Σελίδα 1 από 2

WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2018, 19:28
από Johnny
WRC 2018

Εικόνα

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2018, 20:16
από Johnny
Ράλι Μόντε Κάρλο




Ο Sebastien Ogier ήταν ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος του WRC, μιας και πήρε την καρό σημαία στο ράλι του Μόντε Κάρλο. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Ott Tanak με τον Jari-Matti Latvala να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο Kris Meeke ήταν αυτός που κέρδισε τους πέντε βαθμούς στην TV Power Stage, με τον Thierry Neuville να παίρνει 4 βαθμούς, ο Andreas Mikkelsen 3 βαθμούς, ο Latvala 2 και ο Ogier 1 επιπλέον βαθμό.
Πηγή:autoblog.gr

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2018, 21:12
από Johnny
Rally Σουηδίας




Ο Thierry Neuville ήταν εκείνος που πήρε την νίκη στο φετινό Rally Σουηδίας, παίρνοντας ταυτόχρονα και το προβάδισμα στο πρωτάθλημα. Αυτήν είναι η πρώτη φετινή νίκη του Neuville και η 7η συνολικά στο WRC.

Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai τερμάτισε 19,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Craig Breen της Citroen, με τον Andreas Mikkelsen να ακολουθεί στη τρίτη θέση.

Την TV Power Stage και τους πέντε επιπλέον βαθμούς της, την κέρδισε ο Esapekka Lappi, με τους Sebastien Ogier, Andreas Mikkelsen, Thierry Neuville και Ott Tanak να κερδίζουν αντίστοιχα 4,3,2 και 1 βαθμό.

Επόμενος αγώνας του WRC το Rally του Μεξικού στις 8-11 Μαρτίου.
Πηγή:autoblog.gr

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2018, 20:02
από Johnny
Ράλι Μεξικού

Τελικά ο αγώνας «ολοκληρώθηκε» στην 14η Ειδική Διαδρομή όταν ο Λεμπ πρωτοπόρος στη γενική κατάταξη αντιμετώπισε κλατάρισμα στο μπροστινό αριστερό τροχό του Citroen C3 WRC που τον έριξε 5ο.

Έτσι «άφησε» ελεύθερο το πεδίο στον Οζιέ που είχε πλησιάσει απειλητικά τον Λεμπ στα 15.5 δευτ. καθώς με 8 ακόμα Ειδικές Διαδρομές να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, η κόντρα μεταξύ των δύο συμπατριωτών θα ήταν για σενάριο.

Όμως το κλαταρισμένο ελαστικό έπαιξε το ρόλο του.

Αυτό πάντως που μένει είναι η εκπληκτική εμφάνιση του Λεμπ με συνοδηγό τον πιστό του φίλο Ντανιέλ Ελενά.

Έδειξε ότι παρά τα 44 χρόνια και οδηγώντας για πρώτη φορά αυτοκίνητο των νέων προδιαγραφών της κατηγορίας WRC παραμένει μαέστρος, δίνοντας το μήνυμα κυρίως στους νέους εργοστασιακούς οδηγούς ότι η κορυφή θέλει πολύ δουλειά και ότι δεν είναι για τον καθένα.

Από κει και πέρα άξιος συγχαρητηρίων ο Οζιέ. Οδήγησε τέλεια στα όριά του το Ford Fiesta WRC αποδεικνύοντας ότι δεν είναι τυχαία μαζί με τον Ινγκρασιά 5 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές.

Δούλεψε όμως και το Ford σαν πολυβόλο φέρνοντας τα χαμόγελα στην ομάδα του Μαλκολμ Γουίλσον.

Η 2η θέση παίχτηκε δύο Ειδικές πριν το τέλος όταν σε μια τσιμεντένια αριστερή στροφή το Citroen C3 WRC των Μικ-Ναγκλ γλίστρησε προς την εξωτερική μεριά και τουμπάρισε.

Υπήρξαν θεατές σε αυτό το σημείο, επανέφεραν το γαλλικό αυτοκίνητο στο δρόμο, αλλά οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο κάνοντας και αυτοί έναν υπέροχο αγώνας με το Hyundai i20 WRC προσπέρασαν το πλήρωμα του γαλλικού αυτοκινήτου ανεβαίνοντας έτσι στη 2η θέση του βάρου.

Οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το άλλο Hyundai i20 WRC πήρε μια «αθόρυβη» τέταρτη θέση, μπροστά από τους Λεμπ-Ελενά που έδωσαν άλλη υπόσταση στο θεσμό με τη συμμετοχή τους.

Από κει και κάτω Νεβίλ (που αντιμετώπισε τα μύρια όσα) με το Hyundai i20 WRC, o Tίντεμαν πρώτος στο WRC2 με το Skoda Fabia R5, και ο Λάτβαλα που έκανε χρήση του κανονισμού rally2 καθώς είχε εγκαταλείψει από τα ηλεκτρικά του Toyota Yaris WRC, και ο Γκρινσμιθ ένας νέος βρετανός που δείχνει να έχει ταλέντο (δεύτερος στο WRC2 με Ford Fiesta R5) συμπληρώνουν την πρώτη 9άδα.

Για την ιστορία οι 5 ταχύτεροι στην power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς ήταν Τάνακ, Οζιέ, Λάτβαλα, Νεβίλ και Μίκελσεν.
Πηγή:motori.gr

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2018, 20:05
από Johnny
Ράλι Κορσικής


Αρχοντική νίκη για τους Γάλλους της Ford M-Sport στον αγώνα της πατρίδας τους.
Μια νίκη, η τρίτη φετινή στους τέσσερις αγώνες για τους Οζιέ-Ινγκρασιά, που δίνει το στίγμα οτι ο συνδυασμός βρίσκεται σε άλλο επίπεδο απο τους υπόλοιπους των εργοστασιακών ομάδων.
Ηταν ένας πολύ μελετημένος αγώνας για τους Οζιε-Ινγκρασιά μετά την εγκατάλειψη του Λεμπ και το τέλος του πρώτου σκέλους.
Μετά μπήκαν για τους Γάλλους όλα στο αυτόματο.
Πήραν μια πανάξια νίκη και ξέφυγαν 17 βαθμούς απο τους Νεβίλ-Γκιλσούλ που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το μοτέρ του Hyundai i20 WRC στην power-stage οι οποίοι έχασαν μεν χρόνο, αλλά οχι την 3η θέση από τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το άλλο Hyundai i20 WRC.
Δεύτεροι ολοκλήρωσαν οι Τάνακ-Γιερβοεγια με το Toyota Yaris WRC που βρίσκονται στην 3η θέση της βαθμολογίας με 39 βαθμούς πίσω απο τον Οζιέ.
Στην 5η θέση τερμάτισε ο Έβανς με το Ford Fiesta WRC έχοντας για συνοδηγο τον Φιλ Μιλς(παγκόσμιος πρωταθλητής το 2003 στο πλευρό του Σολμπεργκ) αντικαθιστώντας τον χειρουργημένο Μπάριτ.
Για τον Μιλς ήταν ο πρώτος αγώνας στο WRC μετά απο 8 χρόνια.
Μια θέση πιο κάτω οι Λάπι-Φερμ με το τρίτο Toyota Yaris WRC, νικητές της power stage, μπροστά από Λεμπ, Οζιέ, Μικ, Τάνακ.
Νικητές στην WRC2 οι Κοπέτσκι-Ντρέσλερ με Skoda Fabia R5.
Πηγή:motori.gr


Εικόνα

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2018, 20:09
από Johnny
Ράλι Αργεντινής

«Σε άλλους ρυθμούς», αυτές οι λέξεις είναι αρκετές για να δείξουν τον τρόπο με τον οποίον οι Τάνακ-Γιεργόεγια με το Toyota Yaris WRC πήραν τη νίκη στο δύσκολο ράλι Αργεντινής.

Και όχι μόνο πήραν τη νίκη στον δεύτερο χωμάτινο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, αλλά με εξαίρεση το τετ-α-κε στην πρώτη Ειδική Διαδρομή, ήταν αλάνθαστοι στη συνέχεια.

Ήταν η 1η νίκη του πληρώματος από την Εσθονία και η πρώτη νίκη της Toyota στο φετινό πρωτάθλημα.

Ο Τάνακ στο τρίτο και τελευταίο σκέλος, το πιο δύσκολο όπως το χαρακτήρισε ο Οζιέ, οδήγησε πολύ έξυπνα, «προφυλάσσοντας» το ιαπωνικό αυτοκίνητο από τις κακοτοπιές (ακόμα και στην power stage οδήγησαν προσεκτικά) και πήρε μια μεγάλη νίκη, που έδειξε ότι θα είναι πολύ σκληρός αντίπαλος στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Στο βάθρο τον Τάνακ συνόδεψαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και Σόρδο-Ντελ Μπάριο αμφότεροι με Hyundai i20 WRC με τετάρτους τους Οζιέ-Ινγκρασιά με Ford Fiesta WRC, με μια θέση πιο κάτω τους Μίκελσεν-Γιέγκερ με το τρίτο Hyundai i20 WRC.

Η μόνη θέση που άλλαξε ήταν αυτή της 6ης γενικής καθώς οι Λάπι-Φερμ με το τρίτο Toyota Yaris WRC είχαν κλατάρισμα –πίσω δεξί- στην 16 η Ειδική Διαδρομή (η 1η από τις τρείς του 4ου σκέλους) που αναγκάστηκαν να το αλλάξουν κάτι που τους κόστισε 2 θέσεις στη γενική κατάταξη, ανεβαίνοντας έτσι 7οι οι Μικ-Ναγκλ με το Citroen C3 WRC.

Η 10άδα «κλείνει» με τους Σουνίνεν-Μάρκουλε με το τρίτο Ford Fiesta WRC και με τους Τίμεμαντ-Άντερσον με το Skoda Fabia WRC, πρώτοι στην κατηγορία WRC2.

Και ο Ροβάνπερα με το άλλο εργοστασιακό Skoda Fabia R5 που προηγείτο έως και την 16η Ειδική Διαδρομή σε σύνολο 18, είχε έξοδο στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή.

Στην power stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 πρώτους οι ταχύτεροι ήταν Νεβίλ, Οζιέ, Μίκελσεν, Τάνακ, Μικ.

Νέο ραντεβού στον πρώτο χωμάτινο αγώνα επι ευρωπαϊκού εδάφους, στην Πορτογαλία 17-20 Μαΐου.
Πηγή:motori.gr


Εικόνα

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2018, 21:59
από Johnny
WRC Πορτογαλίας

Ο Thierry Neuville πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη στην Πορτογαλία και με τους 29 πόντους που σημείωσε, καθώς ήταν ο δεύτερος ταχύτερος στη Power Stage, ο οδηγός Hyundai πήρε το προβάδισμα στο πρωτάθλημα των οδηγών του WRC. Η διαφορά με τον Sebastien Ogier έφτασε πλέον του 19 βαθμούς, καθώς ο Γάλλος πρωταθλητής δεν βαθμολογήθηκε, μετά την έξοδο που είχε την Παρασκευή. Ο Neuville τερμάτισε 40 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της M-Sport, Elfyn Evans, καθώς σε όλο τον αγώνα απέφυγε τα μεγάλα ρίσκα στις δύσκολες ειδικές της χώρας της Ιβηρικής χερσονήσου.

Εν τω μεταξύ, σήμερα Κυριακή ο Evans έπρεπε να στρέψει την προσοχή του στον team-mate του, Teemu Suninen, ο οποίος κληρονόμησε την τρίτη θέση πριν την έναρξη της ημέρας, αφού ο Dani Sordo έλαβε ποινή δέκα δευτερολέπτων για την μετακίνηση δύο μπάλων στην ασφάλτινη, 8η ειδική της χθεσινής ημέρας. Ο Suninen ξεκίνησε την ημέρα με διαφορά 22,1 δευτ. πίσω από τον Evans, αλλά κερδίζοντας μια από τις πέντε ειδικές της ημέρας, έφτασε να ήταν μόλις 8,4 δευτ. πίσω του πριν από την Power Stage, για να τερματίσει τελικά 7,3 δευτ. πίσω. Αυτό ήταν το πρώτο podium στην καριέρα του Suninen στο WRC και το γιόρτασε δεόντως.

Ο Sordo δεν μπόρεσε να ανακάμψει από την ποινή του και πάλεψε για την τέταρτη θέση με τον Esapéka Lappi της Toyota. Νικητής σε αυτή τη μάχη ήταν ο Lappi, με το δίδυμο να αλλάζει σήμερα τρεις φορές θέσεις στις πέντε σημερινές ειδικές.

Πίσω τους -στην έκτη και έβδομη θέση- τερμάτισαν οι δύο οδηγοί της Citroen, Mads Ostberg και Craig Breen, αρκετά μακριά από την κορυφή, με τον Kris Meeke να είχε χθες σοβαρή έξοδο και να πηγαίνει στο νοσοκομείο για εξετάσεις.

Ο Ogier, ο Jari-Matti Latvala και ο Andreas Mikkelsen έτρεχαν υπό τους κανονισμούς του Rally2, με τον Ogier και τον Latvala να κερδίζουν από μια ειδική αλλά να τερματίζουν εκτός βαθμών.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2018, 22:06
από Johnny
WRC Σαρδηνίας

Τρομερή μάχη μεταξύ Thierry Neuville και Sebastien Ogier με νικητή τον πρώτο, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 0,7 δευτερόλεπτα. Ο Βέλγος οδηγός με Hyundai ήταν ο μεγάλος νικητής στο Ράλι Σαρδηνίας, καθώς κερδίζοντας και στην Power Stage αύξησε τη διαφορά του από τον Γάλλο στους 27 βαθμούς. Οι δύο βασικοί διεκδικητές του τίτλου “πάλευαν” με τα δευτερόλεπτα σε όλες τις ειδικές διαδρομές του ιταλικού νησιού, με τον Neuville να κερδίζει τον αγώνα στην τελευταία ειδική, καθώς ήταν πίσω -αλλά κοντά- από τον Ogier από την έναρξη του αγώνα.

Έτσι, στην Power Stage ο Neuville ήταν ταχύτερος κατά 1,5 δευτ. με το i20 WRC από τον πέντε φορές παγκοσμίου πρωταθλητή, κάτι που τον έφερε στην πρώτη θέση με μόλις 0,7 δευτερόλεπτα διαφορά. Την ίδια ακριβώς διαφορά είχε και όταν κέρδισε πέρσι το Ράλλυ Αργεντινής (με δεύτερο τότε τον Elfyn Evans), ενώ η μικρότερη διαφορά που έχει καταγραφεί ποτέ σε νίκη στο WRC σημειώθηκε το 2011, όταν είχε κερδίσει ο Ogier τον Jari Matti Latvala στο Ράλλυ Ιορδανίας, με 0,2 δευτ. διαφορά.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Esapekka Lappi, αλλά πολύ μακριά από τους πρώτους, τερματίζοντας για πρώτη φορά στην 3η θέση. Ο Jari Matti ήταν εκτός διεκδίκησης από εχθές, όταν και εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή, με τον Lappi να ήθελε απλά να τερματίσει καθώς δεν είχε λόγο να πιέσει ούτε πιεζόταν.

Απομένουν άλλα έξι αγώνες για την ολοκλήρωση του φετινού WRC, με τον επόμενο να γίνεται στη Φινλανδία, 26 με 29 Ιουλίου.
Πηγή:autoblog.gr

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 22:01
από Johnny
WRC Φινλανδίας


Ο 30-χρονος Εσθονός ήταν καταιγιστικός στο rally Φινλανδίας και πήρε την δεύτερη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Tänak ήταν από την πρώτη ημέρα του αγώνα πρωτοπόρος με το Toyota Yaris WRC του, για να τερματίσει 32,7 δευτ. μπροστά από τον Mads Østberg στο ταχύτερο rally της σεζόν.

Ο Østberg απέδειξε ότι οι βελτιώσεις του Citroën C3 WRC είναι προς τον σωστό δρόμο, καθώς άντεξε την ασφυκτική πίεση του -τρεις φορές νικητή στην Φινλανδία- Jari-Matti Latvala, έχοντας διαφορά μόλις 2,8 δευτ.

Ο Thierry Neuville διατήρησε το προβάδισμα του πρωταθλήματος, παρά το γεγονός ότι τερμάτισε στην ένατη θέση με το Hyundai i20 WRC, και αυτό γιατί ο Sebastien Ogier δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την πέμπτη θέση αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το στήσιμο του Ford Fiesta WRC.

Ο Tänak κέρδισε και την Power Stage και πρόσθεσε άλλους πέντε βαθμούς, με τον Østberg να παίρνει τους τέσσερις βαθμούς της δεύτερης θέσης στην PS, και τον Latvala να είναι τρίτο.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα[/url]
Εικόνα

Re: WRC 2018

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 20:23
από Johnny
Ο Tanak κέρδισε το ράλι Γερμανίας


Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Ott Tanak ήταν αυτός που πανηγύρισε τη νίκη στο ράλι της Γερμανίας. Η νίκη είναι έρχεται τρεις εβδομάδες μετά την νίκη του Tanak στο ράλι της Φιλανδίας.

Ο Εσθονός τερμάτισε μπροστά από τον Thierry Neuville, ο οποίος με την δεύτερη θέση που κατέκτησε, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Jari-Matti Latvala από υδραυλικά προβλήματα, διεύρυνε το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών. Στη τρίτη θέση τερμάτισε ο Esapekka Lappi.

Ο Sebastien Ogier κέρδισε τους πέντε βαθμούς της TV Power Stage, ο Tanak τους τέσσερις, ο Lappi τους τρεις, ο Craig Breen τους δύο και ο Neuville τον ένα.
Πηγή:autoblog.gr