Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;

Είδατε κάτι στραβό και ανάποδο και θέλετε να το πείτε? Εδώ μπορείτε...
Post Reply
pipinos1976
Posts: 1194
Joined: 08 Apr 2011, 23:52

Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;

Post by pipinos1976 »

Άλλη μία δημοσίευση με πονηρό σκοπό (άραγε ο HiFi του τα σκάει για τις κάμερες;), που χρησιμοποιεί τα μαθηματικά για να δημιουργήσει εντυπώσεις.

Όπως αναφέρει το κείμενο, σε μία και μόνο διασταύρωση, στην συμβολή των Λ. Ποσειδώνος και Καλαμακίου, καταγράφονταν 34 παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη την ώρα, ΠΟΥ ΑΝΑΓΕΤΑΙ σε 800 παραβιάσει το 24ωρο. Βλέπετε το πονηρό σημείο; Το 34 παραβιάσεις την ώρα είναι ένα νούμερο που δεν το εξηγεί καθόλου (προφανώς από κάπου το πήρε, δηλαδή του το έδωσαν). Είναι μέγιστο νούμερο (προφανώς) την 1η ημέρα εφαρμογής ή ήταν νούμερο που επαναλαμβανόταν για πολλές ώρες της ημέρες και για πολλές ημέρες; Επαναλαμβάνω ότι το συγκεκριμένο νούμερο είναι το μέγιστο που καταγράφηκε σε όλη την διασταύρωση (και στα 4 ρεύματα κυκλοφορίας) και αφορά μία ώρα αιχμής και - ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ - είναι προϊόν απάτης κατά την μέτρηση από την κάμερα (αυτό το εξηγώ παρακάτω). Τώρα, ο εν λόγω δημοσιογράφος, για άγνωστους λόγους (λέγε με €€€) κάνει αναγωγή αυτού του μέγιστου αριθμού σε ολόκληρη την ημέρα και γράφει για 800 παραβιάσεις την ημέρα σε ένα και μόνο φανάρι (που είναι πάνω από 4 φανάρια). Μάλιστα, μαρτυρά και μόνος του τον εαυτό του, όταν γράφει πως, όταν έμαθαν για το φανάρι οι οδηγοί, οι παραβιάσεις (μέγιστος αριθμός) έπεσε στις 16 την ώρα, που με ΑΝΑΓΩΓΗ είναι 400 στο 24ωρο.

Πάμε τώρα να γράψουμε την δική μου θεωρία για όλα αυτά για να γνωρίζουμε για τι πράγμα πρόκειται:
  1. Ο δημοσιογράφος σίγουρα έχει δεχθεί την πληροφορία και την οικονομική βοήθεια της εταιρείας που έβαλε τις κάμερες, οπότε, όπως οι αντίστοιχοι στα κανάλια, κάνουν την τρίχα τριχιά και γράφουν ό,τι τους κατέβει.
  2. Οι κάμερες αυτές είναι οπτικές και IR, οπότε δεν μπορεί να γίνει επαλήθευση της παράβασης από μακριά. Κανονικά θα πρέπει να δίνεται το πλήρες βίντεο στους οδηγούς, ώστε να γνωρίζουν πώς έχει γίνει η παράβαση.
  3. Είναι 100% σίγουρο (στην Ελλάδα βρισκόμαστε) ότι έχουν ρυθμίσει την κάμερα να πιάνει τα αυτοκίνητα πάνω στην διασταύρωση και να στέλνει κλήση ασχέτως των συνθηκών του δρόμου, ακριβώς όπως γινόταν και στις ΗΠΑ σε ανάλογα περιστατικά κατά το παρελθόν. Πέραν του κόλπου με το πορτοκαλί φανάρι* (μειώνουν τον χρόνο του πορτοκαλί, ώστε να έχουν παραβάτες με κόκκινο), είναι δεδομένο ότι, αν σταματήσεις πάνω στην διασταύρωση, αφού περάσεις με πράσινο, π.χ. αν πεταχτεί ένας πεζός, θα σε γράψει και δεν πρόκειται ΚΑΝΕΙΣ να εξετάσει το γιατί βρέθηκες εντός του οπτικού πεδίου της κάμερας ή γιατί έκοψες και έμεινες εκεί με κόκκινο φανάρι, ενώ είχες περάσει κανονικά με πράσινο. Σκοπός είναι (σε αυτό βλ. και το 1) να φανεί η χρησιμότητα της κάμερας και να πουλήσει η εταιρεία περισσότερες κάμερες, ώστε να βγάζουν όλοι χρήμα με παράνομο τρόπο. Από τους 34 παραβάτες την μέγιστη ώρα αιχμής, είναι ζήτημα αν οι 10 έχουν κανονική παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη. Οι περισσότεροι, επειδή γνωρίζω πολύ καλά την συγκεκριμένη διασταύρωση, έχουν μείνει στην μέση του δρόμου λόγω ανάσχεσης της κυκλοφορίας.
Τα ίδια κόλπα θα δεις και σε άλλες παρόμοιες δημοσιεύσεις που είναι πρακτικά click bates. Δείτε για παράδειγμα τις παρακάτω του ιδίου:

Τοποθετήθηκαν οι ανιχνευτές παραβίασης κόκκινου – Σε ποια σημεία;

Ο τίτλος αναφέρει καθαρά ότι το άρθρο μιλάει για τα σημεία τοποθέτησης των καμερών. Πουθενά στο άρθρο δεν αναφέρει τα σημεία. Μιλάει αόριστα για την Λ. Ποσειδώνος, δηλαδή από Πειραιά μέχρι Σούνιο, αν το πάρεις με την γενική έννοια της Παραλιακής.

Σχεδόν 2.000 κλήσεις για κράνος και κόκκινο!

Σε αυτή αναφέρεται σε σχεδόν 2.000 κλήσεις για κράνος και κόκκινο, αλλά στο άρθρο θα δείτε ότι μιλάει για ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ελέγχων σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. Δηλαδή από τα 2-3.000.000 οχημάτων που υπάρχουν στην χώρα, κινήθηκαν πάνω από 100.000.000 στην διάρκεια των 7 ημερών ελέγχου και ήταν παράνομα τα 2.000. Ποσοστό παρανομίας 0,002%, αν θέλουμε να μετράμε σωστά.

Φαντάζομαι καταλάβετε το πώς λειτουργούν οι "δημοσιογράφοι" στην Ελλάδα. Αντικειμενική πληροφόρηση προερχόμενη από τις εταιρείες τοποθέτησης καμερών και την ΕΛ.ΑΣ. Τεράστια αντικειμενικότητα...!!!

Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;
Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;

Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος της Περιφέρειας Αττικής με το οποίο εγκαταστάθηκαν δύο κάμερες ανίχνευσης της παραβίασης του Ερυθρού σηματοδότη στη συμβολή των Λεωφόρων Ποσειδώνος & Καλαμακίου.

Ειδικότερα αξίζει να σημειωθεί ότι στις πρώτες μέρες λειτουργίας των καμερών σε μία και μόνο διασταύρωση της Λεωφόρου Ποσειδώνος με τη Λεωφόρο Καλαμακίου η κάμερα κατέγραφε κατά μέσο όρο 34 παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη την ώρα που ανάγεται σε περίπου 800 παραβιάσεις το 24ωρο.

Με τη λειτουργία της κάμερας, η εγκατάσταση της οποίας ανακοινώθηκε από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη στις 30 Ιουλίου, αλλά και με αφορμή το γεγονός ότι οι πολίτες άρχισαν να παρατηρούν την ύπαρξη της, οι παραβιάσεις μειώθηκαν σε 16 την ώρα δηλαδή περίπου 400 την ημέρα. Το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό αφού οι παραβιάσεις υποδιπλασιάστηκαν μόνο υπό την γνώση ότι υπάρχει τεχνικό μέσο που τις καταγράφει.

Δεδομένου ότι η παραβίαση του Ερυθρού σηματοδότη είναι η σοβαρότερη και πιο επικίνδυνη παραβίαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας η οποία συνήθως επιφέρει σοβαρά ατυχήματα ή δυστυχήματα ο Περιφερειάρχης Αττικής είναι αποφασισμένος σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, να επεκτείνει την εγκατάσταση και λειτουργία των καμερών σε πολλές διασταυρώσεις στις οποίες συχνά συμβαίνουν τροχαία ατυχήματα συνέπεια παραβιάσεων του Ερυθρού σηματοδότη.

Ο Γιώργος Πατούλης επισήμανε σχετικά ότι: «Εφαρμόζοντας το στρατηγικό μας σχέδιο για την οδική ασφάλεια, παρεμβαίνουμε με στοχευμένες δράσεις και αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα τεχνολογίας, στα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής ενώ ταυτόχρονα με κάθε τρόπο επενδύουμε στην πρόληψη και την αποτροπή των τροχαίων ατυχημάτων. Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά στους πολίτες. Θα συνεχίσουμε με την ίδια δυναμική σε όλο το εύρος της Αττικής».
Ευχαριστώ.
pipinos1976
Posts: 1194
Joined: 08 Apr 2011, 23:52

Re: Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;

Post by pipinos1976 »

Το κόλπο με το πορτοκαλί, που ξέχασα να γράψω, είναι κλασσικό και το έχουν διαπιστώσει πολλές φορές στις ΗΠΑ (ένας ιδιώτης είχε κάτσει και μέτρησε το πότε άναβε η κάμερα, που, τότε, είχε οπτικό φλας. Περνώντας μια διασταύρωση το πορτοκαλί θα πρέπει να μένει αναμμένο τόσο χρόνο όσο χρειάζεται το πιο αργό όχημα να διασχίσει την διασταύρωση. Π.χ. αν η διασταύρωση έχει όριο 50km/h ή 14m/s, πλάτος 20m και μπορεί να την διασχίσει ένα φορτηγό με μήκος 18m (π.χ. τα διπλά λεωφορεία), τότε το πορτοκαλί θα πρέπει να μείνει αναμμένο όσο χρειάζεται το λεωφορείο να διασχίσει τα 20m της διασταύρωσης και τα 18m του μήκους του να έχουν βγει εντελώς από το κάθετο ρεύμα, τηρώντας πάντα το όριο ταχύτητας. Άρα, το ελάχιστο που πρέπει να μείνει αναμμένο το πορτοκαλί, δηλαδή χωρίς να γράψει παραβίαση η κάμερα είναι: t = d/v = 38m/14m/s = 2,7s = 3s. Αν αυτό το τηρούν στην διασταύρωση που αναφέρεται στο κείμενο, τότε έχουμε να κάνουμε με επιστήμονες. Επειδή, όμως, είναι γιδοβοσκοί ή απλοί απατεώνες, όποιος έχει όρεξη ή όποιος είναι τίμιος από την ΕΛ.ΑΣ. ή το ΕΜΠ (συγκοινωνιολόγοι) ας κάτσει μια μέρα να καταγράψει με βίντεο την κίνηση και μετά να κάνει αντιπαραβολή τις κλήσεις και θα δούμε πόσες είναι νόμιμες και πόσες παράνομες. Στα κάθετα στενά η ταχύτητα πρέπει να υπολογιστεί στα 30km/h (και πολύ βάζω) καθώς στρίβουν και βαρέα οχήματα, ενώ περνάνε και πεζοί, ενώ η απόσταση που διανύεται είναι μεγαλύτερη των 20m.

Ευχαριστώ.
MacPap
Posts: 6398
Joined: 08 Jul 2010, 03:00

Re: Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;

Post by MacPap »

Και μια παράβαση την ημέρα (ασχέτως ώρας) για μένα είναι πολύ.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.
pienaf
Posts: 14
Joined: 18 Aug 2018, 17:52

Re: Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;

Post by pienaf »

pipinos1976 wrote: 08 Sep 2021, 11:15 Το κόλπο με το πορτοκαλί, που ξέχασα να γράψω, είναι κλασσικό και το έχουν διαπιστώσει πολλές φορές στις ΗΠΑ (ένας ιδιώτης είχε κάτσει και μέτρησε το πότε άναβε η κάμερα, που, τότε, είχε οπτικό φλας. Περνώντας μια διασταύρωση το πορτοκαλί θα πρέπει να μένει αναμμένο τόσο χρόνο όσο χρειάζεται το πιο αργό όχημα να διασχίσει την διασταύρωση. Π.χ. αν η διασταύρωση έχει όριο 50km/h ή 14m/s, πλάτος 20m και μπορεί να την διασχίσει ένα φορτηγό με μήκος 18m (π.χ. τα διπλά λεωφορεία), τότε το πορτοκαλί θα πρέπει να μείνει αναμμένο όσο χρειάζεται το λεωφορείο να διασχίσει τα 20m της διασταύρωσης και τα 18m του μήκους του να έχουν βγει εντελώς από το κάθετο ρεύμα, τηρώντας πάντα το όριο ταχύτητας. Άρα, το ελάχιστο που πρέπει να μείνει αναμμένο το πορτοκαλί, δηλαδή χωρίς να γράψει παραβίαση η κάμερα είναι: t = d/v = 38m/14m/s = 2,7s = 3s. Αν αυτό το τηρούν στην διασταύρωση που αναφέρεται στο κείμενο, τότε έχουμε να κάνουμε με επιστήμονες. Επειδή, όμως, είναι γιδοβοσκοί ή απλοί απατεώνες, όποιος έχει όρεξη ή όποιος είναι τίμιος από την ΕΛ.ΑΣ. ή το ΕΜΠ (συγκοινωνιολόγοι) ας κάτσει μια μέρα να καταγράψει με βίντεο την κίνηση και μετά να κάνει αντιπαραβολή τις κλήσεις και θα δούμε πόσες είναι νόμιμες και πόσες παράνομες. Στα κάθετα στενά η ταχύτητα πρέπει να υπολογιστεί στα 30km/h (και πολύ βάζω) καθώς στρίβουν και βαρέα οχήματα, ενώ περνάνε και πεζοί, ενώ η απόσταση που διανύεται είναι μεγαλύτερη των 20m.

Ευχαριστώ.
Ρώτησα - την 11η Σεπτεμβρίου, ώρα 7:58pm - στο "άλλο" αν ξέρει κάποιος πόσο χρόνο διαρκεί το πορτοκαλί... αλλά δεν πήρα, ακόμα, απάντηση.
Μάλλον δεν ξέρει κανείς....
pipinos1976
Posts: 1194
Joined: 08 Apr 2011, 23:52

Re: Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;

Post by pipinos1976 »

Αν εννοείς το γνωστό ελληνικό forum, είναι δεδομένο ότι δεν θα πάρεις απάντηση. Οι άνθρωποι που κινούν τα νήματα είναι εργαζόμενοι των εργολάβων και εκπροσωπούν τις εταιρείες τους. Ακόμα θυμάμαι μερικές εκπληκτικές στιγμές στους 4Τροχούς:
  1. Είχα γράψει κι εκεί για το πορτοκαλί και ο μοναδικός που είχε απαντήσει, ένας μηχανικός, είχε πει ότι είναι πολλοί παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη, αλλά δεν απάντησε ποτέ ποιοι είναι αυτοί.
  2. Ο άλλος, κανονικός εκπρόσωπος των εργολάβων (σύμφωνα με δική του δήλωση), δήλωνε πως τα διόδια δεν είναι ακριβά και, αν θέλω, να κατεβάσω πρόταση να κερδίσω εγώ τον διαγωνισμό για τους δρόμους για να τα βάλω φθηνότερα...!!!
  3. Ο ίδιος, όταν του έλεγα πως το καλοκαίρι πηγαίνω Αθήνα - Πάτρα 8 φορές τουλάχιστον, άρα πληρώνω 8 x 2 x 4 = 64 διόδια, άρα δικαιούμαι έκπτωση και πως είναι άδικο ένας να περνάει 10 φορές από ένα σταθμό με έκπτωση κι εγώ με 64 και να μην έχω τίποτε, δήλωνε πως εγώ δεν είμαι συχνός χρήστης, ενώ ο άλλος με τις 10 φορές είναι συχνός. Άσχετο το ότι έβαλαν το όριο στο 10, ώστε ένας που πηγαίνει στο εξοχικό κάθε ΣΚ, άρα περνάει 4 x 2 = 8 φορές το μήνα, να μην έχει έκπτωση.
  4. Ο άλλος, ο ιδιοκτήτης, ήταν υπερ της ελευθερίας του λόγου, αλλά, όταν σταμάτησα να γράφω για αντιραντάρ και κάμερες, έγινε Τούρκος και άφηνε όλες τις επιθέσεις εναντίον μου (από τους βλάκες/τσιράκια των εκπροσώπων) και έπαιρνε και το μέρος τους.
Γενικά, πρόκειται για διαβρωμένα ΜΜΕ, δικαστήρια, μέσα κοινωνικής δικτύωση κτλ κτλ. Για να ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με τέτοιο θέμα θα πρέπει να έχει πηγές εισοδήματος από κάπου, ώστε να έχει διαχειριστές, έλεγχο του υλικού, πρόσβαση σε πηγές κτλ. Γι' αυτό όλα αυτά ελέγχονται από τους εργολάβους. Νομίζεις ότι ο ιδιοκτήτης του γνωστού forum, που δεν ξέρει (κατά δήλωσή του) να ρυθμίσει το router του και βαριέται να μάθει, κατάφερε εντός ενός ΣΚ να στήσει νέο forum ως αντίδραση στο παλιό που διαβρώθηκε; Έτοιμο το είχαν, είχε ομάδα από πίσω και τα συμφέροντα ήταν αντίπαλα (π.χ. άλλη εταιρεία με κάμερες ο διαχειριστής στο ένα, άλλη εταιρεία ο ιδιοκτήτης στο άλλο), οπότε είχε ληφθεί η απόφαση να αποχωρήσουν και έψαχναν τον κατάλληλο τρόπο και χρόνο. Και μόνο το γεγονός ότι γενικός διαχειριστής - που με κρατούσε παρά τις αντιδράσεις - στους 4Τ ήταν ο nass, που εργαζόταν σε εταιρεία που εγκαθιστά κάμερες ταχύτητας και ιδιοκτήτης και γενικός διαχειριστής στο άλλο - και με κρατούσε και αυτός παρά τις αντιδράσεις - ήταν άνθρωπος που δουλεύει (και είχε πει και ψέματα ότι αποχώρησε) σε εταιρεία που βάζει κάμερες ταχύτητας λέει πολλά για την ελληνική πραγματικότητα Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης υψηλής πιστότητας, όταν του έλεγα για το σύστημα αυτομάτου ελέγχου στα διόδια (για το ύψος των οχημάτων), δεν μπορούσε να καταλάβει τι του έγραφα. Όταν αποδείχθηκε η γύμνια του ή η πονηρία του (βασικά γύμνια, αφού δεν καταλάβαινε ΤΙΠΟΤΑ σχετικά με τα laser), έδειξε φοβερή εμπάθεια και έκανε επιθέσεις και είχε σκοπό να με διαγράψει, μέχρι που εμφάνισα την ιδιωτική μας συνομιλία όπου έλεγε πως δεν θα με διαγράψει ποτέ και θα με αφήσει να απαντώ στις επιθέσεις. Ο άνθρωπος αυτός, όπως έχω καταλάβει, ήταν αχυράνθρωπος της εταιρείας του. Ήταν μηχανικός, τον κρατούσαν για το δικαίωμα υπογραφής και στην πραγματικότητα δούλευε διαδικτυακά υποστηρίζοντας διάφορα forums, ώστε να μαθαίνει πληροφορίες και να ενημερώνει την εταιρεία. Εντελώς τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι σε ΟΛΑ τα αυτοκινητιστικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούν εκπρόσωποι των εταιρείων και περνάνε την άποψή τους, πάντα σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ.

Ευχαριστώ.
Post Reply

Return to “Στραβά και ανάποδα...”