Η ελληνική γλώσσα

Αν δεν έχει κατηγορία γι'αυτό βάλτε το εδώ...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἀλίευσα τὸ παρακάτω ἀπὸ τὸν Προσωποπάπυρο σχετικὰ μὲ τὸν τρόπο γραφῆς στὸ διαδίκτυο (λατινοειδὴς γραφή, συντομεύσεις).

Κάνω add καταλάθος μια κοπέλα.
Μου στελνει: “c 3r ap kp kpl mu? T m knc add?”
Της στέλνω: “ ひかる まぁ家に いい な 寝機 “


οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από MacPap »

Σωστός ο παίκτης!!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από thanos »

μπορει κανεις να μου εξηγησει γιατι στα ποστ του χαριδημου καποια γράμματα δεν εμφανιζονται με αποτέλεσμα η αναγνωση των ποστ του να γινεται πολυ δυσκολη;
ολα τα παραπάνω ...μυστήρια συμβαίνουν μονο οταν μπαινω στο φορουμ με τον πλοηγητη της ταμπλέτας που εχει ανδρόιδ 4.0
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από MacPap »

Φαντάζομαι πως εννοείς αυτά που γράφει κανονικά όχι αυτά τα οποία έγραψε στην κοπέλα! Μήπως το ανδροιδ δεν υποστηρίζει πολυτονικό σύστημα?

Πάντως η φράση έχει

c 3r ap kp kpl mu? T m knc add? = σε ξέρω από κάπου κοπέλα μου? Τι με κάνεις add?

Τι μονοτονικό και βλακείες αυτή είναι γραφή. Τύφλα να'χουν τα κορακίστικα.

Αυτός ο άνθρωπος μια μέρα θα μιλάει για τους ένδοξους προγόνους του τους Παρθενώνες και τους Γερμανούς που τον αδικούν.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από thanos »

MacPap έγραψε:Φαντάζομαι πως εννοείς αυτά που γράφει κανονικά όχι αυτά τα οποία έγραψε στην κοπέλα! Μήπως το ανδροιδ δεν υποστηρίζει πολυτονικό σύστημα?
Nαι αυτα που γράφει κανονικά και όχι το άλλο.
μαλλον εχει να κανει με το πολυτονικό σύστημα που δεν το υποστηρίζει το λογισμικο της γκουγκλ!
μιας και ειναι ο μονος εδω μεσα που γραφει με δασείες και οξείες,
και μονο στα δικά του ποστ υπάρχει πρόβλημα κατανοητής ανάγνωσης!
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από MacPap »

thanos έγραψε:...μιας και ειναι ο μονος εδω μεσα που γραφει με δασείες και οξείες,
και μονο στα δικά του ποστ υπάρχει πρόβλημα κατανοητής ανάγνωσης!
Fun Mode = on
Ναι αλλά και εσύ είσαι ο μόνος που διαμαρτυρήθηκε!! :lol:
Fun Mode = off
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

thanos έγραψε:μιας και ειναι ο μονος εδω μεσα που γραφει με δασείες και οξείες,
Ἐπισης, χρησιμοποιῶ περισπωμένες, βαρεῖες καὶ πρέπει νὰ ἀρχίσω νὰ βάζω καὶ ὑπογεγραμμένες.
thanos έγραψε:και μονο στα δικά του ποστ υπάρχει πρόβλημα κατανοητής ανάγνωσης!
ΑΝΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ. Τὸ ἐργαλείο σου ἔχει πρόβλημα, ζήτα ὑποστήριξη Unicode.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἐλπίζω νὰ μὴν εἶναι ἀστικὸς μύθος. Χρειάζεται ὄμως περαιτέρω ψάξιμο.



Κείμενο 7270 ετών που βρέθηκε στην Καβάλα αποδεικνύει πως οι Έλληνες ανακάλυψαν το αλφάβητο! (photo)

Το πρώτο γραπτό κείμενο στην Ευρώπη – Το 1998 ο καθηγητής κ. Γ. Χουρμουζιάδης δήλωσε πως είναι αδύνατη η δημοσίευση του κειμένου.
Είναι εμφανές πως η όποια επίσημη δημοσίευσή της θα ανέτρεπε όλο το ιστορικό σκηνικό περί ανακάλυψης της γραφής, της αποτύπωσης της έναρθρης φωνής του ανθρώπου με γράμματα (και όχι με ιδεογράμματα) και μάλιστα στο γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας, στο γεωγραφικό χώρο της Ευρώπης.

Θα ανατρέπονταν δηλαδή η θεωρία πως οι Έλληνες έλαβαν και αυτοί, το φως εξ ανατολάς ( από βαβυλώνιους, σουμέριους, φοίνικες κλπ. !!) και θα έπρεπε να καλύψουν το μεγάλο κενό των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων, όταν δηλαδή, οι ανατολικοί λαοί εκφράζονταν με ιδεογράμματα, οι Έλληνες έγραφαν με συλλαβές όπως σήμερα. Είναι καταφανές ότι αυτό δηλώνει πρώιμο στάδιο σκέψης και πολιτισμού.

Εικόνα

Σύμφωνα με τη σημερινή θεωρία – που διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία – οι Έλληνες έμαθαν γραφή περί το 800 π.Χ. από τους Φοίνικες.

Εκείνο που δεν μπορούν να μας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν η ελληνική γλώσσα να έχει 800.000 λήμματα,πρώτη γλώσσα στον πλανήτη, όταν η αμέσως επόμενη έχει 250.000 λήμματα.

Πως είναι δυνατόν να γράφηκαν τα Ομηρικά έπη περί το 800 π.Χ. όταν δηλαδή έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες;

Παρουσιάστηκαν ξαφνικά οι αρχαίοι Έλληνες στο ιστορικό προσκήνιο τον 8ο αιώνα π.Χ., με γλώσσα εκατοντάδων χιλιάδων λημμάτων, που για να δημιουργηθεί απαιτείται γλωσσική προϊστορία τουλάχιστον 10.000 ετών (σύμφωνα με επίσημη αμερικανική γλωσσολογική έκθεση).

Η αγγλική γλώσσα είναι 1.600 ετών και έχει 48% ελληνικές λέξεις με σύνολο λημμάτων 240.000. Η γερμανική είναι 1.700 ετών και έχει 250.000 λήμματα με ελληνικές λέξεις 46%.

Η ομηρική γλώσσα τι ηλικία έχει;

Έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες από τους ανατολικούς λαούς και ξαφνικά έγραψαν τα ομηρικά έπη που έχουν ιστορικό βάθος τριών χιλιάδων ετών;

Τι είναι αυτό που προβληματίζει τους ιστορικούς;Μήπως γιατί δεν χάθηκαν στη σκόνη της ιστορίας και οι Έλληνες όπως οι Χαναναίοι, οι Σουμέριοι, οι Βαβυλώνιοι, οι Φοίνικες κλπ.;

Τι γράφει το δημοσίευμα πριν δεκαπέντε χρόνια:

Εικόνα

Το παλιότερο οργανωμένο γραπτό κείμενο που βρέθηκε στη γη της Ευρώπης και χρονολογείται πριν από 7.254 χρόνια(!) από σήμερα αποκαλύφθηκε στη λίμνη της Καστοριάς.

Είναι μια ξύλινη πινακίδα με άγνωστο μήνυμα χαραγμένο από ένα νεολιθικό ψαρά ή έμπορο λιμνιαίου προϊστορικού οικισμού στο Δισπηλιό Καστοριάς,γραμμένο δύο χιλιάδες χρόνια πριν από τα γραπτά ευρήματα των Σουμερίων και τέσσερις χιλιάδες χρόνια πριν από τις κρητομυκηναϊκές πήλινες πινακίδες της γραμμικής γραφής.

Τη συγκλονιστική ανακοίνωση έκανε χθες στη διάρκεια του αρχαιολογικού συνεδρίου για το φετινό ανασκαφικό έργο στη Βόρεια Ελλάδα ο καθηγητής της Προϊστορικής Αρχαιολογίας στο ΑΠΘ κ. Γιώργος Χουρμουζιάδης, που αποκάλυψε το ντοκουμέντο στη διάρκεια ανασκαφικής έρευνας το περασμένο καλοκαίρι.

Η ξύλινη πινακίδα με την επιγραφή χρονολογήθηκε επακριβώς με τη μέθοδο του άνθρακα-14 στον «Δημόκριτο» στο 5260 (!) π.Χ., δηλαδή στο τέλος της μέσης νεολιθικής περιόδου.

Ο κ. Χουρμουζιάδης με επιστημονικά επιχειρήματα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα χαράγματα της επιγραφής, που είναι οργανωμένα σε στίχους, δεν πρέπει να είναι διακοσμητικά, αλλά «γράμματα» που μπορούν να ενταχθούν στο σύστημα της παλαιοευρωπαϊκής.

ΠΗΓΗ: epistimonikos.wordpress.com


Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013
http://eleftherologion.blogspot.gr/2013 ... .html#more
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Γιατί οι Έλληνες δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο

Ο βασικός λόγος που τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παραπαιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.

Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως. Όσο πιό πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιό αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιό καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερο ακονίζουμε την σκέψη μας. Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα.

Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παραπαιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα ελληνόπουλα.

Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο. Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.

Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό.

Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα; Διότι απλούστατα το υπουργείο παραπαιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια.

Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, πχ «This is a cat». Του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης.

Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.

Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!!! Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παραπαιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα;

Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει. Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς.

Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παραπαιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α.

Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.

Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ωρισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παραπαιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα.

Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παραπαιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται.

Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τί σημαίνει απαρέμφατο, και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα.

Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκωνται ανουσίους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παραπαιδείας. Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη. Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας.

Μία ημέρα οι Ωργισμένοι Θεοί θα διαπεράσουν το πνευματικό σκότος που μας περιβάλλει και θα κατανοήσουμε την θεϊκή Τους γλώσσα.

Οι Αθάνατοι Θεοί είναι στο πλευρό μας στον δύσκολο αγώνα που διεξάγουμε για την επιβίωση του Ελληνισμού.

Ευρυδίκη Βουτσινά

http://thesecretrealtruth.blogspot.com/ ... _8675.html
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η ελληνική γλώσσα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Εικόνα Διδασκαλία ἀρχαίας ἐλληνικῆς
Εἶναι λίγο μεγάλο τὸ κείμενο ἀλλὰ ἀξίζει νὰ τὸ διαβάσει κανείς. Ἀρχαία δὲν διδάχθηκα στὸ σχολεῖο μιὰ καὶ πήγα σὲ
Τεχνικὸ Λύκειο. Φαίνεται ὅμως ὄτι δὲν ἔχασα τίποτα. Ἀπλῶς γλίτωσα τὸ καψόνι καἲ τὴν σπ*σ*ρχιδιά.

Δὲν ξέρω πῶς διδάσκεται ἠ ἀρχαία ἐλληνικὴ ἀλλὰ ... τὸ φαντάζομαι. Ἡ παιδεία μας (ὁ Θεὸς νὰ τὴν κάνει παιδεία) βασίζεται στὴν ἀπομνημόνευση. Ὅποιος δύναται νὰ ἀπομνημονεύει τὸ κείμενο τοῦ βιβλίου καὶ νὰ τὸ ἀπαγγέλει στὸ ἐπόμενο μάθημα μὲ κλειστὸ βιβλίο εἶναι ὁ καλὸς μαθητής.

Δὲν ξέρω ἀν τὰ ὅσα περιγράφονται παραπάνω συμβαίνουν λόγω ἠλιθιότητας ἢ λόγω σκοπιμότητας (θεωρία συνωμοσίας). Τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι τὸ ἴδιο, οἰ μαθητὲς δὲν μαθαίνουν.

Τὰ ἀρχαία ἑλληνικὰ χαρακτηρίζονται ὡς ἄχρηστα κι ἀνούσια. Δὲν φταίει ὅμως τὸ περιεχόμενο τοῦ μαθήματος. Φταίει ἡ μέθοδος διδασκαλίας.

Τὰ ἴδια εἶχε πεῖ κι ὁ Κωνσταντῖνος Πλεύρης.

Εικόνα Νέα ἑλληνικά, ἀρχαία ἑλληνικὰ
Παρὰ τὰ ὅσα λένε οἱ ἄσχετοι, οἱ ἀμόρφωτοι, οἱ μισέλληνες, οἱ ἀναρχο-πασοκο-συριζαῖοι πουλημένοι, ἠ Δραγῶνα, ἡ Διαμαντοπούλου, τὰ minions καραμανλήδων, μητσοτάκηδων, παπανδρέου κ.ο.κ. ἡ γλῶσσα εἶναι ΜΙΑ. Μορφὲς ὑπάρχουν πολλὲς ἀλλὰ ἡ γλῶσσα εἶναι μία.
Ἀν ἡ ἀρχαία εἶναι νεκρὴ γλῶσσα θὰ πρέπει νὰ ξαναγραφτοῦν τὰ βιβλία τῆς γυναικολογίας κι ὅπου γραφόταν "ὠοθήκη" νὰ γράφεται πλέον "αὐγοθήκη". Οἱ ἰατροὶ οἱ ὁποῖοι ἔχουν εἰδικευθεῖ στὴν μύτη, τὰ αὐτιὰ καὶ τὸν λάρυγγα θὰ πρέπει νὰ ἀλλάξουν τίτλο. Τέρμα πλέον στοὺς ὠτορινολαρυγγολόγους, πρέπει νὰ πάμε μπροστά. Θὰ λέμε αὐτομυτολαρυγγολόγος. Ὁ ὀφθαλμίατρος θὰ ὀνομάζεται ματίατρος.

Ἀλλαγὲς στὶς ὀνομασίες ἐπαγγελμάτων θὰ πρέπει νὰ γίνουν κι ἀλλοῦ. Οἱ κινηματογραφικὲς ἐταιρεῖες δὲν θὰ ἀπασχολοῦν ἐνδυματολόγους ἀλλὰ ῥουχολόγους.

Τὸ ἀλεξίσφαιρο πῶς θὰ τὸ λέμε;Σφαιροδιώκτη; Σφαιροαπωθητή; Τὸ ἀλεξικέραυνο θὰ τὸ λέμε κεραυνοδιώκτη;


Εικόνα Κατανόησις ἀρχαίων ἑλληνικῶν
Σύμφωνα μὲ τὸν Κωνσταντῖνο Πλεύρη ἀν δὲν μπορεῖς νὰ καταλάβεις κάποια λέξη τῆς ἀρχαίας ἑλληνικῆς, ψάξε γιὰ τὴν ἀπάντηση μέσω τῆς συνθέσεως.

Πόσοι ξέρουν ὄτι τὸ βαθὺ νερὸ ὀνομάζεται βρύχιον; Ὅλοι ὅμως γνωρίζουν τὶ εἶναι καὶ τὶ κάνει τὸ ὑποβρύχιο.

Πόσοι ξέρουν ὄτι ἠ τιμωρία ὀνομάζεται τίσις; Οἱ λέξεις ἔκτισις, ἀπότισις δὲν μᾶς εἶναι ἄγνωστες.


Αρχαία ελληνικά
Μέθοδος κατανοήσεως


Εικόνα
ISBN: 978-960-8358-30-0
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ότι περισσεύει...”