Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δραχμή

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Απάντηση
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δραχμή

Δημοσίευση από xrisa »

Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη ανάλυση για το θέμα!)



ΠΩΣ ΜΕ 6ΠΛΑΣΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΖΕΥΑΖΕΙ 1 ΧΛΜ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ 7 ΧΛΜ.
του Δημητρίου Πλατή
Την περίοδο που είχε ξεκινήσει η υπαγωγή της χώρας στο Μνημόνιο, Έλληνας ευρωβουλευτής με ερώτησή του, ενημερώθηκε από την Κομισιόν πως στην Ελλάδα το κόστος κατασκευής 1 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, αντιστοιχεί σε 7 χλμ. στην Ε.Ε., δηλαδή αυξημένο κατά 6 φορές.
Όπως αναλύεται στο σχετικό άρθρο (εδώ) το ευρώ απώλεσε την αξία του με την κυκλοφορία του κατά 80%, με το 70% να προέρχεται από την απώλεια της αξίας του εξαιτίας της μείωσης ρευστότητας με το κέρμα του ενός ευρώ να μεταπίπτει στην αξία του κέρματος των 100 δρχ. και με το υπόλοιπο 10% από τις υποδιαιρέσεις....
Στο Δημόσιο γνωρίζανε ήδη από το 1992 και τη Συνθήκη του Μάστριχ την ισοτιμία των 340,750 δρχ. ως κατάληξη από την διολίσθηση – υποτίμηση έως το 2000 με την οποία θα εισέλθουμε, με το συντελεστή 3,4075 και οι αρμόδιες υπηρεσίες του όπως το ΥΠΕΧΩΔΕ / Γ.Γ.Δ.Ε. (Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων) υπερκοστολογούσαν το κόστος των οδικών έργων κατά 100%, αφού ξέρανε πως το ευρώ θα κάλυπτε αυτήν την υπερκοστολόγηση με την αύξηση του κόστους των οδικών έργων από την απώλεια της αξίας του, μια και η διατομή του αυτοκινητοδρόμου τόσο πριν όσο και μετά το ευρώ παρέμεινε η ίδια με χαρακτηριστικό παράδειγμα το τμήμα του ΠΑΘΕ στη Βοιωτία που ενώ είχε παραδοθεί ως δήθεν κατασκευασμένο στα τέλη της δεκαετίας του 1990 με τις συμβάσεις παραχώρησης επανακατασκευάστηκε, πράγμα που με αυτό το κόστος ήδη από τη δεκαετία του 1990 θα είχε κατασκευαστεί και ο Μαλλιακός αλλά και το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα με αποτέλεσμα το 1 χλμ. να γίνει 2 χλμ. Το υπόλοιπο 20% από το 80% ως το 100% θα καλυπτόταν από το κέρδος των παραχωρησιούχων και των τραπεζών από το επιτόκιο δανεισμού στις μετέπειτα συμβάσεις παραχώρησης.
Όταν εισήλθε το ευρώ τα 2 χλμ. γίνανε 4 χλμ. εξαιτίας της αύξησης του κόστους των οδικών έργων από την απώλεια της αξίας του ευρώ, ενώ στη συνέχεια με τις συμβάσεις παραχώρησης πληρώναμε στα διόδια και για την οδό που δεν διανύουμε με αποτέλεσμα τα 4 χλμ. να γίνονται 6 χλμ., αύξηση 50%. Σημειώνεται ότι ο Μαλλιακός το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1990 είχε κόστος κατασκευής 450 εκατ. ευρώ, ενώ με τις συμβάσεις παραχώρησης άνω των 810 εκατ. ευρώ.
Βαρύτατες ευθύνες έχει η Κομισιόν και η Τρόικα που ενώ γνωρίζανε τη διασπάθιση με την ιδιοποίηση του δημοσίου χρήματος για ιδιοτελείς σκοπούς, καλύψανε το φαινόμενο μετακυλίοντας το παραπάνω κόστος στους πολίτες, καταδεικνύοντας ότι το Μνημόνιο είναι εμπόριο χρήματος και όχι εμπόριο αγαθών για το δήθεν θέμα της υποτιθέμενης βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας.
στις Σάββατο, Αύγουστος 04, 2012
http://www.taxalia.blogspot.com/2012/08 ... .html#more


enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από enias »

Αυτή η Κομισιόν, έχει για τα πάντα, μια έτοιμη απάντηση. Έτσι την λένε στο Βέλγιο την κομπίνα και την κλεψιά; "απώλεια αξίας του νομίσματος";

Μας επέβαλλαν ένα νόμισμα για να μας δημιουργήσουν πληθωρισμό, για να τα πάρουν με αυτήν την δικαιολογία οι εργολάβοι και τα ξένα σουπερμάρκετ και μετά να μας λένε και απο πάνω οτι δεν είμαστε ανταγωνιστικοί και πρέπει να κόψουμε τους μισθούς;

Απ ότι φαίνεται, απο το ευρώ, κέρδισαν μόνο οι -προς Ελλάδα- εξαγωγείς. Και όταν βρίσκεις ποιός ωφελείται απο την κομπίνα, καταλαβαίνεις και ποιός την έστησε.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από MacPap »

enias έγραψε:... Μας επέβαλλαν ένα νόμισμα για να μας δημιουργήσουν πληθωρισμό, ... μετά να μας λένε και απο πάνω οτι δεν είμαστε ανταγωνιστικοί ... Και όταν βρίσκεις ποιός ωφελείται απο την κομπίνα, καταλαβαίνεις και ποιός την έστησε.
Δεν μας ΕΠΕΒΑΛΛΕ κανένας τίποτε.
Είσαι οικονομολόγος και λες πως το νόμισμα ευθύνεται για κάτι (εστω και τον πληθωρισμό)? (με την ύπαρξή του οποίου διαφωνώ κιόλας, εκτός αν εννοείς κάτι άλλο)? Δηλαδή φταίει ο γάιδαρος και εμείς βαράμε το σαμάρι?
ΝΑΙ δεν είμαστε ανταγωνιστικοί. Οχι γιατί παίρνουμε πολλά αλλά γιατί δεν παράγουμε έργο αντίστοιχο με αυτά που παίρνουμε.
Και ποια είναι η κομπίνα για να μάθουμε και ποιος την έστησε?

Το στραβό μας το κεφάλι φταίει που νομίσαμε (σαν ηλίθιοι που είμαστε) πως επειδή συναλλασσόμαστε με ένα ισχυρό νόμισμα θα αλλάξει και αγοραστική δύναμή μας. Αφού παράγαμε "5 κιλά πατάτες" και παίρναμε 170.000 δραχμές (= 492 €) γιατί αν πληρωνόμαστε σε ευρώ παράγοντας "τα ίδια κιλά πατάτες" ξαφνικά πρέπει να πάρουμε 1000 € (= 345.000 δρχ) ΟΕΟ. Αυτό είναι η αιτία του προβλήματος. Και εκεί θα ξαναφτάσουμε με λίγο άγαρμπο τρόπο αλλά αυτό θα γίνει. Θα φτάσουμε δηλαδή να ξαναπαίρνουμε αυτά που μας αξίζουν αναλογικά με το τι παράγουμε και το έργο που παρέχουμε...
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από enias »

Δεν θυμάμαι να έγινε δημοψήφισμα,
ούτε για την είσοδο ΕΟΚ
ούτε για την είσοδο το ευρώ
ούτε για την μετατροπή της ΕΟΚ σε ΕΕ
ούτε για το ευρωσύνταγμα (κι ας μην πέρασε τελικά)

Σε αυτή τη χώρα η συμμετοχή ΕΕ θεωρούνταν εκτός απο μονόδρομο, και θέμα ταμπού γιατί μάσουσαμε κάτι ψίχουλα μαζί με κουτόχορτο σαν τον ιθαγενή με το καθρεπτάκι. Και αναφέρομαι τις επιδοτήσεις και στους αυτοκινητοδρόμους που τώρα αποφεύγουμε και πάμε απο τους παλιούς δρόμους της δεκαετίας του 50. Πάντα αποφάσιζαν για εμάς, χωρίς εμάς και το ίδιο κάνουν και τώρα. Και απεδείχθηκε οτι εκείνοι που με περίσσεια αυτοπεποίθηση αποφάσιζαν για εμάς τους "χαζούς", τελικά ήταν πολύ πιο χαζοί απο εμάς.


Οικονομολόγος είμαι (που δεν τα ξέρει όλα αλλα συνεχίζει και ενημερώνεται) και φρόντισα και έμαθα και το λόγο που δεν είμαστε ανταγωνιστικοί και τον λόγο που δεν θα γίνουμε ποτέ, όπως επίσης και γιατί ίσως είναι προς το συμφέρον της χώρας μας να μην γίνουμε ποτέ. Κοίτα αυτό: McKinsey & Co: «Η Ελλάδα 10 Χρόνια Μπροστά»

απόσπασμα (για όσους βαριούνται το πολύ διάβασμα):

Η ελληνική παραγωγικότητα υπολείπεται της ευρωπαϊκής σε όλους τους τομείς. Ένας από τους
λόγους είναι η συγκριτική έλλειψη επιχειρήσεων μεγάλου μεγέθους, οι οποίες μεγιστοποιούν την
παραγωγικότητα μέσω οικονομιών κλίμακας και φάσματος
(π.χ. μέσω εξειδίκευσης, επενδύσεων,
καινοτομίας, κλπ). Στη βιομηχανία, για παράδειγμα, μόνο το 27% των μονάδων απασχολεί πάνω
από 250 άτομα σε σύγκριση με 34% στην Ολλανδία και 54% στη Γερμανία.


Κατάλαβες τώρα που το πάνε με τα διαρθρωτικά μέτρα, τις μειώσεις των μισθών και τον αποπληθωρισμό; Το ήξερες μήπως οτι στην Ευρωζώνη η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο αριθμό μικρομεσαίων επιχειρήσεων; Η Ιταλία είναι δεύτερη. Εντελώς τυχαία φαντάζομαι, μπήκαν και στις δύο χώρες τεχνοκρατικές κυβερνήσεις "για να προωθήσουν τις μεταρρυθμίσεις".

Το φανταζόσουν λοιπόν οτι ο δρόμος προς την ανταγωνιστηκότητα και την ευημερία της Ελλάδας "για να γίνουμε σαν την Γερμανία " περνάει απο την υφαρπαγή του πλούτου και την εξαθλίωση της μεσαίας τάξης και του Έλληνα μισθωτού;

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ, ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ.

Ο κόσμος πρέπει να ενημερωθεί και να αποφασίσει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ αν θέλει αυτόν τον δρόμο. Δυστυχώς, ακόμα μας κρατάνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ μυστικά.

Δεν είπα οτι ευθύνεται το νόμισμα ως νόμισμα, αλλα εννούσα όλο το euro-project. Ο πληθωρισμός ήρθε μέσα απο την ψυχολογία της αλλαγής του νομίσματος εν μέρει και πολύ περισσότερο απο τα φθηνά δανεικά μέσω των δούρειων ίππων Credite Agricole, Societe General, ABN-AMRO BANK, HSBC και το υπόλοιπο συνάφι που τώρα μας κλαίγεται. Δεν ξέρω αν έγινε επίτηδες, αλλα και κατα λάθος να δημιουργήθηκε ο πληθωρισμός, δεν θα τους χάλασε καθόλου τους ξένους εξαγωγείς να πουλάνε στην Ελλάδα σε υψηλότερες τιμές. Η Ελλάδα κάθε χρόνο είχε ένα εμπορικό έλλειμμα απο εισαγωγές σχεδόν 20-30δις το οποίο καλύπτονταν απο τα δανεικά που έπεσαν στην αγορά απο τις παραπάνω τράπεζες (και όχι μόνο) και που με το εθνικό νόμισμα δεν θα υπήρχαν. Ποιός έφερε τον πληθωρισμό και ποιός ωφελήθηκε λοιπόν απο τις υψηλές τιμές που πούλαγαν στην χαζή αποικία που λέγεται Ελλάδα; Και τα προιόντα τους πουλήσανε και τα λεφτά πίσω ζητούν με ληστρικά επιτόκια που υποτίθεται οτι ήταν τόσο μεγάλα για να "αντιστάθμιζουν τον κίνδυνο". Τότε γιατί βγάζουν στα σπιτάκια του κόσμου στο σφυρί και δεν σβήνουν τα χρέη αφου τα εισέπρατταν με 20% και έδιναν 1% στις καταθέσεις; Άλλο κεφάλαιο αυτό, να μην το πιάσουμε.

Μας κάνει εντύπωση που μειώθηκε η κατανάλωση; Λογικό δεν ήταν να γίνει κάποια στιγμή, όταν θα πληρώνουμε τα τοκοχρεωλύσια απο τα 20-30δις του εμπορικού ελλείματος επι 10 έτη; :D

Το άσχημο πλέον είναι οτι ακόμα και αν πάρουμε σε δραχμές τον αντίστοιχο μισθό σε ευρώ των 400€, οι τιμές θα παραμείνουν σε επίπεδο ευρώ γιατι τα περισσότερα προιόντα (σε τρόφιμα αναφέρομαι, που έχουμε βιομηχανία) θα εισάγονται απο τις μεγάλες πολυεθνικές που θα έχουν καταστρέψει τους μικρούς ντόπιους παραγωγούς και θα μας τιμολογούν σε επίπεδα πιο πλούσιων χωρών.

Κατα τη διάρκεια που θα γίνεται αυτό, εμείς θα λέμε οτι ζούμε σε μια πλούσια Ευρώπη που μας δίνει (απλόχερα και γεναιόδωρα) την δυνατότητα να γίνουμε καλύτεροι μαθητές στην τάξη και να φτάσουμε μια μέρα τον απουσιολόγο της τάξης την Γερμανία. Εντωμταξύ, θα έχουμε πουλήσει όλη μας την ακίνητη και όχι μόνο, περιουσία στους ξένους, ενώ θα δουλεύουμε για 300€ λέγοντας και ευχαριστώ στους κολοσσούς των ξένων που θα παράγουν φθηνά στο Ελλαδιστάν και θα πουλάνε ακριβά αύξάνοντας τα κέρδη τους, το μερίδιο αγοράς τους και την δέσποζουσα θέση τους στην ευρωπαική αγορά.


Άντε να ρίξω τώρα και ενα Farage να εκτονωθώ...

Αινείας
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Για να μιλήσω κι εγώ εξευγενισμένα / πολιτισμένα: Well I'll Be Damned

Πάλι συμφωνείς με αυτά που γράφω εδώ και 1000 χρόνια. Κάτι γίνεται, δεν μπορεί. Πήγαινε σε ένα γιατρό να σε κοιτάξει αύριο. Θα το γράψουν οι εφημερίδες και θα γίνει σάλος σε όλο το διαδίκτυο (ναι, αυτό το internet που λέμε στην Ελλάδα). Άνθρωπος συμφωνεί με τον pipinos1976 και κατάλαβε τελικά για ποια πράγματα φωνάζω εγώ και μερικοί άλλοι (απλά άγνωστοι στο ευρύ κοινό, αλλά από αυτούς τα έμαθα, αυτοί ήταν οι πρωτοπόροι) εδώ και 20 χρόνια τουλάχιστον (εγώ, οι άλλοι περισσότερο).

Λοιπόν, ξεκινήστε από το παρακάτω. Μιλάμε για άνθρωπο που ασχολιόταν με βαριά βιομηχανία στη χώρα, έχει κάνει τόσα πράγματα, έχει σχολιάσει τόσα πράγματα που αν κάτσετε και δείτε όλες τις εκπομπές θα μάθετε ό,τι χρειάζεται. Υπάρχου και άλλοι, αλλά πρώτη φορά παρουσιάζω τις πηγές.



Το κανάλι που τα έχει όλα αυτά μαζεμένα:

http://www.youtube.com/user/athriskos/v ... w=0&page=6

Ευχαριστώ.

ΥΓ. Το κείμενο έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα, δεν έχει σκοπό να μειώσει κανέναν, ούτε να θίξει προσωπικότητες. Το γράφω γιατί υπάρχουν παρεξηγήσεις μερικές φορές, όταν ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι έχω και χιούμορ που εμφανίζεται σπάνια στο διαδίκτυο.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από MacPap »

@ enias & @ pipinos1976

Ναι οι μικρομεσαίες είναι οι πολλές σε όλο τον Νότο. Το πρόβλημα είναι πως δεν υφίσταται ανάγκη για όλες αυτές στον ίδιο τομέα δραστηριοποίησης ενώ πολλές δεν λειτουργούν με οικονομοτεχνικά κριτήρια αλλά "au piff" (με την μύτη) όπως λένε οι Γάλλοι. Δηλαδή με την διαίσθηση. Ε αυτό δεν γίνεται για πολύ. Διότι έχουν αλλάξει οι συνθήκες της αγοράς. Κάποτε πχ ήταν απαραίτητος ο μπακάλης διότι το νοικοκυριό δεν είχε αυτοκίνητο να μετακινηθεί. Σήμερα πάει στο Careffour. Αποτέλσμα το μπακάλικο έκλεισε! Τελεία! Οποιος δεν προσαρμόζεται πεθαίνει! Ειναι νομοτέλεια της φύσης.

Ολα αυτά όμως καλά είναι! Αλλά γεγονός παραμένει ένα. Ο Έλληνας έχει την εντύπωση πως πληρώνεται για να βρίσκεται σε κάποιο χώρο εργασίας. Δεν καταλαβαίνει πως σημασία έχει αυτό που παράγει και όχι το ότι κάθεται υπερωρίες για να συντάξει ένα έγγραφο σε 146 αντίγραφα με αποτέλεσμα να χρειάζεται υπερωριακή απασχόληση.

Εχοντας κάνει εκατοντάδες audits παραγωγικότητας πρέπει να σου πω πως, αν πάρεις ένα υπάλληλο πχ και τον ρωτήσεις αν έχει δουλειά θα σου πει πνίγεται. Αν κάτσεις να δεις γιατί πνίγεται συνήθως είναι διότι οι διαδικασίες είναι τέτοιες που σωρεύουν ένα τεράστιο όγκο δουλειάς χωρίς όμως να αυξάνεται η απόδοση κανενός παραγωγικού τμήματος της εταιρίας.

Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι το νόμισμα στο οποίο γίνονται οι συναλλαγές μας.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από enias »

@pipinos1976
Δεν συμφωνώ με όλα όσα λές, αλλα σε μερικά πράγματα αναγνωρίζω έχεις δίκιο, ακόμα και όταν με εκνευρίζεις γιατί αλλάζεις το θέμα. Μακάρι να ήσουν λίγο πιο ανοιχτόμυαλος και λιγότρο απόλυτος.

@MacPap
Πολύ γενικός τρόπος τοποθέτησης. Γιατί όμως να αλλάξω το γήπεδό μου και να παίζω τελευταίος στου άλλου και να μην φέρω τον άλλον να παίξει στο δικό μου; Η ΕΕ μας κατέστρεψε οτι ανταγωνιστικό τομέα έχουμε, για να προστατέυοσουν τους δικούς τους και ταυτόχρονα μας βάζουν να ανταγωνιστούμε εκεί που αυτοί έχουν το προβάδισμα.

Πες μου με ποια λογική εισάγονται κάθε έτος χωρίς δασμούς 54.000 τόνοι ελαιολάδου απο την Τηνυσία όταν το δικό μας φέτος έμεινε απούλητο με ξεφτίλα επιδοτούμενες τιμές; Ο Όμιλος SOS φυτεύει 100.000 στρ Ελαιώνες στην Τυνησία

Και ξέρεις... με την νεα ΚΑΠ το ελληνικό ελαιόλαδο χωρίς επιδότηση πλέον θα πωλείται +1€ ενώ ο κολοσσός θα το εισάγει με Τυνησιακά μεροκάματα και χωρίς δασμούς.

Α... ναι ξέχασα. Να ξεριζώσουμε τις ελιές και να φτιάξουμε ένα εργοστάσιο της Μερσεντές όπου θα αμοιβόμαστε με 300€ όπως στην Ουγγαρία γιατι "το παγκόσμιο περιβάλλον αλλάζει". Να ξεριζώσουμε τις ελιές και να πουλήσουμε τα χωράφια μας σε κάποιο άλλο μεγάλο κολοσσό που θα βάλει φωτοβολταϊκά.

Έχουμε τα καλύτερα οινοποιήσιμα σταφύλια στην ΕΕ γιατί δεν έχουμε υγρασία και ΑΠΑΓΟΡΈΥΕΤΑΙ Η ΦΥΤΕΥΣΗ. Πως αλλιώς θα εισάγουμε με 3€ κρασί απο την Αργεντινή, ενώ τα χωράφια μας θα είναι χέρσα, μέχρι να μας βάλουν κανα φόρο στα αγροτεμάχια για να τα πουλήσουμε στους ευρωπαίους.

τέλος 1ου μέρους...
Αινείας
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από enias »

Μέρος 2ο...
MacPap έγραψε:Ναι οι μικρομεσαίες είναι οι πολλές σε όλο τον Νότο. Το πρόβλημα είναι πως δεν υφίσταται ανάγκη για όλες αυτές στον ίδιο τομέα δραστηριοποίησης ενώ πολλές δεν λειτουργούν με οικονομοτεχνικά κριτήρια αλλά "au piff" (με την μύτη) όπως λένε οι Γάλλοι.
Το "δεν υφίσταται ανάγκη" γιατί το αποφασίζει κάποιος και δεν αφήνει την αγορα ελεύθερη; Άλλα η ελεύθερη αγορά της ΕΕ είναι πολύ επιλεκτική. Αλλού έχουμε ελεύθερη αγορά και αλλού βάζουμε ποσωστώσεις και ζητάμε άδειες φύτευσης "για να προστατεύσουμε το εισόδημα του αγρότη". Και τότε γιατί μιλάμε για απελευθέρωση των επαγγελμάτων και κατάργηση των κατώτερων αμοιβών και δεν προστατεύουμε και το εισόδημα που δικηγόρου, του πολιτικού μηχανικού και του λογιστή;
MacPap έγραψε:Δηλαδή με την διαίσθηση. Ε αυτό δεν γίνεται για πολύ. Διότι έχουν αλλάξει οι συνθήκες της αγοράς. Κάποτε πχ ήταν απαραίτητος ο μπακάλης διότι το νοικοκυριό δεν είχε αυτοκίνητο να μετακινηθεί. Σήμερα πάει στο Careffour. Αποτέλσμα το μπακάλικο έκλεισε! Τελεία! Οποιος δεν προσαρμόζεται πεθαίνει! Ειναι νομοτέλεια της φύσης.
Δεν είναι νομοτέλεια της φύσης. Είναι η αλητεία του καπιταλισμού. Το συγκεκριμένο σουπερμάρκετ ήρθε με τις πλάτες του κολοσσού, σκότωσε τις τιμές κάτω του κόστους και μόλις έκλεισε τους μικρότερους, τότε ξανανέβασε τις τιμές. Γιατί τότε να προστατεύουμε το εισόδημα του αγρότη και όχι του μπακάλη; Ποσόστωση λοιπόν στο μέγεθος της επένδυσης του σούπερμάρκετ ώστε να μην ξαναπατήσουν το πόδι τους οι κολοσσοί και να χαλάνε την πιάτσα. Το ίδιο δεν έκανε η ΕΕ στους κτηνοτρόφους;
MacPap έγραψε:Αλλά γεγονός παραμένει ένα. Ο Έλληνας έχει την εντύπωση πως πληρώνεται για να βρίσκεται σε κάποιο χώρο εργασίας. Δεν καταλαβαίνει πως σημασία έχει αυτό που παράγει και όχι το ότι κάθεται υπερωρίες για να συντάξει ένα έγγραφο σε 146 αντίγραφα με αποτέλεσμα να χρειάζεται υπερωριακή απασχόληση.
Αυτό που λες είναι ρατσιστικό. Είδες εσύ όλους τους Έλληνες πως δουλεύουν και τι κάνουν;
Και οι Γερμανοί είναι μεθύστακες που μεθοκοπάνε με μπύρες και σκοτώνουν πληθυσμους που δεν είναι σαν και τα τρισάθλια μούτρα τους. Είναι αλαζόνες νομίζουν οτι ο πλανήτης τους ανήκει και "αναποδογυρίζουν το τάβλι" όταν χάνουν.
MacPap έγραψε:Εχοντας κάνει εκατοντάδες audits παραγωγικότητας πρέπει να σου πω πως, αν πάρεις ένα υπάλληλο πχ και τον ρωτήσεις αν έχει δουλειά θα σου πει πνίγεται. Αν κάτσεις να δεις γιατί πνίγεται συνήθως είναι διότι οι διαδικασίες είναι τέτοιες που σωρεύουν ένα τεράστιο όγκο δουλειάς χωρίς όμως να αυξάνεται η απόδοση κανενός παραγωγικού τμήματος της εταιρίας.

Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι το νόμισμα στο οποίο γίνονται οι συναλλαγές μας.
Άλλα λέει η ΜcKinsey. Λέει οτι έχουμε μικρές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν στην καινοτομία και δεν έχουν πόρους για έρευνα και ανάπτυξη για να ανταγωνιστούν τους Γερμανούς και τους Ολλανδούς.

Και τότε, ναι φταίει το νόμισμα, γιατί αντι να είμαστε ουραγοί σε μια κούρσα, μπορούμε να γίνουμε ο φθηνός και ποιοτικός προμηθευτής τροφίμων και διακοπών. Χωράφια έχουμε, θάλασσα και ήλιο έχουμε και στο τέλος μπορεί να πετύχουμε να έχουμε και ένα καλό νόμισμα που θα βασίζεται στην υπερπαραγωγή και τις εξαγωγές χωρίς εμπόδια και περιορισμούς απο μη εκλεγμένους κομισινάριους της απάτης.

Και δεν είπα οτι φταίει το νόμισμα, φταίει όλο το πρότζεκτ της σταθερής ισοτιμίας με χώρες διαφορετικής παραγωγικότητας λόγω διαφορετικά διαρθρωμένης οικονομίας που διαθέτουν. Εμάς εδώ, μας αρέσει έτσι. Μικρές επιχειρήσεις με χαμηλή παραγωγικότητα και σε όποιον δεν αρέσει, πρόβλημά του. Το εθνικό νόμισμα μπορεί να φροντίσει ώστε είτε ο πλούτος είτε η φτώχια να μοιράζεται ισόποσα και αρμονικά ανάμεσα στους μικρούς Έλληνες επιχειρηματίες. Έτσι αρέσει στους περισσότερους πιστεύω και αυτό αρκεί σε δημοκρατικές κοινωνίες, αλλα δυστυχώς, μας έκλεψαν και την δημοκρατία για να κάνουν οι κομισιονάριοι και τα καρτέλ της Ευρώπης αυτά που θέλουν.

Τώρα, αν εσένα ή σε κάποιον άλλον αρέσει το στύλ της Γερμανίας, μπορεί να πάει να ζήσει εκεί. Δεν έχει κανένας δικαίωμα όμως να πηγαίνει κόντρα στη θέληση ενός λαού για να επιβάλει ένα συγκεκριμένο οικονομικό μοντέλο γιατί "έτσι πρέπει να είναι".


Ορίστε τι είναι η Κοινή Αλιευτική Πολιτική... να ψαρεύουν οι άλλοι αυτά που θα μπορούσαμε να ψαρεύουμε μόνοι μας.

Farage:
-Η Βρετανία με την Κοινή Αλιευτική Πολιτική, μπορεί πλέον να ψαρεύει κάτω απο το 1/5 απο αυτό που μπορούσε...
Δαμανάκη:
-Κι άλλη κράτη έχουμε πρόβλημα, δεν μπορώ να κάνω διάκριση ανάμεσα στα κράτη, ποιός χάνει και ποιός κερδίζει, πρέπει να βρω μια λύση για όλους

"Κοινή πρόσβαση σε κοινούς πόρους". Είναι "κοινός πόρος" τα ψάρια της Ελλάδας! Το ρεύμα απο τους αντιδραστήρες της Γερμανίας όμως, δεν είναι κοινός πόρος. Ποιός ξέρει, αυριο μπορεί να είναι και τα πετρέλαια/αέρια ή το ρεύμα των ΑΠΕ της Ελλάδας "κοινός πόρος".

Μου διασφαλίζει εμένα σήμερα κάποιος το αντίθετο;


Δείτε το...


ΥΓ Παραλίγο να απαγορευτεί και το ερασιτεχνικό ψάρεμα.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από MacPap »

Δυστυχώς αυτά τα μυαλά του κάποιος θέλει το κακό μας και ποτέ δεν φταίμε εμείς μας έχουν φτάσει εδώ που είμαστε και το κακό είναι πως συνεχίζουμε...
enias έγραψε:Αυτό που λες είναι ρατσιστικό. Είδες εσύ όλους τους Έλληνες πως δουλεύουν και τι κάνουν;
Κάτι έχω δει και εγώ τα τελευταία 25 χρόνια που εργάζομαι στην Ελλάδα.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Το κόστος των οδικών έργων και το ευρώ (Μία σοβαρότατη α

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Δυστυχώς αυτά τα μυαλά του κάποιος θέλει το κακό μας και ποτέ δεν φταίμε εμείς μας έχουν φτάσει εδώ που είμαστε και το κακό είναι πως συνεχίζουμε...
Και αυτό που λες τώρα, είναι δογματικό χωρίς καμία τεκμηρίωση. Συνθήματα, μπορεί να πετάξει ο καθένας, δεν σημαίνει οτι είναι και σωστά.

Θα σου το θέσω αλλιώς: Δεν υπάρχουν κάποιοι που θέλουν το κακό μας, υπάρχουν κάποιοι που μας επιβάλλουν νόμους προς το συμφέρον τους. Εμείς τι κάνουμε; Τους δεχόμαστε παθητικά λέγοντας "η ΕΕ είναι καλό πράγμα με οποιουσδήποτε όρους"; Εμείς κοιτάμε το συμφέρον μας; Γνωρίζουμε ποιό είναι το συμφέρον μας; Ή μήπως τελικά, ούτε αυτό γνωρίζουμε, αλλα μας έχουν πείσει οτι είμαστε τεμπέληδες και χαζοί και αποτυχημένοι και πρέπει να παραδώσουμε τις περιουσίες μας στα μεγάλα ευρωπαϊκα τράστ "για το καλό της χώρας μας" και να δουλεύουμε τζάμπα κάνωντας ουρά το μεσημέρι στα συσσίτια;

Γνωρίζεις και εσύ πολύ καλά απο τις σπουδές σου, οτι η οικονομική ευημερία ενός τόπου μετράται επιστημόνικά με βάση το ΑΕΠ χωρίς να λαμβάνει υπ' όψιν άλλους παράγοντες όπως η κατανομή του πλούτου και αν το επίπεδο των μισθών επιτρέπει μια αξιοπρεπή ζωή. Εκεί ακριβώς είναι η παγίδα της ΕΕ.

Και το ξαναείπα, δεν τα έχει βάλει κανείς με την Ελλάδα. Τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα με όχημα την Κομισιόν, θέλουν να καταστρέψουν τους μικρούς, σε οποιαδήποτε χώρα και αν βρίσκονται, για να τους "φάνε" το μερίδιο αγοράς. Και όταν θα είναι κυρίαρχοι του παιχνιδιού, θα επιβάλλουν και κανόνες όπως μισθούς και εργασιακά δικαιώματα. Το μονοπώλειο/ολιγοπώλειο της εργασίας.

Το ζήτημα είναι εμείς, ως Έλληνες τι διάρθρωση θέλουμε να δώσουμε στην οικονομία μας. Τι μας αρέσει. Είμαστε 10εκ νοματαίοι σε μια γωνίτσα της Ευρώπης που χάρη στους αγώνες των προγονων μας, έχουμε το δικαίωμα να αποφασίζουμε πως θέλουμε να είναι η οικονομική μας ζωή. Βαρέθηκα να ακούω επίτροπους και ξένους να λένε "αυτό είναι το σωστό". Το σωστό είναι αυτό που γουστάρουμε οι περισσότεροι σε αυτό εδώ το οικόπεδο (την μικρομεσαία επιχείρηση με την χαμηλότερη παραγωγικότητα) και σε όποιον δεν αρέσει, να αλλάξει οικόπεδο.

Δεν θα αγχωθώ κιόλας αν οι βόρειες χώρες της ΕΕ χάσουν τις εξαγωγές τους στην Ελλάδα και οχι, δεν δέχομαι να ξεπουληθώ ολόκληρος στον αγώνα για να τους φτάσω. Ποτέ μην σώσω και τους φτάσω.

Υπογράψαμε τα μνημόνια, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να πουλάνε τις μπύρες τους απο το Lidl, συνέχισαν να παίρνουν τα κέρδη τους, θα και πάρουν και τις μετοχές απο το ταμείο αποκρατικοποιήσεων για το αλληλέγγυο δάνειο με 5% επιτόκιο, ωραία, πήρανε αυτά που πήρανε, κάναμε και εμείς τις προσαρμογές μας μην πάθουμε κανα σοκ, να τους ευχαριστήσουμε ευγενικά για την συνεργασία και να τους χαιρετίσουμε πλέον. Ελαχιστοποιήσαμε όλοι τις απώλειες μας. Φτάνει πλέον, δεν χρειάζεται ούτε περισσότερη " ευρωπαική αλληλεγγύη", ούτε "περισσότερη Ευρώπη". Θέλουμε την δημοκρατία μας πίσω.
MacPap έγραψε:
enias έγραψε:Αυτό που λες είναι ρατσιστικό. Είδες εσύ όλους τους Έλληνες πως δουλεύουν και τι κάνουν;
Κάτι έχω δει και εγώ τα τελευταία 25 χρόνια που εργάζομαι στην Ελλάδα.
Κι εγώ κάτι έχω δεί τόσα χρόνια απο Γερμανούς στις διακοπές μου και απο την τηλεόραση που κάνουν δηλώσεις, αν αυτό τώρα, μαζί με το δικό σου, είναι επαρκής λόγος για να κατασκευάσουμε ένα αξιόπιστο στερεότυπο για τους δύο λαούς.
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”