Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δραχμή

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Απάντηση
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από thanos »

enias έγραψε:Εγώ δεν λέω τίποτα. Τα διεθνή ΜΜΕ τα γράφουν. Ας κρίνει ο καθένας αν το γερμανικό μοντέλο που πάει να επιβληθεί στην Ευρώπη απο τους Γερμανούς, του αρέσει. Αν δεν του αρέσει, η ευκαιρία να εκφράσει την γνώμη του, έρχεται στις 25 Μαϊου.
Επειδή τα γράφουν τα ΜΜΕ τα διεθνή δεν σημαίνει ότι έτσι ακριβώς είναι. Μισές αληθιες λένε.
Πχ ο γερμανός δεν πήρε αύξηση από την καθιερωση του ευρω. Κάποιοι όντως δεν πήραν αύξηση, πχ γερμανοί χαμηλοσυνταξιούχοι.
Υπάρχουν όμως και αρκετοί άλλοι που πήραν αυξήσεις.
Οκ, το γερμανικό μοντέλο είναι αυτό που είναι.
Υπάρχει αλλο μοντέλο ως αντιπρόταση?
Το νορβηγικό μοντέλο θα ήταν μια επιλογή?
Γιατί νορβηγικό?
Για αυτό: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 014_535273

ΥΓ. ΑΙΝΕΙΑΣ, αυτό πως δεν το διάβασες, ότι ο κύριος χαρτζ, καταδικάστηκε για λάδωμα.
http://elpegr.wordpress.com/2008/02/23/ ... %CF%82-vw/
Εκεί βλέπεις υπάρχει δικαιοσύνη που λειτουργεί, σε αντίθεση με την δική μας που είναι ένα ΑΙΣΧΟΣ


enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Το βασικό γνώρισμα του πολιτισμένου ανθρώπου είναι το πόσο δίνει σημασία στην ανθρώπινη ζωή.

Απ όλο το παρακάτω κείμενο...
Το βαρύ τίμημα του «οικονομικού θαύματος»
Η «Ατζέντα 2010» μείωσε την ανεργία στη Γερμανία, αλλά αύξησε τους εργαζομένους των 400 ευρώ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/09/2012 05:45


To γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel» ανέφερε σε πρόσφατο άρθρο του ότι η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Απασχόλησης της Γερμανίας ετοιμάζεται να «εξαγάγει τεχνογνωσία» στην Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία για την αντιμετώπιση της καλπάζουσας ανεργίας. Στέλεχος του οργανισμού δήλωσε στο περιοδικό ότι «πολλοί ευρωπαίοι εταίροι δείχνουν ενδιαφέρον για λεπτομερή ανταλλαγή πληροφοριών», διευκρινίζοντας ότι θα υπάρξει σχετική συνάντηση στις αρχές του ερχόμενου έτους. Ποια όμως ακριβώς τεχνογνωσία έχει να παρουσιάσει η Γερμανία ως προς την απασχόληση; Οι επιδόσεις της στη μείωση της ανεργίας είναι αναμφίβολα αξιοθαύμαστες. Οι άνεργοι δεν ξεπερνούν το 7% του οικονομικά ενεργού πληθυσμού, την ώρα που τα αντίστοιχα ποσοστά στη χώρα μας και στην Ισπανία βρίσκονται μία ανάσα από το 25%, ενώ οι άνεργοι στη Γαλλία ξεπέρασαν τα τρία εκατομμύρια μέσα στον Αύγουστο, για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.
Ωστόσο κάτω από το λούστρο της «πλήρους απασχόλησης» του εργατικού δυναμικού της Γερμανίας κρύβεται μια άλλη, σκοτεινή πλευρά της αγοράς εργασίας. Πρόκειται για την ισχυρή όσο και σιωπηρή μειοψηφία του 23% που απασχολείται σε υποαμειβόμενες θέσεις λαμβάνοντας κατά μέσο όρο λιγότερα από 7 ευρώ την ώρα. Είναι τα 4,9 εκατ. των Γερμανών που δουλεύουν στις «mini jobs». Τις «μικροδουλειές» δηλαδή των 400 ευρώ τον μήνα, οι οποίες προσφέρουν οφέλη στους εργοδότες, αλλά αφαιρούν ακόμη και τα στοιχειώδη (όπως τη θεμελίωση δικαιώματος συνταξιοδότησης) στους εργαζομένους. Σε επίπεδα εξαθλίωσης βρίσκονται μερικές εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που αμείβονται με μόλις ένα ευρώ την ώρα για συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή μερικής απασχόλησης. Το ζοφερό εργασιακό τοπίο της κατά τα άλλα ταχέως αναπτυσσόμενης Γερμανίας συμπληρώνεται από τα… κενά των συλλογικών διαπραγματεύσεων. Σε ομοσπονδιακό επίπεδο δεν υπάρχει πρόβλεψη κατώτατου εγγυημένου εισοδήματος. Η «πολυτέλεια» αυτή ανήκει μόλις στο 10% του εργατικού δυναμικού που απασχολείται σε τομείς με κλαδικές συμβάσεις και καθορισμένη ελάχιστη ωριαία αμοιβή. Επιπλέον, μόλις το 30% των εργαζομένων καλύπτεται από συμβάσεις πλήρους απασχόλησης. Οι υπόλοιποι είτε αυτοαπασχολούνται είτε ανήκουν στις υποκατηγορίες των «ειδικών συμβάσεων», του «part time» ή μιας «προσωρινής δουλειάς». Για τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες αυτή η εργασιακή κόλαση έχει το όνομα «ελαστικές μορφές απασχόλησης». Δεν πρόκειται ωστόσο για φαινόμενο εργοδοτικής ασυδοσίας. Είναι το ίδιο το κράτος που εισήγαγε πριν από 10 χρόνια ως οδικό χάρτη για την αύξηση της απασχόλησης την «Ατζέντα 2010». Ο κυβερνητικός συνασπισμός Σοσιαλδημοκρατών και Πρασίνων θέσπισε υπό τις εντολές του καγκελάριου Γκέρχαρντ Σρέντερ τη μεταρρύθμιση της αγοράς εργασίας που έμεινε γνωστή ως «πλαίσιο Χαρτζ». Αυτή η νέα χάρτα της εργασίας γνώρισε έκτοτε τέσσερις αναθεωρήσεις όμως το πνεύμα των νόμων έμεινε ίδιο. Η 15μελής επιτροπή και το θεσμικό πλαίσιο που πήραν το όνομά τους από τον τότε προσωπάρχη της Volkswagen Πέτερ Χαρτζ έθεσαν τις βάσεις για την «ενοικίαση» εργαζομένων μέσω των «πρακτορείων ανθρώπινου δυναμικού» και την προώθηση ελαστικών μορφών απασχόλησης σαν «αντίδοτο» στην ανεργία.
Οι Γερμανοί παραδέχονται σήμερα ότι «το οικονομικό θαύμα επεφύλασσε μια αποθαρρυντική εικόνα για εκατομμύρια εργαζομένους που εργάζονται με επισφαλείς όρους και καθηλωμένους εδώ και χρόνια μισθούς», όπως σημείωνε πρόσφατο άρθρο του «Spiegel». Το «γερμανικό μοντέλο» όμως ήταν η μόνιμη επωδός του πρώην προέδρου της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί, όταν αναφερόταν στην αντιμετώπιση της ανεργίας. Τη σκυτάλη έχει πάρει σήμερα ο ισπανός πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι που δεν παραλείπει να εκθειάσει την εργασιακή μεταρρύθμιση της Γερμανίας κάθε φορά που τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης ενός «ανταγωνιστικού μοντέλου» απασχόλησης.

πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Τα πιο σημαντικά σημεία είναι:
Τις «μικροδουλειές» δηλαδή των 400 ευρώ τον μήνα, οι οποίες προσφέρουν οφέλη στους εργοδότες, αλλά αφαιρούν ακόμη και τα στοιχειώδη (όπως τη θεμελίωση δικαιώματος συνταξιοδότησης) στους εργαζομένους.
Σε επίπεδα εξαθλίωσης βρίσκονται μερικές εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που αμείβονται με μόλις ένα ευρώ την ώρα για συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή μερικής απασχόλησης.
τα… κενά των συλλογικών διαπραγματεύσεων. Σε ομοσπονδιακό επίπεδο δεν υπάρχει πρόβλεψη κατώτατου εγγυημένου εισοδήματος. Η «πολυτέλεια» αυτή ανήκει μόλις στο 10% του εργατικού δυναμικού
Επιπλέον, μόλις το 30% των εργαζομένων καλύπτεται από συμβάσεις πλήρους απασχόλησης. Οι υπόλοιποι είτε αυτοαπασχολούνται είτε ανήκουν στις υποκατηγορίες των «ειδικών συμβάσεων», του «part time» ή μιας «προσωρινής δουλειάς».
Δεν είναι το πιο σημαντικό σημείο το αν παίρνουν αυξήσεις. Είναι το αν οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται ως άνθρωποι με δικαίωμα ζωής ή ως ανταλλακτικά σε μια μηχανή.


Αυτό ξεχωρίζει τον πολιτισμένο άνθρωπο, απο τον βάρβαρο.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Μάλιστα και που καταλήξαμε τώρα? Πως οι Γερμανοί περνούν χάλια οι Νορβηγοί επίσης όλοι οι Ευρωπαίοι εν γένει και για όλα φταίει αυτή η μάγισσα η Μερκελ. :astrakia
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Ο κάθε αναγνώστης, είναι ικανός να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Δεν νομίζω οτι χρειάζεται καθοδηγήση.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Αυτό λέω και εγώ!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Τότε μην λες "καταλήξαμε", να λες "κατέληξα". :)

Τσίπρας στη Le Monde: «Υπνοβάτης της Ευρώπης η Μέρκελ»

«Υπνοβάτης της λιτότητας». Αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου του Αλέξη Τσίπρα στην ιστοσελίδα της γαλλικής εφημερίδας Le Monde.

«Τα ψέματα τελείωσαν και οι εκβιασμοί στέρεψαν. Ή όλοι μαζί αλλάζουμε ρότα προς έναν συνολικό αναπροσανατολισμό της οικονομικής και νομισματικής πολιτικής στην Ευρώπη ή αποχαιρετάμε την ευρωπαϊκή ιδέα μέσα στον κουρνιαχτό και στη σκόνη από τη κατάρρευση του ενιαίου νομίσματος.

»Είναι, λοιπόν, καιρός όσοι υπνοβατούν να ξυπνήσουν γιατί πολύ σύντομα θα συνειδητοποιήσουν ότι το όνειρό τους είναι τελικά εφιάλτης» αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Τσίπρας.

Ακολουθεί ολόκληρο το άρθρο του κ. Τσίπρα:

«Ηχούν ακόμα στ’ αυτιά μας οι απειλές της κ. Μέρκελ και των συμμάχων της για την εξώθηση της Ελλάδας εκτός Ευρωζώνης, εάν το 2012 ο ΣΥΡΙΖΑ ερχόταν στην εξουσία.

«Λάθος συναγερμός τελικά ή μια ωραία μπλόφα; Δεν ξέρω τι από τα δύο να διαλέξω. Ξέρω, όμως, ότι ένα από τα βασικά συμπεράσματα από το βιβλίο που η έγκριτη εφημερίδα σας αποκάλυψε πως διαβάζει η Καγκελάριος της Γερμανίας αυτήν την περίοδο – τους «Υπνοβάτες» του Κρίστοφερ Κλαρκ – είναι πως η καθ’ έξιν χρήση της απειλής των ακραίων επιλογών ως εργαλείου πολιτικής, ενέχει τον κίνδυνο να λειτουργήσει ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Άρα, ένα τυχαίο γεγονός κάπου στη νότια περιφέρεια της Ευρώπης ή η εμμονή σε λάθος εκβιασμούς, μπορεί να προκαλέσει δραματικές και απρόβλεπτες εξελίξεις σε ολόκληρη την ήπειρο.

»Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα πιο προφανή συμπεράσματα από τις δηλώσεις της κυρίας Μέρκελ στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της 19ης Δεκεμβρίου 2013, που επίσης αποκάλυψε η εφημερίδα σας, είναι πως η Ευρωζώνη παραμένει πολύ σημαντική για να αφεθεί να καταρρεύσει. Και ότι όλοι οι κρίκοι της είναι εξ’ ίσου σημαντικοί για τη διατήρησή της. Εάν ένας, έστω ο πιο αδύνατος, σπάσει, η σημερινή Ευρωζώνη παύει να υπάρχει.

»Εμμέσως, πλην σαφώς, η κ. Μέρκελ με αυτή τη δήλωσή της επιβεβαίωσε τις σχετικές επισημάνσεις της Ευρωπαϊκής Αριστεράς από την αρχή της κρίσης.

»Έδωσε και μια εξήγηση για το μεγάλο άγχος που επέδειξε η ίδια και ο κ. Σαρκοζί στις Κάννες μπροστά στο ενδεχόμενο διεξαγωγής δημοψηφίσματος στην Ελλάδα. Ακύρωσε μονομιάς το περίφημο Grexit, εκθέτοντας στα μάτια του ελληνικού λαού ως πολιτικά ιδιοτελείς και αναξιόπιστους τους λιγοστούς και απομονωμένους κινδυνολόγους του ευρώ. Εξέθεσε, επίσης, διαδοχικές ελληνικές κυβερνήσεις: από εκείνην του Γιώργου Παπανδρέου το 2010, έως και τη σημερινή του Αντώνη Σαμαρά, που, αντί να διαπραγματευτούν σκληρά για την Ελλάδα, πειθήνια υπάκουσαν – και εξακολουθούν να υπακούουν – στα κελεύσματά της.

»Γιατί, εφόσον το ενιαίο νόμισμα δεν είναι υπό διαπραγμάτευση, τότε είναι οι οικονομικές πολιτικές των χωρών της νομισματικής ένωσης. Πολύ περισσότερο διότι ούτε η λιτότητα, ούτε τα Μνημόνια είναι προϋπόθεση από τις ευρωπαϊκές Συνθήκες για την ένταξη ή την παραμονή στην Ευρωζώνη.

»Είναι απλώς το αποτέλεσμα ενός αρνητικού συσχετισμού πολιτικών δυνάμεων στην Ευρώπη. Ενός συσχετισμού που διαμορφώθηκε μετά τα μέσα της δεκαετίας του ’90, κυρίως από την προσχώρηση της σοσιαλδημοκρατίας στη νεοφιλελεύθερη συναίνεση. Μια επιλογή που σήμερα αποδεικνύεται πολιτικά αδιέξοδη. Και είναι, επίσης, το αποτέλεσμα της σύμπτωσης στο νότο της ευρωζώνης περιδεών κυβερνήσεων, κατώτερων των περιστάσεων.

»Υπάρχει ένα βιβλίο το οποίο συστήνω στην κ. Μέρκελ να διαβάσει μετά τους «Υπνοβάτες», ιδιαίτερα τώρα που μετά το ατύχημα στο σκι, αναγκαστικά θα έχει περισσότερο χρόνο.. Είναι το κλασικό σύγγραμμα: «Η νομισματική ιστορία των ΗΠΑ 1867-1960» του Μίλτον Φρίντμαν και της Άννας Σβαρτζ.

»Ενδεχομένως, τότε να αντιληφθεί ότι ξεπερνά σε αντιπληθωριστική εμμονή, ακόμη και τον ίδιο τον πνευματικό πατέρα του αντιπληθωρισμού. Και ότι επιβάλλοντας μέχρι σήμερα, την ιδεοληψία της στην μόνο κατ’ όνομα Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα παγιδεύει, τη μεν Ευρωζώνη ως σύνολο σ’ ένα εύθραυστο σημείο ισορροπίας με μηδενική ή πολύ χαμηλή και άνεργη οικονομική μεγέθυνση, τη δε νότια περιφέρειά της στην επικίνδυνη για όλους – και κυρίως για τη χώρα της περιδίνηση στην κρίση. Δηλαδή, στον στροβιλισμό ανάμεσα στην ύφεση και την αδύναμη και εικονικήανάπτυξη.

»Ίσως εκπλαγεί η κ. Μέρκελ διαπιστώνοντας ότι ο Φρίντμαν και η Σβάρτζ επιρρίπτουν την ευθύνη για την ένταση της Μεγάλης Ύφεσης 1929-1933 στην Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ, επειδή αρνήθηκε να αναλάβει το ρόλο του δανειστή ύστατης καταφυγής στην αγορά κρατικών ομολόγων.

»Αλλά, σαν σύγχρονος η υπνοβάτης της σημερινής Ευρώπης όχι μόνο δεν βλέπει, αλλά και δεν αξιοποιεί:

»- το γεγονός ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ αντιμετωπίζει την κρίση ασκώντας επεκτατική πολιτική, αντί για την αέναη λιτότητα,

»-τη δια της συγκρίσεως απόδειξη ότι η ίδια η λιτότητα είναι η κρίση – όχι η λύση,

»-την αδιάψευστη απόδειξη από τη δική μου χώρα, την Ελλάδα ότι η λιτότητα έχει αποτύχει, προκαλώντας ταυτόχρονα μια πρωτοφανή για ευρωπαϊκή χώρα σε καιρό ειρήνης και ντροπιαστική για όλη την Ευρώπη ανθρωπιστική κρίση.

»Αν μαζί με την Ευρωπαϊκή Αριστερά και άλλες πολιτικές δυνάμεις –στο Νότο και το Βορρά – και κυρίως οι πολίτες της Ευρώπης, όπου κι αν κατοικούν, ό,τι κι αν ψηφίζουν, συνειδητοποιήσουν την πολιτική δυναμική που περικλείει η δήλωση Μέρκελ, δηλαδή ότι Ευρωζώνη σημαίνει ή όλοι ή κανένας, τότε πράγματι, πλησιάζει το τέλος της λιτότητας.

»Διότι τα ψέματα τελείωσαν και οι εκβιασμοί στέρεψαν. Ή όλοι μαζί αλλάζουμε ρότα προς έναν συνολικό αναπροσανατολισμό της οικονομικής και νομισματικής πολιτικής στην Ευρώπη ή αποχαιρετάμε την ευρωπαϊκή ιδέα μέσα στον κουρνιαχτό και στη σκόνη από τη κατάρρευση του ενιαίου νομίσματος.

»Είναι, λοιπόν, καιρός όσοι υπνοβατούν να ξυπνήσουν γιατί πολύ σύντομα θα συνειδητοποιήσουν ότι το όνειρό τους είναι τελικά εφιάλτης».
πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Αυτή η δήλωση...
Ή όλοι μαζί αλλάζουμε ρότα προς έναν συνολικό αναπροσανατολισμό της οικονομικής και νομισματικής πολιτικής στην Ευρώπη ή αποχαιρετάμε την ευρωπαϊκή ιδέα μέσα στον κουρνιαχτό και στη σκόνη από τη κατάρρευση του ενιαίου νομίσματος.
εμένα μου λέει "ή κόβει χρήμα η ΕΚΤ (χαλαρή νομισματική πολιτική) ή σας τινάζω στον αέρα το μαγαζί, αποχωρώντας απο την Ευρωζώνη". Άλλωστε πολλοί αναλυτές λενε, οτι μετά την Ευρωζώνη δεν θα επιβιώσει ούτε η ΕΕ.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Σωστά γιατί εσύ ως γνήσιος Ελλην...δεν θα καταλήξεις ποτέ πουθενά!!!

Αυτός ο Κύριος καλά θα κάνει να μας πεί πως θα τα κάνει όλα αυτά που λέει γιατί κάτι τέτοια έλεγε ο Αντρίκος πριν από 30 χρόνια και μας πήρε και μας σήκωσε!!! Αλλά είπαμε "από μηχανής θεούς και αποδιοπομπαίους τράγους". Αυ΄τη την φόρά είναι ο Τσίπρας και η Μέρκελ!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Η Fiat, για φορολογικούς λόγους, αλλάζει όνομα και εγκαταλείπει την έδρα της στην Ιταλία

[Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014]

Η Fiat, η έβδομη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, μετονομάστηκε σήμερα σε Fiat Chrysler Automobiles και ανακοίνωσε ότι μετακινεί την έδρα της εκτός Ιταλίας.

Η Φίατ, η οποία πρόσφατα συγχωνεύτηκε με την Κράισλερ, μετακινεί τα κεντρικά γραφεία της διοίκησής της στην Ολλανδία και μεταφέρει τη φορολογική της έδρα στη Βρετανία.

Η εταιρία παράλληλα θα εισαγάγει τις μετοχές της στη Γουόλ Στριτ, ενώ θα παραμείνει εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνου.
Η διοίκηση της Fiat Chrysler διατείνεται ότι οι κινήσεις αυτές δεν έχουν στόχο την αποφυγή καταβολής φόρων, παρά το ότι η Βρετανία διαθέτει ένα πολύ πιο ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς για τις επιχειρήσεις από ό,τι η Ιταλία.

Σε ανακοίνωσή του ο όμιλος ανέφερε ότι δεν αναμένει σημαντική μεταβολή των φόρων που καταβάλει, ενώ ανέφερε εξάλλου πως κατέγραψε υψηλότερα προ φόρων κέρδη από το αναμενόμενο το 2013, αλλά αναμένει χαμηλότερα κέρδη το 2014.

Η ιταλική εταιρία έλεγχε την αμερικανική από το 2009, αλλά εξαγόρασε το υπόλοιπο 41,5% των μετοχών της αυτό τον μήνα.

Νωρίτερα σήμερα, στη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της Φίατ στην ιστορική της έδρα, στο Τορίνο, ανακοινώθηκε ότι τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 1,95 δισεκ. ευρώ το 2013, από 0,9 το προηγούμενο οικονομικό έτος. Οι πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο αυξήθηκαν 3% στα 4,35 εκατ. οχήματα, αν και η εταιρεία συνέχισε να χάνει χρήματα στην Ευρώπη. Το καθαρό της χρέος αυξήθηκε ελαφρά από 6,55 σε 6,65 δισεκ. ευρώ. Το ΔΣ της εταιρείας απέκλεισε το ενδεχόμενο να δώσει μερίσματα στους μετόχους, για να διατηρήσει το επίπεδο ρευστότητάς της.

Στον όμιλο Fiat Chrysler ανήκουν μάρκες όπως οι Jeep, Dodge, Alfa Romeo, Maserati and Ferrari.

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat, τόνισε ότι «πρόκειται για μια ιστορική ημέρα».

Ο πρόεδρος του ΔΣ Τζον Ελκάν —εγγονός του Τζάνι Ανιέλι—, πρόσθεσε ότι «ξεκινά μια νέα εποχή για την ιστορική αυτή βιομηχανία (. . .) με ικανοποιητικά επίπεδα ανταγωνιστικότητας».
Παρατηρητές επισημαίνουν ότι μένει να φανεί αν θα συνεχίσουν να λειτουργούν και με ποιο ρόλο οι μονάδες παραγωγής στην Ιταλία, ιδίως η ιστορική βιομηχανία του Μιραφιόρι.
Ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Ενρίκο Λέτα κάλεσε τους Ιταλούς να υποστηρίξουν τη Φίατ και στη νέα της ενσάρκωση. Καθώς η εταιρεία θα γίνει «ένας παγκόσμιος παίκτης», το ζήτημα της φορολογικής της έδρας «είναι ένα εντελώς δευτερεύον ζήτημα», είπε ο Λέτα στις Βρυξέλλες, παρά το ενδεχόμενο το ιταλικό κράτος να απολέσει έσοδα.
«Από πού πραγματικά μετράει είναι οι θέσεις εργασίας, ο αριθμός των οχημάτων που πωλήθηκαν, η ανταγωνιστικότητα. . . είναι ένας δρόμος ώστε μια μεγάλη ιταλική βιομηχανία να γίνει παγκόσμιο. Νομίζω ότι όλοι οι Ιταλοί θα έπρεπε να την υποστηρίξουν», πρόσθεσε ο Ιταλός πρωθυπουργός.
πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Όπως βλέπετε, ο βασικός πυλώνας της ΕΕ, η Συνθήκη του Μάαστριχτ με την ελεύθερη μετακίνηση κεφαλαίων, αγαθών και ανθρώπων καταστρέφει και τις πάλαι ποτέ μεγάλες και οικονομικά δυνατές χώρες τις Ευρώπης. Η Ιταλία ήταν και ιδρυτική χώρα της τοτε ΕΟΚ μαζί με τις άλλες 5.

Αν το κάνουν αυτό όλες οι επιχειρήσεις, τότε απο που θα χρηματοδοτηθούν τα ιταλικά σχολεία, νοσοκομεία, η αστυνομία της κτλ; Απο το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων και την φορολόγηση της περιουσίας;
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Γιατί είπε κανείς πως θα πάψει να πληρώνει φόρους στην Ιταλία για τις δραστηριότητες που έχει εκεί?
Η μήπως πιστεύει κανείς πως αν ΔΕΝ υπήρχε το Μάαστριχ το Ιταλικό κράτος θα απαγόρευε στην Fiat να κάνει ότι θέλει ας σοβαρευτούμε λίγο!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Για τις δραστηριότητες που έχει αλλού; Που θα πληρώνει φόρο; Στην Βρετανία. :?

Αυτό δείχνει και την αισιοδοξία που έχει η Φίατ για την πορεία της στην ιταλική αγορά. Δηλαδή, γερμανοποιείται όλη η Ευρώπη: 50% του ΑΕΠ εξαγωγές γιατί οι ντόπιοι με τους μισθούς που παίρνουν δεν έχουν μία, για να αγοράσουν οτιδήποτε. Κέρδη μόνο για την εταιρία απο πελάτες σε άλλες χώρες με καλύτερους μισθούς και που προφανώς θα είναι και χαϊβάνια γιατί δεν θα έχουν εφαρμόσει το γερμανικό οικονομικό μοντέλο με τους μισθούς πείνας των 700€-800€ και τα ρεκόρ εξαγωγών. :P

Και εδω επαναλαμβάνεται η ερώτηση: Αν το γερμανικό μοντέλο είναι καλό για να το εφαρμόσουν όλοι, τότε ποια χώρα θα έχει καλούς μισθούς για μπορεί να αγοράζει τις εξαγωγές τους; :o

Αν δεν υπήρχε το Μάαστριχτ, δεν θα μπορούσε να έχει έδρα σε μια χώρα και παραγωγή σε άλλη. Έτσι ήταν πριν το 1992.
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”