Δυστυχώς δεν είναι έτσι. Το γυροσκόπιο είναι αντικαταστάτης του flybar. Μια μπάρα που υπάρχει πάνω στο στροφείο τοποθετημένη κάθετα στις έλικες. Γιαυτό όσα έχουν γυροσκόπιο τα λένε flybarless ή vbar (virtual bar). Η έλλειψη της μηχανικής μπάρας τα κάνει πολύ πιο απότομα και ευκίνητα και ΠΟΛΥ πιο δύσκολα στον χειρισμό.MacPap έγραψε:Τα πολύ καινούργια που διαθέτουν γυροσκόπια και επιταχυνσιόμετρα μπορούν και σταθεροποιούνται μόνα τους! Αλλά δεν πετάνε μόνα τους!!!
Απο την άλλη τα "εύκολα" που ισορροπούν μόνα τους, για έναν ένα έμπειρο χειριστή δεν κάνουν, γιατι άλλα του λες και άλλα κάνει, προσπαθεί να έρθει συνεχώς στην ευθεία δημιουργώντας το "εφέ του εκκρεμές".
Δες ένα παράδειγμα ενός ηλεκτρικού ελικοπτέρου. Να δεις πόσο δυνατό και πόσο ευκίνητο είναι. Και πόσο ΔΕΝ έχει την τάση να ισσοροπήσει μόνο του, αλλα να κρατήσει την εντολή που του έδωσε ο χειριστής.
Ο σκοπός του γυροσκόπιου είναι να ξεχωρίζει αν μια κίνηση που έγινε, είναι εντολή του χειριστή ή είναι απο εξωτερικό παράγοντα. πχ άνεμο. Εαν αντιληφθεί μια ξαφνική ριπή ανέμου που θα το αναγκάσει να αλλάξει θέση στις 3 διαστάσεις του, τότε μόνο θα δώσει το γυροσκόπιο αντίθετη εντολή για να το επαναφέρει.
Όσο για τα λεφτά, θες πολλά περισσότερα απο το ελικοπτεράκι. Θες καλό τηλεχειρισμό, καλές μπαταρίες, καλό ψηφιακό φορτιστή, ανταλλακτικά συνεχώς, πράγμα που το κάνει ακριβό χόμπι. Αλλα απο την άλλη πιο χόμπι δεν είναι? Η φωτογραφία? Τα τηλεσκόπια? Τα φτιαγμένα αυτοκίνητα? Τα ταξίδια? kite surfing και καινούργιες παρόμοιες μόδες?