WRC (World Rally Championship) 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

WRC (World Rally Championship) 2011


Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας: Καυτό ξεκίνημα στον πάγο


Μαζί με το φετινό πρωτάθλημα αρχίζει μια νέα εποχή στο WRC



Εικόνα


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι βγαίνει πρώτο από τη «χειμερία νάρκη» - σχήμα οξύμωρο γιατί ταξιδεύει από τις 10 μέχρι τις 13 Φεβρουαρίου στη Σουηδία για τον πρώτο γύρο μιας ιστορικής σεζόν. Στους χιονισμένους και παγωμένους δρόμους της σκανδιναβικής χώρας θα ξεκινήσει η νέα εποχή του WRC, μια εποχή στη οποία τα ράλι θα προσπαθήσουν να βγουν από την ανυποληψία και να πάρουν ξανά τη θέση που τους αξίζει στο στερέωμα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο δρόμος που η FIA προσπαθεί να το κάνει αυτό εφικτό, περνάει αναγκαστικά μέσα από τη μείωση του κόστους συμμετοχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα - και αυτός είναι ο προσανατολισμός των μεγάλων αλλαγών στους κανονισμούς. Η μεγαλύτερη από αυτές αφορά τα αυτοκίνητα WRC, που πλέον από τα 2 λίτρα έπεσαν στα 1.600 κ.εκ. και με όριο περιστροφής στις 8.500 σ.α.λ. Αλλαγές υπάρχουν και στη μετάδοση της κίνησης, που φτάνει στους 4 τροχούς μέσω υποχρεωτικά μηχανικών διαφορικών.


Οι αλλαγές αυτές είχαν στόχο να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή περισσότερων κατασκευαστών στο WRC και σε πρώτη φάση το σχέδιο είχε επιτυχία. Η Mini, σε συνεργασία με την Prodrive, ανακοίνωσε ότι θα τρέξει σε επιλεγμένους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος. Δυστυχώς δεν θα δούμε το Countryman στη Σουηδία αλλά στους επόμενους αγώνες.

Θα δούμε όμως τα καινούρια «όπλα» των Citroen και Ford που και φέτος θα μονομαχήσουν για τον τίτλο. Η Citroen θα προσπαθήσει να επεκτείνει την κυριαρχία της ρίχνοντας στη μάχη το ολοκαίνουριο DS3, το οποίο έχει να σηκώσει το βαρύ φορτίο της κληρονομιάς που του αφήνει το πολύ επιτυχημένο C4. Η Ford έριξε πολύ μεγάλο βάρος στην εξέλιξη του Fiesta RS, το οποίο σκοπεύει να κάνει σημείο αναφοράς στα αυτοκίνητα ράλι της νέας εποχής. Καθώς δεν έχουμε ακόμα δείγματα γραφής από τα δύο αυτοκίνητα σε συνθήκες αγώνα WRC, είναι απλώς αδύνατο -και άτοπο- να κάνουμε προβλέψεις, αλλά περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τι μπορούν να κάνουν στις ειδικές διαδρομές.


Εικόνα


Ας γυρίσουμε όμως στο Ράλι Σουηδίας. Ο αγώνας αυτός όπως και πέρυσι θα ανοίξει την αυλαία της σεζόν του WRC, ως ο μοναδικός χειμερινός στο πρόγραμμα. Το κέντρο του παραμένει στο Karlstad και όπως και πέρυσι το Service Park θα βρίσκεται 85 χλμ μακρύτερα στο Hagfors, για να είναι πιο κοντά στις διαδρομές μέσα στα δάση. Οι διοργανωτές, προσπαθώντας να αποφύγουν τα προβλήματα του 2008, που το χιόνι ήταν ελάχιστο και τα αυτοκίνητα έτρεχαν στο χώμα, έχουν από πέρυσι φέρει τις ΕΔ πιο βόρεια.

Τα πληρώματα έχουν να αντιμετωπίσουν θερμοκρασίες που μπορεί να φτάνουν ακόμα και στους -25 βαθμούς και φυσικά την πρόκληση να οδηγούν τέρμα γκάζι πάνω στον πάγο. Τα ειδικά ελαστικά της Michelin με τα καρφιά θα είναι ο καλύτερος σύμμαχός τους σε αυτό αλλά κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι κάτι εύκολο. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα έχουν αναχώματα από χιόνι να οριοθετούν το δρόμο, μια «πολυτέλεια» όμως που μπορεί να αποδειχτεί δίκοπο μαχαίρι. Από τη μία μπορεί να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην πορεία του ύστερα από ένα μικρό γλίστρημα με τις λιγότερες πιθανές ζημιές. Από την άλλη, σε μια έξοδο το αυτοκίνητο μπορεί να βυθιστεί στο χιόνι και να χρειαστεί πολύ φτυάρισμα για να επανέλθει στο δρόμο. Ένας άλλος κίνδυνος από τη συνεχή επαφή με τα αναχώματα είναι να γεμίσει τα ψυγεία του αυτοκινήτου με χιόνι και ολόκληρος ο αγώνας να καταστραφεί λόγω υπερθέρμανσης.


Ένα νέο στοιχείο που δίνει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο φετινό αγώνα είναι η εφαρμογή του νέου concept των Power Stage. Σε όλα τα φετινά ράλι θα υπάρχει μία ΕΔ στην οποία θα υπάρχει ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση - αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι στους ταχύτερους αυτής της ΕΔ θα δίνονται επιπλέον βαθμοί. Το πλήρωμα που θα σημειώνει τον πρώτο χρόνο θα παίρνει 3 βαθμούς, αυτό με το δεύτερο χρόνο θα παίρνει 2 βαθμούς και εκείνο με τον τρίτο χρόνο θα παίρνει 1 βαθμό. Στο Ράλι Σουηδίας ως Power Stage έχει οριστεί το 2ο πέρασμα από την 4,16 χλμ Gustavsfors, που ταυτόχρονα θα είναι η τελευταία ΕΔ του αγώνα.

Εικόνα


Ένας αγώνας στη Σκανδιναβία είναι λογικό ότι είναι ένας αγώνας στην «πίσω αυλή» των Σκανδιναβών. Στα σχεδόν 60 χρόνια ιστορίας του Ράλι Σουηδίας μία μόνο φορά μη Σκανδιναβός οδηγός κατάφερε να κερδίσει – και αυτή ήταν το 2004 που επικράτησε ο Sebastien Loeb. Στον περσινό αγώνα κέρδισε ο Mikko Hirvonen, ξεκινώντας ιδανικά τη χρονιά για τη Ford, που όμως μάλλον ήξερε πόσο δύσκολη χρονιά την περίμενε στη συνέχεια.


Φέτος αμφότεροι θα τρέξουν ξανά με τις εργοστασιακές ομάδες της Citroen και της Ford αντίστοιχα. Ο Loeb θα έχει στα χέρια του το DS3 και ομόσταβλο τον Sebastien Ogier, ο οποίος πέρυσι έκλεψε τις εντυπώσεις. Ο Hirvonen θα βρίσκεται στο τιμόνι του Fiesta και θα προσπαθήσει να «σβήσει» την περσινή κακή χρονιά, στην οποία έμεινε πίσω από τον ομόσταβλο που θα έχει και φέτος: τον Jari-Matti Latvala. Ο νεαρός Φινλανδός είναι καιρός να δείξει αν είναι φτιαγμένος από το υλικό των πρωταθλητών και το 2011 ίσως είναι κομβική χρονιά για την καριέρα του.

Δεν θα υπάρχουν όμως μόνο οι «μεγάλοι». Η Citroen δεν θα έχει φέτος την Junior Team των προηγούμενων ετών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχει τα αυτοκίνητά της στις ΕΔ. Ο Kimi Raikkonen συνεχίζει την περιπέτεια των ράλι ως μοναδικός οδηγός μιας ομάδας που έχει για όνομα το… παρατσούκλι του. Η Ice 1 Racing θα πάρει μέρος φέτος σε 10 αγώνες και ο Iceman θα οδηγεί το DS3 σε αυτούς. Δεν θα λείπει βεβαίως και ο Petter Solberg, ο οποίος για άλλη μία χρονιά κατεβαίνει ως ιδιωτική συμμετοχή, επίσης με DS3 WRC.



Η Ford θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη Stobart, που θα έχει τους γνωστούς μας Henning Solberg και Matthew Wilson. Με Fiesta RS θα τρέξει και ο Qhalid Al Qassimi, ενώ και ο Ken Block θα βρίσκεται εκεί με τη Monster WRT, που συνεχίζει την εμπλοκή της στα ράλι. Άλλη αξιοσημείωτη συμμετοχή είναι το Ολλανδού Dennis Kuipers - επίσης με Fiesta. Ολόκληρη τη λίστα συμμετοχών μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το πρόγραμμα του Ράλι Σουηδίας ξεκινά το βράδυ της Πέμπτης 10 Φεβρουαρίου με την Υπερειδική Διαδρομή στο Karlstad και συνεχίζεται με 6 ΕΔ την Παρασκευή 11/2, 9 ΕΔ το Σάββατο 12/2 και ολοκληρώνεται με 6 ΕΔ την Κυριακή 13/2. Συνολικά τα πληρώματα θα διανύσουν 351 χιλιόμετρα Ειδικών Διαδρομών και 1708,89 χιλιόμετρα απλών. Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα του Ράλι Σουηδίας σε ώρες Ελλάδας.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας 1η ημέρα: Έκπληξη Ostberg

Ο Mads Ostberg έβαλε τα γυαλιά στους εργοστασιακούς οδηγούς

Η πρώτη ημέρα του Ράλι Σουηδίας και συνολικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ήταν συναρπαστική. Οι καιρικές συνθήκες σε συνδυασμό με τις εκπληκτικές επιδόσεις των Σκανδιναβών οδηγών χάρισαν πολλές συγκινήσεις στους θεατές, οι οποίοι είδαν διαφορετικά ονόματα να πρωταγωνιστούν την Παρασκευή στη Σουηδία.

Καταπληκτική πρώτη ημέρα στο Ράλι Σουηδίας είχε ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS WRC. Ο Νορβηγός εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ξεκίναγε κάθε ειδική από τις πιο πίσω θέσεις με αποτέλεσμα η διαδρομή να είναι σχετικά καθαρή μπροστά του. Με αυτό το πλεονέκτημα και τον εξαιρετικό του ρυθμό σε όλες τις διαδρομές κατάφερε να ολοκληρώσει την ημέρα στην πρώτη θέση της γενικής και να κάνει περήφανη την ομάδα της Stobart. Ο Νορβηγός είπε: «Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση με το αυτοκίνητο και εμπιστεύομαι τον συνοδηγό μου. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό και το διασκεδάζω. Είμαι σταθερός και προσπαθώ να μη ρισκάρω και είμαι άνετος σε αυτές τις ταχύτητες».

Στη δεύτερη θέση της γενικής βρέθηκε ο εργοστασιακός οδηγός της Ford, Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός, ο οποίος κέρδισε πέρυσι το συγκεκριμένο Ράλι, ήταν γρήγορος και σταθερός όλη την ημέρα και έδειξε να ελέγχει τη διαφορά του από τον Ostberg. Είχε και εκείνος το πλεονέκτημα να ξεκινά τις ειδικές από τις πίσω θέσεις, αλλά φάνηκε πιο άνετος στο συγκεκριμένο ρυθμό. Αύριο ωστόσο θα έχει δυσκολότερο έργο καθώς θα καθαρίζει εκείνος το δρόμο μαζί με τον Ostberg. «Αύριο θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα καθώς θα μπαίνω πρώτος στις ειδικές. Σήμερα το απόγευμα ωστόσο αισθάνθηκα πολύ καλά», είπε ο Hirvonen.

Τρίτος στη γενική ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός ήταν ταυτόχρονα ο πρώτος οδηγός της Citroen στην κατάταξη καθώς ήταν πάντα κοντά στους πρώτους με το DS3 WRC. Σταθερά γρήγορος την Παρασκευή ήταν και ο αδερφός του, Henning Solberg, με το Ford της Stobart, ενώ ανάμεσά τους μπήκε σφήνα ο Jari-Matti Latvala με το εργοστασιακό Fiesta RS WRC. Ο Φινλανδός μάλιστα είχε μια δύσκολη στιγμή καθώς είχε ένα τετ-α-κε στην 4η ΕΔ, αλλά κατάφερε να συνεχίσει κανονικά, ενώ κέρδισε την τελευταία ειδική της ημέρας.

Κακό ξεκίνημα στο Ράλι είχαν οι οδηγοί της εργοστασιακής ομάδας της Citroen. Οι δύο Sebastien – Ogier και Loeb – ιδιαίτερα στο πρώτο loop της ημέρας ήταν τελείως εκτός ρυθμού και έχασαν πάρα πολύ έδαφος από τους οδηγούς της Ford. Το πρόβλημά του Loeb ήταν πως «καθάριζε» τις ειδικές οι οποίες είχαν μαζέψει αρκετό φρέσκο χιόνι λόγω της συνεχούς χιονόπτωσης με αποτέλεσμα να μην έχει καθόλου πρόσφυση στο DS3 του. Μάλιστα ο Γάλλος τόνισε χαρακτηριστικά πως το αυτοκίνητο ήταν αδύνατον να οδηγηθεί. Στην τελευταία ειδική το «γλυκό έδεσε» καθώς ένα κλατάρισμα τον άφησε 2 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Τουλάχιστον ο Loeb αύριο θα μπαίνει στις ειδικές απο την 9η θέση.

Τη δεκάδα της γενικής συμπλήρωσαν οι Patrick Sandell (7ος), Eyvind Brydildsen (8ος) με αυτοκίνητα της κατηγορίας S2000 μάλιστα. Πολύ άτυχος την πρώτη ημέρα ήταν ο P-G Andersson με το Fiesta RS WRC. Ο Σουηδός κέρδισε την 3η και την 5η ειδική διαδρομή του Ράλι, ωστόσο ένα τουμπάρισμα στα μέσα της 4ης ΕΔ τον άφησε πολύ πίσω στην κατάταξη και έχασε την ευκαιρία για κάτι εξαιρετικό μέσα στην πατρίδα του. Παρόλα αυτά κατάφερε να αναρριχηθεί στη 12η θέση στο τέλος της ημέρας.

Αρκετά καλή ημέρα είχε ο Kimi Raikkonen με το Citroen DS3 στη Σουηδία. Ο πρώην οδηγός Formula 1 ήταν ικανοποιημένος με την απόδοσή του και κατάφερε να κινηθεί γρήγορα σε όλες τις ειδικές. Ωστόσο, στην προτελευταία ειδική είχε κλατάρισμα και έχασε πολύ χρόνο. Τελικά ολοκλήρωσε την ημέρα στην 11η θέση. Ο Ken Block από τη μεριά του δυσκολεύτηκε απίστευτα στις χιονισμένες ειδικές και έμεινε πολύ πίσω στην κατάταξη.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας 2η ημέρα: Χαμός στον πάγο


Πέντε οδηγοί είναι ικανοί για τη νίκη έπειτα από τη δεύτερη ημέρα στη Σουηδία

Συναρπαστική ήταν η δεύτερη ημέρα του Ράλι Σουηδίας. Τα πληρώματα δεν είχαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της χιονόπτωσης που υπήρχε την Παρασκευή με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι λίγο πιο καθαροί σε σχέση με χθες. Όπως ήταν λογικό οι πρώτοι της Παρασκευής είχαν πρόβλημα καθώς άνοιγαν το δρόμο, ωστόσο αυτό ωφέλησε τους υπόλοιπους οι οποίοι βρήκαν την ευκαιρία να μειώσουν τη διαφορά από την κορυφή. Το αποτέλεσμα ήταν στο τέλος της ημέρας να έχουμε 5 οδηγούς σε θέση βολής για τη νίκη την Κυριακή.

Με μυαλωμένη οδήγηση ο Mikko Hirvonen ήταν εκείνος που κατάφερε να κλείσει την ημέρα στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Φινλανδός αντιμετώπισε πρόβλημα με τη θέση του στην εκκίνηση, ωστόσο δεν είχε πρόβλημα να περάσει τον Ostberg λίγο πριν την ολοκλήρωση του πρώτου loop και να μείνει πρώτος μέχρι το τέλος της ημέρας. Ένα ενδιαφέρον στατιστικό είναι πως ο οδηγός της Ford δεν έχει κερδίσει καμία ειδική μέχρι στιγμής σε όλο το Ράλι, κάτι που δείχνει αφενός ότι δεν πιέζει στο όριο και αφετέρου ότι δεν κάνει έναν μεθοδικό αγώνα. Αύριο θα καθαρίζει εκείνος τις ειδικές και αυτό είναι μεγάλο μειονέκτημα. «Αύριο αν τα πράγματα είναι όπως σήμερα δεν έχω τύχη. Θα πάω τέρμα γκάζι και θα δούμε», είπε ο Hirvonen.

Μόλις 7,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hirvonen ολοκλήρωσε τη δεύτερη ημέρα ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS WRC της Stobart. Ο Νορβηγός είχε το δύσκολο έργο να καθαρίζει τις ειδικές το Σάββατο με αποτέλεσμα πάντα να χάνει χρόνο σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το εντυπωσιακό ήταν πως διατήρησε έναν ικανοποιητικό ρυθμό στη διάρκεια της ημέρας και κατάφερε στο τέλος να μείνει κοντά στην κορυφή. Ο Ostberg είπε στο τέλος της ημέρας: «Δύσκολη ημέρα για μένα. Περίμενα το απόγευμα να πάω καλύτερα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό. Δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα. Αύριο απλά θα οδηγήσω και θα δω τι θα γίνει».

Μεγάλη μάχη στη διάρκεια της δεύτερης ημέρας έδωσαν ο Petter Solberg και ο Jari-Matti Latvala. Ο Νορβηγός με το Citroen DS3 ήταν εξαιρετικά γρήγορος σε όλες τις ειδικές και κατάφερε μάλιστα να κερδίσει 2 από αυτές. Δύο ειδικές πριν την ολοκλήρωση της ημέρας έχασε την 3η θέση από τον Latvala, αλλά στο τέλος κατάφερε με τη βοήθεια του Φινλανδού να ανέβει πάλι 3ος. Ο Latvala έκοψε λίγο το ρυθμό του στην τελευταία ειδική με αποτέλεσμα να μείνει στην 4η θέση. Αυτό φυσικά είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την αυριανή ημέρα, διότι θα έχει μπροστά του τον Solberg και θα ξεκινά τις ειδικές από την πολύ ευνοϊκή 4η θέση. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ ο Latvala είναι 11,8 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο και teammate του, Mikko Hirvonen. Πάντως είναι πολύ πιθανό αυτοί οι δύο οδηγοί αύριο να παλέψουν για τη νίκη.
Ένα από τα περίεργα της ημέρας ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Solberg. Ο Νορβηγός άργησε ένα λεπτό να φτάσει στην εκκίνηση της 10ης ειδικής με αποτέλεσμα να του επιβληθεί ποινή 10 δευτερολέπτων. Ο Solberg εκνευρίστηκε με τη συγκεκριμένη απόφαση και έκανε ένσταση στους αγωνοδίκες. Αργά το βράδυ θα έχουμε το αποτέλεσμα της ένστασης. Αν είναι θετικό για τον Solberg τότε ο Νορβηγός θα είναι πρώτος στη γενική κατάταξη.

Μέσα στο παιχνίδι της νίκης βρίσκεται και ο Sebastien Ogier με το εργοστασιακό Citroen DS3. Ο Γάλλος κινήθηκε πολύ γρήγορα σε όλες τις ειδικές του Σαββάτου και κέρδισε την προτελευταία ειδική της ημέρας. Σίγουρα από τους πέντε πρώτους έχει την καλύτερη θέση εκκίνησης και με αυτά που έδειξε η Citroen σήμερα δεν αποκλείεται να δούμε το νεαρό Γάλλο να κατατροπώνει τους Σκανδιναβούς στο Ράλι Σουηδίας. Πολλά τα προβλήματα και τη 2η ημέρα για τον Sebastien Loeb. Ο Αλσατός μπορεί να κέρδισε τις 4 από τις 8 ειδικές της ημέρας, ωστόσο δεν μπόρεσε να μείνει κοντά στους πέντε πρώτους. Ο λόγος ήταν ένα ακόμα κλατάρισμα στη 10η ειδική διαδρομή το οποίο ουσιαστικά τον άφησε οριστικά εκτός βάθρου. Το μόνο θετικό για τον Loeb ήταν πως το Citroen DS3 έδειξε πολύ καλά σημάδια ταχύτητας τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Σουηδίας.

Εξαιρετική ημέρα είχε ο Kimi Raikkonen με το Citroen DS3 WRC. Ο πρώην πρωταθλητής Formula 1 κινήθηκε ιδιαίτερα γρήγορα κυρίως στο απογευματινό σκέλος της ημέρας και κατάφερε να πλασαριστεί στην 7η θέση της γενικής, πίσω από τον Sebastien Loeb. Πίσω από τον Raikkonen έμεινε ο P-G Andersson με το Fiesta, ο οποίος ενώ το πρωί ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, το απόγευμα είχε πολλά προβλήματα υπερστροφής και έχανε συνεχώς χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι τόσο ο Andersson όσο και ο Raikkonen εκμεταλλεύτηκαν το τετακέ που είχε ο Sandell στη 13η ειδική διαδρομή.

Η ανασκόπηση της ημέρας δεν περιλαμβάνει την Υπερειδική Karlstad, η οποία πραγματοποιείται το βράδυ του Σαββάτου. Το αποτέλεσμα της Υπερειδικής δεν θα επηρεάσει τη σειρά εκκίνησης της αυριανής ημέρας, ωστόσο μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη, κυρίως από τη στιγμή που έχουμε τόσο μικρές διαφορές.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας 3η ημέρα: Ford is back


Μεγάλη νίκη του Mikko Hirvonen στο Ράλι Σουηδίας με τη Ford να κάνει το 1-2-3



Εικόνα



Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκλήρωσε την 3η και τελευταία ημέρα του Ράλι Σουηδίας η Ford. Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τρία Ford Fiesta RS WRC βρέθηκαν στις 3 πρώτες θέσεις με τον Mikko Hirvonen να κατακτά την πρώτη νίκη της σεζόν. Τα πληρώματα της Citroen δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι καλύτερο από την 4η θέση, ωστόσο οι Ogier και Loeb πήραν τους βαθμούς της Power Stage στο τέλος της ημέρας.

Στο ξεκίνημα της τελευταίας ημέρας κανείς δεν πίστευε ότι ο Mikko Hirvonen είχε πλεονέκτημα. Ο Φινλανδός της Ford έμπαινε πρώτος στις ειδικές κάτι που λογικά θα τον καθυστερούσε ιδιαίτερα, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Στο πρώτο loop της ημέρας οδήγησε πάρα πολύ καλά και κατάφερε να κερδίσει όλες τις ειδικές. Ο Hirvonen στο δεύτερο loop δέχτηκε την επίθεση του Mads Ostberg, ωστόσο διατήρησε την ψυχραιμία του και κατάφερε να φέρει το Ford Fiesta RS WRC στην κορυφή. Στην Power Stage τερμάτισε στην 5η θέση και δεν μπόρεσε να πάρει επιπλέον βαθμούς, ωστόσο η νίκη είναι το σημαντικό. Αυτή είναι η πρώτη νίκη του Hirvonen έπειτα από έναν χρόνο.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης τερμάτισε ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta RS WRC της Stobart. Ο Νορβηγός και την 3η ημέρα έδειξε το τεράστιο ταλέντο του στις συγκεκριμένες συνθήκες. Έχασε αρκετό έδαφος στο πρώτο κομμάτι της ημέρας, ωστόσο στο δεύτερο loop εξαπέλυσε την αντεπίθεσή του και έφτασε πολύ κοντά στον Mikko Hirvonen. Στο τέλος δεν μπόρεσε να «κλέψει» τη νίκη από τον Φινλανδό, ωστόσο τον πίεσε όσο περισσότερο μπορούσε. Ο Νορβηγός είπε: «Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα απέναντι σε έναν μεγάλο οδηγό όπως ο Mikko Hirvonen. Το διασκέδασα πραγματικά».

Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε ακόμα ένα Ford Fiesta RS WRC, αυτό του Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός στο ξεκίνημα της ημέρας ήταν το μεγάλο φαβορί για τη νίκη καθώς έμπαινε στις ειδικές στην ευνοϊκή 4η θέση. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχτηκαν όπως τα περίμενε. Το άγχος και η πίεση οδήγησαν τον Latvala σε αρκετά λάθη με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γράψει τους χρόνους που πρέπει ώστε να απειλήσει τους Ostberg και Hirvonen. Επίσης έκανε και κάποια παράπονα ότι το τιμόνι του Fiesta του ήταν βαρύ σε μερικέ ειδικές κάτι που σημαίνει ότι ίσως να είχε πρόβλημα στην υποβοήθηση. Τελικά εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των Solberg και Ogier και κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο, ενώ πήρε και έναν πολύτιμο βαθμό αφού τερμάτισε στην 3η θέση της Power Stage.

Στο στρατόπεδο της Citroen τα πράγματα δεν κύλησαν και τόσο καλά. Ο Sebastien Ogier ήταν εκείνος που διασώθηκε από την παρέα των DS3 WRC αφού κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής. Ο Γάλλος ήταν σταθερά γρήγορος την τελευταία ημέρα ωστόσο δεν μπόρεσε να απειλήσει τα Ford για το βάθρο κάνοντας αλλεπάλληλα λάθη. Το θετικό ήταν πως στην Power Stage ήταν ταχύτερος και πήρε τους 3 βαθμούς, ενώ δέχτηκε και το δώρο του Solberg ανεβαίνοντας μια θέση στη γενική. Ο Petter Solberg από τη μεριά του πέταξε στα σκουπίδια ό,τι έχτιζε τις δύο προηγούμενες ημέρες. Στη διάρκεια της ημέρας έδειξε να μην μπορεί να διατηρηθεί στην 3η θέση του βάθρου και ένα λάθος τον έριξε στην 4η θέση. Τα καλύτερα ήρθαν στην Power Stage όταν έβαλε στο τιμόνι του DS3 του τον συνοδηγό του με αποτέλεσμα φυσικά να καθυστερήσει πολύ και να χάσει και την 4η θέση από τον Ogier. Ο Νορβηγός με αυτόν τον τρόπο είτε ήθελε να στείλει ένα μήνυμα στους αγωνοδίκες για την άδικη ποινή που δέχτηκε, είτε δεν μπορούσε να οδηγήσει καθώς η αστυνομία του είχε αφαιρέσει το δίπλωμα την Παρασκευή για υπερβολική ταχύτητα. Όπως και να έχει στο αγωνιστικό κομμάτι ο Solberg ήταν πολύ γρήγορος όλο το τριήμερο, αλλά παραμένει ο γνωστός Petter που όλοι αγαπάμε.

Μέτριο το ξεκίνημα στη σεζόν για τον πρωταθλητή Sebastien Loeb. Ο αγώνας του Γάλλου στιγματίστηκε από τον άσχημο καιρό της πρώτης ημέρας και τα πολλά κλαταρίσματα. Την τελευταία ημέρα ο Loeb απλά ήταν θεατής της μάχης για τη νίκη και προσπάθησε να διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα ελαστικά του. Στην Power Stage πίεσε για τους βαθμούς και κατάφερε να πάρει 2, ωστόσο ακόμα και εκεί είχε κλατάρισμα ολοκληρώνοντας έτσι ένα πολύ δύσκολο τριήμερο για τον ίδιο και τη Citroen.

Στη δεκάδα της κατάταξης βρέθηκαν οι P-G Andersson με ακόμα ένα Ford Fiesta RS WRC, Kimi Raikkonen, Matthew Wilson και Al-Qassimi. Ο Kimi Raikkonen στην πρώτη του εμφάνιση με το DS3 και την ομάδα της ICE1 Racing τα πήγε ικανοποιητικά με μερικές πολύ καλές εμφανίσεις στις ειδικές και αξιόλογους χρόνους. Αντίθετα ο ken Block δυσκολεύτηκε περισσότερο στο χιόνι, αλλά κατάφερε να τερματίσει στη 14η θέση με το Fiesta της Monster Ford Team. Αξιοπρόσεκτη τέλος ήταν η εμφάνιση του Patrick Sandell, ο οποίος με ένα Skoda Fabia S2000 μπήκε πολλές φορές σφήνα ανάμεσα στα WRC. Ο Σουηδός ολοκλήρωσε το Ράλι στην 11η θέση γενικής.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα


Εικόνα

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού


Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς θα μας δώσει την πρώτη μεγάλη μάχη



Εικόνα



Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μετά την εντυπωσιακή πρεμιέρα του στις χιονισμένες διαδρομές της Σουηδίας αλλάζει ήπειρο και συνεχίζεται το 4ήμερο 3-6 Μαρτίου στα χώματα του Μεξικού. Ο δεύτερος φετινός αγώνας του νέου WRC θα είναι το πεδίο στο οποίο θα αντιπαρατεθούν άμεσα τα νέα «όπλα» των Ford και Citroen. Στο Ράλι Μεξικού, τον πρώτο από τους πολλούς χωμάτινους αγώνες που περιλαμβάνει το καλεντάρι, θα μπορέσουμε να βγάλουμε πιο αντιπροσωπευτικά συμπεράσματα για τη δυναμικότητα των δύο μονομάχων.

Μετά τις πολικές θερμοκρασίες της Σουηδίας, τα πληρώματα και οι άνθρωποι των ομάδων καλούνται να αντιμετωπίσουν εντελώς διαφορετικές συνθήκες. Οι υψηλές θερμοκρασίες και το μεγάλο υψόμετρο θα είναι οι προκλήσεις που θα συναντήσουν στις γρήγορες αλλά βραχώδεις διαδρομές του Μεξικού. Ο αγώνας, που έχει σαν βάση την πόλη Leon, είναι σχετικά νέος στο WRC καθώς διεξήχθηκε για πρώτη φορά το 2004. Η εκκίνηση δίνεται πανηγυρικά στην πόλη Guanajuato και οι διαδρομές του αγώνα πραγματοποιούνται στα κοντινά βουνά Sierra de Lobos και Sierra de Guanajuato.

Οι ορεινές διαδρομές που έχουν να διασχίσουν τα πληρώματα είναι ένα μείγμα περασμάτων από κορυφογραμμές και οροπέδια. Η επιφάνειά τους είναι συνήθως αμμώδης αλλά μετά τα πρώτα περάσματα έρχονται στην επιφάνεια μεγάλες πέτρες, κάτι που απαιτεί ακόμα μεγαλύτερη προσοχή. Ωστόσο, το μεγάλο υψόμετρο έχει το τίμημά του. Η περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο είναι μικρότερη, κάτι που σημαίνει απώλεια ισχύος από τους κινητήρες, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 20%.

Πριν όμως από όλα αυτά, οι πολυάριθμοι και πολύ εκδηλωτικοί θεατές του αγώνα θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα ολοκαίνουρια World Rally Cars στην ΕΔ μέσα στους δρόμους του Guanajuato, που θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Πέμπτης 3/3. Θα υπάρχει και άλλη ΕΔ μέσα σε δρόμους πόλης, αυτήν τη φορά στη Leon, ενώ υπάρχει και Υπερειδική Διαδρομή, που θα διεξάγεται δύο φορές κάθε ημέρα. Η Power Stage, στην οποία θυμίζουμε οι τρεις πρώτοι παίρνουν έξτρα βαθμούς, είναι η τελευταία ΕΔ του αγώνα, η μήκους 8,28 χλμ Guanajuato. Συνολικά τα πληρώματα θα διανύσουν 364,87 χλμ ειδικών διαδρομών και 666,43 χλμ απλών διαδρομών.

Με δεδομένο ότι δεν έχουμε δείγμα γραφής των νέων αυτοκινήτων του WRC στο χώμα, είναι πρακτικά αδύνατον να γίνουν προβλέψεις για τη δυναμικότητα των ομάδων. Οι παγωμένες επιφάνειες της Σουηδίας, όπου η Ford επικράτησε κάνοντας το 1-2-3 ήταν κάτι μοναδικό. Τώρα, τα πράγματα γίνονται πιο σοβαρά γιατί οι περισσότεροι φετινοί αγώνες είναι χωμάτινοι και η απόδοση των αυτοκινήτων και των πληρωμάτων σε αυτές τις επιφάνειες θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του πρωταθλήματος.

Οι ομάδες έχουν κάνει την προετοιμασία τους για αυτόν τον αγώνα και κυρίως η Ford, που αμέσως μετά το τέλος του Ράλι Σουηδίας πήγε στην Πορτογαλία για δοκιμές με το Fiesta RS WRC. Εκεί μάλιστα ο Jari-Matti Latvala είχε μια σφοδρή έξοδο και κατάστρεψε ένα αυτοκίνητο. Στη Ford πάντως είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι μετά τη Σουηδία και ελπίζουν για το καλύτερο. Ο Mikko Hirvonen όμως θα έχει ένα σημαντικό μειονέκτημα στην προσπάθεια του να διπλασιάσει τις νίκες του, καθώς την πρώτη ημέρα του αγώνα θα μπαίνει πρώτος στις ΕΔ και θα καθαρίζει το δρόμο για τους υπόλοιπους.

Το μειονέκτημα του Hirvonen μετατρέπεται αυτόματα σε πλεονέκτημα για τους οδηγούς της Citroen, που την Παρασκευή θα μπαίνουν στις ΕΔ από την 4η θέση και πίσω. Οι Sebastien Loeb και Sebastien Ogier είναι ιδιαίτερα ικανοί οδηγοί και παρά την ήττα στη Σουηδία οι άνθρωποι της Citroen εμφανίζονται βέβαιοι για τις δυνατότητες του DS3 WRC στο χώμα. Ένας άλλος λόγος να παρακολουθήσει κανείς τα εργοστασιακά πληρώματα της Citroen είναι ο μεταξύ τους ανταγωνισμός, με τον Loeb να θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα που του δίνουν τα 7 συνεχόμενα πρωταθλήματα και οι 4 συνεχείς νίκες στο Μεξικό και τον πολύ φιλόδοξο Ogier να θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει ο επόμενος «αυτοκράτορας».

Μπορεί στους κατασκευαστές να έχουμε μονομαχία, υπάρχουν όμως πολλοί οδηγοί που μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Εκτός από τους τέσσερις διεκδικητές της νίκης (Hirvonen, Latvala, Ogier, Loeb), μέσα στο «κόλπο» βρίσκεται και ο Petter Solberg με το DS3 της ιδιωτικής του ομάδας, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε τον εντυπωσιακό Mads Ostberg με το Fiesta της Stobart. Στο Μεξικό θα κάνει το ντεμπούτο της για φέτος η Munchi’s, όπως πάντα με Ford και με οδηγό τον έμπειρο Federico Villagra. Αξίζει να σημειώσουμε την επιστροφή στο WRC του εντυπωσιακού Ρώσου Evgeny Novikov, ο οποίος θα πάρει μέρος στον αγώνα με ένα Fiesta της Stobbart.

Εκτός από το WRC το Ράλι Μεξικού προσμετρά για το πρωτάθλημα SWRC, στο οποίο μετέχουν πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Οι συμμετοχές είναι μόλις πέντε σε αυτήν την κατηγορία και από αυτές ασφαλώς ξεχωρίζει αυτή του θριαμβευτή του Ράλι Dakar, Nasser Al Attiyah, με Skoda Fabia.

Το πρόγραμμα του Ράλι Μεξικού ξεκινά όπως προαναφέρθηκε το βράδυ της Πέμπτης 3/3 στη Guanajuato, που λόγω της διαφοράς ώρας αντιστοιχεί στα ξημερώματα Παρασκευής 4/3 στην Ελλάδα. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλο το πρόγραμμα του αγώνα και τις ώρες έναρξης των ΕΔ σε ώρες Ελλάδας.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

SS1: Καλό ξεκίνημα για Solberg

O Νορβηγός κέρδισε την εναρκτήρια Υπερειδική Διαδρομή

Αμέσως μετά την τελετή έναρξης του Ράλι Μεξικού, τα πληρώματα πέρασαν την πρώτη δοκιμασία του αγώνα. Στους δρόμους της πόλης Guanajuato πραγματοποιήθηκε η πρώτη ΕΔ, η οποία είχε μήκος μόλις 1,05 χλμ και προφανή σκοπό να χαρίσει θέαμα στους πολυάριθμους φίλους των ράλι που συγκεντρώθηκαν εκεί.

Ο ειδικός σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι άλλος από τον Petter Solberg, ο οποίος οδηγώντας οριακά το Citroen DS3 WRC κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο, μπροστά από τους δύο εργοστασιακούς της γαλλικής φίρμας Sebastien Loeb και Sebastien Ogier. Ό Jari-Matti Latvala με το Ford Fiesta RS WRC περιορίστηκε στην 4η θέση, μπροστά από τον ομόσταβλό του, Mikko Hirvonen. Ακολούθησαν οι Villagra, Novikov, Wilson και Osberg, όλοι με Fiesta. Ο μεγάλος άτυχος της ημέρας ήταν ο Ken Block, ο οποίος λόγω μηχανικής βλάβης δεν κατάφερε καν να φτάσει στην ΕΔ μετά την τελετή εκκίνησης και πλέον έχει πέσει στην τελευταία θέση.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού 1η ημέρα

Η πρώτη ημέρα του αγώνα επιφύλασσε πολλές ανατροπές αλλά κυριάρχησαν τα DS3


Εικόνα



Η πρώτη ημέρα του Ράλι Μεξικού έδωσε κάποιες απαντήσεις για τη δυναμικότητα των Citroen DS3 στις χωμάτινες επιφάνειες. Οι Sebastien Ogier και Sebastien Loeb, εκμεταλλευόμενοι την πολύ καλή σειρά εκκίνησης στις ΕΔ, οδήγησαν γρήγορα και αλάνθαστα και στο τέλος έφτασαν να βρίσκονται χεράκι-χεράκι στην κορυφή, έχοντας αφήσει τον ανταγωνισμό πολύ πίσω. Τους βοήθησε βέβαια πολύ και το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός αντιμετώπισε ένα σωρό προβλήματα ενώ εκείνοι όχι.

Ο Sebastien Ogier ολοκλήρωσε την ημέρα επικεφαλής στη γενική κατάταξη. Η θέση του όμως είναι επισφαλής καθώς στο τέλος της 5ης ΕΔ έπρεπε να περάσει από το re-group προτού πάει στο Service Park, κάτι που δεν έκανε και οι αγωνοδίκες είναι πιθανό να του δώσουν ποινή. Παρόλα αυτά, οδήγησε πολύ γρήγορα όλη την ημέρα και δίκαια βρίσκεται τόσο ψηλά. Στην πραγματικότητα όμως ο Ogier είναι πρώτος γιατί έτσι θέλησε ο Sebastien Loeb. Ο πολύπειρος πρωταθλητής «μαεστρικά» έμεινε στη 2η θέση για να μην έχει αύριο την υποχρέωση να μπαίνει και να «σκουπίζει» τις ΕΔ. Ο Loeb θα ξεκινά δεύτερος και αν τα πράγματα εξελιχθούν φυσιολογικά εύκολα θα καλύψει το 1,6 δευτερόλεπτα που του λείπουν για την 1η θέση.

Αυτό που θα κάνει αύριο ο Ogier (εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι ακόμα κι αν ο Ogier πάρει ποινή πάλι πρώτος θα μπαίνει στις ΕΔ το Σάββατο) έκανε σήμερα όλη την ημέρα ο Mikko Hirvonen, ο οποίος είναι 3ος. Ο Φινλανδός της Ford δεν μπορούσε σε κανένα σημείο να κινηθεί στο ρυθμό των DS3 και έχει μείνει 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα πίσω, κάτι που σημαίνει ότι θα χρειαστεί κάτι παραπάνω από καλή οδήγηση τις δύο επόμενες ημέρες για να μπει στο παιχνίδι της νίκης.

Αν τα πράγματα είχαν εξελιχθεί περισσότερο φυσιολογικά, στην 3η θέση θα έπρεπε να βρίσκεται ο Jari-Matti Latvala, που ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Hirvonen σήμερα και θα μπορούσε να ακολουθήσει από πιο κοντά τους δύο πρώτους. Ο Latvala όμως στην 4η ΕΔ έχασε πάνω από 2 λεπτά λόγω ενός κλαταρίσματος και έπεσε αρκετά πίσω. Στις υπόλοιπες ΕΔ μέχρι το τέλος της ημέρας κατάφερε να καλύψει λίγο έδαφος στη γενική κατάταξη και να είναι 4ος, ωστόσο απέχει σχεδόν 3 λεπτά από τον Ogier.

Η έκπληξη του αγώνα μέχρι στιγμής είναι ο Evgeny Novikov, ο οποίος επιστρέφει στο WRC ύστερα από 1 χρόνο απουσίας οδηγώντας το Ford Fiesta της Stobart. Ο ταλαντούχος Ρώσος βρίσκεται στην 5η θέση, εκμεταλλευόμενος όμως και τα προβλήματα που είχαν αρκετοί από εκείνους που φυσιολογικά θα ήταν μπροστά του.

Το σοβαρότερο πρόβλημα το είχε ο Petter Solberg, ο οποίος στην 6η ΕΔ έχασε σχεδόν 7 λεπτά από μια βλάβη στον κινητήρα. Η βλάβη αυτή, που ήταν υπερθέρμανση της ECU σύμφωνα με τις πληροφορίες, ανησύχησε τη Citroen γιατί υπήρχε η πιθανότητα να εμφανιστεί και στα αυτοκίνητα των Ogier και Loeb, κάτι που όμως δεν συνέβη. Άλλος που αντιμετώπισε προβλήματα ήταν ο Mads Ostberg, ο οποίος τρέχει για πρώτη φορά στο Μεξικό. Ο Νορβηγός είχε δύο κλαταρίσματα και επίσης έχει πέσει πολύ πίσω. Στις δύο τελευταίες ΕΔ της ημέρας «χάσαμε» διαδοχικά τους Matthew Wilson και Ken Block, αμφότερους από μηχανικά προβλήματα.

Όλα αυτά έχουν φέρει στην 6η θέση τον Henning Solberg και στην 7η τον Denis Kuipers – και οι δύο τρέχουν με Fiesta. Τη 10άδα συμπληρώνουν τρεις οδηγοί που τρέχουν με αυτοκίνητα της κατηγορίας S2000 και οι οποίοι είναι κατά σειρά οι Nasser Al-Attiyah (Skoda Fabia), Ott Tanak (Ford Fiesta) και Martin Prokop (Ford Fiesta).
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rasPUTIN την 08 Αύγ 2011, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τὰ βίντεο δὲν ὑπάρχουν πλέον.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού 2η ημέρα


Κάθε ημέρα που περνάει στο Ράλι Μεξικού γέρνει την πλάστιγγα όλο και περισσότερο προς την πλευρά της Citroen. Στο τέλος του δεύτερου σκέλους του αγώνα είναι πλέον ξεκάθαρο ότι τα εργοστασιακά Citroen DS3 WRC των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier υπερείχαν ξεκάθαρα εδώ και οι δύο συνονόματοι είναι μόνοι τους στο κυνήγι της νίκης. Για τη Ford, σήμερα που οι οδηγοί της δεν άνοιγαν το δρόμο, έγινε επίσης ξεκάθαρο ότι σε αυτόν τον αγώνα το Fiesta RS WRC δεν ήταν αρκετά ανταγωνιστικό.

Η χθεσινή πρώτη ημέρα του αγώνα σημαδεύτηκε από τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν διάφορα πληρώματα και η σημερινή ημέρα δεν ήταν διαφορετική. Εξαίρεση δεν αποτέλεσε ούτε ο Sebastien Loeb, ο οποίος πήρε 50 δευτερόλεπτα ποινή στη 15η ΕΔ γιατί άργησε 5 λεπτά να ξεκινήσει, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Σε εκείνο το σημείο βρισκόταν περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier και έτσι έφτασε να βρίσκεται σχεδόν 25 δευτερόλεπτα πίσω του. Στις επόμενες ΕΔ έκανε μεγάλη προσπάθεια για να καλύψει τη διαφορά και τελικά βρίσκεται 11 δευτερόλεπτα πίσω.

Ο Ogier ωστόσο μόνο εύκολος αντίπαλος δεν είναι. Ο νεαρός Γάλλος δικαιολογεί τη φασαρία που γίνεται γύρω από το όνομά του και παρότι σήμερα έμπαινε πρώτος στις ΕΔ, έγραφε πολύ καλούς χρόνους, κάτι που παρατήρησαν σχεδόν όλοι οι αντίπαλοι οδηγοί. Την Κυριακή, στις τρεις ΕΔ που απομένουν, ο Ogier θα παλέψει στα ίσια για τη νίκη παρότι και πάλι θα μπαίνει πρώτος.

Προβληματισμός και μια δόση απογοήτευσης κυριαρχούν στη Ford. Οι Mikko Hirvonen και Jari-Matti Latvala σήμερα δεν είχαν προβλήματα αλλά ταυτόχρονα δεν είχαν και αρκετή ταχύτητα για να χτυπήσουν τα Citroen. Κρατούν την 3η και 4η θέση αντίστοιχα και εκτός απροόπτου δεν κινδυνεύουν να τις χάσουν αλλά οι προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί για το νέο Fiesta WRC δεν φαίνεται να επαληθεύονται. Η αυριανή ημέρα θα είναι μια ευκαιρία απλώς να σώσουν τα προσχήματα.

Συγκινητικό αγώνα κάνει ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός ξεκίνησε από τη 13η θέση το πρωί και στο τέλος της ημέρας έχει ανέβει στην 5η, κερδίζοντας τις 3 από τις 6 ΕΔ της ημέρας (πλην των υπερειδικών). Ο Solberg χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ακόμα και απρόσμενες βλάβες, όταν στην προσγείωση από ένα άλμα του έσπασε ο επιλογέας ταχυτήτων, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Αν οι μπροστινοί του δεν αντιμετωπίσουν προβλήματα δεν έχει ελπίδες για καλύτερη θέση αλλά η ταχύτητα και η αποφασιστικότητά του ήταν το highlight του αγώνα.

Πιο πίσω έγινε μακελειό. Όλα τα Ford που ακολουθούν στην κατάταξη -και όσα λείπουν γιατί εγκατέλειψαν- αντιμετώπισαν προβλήματα. Ο Mads Ostberg είχε τα λιγότερα και γι’ αυτό είναι 6ος. Ο Henning Solberg οδήγησε όλο το 2ο loop με πρόβλημα στην υποβοήθηση του τιμονιού και τώρα έχει την 7η θέση και κάτι τεράστιες φουσκάλες στα χέρια του. Οι Wilson, Block και Novikov εγκατέλειψαν. Ο Villagra έτσι κι αλλιώς είχε μείνει εκτός μάχης από χθες. Τα νέα WRC μπορεί να είναι θεαματικά, ωστόσο δεν αποδεικνύονται ιδιαίτερα ανθεκτικά.

Έτσι, τη 10άδα συμπληρώνουν οι οδηγοί του S-WRC, που έτσι κι αλλιώς έχουν τη δική τους μάχη. Ο Nasser Al-Attiyah με το Skoda Fabia προηγείται με την καλή διαφορά των 36,8 δευτερολέπτων του Martin Prokop (Ford Fiesta), o οποίος με τη σειρά του είναι 31,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Juho Hanninen (Skoda Fabia).

Το Ράλι Μεξικού ολοκληρώνεται την Κυριακή με τρεις ΕΔ, μία από τις οποίες (η τελευταία του αγώνα) είναι η Power Stage Guanajuato, στην οποία οι τρεις ταχύτεροι επιβραβεύονται με επιπλέον βαθμούς (3 β. ο πρώτος, 2 β. ο δεύτερος και 1 β. ο τρίτος).
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού

O Γάλλος της Citroen ήταν ο θριαμβευτής του 2ου αγώνα της χρονιάς για το WRC



Εικόνα



Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το Ράλι Μεξικού, που ήταν ταυτόχρονα ο πρώτος σε χωμάτινη επιφάνεια, ολοκληρώθηκε με μεγάλο νικητή τον Sebastien Loeb. Ο Γάλλος μπορεί να πιέστηκε τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα από τον ανταγωνισμό που είχε από τον ομόσταβλό του στη Citroen, Sebastien Ogier, αλλά την 3η ημέρα έκανε έναν υγιεινό περίπατο προς τη νίκη. Κι εδώ φάνηκε η βαρύτητα του ονόματος Sebastien Loeb: το γεγονός ότι ξεκινούσε την 3η ημέρα με σκοπό να επιτεθεί και να πιέσει τον Ogier ήταν αρκετό για να οδηγήσει τον Γάλλο στο λάθος.



Εικόνα



Ο Loeb απαλλάχθηκε από κάθε άγχος όταν στην πρώτη ΕΔ της Κυριακής ο Ogier είχε έξοδο και κατάστρεψε το εμπρός μέρος του DS3 WRC. Αυτό στέρησε από τον ίδιο το νεαρό αστέρα την πιθανότητα να πάρει μια νίκη, από τη Citroen 18 πολύτιμους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και από εμάς να δούμε τι είδους στρατηγικές αποφάσεις είναι διατεθειμένος να πάρει ο Olivier Quesnel όταν οι δύο οδηγοί του μονομαχούν από τη νίκη. Εκτός από τη νίκη του Loeb, ωστόσο, στη Citroen κρατούν την απόδοση του αυτοκινήτου τους στο χώμα, όπου στο Μεξικό ήταν ξεκάθαρα ανώτερη από των Ford. Ξέουν όμως ότι μπορεί να κρατούν στα χέρια τους ένα εκρηκτικό μείγμα. Ο Sebastien Ogier απέδειξε για άλλη μία φορά τις ικανότητές του, όντας ταχύτερος τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα, και οι Γάλλοι δεν ξέρουν ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος: η Ford ή ο ανταγωνισμός των οδηγών της.



Εικόνα



Στη Ford ο αγώνας δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελαν αλλά σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα τους ικανοποιεί. Οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της ομάδας δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν τα Citroen σε ταχύτητα αλλά έφεραν τα Fiesta RS WRC στη 2η και 3η θέση. Ο Mikko Hirvonen ήταν φανερά απογοητευμένος το Σάββατο αλλά μετά το τέλος του αγώνα έβαλε στο «σακούλι» 18 βαθμούς από τη 2η θέση και 3 από την πρωτιά στην Power Stage και έτσι διατήρησε την πρώτη θέση στο Πρωτάθλημα. Αντίστοιχα ικανοποιημένος πρέπει να είναι και ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος για δεύτερο αγώνα στη σειρά ανεβαίνει στο 3ο σκαλί του βάθρου.



Εικόνα



Κυριότερο χαρακτηριστικό του φετινού Ράλι Μεξικού ήταν τα πολλά προβλήματα διαφόρων ειδών που αντιμετώπισαν σχεδόν όλα τα πληρώματα. Στις θέσεις από την 4η μέχρι την 6η είχαμε τους οδηγούς του WRC που πέρασαν από τις… συμπληγάδες και έφτασαν μέχρι τον τερματισμό. Ο Petter Solberg έχασε πολύ χρόνο την πρώτη μέρα του αγώνα από μηχανικό πρόβλημα και έμεινε ουσιαστικά εκτός μάχης αλλά κέρδισε αρκετές ΕΔ και έδειξε ότι θα μπορούσε να βρίσκεται πολύ ψηλά. Τελικά κατάφερε να φτάσει στην 4η θέση, που με βάση όσα έγιναν είναι πολύ καλό αποτέλεσμα.



Εικόνα



Στην 5η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg. Ο νεαρός Νορβηγός της Stobart είχε στόχο να «μάθει» τον αγώνα του Μεξικού για να επιστρέψει δριμύτερος του χρόνου, αλλά φέτος έχασε το… μέτρημα από τα κλαταρίσματα. Παρόλα αυτά κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Henning Solberg, ο οποίος επίσης αντιμετώπισε προβλήματα με το Fiesta: υποβοήθηση τιμονιού το Σάββατο και φρένα την Κυριακή. Ωστόσο, έφτασε μέχρι τον τερματισμό και την 6η θέση. Τα περισσότερα προβλήματα από όλους αντιμετώπισε ο Ken Block, ο οποίος κάθε ημέρα του αγώνα είχε και μια… εγκατάλειψη. Ωστόσο ο Αμερικανός κατάφερε να τερματίσει, έστω και στη 13η θέση. Αντίθετα, δεν τα κατάφεραν οι Matthew Wilson και Denis Kuipers.



Εικόνα



Κι αφού τα WRC έφευγαν το ένα μετά το άλλο, τρία πληρώματα του S-WRC βρέθηκαν στη 10άδα. Στη μάχη της κατηγορίας, που είχε μόνο 5 συμμετοχές, επικράτησε ο Nasser Al-Attiyah, ο οποίος μετά το θρίαμβο στο Ράλι Dakar κέρδισε με το Skoda Fabia S2000 και στο Μεξικό παίρνοντας ταυτόχρονα την 7η θέση στη γενική κατάταξη. Ακολούθησαν o Martin Prokop (Ford Fiesta) και Juho Hanninen (Skoda Fabia). Τη 10άδα έκλεισε ο Federico Villagra, στον πρώτο φετινό αγώνα της Munchi’s Ford.



Εικόνα




Μετά τον αγώνα του Μεξικού, είναι προφανές ότι υπάρχει ακόμα αρκετή δουλειά για τις ομάδες και κυρίως για τη Ford, που δείχνει να υπολείπεται σε ταχύτητα. Επόμενος αγώνας είναι το Ράλι Πορτογαλίας, από 24 έως 27 Μαρτίου.
Πηγή:msfree.gr



Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”