Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δραχμή

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Οπου έχει τις δραστηριότητές της! Τι ερώτηση είναι αυτή?

Τους Γερμανους φοβήθηκε και η FIat έχει αγοράσει την μισή παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτων και οι Γερμανοί την μαραναν.

enias σοβαρέψου πότε το κεφάλαιο είχε χώρα και πατρίδα? Πλακα κάνεις τώρα?


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Εσυ που δεν είχες ιδέα για τις ποσοστώσεις στην ΕΕ μιλάς υπέρ της ΕΕ. Εσύ που μιλουσες για την γερμανικη επιτυχια την στιγμη που δεν ηξερες ποιος ηταν ο Πητερ Χαρτζ και δεν ειχες την παραμικρη ιδεα για την κατασταση της αγορας εργασιας στην Γερμανία, δεν νομιζω οτι εισαι αρμοδιος να δινεις πιστοποιητικα σοβαροτητας.

Το κεφαλαιο δεν εχει πατριδα, αλλα εφοσον καποιος το θελησει, η πατριδα μπορει να εχει συνορα. Αυτο σημαινει οτι το κεφαλαιο παταει σε δυο βαρκες μονο γιατι εσυ του το επιτρεπεις.

Και για να κλεισουμε το θεμα για άλλη μια φορά με εμένα να σου μαθαίνω καινούργια πράγματα, η φορολογια στην ΕΕ επιβάλλει συμβασεις αποφυγης διπλης φορολογιας που επιτρεπουν την φορολογηση στην εδρα, ενω παλιοτερα πληρωνες 2 φορες και ετσι εξαφανιζονταν το πλεονεκτημα. Τέτοιες συμφωνίες υπάρχουν και σε εκτός ΕΕ χώρες (διμερείς όποιος θέλει τις υπογράφει), αλλα με την συνθήκη του Μάαστριχτ απαγορεύτηκε αυστηρά και δια ροπάλου η διπλή φορολογία εντός ΕΕ.
Αινείας
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Βέβαια, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, υπάρχουν και άλλοι λόγοι που οι εταιρίες την κοπανάνε απο τις νότιες χώρες της Ευρωζώνης. Είναι το λεγόμενο "ρίσκο χώρας".

-Ο τραπεζικός δανεισμός είναι πολύ πιο ακριβός

-Τα χρηματιστήρια έχουν γίνει παιδικές κούνιες με διακυμάνσεις απαράδεκτες οπότε δεν προσφέρονται για σοβαρούς επενδυτές απο τους οποίους αντλούν οι εταιρίες φθηνό χρήμα

-Η απειλή κουρέματος καταθέσεων που κατέστρεψε πολλές επιχειρήσεις στην Κύπρο που έχασαν τα ρευστά τους είναι υπαρκτή με τις αποφάσεις eurogroup και δηλώσεις της bundesbank

Η Ιταλία έχει ενα τεράστιο δημόσιο χρέος που ήταν ήδη μεγάλο πριν μπει στο ευρώ. Δανείζεται με επιτόκια κοντά στο 4,5% απο τις αγορές, οπότε κάθε ανανέωση ομολόγων που λήγουν και είχαν παλιότερα 1,5% επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό με μεγαλύτερους τόκους. Η φορολόγηση για να καλυφθούν τα ελλείμματα των τόκων (δεν έχει πρωτογενή ελλείμματα σήμερα η Ιταλία) αφαιρεί ρευστό απο την αγορά και χαντακώνει την εγχώρια κατανάλωση και παραγωγή σε μια χώρα της οποίας το 85% του ΑΕΠ είναι απο εγχώρια ζήτηση και παραγωγή. Μειώνονται έτσι τα έσοδα του κράτους και αρχίζει ο γνωστός και σε εμάς φαύλος κύκλος μείωσης ΑΕΠ και αύξησης φορολογίας. Ο κύκλος σπάει μόνο εκεί που σκοτώνεται η εγχώρια ζήτηση και αντικαθίσταται με εξαγωγές, πράγμα εφικτό άμεσα μόνο με την μείωση μισθών, την ευέλικτη εργασία και την φτωχοποίηση κατα τα γερμανικά πρότυπα του (πανέξυπνου) κ.ου Πήτερ Χάρτζ, σύμβουλου του Σρεντερ το 2003.

Οι οικονομολόγοι της Φίατ είναι καλύτεροι απο εμένα και τα γνωρίζουν αυτά, γι αυτό όχι μόνο την κοπανάνε απο την διακεκαυμένη ζώνη της Ιταλίας, αλλα μάλιστα μεταφέρουν την έδρα σε χώρα εκτός ευρώ. Το πιάσατε; ;)
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

enias έγραψε:Εσυ που δεν είχες ιδέα για τις ποσοστώσεις στην ΕΕ μιλάς υπέρ της ΕΕ. Εσύ που μιλουσες για την γερμανικη επιτυχια την στιγμη που δεν ηξερες ποιος ηταν ο Πητερ Χαρτζ και δεν ειχες την παραμικρη ιδεα για την κατασταση της αγορας εργασιας στην Γερμανία, δεν νομιζω οτι εισαι αρμοδιος να δινεις πιστοποιητικα σοβαροτητας. ...
Ενώ εσύ που δεν έχεις πάει ποτέ ούτε σε κατάσταση transit σε γερμανικό αεροδρόμιο είσαι ειδικός Γερμανολόγος!

Εισαι πολύυυυυυ μα πολύυυυυ μακριά νυχτωμένος φιλαράκι μου. Μόνο αυτό σου λέω!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Ενώ εσύ που δεν έχεις πάει ποτέ ούτε σε κατάσταση transit σε γερμανικό αεροδρόμιο είσαι ειδικός Γερμανολόγος!

Εισαι πολύυυυυυ μα πολύυυυυ μακριά νυχτωμένος φιλαράκι μου. Μόνο αυτό σου λέω!!!
Ποτέ δεν διεκδίκησα τέτοιο ρόλο. Η σοβαρότητα η δική σου, φαίνεται απο το γεγονός οτι μου χρεώνεις πληροφορίες που άντλησα απο διεθνή μέσα ενημέρωσης (για τις οποίες έχω παραθέσει και την πηγή) ώστε να αποδομήσεις τα επιχειρήματα μου στην βάση οτι δεν έχω πάει στην Γερμανία και αποκαλώντας με, με διάφορα επίθετα όπως "νυχτωμένος".

Έσυ που είσαι "ξημερωμένος" όμως, είσαι και μετέωρος απο την ανυπαρξία των επιχειρημάτων σου άλλα ταυτόχρονα και ελλιπώς καταρτισμένος σε οικονομικά και ευρωπαϊκά ζητήματα, όπως φάνηκε επανειλημμένως.

Πέρα οτι γνωρίζω αρκετούς που κάποτε ήταν εκεί και δεν θέλουν με τίποτα να γυρίσουν, κάποιους που μόλις πριν λίγο καιρό πήγαν και κάποιους άλλους που γύρισαν πίσω έχοντας σπάσει τα μούτρα τους στην "Γη της επαγγελίας", :D θεώρησα πιο υπεύθυνο και πιο σοβαρό να διασταυρώσω τις πληροφορίες που πήρα, με τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, πρίν τις δημοσιεύσω εδώ.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Καλά δεν πειράζει! Είπαμε ο "Ελληναρισμός" δεν παλεύεται!

Αντί να δούμε, παρα το γεγονός πως καταστράφηκε ολοσχερώς 2 φορές σε 100 χρόνια αυτή η χώρα, τι είναι αυτό που την έκανε και κατόρθωσε να εχει:
α) ενα από καλλίτερα συστήματα υγείας
β) ενα παο τα καλλίτερα σπυστήματα παιδεία
γ) απο τους καλλίτερους δρόμους στν κόσμο
δ) εναπ αο τα καλλίτερα συστήματα πρόνιας
ε) απο τα μεγαλύτερα Κατακεφαλή εισοδήματα
κλπ κλπ

και να το μιμηθούμε, εμείς γκρινιάζουμε και ψάχνουμε να βρούμε λόγους για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα!!!

Φίλε ότι και να λες και όσες αναλύσεις να προσπαθείς να κάνεις, ΓΕΓΟΝΟΣ παραμένει ένα.

Χρωστάμε την Μιχαλούς και γιαυτό φταίει μόνο το ξερό μας το κεφάλι, έμεσα ή άμεσα.
Τώρα όσο δεν το παραδεχόμαστε για να αρχίσουμε επιτέλους να βρίσκουμε την λύση, είπαμε, θα ψάχνουμε για αποδιοπομπαίους τράγους και από μηχανής θεούς!!

Για να μη σου πω και για ουφάκια από τον Νιμπίρου ως γνήσιοι απόγονοι των ΕΛ!

Εν τω μεταξύ η Ελλάδα θα ξεπουλιέται!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Καλά δεν πειράζει! Είπαμε ο "Ελληναρισμός" δεν παλεύεται!
Ο Γερμανοτσολιαδισμός να δεις, πως δεν παλεύεται!
Αινείας
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από thanos »

O εμφύλιος ήδη ξεκίνησε...

Ενιας, δυστυχώς για το κακό μας το χαλι δεν φταίει η Γερμανία κ η Μέρκελ.
Και όσοι επισημαίνουν τα καλώς κείμενα της Γερμανίας, η τυχαίνει κάποια επιχειρήματα να ταυτιζονται με αυτα των γερμανων, για σένα είναι γερμανοτσολιαδισμός...

Ο ελληναρισμός είτε σε αρέσει είτε όχι ζει και βασιλεύει είτε με κρίση είτε χωρίς και τον βιωνω καθημερινά.
2 παραδείγματα, αντικαπνιστικός νόμος και ΚΟΚ που βρίσκει πλήρη εφαρμογή.
Ο ελληναρας δεν γουστάρει να εφαρμόζει κανέναν νόμο που δεν συμφωνεί για την ύπαρξη του.

Το ότι η Γερμανία δεν είναι ο παράδεισος, είναι απολύτως αυτονόητο.
Το σκάνδαλο ADAC, που κάποτε αυτός ο φορέας ήταν η προσωποποίηση της αξιοπιστίας κ εγκυρότητας, είναι χαρακτηριστικό της αλλαγής προς το χειρότερο της Γερμανίας.
Από την άλλη πρωην υπουργός υγείας της Γερμανίας έγινε σύμβουλος του Ομπάμα για να φέρει καλύτερα σε πέρας το obamacare.
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από erling »

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να φταίει ο ένας ή ο άλλος.
Γιατί δεν φταίει δηλαδή ένας συνδυασμός όλων όσων αναφέρθηκαν;
Να φταίει η πολιτική της ΕΕ ταυτόχρονα με την πολιτική της χώρας αλλά και την νοοτροπία μας;
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από erling »

Και επανέρχομαι στα δανεικά και στο γερμανικό "θαύμα"
Συγνώμη, αλλά το γερμανικό θαύμα είναι αποτέλεσμα των δανείων, του μεγάλου κουρέματος των προπολεμικών δανείων και μεταπολεμικών χρεών τα οποία ήταν στο ποσό των 38.000.000.000 DM και το 1953 κουρεύτηκαν σε ποσοστό 62%, των συμφωνιών της Γερμανίας με άλλα κράτη (υποχρεωτικών?) για αύξηση των εισαγωγών γερμανικών προϊόντων, του φόβου για επέκταση του κομμουνισμού και αυτών που πήγαν εκεί και έχυσαν τον ιδρώτα τους* για να γίνει η Γερμανία αυτή που είναι σήμερα....
Δεν βρήκα στοιχεία δανεικών για τα έτη 1953-1991......αλλά από το 1991 η, ενωμένη πλέον, Γερμανία συνεχίζει να δανείζεται κάθε έτος, με αυξητική τάση του ποσού των δανεικών. [Δες εδώ]
Σήμερα το συνολικό χρέος της Γερμανίας είναι περίπου 2.000.000.000.000€ ενώ το Ελληνικό είναι περίπου 300.000.000.000€ (προσοχή στα μηδενικά) [Δες εδώ]

Η "βοήθεια" στην Ελλάδα μετά τον πόλεμο ήταν 25.000.000$
Το 1947 πήραμε άλλα 300.000.000$ δανεικά από τις ΗΠΑ (150 μάλλον σε πολεμικό υλικό και άλλα 150 σε τροφές και άλλο υλικό)
Και ήρθε το σχέδιο Μάρσαλ που έδωσε στην Ελλάδα 700.000.000$, 1.500.000.000$ στην Ιταλία και 1.500.000.000$ στην Γερμανία (που πήρε και μία άλλη βοήθεια 1.600.000.000€ από τις ΗΠΑ)
Τα ποσά ίσως να είναι διαφορετικά αφού δεν μπορώ να πω ότι διάβασα πολύ επιμελώς τα αρχεία.
Στην Γερμανία η δυνατότητα παραγωγής των εργοστασίων έφτασε από το 51% του 1948 στο 147% το 1955, σε σχέση με την προπολεμική παραγωγή.
Στην Ιταλία είχε καταστραφεί μόνο το 8% των εργοστασίων της.
Στην Ελλάδα**;
That catastrophe left America’s wartime ally in shambles. A former State Department official regarded Greece as the “most thoroughly destroyed, disorganized, and demoralized country in Europe” at war’s end. After a half century, a likeminded European historian revised only slightly the sad appraisal: Greece “probably suffered more war damage than any other European economy except Russia.” Occupied simultaneously by three Axis powers for four years, the Greek people were truly star-crossed, on a par perhaps with the hapless citizens of Warsaw and Manila.
* Τον έχυσαν με αντάλλαγμα βέβαια. Έφυγαν από μία κατεστραμμένη χώρα και πήγαν να βοηθήσουν την Γερμανία και για να επιβιώσουν οι ίδιοι βεβαίως.
Γιατί όμως πήγαν στην Γερμανία και δεν έμειναν εδώ;
Γιατί εκεί έπεσαν οι μεγάλες "επενδύσεις" και όχι εδώ. Το γιατί έπεσαν εκεί είναι μια κουβέντα που δεν μπορούμε να την κάνουμε εμείς αφού δεν έχουμε όλα τα στοιχεία.....
Αλλά**
In its very first country study in February 1949, after the donnybrook with OMGUS, ECA Washington publicly described its purposes in “Western Germany” as, in order, “avoid[ing] the political dangers which might well resolve from economic distress” and “enabl[ing] it to become economically self-supporting.”90 Seldom have institutional aims so grand in conception been so blandly represented. Germany, in fact, occupied the nucleus of Hoffman’s and Harriman’s thinking about postwar Europe. Harriman confided to Ludwig Erhard that his government attached “great importance” to German economic integration into western Europe because its success meant that there was a good chance that political integration would follow.
Marshall Planners envisioned a reconstructed West Germany as “workshop for Europe’s recovery.” They wanted revitalization of its economy in order to substitute West Germany for the United States as “main supplier of the capital goods needed for [European] recovery.”
** http://marshallfoundation.org/library/d ... pter_4.pdf (όποιος έχει όρεξη ας διαβάσει και τα 4 κεφάλαια)
Ενδιαφέρουσα μελέτη http://discovery.ucl.ac.uk/1317677/1/270158.pdf
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”