WRC (World Rally Championship) 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Αυστραλίας 2η μέρα

Η δεύτερη ημέρα του Ράλι Αυστραλίας πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλύτερες καιρικές συνθήκες σε σχέση με την Παρασκευή με τη θερμοκρασία να ανεβαίνει και τη βροχή να δίνει τη θέση της σε έναν λαμπερό ήλιο. Αυτόματα η δουλειά του οδηγού που άνοιγε το δρόμο για τους υπόλοιπους έγινε εξαιρετικά δύσκολη και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στην περίπτωση του Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός της Ford δυσκολεύτηκε από την πρώτη κιόλας ειδική καθώς η επιφάνεια ήταν γλιστερή και έχασε αρκετό χρόνο. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Jari-Matti Latvala να πάρει τα ηνία του Ράλι από την πρώτη ειδική της ημέρας και να χτίσει μια καλή διαφορά από τον teammate του.

Ο Latvala κυριάρχησε στο πρώτο loop του Σαββάτου κατακτώντας τη νίκη και στις 4 ειδικές πηγαίνοντας στην ανασυγκρότηση με μια διαφορά της τάξης των 17,2”. Στο δεύτερο loop συνέχισε να κινείται γρήγορα και παρότι δεν κέρδισε κάποια ειδική έφτασε τη διαφορά του στα 22,7” στο τέλος της ημέρας. Φυσικά αυτή η διαφορά δεν είναι ικανή να χαρίσει εύκολα τη νίκη στον Latvala, ενώ είναι πολύ πιθανό να δοθούν εντολές από τον Malcolm Wilson να κερδίσει τελικά ο Hirvonen προκειμένου να πλησιάσει πιο κοντά στη βαθμολογία τα δύο Citroen.

Η μοναδική απειλή μέχρι στιγμής για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Ford είναι ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός μπορεί να μην έβαλε φωτιά στο «χώμα», ωστόσο με σταθερό ρυθμό και χωρίς λάθη κατάφερε να μείνει σε ικανοποιητική απόσταση από τα δύο Fiesta RS WRC. Φυσικά η διαφορά του σχεδόν ενός λεπτού από τον Latvala δεν είναι μικρή, αλλά τα 36,8” από τον Hirvonen δεν είναι μη ανατρέψιμη κατάσταση. Το βάθρο όμως θα είναι σίγουρα ο στόχος του Solberg την Κυριακή και αν μπορεί να πάρει κάτι περισσότερο θα το κάνει.

Στη Citroen η νύχτα της Παρασκευής ήταν πραγματικά δύσκολη καθώς έπρεπε οι μηχανικοί της ομάδας να ετοιμάσουν και τα δύο DS3 WRC για τον αγώνα. Όλα πήγαν καλά και οι Sebastien Loeb και Sebastien Ogier βγήκαν στις ειδικές το Σάββατο γράφοντας μάλιστα μερικούς εξαιρετικούς χρόνους. Στο πρώτο loop δεν ήταν τόσο σίγουροι για να πιέσουν, ωστόσο με τις αλλαγές που έκαναν στην ανασυγκρότηση βρήκαν το ρυθμό τους και άρχισα να κερδίζουν. Ο Ogier κέρδισε 4 ειδικές διαδρομές και ο Loeb κέρδισε 2 ειδικές διαδρομές κάτι που τους έφερε στην 11η και 16η θέση στη γενική αντίστοιχα. Όπως όλα δείχνουν τα δύο Citroen θα πιέσουν για να πάρουν βαθμούς στο δύσκολο Ράλι Αυστραλίας.

Στην 4η θέση της γενικής ολοκλήρωσε την ημέρα ο Matthew Wilson με το Ford Fiesta της Stobart, ο οποίος παραλίγο να μείνει εκτός μάχης όταν είχε ένα τετακε στην 11η ΕΔ. Λίγο πιο πίσω είναι ο Al Qassimi, ενώ οι Novikov, Henning Solberg και Petter Van Merksteijn έχασαν αρκετό χρόνο και έμειναν πίσω στην κατάταξη. Ο Ken Block συνέχισε την προσπάθειά του το Σάββατο με SuperRally.
Πηγή:msfree.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Αυστραλίας 3η μέρα

Η 3η και τελευταία ημέρα του Ράλι Αυστραλίας δεν έκρυβε εκπλήξεις καθώς η ομάδα της Ford αποφάσισε ποιος θα κερδίσει τον αγώνα. Ο Malcolm Wilson έδωσε εντολή στον Jari-Matti Latvala να κόψει ρυθμό στην προτελευταία ειδική της ημέρας με αποτέλεσμα να περάσει στην κορυφή ο Mikko Hirvonen και να πάρει τη δεύτερη φετινή του νίκη. Ο Hirvonen ήταν από την αρχή της ημέρας ταχύτερος στις ειδικές και πλησίαζε τον Latvala στην κορυφή, ωστόσο αν τα πράγματα έμεναν καθαρά δεν θα κέρδιζε τον αγώνα. Ο τίτλος όμως είναι σημαντικός για τη Ford και οι εντολές έπρεπε να δοθούν ώστε να εξαντληθούν όλες οι πιθανότητες για τον τίτλο.

«Σταμάτησα πριν την κίτρινη πινακίδα. Αποφασίσαμε σαν ομάδα ότι ο Mikko είχε καλύτερες πιθανότητες να κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών, έτσι ήθελα να τον υποστηρίξω. Φυσικά κάθε οδηγός που θέλει να κερδίζει χρειάζεται την τακτική. Έπρεπε να βοηθήσω την ομάδα», είπε ο Latvala μετά το τέλος της Power Stage ο οποίος κέρδισε και 2 βαθμούς εκεί. Ο νικητής Mikko Hirvonen από τη μεριά του πρόσθεσε: «Δυστυχώς ο Jari-Matti έχασε τις πιθανότητές του για το πρωτάθλημα πριν λίγους μήνες κι τώρα με βοηθάει. Το εκτιμώ πολύ διότι με βοηθάει στη μάχη του τίτλου. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο αλλά έχασα για έναν βαθμό το πρωτάθλημα του 2009 έτσι γνωρίζω ότι ο κάθε βαθμός μετράει». Ο Mikko Hirvonen πλέον πλησίασε στη βαθμολογία τον Loeb στους 15 βαθμούς. Αυτή είναι η 2η νίκη της Ford με το Fiesta φέτος, ενώ είναι και το πρώτο «1-2» της ομάδας από το 2009.

Στο στρατόπεδο της Citroen, βλέποντας τα παιχνίδια στρατηγικής της Ford αποφάσισαν και εκείνοι να τους μιμηθούν. Οι Sebastien Ogier και Sebastien Loeb είχαν φτάσει στην 9η και 11η θέση αντίστοιχα στο δεύτερο loop. Η ομάδα όμως αποφάσισε ότι ο Loeb έπρεπε να πάρει έστω τον ένα βαθμό για το πρωτάθλημα και δόθηκε εντολή στον Ogier να υποχωρήσει και να επιτρέψει στον πρωταθλητή να περάσει μέσα στη δεκάδα. Στην προτελευταία ειδική έγινε αυτή η αλλαγή και ο Loeb πήρε τον έναν βαθμό της 10ης θέσης, ενώ ο έμπειρος Γάλλος κέρδισε και την Power Stage μαζεύοντας συνολικά 4 βαθμούς στο τέλος με το DS3 WRC.

Όπως ήταν φυσικό αυτή η εντολή δεν άρεσε καθόλου στον Sebastien Ogier αφού και επίσημα μέχρι το τέλος της σεζόν ορίστηκε ως το νούμερο 2 της ομάδας. Ο Γάλλος δεν θέλησε να σχολιάσει την απόφαση της Citroen: «Έχω εντολές από την ομάδα. Δεν θέλω να σχολιάσω κάτι. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας». Ο Ogier πλέον έπεσε στην 3η θέση της βαθμολογίας μετά το Ράλι Αυστραλίας και ουσιαστικά αποχαιρέτησε τον τίτλο αφού αναμένεται να βοηθήσει τον teammate του και στα επόμενα 3 ράλι που απομένουν.

Στο βάθρο του Ράλι Αυστραλίας βρέθηκε ο Petter Solberg με το Citroen DS3 WRC. Ο Νορβηγός ήταν ο μοναδικός που «ενόχλησε» τα εργοστασιακά Ford στην κορυφή, αλλά ούτε την 3η ημέρα ήταν σε θέση να απειλήσει για τη νίκη. Κατάφερε ωστόσο να πάρει έναν έξτρα βαθμό από την 3η θέση στην Power Stage. Πίσω από τον Solberg τερμάτισε ο Matthew Wilson με το Ford της Stobart, ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Al Qassimi και Paddon. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Hayden Paddon ο οποίος με ένα Subaru Impreza PWRC κατάφερε να βρεθεί στην εξάδα της γενικής. Ατύχημα την 3η μέρα είχε ο Henning Solberg, ενώ πολύ πίσω τερμάτισε τελικά ο Ken Block.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Γαλλίας 1η ημέρα

Ένας Ισπανός προσπαθεί -και τα καταφέρνει μέχρι στιγμής- να χαλάσει το πάρτι των Γάλλων μέσα στην έδρα τους. Ο Dani Sordo με το Mini John Cooper Works στο τέλος της πρώτης ημέρας του Ράλι Γαλλίας βρίσκεται στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και αφήνει τους «καθιερωμένους» εργοστασιακούς να ξύνουν το κεφάλι τους με αμηχανία. Ο Sordo οδήγησε γρήγορα και σταθερά όλη την ημέρα και στην τελευταία ΕΔ με έναν εκπληκτικό χρόνο κατάφερε να κάνει το άλμα από την 3η θέση στην 1η της γενικής κατάταξης και να δείξει σε όλους ότι τα Mini δεν πρέπει να τα παίρνεις καθόλου αψήφιστα.

Η πρωτοπορία του Sordo ωστόσο είναι πάρα πολύ μικρή, δίνοντάς μας έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αγώνα. Ένας αναγεννημένος Petter Solberg κάνει εκπληκτικό αγώνα και βρίσκεται στη 2η θέση, μόνο 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Sordo. Ο Solberg οδηγεί ταχύτατα το ιδιωτικό του DS3 WRC, δεν κάνει λάθη και έχει έναν ξεκάθαρο στόχο: τη νίκη. Η πολύ καλή παρουσία των Mini στους δρόμους της Αλσατίας επιβεβαιώνεται από την 4η θέση στη γενική κατάταξη που κρατά ο άλλος οδηγός της ομάδας, ο Kris Meeke.

Μια νίκη που όταν ο Sebastien Loeb εγκατάλειψε στην 3η κιόλας ΕΔ του αγώνα φαινόταν εύκολη υπόθεση για τον Sebastien Ogier. Το σενάριο φαινόταν σχεδόν ιδανικό για τη Citroen: Γάλλος οδηγός με γαλλικό αυτοκίνητο και γαλλικά ελαστικά (Michelin). Το μεγάλο όμως σύννεφο της εγκατάλειψης του Loeb δεν έλεγε να φύγει. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πολύ νωρίς τον αγώνα λόγω βλάβης στον κινητήρα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, υποψίες για προβλήματα στον κινητήρα του Ogier εμφανίστηκαν προς το τέλος της ημέρας, όταν στην 7η ΕΔ ο Γάλλος εξέφρασε την ανησυχία του. Στο τέλος της ημέρας ο Ogier βρέθηκε στην 3η θέση, 1,8 δλ πίσω από τον Sordo και 1,8 δλ πίσω από τον Solberg.

Οι χιλιάδες φίλοι του Loeb δεν θα έχουν την ευκαιρία να τον δουν να τρέχει το Σάββατο και την Κυριακή με superally καθώς η Citroen δεν θα διακινδυνεύσει να κάνει ακόμα μεγαλύτερη ζημιά στον κινητήρα, από τη στιγμή μάλιστα που ο Loeb έχει μείνει πάρα πολύ πίσω και δεν έχει πιθανότητες για βαθμούς. Αυτό που δεν ξέρουμε όμως αν θα κάνει η Citroen είναι αν θα δώσει εντολή στον Solberg να κόψει ρυθμό τις επόμενες ημέρες για να περάσει μπροστά του ο Ogier. Ο Νορβηγός τρέχει μεν με δική του ιδιωτική ομάδα, ωστόσο η Citroen ίσως προσπαθήσει να ασκήσει πίεση, στην οποία όμως ο Solberg πιθανότατα δεν θα υποκύψει.



Για άλλη μία φορά τα Ford Fiesta RS WRC έδειξαν ότι μπορούν να είναι γρήγορα στην άσφαλτο αλλά για μία ακόμα φορά οι οδηγοί τους έκαναν λάθη και έμειναν μακριά από τη διεκδίκηση της νίκης. Στην «καταραμένη» 3η ΕΔ του αγώνα τόσο ο Mikko Hirvonen όσο και ο Jari-Matti Latvala είχαν εξόδους και έχασαν πολύ χρόνο, μένοντας πολύ πίσω. Στον υπόλοιπο αγώνα ωστόσο έδειξαν αρκετά καλή ταχύτητα, ιδιαίτερα ο Latvala ο οποίος κέρδισε και μία ΕΔ.

Ο Latvala μάλιστα πέρασε τον ομόσταβλό του κατά τη διάρκεια της ημέρας και δήλωσε πολύ ικανοποιημένος με την οδήγησή του, ωστόσο παραμένει στην 5η θέση, με τον Hirvonen να ακολουθεί στην 6η θέση, με διαφορά μόνο λίγων δευτερολέπτων. Μπροστά τους έχουν ως μόνο εφικτό στόχο τον Meeke, ο οποίος απέχει 19,2 δλ από τον Latvala, αλλά με την ταχύτητα των Mini θα χρειαστεί πολύ μεγάλη προσπάθεια για να τον φτάσουν. Το ειδικό βάψιμο με μαύρο χρώμα των Fiesta πάντως σε αυτόν τον αγώνα έχει τραβήξει πολλά βλέμματα και έχει αποσπάσει θετικά σχόλια.

Πίσω από τα δύο εργοστασιακά Ford βρίσκεται άλλο ένα Mini, αυτό της Motorsport Italia που οδηγεί ο Armindo Araujo. Ο Πορτογάλος κάνει πολύ καλή εμφάνιση σε αυτόν τον αγώνα και βρίσκεται μπροστά από τον Mads Ostberg της Stobart Ford, ο οποίος, λόγω και ενός κλαταρίσματος στην 7η ΕΔ, έχει πέσει στην 8η θέση. Τον ακολουθούν άλλα τρία Fiesta, που οδηγούν κατά σειρά οι Denis Kuipers, Henning Solberg και Evgeny Novikov.

Η εγκατάλειψη του Sebastien Loeb ήταν φυσικά το γεγονός της ημέρας αλλά δεν ήταν η μοναδική. Ξεχωρίζει η περίπτωση του Kimi Raikkonen, που είναι αρκετά ασυνήθιστη. Ο Φινλανδός πριν από την εκκίνηση της 3ης ΕΔ προσπαθούσε στην απλή διαδρομή να ζεστάνει τα ελαστικά του αλλά συγκρούστηκε με τον Henning Solberg και το DS3 του έπεσε σε ένα χαντάκι. Η ζημιά που έγινε στην εμπρός δεξιά ανάρτηση δεν ήταν σημαντική και ο Raikkonen θα μπορούσε να ξεκινήσει το Σάββατο με superally αλλά ο Φινλανδός επέλεξε να μη συνεχίσει και επέστρεψε στο σπίτι του στην Ελβετία.

Στην κατηγορία SWRC ο Ott Tanak με το Ford Fiesta S2000 ολοκλήρωσε την ημέρα επικεφαλής και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, που πλησιάζει στα 2 λεπτά, από τον 2ο Eyvind Brynildsen (Skoda Fabia S2000). Στην 3η θέση ακολουθεί ο Martin Prokop (Ford Fiesta S2000) και 4ος βρίσκεται ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Juho Hanninen με το Skoda Fabia S2000.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Γαλλίας 2η ημέρα

Το πάρτι που σχεδίαζαν οι Γάλλοι στην περιοχή της Αλσατίας με την ευκαιρία του Ράλι Γαλλίας του 2011 δέχτηκε δύο ισχυρά πλήγματα την πρώτη ημέρα του αγώνα. Το πρώτο ήταν η αναπάντεχη εγκατάλειψη του Sebastien Loeb πολύ νωρίς και το δεύτερο η ακόμα πιο αναπάντεχη πρωτιά του Dani Sordo με το Mini. Κι εκεί ήταν που αναρωτιούνταν οι Γάλλοι: τι δουλειά έχει ένας Ισπανός με γερμανικό αυτοκίνητο στην πρώτη θέση;

Περισσότερο από όλους πρέπει να αναρωτήθηκε ο Sebastien Ogier, ο οποίος πιθανότητα δεν δίνει δεκάρα για το ποιος είναι Γάλλος και ποιος Ισπανός αλλά ήθελε για τον εαυτό του τους 25 βαθμούς της νίκης, για να φτάσει σε απόσταση αναπνοής τον πρωτοπόρο και άσπονδο (πλέον, όπως τα κατάφερε η Citroen) ομόσταβλό του Sebastien Loeb. Ο Ogier ήθελε πολύ αυτήν την πρώτη θέση και τη 2η ημέρα του αγώνα έκανε το αποφασιστικό βήμα, περνώντας στην πρωτοπορία του αγώνα.

Ο Ogier δεν ξεκίνησε αμέσως την επίθεσή του. Στο πρώτο loop των ειδικών φρόντισε να βρίσκεται κοντά στον Sordo, λίγο μπροστά ή λίγο πίσω, πηγαίνοντας στο μεσημεριανό service μόλις 2 δέκατα πίσω από τον Ισπανό. Ύστερα, το απόγευμα εξαπέλυσε την επίθεσή του, βασιζόμενος εκτός από το οδηγικό του ταλέντο και στο ψυχολογικό πλεονέκτημα. Γνώριζε ότι για τη Mini η 2η θέση είναι το ίδιο πολύτιμη όσο και η πρώτη και ότι ο Ισπανός δεν θα έπαιρνε ρίσκα για να διατηρήσει πάση θυσία την πρωτιά. Έτσι, ειδική με την ειδική έχτισε μια μικρή διαφορά, που στο τέλος της ημέρας έφτασε στα 9,5 δευτερόλεπτα. Ο Γάλλος επομένως πηγαίνει στην Κυριακή με αυτό το πλεονέκτημα και έτοιμος να δώσει στους Γάλλους την ευκαιρία να κάνουν τελικά το πάρτι τους.

Οι Ogier και Sordo έφτασαν στο σημείο να μονομαχούν για τη νίκη και όχι να κυνηγούν τον Petter Solberg γιατί η ατυχία χτύπησε και πάλι στον Νορβηγό. Ο Solberg με το Citroen DS3 WRC που ετοιμάζει η ιδιωτική του αγωνιστική ομάδα ξεκίνησε πιο δυναμικά από τους άλλους δύο το πρωί στη δεύτερη ΕΔ της ημέρας πήρε την πρωτοπορία. Η χαρά του όμως κράτησε λίγο καθώς ένα κλατάρισμα στη 3η ΕΔ της ημέρας τον έκανε να χάσει πάνω από μισό λεπτό και να μείνει παθητικά στην 3η θέση, βλέποντας τους άλλους δύο να παλεύουν για τη νίκη και γνωρίζοντας ότι ήταν σε θέση να βρίσκεται μέσα σε εκείνη τη μάχη και πιθανώς να την κερδίζει.

Ενδιαφέρον έχει η πορεία σε αυτό το ράλι του Jari-Matti Latvala, που βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Φινλανδός της Ford σε κάποιες από τις ΕΔ οδήγησε ως ειδικός στην άσφαλτο, κερδίζοντας μάλιστα μία από τις ειδικές, τη 16η, η οποία -σημειωτέον- ήταν μία από εκείνες στις οποίες πίεζε ο Ogier για να κάνει τη διαφορά. Αυτήν τη διαπίστωση έκανε και μόνος του στο τέλος της λέγοντας: «Δεν έχω ακόμα σταθερότητα. Σε άλλες ΕΔ οδηγώ σας ασφάλτινος ενώ σε άλλες σαν χωμάτινος. Έχω πολλά να μάθω ακόμα».

Ο Latvala είναι πλέον ταχύς και στην άσφαλτο, κάτι που ήταν πάντα το αδύνατο σημείο του. Σίγουρα πάντως στη Γαλλία είναι ταχύτερος από τον Mikko Hirvonen, ο οποίος απλώς μεταφέρεται με το Fiesta RS WRC από τη μία ΕΔ στην άλλη, περιμένοντας να τελειώσει ο αγώνας, παρότι μετά την εγκατάλειψη του Loeb έχει μπροστά του μια μεγάλη ευκαιρία να τον πλησιάσει σημαντικά στη βαθμολογία. Ο Hirvonen έχει την 5η θέση και τον Latvala μπροστά του, ο οποίος φυσικά θα του παραχωρήσει τη θέση πριν από τον τερματισμό της Κυριακής.

Με τη γρήγορη οδήγησή του ο Latvala είχε περάσει τον Kris Meeke της Mini αλλά ο Hirvonen δεν έδειχνε ότι μπορεί να κάνει το ίδιο. Τη λύση στο πρόβλημα της Ford την έδωσε ο ίδιος ο Meeke, όταν στη 15η ΕΔ του αγώνα εγκατέλειψε ύστερα από έξοδο. Έτσι ο Hirvonen πήρε την 5η θέση και ταυτόχρονα ο Sordo το μήνυμα ότι πρέπει να διατηρήσει το δικό του Mini John Cooper Works στον αγώνα, ακόμα κι αν αυτό του κοστίσει την πρώτη του νίκη στο WRC. Έτσι όπως δείχνει η Mini πάντως φέτος στην αναγνωριστική της σεζόν, ο Sordo μάλλον θα έχει κι άλλες ευκαιρίες στο μέλλον.

Για την 6η θέση της γενικής κατάταξης έχουμε το πιο κοντινό σε μάχη, πέραν από τη μονομαχία Ogier-Sordo που έτσι κι αλλιώς μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Ένα Mini βρίσκεται εκεί, αυτό που οδηγεί ο Armindo Araujo, καθώς βοηθούμενος και από τα κλαταρίσματα του Mads Ostberg ο Πορτογάλος για τον πολύ καλό του αγώνα επιβραβεύεται με μια πολύ καλή θέση. Πίσω του, σε απόσταση 9,5 δευτερολέπτων έχει τον Denis Kuipers με το Fiesta της Ferm και 16,8 δλ πιο πίσω τον Henning Solberg με το Fiesta της Stobart. Το ίδιο αυτοκίνητο οδηγεί ο Ostberg, που με όσα τράβηξε το Σάββατο έπεσε στην 9η θέση.

Η βαθμολογούμενη 10άδα κλείνει με τον Pierre Campana, ο οποίος οδηγεί άλλο ένα Mini John Cooper Works και κρατά πίσω του τον διάσημο Ken Block της Monster Ford. Ο Block βρίσκεται μόνο 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Γάλλο αλλά ο Campana είναι πολύ ικανός οδηγός στην άσφαλτο και δύσκολα θα επιτρέψει στον Αμερικανό αστέρα να του πάρει το βαθμό.

Στην κατηγορία SWRC ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Juho Hanninen (Skoda Fabia S2000) εγκατέλειψε, αφήνοντας τον Ott Tanak να κάνει ακόμα μεγαλύτερο το τεράστιο προβάδισμα που είχε πάρει από την Παρασκευή. Ο Εσθονός με το Ford Fiesta S2000 προηγείται πλέον του Eyvind Brynildsen (Skoda Fabia S2000) με διαφορά που ξεπερνά τα 2,5 λεπτά, με τον Martin (Prokop Ford Fiesta S2000) να ακολουθεί 9,8 δλ πιο πίσω.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Γαλλίας 3η ημέρα

Το Ράλι Γαλλίας ολοκληρώθηκε με τον Sebastien Ogier να στέφεται νικητής και να βάζει φωτιά στο πρωτάθλημα, πρακτικά εκμηδενίζοντας τη διαφορά από τον Sebastien Loeb, ο οποίος εγκατάλειψε την πρώτη ημέρα του αγώνα. Ο Ogier την 3η ημέρα του ράλι έκανε πίσω από το τιμόνι του DS3 WRC αυτό που έπρεπε, αντιστάθηκε στην επίθεση του Dani Sordo και διαφύλαξε αποτελεσματικά τη μικρή διαφορά που είχε φτιάξει από το Σάββατο. Έτσι, έδωσε στην ευκαιρία στις πολλές χιλιάδες Γάλλων να πανηγυρίσουν τη νίκη ενός Γάλλου οδηγού με γαλλικό αυτοκίνητο και γαλλική αγωνιστική ομάδα - σενάριο στο οποίο στόχευε η Citroen από την αρχή. Ο Ogier με την 3η θέση στην Power Stage πήρε έξτρα 1 βαθμό και φεύγει από τη Γαλλία με συγκομιδή των 26 βαθμών.

Η Mini έκανε στη Γαλλία αναμφίβολα τον καλύτερο αγώνα της μετά την επιστροφή της στα ράλι, με τον Dani Sordo να παλεύει για τη νίκη στα ίσια με τον Ogier και να τη χάνει στο τέλος μόλις για λίγα δευτερόλεπτα. Ο Ισπανός οδηγός, που είναι σπεσιαλίστας στην άσφαλτο, οδήγησε το Mini John Cooper Works με μαεστρία στις γαλλικές διαδρομές και έδειξε πόσο σοβαρή είναι η εμπλοκή της ομάδας του, ακόμα και φέτος που η χρονιά είναι αναγνωριστική. Ο αγώνας θα ήταν ιδανικός για τη Mini αν ο Kris Meeke δεν εγκατέλειπε το Σάββατο αλλά αυτή η 2η θέση είναι πολύ πιο σημαντική σε αρκετά επίπεδα από τους 18 βαθμούς που φέρνει στην ομάδα – ο Sordo πήρε 20 βαθμούς λόγω της 2ης θέσης στην Power Stage.

Ένας υποψήφιος νικητής αναγκάζεται να πιει τη γλυκόπικρη σαμπάνια της 3ης θέσης. Μετά την εγκατάλειψη του Loeb τα βλέμματα στράφηκαν στον Ogier αλλά όλοι βλέπαμε με την άκρη του ματιού μας τι θα κάνει ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός ψάχνει απεγνωσμένα μια νίκη στο WRC και ίσως στους δρόμους της Αλσατίας να είχε την ευκαιρία του. Κανείς όμως δεν θα μάθει αν μπορούσε να τα καταφέρει καθώς ένα κλατάρισμα το πρωί του Σαββάτου τον έθεσε εκτός μάχης για την κορυφή. Την Κυριακή δεν απέφυγε το λάθος και από ένα τετακέ έχασε αρκετά δευτερόλεπτα, η διαφορά του όμως από τους πιο πίσω τον προστάτευσε και ανέβηκε τελικά στο βάθρο.



Ένας σημαντικός αγώνας ήταν αυτός για τη Ford, για διάφορους λόγους, παρότι δεν ήρθε το αποτέλεσμα. Πρώτον, είδε το Fiesta RS WRC να μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα στην άσφαλτο και να κερδίζει ειδικές. Δεύτερον, είδε να συμβαίνει αυτό στα χέρια του Jari-Matti Latvala, ο οποίος εντάσσει την ταχύτητα στην άσφαλτο στο ρεπερτόριό του και γίνεται πιο ολοκληρωμένος. Ο Latvala έκανε στη Γαλλία ίσως την καλύτερη εμφάνισή του σε ασφάλτινο αγώνα, όχι για τις κερδισμένες ειδικές, αλλά γιατί σε κάποια σημεία του αγώνα οδήγησε ως πραγματικός σπεσιαλίστας της ασφάλτου, στοιχείο που σίγουρα θα του φανεί χρήσιμο στη συνέχεια της καριέρας του.

Τρίτον, είδε τον Mikko Hirvonen, έστω και με τη χλομή του αυτήν εμφάνιση, να πλησιάζει πολύ κοντά στον Loeb στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Μετά το τέλος του Ράλι Γαλλίας ο Φινλανδός απέχει μόνο 3 βαθμούς από τον Γάλλο, έστω κι να στο τέλος χρειάστηκε ο Latvala να πάρει ποινή 2 λεπτών (πήγε νωρίτερα στην ανασυγκρότηση πριν από την τελευταία ΕΔ) για να περάσει ο Hirvonen στην 4η θέση και να πάρει τους παραπάνω βαθμούς. Αν πάντως και οι δύο οδηγοί της Ford απέφευγαν τα οδηγικά λάθη σίγουρα τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα για την ομάδα.

Από εκεί και πίσω οι υπόλοιποι έδωσαν το δικό τους αγώνα αλλά από αρκετά μεγάλη απόσταση. Η διαφαινόμενη μάχη για την 6η θέση ανάμεσα στον Dennis Kuipers με το Fiesta και στον Armindo Araujo με το Mini δεν έγινε ποτέ γιατί ο Πορτογάλος είχε έξοδο στην πρώτη ΕΔ της ημέρας και άφησε ανενόχλητο τον Ολλανδό να πάρει το καλύτερο αποτέλεσμά του στο WRC. Ο Henning Solberg με άλλο ένα Fiesta ήταν 7ος, μπροστά από τον Mads Ostberg, ο οποίος αφού πέρασε αρκετές δυσκολίες οδήγησε το Fiesta της Stobart πού γρήγορα σε κάποιες ΕΔ και σίγουρα έμαθε πολλά, ώστε να αποκτήσει εμπειρία σε μιαν επιφάνεια στην οποία σίγουρα δεν ειδικεύεται.

Ο «crowd pleaser» Ken Block έδωσε τη μάχη του με τον Pierre Campana και κατάφερε να φέρει το Fiesta του μπροστά από το Mini του Γάλλου, για να πάρει την 9η θέση και να αφήσει τον 1 βαθμό στον Campana, o οποίος ασφαλώς δεν ήταν δυσαρεστημένος με τον πρώτο του βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Μετά το Ράλι Γαλλίας ο Loeb εξακολοθεί να προηγείται στο Πρωτάθλημα Οδηγών αλλά πλέον ο Ogier βρίσκεται 3 βαθμούς πίσω του, όπως και ο Hirvonen που ισοβαθμεί με τον Γάλλο στη 2η θέση. Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος, που είναι το Ράλι Ισπανίας και θα διεξαχθεί από τις 20 έως τις 23 Οκτωβρίου, θα κρίνει πολλά.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ισπανίας 1η ημέρα

Απρόοπτα και ανατροπές ήταν το κύριο μενού την πρώτη ημέρα του κρίσιμου προτελευταίου αγώνα της χρονιάς, του Ράλι Ισπανίας. Στην πρώτη χωμάτινη ημέρα του αγώνα το κλειδί του αγώνα αποδείχτηκε η ορατότητα καθώς στην επιφάνεια των ΕΔ υπήρχε πάρα πολλή σκόνη, η οποία σηκωνόταν από το πέρασμα των αυτοκινήτων και αργούσε να κατακαθίσει, με αποτέλεσμα να εμποδίζει τα πληρώματα που ακολουθούσαν. Οι διοργανωτές μετά την πρώτη ΕΔ αύξησαν το χρόνο ανάμεσα στην είσοδο των αυτοκινήτων στην ΕΔ στα 3 λεπτά, από τα 2 που είναι κανονικά, αλλά και πάλι αυτό δεν ήταν αρκετό, με αποτέλεσμα στις απογευματινές ΕΔ να αυξήσουν το μεσοδιάστημα στα 4 λεπτά.

Και όπως είναι φυσικό, την καλύτερη ορατότητα είχε εκείνος που έμπαινε πρώτος στις ΕΔ, δηλαδή ο Sebastien Loeb και αναπάντεχα ο οδηγός της Citroen βρέθηκε με πλεονέκτημα στο ξεκίνημα της ημέρας, το οποίο αντιστάθμιζε το μειονέκτημα που έχει πάντα στις χωμάτινους αγώνες ο προπορευόμενος. Ο Γάλλος εκτός από τη σκόνη είχε σε αυτήν την πρώτη ημέρα και την εύνοια της τύχης καθώς είδε του αντιπάλους του να αντιμετωπίζουν διαφόρων ειδών προβλήματα και να χάνουν έδαφος. Έτσι, ο Loeb θα ξεκινήσει τη 2η ημέρα του αγώνα στην άσφαλτο με το DS3 πάνοπλο και τον πλησιέστερο αντίπαλο να είναι ο Jari-Matti Latvala 30,6 δευτερόλεπτα πίσω του.

Ο Φινλανδός της Ford οδηγούσε πολύ γρήγορα και είχε καταφέρει το απόγευμα να περάσει στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, με διαφορά που πριν από την τελευταία ΕΔ ήταν 16 περίπου δευτερόλεπτα. Κι ενώ στη Ford υπολόγιζαν αν τις επόμενες δύο ημέρες θα μπορούσαν να κρατήσουν τον Loeb πίσω τους, στην τελευταία νυχτερινή ΕΔ τα σχέδια ανατράπηκαν. Το πρόβλημα της σκόνης έγινε πιο έντονο υπό το φως των προβολέων και ο Latvala δεν απέφυγε το λάθος, πέφτοντας με το Fiesta RS σε κάτι πέτρες ύστερα από έξοδο. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει περίπου 45 δευτερόλεπτα και να μείνει μισό λεπτό πίσω από την κορυφή - μαζί με την πικρή επίγνωση ότι χρειάζεται ένα μικρό θαύμα για να φτάσει τον Loeb στην άσφαλτο.

Εκτός ρυθμού στο πρώτο σκέλος του αγώνα ήταν ο Mikko Hirvonen με το άλλο Fiesta. Ο Φινλανδός δεν κατάφερε σε κανένα σημείο να κινηθεί στο ρυθμό των πρώτων και στο τέλος της ημέρας βρίσκεται στην 3η θέση 54,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loeb - κάνοντας μια εμφάνιση που δεν αρμόζει σε εκείνον που μοιράζεται την πρώτη θέση στη βαθμολογία. Μάλιστα, ο λόγος που ο Hirvonen είναι 3ος και όχι πι πίσω εντοπίζεται στην ατυχία του Sebastien Ogier.,Ο Γάλλος στην 4η ΕΔ της ημέρας, κι ενώ είχε ξεκινήσει την επίθεσή του στον Loeb, είχε κλατάρισμα και έχασε περισσότερο από 1,5 λεπτό, πέφτοντας στην 4η θέση.

Οι τεράστιες προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί για τον Dani Sordo στον αγώνα της πατρίδας του δεν επαληθεύτηκαν. Ο οδηγός της Mini είχε ίσως τα περισσότερα προβλήματα από όλους με τη σκόνη και στο τέλος της ημέρας βρίσκεται στην 5η θέση 2 λεπτά μακριά από την κορυφή, την οποία πλέον δεν μπορεί να διεκδικήσει. Πίσω του στην 6η θέση βρίσκεται ο ομόσταβλός του, Kris Meeke, ο οποίος έσωσε μάχες με τα Ford που τον ακολουθούν. Τρία Fiesta της Sobart ακολουθούν στη γενική κατάταξη. Οι Mads Ostberg και Henning Solberg βρίσκονται στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα, με μικρή διαφορά μεταξύ τους και από τον Meeke. Ο Matthew Wilson στο τέλος της ημέρας ήταν 9ος, μπροστά από άλλο ένα Ford, αυτό που οδηγεί ο Ολλανδός Dennis Kuipers.

Από νωρίς το Ράλι Ισπανίας είχε τις απώλειές του και μάλιστα αρκετά ηχηρά ονόματα εγκατέλειψαν τον αγώνα. Ο Petter Solberg με το Citroen DS3 βγήκε εκτός από την 1η κιόλας ΕΔ όταν λόγω σκόνης είχε έξοδο και ξήλωσε έναν τροχό από το αυτοκίνητό του. Ο Kimi Raikkonen εγκατέλειψε στην 3η ΕΔ μάλλον από προβλήματα στον κινητήρα ενώ και ο Federico Villagra με το Fiesta της Munchi’s τέθηκε εκτός αγώνα από προβλήματα στα φρένα.

Μετά το τέλος της πρώτης ημέρα μετά τους οδηγούς δίνουν τον αγώνα τους και οι μηχανικοί των ομάδων καθώς στο flexi service θα αλλάξουν τις ρυθμίσεις από χωμάτινες σε ασφάλτινες, κάτι που ουσιαστικά σημαίνει αλλαγή όλου του αυτοκινήτου από τον κινητήρα και κάτω.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ισπανίας 2η ημέρα

Η ιστορία δεν γράφεται με τα «αν» ούτε η ζωή επιβραδύνει το ξέφρενο βήμα της για να τα εξετάσει αλλά σε όλη τη 2η ημέρα του Ράλι Ισπανίας ένα μεγάλο «αν» πλανιέται στην ατμόσφαιρα. Ο Sebastien Loeb κάνει αυτό που όλοι περιμέναμε και οδηγεί το Citroen DS3 WRC προς άλλη μία νίκη και το προβάδισμα στο πρωτάθλημα αλλά όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στον Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός οδηγεί στην άσφαλτο σαν σπεσιαλίστας, κάτι που έκανε και στη Γαλλία πριν από 3 εβδομάδες, και δεν επιτρέπει σε όσους παρακολουθούν τον αγώνα μην αναρωτιούνται τι θα γινόταν σήμερα αν δεν έκανε το λάθος στην τελευταία ΕΔ της Παρασκευής και ξεκινούσε την ημέρα 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Loeb αντί για 30 δευτερόλεπτα πίσω του.

Πέρα από όλα αυτά όμως η ημέρα ανήκει στον Loeb. Ο Γάλλος βρίσκεται στο στοιχείο του: οδηγεί ένα Citroen πάνω σε ασφάλτινη διαδρομή με διαφορά μισού λεπτού από τον δεύτερο. Με αυτές τις συνθήκες ο Loeb απλώς δεν μπορεί να χάσει. Έχει την ικανότητα να κινείται σαν τον άνεμο χωρίς να πιέζει και να ρισκάρει, αποθαρρύνοντας ταυτόχρονα τους υποψήφιους διώκτες του -- αν υπάρχουν τέτοιοι καθώς ύστερα από τόσα χρόνια όλοι γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να οδηγήσεις τον Loeb στο λάθος όταν προηγείται. Ο Αλσατός ολοκλήρωσε την ημέρα με διαφορά 27,6 δευτερολέπτων από τον Latvala και την Κυριακή είναι το πρώτο φαβορί για τη νίκη.

Ο δεύτερος που λέγαμε παραπάνω είναι ο Jari-Matti Latvala αλλά αν απομονώσουμε τα αποτελέσματα της σημερινής ημέρας ο Φινλανδός της Ford ήταν ο ταχύτερος όλων. Ναι, καλά διαβάσατε, ο Latvala οδηγώντας το Fiesta RS WRC ήταν ταχύτερος από τον Loeb πάνω σε ασφάλτινη επιφάνεια. Και μη νομίζετε ότι ο Loeb πήγαινε βόλτα και γι’ αυτό τον πέρασε ο Latvala. Ο Γάλλος μετά το τέλος της 10ης ΕΔ, που ήταν εκείνη των 46 χλμ και την οποία μόλις είχε χάσει από τον Φινλανδό, εξέφρασε το θαυμασμό του για τους χρόνους που είδε από τον Latvala, λέγοντας ότι ο ίδιος δεν έχει κόψει ρυθμό, απλώς δεν ρισκάρει υπερβολικά στο «κόψιμο» των στροφών. Όταν φτάνουμε στο σημείο ο Loeb να χάνει στην άσφαλτο -σχεδόν- στα ίσια από τον Latvala μια καινούρια ημέρα έχει ξημερώσει για τα ράλι.

Κι ενώ ο Latvala κάνει εμφάνιση πρωταθλητή, ο άλλος εργοστασιακός οδηγός της Ford που διεκδικεί το πρωτάθλημα, ο Mikko Hirvonen, συνεχίζει τη χλομή του εμφάνιση. Ο Φινλανδός βρίσκεται μεν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, 1,5 λεπτό πίσω από τον ομόσταβλό του, αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο στα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι άλλοι παρά στην ταχύτητά του. Ο Hirvonen σήμερα έδειχνε συγχυσμένος γιατί μέσα από το Fiesta ένιωθε ότι όλα πάνε καλά αλλά στο τέλος οι χρόνοι έλεγαν διαφορετικά πράγματα. Τώρα, το μόνο που έχει να κάνει είναι να βεβαιωθεί ότι θα κρατήσει πίσω του τους υπόλοιπους για να «κληρονομήσει» τη 2η θέση από τον Latvala, όπως έγινε στους προηγούμενους αγώνες, και να πάει τη μάχη με τον Loeb στον τελευταίο αγώνα στη Μεγάλη Βρετανία.

Η 3η θέση του Hirvonen ωστόσο ελάχιστα κινδυνεύει από τον Dani Sordo που βρίσκεται στην 4η θέση. Ο Ισπανός δεν καταφέρνει με το Mini John Cooper Works WRC να κάνει εμφάνιση ανάλογη με του προηγούμενου αγώνα και το highlight του ήταν η νίκη στην 11η ΕΔ, το οποίο όμως λίγο κατάφερε να φωτίσει την ημέρα του καθώς την ολοκλήρωσε 37,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hirvonen και χωρίς ρεαλιστικές ελπίδες για το βάθρο στον αγώνα της πατρίδας του.

Ο άτυχος του αγώνα, ο Sebastien Ogier, προσπάθησε να ξεκινήσει δυναμικά την ημέρα αλλά αμέσως του κόπηκαν τα φτερά. Στην πρώτη πρωινή ΕΔ είχε ένα -ανεξήγητο κατά τον ίδιο- κλατάρισμα και χάνοντας 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα έχασε ταυτόχρονα και οποιαδήποτε ελπίδα να δει θέση πάνω από την 5η, αν δεν εγκαταλείψει κάποιος από τους οδηγούς που βρίσκονται μπροστά του. Ο μόνος που είχε στο στόχαστρό του ο οδηγός της Citroen ήταν ο Kris Meeke με το Mini, τον οποίο κατάφερε να περάσει εύκολα και να τον αφήσει στην 6η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Mads Ostberg με το Fiesta της Stobart είχε μια σαφώς καλύτερη ημέρα το Σάββατο και κράτησε άνετα την 7η θέση, φτιάχνοντας μάλιστα μεγάλη διαφορά από τον Henning Solberg που ακολουθεί στην 8η θέση. Ο Evgeny Novikov στο πρώτο του ράλι με το Citroen DS3 βρίσκεται στην 9η θέση, έχοντας ξεπεράσει και τη μικρή φωτιά που προκλήθηκε στο αυτοκίνητό του στο τέλος της 10ης ΕΔ λόγω ενός κλαταρίσματος. Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπληρώνει ο Matthew Wilson με άλλο ένα Ford Fiesta.

Στο SWRC έχουμε τεράστια μάχη για τη νίκη στην κατηγορία ανάμεσα στον Nasser Al-Attiyah (Fiesta) που προηγείται και στον Juho Hanninen (Fabia) που ακολουθεί μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου πιο πίσω. Στην 3η θέση παραμένει ο Martin Prokop (Fiesta). Στο PWRC έχουμε επίσης μάχη, με τον Patrick Flodin (Impreza) να προηγείται με διαφορά 11 δευτερολέπτων του Michal Kosciuszko (Lancer).
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ισπανίας 3η ημέρα

Όπως αναμενόταν ο Sebastien Loeb δεν κινδύνευσε την 3η και τελευταία ημέρα του Ράλι Ισπανίας και έφτασε στη νίκη, που είναι η 7η για τον Γάλλο της Citroen στη φετινή σεζόν και τον φέρνει σε θέση ισχύος πριν από την τελική μονομαχία τον τίτλο. Ο Γάλλος πρωταθλητής πήρε εκτός από τους 25 βαθμούς της νίκης και 1 επιπλέον από την 3η θέση στην Power Stage και έφυγε από την Καταλονία με συνολική συγκομιδή 26 βαθμών. Ο επόμενος αγώνας του WRC, το Ράλι Μεγάλης Βρετανίας, θα είναι ο τελικός του πρωταθλήματος και από αυτόν θα προκύψει ο πρωταθλητής του 2011. Η νίκη του Loeb στην Ισπανία ωστόσο ήταν αρκετή για να δώσει στη Citroen το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, καθώς η γαλλική ομάδα απέχει πλέον 46 βαθμούς από τη Ford με έναν αγώνα να απομένει.

Ο Loeb θα δώσει τη μάχη του για τον τίτλο μόνο με τον Mikko Hirvonen καθώς η εγκατάλειψη του Sebastien Ogier μία ΕΔ πριν από το τέλος λόγω βλάβης στον κινητήρα τον έθεσε και μαθηματικά εκτός μάχης. Αντίθετα, ο Hirvonen πήρε με το Ford Fiesta τη 2η θέση -για την ακρίβεια για άλλη μία φορά του την πρόσφερε ο Jari-Matti Latvala- και απέχει 8 βαθμούς από τον Γάλλο. Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς ο Φινλανδός θα πρέπει να τα δώσει όλα για να πάρει το πρωτάθλημα γιατί παρότι την Κυριακή ήταν σαφώς βελτιωμένος σε σχέση με τις δύο προηγούμενες ημέρες η συνολική του εμφάνιση σε αυτό το ράλι ήταν γενικά χλομή. Η παρουσία του Hirvonen επίσης ήρθε σε πλήρη αντίθεση με εκείνη του Latvala, ο οποίος κινήθηκε και την Κυριακή πολύ γρήγορα και τελικά τερμάτισε 3ος μόνο και μόνο γιατί στην ανασυγκρότηση πριν από την Power Stage πήρε σκοπίμως ποινή 2 λεπτών για χάρη του ομόσταβλού του.

Ο Dani Sordo κατάφερε με επιτυχία να διατηρήσει την 4η θέση παρά την επίθεση που δέχτηκε από τον Ogier πριν εγκαταλείψει ο Γάλλος. Η Mini στο τελευταίο loop της Κυριακής είχε ρισκάρει βάζοντας τη μαλακή γόμα των ελαστικών στα αυτοκίνητά της, με σκοπό να έχει πλεονέκτημα σε περίπτωση που έβρεχε. Τελικά έβρεξε μόνο στην Power Stage και εκεί τα δύο Mini John Cooper Works δεν είχαν αντίπαλο. Ο Kris Meeke μάλιστα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και πανηγύρισε μαζί με την 5η θέση στη γενική κατάταξη και την πρώτη νίκη της καριέρας του σε ΕΔ του WRC.

Ο Mads Ostberg αντιμετώπισε και την Κυριακή προβλήματα με τα φρένα του αλλά ήταν πολύ λιγότερα από τις προηγούμενες ημέρες και ο Νορβηγός της Stobart Ford σημείωσε μερικούς καλούς χρόνους, για να εξασφαλίσει με άνεση την 6η θέση. Πίσω του σταμάτησε ο Evgeny Novikov με το Citroen DS3, ο οποίος στην τελευταία ημέρα του αγώνα κινήθηκε επίσης γρήγορα και πέρασε τον Henning Solberg για να πάρει την 7η θέση. Ο Solberg έμεινε 8ος και ο Dennis Kuipers πήρε τελικά την 9η θέση καθώς εκτός από την εγκατάλειψη του Ogier εκμεταλλεύτηκε και εκείνη του Matthew Wilson δύο ΕΔ πριν από το τέλος.

Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσε ο Juho Hanninen, ο οποίος με το Skoda Fabia S2000 κέρδισε τον αγώνα και το πρωτάθλημα του 2011 στην κατηγορία SWRC. Ο Φινλανδός άφησε στη 2η θέση τον Nasser Al-Attiyah με το Fiesta S2000 και στην 3η θέση τον Martin Prokop επίσης με Fiesta. Στην κατηγορία PWRC η νίκη πήγε στον Patrick Flodin (Subaru Impreza) με τον Michal Kosciuszko (Mitsubishi Lancer Evo X) στη 2η θέση και τον Benito Guerra (Lancer) στην 3η.

Μετά το τέλος του Ράλι Ισπανίας ο Loeb έχει φτάσει στους 222 βαθμούς με τον Hirvonen να ακολουθεί έχοντας 214. Στους κατασκευαστές, η Citroen έχει 397 βαθμούς και η Ford 351, με τους Γάλλους να κατακτούν τον τίτλο. Ο επόμενος -και τελευταίος- αγώνας του πρωταθλήματος είναι το Ράλι Μεγ. Βρετανίας το διάστημα 10-13 Νοεμβρίου.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μ. Βρετανίας 1η ημέρα

Όλοι περίμεναν με ανυπομονησία την Παρασκευή για να παρακολουθήσουν τη μεγάλη μάχη για τον τίτλο μεταξύ Mikko Hirvonen και Sebastien Loeb. Οι δύο οδηγοί δεν τους απογοήτευσαν καθώς στις πρώτες τρεις ειδικές της Πέμπτης και στις πρώτες 3 ειδικές της Παρασκευής η μάχη ήταν έντονη. Ο Loeb ήταν πρώτος, ωστόσο ο Hirvonen είχε βρει έναν εξαιρετικό ρυθμό και είχε ξεκινήσει την αντεπίθεσή του.

Ο τερματισμός της 6η ειδικής διαδρομής του Ράλι βρήκε τον Hirvonen στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, έπειτα από δύο εξαιρετικά περάσματα. Μπαίνοντας στην τελευταία ειδική του πρώτου loop ο Φινλανδός της Ford ήταν επίσης γρήγορος, αλλά το λάθος του στο 10ο χιλιόμετρο έμελλε να του στερήσει τον τίτλο. Ο Hirvonen έκανε τετακε σε μια από τις γρήγορες στροφές, το πίσω μέρος του Fiesta χτύπησε σε ανάχωμα και έπειτα το εμπρός καρφώθηκε σε έναν θάμνο. Κλαδιά μπήκαν στο ψυγείο του Fiesta με αποτέλεσμα να χάσει νερό και ο κινητήρας να αρχίσει να δουλεύει με τους 3 κυλίνδρους. Ο Hirvonen κατάφερε να φτάσει στην ανασυγκρότηση, αλλά η απογοήτευσή του ήταν τεράστια.

Ο Φινλανδός είπε: «Ήταν επικίνδυνο πρωινό και το επίπεδο πρόσφυσης άλλαζε συνεχώς. Σε ένα σημείο φρεναρίσματος γλίστραγε πολύ και μπήκα γρήγορα στη στροφή. Γλίστρησα πολύ και το πίσω μέρος ακούμπησε σε ένα ανάχωμα. Έκανα τετακε και ακούμπησε το εμπρός μέρος σε ένα θάμνο. Πέρασαν ξύλα μέσα στο ψυγείο. Δεν είχαμε μεγάλη ζημιά, αλλά χάσαμε νερό από το ψυγείο. Συνεχίσαμε για 5 χιλιόμετρα αλλά τελειώσαμε. Αισθάνθηκα καλά. Υπήρχαν γλιστερά κομμάτια αλλά ήμουν σε θέση να πιέσω δυνατά. Είναι δύσκολο Ράλι και ανά πάσα στιγμή μπορεί να έχεις τέτοιες στιγμές. Όπως είπατε όλα τελείωσαν. Πρέπει να ευχαριστήσω την ομάδα για την προσπάθεια και τη βοήθεια. Δυστυχώς πρέπει να κοιτάξουμε στο μέλλον και τι μπορούμε να κάνουμε στο μέλλον».

Όπως είναι λογικό αυτή η εξέλιξη ουσιαστικά χάρισε τον τίτλο στον Sebastien Loeb. Ο Αλσατός ήταν προσεκτικός μέχρι το ατύχημα του Hirvonen και δεν ήθελε να ρισκάρει κάποιο ατύχημα. Είχε τον έλεγχο του ρυθμού και η λάσπη τον βοηθούσε από την πρώτη θέση, ωστόσο το ατύχημα του αντιπάλου του έκανε τη δουλειά του πολύ πιο εύκολη. Ο Loeb ολοκλήρωσε την ημέρα στη 1η θέση της γενικής και παρότι δεν έχει πλέον αντίπαλο στο πρωτάθλημα, δήλωσε ότι θα πιέσει δυνατά για τη νίκη.

Την τιμή της Ford έμεινε να διαφυλάξει στη Μ. Βρετανία ο Jari-Matti Latvala και οι οδηγοί της Stobart. Ο Latvala ήταν γρήγορος όλη την ημέρα και οι χρόνοι του τον έφεραν αρκετές φορές στην πρώτη θέση των ειδικών. Πίεσε αρκετά το απόγευμα για να καλύψει το έδαφος από τον Loeb και εν μέρει το κατάφερε καθώς ολοκλήρωσε την Παρασκευή 1,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αλσατό της Citroen. Ο Latvala δεν έχει κάτι να χάσει και θα πιέσει για τη νίκη τις επόμενες ημέρες.

Η εγκατάλειψη του Mikko Hirvonen έδωσε τη δυνατότητα στον Mads Ostberg να αναρριχηθεί στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Οι χρόνοι του Νορβηγού ήταν ανταγωνιστικοί στις λασπωμένες ειδικές και στο τέλος της ημέρας κατάφερε να μείνει 3ος, παρά την πίεση του P. Solberg. Ο Solberg από τη μεριά του είχε πολύ καλό ρυθμό, ωστόσο ένα κλατάρισμα στο πρώτο loop τον καθυστέρησε και τελικά έμεινε στην 4η θέση. Οι δύο Νορβηγοί θα παλέψουν το Σάββατο και την Κυριακή για την 3η θέση. Στην εξάδα βρέθηκαν στο τέλος της ημέρας οι Henning Solberg και Ott Tanak, ενώ ο Raikkonen ήταν 7ος.

Έπειτα από δύσκολο ξεκίνημα στο Ράλι ο Kris Meeke βρήκε το ρυθμό του στον αγώνα της πατρίδας του και το έκανε με στυλ. Ο οδηγός της Mini κέρδισε την 9η ειδική διαδρομή της ημέρας και κατάφερε να αναρριχηθεί στη δεκάδα της γενικής στο τέλος της ημέρας. Αντίθετα ο Dani Sordo έκανε λάθος στη 5η ειδική διαδρομή και τραυμάτισε το Mini του με αποτέλεσμα να συνεχίσει με SuperRally. Ατύχημα είχε και ο Sebastien Ogier στην πρώτη ειδική του Ράλι την Πέμπτη, έχοντας έξοδο από το δρόμο. Ο Γάλλος συνέχισε τον αγώνα με SuperRally, αλλά έχασε κάθε ευκαιρία για το βάθρο. Παρόλα αυτά ο Γάλλος στη διάρκεια της ημέρας έκανε καλούς χρόνους με το εργοστασιακό Citroen DS3.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μ. Βρετανίας 2η ημέρα


Ένας αποφασισμένος Jari-Matti Latvala εμφανίστηκε το πρωί του Σαββάτου στο Ράλι Μ. Βρετανίας. Ο Φινλανδός της Ford, απαλλαγμένος από το άγχος της ομάδας μετά την εγκατάλειψη του Mikko Hirvonen, δεν είχε τίποτα καλύτερο να κάνει από το να πιέσει στο όριο για τη νίκη. Ο Latvala ήταν από την αρχή της ημέρας ανταγωνιστικός στο τιμόνι του Ford Fiesta RS, αλλά κατάφερε να κερδίσει μόλις μια από τις 3 ειδικές διαδρομές του πρώτου loop. Το απόγευμα όμως τα ψέματα τελείωσαν και ο Latvala έβαλε το πόδι στο πάτωμα γράφοντας μερικούς απίθανους χρόνους. Κατάφερε να κερδίσει και τις 3 ειδικές το απόγευμα και τελικά να περάσει μπροστά στη γενική κατάταξη. Ο Latvala την Κυριακή θα εκκινήσει την ημέρα με 6,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Loeb, έχοντας τεράστια αυτοπεποίθηση, όπως είπε ο ίδιος.

Η ημέρα ξεκίνησε συναρπαστικά για τον Sebastien Loeb στην Ουαλία καθώς ο Γάλλος στέφθηκε και επίσημα Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2011. Ο Mikko Hirvonen δεν συνέχισε την προσπάθειά του, έτσι ο Loeb εξασφάλισε τον 8ο συνεχόμενο τίτλο στην καριέρα του. Αυτό έκανε πιο χαλαρό τον Γάλλο στο πρωινό loop του Σαββάτου με αποτέλεσμα να κερδίσει 2 από τις 3 ειδικές. Το απόγευμα όμως δεν βρήκε καμία απάντηση για τον Latvala και αναγκάστηκε να υποχωρήσει στη δεύτερη θέση γενικής. Ο Αλσατός μάλιστα έμεινε έκπληκτος με την απόδοση του Φινλανδού καθώς είπε ότι οδήγησε τέλεια στις τελευταίες ειδικές και παρόλα αυτά έχασε άνετα από τον Φινλανδό.

Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS της Stobart. Ο Νορβηγός ξεκίνησε δυνατά την ημέρα αλλά έπειτα από δύο ειδικές άρχισε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον κινητήρα του Ford. Στο απογευματινό loop ο Ostberg είχε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα με το turbo αλλά τελικά κατάφερε να φτάσει στο τέλος έχοντας διασφαλίσει την 3η θέση από τον Henning Solberg. Ο Henning Solberg από τη μεριά του ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα την ημέρα στην 4η θέση της γενικής.

Ο Kris Meeke το πρωί αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Mini και αναγκάστηκε να χάσει χρόνο. Στο δεύτερο loop ωστόσο βγήκε στην αντεπίθεση και τελικά κατάφερε να διατηρήσει την 5η θέση γενικής και μάλιστα να πλησιάσει τον Solberg. Πίσω από τον Meeke βρέθηκε ο Wilson, ενώ πιο πίσω ήταν οι Kuipers και Tanak. Ο Ott Tanak έκανε εξαιρετικές εμφανίσεις, ωστόσο στην τελευταία ειδική καθυστέρησε πολύ να μπει στην ειδική με πρόβλημα στο Fiesta και έχασε πολύ χρόνο.

Οι Sebastien Ogier και Dani Sordo όλη την ημέρα έκαναν καλούς χρόνους και ήταν πάντα ανάμεσα στους 6 πρώτους, με τον Γάλλο της Citroen να υπογραμμίζει ότι πειραματίζεται στην οδήγηση σε τόσο γλιστερές συνθήκες. Αντίθετα, πολύ άτυχοι στάθηκαν οι Petter Solberg και Kimi Raikkonen. Ο Νορβηγός αντιμετώπισε πρόβλημα με το Citroen του και εγκατέλειψε, ενώ αποφάσισε να μην συνεχίσει με SuperRally την Κυριακή. Ο Raikkonen από την άλλη βρέθηκε σε ένα χαντάκι στην πρώτη ειδική της ημέρας με αποτέλεσμα να χάσει πολύ έδαφος. Οι θεατές τον βοήθησαν να επιστρέψει στον αγώνα, αλλά αργότερα αποφάσισε να εγκαταλείψει οριστικά το Ράλι με πληγωμένο το DS3 του.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”