ΚΟΚ: Νέες αλλαγές και αυστηρά πρόστιμα για τις ΛΕΑ

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

ΚΟΚ: Νέες αλλαγές και αυστηρά πρόστιμα για τις ΛΕΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Αντιγράφω από το παρακάτω:

ΚΟΚ: Νέες αλλαγές και αυστηρά πρόστιμα για τις ΛΕΑ
ΚΟΚ: Νέες αλλαγές και αυστηρά πρόστιμα για τις ΛΕΑ

Αυστηροποίηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με υψηλά πρόστιμα για συγκεκριμένες παραβάσεις προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, με στόχο την εφαρμογή του νόμου από τους οδηγούς.

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή, ο Κώστας Καραμανλής είπε ότι «στόχος του υπουργείου Μεταφορών για το 2020 είναι η συνεργασία με όλους τους φορείς για την αναπροσαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με πρόστιμα υψηλά για συγκεκριμένες παραβάσεις».

Η βουλευτής της ΝΔ απηύθυνε επίκαιρη ερώτηση μετά από όσα έγιναν με την πρόσφατη χιονόπτωση στη Μαλακάσα. «Η κοινή γνώμη εξοργίστηκε όχι μόνο από την όλη εικόνα, από την μπαχαλοποίηση, εν πάση περιπτώσει, της κατάστασης για ένα απόγευμα όπου είχε και ήπια χιονόπτωση, αλλά κυρίως από την παραβατική, προκλητική και αντικοινωνική συμπεριφορά πάρα πολλών οδηγών, οι οποίοι μάγκικα, με νεοελληνική νοοτροπία κατέλαβαν τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, οπότε και η εικόνα έγινε ακόμη χειρότερη», ανέφερε η Φωτεινή Πιπιλή η οποία κάλεσε το υπουργείο να ενημερώσει τη Βουλή αν θα προχωρήσει στην «αυστηροποίηση» των ποινών και των προστίμων για τους προκλητικούς οδηγούς που καταλαμβάνουν χωρίς λόγο τις ΛΕΑ.

Ζήτησε επίσης να ενημερωθεί αν το υπουργείο είναι διατεθειμένο να επιβάλει και στην Ελλάδα, όπως σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, την υποχρεωτική εφαρμογή στα οχήματα των χειμερινών ελαστικών.

Ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε ότι το υπουργείο έχει έρθει σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων προκειμένου να χρηματοδοτηθεί «πακέτο οδικής ασφάλειας», συμπληρώνοντας ότι θα ξεκινήσει σύντομα η συζήτηση για τα χιονολάστιχα.

«Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ακόμα έχουμε το σύστημα των αντιολισθητικών αλυσίδων. Όταν πάμε σε έναν αυτοκινητόδρομο και πρέπει να βάλουμε αλυσίδες, πρέπει να σταματήσουμε, να τις βάλουμε, να τις βγάλουμε και πολλές φορές δεν μπορούμε να τις βάλουμε και να τις βγάλουμε. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που είχαμε το πρόβλημα στη Μαλακάσα. Το ζήτημα λοιπόν είναι ότι άλλες χώρες της Ευρώπης αλλά και των Βαλκανίων με κατά κεφαλήν εισόδημα χαμηλότερο της Ελλάδος, έχουν νομοθετήσει τα χιονολάστιχα για συγκεκριμένο διάστημα», είπε ο κ. Καραμανλής.

«Είμαι ανοιχτός να συζητήσω με τους αρμοδίους φορείς αυτήν την πρόταση, αλλά έχω την εντύπωση ότι πολύ σύντομα εμείς θα πάρουμε πρωτοβουλία. Έχουμε έρθει σε επαφή με τα συναρμόδια υπουργεία, για να γίνει μια γενική διάταξη για την παρακώλυση της κυκλοφορίας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, έτσι ώστε να μην διαπιστώσουμε ξανά αυτά τα φαινόμενα», πρόσθεσε.

Δηλαδή, όταν η Τροχαία θα λέει ότι ο δρόμος κλείνει, ο δρόμος κλείνει. Όταν θα λέει η Τροχαία ότι δεν μπορείς να πας στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο, χωρίς όλα τα απαραίτητα εργαλεία και μέσα που πρέπει να έχει το όχημά σου, θα υπάρχει αυστηρότατο πρόστιμο», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.
Καταλαβαίνετε τι γράφει; Χιονολάστιχα στην Ελλάδα; Πού; Στην Αττική που χιονίζει μία φορά κάθε 5 χρόνια εντός πόλης; Στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στα Επτάνησα, στην Κρήτη; Σε πόσες περιοχές της χώρας χιονίζει και το χιόνι διατηρείται πάνω από 3-4-5 ημέρες το χρόνο; Και αυτό όχι κάθε χρόνο.

Να γράψω για το κόστος; Το δικό μου αυτοκίνητο, με την ανάρτηση που φοράει, μπορεί να βάλει ΜΙΑ και μόνη διάσταση ζάντας. Δηλαδή, η sport ανάρτηση, πηγαίνει με μία ζάντα και ένα φάρδος ελαστικού (205/50R16). Άρα, ή θα πηγαίνω 2 φορές τον χρόνο για βάλε βγάλε ελαστικά στις ζάντες, ή θα πάρω άλλες ζάντες (κόστος 800€ χωρίς ΦΠΑ) και θα αγοράσω και μία τετράδα ελαστικά με κόστος 500€ τουλάχιστον.

Το άλλο με την ΛΕΑ είναι ακόμη πιο πονηρό. Το έχω ήδη γράψει και το γράφω ξανά. Η κίνηση δεν κόλλησε λόγω ΛΕΑ και αλυσίδων. Η κίνηση κόλλησε γιατί, ενώ υπήρχε χιονόπτωση, τα οχήματα σταμάτησαν στα διόδια, οπότε, το χιόνι το έστρωσε και μετά δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν στις ανηφόρες. Το έχω περάσει κι εγώ και το έχω ανεβάσει στον YouTube. Περνούσα δρόμο με χειρότερη χιονόπτωση με άνεση, χωρίς αλυσίδες. Όταν κολλήσαμε, το χιόνι το έστρωσε, οπότε, αν μου έλεγες να ξεκινήσω δεν θα μπορούσα να φύγω, ειδικά από την στιγμή που το δικό μου αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει αλυσίδες (μόνο κουβέρτες).

Όλα γίνονται για έναν και μόνον λόγο: να διώξουμε τις ευθύνες από τις εταιρείες και να τις φορτώσουμε στους οδηγούς. Και με εμένα εκτός των forums για να τους τα χώνω όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Ευχαριστώ.


pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΟΚ: Νέες αλλαγές και αυστηρά πρόστιμα για τις ΛΕΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Τα βίντεο από Μαλακάσα:













Δεν υπήρχε ΠΟΥΘΕΝΑ χιόνι για να κολλήσουμε. Τα διόδια έκαναν την ζημιά και, μόλις τα άνοιξε η Τροχαία, όλος ο δρόμος καθάρισε και πηγαίναμε με άνεση. Γιατί νομίζετε ότι έδιωξαν και τον Δκτη της Τροχαίας; Γιατί, μπερδεμένος ο άνθρωπος, δεν ήξερε αν θα πρέπει να κάνει αυτό που πρέπει (να ανοίξει τα διόδια) ή να κάνει αυτό που του είπαν (να μην ανοίξει τα διόδια και χρεώσει το κράτος), οπότε προτίμησε να κάνει το 2ο.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”