odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 03 Σεπ 2014, 06:33

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2010, 08:41 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45
Δημοσιεύσεις: 261
Το πρώτο όχημα στην Ελλάδα και το πρώτο τροχαίο ατύχημα..


Τον Ιανουάριο του 1837 το νεοσύστατο Ελληνικό Κράτος για να ρυθμίσει τα όποια κυκλοφοριακά προβλήματα της εποχής, δημοσίευσε το διάταγμα 'περί της καθ' οδόν απαντήσεως των αμαξών, εφίππων κ.λπ.' το οποίο αποτελεί και τον πρώτο Κ.Ο.Κ. στην Ελλάδα.

Το έτος 1886 έκανε στην Αθήνα την εμφάνισή του το πρώτο λεωφορείο. Ήταν ένα όχημα Γαλλικής κατασκευής μεγαθήριο για την εποχή, είχε 14 καθίσματα και εκινείτο με ατμό, είχε σιδερένιες ρόδες και έκανε μεγάλο θόρυβο καθώς περνούσε από τους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας που ακόμα δεν είχε ασφαλτοστρωθεί. Οι πρωτοπόροι επιχειρηματίες αυτοκινητιστές το εκμεταλλεύονταν στην γραμμή Αθήνα - Θήβα, ώσπου μια ημέρα από έναν σπινθήρα άρπαξε φωτιά και τελείωσε άδοξα η σταδιοδρομία του.

Το 1896 έφθασε στην Ελλάδα το πρώτο αυτοκίνητο, το 1897 το δεύτερο και στην συνέχεια και άλλα...

ΠΡΩΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Το πρώτο αυτοκινητιστικό τροχαίο, και μάλιστα θανατηφόρο ατύχημα, που αναφέρεται στην Ελλάδα έγινε την Κυριακή 4 Μαρτίου 1907 και ώρα 11.30 περίπου επί της Λεωφόρου Συγγρού, μετά την Πύλη του Αδριανού στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, υπό τις ακόλουθες συνθήκες, όπως μας τις περιέγραψαν οι εφημερίδες της εποχής εκείνης.

"Ο πρίγκηψ Ανδρέας μετά της συζύγου του Αλίκης και του Υπασπιστού του Μεταξά, οδηγούσε το αυτοκίνητό του στη λεωφόρο Συγγρού για να μεταβεί στο Παλαιό Φάληρο και εκείθεν εις Πειραιά. Όπισθεν και σε απόσταση 30-40 μ. ακολουθούσε το αυτοκίνητο του Νικ. Σιμόπουλου Υπουργού, Βουλευτού Φθιώτιδος. Όταν τα δυο αυτοκίνητα ευρίσκοντο προ της γέφυρας και πλησίον του Ζυθοπωλείου Φιξ, ο Σιμόπουλος ηθέλησε να υπερβεί το αυτοκίνητο του πρίγκηπος, αυξάνων κατά τι την ταχύτητα του αυτοκινήτου του. Η οδός ήτο ελεύθερη από πεζούς και το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου αφού προσπέρασε το προπορευόμενο, κατέλαβε το δεξιό της οδού και έβαινε κανονικώς επί της λεωφόρου. Ξαφνικά μία γυναίκα ευρισκόμενη με ένα παιδί επί του πεζοδρομίου εισήλθε επί της λεωφόρου και ευρέθη αντιμέτωπη με το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου. Αυτός βλέποντας τον προφανή κίνδυνο ηθέλησε δι' ελιγμών ν' αποφύγει την μετά της γυναικός σύγκρουση, πλην όμως η άτυχη γυναίκα φοβηθείσα δεν εσταμάτησε αλλά έτρεξε να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να την ρίξει επί του εδάφους και να περάσει από το σώμα της. Φαίνεται ότι πάνω από το σώμα της άτυχης γυναίκας διήλθε και το αυτοκίνητο του πρίγκηπος Ανδρέου, παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να ανακόψει την ταχύτητά του. Ούτω, το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Αθήνα, είχε διαπραχθεί.
Το πρώτο θύμα ήτο η άτυχη γυναίκα Ευφροσύνη Βαμβακά, ηλικίας 25 ετών, καταγόμενη από το Αργοστόλι, σύζυγος του σανδαλοποιού Θεοδώρου".


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ : ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Την 17-8-1896 στην Αγγλία γίνεται το πρώτο τροχαίο ατύχημα στον κόσμο κατά το οποίο έχασε τη ζωή του ο Βρετανός αυτοκινητιστής ο οποίος έτρεχε με ταχύτητα 3,7 μιλίων την ώρα (6,9 χιλιόμετρα / ώρα). Συνεπεία του ατυχήματος αυτού δημοσιεύθηκε ο νόμος της Ερυθράς Σημαίας (προηγείται του αυτοκινήτου άτομο που κρατούσε στο χέρι ερυθρά σημαία).

p.p
Αναρτήθηκε από tro(ma)ktikos στις 4:52 π.μ.
tro-ma-ktiko.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Σεπ 2010, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Δημοσιεύσεις: 1800
Μάλλον για δυστύχημα θέλει να πει το άρθρο, αφού το πρώτο τροχαίο ατύχημα έγινε το 1771 στο Παρίσι.
Άλλοι όμως λένε πως έγινε το 1769

Αυτό που λέει το άρθρο είναι το πρώτο δυστύχημα στην Αγγλία
Αν δούμε όμως και αυτό το άρθρο, το πρώτο δυστύχημα έγινε το 1869

_________________
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Σεπ 2010, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 5418
Αν αληθεύουν τα δημοσιευόμενα στο άρθρο τότε πρέπει να είμαστε χαρούμενοι, αφού σήμερα με μερικά εκατομμύρια αυτοκίνητα να κινούνται στον δρόμο έχουμε μόνο μερικές χιλιάδες νεκρούς και ανάπηρους. :evil: Ενώ αναλογικά θα έπρεπε να είναι εκατοντάδες χιλιάδες. Αν δηλαδή ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν τότε κατόρθωσε να εμπλακεί σε ατύχημα ε εμείς καλά είμαστε.

Πάντως για να πω εγώ πάλι τα "πατεριμά μου" :D ο βουλευτής ήταν ΚΑΙ αυτός, περίπτωση οδηγού που λίγο πριν την σύγκρουση πίστευε πως ελέγχει την κατάσταση.

Φιλικά Κώστας

_________________
Ένα νεκρό χωριό το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράτεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ. Οι ζαβολιάρηδες να πάνε να παίξουν σε άλλο μαχαλά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2010, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Δημοσιεύσεις: 2035
Μην συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις. Αλλα τα αυτοκίνητα εκεινης της εποχής, αλλα φρένα, αλλες ταχύτητες, άλλη οδηγική εμπειρία και άλλη η εμπειρία του πεζού που διέσχιζε το δρόμο.

_________________
Αινείας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2010, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 5418
Διαφωνώ διότι άσχετα με τις δυνατότητες του οχήματος και την εμπειρία των περιοίκων το φαινόμενο της υπερεκτίμησης των δυνατοτήτων μας είναι απ'ότι φαίνεται διαχρονικό φαινόμενο στην χώρα μας.

Φιλικά Κώστας

_________________
Ένα νεκρό χωριό το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράτεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ. Οι ζαβολιάρηδες να πάνε να παίξουν σε άλλο μαχαλά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2010, 03:28 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 3398
Συμφωνῶ μὲ τὸν MacPap. Ὁ χειριστὴς τοῦ ὀχήματος (τὸ ἀνθρώπινο ὄν) παραμένει ὀ ἴδιος. Ἐπιπλέον ἀν ἡ στροφὴ ἔχει ἀρνητικὴ κλίση θὰ βρεθεῖς στὸ χωράφι μὲ τὶς πατάτες ἀκόμα κι ὰν ἔχεις φρένα διαστημικῆς τεχνολογίας.

_________________
It is the quality of one’s convictions that determines success not the number of followers.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2010, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Δημοσιεύσεις: 2035
Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Άλλωστε, η εκτίμηση δυνατοτήτων και ικανοτήτων δεν έχει άμεση σχέση και με τις εμπειρίες;

_________________
Αινείας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2010, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 5418
enias έγραψε:
Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Άλλωστε, η εκτίμηση δυνατοτήτων και ικανοτήτων δεν έχει άμεση σχέση και με τις εμπειρίες;
Ωραίο αυτό μου άρεσε αλλά δεν κατάλαβα τίποτε από αυτά που ήθελε να πει ο ποιητής... :)

_________________
Ένα νεκρό χωριό το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράτεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ. Οι ζαβολιάρηδες να πάνε να παίξουν σε άλλο μαχαλά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2010, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Δημοσιεύσεις: 2035
MacPap έγραψε:
enias έγραψε:
Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Άλλωστε, η εκτίμηση δυνατοτήτων και ικανοτήτων δεν έχει άμεση σχέση και με τις εμπειρίες;
Ωραίο αυτό μου άρεσε αλλά δεν κατάλαβα τίποτε από αυτά που ήθελε να πει ο ποιητής... :)

Εξηγώ:
Οσο πιο νέος είναι ο οδηγός και όσο πιο λίγη είναι η εμπειρία του σε επικίνδυνες φάσεις τοσο λιγότερο "πονηρέμενος" είναι με αποτέλεσμα να μην είναι πολύ προσεκτικός.
πχ έχω δεί πολλούς νέους οδηγούς να περνάνε σταυροδρόμια και πρασινα φανάρια με τόσο μεγάλες ταχύτητες που αν τους πεταχτεί κάποιος δεν θα προλάβουν να σώσουν την κατάσταση ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιήσουν της ζημιές. Η συνήθεια μου να κοιτάω στα σταυροδρόμια μόλις ανάψει το πράσινο με έχει σώσει πολλές φορές απο το ατύχημα γιατί γνωρίζω εκ πείρας οτι κάποιοι άλλοι περνάνε με κόκκινο, κι ας μου έλεγε ο δάσκαλος στα θεωρητικά οτι με το πράσινο περνάμε και με το κοκκινο οι άλλοι σταματάνε.

Επίσης η γιαγιά μου που είχε ζήσει όλα τα χρόνια της σε χωριό δεν ήξερε να περνάει το δρόμο όπως εμείς. Μάλιστα πρίν 20 χρόνια έκανε μια απίστευτη χαζομάρα: πέρασε απέναντι και τα δύο ρεύματα της εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών (είχαμε σταματήσει για κατούρημα) γιατι απο την πλευρά μας δεν είχε αρκετά ψηλούς θάμνους. Τα παίξανε κάτι οδηγοί που κορνάρανε, ενω η υπόλοιπη οικογένεια πάθαμε δυο τρία εμφράγματα. Η γιαγιά έζησε μια χαρά και τελικά πέθανε εκείνη απο έμφραγμα πριν 3 χρόνια. :cry:

_________________
Αινείας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com