Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδες
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4920
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδες
Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδες
Μεταμόρφωση της Λεωφόρου Συγγρού σε "βουλεβάρτο" με χώρους πρασίνου, ποδηλατοδρόμους και διαδρόμους περιπάτου προτείνουν τρεις ομάδες αρχιτεκτόνων από το Πολυτεχνείο της Αθήνας, την Αρχιτεκτονική Σχολή του Παρισιού και του Στρασβούργου.
Μεταξύ των προτάσεών τους είναι μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας από 5 στις 3, κατάργηση της υπόγειας διάβασης αυτοκινήτων που χωρίζει τη Νέα Σμύρνη από την Καλλιθέα και γκρέμισμα του ανισόπεδου οδικού κόμβου του Φαληρικού Δέλτα που εμποδίζει την πρόσβαση από το κέντρο της πόλης στο θαλάσσιο μέτωπο.
Οι αρχιτέκτονες μελέτησαν τις λειτουργίες την ιστορία και τις προοπτικές της Λεωφόρου Συγγρού και προτείνουν το μετασχηματισμό της από λεωφόρο υψηλών ταχυτήτων σε βουλεβάρτο με χώρους πρασίνου, ποδηλατοδρόμους και διαδρόμους περιπάτου. Για να συμβεί αυτό προτείνονται ρυθμίσεις μείωσης της χρήσης αυτοκινήτων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μείωση της ταχύτητας στα 50χλμ/ωρα από τα 120 χλμ/ωρα που ισχύει σήμερα.
Τη μελέτη που παρουσιάστηκε την Πέμπτη, στηρίζει ο Πρόεδρος του Ρυθμιστικού Οργανισμού Αθήνας, Γιάννης Πολύζος, ο οποίος δήλωσε πως είναι απόλυτα συμβατή με τους πολεοδομικούς σχεδιασμούς του οργανισμού.
Επίσης, όπως έγινε γνωστό, τέλος Ιουνίου θα δημοσιευτεί η προκήρυξη του διαγωνισμού για πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου από Αμαλίας ως πλατεία Αιγύπτου.
kala-nea.gr
10/06/2011
Μεταμόρφωση της Λεωφόρου Συγγρού σε "βουλεβάρτο" με χώρους πρασίνου, ποδηλατοδρόμους και διαδρόμους περιπάτου προτείνουν τρεις ομάδες αρχιτεκτόνων από το Πολυτεχνείο της Αθήνας, την Αρχιτεκτονική Σχολή του Παρισιού και του Στρασβούργου.
Μεταξύ των προτάσεών τους είναι μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας από 5 στις 3, κατάργηση της υπόγειας διάβασης αυτοκινήτων που χωρίζει τη Νέα Σμύρνη από την Καλλιθέα και γκρέμισμα του ανισόπεδου οδικού κόμβου του Φαληρικού Δέλτα που εμποδίζει την πρόσβαση από το κέντρο της πόλης στο θαλάσσιο μέτωπο.
Οι αρχιτέκτονες μελέτησαν τις λειτουργίες την ιστορία και τις προοπτικές της Λεωφόρου Συγγρού και προτείνουν το μετασχηματισμό της από λεωφόρο υψηλών ταχυτήτων σε βουλεβάρτο με χώρους πρασίνου, ποδηλατοδρόμους και διαδρόμους περιπάτου. Για να συμβεί αυτό προτείνονται ρυθμίσεις μείωσης της χρήσης αυτοκινήτων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μείωση της ταχύτητας στα 50χλμ/ωρα από τα 120 χλμ/ωρα που ισχύει σήμερα.
Τη μελέτη που παρουσιάστηκε την Πέμπτη, στηρίζει ο Πρόεδρος του Ρυθμιστικού Οργανισμού Αθήνας, Γιάννης Πολύζος, ο οποίος δήλωσε πως είναι απόλυτα συμβατή με τους πολεοδομικούς σχεδιασμούς του οργανισμού.
Επίσης, όπως έγινε γνωστό, τέλος Ιουνίου θα δημοσιευτεί η προκήρυξη του διαγωνισμού για πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου από Αμαλίας ως πλατεία Αιγύπτου.
kala-nea.gr
10/06/2011
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4920
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
Στὴν θεωρία ὅλα εἶναι ὄμορφα ἀλλὰ εἶναι ἐφαρμόσιμα; Μὴν γίνει σὰν τὸ Ῥέθυμνο ὅπου ὁ δήμαρχος ἔκανε τὴν "ἐξυπνάδα" νὰ φτιάξει ποδηλατοδρόμους καὶ τελικὰ τὰ ἔκανε μαντάρα.Μεταμόρφωση της Λεωφόρου Συγγρού σε "βουλεβάρτο" με χώρους πρασίνου, ποδηλατοδρόμους και διαδρόμους περιπάτου
Μπορεῖ στὴν Ὁλλανδία νὰ ὐπάρχουν ποδηλατόδρομοι κ.ο.κ., μπορεῖ νὰ δίνουν καλὸ παράδειγμα πρὸς μίμηση ἀλλὰ πόσο εὔκολο εἶναι νὰ τοὺς μιμηθοῦμε; Ἀν σχεδιάσουμε μιὰ πόλη ἐκ νέου (στὰ μοντέρνα, φρὸμ σκράτς) εἶναι εὔκολο. Δὲν ἔχουμε ἐρήμους ὤστε νὰ φτιάξουμε ἔνα νέο Λὰς Βέγκας. Ἡ Ἀθῆνα εἶναι αὐτὴ ποὺ εἶναι, ὄπως εἶναι. Μποροῦμε νὰ προσαρμόσουμε τὰ πάντα; Ἢμήπως πρέπει πρώτα νὰ γκρεμίσουμε κάμποσα οἰκοδομικὰ τερτάγωνα;
οἱ τρεὶς λωρίδες χωράνε τὴν ποσότητα ὀχημάτων τὰ ὁποία κινοῦνται καθημερινῶς ἢ θὰ ἔχουμε μποτιλιάρισμα καθημερινῶς;Μεταξύ των προτάσεών τους είναι μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας από 5 στις 3
Χωρίζει; Τὶ ἐννοεῖ χωρίζει; Ἡ Συγγροῦ χωρίζει ἀλλὰ ἡ ὐπόγεια διάβαση ΕΝΩΝΕΙ. Ἀν καταργηθεῖ τὶ θὰ γίνει; Θὰ πηγαίνει κάποιος ἀπὸ Καλλιθέα πρὸς Σμύρνη μέσω Πειραιῶς ἢ μέσω Κουκακίου;κατάργηση της υπόγειας διάβασης αυτοκινήτων που χωρίζει τη Νέα Σμύρνη από την Καλλιθέα
Σὲ ποιοὺς ἐμποδίζει; Θὰ φτιαχτεῖ ἰσόπεδος κόμβος; Ὁ ὑπάρχων ἀνισόπεδος διευκολύνει τὴ κίνηση μιὰ καὶ δὲν ἀπαιτοῦνται φανάρια.γκρέμισμα του ανισόπεδου οδικού κόμβου του Φαληρικού Δέλτα που εμποδίζει την πρόσβαση από το κέντρο της πόλης στο θαλάσσιο μέτωπο.
Μείωση χρήσης αὐτοκινήτων; Στὴν θεωρία ἀκούγεται καλό. Στὴν πράξη πῶς θὰ κινηθεῖ κάποιος ἀπὸ τὰ βόρεια προάστεια πρὸς τὰ νότια;Για να συμβεί αυτό προτείνονται ρυθμίσεις μείωσης της χρήσης αυτοκινήτων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μείωση της ταχύτητας στα 50χλμ/ωρα από τα 120 χλμ/ωρα που ισχύει σήμερα.
Ἀπὸ Ἀμαλίας σημαίνει ἀπὸ Σύνταγμα´ Ὑπάρχει πλατεία Αἰγύπτου στὴν Πανεπιστημίου;Επίσης, όπως έγινε γνωστό, τέλος Ιουνίου θα δημοσιευτεί η προκήρυξη του διαγωνισμού για πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου από Αμαλίας ως πλατεία Αιγύπτου.
Βουλεβάρτο ... προφανῶς προέρχεται ἀπὸ τὸ γαλλικὸ boulevard τὸ ὁποῖο σημαίνει λεωφόρος. Γιατὶ χρησιμοποιεῖται αὐτὸς ὁ ὄρος; Νὰ ὑποθέσω ὄτι ὅλες οἰ λεωφόροι στὴν Γαλλία (ἄνευ ἐξαιρέσεων) ἔχουν πράσινο;Μεταμόρφωση της Λεωφόρου Συγγρού σε "βουλεβάρτο" με χώρους πρασίνου, ποδηλατοδρόμους και διαδρόμους περιπάτου
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
Κάποτε είχα πει, οτι είναι ίσως ο μόνος σοβαρός δρόμος που έχει φτιαχτεί ποτε στην Ελλάδα. Εκτός απο Αττική που την φτιάξανε ξένοι..
Η Συγγρού τους πείραξε και αρχίσαν τα πειράματα? Δεν κοιτάνε το χάλι που επικρατεί πανελλαδικά?
Η Συγγρού τους πείραξε και αρχίσαν τα πειράματα? Δεν κοιτάνε το χάλι που επικρατεί πανελλαδικά?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
Ποιοι ξένοι;UltiMo_ έγραψε:... Εκτός απο Αττική που την φτιάξανε ξένοι..
Χρηματοδότηση και κόστος έργου
Στις αρχές της δεκαετίας του '90, το Ελληνικό Δημόσιο προκήρυξε διεθνή διαγωνισμό για την ανάθεση της υλοποίησης του έργου της Αττικής Οδού, με τη μέθοδο της παραχώρησης με συγχρηματοδότηση. Στο διαγωνισμό, μειοδότης αναδείχθηκε ο ελληνικός όμιλος με την επωνυμία "Αττική Οδός" που έδωσε τελικά και το όνομά του στο νέο αυτοκινητόδρομο.
Το έργο της Αττικής Οδού ολοκληρώθηκε εγκαίρως και χωρίς υπερβάσεις στο κόστος κατασκευής του, το οποίο ανήλθε στα 1,3 δις ευρώ περίπου, δηλαδή στο ποσό που αναφερόταν στην προσφορά της Αττικής Οδού για το κατ΄αποκοπή αντικείμενο.
Το κόστος αυτό χρηματοδοτήθηκε κατά 35% με το ποσό των 420 εκατ. ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο με συμμετοχή και πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. Η Ανάδοχος εταιρία παραχώρησης «Αττική Οδός Α.Ε.» κάλυψε με ίδια και δανειακά κεφάλαια το υπόλοιπο 65%, συνεισφέροντας το ποσό των 880 εκατ. ευρώ.
Τα δάνεια που έλαβε η Εταιρία Παραχώρησης καλύφθηκαν από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και από Εμπορικές Τράπεζες, ενώ οι μέτοχοι της Αττικής Οδού εξασφάλισαν εγγυήσεις για το σύνολο των δανείων από Όμιλο Διεθνών Τραπεζών, για όλη τη διάρκεια της κατασκευαστικής περιόδου.
Φορείς χρηματοδότησης
Ελληνικό Δημόσιο
Ευρωπαϊκή Ένωση
Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων
Ανάδοχος εταιρία Αττική Οδός Α.Ε.
Όμιλος Εμπορικών Τραπεζών
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Οδυσσέας Ελύτης
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4920
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
Ὄτι νὰ'ναι, ὄτι ἔρθει στοῦ καθενὸς τὸ μυαλό. Δὲν γίνεται ἔτσι δουλειά.
Εἴδαμε κάτι, μᾶς ἄρεσε καὶ τὸ ἐφαρμόζουμε ὅπου νὰ'ναι, ὄπως νὰ'ναι κι ὅποιον πάρει ὀ χάρος.
Εἴδαμε κάτι, μᾶς ἄρεσε καὶ τὸ ἐφαρμόζουμε ὅπου νὰ'ναι, ὄπως νὰ'ναι κι ὅποιον πάρει ὀ χάρος.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6671
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
Εγώ ξέρω πως κάθε μα κάθε φορά που έγινε τέτοια παρέμβαση μόνο χάος δημιούργησε. Είναι αδύνατον να θέλεις να μειώσεις τα αυτοκίνητα χωρίς να δίνεις εναλλακτικές λύσεις. Έτσι μόνο συμφόρηση δημιουργείς εκεί που δεν υπήρχε.
Βλέπε την αλλαγή της Ομηρίδου Σκυλίτση στον Πειραιά, βλέπε το τραμ απ όπου περνάει βλέπε τις ανοργάνωτες μονοδρομήσεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα γκρεμιστεί ένας κόμβος που στοίχισε λεφτά για να φτιαχτεί κάτι καινούργιο που θα κοστίσει και δεν θα εξυπηρετεί τίποτε. Τι θα πει να καταργηθούν οι υπόγειες διαβάσεις? Πως θα περνάς απέναντι βρε ηλίθιε Αρχιτέκτονα καλα-τράβα.
Πότε επιτέλους θα σταματήσουν να φτιάχνονται πράγματα με βάση το μυαλό κάποιων ανεγκέφαλων? Πότε επιτέλους θα μάθουμε πως δεν αλλάζεις κάτι που λειτουργεί??? ΠΌΤΕ???
Μάλλον ποτέ....
Βλέπε την αλλαγή της Ομηρίδου Σκυλίτση στον Πειραιά, βλέπε το τραμ απ όπου περνάει βλέπε τις ανοργάνωτες μονοδρομήσεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα γκρεμιστεί ένας κόμβος που στοίχισε λεφτά για να φτιαχτεί κάτι καινούργιο που θα κοστίσει και δεν θα εξυπηρετεί τίποτε. Τι θα πει να καταργηθούν οι υπόγειες διαβάσεις? Πως θα περνάς απέναντι βρε ηλίθιε Αρχιτέκτονα καλα-τράβα.
Πότε επιτέλους θα σταματήσουν να φτιάχνονται πράγματα με βάση το μυαλό κάποιων ανεγκέφαλων? Πότε επιτέλους θα μάθουμε πως δεν αλλάζεις κάτι που λειτουργεί??? ΠΌΤΕ???
Μάλλον ποτέ....
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4920
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
Ὠραία ἡ φωτογραφία μὲ τὰ δέντρα ἀλλὰ φοβάμαι ὄτι εἶναι too good to be true. Τοὺς πείραξε καὶ τὸ ὄριο ταχύτητας. 120χ.α.ω. εἶναι χαμηλὰ στὸ Δέλτα Φαλήρου, πιὸ πρὶν εἶναι 90 (μέχρι Πάντειο) ἐνῶ στὸ ὑπόλοιπο 50.
Ἢ ὁ ἀρθρογράφος γράφει $@#$@ ἢ οἱ εἰδήμονες ἐπιστήμονες δὲν ξέρουν τὶ τοὺς γίνεται.
Ἢ ὁ ἀρθρογράφος γράφει $@#$@ ἢ οἱ εἰδήμονες ἐπιστήμονες δὲν ξέρουν τὶ τοὺς γίνεται.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
2-3 παρατηρήσεις:
1. Η Συγγρού δεν έχει 5 λωρίδες ανά κατεύθυνση, αλλά 4, με την ακραία δεξιά να είναι ουσιαστικά κλεισμένη από οχήματα που επιταχύνουν για να αλλάξουν λωρίδα ή επιβραδύνουν για να στρίψουν ή να σταματήσουν (ΜΜΜ).
2. Το όριο στη Συγγρού είναι 90 Km/h στο κυρίως* μέρος του δρόμου και μειώνεται στα 60 στα δύο άκρα, δηλαδή στις εξόδους για Πειραιά - Γλυφάδα και στην είσοδο - έξοδο στο ύψος του ΦΙΞ.
Γενικά, αυτά που γράφει ο συντάκτης του άθρου είναι για γέλια και οι προτάσεις που έχουν γίνει είναι για κλάματα. Είναι αντίστοιχες με την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, το ΤΡΑΜ στη μία από τις τρεις εξόδους του Πειραιά κτλ ευφάνταστα που κατά καιρούς εφαρμόζουν οι πολιτικοί μας για να κινηθεί το χρήμα (αύξηση χρέους) προς τους δικούς μας που θα πάρουν τα έργα.
Ευχαριστώ.
* Από τη βιασύνη, την κούραση και τη χρήση του netbook μου διέφυγε και το έγραψα με όμικρον. Μιας και βγάζει μάτι το διορθώνω...
1. Η Συγγρού δεν έχει 5 λωρίδες ανά κατεύθυνση, αλλά 4, με την ακραία δεξιά να είναι ουσιαστικά κλεισμένη από οχήματα που επιταχύνουν για να αλλάξουν λωρίδα ή επιβραδύνουν για να στρίψουν ή να σταματήσουν (ΜΜΜ).
2. Το όριο στη Συγγρού είναι 90 Km/h στο κυρίως* μέρος του δρόμου και μειώνεται στα 60 στα δύο άκρα, δηλαδή στις εξόδους για Πειραιά - Γλυφάδα και στην είσοδο - έξοδο στο ύψος του ΦΙΞ.
Γενικά, αυτά που γράφει ο συντάκτης του άθρου είναι για γέλια και οι προτάσεις που έχουν γίνει είναι για κλάματα. Είναι αντίστοιχες με την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, το ΤΡΑΜ στη μία από τις τρεις εξόδους του Πειραιά κτλ ευφάνταστα που κατά καιρούς εφαρμόζουν οι πολιτικοί μας για να κινηθεί το χρήμα (αύξηση χρέους) προς τους δικούς μας που θα πάρουν τα έργα.
Ευχαριστώ.
* Από τη βιασύνη, την κούραση και τη χρήση του netbook μου διέφυγε και το έγραψα με όμικρον. Μιας και βγάζει μάτι το διορθώνω...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pipinos1976 την 24 Ιούλ 2011, 01:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6671
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Μεταμόρφωση της Συγγρού προτείνουν 3 αρχιτεκτονικές ομάδ
Πιστεύω οτι κάποια στιγμή, η μάσα με τις αναπλάσεις πρέπει να λάβει τέλος. Να ζητήσουν άδεια πρώτα απο τους Γερμανούς που μας ταΐζουν τον τελευταίο χρόνο και αν αυτοί πουν οκ να δοθούν τα λεφτά, τότε εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Αινείας