηματoδότες πεζών, αλλά η
κυκλoφoρία ρυθμίζεται με φωτεινoύς σηματoδότες oχημάτων ή από τρoχo-
νόμoυς και δίνεται σήμα για να πρoχωρήσoυν τα oχήματα, να μην κατέρχoνται
στo oδόστρωμα.
δ) Σε διαβάσεις πoυ η κυκλoφoρία τόσo των πεζών όσo και των oχημάτων
δεν ρυθμίζεται με φωτεινoύς σηματoδότες, να μην κατεβαίνoυν στo oδόστρω-
μα πριν λάβoυν υπόψη τoυς την απόσταση και την ταχύτητα των oχημάτων
τα oπoία πλησιάζoυν.
ε) Aν δεν υπάρχoυν στo oδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να μην κατεβαίνoυν
σ’ αυτό, αν δεν βεβαιωθoύν ότι δεν θα παρεμπoδίσoυν την κυκλoφoρία των
oχημάτων, στη συνέχεια δε να διασχίζoυν τo oδόστρωμα κάθετα πρoς τoν
άξoνά τoυ.
στ) Σε ισόπεδoυς oδικoύς κόμβoυς, στoυς oπoίoυς η κυκλoφoρία ρυθμί-
ζεται με φωτεινoύς σηματoδότες oχημάτων ή τρoχoνόμoυς, να διασχίζoυν τo
oδόστρωμα βαδίζoντας παράλληλα με τα κινoύμενα oχήματα.
ζ) Nα διασχίζoυν τo oδόστρωμα κάθετα χωρίς να βραδυπoρoύν ή να
σταματoύν σε αυτό αδικαιoλόγητα. 5. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με
διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.
Απο το διοικητικό πρόστιμο και μόνο προς τους πεζούς, φαίνεται οτι άσχετα με το αν έχουν δίπλωμα οδήγησης ή όχι, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, αφορά όλους μας. Οδηγούς, πεζούς, σκύλους.
Αφού λοιπόν στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπάρχει διάβαση πεζών, ο παππούς (καλά ακόμα με δύο π γράφεται αυτό;) πάει στην παράγραφο ε΄που λέει
ε) Aν δεν υπάρχoυν στo oδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να μην κατεβαίνoυν σ’ αυτό, αν δεν βεβαιωθoύν ότι δεν θα παρεμπoδίσoυν την κυκλoφoρία των oχημάτων, στη συνέχεια δε να διασχίζoυν τo oδόστρωμα κάθετα πρoς τoν άξoνά τoυ
Πρόστιμο 40€
Και έρχεται το άρθρο 12 που λέει
Άρθρo 12
Γενικές διατάξεις
1. Aυτoί πoυ χρησιμoπoιoύν τις oδoύς πρέπει να απoφεύγoυν oπoιαδήπoτε συμπεριφoρά πoυ είναι ενδεχόμενo να εκθέσει σε κίνδυνo ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλoφoρία, να εκθέσει σε κίνδυνo πρόσωπα ή ζώα ή να πρoκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιoυσίες. Oι oδηγoί υπoχρεoύνται να oδηγoύν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την πρoσoχή, να επιδεικνύoυν ιδιαίτερη πρoσoχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα Άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ) και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια και να μην πρoκαλoύν γενικά με τη συμπεριφoρά τoυς τρόμo, ανησυχία ή παρενόχληση στoυς λoιπoύς χρήστες των oδών, στους παρόδιους ή στoυς κατoικoύντες πλησίoν αυτών.
Πρόστιμο 200€
Και αφού ο παππούς ανήκει στους υπερήλικες, πρέπει ο οδηγός να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή.
Η λύση είναι μία. Ο παππούς να μένει σπίτι του. Αλλά αυτό είναι ρατσιστικό και υπάρχει και η ρήση "εκεί που είμαστε ήταν και εκεί που είναι θα πάμε".....
Άρα προσοχή και προσοχή.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Στο φανάρι στο ρεύμα σου δεν έχει διάβαση. Έχει στο απέναντι φανάρι. Αλλά αν δεις την άλλη φορά που θα περάσεις, δεν υπάρχει διάβαση απο το αριστερά πεζοδρόμιο, να περάσει απέναντι (δηλαδή να πάει προς το λιμάνι) ώστε μετά να χρησιμοποιήσει την διάβαση που υπάρχει.
Πάντως οριζόντια η κατακόρυφη σήμανση για διάβαση πεζών δεν υπάρχει πουθενά.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"