Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από Johnny »

Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Εδω θα καταχωρούμε οτιδήποτε εχει να κάνει με πρωτότυπα οχήματα ολων των εταιρειών και αγνωστες μάρκες και οχήματα
που μας κάνουν εντύπωση που μπορει να κυκλοφορήσουν κάποτε, μπορεί και οχι.


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από Johnny »

Υπεραυτοκίνητο με ολλανδική «σφραγίδα»




Εικόνα





Στο Salon Privé του Λονδίνου θα βρίσκεται το Vencer Sarthe


Η εταιρεία Vencer ιδρύθηκε το 2012 από τον Robert Cobben και έχει έδρα το Vriezenveen. Το πρώτο μοντέλο της Vencer με το όνομα Sarthe παρουσιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο.

Πρόκειται για ένα χειροποίητο κεντρομήχανο, που βασίζεται σε ένα υβριδικό χωροδικτύωμα με χαλύβδινους σωλήνες από κράμα χρώμιο-μολυβδαίνιο και πάνελ τύπου σάντουιτς με κυψελωτό εσωτερικό.

Το αποτέλεσμα της κατασκευής είναι ένα πολύ ελαφρύ αμάξωμα με εξαιρετική ακαμψία κι αντοχή. Ο V8 κινητήρας που αποδίδει 510 ίππους είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Η κατανομή βάρους είναι 45:55 εμπρός:πίσω.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια για καλύτερο έλεγχο της γεωμετρίας και των χαρακτηριστικών οδήγησης. Το Sarthe διαθέτει μόνο τα στοιχειώδη περί την οδήγηση και ο χειριστής έχει στη διάθεσή του μόνον ABS και EBD.

Το ολλανδικό supercar θα παρουσιαστεί στο Salon Privé του Λονδίνου που θα πραγματοποιηθεί αρχές Σεπτέμβρη.

Το κάθε εισιτήριο για το Salon Prive περιλαμβάνει στην τιμή αστακό, σαμπάνια Pommery και άλλα εκλεκτά εδέσματα. Όσο για την τιμή του Sarthe οι ενδιαφερόμενοι θα την πληροφορηθούν επί τόπου.
Πηγή: gocar.gr



Εικόνα

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από MacPap »

:applause
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από Johnny »

Minerva J.M. Brabazon, ένα νέο supercar με 400 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα




Εικόνα





Αυτό είναι το J.M. Brabazon, το νέο supercar της Minerva. Το όνομα του προέρχεται από τον Βρετανό οδηγό J.M. Brabazon, με το monocoque σασί του να είναι από carbon και το σώμα του από carbon και Kevlar. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω, διαχύτη και διπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Μηχανικά φορά έναν twin-turbo V12 κινητήρα ο οποίος στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα, και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στον μπροστά. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα σειριακό κιβώτιο, ενώ διαθέτει μπλοκέ διαφορεικό, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και μια έξυπνη μονάδα διαχείρισης με πέντε προγράμματα economy, normal, sport, race και safe.

Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες δεν ανακοίνωσε η εταιρία, εκτός του ότι το supercar θα έχει τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 400 χλμ/ώρα.
Πηγή:AutoBlog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από Johnny »

Ford Mustang U.S. Air Force Thunderbirds Edition 2014






Εικόνα





Το έχει κάνει θεσμό εδώ και χρόνια η Ford, κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια του Experimental Aircraft Association (EAA) AirVenture που λαμβάνει χώρα στη πόλη Oshkosh του Wisconsin την 1η του Αυγούστου, να παρουσιάζει κάποιο one-off Mustang το οποίο δημοπρατείτε με τα κέρδη του να πηγαίνουν σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Φέτος η Ford θέλοντας να γιορτάσει τα 60στα γενέθλια του U.S. Air Force Thunderbirds, ετοίμασε ένα Mustang σε λευκό χρώμα με κόκκινες και μπλε λεπτομέρειες, ώστε να είναι βαμμένο στα χρώματα των μαχητικών Thunderbirds F-16 Falcons. Φορά αεροδυναμικό bodykit, ηλιοροφή και ζάντες 22″ της Forgiato.

Στο εσωτερικό η Ford τοποθέτησε Recaro καθίσματα, μαρσπιέ και νέο πίνακα οργάνων. Επίσης υπάρχει νέα οθόνη στο σύστημα πλοήγησης και ειδικά LED που προβάλουν ένα περίγραμμα αεροσκάφους στο έδαφος, όταν ανοίγουν οι πόρτες.

Ο κινητήρας φόρεσε κομπρέσορα, ενώ υπάρχουν μεγάλα φρένα της Brembo και σπορ αναρτήσεις. Το αυτοκίνητο θα δημοπρατηθεί κατά τη διάρκεια του show με όλα τα κέρδη να πηγαίνουν στο πρόγραμμα EAA Young Eagles.
Πηγή:AutoBlog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από Johnny »

Εργο τέχνης :applause
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από Johnny »

Η Koenigsegg Agera S έγινε το πιο ακριβό αυτοκίνητο της Σιγκαπούρης




Εικόνα





Μια μπλε Koenigsegg Agera S έγινε πρόσφατα το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ στη Σιγκαπούρη, αφού η Angela Tan, πλήρωσε 5,3 εκατ. SGD (3,14 εκατ. ευρώ) ώστε να την κάνει δική της. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στις 14 του Ιούνη στο ξενοδοχείο Ritz Carlton Millenia όπου 200 VIP καλεσμένοι έδωσαν το παρόν.

H Agera S φορά τον V8 twin-turbo κινητήρα 5,0-λίτρων απόδοσης 1.040 ίππων στις 7.100 σ.α.λ με με 1.100 Nm ροπής στις 4.100 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 400 χλμ/ώρα. Τα 0-200-0 χλμ/ώρα τα κάνει σε 12,8 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-300-0 χλμ/ώρα σε 22,7 δευτερόλεπτα.

Έχει αναλογία βάρους 1,24 ίππο/κιλό και κατανομή βάρους 44:56 μπροστά-πίσω. Το ντεπόζιτο της χωρά 80 λίτρα με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτρονικό διαφορικό.

Έχει μήκος 4.293 mm, πλάτος 1.996 mm, ύψος 1.120 mm και μεταξόνιο 2.662 mm. Πατά στο έδαφος με ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω κατασκευασμένες από carbon, με ελαστικά Michelin Supersport. Τα φρένα του hypercar αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 392x40mm μπροστά και 380x34mm πίσω.









Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα




Specification


Performance

Power output: 1030 hp at 7100 rpm - redline @ 8250 rpm
Torque: over 1000 Nm from 2700 to 6170 rpm
Max torque: 1100 Nm at 4100 rpm
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 2.9 sec, 0-200 km/h 7,9 sec, 0-200-0 km/h 12.8 sec, 0-300-0 km/h 22,7 sec
Braking distance: 30.5m (100-0 km/h)
Lateral g-force: 1.6 g
Fuel consumption: Highway travel: 12,5 l/100km,
Combined: 14,7/100km
Weight-to-power ratio: 1.24 kg/hp (dry weight)
Weight distribution: 44% front, 56% rear
Emission levels: Euro V and lev 2

Aerodynamics

Cd. 0,33 to 0,37 with adaptable rear wings.
Frontal Area: 1.873 m2
Total Downforce at 250 km/h: 300 kg
Flat underside of chassis. Venturi tunnels at rear of chassis/body.

Dimensions

Total length: 4293 mm (169”)
Total width: 1996 mm (78.6”)
Total height: 1120 mm (44.1”)
Ground clearance: Rear: 100 mm (3.94”) Front: 100 mm (3.94”)
Wheelbase: 2662 mm.
Front track: 1700 mm. Rear track: 1650 mm.
Front overhang: 885mm Rear overhang: 752mm
Fuel capacity: 80 litres
Luggage compartment: 120 litres (31.7 US gallons)
Dry weight: 1330 kg
Curb weight 1415 kg (all fluids plus 50% fuel)
Maximum laden weight: 1650 kg (full tank, two passengers, full luggage)

Chassis

Carbon fibre with aluminium honeycomb and integrated fuel tanks for optimal weight distribution and safety.
Monocoque torsional rigidity: 65,000 Nm/degree.
Weight including tanks: 70 kg.
Front and rear suspension: Double wishbones, two-way adjustable gas-hydraulic shock absorbers, pushrod operated.
Triplex damper in the rear.
Electronically adjustable ride height. Front: Cro-Mo subframe, with integrated crash members.
Rear: Semi-stressed engine and gearbox with support struts, for needle bearings and o-ringed wishbone bushings optimal rigidity and no engine inertia movements.
Fully machined aircraft aluminium uprights, with SKF LeMans specification 150mm angle contact ball bearings.
GKN hollow/gun-drilled driveshafts.
Koenigsegg Z-style progressive and lightweight anti-roll bars front and rear.

Engine

Koenigsegg aluminum 5,0L V8, 4 valves per cylinder, double overhead camshafts.
Compression: 9.0:1
Bore: 91.7 mm Stroke: 95.25 mm
Sequential, multipoint fuel injection.
Twin turbo superchargers
1.4 bar boost pressure.
Dry sump lubrication.
Carbon fibre intake manifold with optimised intake tracts.
Tig-welded ceramic coated inconel exhaust system manifold with merge collector.
Weight: 197 kg

Transmission

Specially developed 7-speed dual clutch, 1 input shaft transmission with paddle-shift.
Electronic differential.

Steering

Rack and pinion power assisted steering. 2.7 turns lock-to-lock.
Turning circle: 11 metres. TRW electro-hydraulic power-assisted.

Brakes

Front brakes: Ventilated ceramic discs Ø 397 mm, 40 mm wide.
6-piston calipers. Power-assisted.
Rear brakes: Ventilated ceramic discs Ø 380 mm, 34 mm wide.
4-piston callipers. Power-assisted.
Traction Control.
F1-style for optimal performance with 5 different handling modes.

Wheels

Koenigsegg AicoreTM carbon wheels with centre locking
Front: 19” x 9.5”
Rear: 20” x 12.5”

Tyres

Dedicated Michelin Supersport
Unidirectional with asymmetric thread pattern
Front: 265/35 – 19” (Y)
Rear: 345/30 – 20” (Y)
Speed rating: 420+ km/h

Body

Two-door, two seater with removable hardtop stowable under the front hood lid. Body made from pre-impregnated carbonfibre/kevlar and lightweight sandwich reinforcements. Carbon vents over wheels.

Electrical System

Solid state digital semiconductors - no fuses or relays.
CAN bus operated and fully programmable functionality.

Equipment

Dual airbags, detachable and storable hardtop with glass roof, power windows, adaptive rear wing, adjustable pedals and steering column, Agera stitching, seats adjustable in rake and length, carbon ceramic brakes with Sport ABS, EPS, hydraulic lifting system, power steering, power brakes, extra 4 point seatbelts for track use. Satnav, Intelligent LifePo4 battery, MP3 player, USB connection, climate control, digital warning and info system, G sensor, alarm, tyre monitoring system, silver key, leather carpets, roof storage bag, car cover, Inconel exhaust system, front winglets, rear view camera, AircoreTM wheels, side winglet, aero exhaust.

Extra Equipment

Fitted luggage, special leather and colour by request, full visible carbon body, heated seats, ski box roof, skis, winter wheel package.

3 Year Warranty.
All information correct at time of printing, and subject to change.
Πηγή:koenigsegg.com - autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από MacPap »

Το πάω μια κόντρα όποτε θέλει!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Και γω το πάω κόντρα άνετα. Σε μέση ωριαία ταχύτητα την έχω άνετα. Δυστυχώς το βλέπω να μένει απο μπαταρία. ούτε καν να το βάζει μπροστά δε την βλέπω την κυρία
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πρωτότυπα οχήματα και άγνωστες μάρκες super cars

Δημοσίευση από Johnny »

Στην παραγωγή το Sergio Concept



Εικόνα



Θα κατασκευαστούν 3 με 6 αντίτυπα του διθέσιου supercar
Το πρωτότυπο Sergio, που κατασκευάστηκε στη μνήμη του Sergio Pininfarina, παρουσιάστηκε φέτος το Μάρτιο στο Σαλόνι της Γενεύης. Είναι ένα διθέσιο supercar, χωρίς παρμπρίζ (αλλά με δύο κράνη) και έχει βασιστεί στη Ferrari 458 Spider.

Η πρωτοποριακή του σχεδίαση επιπλέον διαθέτει κι ένα ιδιαίτερο spoiler εμπρός με έναν «ανεμοθραύστη», τοποθετημένο μπροστά από το πιλοτήριο.

Τώρα λοιπόν, ο οίκος Pininfarina ετοιμάζεται να κατασκευάσει 3 με 6 μοντέλα παραγωγής (ανάλογα με τη ζήτηση) και να τα πουλήσει κατ' εκτίμηση από 750 χιλ. ευρώ έως 1,5 εκατ. ευρώ.

Σημειωτέον δε, ότι το μοντέλο παραγωγής θα εξακολουθήσει να μην έχει παρμπρίζ, αρκεί οι οδηγοί να φορούν τα κράνη τους. Η μόνη διαφορά από το πρωτότυπο, θα είναι μια υψηλότερη «μύτη» (κατά 12 χιλ.) μπροστά, προκειμένου να πληροί τις προϋποθέσεις για την προστασία των πεζών.

Να υπενθυμίσουμε ότι το πρωτότυπο Sergio (επομένως και το μοντέλο παραγωγής) έχει 4.550 χιλ. μήκος, 1.940 χιλ. πλάτος και 1.140 χιλ. ύψος, ενώ ζυγίζει περίπου 1.280 κιλά.

Η ισχύς του από την άλλη προέρχεται από έναν V8 5,0 λτ. κινητήρα, που συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο. Φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δ.λ, ενώ η τελική του αγγίζει τα 320 χλμ./ ώρα.
Πηγή:newsbeast.gr



Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”