WRC 2016

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Rally Σαρδηνίας


O Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC, ήταν εκείνος που χάρηκε την νίκη στο Rally Σαρδηνίας. Ο Βέλγος πήρε την δεύτερη νίκη της καριέρας του στο WRC, με τον Jari-Matti Latvala να τερματίζει στην δεύτερη θέση και τον πρωταθλητή Sebastien Ogier να ακολουθεί στην τρίτη. Ο Ogier κέρδισε την Power Stage, προσθέτοντας 3 επιπλέον βαθμούς στο ενεργητικό του.

Ο Neuville ήταν κυρίαρχος του αγώνα, κερδίζοντας τις 8 από τις 19 ειδικές διαδρομές, με τον Ogier να βρίσκεται στη κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος των οδηγών.
Πηγή - Autoblog.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλλυ Πολωνίας


Ένα κλατάρισμα στην προτελευταία ε.δ. στο Ford του Ott Tanak, ήταν αποτέλεσμα να χάσει 40 δευτ. και την πρωτοπορία του αγώνα, και χάρισε τη νίκη στον Andreas Mikkelsen. Ο Νορβηγός, στην Πολωνία, πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη, και δεύτερη “χαρισμένη” στην καριέρα του στο WRC, μετά το Ράλλυ Καταλονίας πέρυσι από την έξοδο του Ogier. Μάλιστα, έγινε ο έκτος διαφορετικός νικητής στους έξι τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος!

Από το κλατάρισμα στην προτελευταία ε.δ. ο Tanak έχασε μια νίκη μέσα από τα χέρια του, και χαρακτηριστικό της ψυχολογικής κατάστασης του Εσθονού, ήταν ότι μετά το τέλος του αγώνα, ήρθε και τον παρηγόρησε ο Sebastien Ogier. Όποιος ξέρει να χάνει, ξέρει και να κερδίζει, λένε οι παλαιοί και αυτό δείχνει ότι το γνωρίζει ο Εσθονός, που τερμάτισε στην δεύτερη θέση.

Πίσω του, και μόλις 2,3 δευτ., στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Heyden Paddon. Ο Νεοζηλανδός ήταν ταχύς όλο το τριήμερο, αλλά δεν μπόρεσε αυτή τη φορά να ξεπεράσει τους Mikkelsen και Tanak. Μόλις 0,8 δευτ. πίσω του, τερμάτισε ο Thierry Neuville με το δεύτερο i20 WRC, ο οποίος προσπαθήσει να κλέψει την τρίτη θέση αλλά δεν τα κατάφερε. Τερμάτισε, όμως, τέταρτος και έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην Hyundai για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Πιο κάτω στη κατάταξη, στην πέμπτη και έκτη θέση βρέθηκαν τα δύο εργοστασιακά VW Polo R των Jari-Matti Latvala και Sebastien Ogier. Ο Φιλανδός ήταν σήμερα ταχύς και βρήκε κάπως το ρυθμό του, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση, μαζί με τους δύο βαθμούς από την Power Stage, έφυγε από την Πολωνία με ψηλά το κεφάλι. Φυσικά το άγχος περνάει πάνω του, καθώς ο επόμενος αγώνας γίνεται στην πατρίδα του.

Από την άλλη ο “νέος πατέρας” Ogier, έκανε αυτό που κάνει σε κάθε τελευταίο σκέλος αγώνα. Να κερδίζει ε.δ. και την Power Stage. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, τερμάτισε στην έκτη θέση και για πρώτη φορά φέτος, μακρυά από το βάθρο, αλλά παραμένει επικεφαλής της βαθμολογίας. Πίσω του τερμάτισε ο Craig Breen με το DS3, με τον Βορειοιρλανδό να οδηγεί επιφυλακτικά την τελευταία ημέρα και εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Lefebvre, τερμάτισε στην έβδομη θέση.

Οι Mads Ostberg, Stephane Lefebvre και Eric Camilli κλείνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον Νορβηγό να είναι εκτός ρυθμού όλο το τριήμερο και τους άτυχους της ημέρας να έχουν τις στιγμές τους. Ο νεαρός Γάλλος οδηγός της Citroen στην 19η ε.δ. είχε ένα τετ-α-κε, με αποτέλεσμα να χτυπήσει την πίσω αριστερή ανάρτηση του DS3 και να χάσει περισσότερα από 4 λεπτά και να πέσει στην ένατη θέση. Ένας ακόμα Γάλλος, ο Camilli, είχε και αυτός την στιγμή του στη προτελευταία ε.δ. γλιστρώντας σε σημείο φρεναρίσματος, με αποτέλεσμα να μείνει χωρίς τετρακίνηση στο Fiesta και να πέσει στην δέκατη θέση.

Στο WRC 2 νικητής ανακηρύχτηκε ο Teumi Suninen με το Skoda Fabia R5. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Elfyn Evans και Esapekka Lappi, με Ford Fiesta R5 και Skoda Fabia R5 αντίστοιχα.
Πηγή - Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλλυ Φιλανδίας


O Kris Meeke ήταν αυτός που έγραψε ιστορία στο Ράλλυ Φιλανδίας. Πέτυχε την δεύτερη φετινή και τρίτη συνολικά νίκη του, με 29,1 δευτ. διαφορά από τον Latvala , σ έναν πολύ απαιτητικό και “ειδικό” αγώνα. Αυτή επίσης ήταν και η 96η νίκη της Citroen στο WRC. Ακόμη ένα ρεκόρ είναι αυτό του ταχύτερου αγώνα αφού ξεπέρασε το περσινό ρεκόρ του Jari-Matti Latvala κατά 1,2 χιλιόμετρα με 126,60 μέσης ωριαίας ταχύτητας.

Ο Φιλανδός οδηγός της VW από χτες παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Meeke και έμεινε στη δεύτερη θέση, που μαζί με τον έναν βαθμό επιπλέον που αποκόμισε από την Power Stage βρίσκεται στην τρίτη θέση της Βαθμολογίας.

Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Craig Breen! Ο 26-χρόνος Βορειοιρλανδός οδηγός της Citroen κατάφερε στην τρίτη του μόλις εμφάνιση με το DS3 να κερδίσει την πρώτη του ε.δ. αλλά και να ανέβει στο βάθρο στο Ράλλυ Φιλανδίας. Έτσι δίνει ένα γερό μήνυμα στους Γάλλους για την επόμενη χρονιά. Το έργο του όμως δεν ήταν εύκολο καθώς ο Ott Tanak τον καταδίωκε με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο και να τελειώσει άδικα την προσπάθεια του.

Πίσω στις επόμενες δύο θέσεις συναντάμε τα δύο i20 WRC των Thierry Neuville και Heyden Paddon με μόλις 2,3 δευτ. μεταξύ τους. Σήμερα άφησαν πίσω τους τα όποια προβλήματα είχαν στον αγώνα, κέρδισαν ε.δ, καθώς και την Power Stage και έδωσαν πολύτιμους βαθμούς στην Hyundai για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Πιο πίσω οι Mads Ostberg και Andreas Mikkelsen με τα Fiesta RS WRC και Polo R WRC αντίστοιχα, με τον οδηγό της VW να ανοίγει τον δρόμο χτες και να μένει πίσω και μακρυά από την κορυφή. Ο νικητής της WRC 2 κατηγορίας, Esapekka Lappi με το Skoda Fabia R5 ακολούθησε με τους Kevin Abbring και Teemu Suninen να κλείνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα.

Ο Sebastien Ogier δεν κατάφερε να πάρει έστω και τους βαθμούς της Power Stage αλλά παραμένει επικεφαλής της βαθμολογίας με 143 βαθμούς, ακολουθούμενος από τα άλλα δύο VW των Andreas Mikkelsen και Jari-Matti Latvala με 98 και 87 βαθμούς αντίστοιχα, τα Hyundai των Heyden Paddon και Thierry Neuville με 84 και 76 βαθμούς αντίστοιχα να κλείνουν τους 5 πρώτους. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η VW έχει πλέον 227 βαθμούς με την Hyundai να είναι στους 168. Ακολουθούν οι M- Sport με 112 βαθμούς , η Volkswagen Motorsport II με 109 και η Hyundai N Motorsport με 86 βαθμούς.
Πηγή - Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

WRC Rally Finland 2016

Πάρε μια γεύση από τα άλματα στο Ράλλυ Φιλανδίας

Με τον Κris Meeke να στέφεται νικητής, έπεσε η αυλαία του φετινού Ράλλυ Φιλανδίας και στα video που ακολουθούν θα πάρεις μια γεύση από τα άλματα, τα driftαρίσματα, αλλά και τα ατυχήματα που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του.

Το αγαπημένο ράλλυ πολλών, το ράλλυ της Φιλανδίας είναι ένα από τα ταχύτερα του κόσμου, έχοντας ως κύριο χαρακτηριστικό το πολύ ψιλό χαλίκι, σχεδόν σαν άσφαλτος με τις μεγάλες ευθείες και τα άλματα με πολύ υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες, που θα το χαρακτήριζες και ως Grand Prix των Ράλλυ.
Πηγή - Autoblog.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

WRC: Ακυρώνεται το Ράλλυ Κίνας!



Εικόνα




Με επίσημη ανακοίνωση απο την FIA το ράλλυ της Κίνας, που ήταν να διεξαχθεί στις 9-11 Σεπτεμβρίου ακυρώνεται λόγω των καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή γύρω από Huairou, κοντά στο Πεκίνο, όπου ο αγώνας ήταν να γίνει. Η τελευταία επίσκεψη της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας Αθλητισμού της Κίνας (CAMF) και του διοργανωτή του αγώνα Le Sports αναφέρθηκαν για μεγάλες ζημιές στους δρόμους που προκλήθηκαν από καταρρακτώδεις βροχές και πλημμύρες τον περασμένο μήνα στην περιοχή.

Παρά την επίσκεψη της τελευταίας στιγμής στην Κίνα την περασμένη εβδομάδα με εκπροσώπους από τη FIA και του WRC Promoter, και με μεγάλες προσπάθειες που έγιναν,αποφασίστηκε πώς είναι αδύνατο να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες εργασίες ώστε να γίνει ο αγώνας με ασφάλεια.

Σύμφωνα με την CAMF και Le Sport, οι δυσμενείς καιρικές κατέστρεψαν αρκετά τμήματα των δρόμων που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ειδικές διαδρομές και απαιτούν αρκετές εργασίες επισκευής το οποίο επιβεβαίωσε και η Αρχή Οδικών Έργων της περιοχής όπου δεν είναι δυνατόν να ολοκληρωθούν πριν αναγνωρίσεις του αγώνα.

Μερικές από τις χειρότερες πλημμύρες στην Κίνα για πολλά χρόνια ανάγκασε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους στο βόρειο τμήμα της χώρας, αναγκάζοντας τις αρχές να θεσπίσουν μέτρα έκτακτης ανάγκης στην περιοχή, τα οποία συνεχίζουν.

Ο αγώνας δεν θα αντικατασταθεί στο φετινό Παγκόσμιο πρωτάθλημα, το οποίο θα περιλαμβάνει πλέον 13 γύρους.
Πηγή - Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Latvala τρέχει να γλυτώσει από ένα Kamaz 10 τόνων


H VW γενικά αισθάνεται άνετα στη Φινλανδία. Έχει κερδίσει το αντίστοιχο ράλι 3 φορές, ενώ φέτος ο Jari-Matti Latvala τερμάτισε δεύτερος, πίσω από έναν εκπληκτικό Kris Meeke. Αυτή δεν ήταν η μοναδική του έγνοια, όμως.

Ο Φινλανδός βρέθηκε να οδηγεί στις αγαπημένες του ειδικές με ένα αγωνιστικό του Dakar να τον καταδιώκει. Δεν μιλάμε για Touareg ή έστω για Hummer, αλλά για τους 10 τόνους και τα 1.000 άλογα του μόνιμου νικητή στην κατηγορία των φορτηγών, το μυθικό Kamaz 4326.

H “καταδίωξη” στήθηκε για προωθητικούς σκοπούς της Red Bull, βασικός χορηγός και των 2 ομάδων, με τον Laatvala να μην κρύβει την “τρομάρα” του στη θέα του τεράστιου οχήματος στους καθρέφτες του.

Με το που πατάς το γκάζι στο Polo, εξαφανίζεσαι. Δεν τίθεται θέμα για το ποιο είναι πιο γρήγορο, αλλά και μόνο η θέα του Kamaz που πλησιάζει στον καθρέφτη σου στο φρενάρισμα αρκεί για να σε αγχώσει σοβαρά. Υπήρξαν στιγμές που σκέφτηκα ότι μπορεί να μου έρθει καταπάνω και πάταγα το γκάζι ώστε να ξεφύγω

δήλωσε χιουμοριστικά ο οδηγός της VW.
Πηγή - Autoblog.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Γερμανίας


Ράλι Γερμανίας-1η μέρα : Ο Μίκελσεν οδηγεί την κούρσα




Εικόνα




Με τους Μίκελσεν-Γιέγκερ στην πρώτη θέση με διαφορά 4.3 δευτ. από τους Οζιέ-Ινγκρασιά, + 5.9 δευτ. από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) +12.7 δευτ. από τους Σόρδο-Μαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC, και + 55.4 δευτ. από τους Τάνακ-Μοντλέρ με Ford Fiesta WRC, ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του ράλι Γερμανίας.

Eίναι ο πρώτος ουσιαστικά αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος επι ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών και δεν έλειψαν τα απρόοπτα.

Σημειώθηκαν πολλά τετ-α-κε, ο Οζιέ σε μια διασταύρωση πήγε ίσια χάνοντας πολύτιμα δευτ. και ίσως την πρώτη θέση ενώ δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του, ο Πάντον είχε κλαταρισμένο ελαστικό, ο Σόρδο αναφέρθηκε ότι σε αρκετά σημεία οι Ειδικές Διαδρομές είχαν χώματα, συμβάντα που αποτελούν το παζλ σε κάθε ράλι. .

Aπό τις εγκαταλείψεις να αναφέρουμε αυτή των Λάτβαλα-Άντιλα που εγκατέλειψε από σπασμένο κιβώτιο στο Volkswagen Polo WRC, μόλις στο 11 χλμ. της πρώτης Ειδικής Διαδρομής. Θα εκκινήσει όμως το Σάββατο κάνοντας χρήση του κανονισμού rally 2,

Στην ίδια Ειδική Διαδρομή εγκατέλειψαν από έξοδο οι Καμιλί-Βίγιας με το Ford Fiesta WRC. Για τον Γάλλο που απογοήτευσε για έναν ακόμα αγώνα τον Μάλκολμ Γουϊλσον της M-Sport, δεν του «βγαίνουν» τα χαρτιά στην παρτίδα του WRC και σχεδόν σε κάθε αγώνα έχει έξοδο.

Εντυπωσιακή ήταν και η έξοδος του Πάντον με τον Κέναρντ με το Hyundai i20 WRC. Βγήκαν με 6η ταχύτητα στο κιβώτιο σε ένα κατηγορικό κομμάτι της 3ης Ειδικής Διαδρομής και ξαναμπήκαν στο δρόμο από ένα άλλο σημείο, ευτυχώς χωρίς δυσάρεστα.

Όμως τα πολύ δύσκολα έρχονται στο 2ο σκέλος, Σάββατο 20 Αυγούστου, που περιλαμβάνει 9 Ειδικές Διαδρομές, όλες ασφάλτινες, συνολικού μήκους 148 χλμ. μεταξύ αυτών και στη στρατιωτική περιοχή δοκιμών των τανκ Panzer μήκους 40.8 χλμ. που θα διεξαχθεί δύο φορές σε ένα οδόστρωμα με 6 διαφορετικές επιφάνειες. Αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία, η 2η μέρα του ράλι Γερμανίας αναμένεται να είναι καθοριστική.





Ράλι Γερμανίας-2η μέρα


Μετά το πέρας και της δεύτερης ημέρας ο Οζιέ που συνολικά έχει επικρατήσει σε 7 Ε.Δ. ηγείται του αγώνα με χρόνο 2:25:10.5 και δείχνει να είναι το ακλόνητο φαβορί για τη νίκη του Ράλι Γερμανίας.

Δεύτερος είναι ο Μίκελσεν με απόσταση +33.4 κι ακολουθούν οι Σόρντο +37.0, Νεβίλ +37.4, Πάντον +3:33.9, Όστμπεργκ +4:06.4, Λάπι +7:16.2, Τίντεμαντ +7:43.2, Κοπέτσκι +8:26.1 και τη δεκάδα κλείνει ο Κρέμερ +8:44.5.


Ράλι Γερμανίας 3η Ημέρα


Οι Οζιέ-Ινγκρασιά (VW Polo R WRC), είναι οι μεγάλοι νικητές του Ράλι Γερμανίας έχοντας νικήσει σε 7 Ε.Δ., ενώ πήρε και στην τελευταία Ε.Δ, που ήταν η Powerstage, τον 1 βαθμό, αφού σημείωσε τον τρίτο χρόνο.

Δεύτεροι οι Σόρντο-Μάρτι (Hyundai i20 WRC) που επικράτησαν σε μία μόνο Ε.Δ., αλλά η συνετή τους οδήγηση τους ανέβασε στο βάθρο. Τρίτοι οι Νεβίλ-Γκιλσούλ επίσης με Hyundai i20WRC που επικράτησαν σε 5 Ε.Δ συμπεριλαμβανομένης και της Powerstage, που δίνει τους 3 βαθμούς και λίγο έλειψαν να ανέβουν στην δεύτερη θέση.

Τέταρτοι οι Μίκελσεν-Γιάγκερ (VW Polo R WRC) που είδαν την τελευταία μέρα τους οδηγούς της Hyundai να τους εκτοπίζουν από το βάθρο, έχοντας επικρατήσει σε μόλις 2 Ε.Δ.

Πέμπτοι οι Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC) που δυσκολεύτηκαν στους γερμανικούς δρόμους. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Όσμπεργκ-Φλοενά (Ford Fiesta RS WRC) που είχαν θέματα με το αυτοκίνητό τους, Λάπι-Φερμ (Skoda Fabia R5) που ήταν οι νικητές της WRC2, Τίντεμαντ-Άντερσον (Skoda Fabia R5), Kοπέτσκι-Ντρέσλερ (Skoda Fabia R5)οι δεύτεροι της WRC2 και Κρέμερ-Βινκχόφερ (Skoda Fabia R5) που συμπληρώσαν το βάθρο της WRC2.

Να σημειωθεί ότι τους 2 βαθμούς της Powerstage κέρδισαν οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC).

Αναλυτικά η κατάταξη του Ράλι Γερμανίας


1 Οζιέ 3:00:26.7

2 Σόρντο +20.3

3 Νεβίλ +20.4

4 Μίκελσεν +27.2

5 Πάντον +3:34.8

6 Όστμπεργκ +4:31.2

7 Λάπι +8:36.8

8 Τίντεμαντ +8:52.5

9 Κοπέτσκι +9:44.2

10 Κρέμερ +10:10.6
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

O Sebastien Ogier πρωταθλητής για 4η φορά


O Sebastien Ogier κατάφερε και εξασφάλισε και μαθηματικά τον 4ο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του στο WRC με τη νίκη του στο ράλι της Ισπανίας. Ο Γάλλος οδηγός της Volkswagen Motorsport πήρε το πρωτάθλημα δύο αγώνες πριν την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν, μιας και με 222 βαθμούς, ο Andreas Mikkelsen δεν μπορεί να καλύψει την μεταξύ τους διαφορά των 95 βαθμών.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Dani Sordo με Hyundai i20 WRC, 15,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier, ενώ στην τρίτη ο Thierry Neuville επίσης με Hyundai, 59,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αλσατό.

Ο Ogier που πλέον ανήκει στο ίδιο club με τους ς Juha Kankkunen και Tomi Makinen, έχοντας όλοι από τέσσερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι, δήλωσε:

Ήταν μια δύσκολη αλλά φανταστική σεζόν. Το να κατακτάς το Πρωτάθλημα δύο αγώνες πριν το τέλος είναι εξαιρετικό. Δεν μπορούσα να περιμένω κάτι παραπάνω
Πηγή - Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

O Ogier κέρδισε το Ράλι Βρετανίας, 4ο πρωτάθλημα για την VW


Την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του στο ράλι της Μεγάλης Βρετανίας στο WRC κατέκτησε ο πρωταθλητής Sebastien Ogier, με τον Γάλλο να ήταν πρώτος από την αρχή έως και το τέλος του ράλι, κατακτώντας τη νίκη με διαφορά 10,2 δευτερολέπτων από τον Ott Tanak, ο οποίος προσπάθησε να βάλει δύσκολα στον Γάλλο, όμως συμβιβάστηκε με τη δεύτερη θέση στον αγώνα.

Ο Tanak κέρδισε τέσσερα από τα έξι σκέλη του Σαββάτου καθώς και όλα της Κυριακής, χωρίς όμως μεγάλη διαφορά από τον Οζιέ. Την τρίτη θέση στην Ουαλία κατέκτησε ο Thierry Neuville που μάχεται με τον Andreas Mikkelsen για τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία των οδηγών.

Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής έφτασε στην Ουαλία τις έξι νίκες φέτος ενώ αυτή ήταν η πρώτη φορά στη σεζόν που κερδίζει σε λασπωμένο έδαφος. Με την νίκη αυτή του Ogier, η Volkswagen κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών για 4η συνεχόμενη χρονιά.
Πηγή - Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Αυστραλίας: Αποχαιρετιστήρια νίκη για την Volkswagen

Το κύκνειο άσμα της Volkswagen στο WRC έγινε στο ράλι Αυστραλίας, εκεί όπου ο Andreas Mikkelsen θα μείνει στην ιστορία ως ο οδηγός που πήρε την τελευταία νίκη για λογαριασμό της VW στο WRC. Ο Νορβηγός κατάφερε και τερμάτισε με το Polo WRC του μπροστά από τον πρωταθλητή Seabastien Ogeri και τον Thierry Neuville.

Ο Jari-Matti Latvala ήταν από τους άτυχους του ράλι μιας και μετά το ατύχημα που είχε κατά την πρώτη ειδική διαδρομή, που είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει η πίσω ανάρτησή του, κατάφερε τελικά να τερματίσει στην ένατη θέση.

Κάπως έτσι η VW, αφήνει πίσω της το WRC, την ώρα που χθες, μια άλλη εταιρία του γερμανικού κολοσσού, η Audi, αποχαιρέτισε και αυτή με νίκη το WEC και το Le Mans.
Πηγή:Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”