WRC 2016

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του WRC για το 2016



Εικόνα




Η διοργανώτρια Αρχή, WRC Promoter, ανακοίνωσε το επίσημο καλεντάρι της επόμενης σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Το πρωτάθλημα του 2016 περιλαμβάνει 14 αγώνες, με τη σεζόν να ξεκινά από το Μόντε Κάρλο στις 22 Ιανουαρίου και να ολοκληρώνεται στην Αυστραλία στις 20 Νοεμβρίου. Στο καλεντάρι ξεχωρίζει η επιστροφή της Κίνας στο WRC έπειτα από 17 χρόνια, αν και πρέπει πρώτα να ικανοποιηθούν διάφορα προαπαιτούμενα που έθεσε η FIA.

Όπως ανακοίνωσε ο γενικός διευθυντής της WRC Promoter, Oliver Ciesla, το Ράλι Κίνας αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση, κυρίως για λόγους ασφάλειας. «Η επιστροφή της Κίνας υποστηρίχθηκε από όλους τους κατασκευαστές που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο και είναι ευκαιρία για όλες τις εταιρείες να προβάλλον τα προϊόντα τους μέσα από ένα πρωτάθλημα αυτοκινήτων που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής. Το πρόγραμμα προσφέρει ένα δελεαστικό μίγμα της παράδοσης του WRC, με τη μορφή ιστορικών αγώνων όπως η Σουηδία, η Αργεντινή και η Φιλανδία».

Αναλυτικά το αγωνιστικό καλεντάρι


22-24 Ιανουαρίου: Μόντε Κάρλο
12-14 Φεβρουαρίου: Σουηδία
4-6 Μαρτίου: Μεξικό
22-24 Απριλίου: Αργεντινή
20-22 Μαΐου: Πορτογαλία
10-12 Ιουνίου: Ιταλία
1-3 Ιουλίου: Πολωνία
29-31 Ιουλίου: Φιλανδία
19-21 Αυγούστου: Γερμανία
9-11 Σεπτεμβρίου: Κίνα
30 Σεπτ. – 2 Οκτ.: Γαλλία
14-16 Οκτωβρίου: Ισπανία
28-30 Οκτωβρίου: Μ. Βρετανία
18-20 Νοεμβρίου: Αυστραλία
Πηγή:zougla.gr -Λουκάς Παπαλάμπρος



Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μόντε Κάρλο


Προηγείται ο Μικ, 36ος ο Αθανασούλας!



Εικόνα
Οι Αθανασούλας/Ζακχαίος στη ράμπα της εκκίνησης μπροστά από το καζίνο του Μόντε Κάρλο.






Μετά τις δυο πρώτες παγωμένες νυχτερινές ειδικές στο Ράλι του Μόντε Κάρλο προηγείται ο Βρετανός Κρις Μικ που οδηγεί το εργοστασιακό DS3 της Abu Dhabi World Rally Τeam.
Οι συνθήκες στις δύο διαδρομές της Πέμπτης έκρυβαν αρκετές παγίδες, καθώς παρ΄ ότι το μεγαλύτερο μέρος του οδοστρώματος ήταν στεγνό, υπήρχαν πονηρά σημεία με πάγο, όπου τα πληρώματα καλούνταν να είναι προσεκτικά, ώστε να αποφευχθούν τυχόν δυσάρεστες συνέπειες. Παρά τις δυσκολίες ο 37χρονος Βρετανός οδηγός με συνοδηγό τον Ιρλανδό Πωλ Νάγκλ κατάφερε να πετύχει με το DS3 τον δεύτερο χρόνο στην 1η ειδική πίσω από τους Οζιέ/Ινκγρασία με το VW Polo R και κέρδισε την 2η ειδική διαδρομή. Έτσι προηγείται με διαφορά 6.9sec από τον Οζιέ ενώ στην 3η θέση ακολουθούν οι Μίκελσεν/Τζάγκερ 20 sec πίσω από τον Μικ. Μετά το τέλος της ημέρας ο Μικ τόνισε πως "όλα καλά", ενώ ο Οζιέ συμπλήρωσε: "Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ. Ο αγώνας μόλις ξεκίνησε...".


Εικόνα
Οι Αθανασούλας Ζακχαίος χτες στην 2η νυχτερινή ειδική διαδρομή.



Οι Αθανασούλας/Ζακχαίος βρίσκονται στην 36η θέση της γενικής κατάταξης και στην 11η της κατηγοράις WRC2 σε σύνολο 88 πληρωμάτων που συνεχίζουν τον αγώνα. Μετά τις δυο πρώτες ειδικές ο Έλληνας πρωταθλητής δήλωσε: «Κάθε αρχή και δύσκολη! Το ζητούμενο για εμάς σήμερα ήταν να ολοκληρώσουμε τις 2 δυσκολότερες ειδικές του αγώνα χωρίς απρόοπτα και το καταφέραμε χωρίς να πάρουμε το παραμικρό ρίσκο. Προσπαθούμε χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο να προσαρμοστούμε στις πρωτόγνωρες συνθήκες και να βελτιώσουμε το στήσιμο του αυτοκινήτου! Αύριο είναι μια άλλη μέρα!».



Εικόνα
Ο Σερδερίδης αντιμετώπισε πρόβλημα στο πίσω διαφορικό της Citroen.


Μια ακόμη ελληνική συμμετοχή αυτή του Ιορδάνη Σερδερίδη με συνοδηγό τον Φρεντερίκ Μικλότ βρίσκεται στην 52η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Σερδερίδης, έχοντας στο μυαλό του την περσινή άσχημη εμπειρία από τον αγώνα, όπου βγήκε εκτός δρόμου στη νυχτερινή ειδική, απέφυγε τα ρίσκα και βρίσκεται στη 13η θέση της κατηγορίας WRC2. Λίγο έλειψε να βρεθεί πρόωρα εκτός αγώνα, καθώς η Citroen DS3 R5 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα πριν την 1η ειδική. Μετά το τέλος της μέρας δήλωσε: «Στις νυχτερινές διαδρομές, στοχεύαμε να ακολουθήσουμε ένα σταθερό ρυθμό, ώστε να τερματίσουμε, κάτι που δεν καταφέραμε πέρυσι. Λίγο έλειψε να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας, καθώς πηγαίνοντας στην πρώτη διαδρομή, έσπασε το πίσω διαφορικό της Citroen. Επιλέξαμε να κινηθούμε επιφυλακτικά, ώστε να φτάσουμε έως το σέρβις και να επιδιορθώσουμε το πρόβλημα. Στην πρώτη ειδική χρησιμοποιήσαμε τα πολύ μαλακά ελαστικά που είχαμε στη διάθεσή μας, ενώ στη δεύτερη η οποία είχε αρκετά σημεία με πάγο, χρησιμοποιήσαμε τις δύο ρεζέρβες ελαστικών με καρφιά που είχαμε μαζί μας χιαστί, επιλογή που απεδείχθη σωστή».
Πηγή:protothema.gr



Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μόντε Κάρλο:

Ο Οζιέ πήρε κεφάλι, ανεβαίνει ο Αθανασούλας (28ος)!



Εικόνα
Ο πρωταθλητής Σεμπαστιάν Οζιέ προηγείται μετά την ολοκλήρωση της 2ης μέρας στο Ράλι Μόντε Κάρλο.


Η σημερινή 2η μέρα του αγώνα είχε άγρια ομορφιά με τους Μικ, Οζιέ να εναλλάσσονται στην κορυφή.
Οι συνθήκες που επικρατούσαν στις πρωινές ειδικές ήταν δύσκολες, καθώς στην ίδια διαδρομή μπορούσε κανείς να συναντήσει από στεγνή άσφαλτο, μέχρι πάγο και χιόνι. Είναι χαρακτηριστικό πως μετά την 7η ειδική διαδρομή του αγώνα και 5η της ημέρας η διαφορά ανάμεσά τους ήταν στα 8 εκατοστά του δευτερολέπτου. Στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας την 8η του αγώνα Les Costes – Chaillol ο Οζιέ με το Polo R ήταν 9.5 sec ταχύτερος από τον Μικ με το DS3. Η συγκεκριμένη ειδική διαδρομή μήκους 17.67km διεξάγεται σε υψόμετρο από 1000 μέτρα και πάνω και καταλήγει στο χιονοδρομικό κέντρο του Chaillol στα 1500 μέτρα. Σήμερα επαναλήφθηκε δυο φορές και όπως μαντεύετε ίσως αμφότερες τις κέρδισε ο Οζιέ με διαφορά.

Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του Μικ μετά το τέλος της 8ης ειδικής: «Πρέπει να ξέρει κάτι περισσότερο γι’ αυτή την ειδική ο Οζιέ. Νομίζω ότι ζει περίπου 3 km απ’ αυτό το σημείο οπότε είμαι χαρούμενος να του την παραχωρήσω. Έχει ακόμη πολύ δρόμο ο αγώνας».
Πίσω από τους δυο μονομάχους βρίσκεται ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με το δεύτερο VW Polo R με διαφορά 1 λεπτό. Όλα δείχνουν πως οι Οζιέ και Μικ θα δώσουν μάχη για την επικράτηση αύριο 3η μέρα του αγώνα. Σήμερα κέρδισε 2 ειδικές ο Μικ και 4 ο Οζιέ.

Όσον αφορά στα ελληνικά πληρώματα ο Λάμπρος Αθανασούλας κινείται προσεκτικά, γράφει αξιοπρεπής χρόνους στις ειδικές διαδρομές και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 28η θέση της γενικής κατάταξης και 9η στο WRC2. Ο Έλληνας οδηγός με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο έλεγε: «Ο αγώνας είναι απρόβλεπτος και έχει συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες. Είναι ότι πιο δύσκολο έχω κάνει στη ζωή μου και δεν αναφέρομαι μόνο στους αγώνες. Είναι ότι πιο δύσκολο από άποψη κινδύνου συνθηκών δεν υπάρχει που να μην έχει ο αγώνας. Συνεχείς εναλλαγές στο οδόστρωμα και στον καιρό, το μεσημέρι η θερμοκρασία έφτασε τους 5 βαθμούς και δεν είχε πάγο όπως το πρωί και το απόγευμα. Μας προβληματίζει το μήκος των απλών διαδρομών που ξεπερνάνε τα 1000km. Σκεφτείτε ότι αύριο έχουμε 433km απλών διαδρομών. Στόχος μας παραμένει ο τερματισμός».

Ο Έλληνας πρωταθλητής χαίρει της έμπρακτης στήριξης και παρουσίας των εκπροσώπων του Lascaris Foundation που αποτελεί το βασικό χορηγό της Ελληνικής συμμετοχής. Μάλιστα δήλωναν συγκινημένοι για την παρουσία της ελληνικής σημαίας στην εκκίνηση.

Άδοξο τέλος είχε η προσπάθεια του Ιορδάνη Σερδερίδη, ο Έλληνας οδηγός είχε έξοδο σήμερα, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει: «Χάσαμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια γρήγορη αριστερή στροφή. Κάναμε τετ-α-κε και χτυπήσαμε σε δέντρο με το πλαϊνό μέρος. Δυστυχώς το Citroen έπαθε μεγάλη ζημιά, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε πρόωρη εγκατάλειψη».

Το πρόγραμμα του οδηγού από την Καβάλα περιλαμβάνει φέτος κυρίως αγώνες του Βελγικού πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα θα αγωνιστεί σε 3 αγώνες του WRC: «Στο Μόντε Κάρλο μάθαμε αρκετά ενόψει της συνέχειας. Ο κύριος στόχος μας τη φετινή χρονιά είναι το Βελγικό πρωτάθλημα και σίγουρα η εμπειρία που αποκτήσαμε στις δύσκολες συνθήκες του Πριγκηπάτου θα μας βοηθήσει στο μέλλον», τόνισε ο Σερδερίδης.
Πηγή:protothema.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

WRC: Σαρωτική η VW στο Μόντε Κάρλο με νίκη του Ogier




Εικόνα




Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι ο Sebastien Ogier. Ο
Νικητής στο Μόντε Κάρλο αναδείχτηκε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier!οδηγός της VW κατάφερε να κερδίσει το ράλι Μόντε Κάρλο και μαζί με την δεύτερη θέση του Andreas Mikkelsen να πετύχουν το 1-2 για την VW, στην πρεμιέρα του θεσμού.

Το βάθρο στον αγώνα συμπλήρωσε ο Thierry Neuville και μάλιστα στο αγωνιστικό ντεμπούτο του νέου Hyundai i20.

Στον αγώνα συμμετείχε και το ελληνικό πλήρωμα Αθανασσούλας - Ζακχαίος οι οποίοι έχοντας στα χέρια του ένα Skoda Fabia R5 κατάφεραν να τερματίσουν στην 22η θέση της γενικής κατάταξης.

Η συνέχεια του πρωταθλήματος θα δοθεί το διάστημα 11-14 Φεβρουαρίου με το ράλι Σουηδίας.
Πηγή:zougla.gr


Aναλυτικά αποτελέσματα ανά ειδική,τελικά αποτελέσματα και αλλα στατιστικά.


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας


Ο Οζιέ μπροστά στο πρώτο σκέλος


Εικόνα



Τελικά ο καιρός εδέησε και το ράλι Σουηδίας ξεκίνησε με τον Οζιέ και το VW Polo WRC να βρίσκεται επικεφαλής του αγώνα στο τέλος της πρώτης μέρας.

Η έκπληξη του ράλι Σουηδίας, προς το παρόν, είναι ο Πάντον που οδηγώντας για πρώτη φορά το νέο Hyundai i20 WRC βρίσκεται στη δεύτερη θέση +26.9 δευτ. πίσω από τον Γάλλο. Πολύ κοντά βρίσκεται ο Όστμπεργκ με το Ford Fiesta WRC στα +33.7, ενώ μια θέση πιο κάτω είναι ο Τάνακ με ένα ιδιωτικό Ford Fiesta WRC στα +34.8 από τον Οζιέ με τον Σόρδο να «κλείνει» την πρώτη 5άδα με ένα άλλο, καινούργιας «κοπής» Hyundai i20 WRC.

Άτυχος του αγώνα, ο Λάτβαλα που σχεδόν από την αρχή οδηγούσε το VW Polo WRC μόνο με κίνηση στον ένα άξονα, καθώς στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του κόπηκε το ημιαξόνιο για να εγκαταλείψει στην 9η και τελευταία Ε.Δ. της πρώτης μέρας από ανάρτηση.

Ο Νεβίλ με το τρίτο Hyundai i20 WRC βρίσκεται πολύ πίσω, καθώς είχε προβλήματα με τη μετάδοση, κυρίως με το πίσω διαφορικό δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει κάτι, δηλώνοντας ο Βέλγος ότι αισθάνεται σαν να συμμετέχει σε αγώνα με αυτοκίνητο έχοντας τη μετάδοση μόνο στον ένα άξονα.

Ο Μικ με το DS3 WRC συνεχίζοντας με τη φόρα του Μόντε Κάρλο, χτύπησε σε μια κρυμμένη πέτρα με αποτέλεσμα να καταστρέψει την ανάρτηση και να εγκαταλείψει στην 8η Ε.Δ.

Το δεύτερο σκέλος του Σαββάτου 13 Φεβρουαρίου περιλαμβάνει 5 Ειδικές Διαδρομές 92 χλμ. με την πρόγνωση του καιρού να αναφέρει χιονόπτωση όλο το βράδυ.
Πηγή:motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας :

Ακάθεκτος ο Οζιέ φλερτάρει με τη νίκη




Εικόνα




Ολοταχώς για τη δεύτερη νίκη τους σε δύο αγώνες οδηγούν το VW Polo WRC οι Οζιέ-Ινγκρασιά, καθώς εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη θέση του ράλι Σουηδίας μετά το τέλος και της δεύτερης μέρας.

Η έκπληξη που ακούει στο όνομα Πάντον εξακολουθεί να συγκεντρώνει τους προβολείς, καθώς συνεχίζει τον αγώνα στη 2η θέση με τον Κέναρτντ δίπλα του, οδηγώντας ένα από τα τρία καινούργια Hyundai i20 WRC. Η διαφορά από τους Γάλλους είναι +17,1 δευτ.

Οι Όστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC, όπως και στο πρώτο σκέλος, έτσι και στο δεύτερο βρίσκονται στην τρίτη θέση με διαφορά +41,2 από την κορυφή.

Για την ολοκλήρωση του αγώνα απομένουν δύο Ειδικές Διαδρομές (Κυριακή 14 Φεβρουαρίου) συνολικού μήκους 30.87 χλμ. Θεωρητικά λοιπόν η πλάστιγγα στο ράλι Σουηδίας γέρνει προς τη μεριά του Οζιέ, καθώς υπό κανονικές συνθήκες και χωρίς προβλήματα το πλήρωμα του μπλε Polo WRC θα σηκώσει τα κύπελλα της νίκης, όσο και αν στους αγώνες τίποτα δεν είναι δεδομένο.

Πρώτος από τα DS3 WRC είναι ο Μπριν στην 8η θέση. Μια θέση πιο κάτω ο Έβανς πρώτος στο WRC2 με το Ford Fiesta R5, έχοντας πίσω του ο Τίντεμαντ με το Skoda Fabia R5, με διαφορά 17.9 δευτ. Μπορεί να υπολείπονται μόνο δύο Ειδικές Διαδρομές, αλλά αναμένεται σκληρή μάχη για τη νίκη στην κατηγορία μεταξύ των δύο.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr


Εικόνα


Ράλι Σουηδίας-Colin Crest : 45 μέτρα το άλμα του Μπρίνιλντσεν



Το δεύτερος σκέλος περιλαμβάνει και την Ειδική Διαδρομή με το επονομαζόμενο άλμα “Colin Crest Arena”, ένα χάσιμο που κάθε χρόνο συγκεντρώνεται πλήθος κόσμου μετρώντας το άλμα σε μήκος του κάθε αυτοκινήτου.

Φέρει την ονομασία του θρυλικού Κόλιν ΜακΡέι και αυτός που θα σημειώσει το μεγαλύτερο άλμα σε μήκος είναι ο νικητής του Colin’s Crest Award.

Στο φετινό αγώνα ο Νορβηγός Μπρίνιλντσεν με το Ford Fiesta R5 «πήδηξε» 45 μ. που αποτελεί και νέο ρεκόρ.

Στον πίνακα που ακολουθεί, οι οδηγοί με τα μεγαλύτερα άλματα σε μήκος κατά τη διάρκεια του Σουηδικού ράλι των προηγούμενων ετών.

2015-Νεβίλ-44 μ.

2014 -Χανίνεν-36 μ.

2013-Νεβίλ-35 μ.

2012-Τάνακ-32 μ.

2011-Μπλοκ-37 μ.

2010-‘Ασεν-37 μ.

2008-Αλ Κασίμι-36 μ.


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από MacPap »

Εντυπωσιακη φωτό.
Καλά αυτό ΟΤΑΝ βρήκε πάλι γη δεν διαλύθηκε?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

MacPap έγραψε:Εντυπωσιακη φωτό.
Καλά αυτό ΟΤΑΝ βρήκε πάλι γη δεν διαλύθηκε?
Να ειναι καλά η ανάρτηση που εχουν.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας : Ακυρώθηκε η προτελευταία Ειδική Διαδρομή

Το τρίτο και τελευταίο μέρος του ράλι Σουηδίας, Κυριακή 14 Φεβρουαρίου περιλαμβάνει δύο μόνο Ειδικές Διαδρομές.

Η μια όμως ακυρώθηκε . Απομένει λοιπόν μόνο η Power stage που το πρώτο αυτοκίνητο θα την ξεκινήσει στις 12.08 τοπική ώρα.

Αυτή η Ειδική Διαδρομή προσφέρει και επιπλέον βαθμούς για τους τρεις ταχύτερους.

Έτσι λοιπόν οι Οζιέ-Γκιλσούλ με το VW Polo WRC βρίσκονται πολύ κοντά για τη δεύτερη νίκη τους στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, με τους Πάντον-Κέναρντ στη δεύτερη θέση κάνοντας έναν εκπληκτικό αγώνα με το νέο Hyundai i20 WRC και τρίτους τους ‘Οστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Hyundai Motorsport : H δεύτερη μέρα


Δείτε πλάνα από τη δεύτερη μέρα του ράλι Σουηδίας με την κάμερα της Hyundai Motorsport, που διεξήχθησαν υπό κανονικές χειμερινές συνθήκες με μπόλικο δηλαδή χιόνι στις Ειδικές Διαδρομές.

Να υπενθυμίζουμε ότι οι Πάντον-Κέναρντ οδηγώντας για πρώτη φορά το νέο Hyundai i20 WRC βρίσκονται στη δεύτερη θέση της γενικής, οι Σόρδο-Μαρτί με το άλλο i20 WRC στην 6η και οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το τρίτο i20 WRC στην 14η θέση έχοντας αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα με τη μετάδοση του αυτοκινήτου.
Πηγή:motori.gr

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”