Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
Δάνειο από τράπεζα την σήμερον ημέρα; Να γελάσω τώρα ή όταν θα έρθει το 2014;
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4895
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
Ὄχι ὠρὲ κλεφτόπουλο, νὰ μὴν γελάσεις.
Καταρχὰς οἱ τράπεζες ἔχουν πάρει τζάμπα χρήμα τόσο ἀπὸ τὸν Horse-beret (Ἀλογοσκούφης) ὄσο καὶ ἀπὸ τὸν γνωστὸ ὠς Τζέφρυ. Πρόκειται περὶ χρήματος τὸ ὁποῖο θὰ διοχετευόταν στὴν ἀγορά.
Στὴν συνέχεια ξαναδὲς προσεκτικὰ τὴν εἴδηση.
Καταρχὰς οἱ τράπεζες ἔχουν πάρει τζάμπα χρήμα τόσο ἀπὸ τὸν Horse-beret (Ἀλογοσκούφης) ὄσο καὶ ἀπὸ τὸν γνωστὸ ὠς Τζέφρυ. Πρόκειται περὶ χρήματος τὸ ὁποῖο θὰ διοχετευόταν στὴν ἀγορά.
Στὴν συνέχεια ξαναδὲς προσεκτικὰ τὴν εἴδηση.
Τὸ προϊὸν προορίζεται γιὰ ἐξαγωγή. Δὲν θὰ κατασκευαστοῦν γιὰ τὴν Ἑλλάδα. Ἀν ἤταν ὅντως ἔτσι τότε νὰ τὸ συζητούσαμε ἀν θὰ πετύχει, τὶ ῥίσκο ἔχει ἡ ἐπένδυση κ.ο.κ..Η οικογένεια Κοντογούρη της NAMCO, κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών Pony, έχει δεχτεί άκρως δελεαστική πρόταση από μεγάλο όμιλο της Αιγύπτου για να παράγει εκείνος τα ελληνικά αυτοκίνητα, τα οποία στις αναδυόμενες αγορές της Βορείου Αφρικής και στην Αγκόλα παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική λόγω της προσιτής τιμής και των ιδιαίτερα ανθεκτικών χαρακτηριστικών τους.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 390
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 20:35
- Επικοινωνία:
Re: Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
Δεν ξέρω ρε παιδία αν τους αφήσουν οι ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ που κυβερνουν τους πολιτικούς μας,εκτός και αν εχουν πολύ ισχυρούς δεσμους.Αν και έχω την εντύπωση πως η τράπεζα που αναφέρεται παραπάνω είναι γαλλική,οπότε τα συμφέροντα δεν είναι και τόσο ¨ελληνικά¨.
Eίμαι ο εφιάλτης μέσα στις νύχτες μου!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
Haridimos, για να δώσει η τράπεζα δάνειο πρέπει να πάρει έγκριση από την Τράπεζα της Ελλάδος, δηλαδή να έχει πολύ μεγάλο δόντι. Δεν είναι μόνο να έχει η τράπεζα την διάθεση να δώσει δάνειο.
Έχω εν δυνάμει πελάτη, ο οποίος έχει περάσει από το τοπικό, το περιφερειακό και το κεντρικό της τράπεζας με θετική αξιολόγηση και έχει πέσει αρνητικό από την ΤτΕ.
Έχω εν δυνάμει πελάτη, ο οποίος έχει περάσει από το τοπικό, το περιφερειακό και το κεντρικό της τράπεζας με θετική αξιολόγηση και έχει πέσει αρνητικό από την ΤτΕ.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4895
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Η Ελλάδα Κατασκευάζει Αυτοκίνητα! Παρόλα τα Μνημόνια!
Η Ελλάδα Κατασκευάζει Αυτοκίνητα! Παρόλα τα Μνημόνια!
Βιοτεχνία κατασκευής αυτοκινήτων στην Κατερίνη! Παρά το μνημόνιο και τις δυσκολίες που δημιουργεί σε όλους η οικονομική κρίση, υπάρχει στη χώρα μας μια βιοτεχνία κατασκευής αυτοκινήτων που εξάγει τα προϊόντα της στο εξωτερικό!
Η Replicar Hellas αποτελεί την εξαίρεση του γνωστού από δεκαετίες κανόνα που ορίζει ότι «μέσα στην ελληνική επικράτεια δεν μπορεί να υπάρξει τίποτα δημιουργικό από κατασκευαστικής πλευράς».
Να, λοιπόν, που η λειτουργία και μόνο αυτής της επιχείρησης αποδεικνύει ότι τελικά υπάρχουν δυνατότητες να κάνει κάποιος κάτι διαφορετικό, αρκεί να ξέρει καλά τη δουλειά του και να έχει στο μυαλό του κάποιο όραμα.
Όλα τα παραπάνω στάθηκαν αρκετά για να μας οδηγήσουν μέχρι την πόλη της Κατερίνης, όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της Replicar Hellas, για μια λεπτομερή «εξερεύνηση» και μια εκ βαθέων συζήτηση με τον ιδιοκτήτη της, τον κ. Ηλία Γαγανέλη. Πρέπει να πούμε πως ό,τι αντικρίσαμε εκεί μας εντυπωσίασε: οργάνωση άψογη για το είδος της επιχείρησης και αυτοκίνητα τέλειας συναρμογής, που σε «έπειθαν» με την ομορφιά και την ιδιαίτερη προσωπικότητά τους. Όλα στο χώρο των 920 τ.μ. της επιχείρησης, που απασχολεί τέσσερα άτομα μόνιμο προσωπικό, ήταν εργονομικά κατανεμημένα και λειτουργικά.
www.replicarhellas.com
epidaurosgr.blogspot
03/06/2011
Βιοτεχνία κατασκευής αυτοκινήτων στην Κατερίνη! Παρά το μνημόνιο και τις δυσκολίες που δημιουργεί σε όλους η οικονομική κρίση, υπάρχει στη χώρα μας μια βιοτεχνία κατασκευής αυτοκινήτων που εξάγει τα προϊόντα της στο εξωτερικό!
Η Replicar Hellas αποτελεί την εξαίρεση του γνωστού από δεκαετίες κανόνα που ορίζει ότι «μέσα στην ελληνική επικράτεια δεν μπορεί να υπάρξει τίποτα δημιουργικό από κατασκευαστικής πλευράς».
Να, λοιπόν, που η λειτουργία και μόνο αυτής της επιχείρησης αποδεικνύει ότι τελικά υπάρχουν δυνατότητες να κάνει κάποιος κάτι διαφορετικό, αρκεί να ξέρει καλά τη δουλειά του και να έχει στο μυαλό του κάποιο όραμα.
Όλα τα παραπάνω στάθηκαν αρκετά για να μας οδηγήσουν μέχρι την πόλη της Κατερίνης, όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της Replicar Hellas, για μια λεπτομερή «εξερεύνηση» και μια εκ βαθέων συζήτηση με τον ιδιοκτήτη της, τον κ. Ηλία Γαγανέλη. Πρέπει να πούμε πως ό,τι αντικρίσαμε εκεί μας εντυπωσίασε: οργάνωση άψογη για το είδος της επιχείρησης και αυτοκίνητα τέλειας συναρμογής, που σε «έπειθαν» με την ομορφιά και την ιδιαίτερη προσωπικότητά τους. Όλα στο χώρο των 920 τ.μ. της επιχείρησης, που απασχολεί τέσσερα άτομα μόνιμο προσωπικό, ήταν εργονομικά κατανεμημένα και λειτουργικά.
www.replicarhellas.com
epidaurosgr.blogspot
03/06/2011
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
«Ξαναγεννιέται» το θρυλικό… PONY;
Τις δυνατότητες επανενεργοποίησης της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού «θρυλικό» αυτοκίνητο PONY, στη Νέα Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπως προκύπτει από έγγραφο του αναπληρωτή υπουργού Σωκράτη Ξυνίδη, που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
Σχετική ερώτηση είχε υποβάλει ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κώστας Αϊβαλιώτης ζητώντας να ενημερωθεί από το υπουργείο αν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί μια ομάδα δράσης (χωρίς πρόσθετο κόστος για το κράτος) από υπαλλήλους που εργάζονται στα συναρμόδια υπουργεία (Μεταφορών και Ανάπτυξης) με στόχο την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας πάσης φύσεως οχημάτων (ελαφρά, βαρέα, επικαθήμενα κλπ).
Στην απάντηση του ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης αναφέρει ότι η πρόταση του κ. Αϊβαλιώτη θα μπορούσε να εξεταστεί αν και διατυπώνει την εκτίμηση ότι «το καθοριστικό για την παραγωγική λειτουργία εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν είναι η απουσία υπηρεσιών». Ταυτόχρονα, όμως, ο κ. Ξυνίδης ενημερώνει τον βουλευτή ότι «έχει συναντηθεί με τους νομίμους εκπροσώπους της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού αυτοκίνητο PONY, προκειμένου να ενημερωθεί και να συμβάλει στην επανενεργοποίηση της εταιρείας σε παραγωγική βάση».Πηγή:aggelioforos
Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
Τις δυνατότητες επανενεργοποίησης της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού «θρυλικό» αυτοκίνητο PONY, στη Νέα Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπως προκύπτει από έγγραφο του αναπληρωτή υπουργού Σωκράτη Ξυνίδη, που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
Σχετική ερώτηση είχε υποβάλει ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κώστας Αϊβαλιώτης ζητώντας να ενημερωθεί από το υπουργείο αν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί μια ομάδα δράσης (χωρίς πρόσθετο κόστος για το κράτος) από υπαλλήλους που εργάζονται στα συναρμόδια υπουργεία (Μεταφορών και Ανάπτυξης) με στόχο την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας πάσης φύσεως οχημάτων (ελαφρά, βαρέα, επικαθήμενα κλπ).
Στην απάντηση του ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης αναφέρει ότι η πρόταση του κ. Αϊβαλιώτη θα μπορούσε να εξεταστεί αν και διατυπώνει την εκτίμηση ότι «το καθοριστικό για την παραγωγική λειτουργία εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν είναι η απουσία υπηρεσιών». Ταυτόχρονα, όμως, ο κ. Ξυνίδης ενημερώνει τον βουλευτή ότι «έχει συναντηθεί με τους νομίμους εκπροσώπους της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού αυτοκίνητο PONY, προκειμένου να ενημερωθεί και να συμβάλει στην επανενεργοποίηση της εταιρείας σε παραγωγική βάση».Πηγή:aggelioforos
Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6654
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου
Η ελληνική κρατική Yugo...