Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δραχμή

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Άφωνος... Μπράβο erling! :applause
Πολύ καλή η έρευνά σου!


Αινείας
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Πολύ καλή και η ιστοσελίδα που βρήκες erling. Έχει πολλά στοιχεία.

Εδω επιβεβαιώνονται τα όσα λέγαμε για την ανεργία και την μεταρρύθμιση του Χάρτζ. Δείτε πως πέφτει θεαματικά η ανεργία μετά το 2005 με τις ευέλικτες μορφές εργασίας. Μισή δουλειά, μισά λεφτά, μισή ανεργία Ανεργία

Παρόλα αυτά, το πραγματικό (αποπληθωρισμένο) ΑΕΠ τα τελευταία 10 χρόνια, ανέβηκε κατα μέσο όρο (έκανα υπολογισμούς απο το 2001 έως το 2011) μόνο 1,22%! Αναιμική ανάπτυξη όπως λέγεται. Δείτε το εδώ: ΑΕΠ

Οι εξαγωγές εκτοξεύονται, τα χρόνια μετά την μεταρρύθμιση Χαρτζ και το μισθολογικό dumping. Εξαγωγές

Διαβάζοντας μαζί τα δυο παραπάνω στοιχεία, την αναιμική ανάπτυξη με την έκρηξη των εξαγωγών, μας δείχνει οτι μέρος της εγχώριας οικονομίας της Γερμανίας εκτοπίστηκε και έγινε περισσότερο εξωστρεφής. Έτσι, η πορεία του ΑΕΠ απαγκιστρώνεται απο την εσωτερική κατανάλωση που λόγω καθίζησης των μισθών, θα είχε υποστεί μείωση.

Αυτό το συμπέρασμα, επιβεβαιώνεται και απο το διάγραμμα που δείχνει οτι στην ίδια περίοδο, το ποσοστό των Γερμανών που ζουν κάτω απο το όριο της φτώχιας... αυξήθηκε! Φτώχια


Αυτό για καταλάβουμε οτι ευημερία αριθμών, δεν σημαίνει απαραίτητα και ευημερία πολιτών και κάποιες χώρες ξέρουν καλά να κρύβουν τους σκελετούς στην ντουλάπα και να παριστάνουν τους ενάρετους κουνώντας το δάχτυλο στους άλλους. Στην Γερμανία του ρεκόρ των εξαγωγών και του 5% ανεργία χωρίς ανάπτυξη, γίνεται η μεγαλύτερη ανακατανομή πλούτου στην οικονομική ιστορία της Ευρώπης.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Αν και το τι κάνει η Γερμανία εμένα δεν με απασχολεί! Οτι και να έχουν κάνει το έκαναν και ζουν σε ευημερία! Μακάρι να το κάναμε και εμείς! Γιατί ότι και να λέγεται το να λέμε πως οι Γερμανοί ζουν άσχημα ακούγεται επιεικώς χαζό!!!

Αυτό που με απασχολει εμένα είναι τι κάνουμε που χρωστάμε τα μαλλιοκέφαλά μας και επιμένουμε να ψάχνουμε να βρούμε κάποιον να κατηγορήσουμε!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:Αν και το τι κάνει η Γερμανία εμένα δεν με απασχολεί! Οτι και να έχουν κάνει το έκαναν και ζουν σε ευημερία! Μακάρι να το κάναμε και εμείς! Γιατί ότι και να λέγεται το να λέμε πως οι Γερμανοί ζουν άσχημα ακούγεται επιεικώς χαζό!!!

Αυτό που με απασχολει εμένα είναι τι κάνουμε που χρωστάμε τα μαλλιοκέφαλά μας και επιμένουμε να ψάχνουμε να βρούμε κάποιον να κατηγορήσουμε!
Θέλω να σε ρωτήσω κάτι πολύ απλό. Αν θες να αγοράσεις ένα Toyota Corolla (σαν αυτό που θυμάμαι ότι είχες) - γιατί δεν έχεις πλέον αυτοκίνητο που να σε εξυπηρετεί - που έχει π.χ. 20.000€ και ο αγοραστής τα κάνει πλακάκια με τη γυναίκα σου και στο πουλήσει για 30.000€ (μοιραζόμενος τα υπόλοιπα 10.000€), τα λεφτά τα πάρεις από τράπεζα που τα έχει συμφωνήσει με πωλητή και γυναίκα και σου τα δίνει με επιτόκιο 100% και, τέλος, το αμάξι έχει γυρισμένο το κοντέρ στα 1.000km, ενώ πραγματικά ήταν 100.000km. Πώς θα σου φαινόταν, αν στο τέλος σε άφηνε η γυναίκα για να φύγει με τον πωλητή κι εσύ έμενες με το χρέος των 30.000€ + οι τόκοι της τράπεζας;

Πριν εκνευριστείς, αυτό που περιγράφω δεν είναι ΤΙΠΟΤΕ άλλο από το σκάνδαλο των υποβρυχίων, των Suzanna, των LEO2, των F16, των TOR/M1, των Hovercraft και, φυσικά, των οπτικών ινών του ΟΤΕ, των κέντρων του ΟΤΕ, της γέφυρας Ρίο-Αντίρριο, της Α.Ο. κτλ.

Ναι, χρωστάμε γιατί κάναμε έργα άχρηστα ή γιατί δανειστήκαμε για λόγους κατανάλωσης. Όσο και να το χτυπάς αυτό, όμως, δεν αναιρείται το γεγονός ότι υπήρξαν "κλεμμένα" και "μιλημένα" ανάμεσα σε κυβερνήσεις και πωλητές (άρα και ξένες κυβερνήσεις). Αυτά είναι που έχουν φτάσει το χρέος σε αυτά τα ύψη. Διαφορετικά, ακόμη και με τόση κακοδιαχείριση, λαμογιά από τους πολίτες, αναξιοκρατία κτλ, πάλι δε θα ήμασταν στη σημερινή κατάσταση.

Φυσικά, και κλείνω εδώ, σκέψου και το γεωπολιτικό παιχνίδι της περιοχής και γιατί συμφέρει σήμερα να γίνουν όλα αυτά. Πώς τους έπιασε η ανάγκη σήμερα να κυνηγήσουν τον Τσοχατζόπουλο, αλλά τόσα χρόνια δεν άκουγαν τίποτε και ακόμη δεν έχουν ακούσει για τα σκάνδαλα του ΟΤΕ (ένα κλασσικό παράδειγμα) ή δεν έχουν ακουμπήσει καν τους κατασκευαστές / καναλάρχες / διαπλεκόμενους κτλ.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

pipinos1976 έγραψε:Ναι, χρωστάμε γιατί κάναμε έργα άχρηστα ή γιατί δανειστήκαμε για λόγους κατανάλωσης. Όσο και να το χτυπάς αυτό, όμως, δεν αναιρείται το γεγονός ότι υπήρξαν "κλεμμένα" και "μιλημένα" ανάμεσα σε κυβερνήσεις και πωλητές (άρα και ξένες κυβερνήσεις)….
Εδώ είναι το ζουμί φίλε μου (και δεν εκνευρίζομαι διότι δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω). Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι πως έγινε ότι έγινε ότι έγινε αυτό ςείναι γνωστό το ξέρουν και οι πέτρες. Το πρόβλημα είναι πως δεν εννοούμε να δεχθούμε πως εμείς οι πολίτες με την στάση μας το δημιουργήσαμε και ακόμα χειρότερα συνεχίζουμε και το ανεχόμαστε ψάχνοντας και αναλύοντας τις πταίει εκτός από τις δικές μας λάθος αποφάσεις και την δική μας ανοχή.
Δεν φταίω εγώ δηλαδή που τοποθέτησα τον Χ και τον κρατώ στην θέση του διευθυντή προμηθειών της επιχείρησής μου φταίει ο προμηθευτής που τον λάδωσε.
Οσο για το παράδειγμα της γυναίκας ναι φταίω εγώ που δεν ξέρω τι μου γίνεται!!!! Γιατί εδω δεν μιλάμε για ενα περιστατικό βλέπε TOYOTA, εδώ μιλάμε για 30 χρόνια.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Εμείς φταίμε που πιστέψαμε και ψηφίζαμε τόσα χρόνια τους φιλοευρωπαϊστές. Τι περιμέναμε; Οτι μας δίναν τα πακέτα Ντελόρ και τις επιδοτήσεις για να χάσουν;
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Ας τα χρησιμοποιούσαμε όπως έπρεπε και για εκεί που έπρεπε!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Και θα επαρκούσε μόνο αυτό;
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Ναι!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Δηλαδή 2-3 δις τα πακέτα, επι 20 χρόνια περίπου, μας κάνουν 40-60δις που μας λείπουν για να γινουμε Γερμανία. Ρε συ, να πας να το πείς στον Σόιμπλε... θα σε κάνει πρωθυπουργό απο την χαρά που θα του δώσεις αμα του πεις για τόσα λίγα.
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”