WRC (World Rally Championship) 2013

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

WRC (World Rally Championship) 2013

Δημοσίευση από Johnny »

Πρόγραμμα WRC 2013





Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2013

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μόντε Κάρλο

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2013 ξεκινά με τον πιο ιστορικό αγώνα του


Λίγο μετά το ξεκίνημα της νέας χρονιάς έφτασε η ώρα για τον πρώτο γύρο του WRC. Από τις 16 έως τις 19 Ιανουαρίου όλος ο κόσμος των ράλι θα έχει για επίκεντρο το Μόντε Κάρλο, το μέρος που θα δοθεί η πρώτη μάχη της νέας εποχής. Ένα νέο πρωτάθλημα, με πολλές διαφορές από τα προηγούμενα, με νέα πρόσωπα και κυρίως νέες προσδοκίες, χωρίς την εργοστασιακή Ford, χωρίς τον Sebastien Loeb (o οποίος όμως θα τρέξει στο Μόντε) και με την πολυαναμενόμενη είσοδο της Volkswagen. Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στα ράλι και όλοι ελπίζουμε ότι θα είναι από τα καλύτερα της ιστορίας τους.

Το Ράλι Μόντε Κάρλο δεν έγινε διάσημο τυχαία. Δεν είναι η αίγλη του Μονακό που το κάνει ξεχωριστό· πρόκειται για έναν ιδιαίτερα δύσκολο ασφάλτινο αγώνα, με τον πάγο να καιροφυλακτεί σχεδόν σε κάθε στροφή του ορεινού φιδογυριστού δρόμου. Έτσι, τα πληρώματα φέτος θα έχουν να αντιμετωπίσουν 465 αγωνιστικά χιλιόμετρα, χωρισμένα σε 18 Ειδικές Διαδρομές, για να έχουμε αργά το βράδυ του Σαββάτου τον πρώτο νικητή της σεζόν.

Οι δύο πρώτες ημέρες του αγώνα (Τετάρτη 16/1 και Πέμπτη 17/1) είναι λίγο-πολύ ίδιες με τις περσινές, με τη δράση να επικεντρώνεται γύρω από τη Valence. Η Παρασκευή 18 Ιανουαρίου είναι όμως διαφορετική: η μικρότερη ημέρα του αγώνα και με νέες ΕΔ. Οι φίλοι του Μόντε Κάρλο όμως θα ενθουσιαστούν με τις ΕΔ του Σαββάτου (19/1) καθώς τα πληρώματα θα περάσουν τρεις φορές από τη διάσημη Col de Turini, τις δύο μάλιστα από αυτές υπό το φως των προβολέων τους καθώς θα έχει πέσει το βράδυ.

Η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 15 Ιανουαρίου και το βάθρο των νικητών θα στηθεί στην Place du Palais in Monaco το πρωί της Κυριακής 20 Ιανουαρίου.

Αρκετά διαφορετική μορφή από αυτήν που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια έχει η λίστα συμμετοχών του Ράλι Μόντε Κάρλο. Η πρωταθλήτρια ομάδα Citroen έχει νέο κεντρικό χορηγό, το Abu Dhabi, και οδηγικό δίδυμο που στο σύνολο της σεζόν θα αποτελούν οι Mikko Hirvonen και Dani Sordo. Στο Μόντε Κάρλο όμως θα έχουμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε τον Sebastien Loeb να οδηγεί το Citroen DS3 WRC, καθώς ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς είναι ένας από τους τέσσερις που ο Γάλλος 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα τρέξει φέτος.

Η Ford όπως είναι γνωστό έχει αποσύρει την εργοστασιακή της υποστήριξη, ωστόσο δίνει το πολύ καλό Fiesta RS WRC στην M-Sport και η ομάδα του Malcolm Wilson παρουσιάζεται αρκετά δυνατή. Το λάβαρό της φέτος κρατάει ο Mads Ostberg, ο οποίος πλαισιώνεται από τον Evgeny Novikov, ενώ άλλα τρία αυτοκίνητα θα οδηγήσουν στο Μόντε ο Juho Hanninen, ο Thierry Neuville και ο Martin Prokop.

Η Volkswagen Motorsport κατεβάζει για πρώτη φορά το Polo R, το οποίο θα οδηγούν ο Sebastien Ogier και ο Jari-Matti Latvala. Η γερμανική ομάδα έχει επενδύσει πολλά στο πρόγραμμα του WRC, το αυτοκίνητο αναμένεται δυνατό και σε συνδυασμό με το ιδιαίτερα ταλαντούχο οδηγικό δίδυμο όλοι περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία να δούμε τι μπορεί να καταφέρει. Ακόμα και η πρωτιά δεν αποκλείεται, αν και από μια ομάδα που κάνει το ντεμπούτο της δεν θα έπρεπε να έχει κανείς τόσο μεγάλες απαιτήσεις.

Θα υπάρχει και αυτοκίνητο της Mini στο Ράλι Μόντε Κάρολο, όπως και στο υπόλοιπο πρωτάθλημα. Μπορεί η μάρκα να διέκοψε το πρόγραμμά της στο WRC, ωστόσο η Motorsport Italia (φέτος ονομάζεται Lotos WRC Team) θα ετοιμάζει το πολύ καλό Mini John Cooper Works για να το οδηγήσει o ταλαντούχος Πολωνός Michal Kosciuszko.

» Λίστα συμμετοχών Ράλι Μόντε Κάρλο

Το αγωνιστικό πρόγραμμα ξεκινά την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου με 4 ΕΔ, συνεχίζεται την Πέμπτη 17/1 με 6 ΕΔ, την Παρασκευή 18/1 το πρόγραμμα περιλαμβάνει 3 ΕΔ και το ράλι ολοκληρώνεται το Σάββατο 19/1 με τις τελευταίες 5 ΕΔ, που διεξάγονται απόγευμα και βράδυ. Στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε το πλήρες πρόγραμμα του Ράλι Μόντε Κάρλο.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2013

Δημοσίευση από Johnny »

Εικόνα







Ράλι Μόντε Κάρλο 1η ημέρα



Είτε διεκδικεί τον τίτλο είτε όχι όταν σε ένα ράλι -πόσο μάλλον στο Ράλι Μόντε Κάρλο- τρέχει ο Sebastien Loeb είναι αδιαμφισβήτητα το μεγάλο φαβορί. Ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής υποτίθεται ότι θα ήταν πιο χαλαρός φέτος αλλά μετά την πρώτη ημέρα του φημισμένου αγώνα δείχνει ότι δεν έχει χάσει τίποτα από αυτό που τον έκανε να κυριαρχεί στα ράλι την προηγούμενη 10ετία. Με τις συνθήκες στις ΕΔ να δυσκολεύουν ιδιαίτερα πληρώματα και ομάδες (ο δρόμος σε άλλα σημεία είχε πάγο και σε άλλα ήταν στεγνός), ο Loeb ήταν εκείνος που έκανε τις καλύτερες επιλογές, είχε τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και έσπασε τα χρονόμετρα, ιδιαίτερα στο απογευματινό πέρασμα, που έχτισε τη διαφορά των 1:20.3 που απολαμβάνει από τον δεύτερο.

Οι μονομαχίες του Loeb με τον Sebastien Ogier το 2011, όταν ήταν ομόσταβλοι στη Citroen, ήταν επικές αλλά φέτος η Volkswagen είναι πρωτάρα και η απόδοση του Polo R ήταν ένα ερωτηματικό. Μετά τις 4 ΕΔ που έγιναν την Τετάρτη όμως πολλά από τα ερωτηματικά εξαφανίστηκαν και στα κεντρικά της VW ξεφύσηξαν ανακουφισμένοι. Το αυτοκίνητό τους είναι ανταγωνιστικό, ο Ogier είναι στην κατάσταση που ξέραμε και ύστερα από λίγα μόλις χιλιόμετρα όλοι καταλάβαμε: κανείς δεν θα αψηφήσει φέτος τα Volkswagen. Ο Ogier ξεκίνησε δυναμικά τον αγώνα, κέρδισε την πρώτη ΕΔ του 2013 και ήταν περισσότερο οι περίεργες συνθήκες το απόγευμα που δεν τον βοήθησαν να μείνει πιο κοντά στον Loeb. Το ντεμπούτο της νέας εργοστασιακής ομάδας ήταν χωρίς αμφιβολία επιτυχημένο και όλοι περιμένουμε να δούμε τι υπάρχει παρακάτω.

Η ημέρα θα ήταν ακόμα καλύτερη για τη VW αν ο Jari-Matti Latvala δεν αντιμετώπιζε τόσα προβλήματα. Ο Φινλανδός ξεκίνησε μέτρια τον αγώνα και η ημέρα του «στράβωσε» πολύ νωρίς, όταν έλαβε ποινή 30 δευτερολέπτων στη 2η κιόλας ΕΔ γιατί καθυστέρησε στην απλή διαδρομή (έκανε αλλαγές στο setup του Polo) και άργησε να εμφανιστεί στο Time Control. Στη συνέχεια ο ρυθμός του ήταν καλός αλλά ένα κλατάρισμα στην 4η ΕΔ τον έκανε να χάσει κι άλλο χρόνο. Παρόλα αυτά ο Latvala, που έτσι κι αλλιώς βρίσκεται ακόμα σε περίοδο προσαρμογής στη νέα ομάδα, βρίσκεται στην 5η θέση στη γενική κατάταξη.

Ο Mikko Hirvonen είναι φέτος ο ηγέτης της Citroen αλλά σε αυτόν τον πρώτο αγώνα δεν κατάφερε να βρει το ρυθμό του. Ο Φινλανδός ήταν σταθερός, απέφυγε τα λάθη αλλά δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες του DS3, όπως αναγνώρισε και ο ίδιος. Ωστόσο, βρίσκεται στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, από την οποία έριξε στην τελευταία ΕΔ της ημέρας το νέο του ομόσταβλο Dani Sordo. Ο Hirvonen απέχει 26 δευτερόλεπτα από τη 2η θέση που κρατάει ο Ogier και θα έχει πολλή δουλειά τις επόμενες ημέρες.

Τα Ford Fiesta της M-Sport τα βρήκαν δύσκολα την πρώτη ημέρα του Ράλι Μόντε Κάρλο και έμειναν αρκετά πίσω. Ο Evgeny Novikov ήταν ο ταχύτερος της 3άδας και βρίσκεται στην 6η θέση. Πιο πίσω, στην 7η και 9η θέση αντίστοιχα ακολούθησαν οι Mads Ostberg και Juho Hanninen. Ειδικά για τον Ostberg το ξεκίνημα της χρονιάς είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό και ελπίζει στη χιονόπτωση που αναμένεται τις επόμενες ημέρες για να βρεθεί ψηλότερα. Στην 8η θέση βρέθηκε ο Bryan Bouffier, ο οποίος με το Citroen DS3 κάνει πολύ καλούς χρόνους σε έναν αγώνα που γνωρίζει καλά καθώς τον κέρδισε το 2011. Καλύτερα από όλους τους οδηγούς της M-Sport Ford τα πήγαινε μέχρι την 3η ΕΔ ο Thierry Neuville, ο οποίος όμως στην 4η ΕΔ έκανε ένα λάθος και εγκατέλειψε. Ο Βέλγος δεν θα συνεχίσει στον αγώνα καθώς στο Μόντε Κάρλο δεν ισχύει ο κανονισμός Rally2.

Η πρώτη ημέρα του Ράλι Μόντε Κάρλο ήταν προβληματική από πολλές απόψεις. Πέρα από τις καιρικές συνθήκες, τον πάγο και τις χαμηλές θερμοκρασίες, υπήρξε πρόβλημα με τη χρονομέτρηση, η οποία προκάλεσε χάος (σχετικό θέμα) και πέρασαν ώρες μέχρι να εκδοθούν τα τελικά αποτελέσματα. Ο αγώνας θα συνεχιστεί την Πέμπτη 17/1 με 6 ΕΔ, και η συνέχεια αυτή αναμένεται ιδιαίτερα συναρπαστική καθώς η μετεωρολογική πρόβλεψη μιλά για έντονες χιονοπτώσεις.



Ράλι Μόντε Κάρλο 2η ημέρα



Ο Sebastien Loeb ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής και της δεύτερης ημέρας του Ράλι Μόντε Κάρλο. Ο Αλσατός, έχοντας τη διαφορά ασφαλείας στο τσεπάκι του από την πρώτη ημέρα, ξεκίνησε την ημέρα επιφυλακτικά και δεν θέλησε να πιέσει στο πρώτο loop. Φυσικά οι χρόνοι του ήταν πολύ ανταγωνιστικοί και πάντα ήταν ανάμεσα στους πρώτους, αλλά δεν μπόρεσε να κερδίσει κάποια ειδική. Σε αυτό συνέβαλε πολύ και η κατάσταση του οδοστρώματος το οποίο δεν ήταν σε ιδανική κατάσταση και ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έπρεπε να κάνει λίγο «καθάρισμα» αφού ξεκίναγε πρώτος. Στο δεύτερο loop πίεσε λίγο περισσότερο αφού οι ειδικές ήταν πιο καθαρές και κατάφερε να ολοκληρώσει την ημέρα με δύο ταχύτερους χρόνους στις ειδικές 8 και 10. Η διαφορά του πλέον από το δεύτερο Ogier βρίσκεται στο ένα λεπτό και 35 δευτερόλεπτα, κάτι που σημαίνει πως οδεύει ολοταχώς προς ακόμα μια νίκη.

Εξαιρετικός για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα ήταν ο Sebastien Ogier με το VW Polo R WRC. Ο Γάλλος ξεκίνησε πολύ δυνατά και κέρδισε την πρώτη ειδική της ημέρας, ενώ στη συνέχεια του πρώτου loop ήταν πάντα ανάμεσα στους πρώτους. Στο δεύτερο loop αποφάσισε να σηκώσει το πόδι από το γκάζι και να φέρει με ασφάλεια το VW στον τερματισμό της 10ης ειδικής. Ο Ogier ρωτήθηκε πολλές φορές στο τέλος κάθε ειδικής για τη μάχη του με τον Loeb, ωστόσο ο Γάλλος δεν μπήκε στη διαδικασία να σχολιάσει κάτι. Το μόνο που είπε ήταν πως ο αγώνας του δεν είναι με τον Loeb, αλλά με τους οδηγούς που θα παλέψουν για το πρωτάθλημα, γι’ αυτό άλλωστε είναι πολύ ικανοποιημένος. Το Polo πάντως στα χέρια του Ogier δείχνει πολύ ανταγωνιστικό και αξιόπιστο.

Η μοναδική μάχη που είχαμε τη δεύτερη ημέρα ήταν ανάμεσα στους Dani Sordo και Evgeny Novikov για την 3η θέση της Γενικής Κατάταξης. Ο Ρώσος της Ford ήταν φοβερός στο πρώτο loop και κατάφερε να κερδίσει δύο ειδικές, τις πρώτες του για φέτος. Ο Sordo από τη μεριά του με το εργοστασιακό Citroen DS3 δεν το έβαζε κάτω και πάντα είχε απαντήσεις στον Novikov, κρατώντας στο τέλος της ημέρας την 3η θέση. Οι δύο οδηγοί πάντως έχουν ανοιχτούς λογαριασμούς για την Παρασκευή και το Σάββατο και όλα είναι ανοιχτά για την τελευταία θέση του βάθρου – αν δεν αλλάξει κάτι στην κορυφή.

Αντίθετα με τους Sordo και Novikov, τραγική ήταν η ημέρα για τους Mikko Hirvonen, Jari-Matti Latvala και Mads Ostberg. Κανένας από τους τρεις Σκανδιναβούς οδηγούς δεν βρήκε το ρυθμό του τη δεύτερη ημέρα και οι χρόνοι τους ήταν πάντα πολύ μακριά από εκείνους που μας είχαν συνηθίσει. Μοναδικός που έχει ελαφρυντικά είναι ο Latvala, ο οποίος δεν έχει προσαρμοστεί ακόμα στο VW Polo R και δεν έχει την αυτοπεποίθηση να πιέσει. Το αυτοκίνητο πάντως έχει δυνατότητες, όπως έδειξε ο Ogier. Στη Γενική Κατάταξη ο Hirvonen ήταν στην 5η θέση, πίσω του είχε τον Latvala και μόλις στην 9η θέση βρέθηκε ο Mads Ostberg.

Πολύ δυνατή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Juha Hanninen με το Ford Fiesta RS WRC. Ο Φινλανδός έκανε την μεγάλη έκπληξη και κέρδισε την 9η ειδική διαδρομή αφήνοντας άφωνους τους αντιπάλους του. Ο Hanninen πλασαρίστηκε στην 7η θέση της Γενικής και δείχνει ικανός για ένα καλό αποτέλεσμα στο Monte Carlo. Στη δεκάδα της Γενικής βρέθηκαν επίσης οι Bouffier (8ος) και Prokop (10ος).




Ράλι Μόντε Κάρλο 3η ημέρα


Ο Sebastien Loeb οδεύει με το Citroen DS3 προς μια ακόμα νίκη, την 7η στο Ράλι Μόντε Κάρλο. Ο Αλσατός προηγείται του Sebastien Ogier με 1 λεπτό και 47 δευτερόλεπτα. Ο Loeb εκκίνησε την ημέρα πολύ προσεκτικά καθώς δεν ήθελε να ρισκάρει τίποτα και ολοκλήρωσε με τον ταχύτερο χρόνο στην 13η ΕΔ του ράλι. Στη δεύτερη θέση της γενικής συνεχίζει να βρίσκεται ο Ogier ο οποίος εντυπωσιάζει στην παρθενική του εμφάνιση με το Polo WRC. Οι επιδόσεις του Γάλλου κάνουν τον team-mate του, Jari Matti Latvala, να δείχνει πολύ μικρός καθώς βρίσκεται μόλις στην 5η θέση της γενικής.

Αυτός που εντυπωσίασε για μία ακόμα ημέρα ήταν ο Evgeny Novikov ανεβαίνοντας μετά την 12η ΕΔ του ράλι στην 3η θέση της γενικής. Ο Ρώσος ήταν και σήμερα πολύ γρήγορος πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta RS και δείχνει ότι θα παλέψει σκληρά για το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου με τον Dani Sordo. Ο Ισπανός είχε μια δύσκολη ημέρα καθώς είχε τετ-α-κε το με το DS3 του το οποίο του κόστισε την 3η θέση. Στην τελευταία ΕΔ της ημέρας εξαπόλυσε μεγάλη αντεπίθεση ώστε να καλύψει τον χαμένο χρόνο αλλά δεν τα κατάφερε για μόλις 1,7 δευτερόλεπτα. Οι Novikov και Sordo έχουν ανοιχτούς λογαριασμούς για την τελευταία ημέρα του ράλι η οποία αναμένεται να είναι εξαιρετικά δύσκολη καθώς διεξάγεται αργά το απόγευμα υπό τους προβολείς των αγωνιστικών.

Ο Latvala για μία ακόμα ημέρα δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό πίσω από το τιμόνι του Polo WRC με αποτέλεσμα να χάσει ακόμα περισσότερο χρόνο από τους πρωτοπόρους. Ο Φινλανδός στην τελευταία ΕΔ της ημέρας επωφελήθηκε από το στραβοπάτημα του Mikko Hirvonen και πέρασε στην 5η θέση της γενικής. Ο Φινλανδός της Citroen αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του στην 13η ΕΔ καθώς αυτά υπερθερμάνθηκαν με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο και να πέσει 14 δευτερόλεπτα πίσω από τον Latvala στην 6η θέση. Ο Hirvonen θα παλέψει την τελευταία ημέρα να κερδίσει τη χαμένη θέση.

Την δεκάδα έκλεισαν οι Juho Hanninen στην 7η θέση, Mads Ostberg στην 8η θέση –ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 12η ΕΔ του ράλι- και Bryan Bouffier, Martin Prokop στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.
Πηγή:msfree.gr



Εικόνα

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”