Δίκτυο φόρτισης Ionity: Η χρέωση αλλάζει και γίνεται φωτιά!

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Δίκτυο φόρτισης Ionity: Η χρέωση αλλάζει και γίνεται φωτιά!

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Σε συνέχεια της άλλης δημοσίευσης, της άποψης του Τάκη Τρακουσέλλη, υπάρχει η εξής δημοσίευση:

Αντιγράφω από το παρακάτω:

Δίκτυο φόρτισης Ionity: Η χρέωση αλλάζει και γίνεται φωτιά!
Δίκτυο φόρτισης Ionity: Η χρέωση αλλάζει και γίνεται φωτιά!

Μεγάλη ανατροπή στα EV: Tο δίκτυο Ionity αλλάζει την τιμολογιακή πολιτική του από €8 νετ ανά φόρτιση σε 79 λεπτά του ευρώ την κιλοβατώρα. Σχεδόν διπλάσιο κόστος ανά km από ένα συμβατικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.

Οι πελάτες των σημερινών και των μελλοντικών ευρωπαϊκών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν να αρχίσουν να πονοκεφαλιάζουν για τη χρέωση της φόρτισης στις μεγάλες αποστάσεις -αυτοκινητόδρομοι, περιφέρεια. Το δίκτυο Ionity μόλις έριξε βόμβα στο θέμα, ανακοινώνοντας αλλαγή στην τιμολόγηση: Πλέον, ένα γέμισμα δεν θα στοιχίζει κατ’ αποκοπή οκτώ ευρώ, αλλά θα χρεώνεται €0,79 ανά kWh.

Ο υπολογισμός είναι απλούστατος. Για να «γεμίσεις» μια Porsche Taycan των 90 kWh θα πληρώσεις περίπου 70 ευρώ στα τερματικά Ionity. Και γνωρίζοντας ότι θα μπορείς να κάνεις περίπου 200 έως 300 km στην Autobahn με 130 km/h, κάντε τα μαθηματικά... Ή να τα κάνουμε εμείς για εσάς σε πιο γήινη διάσταση. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε το πακέτο του Groupe PSA… Ένα Peugeot e-208 ή ένα Opel Corsa-e με μπαταρία 50 kWh. Πληρώνεις τη φόρτιση 40 ευρώ για να κάνεις βαριά βαριά 250 km, ενώ αντιστοίχως με ένα βενζινοκίνητο για τα ίδια χιλιόμετρα θα πλήρωνες σε βενζίνη €25! Για ντίζελ δε, δεν το συζητάμε!

Αυτά τα τερματικά, ωστόσο, αναπτύχθηκαν από μια κοινοπραξία ευρωπαίων κατασκευαστών για να προσφέρουν μια εναλλακτική λύση στο δίκτυο της Tesla, τους Superchargers. Αλλά σε αυτούς, η τιμή είναι €0,24/kWh... Χώρια που είναι δωρεάν για αρκετούς μήνες για τους πρώτους πελάτες των Model S και X.

Για τους διαχειριστές της Ionity, η τιμή δικαιολογείται από δύο πράγματα: Την ύπαρξη τερματικών στον αυτοκινητόδρομο (οι θέσεις αυτές είναι ακριβές) και πάνω από όλα η ισχύς του σταθμού, περίπου 1,2 MW, κάτι που θα επιτρέψει θεωρητικά σε πολλά EV να φορτίζουν με ισχύ τουλάχιστον 200 kW. Τη στιγμή που η ισχύς των τερματικών Tesla πέφτει πολύ περισσότερο όταν φορτίζουν δύο EV ανά τερματικό.

Παρόλα αυτά, η νέα χρέωση μπορεί να ανατρέψει τον οικονομικό προϋπολογισμό στους σημερινούς και μελλοντικούς ιδιοκτήτες EV που είτε υπολόγιζαν στο δίκτυο Ionity είτε δεν έχουν επιλέξει ένα Tesla!
Δεν συμφέρει και πολύ, όπως φαίνεται, η ηλεκτροκίνηση. Η νέα μανία/μόδα που έχει έρθει και στην Ελλάδα πρόσφατα.

Ευχαριστώ.


UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Δίκτυο φόρτισης Ionity: Η χρέωση αλλάζει και γίνεται φωτιά!

Δημοσίευση από UltiMo_ »

η ηλεκτροκίνηση δεν είναι για μεγάλες αποστάσεις. άρα οχι μεγάλα ταξίδια άρα οχι φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο. (αν και αυτό βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο)
όπως και τώρα, που πάντα φουλάρεις πριν το ταξίδι. κανεις δεν βάζει πάνω στην εθνική βενζίνη γιατι είναι πανάκριβη. μόνο σαν λύση ανάγκης θα βάλεις εκει
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”