Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Αν δεν έχει κατηγορία γι'αυτό βάλτε το εδώ...
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Προβάλλουν στα σχολεία την ομοφυλοφιλία μέσω της προπαγάνδας της «έμφυλης ταυτότητας», αντιδρούν οι γονείς!...

Εικόνα

Το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στα γυμνάσια εγκύκλιο για μαθησιακές δραστηριότητες στις οποίες περιλαμβάνονται «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση» καθώς και συζήτηση για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα έμφυλα στερεότυπα και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία αλλά και την έμφυλη βία.

Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, με εγκύκλιο που απέστειλε προς όλους τους καθηγητές των Γυμνασίων, ζητά να διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες για τα εξής θέματα:
1. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
2. Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
3. Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα
3. Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών
4. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
5. Φύλο
6. Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
7. Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
8. Έμφυλη βία,
9. Ενδοοικογενειακή βία
10. Βία κατά των γυναικών
11. Ομοφοβία και
12. Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο

Σύμφωνα με την εγκύκλιο «οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης οργανώνουν δραστηριότητες που απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων».

Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, συζητήσεις στην ομάδα, σύντομα σχέδια εργασίας (project) κ.ά.

Επιπλέον, μπορούν να προσκληθούν εκπρόσωποι φορέων από σχετικό Κατάλογο που έχει συγκροτήσει το ΙΕΠ για τον σκοπό αυτό προκειμένου να ενημερώσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου ή να υλοποιήσουν σχετικές βιωματικές δραστηριότητες κ.λ.π. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι ακόλουθες δυνατότητες:
α. Για την εφαρμογή των παραπάνω ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί να μεταβάλει στον βαθμό που χρειάζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας, διατηρώντας όμως για κάθε εκπαιδευτικό τον συνολικό αριθμό διδακτικών ωρών που έχει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Κάποιες δράσεις μπορεί να είναι κοινές για περισσότερα από ένα τμήματα ή και τάξεις του σχολείου, κάποιες άλλες να αναπτύσσονται παράλληλα σε τμήματα ή τάξεις ή και να αφορούν αποκλειστικά ένα τμήμα του σχολείου. Η επιλογή των δραστηριοτήτων δεν είναι υποχρεωτικό να συνδεθεί με συγκεκριμένες ενότητες από τα μαθήματα που διδάσκονται σε κάθε τάξη.

β. Εναλλακτικά, η διδασκαλία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος μπορεί να διατηρηθεί με την προϋπόθεση να δημιουργηθούν οι κατάλληλες διασυνδέσεις και προεκτάσεις με το περιεχόμενο της Θεματικής Εβδομάδας, αξιοποιώντας οδηγίες και υλικό από τον Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού, (όπως σχέδια μαθήματος, δραστηριότητες, σύντομα σχέδια εργασίας και βιωματικές δράσεις) που είτε θα αντικαταστήσουν τη διδασκαλία μιας ενότητας του μαθήματος είτε θα αποτελούν προέκταση αυτής.

Σε κάθε περίπτωση, ο Σύλλογος Διδασκόντων συζητά και αποφασίζει με ποιον τρόπο θα υλοποιηθεί η θεματική εβδομάδα λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους διαθέσιμους πόρους της σχολικής μονάδας. Παράλληλα, δύνανται να διοργανωθούν εντός του σχολείου και απογευματινές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των γονέων με τη συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Στις δράσεις αυτές συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί σε εθελοντική βάση.

Επισημαίνεται ότι αφενός οι μαθητές/τριες υποχρεούνται να παρακολουθούν κανονικά τις δράσεις της εβδομάδας, αφετέρου ότι κατά την υλοποίηση δράσεων για τους μαθητές/-τριες από εκπροσώπους συνεργαζόμενων φορέων η παρουσία του/της διδάσκοντα/διδάσκουσας κάθε τμήματος είναι υποχρεωτική.

Άμεση και σφοδρή ήταν η αντίδραση του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ο οποίος έστειλε τη δική του εγκύκλιο για να αναγνωσθεί στους Ιερούς Ναούς τής Μητροπολιτικής του Περιφερείας την ερχόμενη Κυριακή. Με αυτήν, καλεί τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών Γυμνασίου να υποβάλουν δηλώσεις απαλλαγής των παιδιών τους από την θεματική εβδομάδα για την «αποδόμηση τών εμφύλων στερεοτύπων».

Πολλοί γονείς έχουν αντιδράσει και στο διαδίκτυο υπάρχει ένας έγγραφο όπου ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει στην διαμαρτυρία. Το έγγραφο μπορείτε να το βρείτε εδώ....

25/01/2017
Πηγή: http://www.elkosmos.gr/provalloun-sta-s ... aftotitas/


οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Καθηγητές διαφωνούν με την θεματική εβδομάδα στα γυμνάσια

Εικόνα

Για τη θεματική εβδομάδα, που θέσπισε το υπουργείο παιδείας στα γυμνάσια, οι εκλεγμένοι της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στο διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ, αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους: «Το Υπουργείο Παιδείας έστειλε πρόσφατα, σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας, εγκύκλιο σχετικά με το σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων στα πλαίσια του θεσμού της “Θεματικής Εβδομάδας” με τίτλο “Σώμα και ταυτότητα” στις ενότητες α) διατροφή και ποιότητα ζωής β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων γ) έμφυλες ταυτότητες.

Με βάση την εγκύκλιο επισημαίνουμε τα εξής ζητήματα:
Οι προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης δεν είναι αθώες. Έχουμε πια αρκετή πείρα για το πώς επιδιώκεται να αξιοποιηθούν τέτοιες δραστηριότητες. Το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίζεται ότι με αυτό τον τρόπο ενισχύεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Αναρωτιόμαστε αλήθεια πως ενισχύεται η εκπαιδευτική διαδικασία όταν: οι συγκεκριμένες δραστηριότητες προωθούνται στα μέσα της σχολικής χρονιάς, με γνωστή την κατάσταση των σχολείων (κενά, ελλείψεις σε υποδομές, χρηματοδότηση κ.τ.λ.), ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων αναγκάζεται να συμπληρώνει ωράριο σε 2-3 ή 4 σχολεία και ο φόρτος από τις Β΄ και Γ΄ αναθέσεις είναι πολύ μεγάλος; Την ίδια στιγμή που περικόπτονται ώρες από το κύριο κορμό των μαθήματων στο Γυμνάσιο (π.χ. Φιλολογικά, Βιολογία, Οικιακή Οικονομία), την ίδια στιγμή που κόπηκαν οι 2 ώρες του Project για κάθε τάξη του Γυμνασίου, έρχονται σήμερα να στριμώξουν μέσα σε μια εβδομάδα, μια σειρά θέματα που θα μπορούσαν να προσεγγίζονται μέσα στην τάξη, μέσα στο μάθημα, καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Και όλα αυτά τη στιγμή που είναι γνωστό ότι κάθε σχολείο στα πλαίσια του προγραμματισμού που κάνει κάθε Σεπτέμβρη μπορεί, με συλλογικό τρόπο, να αποφασίσει ποια θέματα και με ποιο τρόπο θα ανοίξει, τι εκδηλώσεις θα κάνει, τις διδακτικές επισκέψεις θα πραγματοποιήσει κ.τ.λ. Τι σκοπούς έχει λοιπόν η κυβέρνηση και το Υπουργείο λοιπόν μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα;
Ο τίτλος της θεματικής εβδομάδας και η θεματολογία που θέτει το Υπουργείο σχετίζονται με ζητήματα διαμόρφωσης συνείδησης και στάσης ζωής των μαθητών. Η επιλογή των θεμάτων δεν είναι καθόλου τυχαία. Είναι μια συνειδητή προσπάθεια που κάνει η κυρίαρχη τάξη και το κράτος της να παρέμβει με συστηματικό τρόπο στο μυαλό και τη ψυχή της νέας γενιάς. Μέσα από τα θέματα που έχουν επιλεγεί προσπαθούν να πείσουν μαθητές γονείς και εκπαιδευτικούς ότι το άτομο είναι δήθεν ελεύθερο να υιοθετεί στάσεις και συμπεριφορές, ότι έχει ο καθένας τη δικιά του ατομική ευθύνη στα ζητήματα ταυτότητας, ναρκωτικών, διατροφής, διαπαιδαγώγησης, συσκοτίζοντας όλους τους κοινωνικούς παράγοντες και αιτίες οι οποίες μέσα σε μια ταξική κοινωνία διαμορφώνουν συνείδηση και στάση ζωής.
Τα ζητήματα που επιλέγονται φυσικά δεν είναι ασύνδετα με τα σοβαρά προβλήματα που εντοπίζονται μέσα και έξω από τα σχολεία. Τα τεράστια διατροφικά προβλήματα, την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων που εμφανίζονται μέσα στο σχολείο και σχετίζονται με το λεγόμενο «bullying», την ολοένα αυξανόμενη χρήση ναρκωτικών από τους νέους μαθητές. Όλα αυτά είναι υπαρκτά προβλήματα. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρεμβαίνουν με επιστημονικό αλλά και συστηματικό τρόπο και να συμβάλουν στην ανάδειξη των αιτίων που τα προκαλούν αλλά και στην αντιμετώπιση τους.
Στην προκειμένη περίπτωση όμως δεν έχουμε απλά υποκρισία αλλά και προσπάθεια εξωραϊσμού της πραγματικότητας, όταν το Υπουργείο και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (μέσα από το υποστηρικτικό υλικό) μιλάνε: για την προαγωγή της υγείας των μαθητών, την σωστή διατροφή, την ώρα που ακόμα και σήμερα παραμένουν φαινόμενα υποσιτισμού και τα αντιλαϊκά μέτρα διαδέχονται το ένα μετά το άλλο, την ώρα που η Γυμναστική και η Βιολογία έχουν εξοβελιστεί από το σχολικό πρόγραμμα, την ώρα που ο αθλητισμός κοστίζει και έχει μετατραπεί σε πανάκριβη ατομική υπόθεση της κάθε οικογένειας. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, η κυβέρνηση αντί να υλοποιεί π.χ. το αίτημα του κλάδου για ένα γεύμα για όλα τα παιδιά με ευθύνη της πολιτείας, προωθεί πότε στο ένα σχολείο, πότε στο άλλο, τα φιλανθρωπικά ιδρύματα, τις ΜΚΟ του Λάτση και του Νιάρχου, όσων δηλαδή στηρίζουν (και κερδίζουν από) τα μέτρα σε βάρος του λαού και την αντιλαϊκή πολιτική. Είναι απορίας άξιο ποιες κατευθύνσεις θα δώσει το Υπουργείο στο θέμα «πρόληψη του εθισμού», όταν με χίλιους τρόπους, η κυβέρνηση τοποθετείται υπέρ της νομιμοποίησης των «μαλακών ναρκωτικών», ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ανοιχτά συμμετέχει σε «φιέστες για την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών» καλλιεργώντας μία στάση φυγής και ναρκωκουλτούρας της νέας γενιάς που βιώνει καθημερινά τα αδιέξοδα και τη βαρβαρότητα του σάπιου, εκμεταλλευτικού συστήματος. Τι κατεύθυνση θα δώσει αλήθεια για το ζήτημα της ισοτιμίας των δύο φύλων όταν με την πολιτική και της σημερινής κυβέρνησης τσακίζεται η μητρότητα, αυξάνεται η ταξική εκμετάλλευσης των γυναικών, βαθαίνει η ανισοτιμία των δύο φύλων;
Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να πάρει θέση απέναντι σ΄αυτή την αντιδραστική και αντιεπιστημονική ιδεολογία που προβάλλεται και μέσα από διάφορες ΜΚΟ, ποικιλώνυμων οικονομικών και άλλων συμφερόντων που θα αποκτήσουν βήμα και πεδίο δράσης στα πλαίσια της θεματικής βδομάδας.
Οι εκπαιδευτικοί, ως παιδαγωγοί, οφείλουν να παρεμβαίνουν και να αναδεικνύουν τα ζητήματα που απασχολούν και προβληματίζουν τους νέους, μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία με δραστηριότητες και εκδηλώσεις. Είναι στοιχείο παραίτησης, και βαθιά επικίνδυνη, η αντίληψη που λέει ότι ο εκπαιδευτικός δεν είναι ειδικός, δεν μπορεί να πάρει θέση απέναντι σ’ αυτά ζητήματα. Η αντίληψη ότι ο ρόλος του πρέπει να περιορίζεται μόνο στο μάθημα του (π.χ. ο Μαθηματικός να κάνει μόνο μαθηματικά, κ.λ.π.) και όχι στο να συμβάλει στη διαμόρφωση αγωνιστικών νεανικών συνειδήσεων. Τεράστιες ευθύνες έχουν οι συνδικαλιστικές δυνάμεις που υιοθετούν αυτές τις αντιλήψεις, που θεωρούν ότι το σχολείο είναι «ουδέτερη ζώνη» και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μένουν αμέτοχοι σ΄ αυτή αυτή τη διαδικασία και επί της ουσίας να στοιχίζονται μαζί με το αστικό κράτος και τις επιδιώξεις του.
Εναντιωνόμαστε στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης και του Υπουργείου. Η αντιπαράθεση με τις στοχεύσεις του Υπουργείο αφορά πρώτα και κύρια το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων και όχι απλά το αν θα γίνουν η όχι κάποιες δραστηριότητες με τη μια ή άλλη μορφή.
Με βάση τα παραπάνω:
Είναι στο χέρι μας να συμβάλουμε, στο μέτρο του δυνατού, στην αγωνιστική διαπαιδαγώγηση της νεολαίας, να συζητήσουμε σε σωστή και επιστημονική βάση τα θέματα με τους μαθητές μας αλλά και με τους εργαζόμενους γονείς τους. Αξιοποιώντας φορείς του αγωνιστικού γυναικείου κινήματος, του κινήματος ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά, επιστήμονες, ερασιτεχνικούς αθλητικούς συλλόγους κ.α. Δεν δεσμευόμαστε από το «επίσημο» κατάλογο του ΙΕΠ.
Καλούμε τους συναδέλφους να μην επιτρέψουμε να καλλιεργηθούν στους μαθητές μας αντιδραστικές και επικίνδυνες αντιλήψεις που αναπαράγουν τη ναρκοκουλτούρα, την απάθεια, τον ανορθολογισμό, τον ατομισμό και την ανταγωνιστικότητα.
Καλούμε τους συναδέλφους, τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αφήσουν να γίνουν τα σχολεία, τα παιδιά μας βορρά των διαφόρων ΜΚΟ και διαφόρων αντιδραστικών και σκοταδιστικών φορέων στα πλαίσια της θεματικής βδομάδας.
Απαιτούμε να οριστεί από το Υπουργείο η προαιρετική εφαρμογή της εγκυκλίου για τη Θεματική Εβδομάδα. Στους μαθητές μας μιλάμε ως εκπαιδευτικοί – παιδαγωγοί με την ευθύνη και το ρόλο που έχουμε και όχι από πειθαναγκασμό.
Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να καλύψουν συνδικαλιστικά τους συνάδελφους και τους συλλόγους διδασκόντων, που δεν θα υλοποιήσουν ή θα αποφασίσουν να χειριστούν διαφορετικά από τις κατευθύνσεις της εγκυκλίου την οργάνωση των δραστηριοτήτων.
Η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών εργάζεται καθημερινά μέσα και έξω από τις σχολικές αίθουσες με μεράκι και δημιουργική ανησυχία για τη μετάδοση της επιστημονικής αλήθειας, για την καλλιέργεια των ανθρωπιστικών αξιών, για την υπεράσπιση των ατομικών και συλλογικών δικαιωμάτων, για την διεκδίκηση μαζί με τους μαθητές ενός καλύτερου κόσμου. Αυτός είναι, κατά τη γνώμη μας, ο πιο σημαντικός ρόλος του εκπαιδευτικού».

25/01/2017
Πηγή: http://www.eleftheria.gr/%CE%B5%CE%BA%C ... CE%B1.html
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από MacPap »

Τέλεια!!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Εἶδες ἡ Ἀριστερά;

Στὸ τέλος θὰ θεσμοθετήσουν ὡς ὑποχρεωτικὴ τὴν πουστιά.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από MacPap »

Αυτό είχα την εντύπωση πως έχει γίνει ήδη.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

  • Ἔχουμε σχολεία δυσλειτουργικὰ τὰ ὁποία ούδὲν σεβασμὸ προκαλοῦν στοὺς μαθητὲς (κι ὄχι ἀδίκως).
  • Ἔχουμε καθηγητὲς καὶ δασκάλους ὄπους, κατὰ κανόνα*, εἶναι πλήρως δημοσιοϋπαλληλοποιμένοι.
  • Ἔχουμε τὸ ἠλίθιο σύστημα τῶν Γενικῶν Ἐξετάσεων ὅπου πάρα πολλοὶ ὑποψήφιοι δηλωνουν κάμποσες σχολὲς κι ὅποια κάτσει ἔκατσε. Σὺν τὸ de facto ὑποχρεωτικὸ ξεπαράδιασμα τῶν οἰκογενειῶν.
  • Γιὰ νὰ μάθει ὁ νέος ἀγγλικὰ (κάτι τὸ ὁποῖο θεωρεῖται ἐκ τῶν ὠν οὐκ ἄνευ ἐστὶ) πρέπει ἡ οἰκογένεια νὰ πληρώνει ἐπὶ σειρὰ ἐτῶν.
  • Ἔχουμε πανεπιστήμια τὰ ὁποία εἶναι τσιφλίκι τῶν ἀλητήριων (σὺν οἰκογενειοκρατία, μίζες, εὐνοιοκρατία).
Τὰ παραπάνω ὄμως δὲν ἀπασχολοῦν τὴν κυβέρνησιν. Πρωταρχικὴ ἔννοια τους εἶναι ἡ διδασκαλία τῆς παρά φύσειν συμπεριφορᾶς καὶ ἡ καταπολέμησις τῆς τρανσφοβίας. Μήπως ὀραματίζονται τὰ νέα Σόδομα;

* Δὲν θεωρῶ ὅλους τοὺς ἐκπαιδευτικούς, μηδενὸς ἐξαιρουμένου, ἄχρηστους κι ἀκατάλληλους. Δυστυχῶς, ὅμως, αὐτὴ εἶναι ἠ γενικὴ εἰκόνα. Αὐτὸ ἐκφράζεται μὲ τὴν φράσιν «κατὰ κανόνα» μιὰ καὶ ἕνας κανόνας δύναται νὰ ἔχει ἐξαιρέσεις.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Γέρασε καὶ μυαλὸ δὲν ἔβαλε.




Θεωρεῖ ὑποχρεωτικὴ τὴν διαδασκαλία τῆς παρά φύσειν συμπεριφορᾶς. Ἀποδεκτὴ ἠ διαφορετικότητα, ἀρκεῖ νὰ μὴν σχετίζεται μὲ Ἑλλάδα ἢ Ὀρθοδοξία.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ὅπου ἀνωμαλία καὶ πουστιὰ ἡ Ἀριστερὰ μπροστά.
Θεματικὴ ἑβδομάδα μὲ θέματα διατροφῆς, ἐθισμοῦ καὶ βάζουμε καὶ λίγη διαστροφή. Ἀνακατεύονται ἐντέχνως κάποια σοβαρὰ ζητήματα μὲ κάποια δόσιν διαστροφῆς.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από MacPap »

Νευριάζω και μόνο που τους βλέπω πλέον αυτούς του καραγκιόζηδες.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Παρά φύσειν εβδομάδα στα σχολεία (είδες η Αριστερά)

Δημοσίευση από thanos »

το τιμημα της δημοκρατίας μας δυστυχώς.
εμεις τους ψηφίσαμε τους καραγκιοζηδες και κανουν πλεον οτι γουστάρουν
ειναι στην εξουσια και εχουν εν λευκω εξουσιοδότητηση να πράττουν κατα το δοκουν.
δεν νομίζω οτι πριν τις εκλογές οι πολίτες που ψηφισαν ειχαν κατα νου ολα αυτά.

αυτοι μπορει και να τα υποσχονταν,
οι πολιτες ομως στο μυαλο τους ειχαν τα θα σκισουμε τα μνημόνια, κανενα σπιτι στα χερια τραπεζιτη και αλλα αισχρά ψευδη.

τωρα υπομονη ως τις επομενες εκλογες, εκτος και αν ...γινουμε ρουμανια και εμεις που χλωμό το βλέπω!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ότι περισσεύει...”