WRC 2019
Δημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2018, 21:57
Αυτό είναι το επίσημο πρόγραμμα του WRC για το 2019
Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt και ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδίας Graham Stoker, φιλοξένησαν σήμερα το τρίτο Παγκόσμιο Συμβούλιο Αθλητισμού του 2018 στο Παρίσι και μεταξύ άλλων, επικύρωσαν το πρόγραμμα αγώνων για το WRC 1 για τη σεζόν του 2019.
Έτσι, το 2019 θα έχουμε 14 αγώνες, καθώς στο προστίθεται στο πρόγραμμα η Χιλή, με τον αγώνα να γίνεται δύο εβδομάδες μετά από αυτόν της Αργεντινής. Στο ημερολόγιο έμειναν οι αγώνες στην Κορσική και Σαρδηνία, παρότι ακούγονταν φήμες ότι θα βγουν. Η Ιαπωνία, όμως, δεν κατάφερε να πάρει την έγκριση της FIA.
O τελευταίος αγώνας δεν θα είναι το ράλι Ουαλίας, αλλά αυτός στην Αυστραλία. Στόχος της διοργανώτριας αρχής του WRC είναι στο μέλλον να υπάρχουν περισσότεροι αγώνες εκτός Ευρώπης, έτσι ώστε να γίνει πραγματικά παγκόσμιο το πρωτάθλημα.
Πηγή:autoblog.gr
Ακόμα, επικυρώθηκαν όλες οι αλλαγές για τους κανονισμούς που θα το διέπουν από 1η Ιανουαρίου του 2019, που είχαν προταθεί.
Στις 12 Οκτωβρίου, το παγκόσμιο συμβούλιο της FIA θα ανακοινώσει αν θα δεχτεί τις προτάσεις που έδωσε η επιτροπή του WRC για τους κανονισμούς που θα το διέπουν από 1η Ιανουαρίου του 2019. Στόχος των προτάσεων είναι μείωση του κόστους, κάτι το οποίο συζητούν για αρκετό διάστημα οι ομάδες με τους ανθρώπους της FIA.
Η επιτροπή προτείνει την χρησιμοποίηση συγκεκριμένου αριθμού κινητήρων για κάθε ομάδα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, κάτι που σκοπό έχει να εξαλείψει το φαινόμενο της εγκατάλειψης στο τέλος του αγώνα, καθώς αυτό δίνει την δυνατότητα τοποθέτησης διαφορετικού ή καινούργιου κινητήρα στον επόμενο αγώνα.
Ακόμα, υπάρχει η πρόταση για μείωση των μηχανικών που δουλεύουν στα αγωνιστικά αυτοκίνητα κάθε ομάδας. Σήμερα, κάθε ομάδα με τρία αυτοκίνητα έχει δώδεκα μηχανικούς, ενώ από τη νέα χρονιά θα είναι 9. Όσες, όμως, ομάδες τρέχουν με δύο αυτοκίνητα θα έχουν έξι, αντί για οκτώ μηχανικούς που ισχύει σήμερα.
Ακολούθως, προτείνεται η μείωση των ημερών δοκιμών για κάθε ομάδα, και από 55 ημέρες που ισχύει σήμερα, το 2019 θα επιτρέπονται 42. Ακόμα, οι ομάδες μέχρι σήμερα μπορούσαν να δοκιμάσουν τα αγωνιστικά έως και 500 χλμ. μακριά από την έδρα τους, κάτι που πρακτικά δεν τέθηκε ποτέ σε ισχύ, με το 2019 ο συγκεκριμένος αριθμός να μειώνεται στα 300 χλμ.
Το 2019 θα υπάρχει διαφορετικό σύστημα αρίθμησης των αυτοκινήτων, αφού εκτός του παγκόσμιου πρωταθλητή που θα φέρει το Νο. 1, οι υπόλοιποι οδηγοί πρώτης προτεραιότητας θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον αριθμό της αρεσκείας τους, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην Formula 1.
Τέλος, για να πάρει εκκίνηση ένα αγωνιστικό σε μία ειδική, θα πρέπει να μπορούν να κινούνται και οι τέσσερις τροχοί.
Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt και ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδίας Graham Stoker, φιλοξένησαν σήμερα το τρίτο Παγκόσμιο Συμβούλιο Αθλητισμού του 2018 στο Παρίσι και μεταξύ άλλων, επικύρωσαν το πρόγραμμα αγώνων για το WRC 1 για τη σεζόν του 2019.
Έτσι, το 2019 θα έχουμε 14 αγώνες, καθώς στο προστίθεται στο πρόγραμμα η Χιλή, με τον αγώνα να γίνεται δύο εβδομάδες μετά από αυτόν της Αργεντινής. Στο ημερολόγιο έμειναν οι αγώνες στην Κορσική και Σαρδηνία, παρότι ακούγονταν φήμες ότι θα βγουν. Η Ιαπωνία, όμως, δεν κατάφερε να πάρει την έγκριση της FIA.
O τελευταίος αγώνας δεν θα είναι το ράλι Ουαλίας, αλλά αυτός στην Αυστραλία. Στόχος της διοργανώτριας αρχής του WRC είναι στο μέλλον να υπάρχουν περισσότεροι αγώνες εκτός Ευρώπης, έτσι ώστε να γίνει πραγματικά παγκόσμιο το πρωτάθλημα.
Πηγή:autoblog.gr
Ακόμα, επικυρώθηκαν όλες οι αλλαγές για τους κανονισμούς που θα το διέπουν από 1η Ιανουαρίου του 2019, που είχαν προταθεί.
Στις 12 Οκτωβρίου, το παγκόσμιο συμβούλιο της FIA θα ανακοινώσει αν θα δεχτεί τις προτάσεις που έδωσε η επιτροπή του WRC για τους κανονισμούς που θα το διέπουν από 1η Ιανουαρίου του 2019. Στόχος των προτάσεων είναι μείωση του κόστους, κάτι το οποίο συζητούν για αρκετό διάστημα οι ομάδες με τους ανθρώπους της FIA.
Η επιτροπή προτείνει την χρησιμοποίηση συγκεκριμένου αριθμού κινητήρων για κάθε ομάδα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, κάτι που σκοπό έχει να εξαλείψει το φαινόμενο της εγκατάλειψης στο τέλος του αγώνα, καθώς αυτό δίνει την δυνατότητα τοποθέτησης διαφορετικού ή καινούργιου κινητήρα στον επόμενο αγώνα.
Ακόμα, υπάρχει η πρόταση για μείωση των μηχανικών που δουλεύουν στα αγωνιστικά αυτοκίνητα κάθε ομάδας. Σήμερα, κάθε ομάδα με τρία αυτοκίνητα έχει δώδεκα μηχανικούς, ενώ από τη νέα χρονιά θα είναι 9. Όσες, όμως, ομάδες τρέχουν με δύο αυτοκίνητα θα έχουν έξι, αντί για οκτώ μηχανικούς που ισχύει σήμερα.
Ακολούθως, προτείνεται η μείωση των ημερών δοκιμών για κάθε ομάδα, και από 55 ημέρες που ισχύει σήμερα, το 2019 θα επιτρέπονται 42. Ακόμα, οι ομάδες μέχρι σήμερα μπορούσαν να δοκιμάσουν τα αγωνιστικά έως και 500 χλμ. μακριά από την έδρα τους, κάτι που πρακτικά δεν τέθηκε ποτέ σε ισχύ, με το 2019 ο συγκεκριμένος αριθμός να μειώνεται στα 300 χλμ.
Το 2019 θα υπάρχει διαφορετικό σύστημα αρίθμησης των αυτοκινήτων, αφού εκτός του παγκόσμιου πρωταθλητή που θα φέρει το Νο. 1, οι υπόλοιποι οδηγοί πρώτης προτεραιότητας θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον αριθμό της αρεσκείας τους, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην Formula 1.
Τέλος, για να πάρει εκκίνηση ένα αγωνιστικό σε μία ειδική, θα πρέπει να μπορούν να κινούνται και οι τέσσερις τροχοί.