WRC (World Rally Championship) 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Πορτογαλίας 1η ημέρα

Μπορεί να ολοκληρώθηκαν 7 ειδικές του Ράλι Πορτογαλίας – μία την Πέμπτη και έξι την Παρασκευή – ωστόσο κανένας από τους κορυφαίους οδηγούς δεν κατάφερε να πάρει σοβαρό προβάδισμα στον αγώνα. Τα Ford και τα Citroen έδειξαν το ίδιο ανταγωνιστικά την πρώτη ημέρα του Ράλι με αποτέλεσμα οι διαφορές των τεσσάρων πρώτων να είναι αμελητέα στο τέλος. Παιχνίδια στρατηγικής ή απλά ισοδυναμία στην απόδοση; Αυτό το ερώτημα θα απαντηθεί τις επόμενες ημέρες.

Εξαιρετική εμφάνιση την πρώτη ημέρα πραγματοποίησαν οι οδηγοί της Ford. Ο Mikko Hirvonen παρά το γεγονός ότι άνοιγε και καθάριζε το δρόμο για τους υπόλοιπους ήταν καταπληκτικός γράφοντας πολύ καλούς χρόνους και ήταν πάντα ανάμεσα στους πρώτους. Το σημαντικό είναι ότι ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ήταν πολύ ήρεμος στις δηλώσεις του και αισιόδοξος με τον τρόπο που δουλεύει το Ford Fiesta RS WRC. Ο Hirvonen ολοκλήρωσε την ημέρα στη δεύτερη θέση της γενικής και αν λάβουμε υπόψη το πώς πήγε την Παρασκευή τότε αναμένεται δυνατός και το Σάββατο.


Ο Jari-Matti Latvala από τη μεριά του ήταν εξίσου γρήγορος και σταθερός. Ο Φινλανδός οδήγησε καλά και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη θέση εκκίνησής του στις ειδικές. Ολοκλήρωσε την ημέρα στην πρώτη θέση, 11,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον teammate του. Ο Latvala κέρδισε τις 2 από τις 3 ειδικές του δεύτερου loop, αλλά αύριο κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να κάνει από την πρώτη θέση. Και ο Φινλανδός ωστόσο ήταν αισιόδοξος κυρίως από την απόδοση του Fiesta.

Στο στρατόπεδο της Citroen υπήρχε προβληματισμός. Ο Sebastien Loeb από την πρώτη κιόλας ειδική αντιμετώπισε πρόβλημα με το στήσιμο του DS3. Προσπάθησε να πιέσει για να ανακτήσει ένα πλεονέκτημα, ωστόσο δεν τα κατάφερε καθώς συνέχισε να έχει πρόβλημα υποστροφής. Στο τέλος της ημέρας ο Αλσατός προτίμησε να ακολουθήσει στρατηγική και να μειώσει το ρυθμό του ώστε να μείνει πίσω από τα δύο εργοστασιακά Ford. Ο Loeb αύριο θα εκκινήσει από την 3η θέση, αλλά ακόμα και στις δηλώσεις του δεν ήταν αισιόδοξος ότι μπορεί να κάνει κάτι καλό.


Στην ίδια μοίρα ήταν και ο Sebastien Ogier. Ο περσινός νικητής του Ράλι Πορτογαλίας ήταν μεν γρήγορος και άνετος στις ειδικές κερδίζοντας μάλιστα δύο από αυτές, ωστόσο δεν είχε τόσο καλό ρυθμό ώστε να ανοίξει μια διαφορά ασφαλείας από τους υπόλοιπους. Αντίθετα με το Loeb, ο Ogier ήταν ικανοποιημένος με το Citroen, αλλά αποφάσισε και εκείνος να αφήσει τα Ford να ανοίγουν το δρόμο αύριο παρά να το κάνει εκείνος. Μένει να δούμε ποιος θα ωφεληθεί από όλα αυτά το Σάββατο.


Πολλά προβλήματα αντιμετώπισε ο Petter Solberg την πρώτη ημέρα. Ο Νορβηγός ξεκίνησε δυνατά, ωστόσο ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να χάσει σχεδόν ένα λεπτό. Ο Solberg συνέχισε να γράφει καλούς χρόνους στη συνέχεια, αλλά ήρθε η τελευταία ειδική να του κόψει τη φόρα. Δύο κλαταρίσματα στην ίδια ειδική τον άφησαν εκτός συνέχειας με αποτέλεσμα ο Solberg να συνεχίσει το Σάββατο με SupeRally. Πολύ άτυχος ήταν και ο Mads Ostberg στην Πορτογαλία. Ο Νορβηγός στην πρώτη κιόλας ειδική είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Ostberg συνέχισε με SupeRally τον αγώνα.

Στη γενική κατάταξη ο Henning Solberg ήταν 5ος με τον Matthew Wilson πίσω του – και οι δύο τα Ford Fiesta της Stobart. Στην 7η θέση ήταν ο εξαιρετικός Armindo Araujo με το Mini Countryman S2000, ενώ στη δεκάδα βρέθηκαν οι Villagra, Raikkonen και Al Qassimi. Ο Kimi Raikkonen είχε και αυτός με τη σειρά του ένα κλατάρισμα το οποίο τον ανάγκασε να χάσει χρόνο.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Πορτογαλίας 2η ημέρα

Καταστροφική η δεύτερη ημέρα για τους οδηγούς της Ford, στα χέρια του Ogier η νίκη

Η δεύτερη ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας τα είχε όλα: Κλαταρίσματα, μηχανικά προβλήματα, λάθη και ανατροπές στην κατάταξη. Όλα ξεκίνησαν το πρωί όταν ο καιρός άλλαξε και μια βροχόπτωση ανέτρεψε τα σχέδια των ομάδων. Οι ειδικές ήταν λασπωμένες στην αρχή, αλλά γρήγορα η κατάσταση βελτιώθηκε και όσο πέρναγε η ώρα στέγνωνε το χώμα προκαλώντας περίεργες συνθήκες για όλους. Για τους οδηγούς της Citroen τα πράγματα ήταν θετικά, για εκείνους της Ford ήταν σκέτος εφιάλτης.

Στη Citroen τα χαμόγελα επέστρεψαν για τα καλά έπειτα από την δύσκολη πρώτη ημέρα. Ο Sebastien Ogier αποδείχτηκε ότι διάλεξε την καλύτερη στρατηγική από τους 4 πρώτους καθώς από την 4η θέση που άρχιζε είχε πλεονέκτημα. Κατάφερε να κερδίσει 3 ειδικές και από το τέλος του πρώτου loop πέρασε στην κορυφή. Εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των αντιπάλων του και πλέον έχει χτίσει μια διαφορά ασφαλείας από τον Loeb. Τα 37,6 δευτερόλεπτα διαφοράς μπορούν να του χαρίσουν τη νίκη, ωστόσο – όπως είδαμε στο Μεξικό – τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο.

Πολύ δύσκολη ήταν η δεύτερη ημέρα για τον Sebastien Loeb. Ο Αλσατός από την 3η θέση της κατάταξης άρχισε να πιέζει στο όριο από την αρχή προκειμένου να περάσει μπροστά, όμως στη δεύτερη ειδική της ημέρας αντιμετώπισε ένα περίεργο συμβάν. Ο Mikko Hirvonen είχε κλατάρισμα και σταμάτησε να αλλάξει τροχό, συνέχισε αμέσως και δεν άφησε τον Loeb να περάσει με αποτέλεσμα ο Αλσατός να βρεθεί στη σκόνη του Hirvonen και να χάσει περίπου μισό λεπτό. Αυτό εκνεύρισε πάρα πολύ τον Loeb ο οποίος όταν έφτασε στον τερματισμό της ειδικής χτύπησε με το Citroen του το πίσω μέρος του Fiesta του Hirvonen δείχνοντάς του το πόσο δυσαρεστημένος ήταν. Και στις δηλώσεις του ο Loeb ήταν εκνευρισμένος λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο Mikko του χάλασε τον αγώνα. Στην τελευταία ειδική ο Loeb παραλίγο να πάθει το ίδιο, αλλά αυτήν τη φορά ο Hirvonen έκανε στην άκρη. Όπως και να έχει ο Αλσατός είναι 37,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier και είναι πολύ πιθανό να μείνει εκεί με ασφάλεια την τελευταία ημέρα.

Στο στρατόπεδο της Ford η κατάσταση ήταν σχεδόν δραματική. Στη δεύτερη κιόλας ειδική ο Mikko Hirvonen είχε κλατάρισμα, κάτι που τον άφησε άμεσα στην 4η θέση της γενικής. Ο Latvala από την άλλη τα πήγαινε πολύ καλά και κράταγε μπροστά, αλλά και εκείνος δεν άργησε να υποχωρήσει στα Citroen. Στην προτελευταία ειδική ήρθε η μεγάλη ατυχία καθώς το διαφορετικό του Ford Fiesta RS WRC έσπασε με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο ο Φινλανδός. Στην τελευταία ειδική σχεδόν σταμάτησε στην ειδική και συνολικά ο Jari-Matti Latvala έχασε πάνω από 4 λεπτά. Την ατυχία στο τέλος του Latvala ακολούθησε και ο Hirvonen, καθώς η πίσω ανάρτηση του Fiesta κατέρρευσε με αποτέλεσμα να χάσει ακόμα μερικά λεπτά ο Φινλανδός. Πλέον οι δύο οδηγοί της Ford έχουν δύσκολο έργο αύριο και θα προσπαθήσουν να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.

Με όλα αυτά που συνέβησαν ο Matthew Wilson βρήκε την ευκαιρία να ανέβει στην κατάταξη. Ο Βρετανός της Stobart με τη σταθερότητά του κατάφερε να αναρριχηθεί στην 4η θέση της γενικής αφήνοντας πίσω του τον Mikko Hirvonen. Στην 6η θέση υποχώρησε ο Henning Solberg με το δεύτερο Ford της Stobart, ενώ ο Kimi Raikkonen είναι 7ος γενικής. Ο πρώην οδηγός Formula 1 ήταν σταθερός και γρήγορος τη δεύτερη ημέρα και οδεύει προς ένα καλό αποτέλεσμα.

Οι Villagra, Petter Solberg και Kuipers συμπληρώσουν τη δεκάδα. Σε αυτό σο σημείο πρέπει να σημειώσουμε την εκπληκτική επιστροφή του Petter Solberg. Ο Νορβηγός της Citroen βρήκε έναν εξαιρετικό ρυθμό στο απογευματινό loop και κατάφερε να κερδίσει 2 ειδικές. Συνολικά ο Solberg πήρε 3 ειδικές και σκαρφάλωσε στην 9η θέση γενικής παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε την ημέρα με SupeRally. Αξιοσημείωτη εγκατάλειψη ήταν αυτή του Armindo Araujo με το Mini Countryman S2000 το οποίος είχε πρόβλημα στον κινητήρα. Πρόβλημα και τη δεύτερη ημέρα είναι και ο Mads Ostberg, με το 3ο Ford της Stobart.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Πορτογαλίας 3η ημέρα

Ο Sebastien Ogier είναι ο μεγάλος νικητής του Ράλι Πορτογαλίας

Η 3η ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας δεν έκρυβε εκπλήξεις για κανέναν αφού ό,τι ήταν να γίνει είχε γίνει το Σάββατο. Ο Sebastien Ogier δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να διατηρήσει το πλεονέκτημα των 37 δευτερολέπτων που είχε στο ξεκίνημα της ημέρας και παρά τους φόβους για βροχή έμεινε πρώτος μέχρι το τέλος. Στις 4 ειδικές της Κυριακής απλά οδήγησε προσεκτικά και γρήγορα και πήρε τους 25 βαθμούς της νίκης. Για την ακρίβεια οι βαθμοί του Γάλλου της Citroen είναι 26 φεύγοντας από την Πορτογαλία, αφού στην Power Stage κατάφερε να τερματίσει στην 3η θέση και να πάρει ακόμα έναν βαθμό.

Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισε ο Sebastien Loeb με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Αλσατός στην πρώτη ειδική της ημέρας άρχισε να πιέζει για να δει αν μπορεί να πιάσει τον Ogier, αλλά μόλις διαπίστωσε ότι δεν είχε το ρυθμό προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στη 2η θέση και να τα δώσει όλα στην Power Stage για επιπλέον βαθμούς. Ο Loeb ήταν εκπληκτικός στην τελευταία ειδική, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και έβαλε στο τσεπάκι του ακόμα 3 βαθμούς. Αυτό σημαίνει ότι ο Loeb ισοβαθμεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με τον Hirvonen.

Έπειτα από το καταστροφικό Σάββατο οι οδηγοί της Ford δεν είχαν κάτι να χάσουν την Κυριακή και βγήκαν χωρίς άγχος στις ειδικές. Ο Jari-Matti Latvala διατήρησε έναν πολύ υψηλό ρυθμό και κρατήθηκε ζεστός για την Power Stage που ήταν ο στόχος του να κερδίσει. Τελικά τερμάτισε στη 2η θέση της τελευταίας ειδικής και πήρε 2 βαθμούς επιπλέον. Ο Mikko Hirvonen από την άλλη κέρδισε την πρώτη ειδική της ημέρας και έδειξε ιδιαίτερα γρήγορος, αλλά στην Power Stage αντιμετώπισε πάλι πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση και υποχώρησε στην κατάταξη. Ο Φινλανδός δεν πήρε κάποιο βαθμό επιπλέον και έμεινε με τους βαθμούς της 4ης θέσης του αγώνα.

Επίδειξη δύναμης την Κυριακή έκανε ο Petter Solberg, ο οποίος κέρδισε τις 2 από τις 4 ειδικές. Ο Νορβηγός της Citroen είχε βάλει στόχο να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς και στο τέλος το κατάφερε τερματίζοντας στην 6η θέση της γενικής. Στην τελευταία ειδική μάλιστα κατάφερε να περάσει τον Kimi Raikkonen στη γενική και να ολοκληρώσει με πολύ καλό τρόπο ένα κατά τα άλλα δύσκολο τριήμερο. Μπροστά από τον Solberg κατάφερε να τερματίσει ο Matthew Wilson σε ένα από τα καλύτερα τριήμερα της καριέρας του. Ο οδηγός της Stobart Ford εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες του teammate του, Henning Solberg, οδήγησε καλά και σταθερά τερματίζοντας στην αξιόλογη 5η θέση.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kimi Raikkonen, Federico Villagra, Henning Solberg και Dennis Kuipers. Ο Raikkonen μπορεί να έχασε στην τελευταία ειδική την 6η θέση, ωστόσο έμεινε ικανοποιημένος από την απόδοση και τη σταθερότητά του. Ανέβασε σταδιακά το ρυθμό του όσο πέρναγαν τα χιλιόμετρα και φάνηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια του 2011.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ιορδανίας

Με συναρπαστικό τρόπο ολοκληρώθηκε το Ράλι Ιορδανίας το Σάββατο. Ο Sebastien Ogier κατάφερε να επικρατήσει του μεγάλου του αντιπάλου, Jari-Matti Latvala, για μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου και πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του φέτος. Η κατάσταση από την αρχή ήταν θετική για τον Γάλλο της Citroen, ο οποίος ξεκίνησε από την πρώτη θέση το Σάββατο. Σταδιακά όμως έχανε έδαφος από τους αντιπάλους του λόγω της θέσης του και παρότι έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατηθεί μπροστά, στο τέλος δεν τα κατάφερε.

Ο Latvala στην προτελευταία ειδική κατάφερε να τον αφήσει στη δεύτερη θέση για μισό δευτερόλεπτο και έφερε τη μάχη για τη νίκη στην Power Stage. Εκεί, ο οδηγός της Citroen βρήκε τον τρόπο να καλύψει το μισό δευτερόλεπτο που έπρεπε, και μάλιστα να πάρει τη νίκη με ένα δέκατο από τον Latvala. Μαζί με τους 25 βαθμούς της νίκης ο Ogier κατάφερε να κερδίσει και την Power Stage, κάτι που σημαίνει ότι ο Γάλλος φεύγει από την Ιορδανία με 28 βαθμούς συνολικά.

Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε τη δεύτερη ημέρα στην Ιορδανία ο Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός της Ford με αντεπίθεση διαρκείας από την πρώτη κιόλας ειδική κατάφερε αρχικά να περάσει τον Sebastien Loeb και έπειτα να κλείσει τη διαφορά από τον Sebastien Ogier. Στο δεύτερο loop κατάφερε να πιάσει τον Γάλλο της Citroen και στην προτελευταία ειδική πήρε κεφάλι στον αγώνα, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ogier. Στην Power Stage όμως δεν κατάφερε να διατηρήσει αυτό το μικρό πλεονέκτημα και έμεινε δεύτερος, ενώ στην Power Stage δεν πήρε κανένα βαθμό αφού έμεινε 4ος.

Στο βάθρο της Ιορδανίας συμπλήρωσε ο Sebastien Loeb με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Αλσατός από την αρχή της ημέρας κατάλαβε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει τους Ogier και Latvala και προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στην 3η θέση. Προσπάθησε στην Power Stage να κερδίσει στους 3 βαθμούς, ωστόσο βρέθηκε τελικά 3ος πίσω από τους Hirvonen και Ogier. Στη βαθμολογία ο Loeb έχει μείνει μόνος πρώτος πλέον, έχοντας πίσω του τον Hirvonen, τον Ogier, ενώ ο Latvala έχει μείνει 4ος.

Ο Kimi Raikkonen πραγματοποίησε καλό αγώνα στην Ιορδανία και μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή κράταγε γερά την 5η θέση της γενικής. Ο πρώην πρωταθλητής Formula1 στάθηκε άτυχος όμως, καθώς ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να μείνει στην 6η θέση αφού τον πέρασε στην κατάταξη ο Matthew Wilson. Ο Wilson από τη μεριά του πλασαρίστηκε ξανά σε καλή θέση για πήρε καλούς βαθμούς για τη Stobart. Στη δεκάδα τερμάτισαν οι Villagra, Al Qassimi, Kuipers και Sousa. Πιο πίσω έμεινε ο Mads Ostberg με το Fiesta της Stobart, όπως και ο Henning Solberg. Μεγάλο λάθος έκανε το Σάββατο ο Petter Solberg, ο οποίος τη στιγμή που πάλευε για το βάθρο είχε μια έξοδο από το δρόμο και εγκατέλειψε.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σαρδηνίας 1η μέρα

Ο Sebastien Loeb, ξεκινώντας την Παρασκευή την προσπάθειά του στο Ράλι Σαρδηνίας ήταν αναγκασμένος να καθαρίζει τις ειδικές για τους υπόλοιπους. Αυτό ωστόσο δεν τον εμπόδισε όχι μόνο να διατηρήσει την πρώτη θέση, αλλά να κλείσει την ημέρα και με μια ικανοποιητική διαφορά από τους αντιπάλους του. Ο Αλσατός σε όλες τις ειδικές ήταν εξαιρετικά γρήγορος και παρά το γεγονός ότι οι δρόμοι ήταν γλιστεροί και επικίνδυνοι χωρίς κανένα λάθος έφτασε στην κορυφή. Κέρδισε τις 4 από τις 8 ειδικές και δείχνει σε εξαιρετική κατάσταση στη Σαρδηνία. Είναι ίσως η πρώτη φορά φέτος που ο Loeb Οδηγεί όπως ξέρει, με ρυθμό, ταχύτητα και χωρίς λάθη. Στο τέλος σχολίασε ότι αύριο θα είναι επίσης δύσκολη ημέρα, αλλά θα τα δώσει όλα για να μείνει στην κορυφή.

Ο ομόσταβλος του Loeb, Sebastien Ogier, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ακριβώς αντίθετη τακτική. Ο Γάλλος, νικητής των δύο τελευταίων Ράλι, είχε αρκετά προβλήματα όχι με το Citroen του, αλλά με το ρυθμό του και προτίμησε στο τέλος της ημέρας να σταματήσει και να αφήσει τους Hirvonen και Solberg να τον περάσουν. Ο Ogier παραδέχτηκε ότι δεν αισθάνεται καλά στη Σαρδηνία και προτίμησε να ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική.

Από τη στρατηγική του οδηγού της Citroen επωφελήθηκε ο Petter Solberg με το δικό του DS3 WRC. Ο Νορβηγός Στο πρώτο loop της ημέρας αντιμετώπισε ένα μικρό πρόβλημα με μια σωλήνα στην εισαγωγή του τούρμπο με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο διορθώνοντας τη ζημιά. Από εκεί και έπειτα ο Solberg πάτησε τέρμα γκάζι και κατάφερε να μείνει πίσω από τον Loeb στα 33,2 δευτερόλεπτα. Το δώρο του Ogier το δέχτηκε με χαρά και αύριο θα παλέψει να μείνει κοντά στην κορυφή.

Στο στρατόπεδο της Ford τα πράγματα ήταν δραματικά. Στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή του Ράλι ο Jari-Matti Latvala έκανε λάθος, βγήκε από το δρόμο και αναποδογύρισε το Fiesta RS WRC. Ο Φινλανδός είπε αργότερα ότι ήταν λάθος στις σημειώσεις του συνοδηγού του, αλλά όπως και να έχει η ζημιά έγινε και η πίσω ανάρτηση του Ford κατέρρευσε. Ο Latvala τερμάτισε την ημέρα στη 15η θέση, αλλά θα είναι δύσκολο να φτάσει μέχρι τους βαθμούς. Ο Mikko Hirvonen από την άλλη ήταν πολύ καλύτερος και έμεινε κοντά στον Loeb σχεδόν σε όλες τις ειδικές. Στην προτελευταία όμως ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να υποχωρήσει και να χάσει τελικά πάνω από 50 δευτερόλεπτα από τον Loeb. Πάντως ο Hirvonen είπε στο τέλος ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει και δεν έχει άδικο.

Αξιοπρόσεχτη ήταν η πρώτη εμφάνιση της Mini στο WRC. Στο πρώτο loop ο Kris Meeke έκανε πολύ καλούς χρόνους και ήταν μέσα στην τετράδα, αλλά αντιμετώπισε πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση και έχασε πολύ χρόνο. Ο Dani Sordo όμως ήταν πιο προσεκτικός και ολοκλήρωσε την ημέρα στην 6η θέση, ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τη Mini. Καλό ξεκίνημα έκανε και ο Mads Ostberg με το Ford της Stobart, ενώ αντίθετα ο Henning Solberg ήταν πολύ άτυχος έχοντας προβλήματα στο Fiesta του. Στη δεκάδα της γενικής βρέθηκαν επίσης οι Wilson, Prokop, Araujo και Al Qassimi.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σαρδηνίας 2η μέρα

Η δεύτερη ημέρα του Ράλι Σαρδηνίας υποτίθεται ότι θα ήταν πολύ δύσκολη για τον Sebastien Loeb. Ο Γάλλος την Παρασκευή κατάφερε να μείνει στην πρώτη θέση, αλλά το γεγονός ότι θα καθάριζε τους δρόμους το Σάββατο λογικά θα τον ανάγκαζε να υποχωρήσει σε σχέση με τους αντιπάλους του. Αντί αυτού, ο Αλσατός ήταν απίθανος και τη δεύτερη ημέρα και με αλάνθαστο και σταθερό ρυθμό κατάφερε να κυριαρχήσει ξανά. Διατήρησε τη διαφορά των 28,3 δευτερολέπτων από τον Mikko Hirvonen και την Κυριακή μένουν μόνο λίγα χιλιόμετρα για να πανηγυρίσει τη νίκη. Ο οδηγός της Citroen γνωρίζει ότι δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα αύριο, ωστόσο με το ρυθμό που έχει δείξει αυτές τις δύο μέρες μάλλον δεν πρέπει να φοβάται κάτι.

Ο Mikko Hirvonen από τη μεριά του έκανε ό,τι μπορούσε να πλησιάσει τον Γάλλο, αλλά δεν τα κατάφερε όσο καλά θα περίμενε. Η στρατηγική του ήταν επιθετική στην αρχή και πίεσε πολύ το Ford Fiesta του, ωστόσο στις τελευταίες δύο ειδικές είδε ότι ο Loeb συνέχισε να πιέζει και δεν ρίσκαρε κάτι περισσότερο. Ο Φινλανδός αύριο θα έχει μια ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη, αλλά με 4 ειδικές μόνο λίγα πράγματα μπορεί να κάνει.

Στην 3η θέση της γενικής ολοκλήρωσε την ημέρα ο Sebastien Ogier. Ο ομόσταβλος του Loeb στη Citroen δεν βρήκε ούτε σήμερα τον τρόπο να οδηγήσει γρήγορα το DS3 WRC και προτίμησε να μη ρισκάρει κάτι. Στο τέλος της ημέρας κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Petter Solberg, αλλά παραδέχτηκε ότι το συγκεκριμένο Ράλι δεν του αρέσει. Ο Solberg από τη μεριά του είχε πολύ καλύτερη ημέρα και ήταν σε θέση να πιέσει. Στο δεύτερο loop όμως είχε πρόβλημα με τα ελαστικά του και υποχώρησε στην 4η θέση γενικής. Τα 39 δευτερόλεπτα από τον Loeb δεν είναι τεράστια διαφορά, αλλά όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος είναι αρκετά μεγάλη.

Στο στρατόπεδο της Mini τα πράγματα δεν ήταν άσχημα όσον αφορά τον Dani Sordo. Ο Ισπανός ολοκλήρωσε θετικά την ημέρα χωρίς να έχει προβλήματα στο αυτοκίνητό του. Μπροστά από τον Sordo βρέθηκε ο Mads Ostberg με το Fiesta της Stobart, ενώ ο Latvala έκλεισε την ημέρα στην 25η θέση.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σαρδηνίας 3η μέρα

Αυτός είναι ο Sebastien Loeb που όλοι γνωρίζουμε και μας έχει συνηθίσει. Ο Αλσατός οδηγός της Citroen πραγματικά έδωσε ένα καλό μάθημα στους αντιπάλους του για το πώς πρέπει κάποιος να οδηγεί όταν καθαρίζει τους δρόμους σε ένα τριήμερο αγώνα. Ο πρωταθλητής από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα άνοιγε δρόμο στους υπόλοιπους, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να παραμείνει πρώτος και τις τρεις ημέρες και να πάρει μια πανάξια νίκη. Την 3η ημέρα ο Loeb απλά έλεγξε το ρυθμό και τη διαφορά από τον Mikko Hirvonen και με μια απίθανη εμφάνιση στη δεύτερη ειδική της ημέρας καθάρισε την υπόθεση νίκη. Στην Power Stage ο Loeb κατάφερε να πάρει την 3η θέση και ακόμα έναν βαθμό στο πρωτάθλημα.

Τεράστια μάχη και δράματα είχαμε για τη δεύτερη θέση του Ράλι Σαρδηνίας. Οι Mikko Hirvonen, Sebastien Ogier και Peter Solberg ξεκίνησαν την τελευταία ημέρα έχοντας μικρή διαφορά μεταξύ τους και όλοι κοίταζαν μέχρι και τη νίκη. Ο Ogier όμως με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC στη 17η ΕΔ έκανε λάθος, άνοιξε περισσότερο τη γραμμή του σε μια στροφή με αποτέλεσμα να χτυπήσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε βράχο. Αποτέλεσμα ήταν η πίσω ανάρτηση να καταρρεύσει και να χάσει πολύ χρόνο. Τελικά ο Γάλλος τερμάτισε στην 4η θέση της γενικής.

Την ατυχία του Ogier εκμεταλλεύτηκαν οι Hirvonen και Solberg για να ανέβουν τελικά στο βάθρο της Ιταλίας. Ο Mikko Hirvonen οδήγησε εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου και όταν είδε στο τέλος ότι δεν μπορούσε να περάσει τον Loeb προτίμησε να μείνει με ασφάλεια στη 2η θέση. Στην Power Stage τα έδωσε όλα για να πάρει τους 3 πολύτιμους βαθμούς και τα κατάφερε μειώνοντας τις απώλειες από τον Sebastien Loeb.

Ο Peter Solberg από τη μεριά του την τελευταία ημέρα ρίσκαρε αλλάζοντας τις αναρτήσεις στο DS3 του. Αυτό τελικά όχι μόνο δεν τον έκανε να χάσει την αίσθησή του, αλλά πίεσε τόσο δυνατά που κατάφερε να απειλήσει τον Hirvonen στη 2η θέση. Ο Νορβηγός τερμάτισε τελικά στην 3η θέση και το βάθρο ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να κάνει ο οδηγός της Citroen.

Πολύ ικανοποιημένος έμεινε ο Dani Sordo στο τέλος του Ράλι Σαρδηνίας. Ο Ισπανός οδηγός έφερε μέχρι τον τερματισμό το νέο Mini WRC και μάλιστα στην 6η θέση, ένα αποτέλεσμα θετικό για την ομάδα. Ο Sordo ήταν ήρεμος και δεν πίεσε στο όριο το αυτοκίνητο καθώς στόχος ήταν η απόκτηση εμπειρίας, ωστόσο οι χρόνοι του δεν ήταν άσχημοι και έδειξε πως το Mini έχει πάρει το σωστό δρόμο εξέλιξης. Από την άλλη ο Kris Meeke με το δεύτερο εργοστασιακό Mini ήταν πιο άτυχος καθώς είχε προβλήματα με το αυτοκίνητο και εγκατέλειψε το Ράλι. Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισε ο Mads Solberg σε ένα πολύ καλό, αν και γεμάτο προβλήματα τριήμερο. Ο Νορβηγός είχε μηχανικά προβλήματα στο Fiesta της Stobart, αλλά κατάφερε να τα περιορίσει και να τερματίσει στην πεντάδα.

Ο Jari-Matti Latvala έβαλε στόχο να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες νίκες σε ειδικές για να εξιλεωθεί για το λάθος της πρώτης ειδικής. Ο Φινλανδός παρά το γεγονός ότι έμεινε εκτός μάχης για τους βαθμούς στη Σαρδηνία δεν το έβαλε κάτω και κέρδισε 7 ειδικές διαδρομές με το εργοστασιακό Fiesta. Ο Latvala απέδειξε ότι η ταχύτητα δεν του λείπει, αλλά του λείπει η σταθερότητα για να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Στην Power Stage πήρε τους 2 βαθμούς με τη 2η θέση στην ειδική.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Αργεντινής 1η ημέρα

Με απρόοπτα και ανατροπές ξεκίνησε η πρώτη ημέρα του Ράλι Αργεντινής. Ο Jari Matti Latvala ήταν εκπληκτικός κυρίως στο πρώτο loop της ημέρας και εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τη θέση εκκίνησής του την Παρασκευή. Οι στεγνές συνθήκες ανάγκασαν τους πρώτους να καθαρίζουν τις ειδικές και ο Latvala απολάμβανε πρόσφυση σε κάθε του πέρασμα. Κέρδισε και τις 3 πρώτες ειδικές του πρώτου loop, ενώ έβαλε στο τσεπάκι του ακόμα μια με το ξεκίνημα του δεύτερου loop. Στη συνέχεια έλεγξε το ρυθμό και έφτασε στον τερματισμό με διαφορά 18,2 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Petter Solberg.

Το πιο σημαντικό για τον Latvala –το είπε και ο ίδιος στις δηλώσεις του– ήταν ότι το εργοστασιακό Ford Fiesta RS συμπεριφέρθηκε εξαιρετικά στα ασφάλτινα κομμάτια και κατάφερε να κερδίσει εκεί αρκετό χρόνο. Το έργο του Latvala θα δυσκολέψει αύριο καθώς θα καθαρίζει τις ειδικές για τους υπόλοιπους, αλλά με τον απρόβλεπτο καιρό όλα είναι δυνατά. Πάντως ο Φινλανδός είναι πολύ φορμαρισμένος.

Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισε ο πολύ σταθερός Petter Solberg. Ο οδηγός της Citroen είχε πολύ καλή στρατηγική φυλάσσοντας τα ελαστικά του το πρωί και το απόγευμα είχε την πολυτέλεια να επιτεθεί με το DS3 WRC. Μάλιστα πήρε τη νίκη στην 6η ειδική διαδρομή του Ράλι φτάνοντας με αυτόν τον τρόπο τις 400 νίκες σε ειδικές διαδρομές. Ο Solberg είναι μαχητής και το μόνο που θέλει είναι λίγη τύχη για να παλέψει για τη νίκη. Αν και αύριο είναι προσεκτικός θα ακολουθήσει τους πρωτοπόρους μέχρι το τέλος.

Οι Sebastien Ogier και Mikko Hirvonen δεν είχαν ιδιαίτερα προβλήματα την πρώτη ημέρα οδηγώντας σταθερά χωρίς να ρισκάρουν. Ο Hirvonen έκανε μερικά λάθη τα οποία του στοίχισαν μερικά δευτερόλεπτα, ενώ ο Ogier για μια ακόμα φορά δείχνει ωριμότητα και δεν πιέζει περισσότερο από όσο μπορεί. Και οι δύο οδηγοί το Σάββατο θα ξεκινήσουν από πολύ καλές θέσεις τις ειδικές, κάτι που σημαίνει ότι από άποψη στρατηγικής τα κατάφεραν εξαιρετικά την πρώτη ημέρα του Ράλι Αργεντινής.

Δράματα είχαμε στο στρατόπεδο της εργοστασιακής Citroen στη διάρκεια του ενδιάμεσου Service Park. Ο Sebastien Loeb μόλις είχε ολοκληρώσει το πρώτο loop της ημέρας και επέστρεφε στο χώρο ανασυγκρότησης. Στην είσοδο του χώρου ο Γάλλος έμπλεξε με τον κόσμο, μπερδεύτηκε μαζί με τον Daniel Elena και έκανε το λάθος να μπει στο χώρο του Service μερικά δευτερόλεπτα νωρίτερα από ό,τι έπρεπε. Οι κριτές του αγώνα αμέσως αντιλήφθηκαν το λάθος και έδωσαν ένα λεπτό ποινή στον Γάλλο στη γενική κατάταξη. Ο Loeb παραδέχτηκε το λάθος του στο τέλος της ημέρας, αλλά ήταν πολύ απογοητευμένος με το αποτέλεσμα της πρώτης ημέρας. Ο πρωταθλητής κέρδισε τουλάχιστον την τελευταία ειδική και έχει το θετικό ότι το Σάββατο θα αρχίζει από την 5η θέση. Παρόλα αυτά έχει να καλύψει ενάμισι λεπτό για να φτάσει στην κορυφή.

Την πρώτη εξάδα της κατάταξης συμπλήρωσε ο Mads Ostberg, ο οποίος είναι εκτός ρυθμού σε σχέση με τους πρώτους. Πιο πίσω ήταν ο Matthew Wilson με το δεύτερο Stobart Ford, ενώ στην 8η θέση είναι ο τοπικός ήρωας Federico Villagra. Ο Ken Block στην επιστροφή του στο πρωτάθλημα τα πηγαίνει καλά και βρίσκεται στην 9η θέση με μερικούς καλούς χρόνους, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Paddon.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Αργεντινής 2η ημέρα

Η δεύτερη ημέρα του Ράλι Αργεντινής έβαινε καλώς για τον πρωτοπόρο της Παρασκευής Jari-Matti Latvala. Ο «ιπτάμενος Φινλανδός» όμως αναγκάστηκε να προσγειωθεί ανώμαλα στη στη 13η ΕΔ του αγώνα (6η της ημέρας) όταν η σπασμένη ανάρτηση στο Ford Fiesta RD WRC πρώτα τον ανάγκασε να χάσει πολύ χρόνο, στη συνέχεια αποδείχτηκε αδύνατον να επισκευαστεί και τελικά τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Έτσι έληξε άδοξα μια ωραία προσπάθεια του Latvala που θα μπορούσε δυνητικά να τον φέρει ακόμα και στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Η εξέλιξη αυτή έφερε στην πρώτη θέση τον Sebastien Ogier. Ο νεαρός Γάλλος της Citroen είχε έτσι κι αλλιώς εξαπολύσει την επίθεσή του πίσω από το τιμόνι του DS3 WRC και δεν αποκλείεται καθόλου να βρισκόταν στην πρωτοπορία ακόμα κι αν ο Latvala δεν είχε εγκαταλείψει. Παρόλα αυτά, βλέπει στο τέλος της ημέρας να έχει ένα σχετικά άνετο προβάδισμα της τάξης των 43,7 δευτερολέπτων από τον δεύτερο.

Η 2η θέση του Ράλι Αργεντινής στο τέλος της 2ης ημέρας βρίσκεται, επίσης έπεσε στα χέρια του Mikko Hirvonen. Ο άλλος εργοστασιακός οδηγός της Ford δυσκολευόταν να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων μέσα στις ειδικές, ωστόσο τα προβλήματα στην υποβοήθηση του τιμονιού του Petter Solberg στην τελευταία ΕΔ της ημέρας ανάγκασαν τον Νορβηγό να χάσει χρόνο και θέσεις και έφεραν τον Φινλανδό στη 2η θέση.

Μόλις 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hirvonen βρίσκεται ο Sebastien Loeb. Ο Γάλλος πρωταθλητής σήμερα πίεσε πολύ το Citroen DS3, κέρδισε τις 5 από τις 8 ΕΔ της ημέρας και ροκάνισε μεγάλο μέρος από την ποινή του 1 λεπτού που τον έριξε τόσο πίσω χθες. Ο Loeb βρίσκεται στην 3η θέση και με τη διαφορά ρυθμού που έχει από τον Hirvonen λογικά δεν θα δυσκολευτεί την Κυριακή να πάρει τη 2η θέση, όμως τα 47,7 δευτερόλεπτα που τον χωρίζουν από τον Ogier μάλλον δεν μπορούν να καλυφθούν στα λίγα χιλιόμετρα της αυριανής ημέρας.

Ο Petter Solberg είχε μια αρχικά πολύ καλή ημέρα, στην οποία διατηρούσε την 3η θέση και μετά την εγκατάλειψη του Latvala τη 2η, αλλά το τέλος της ήταν άδοξο. Ένα πρόβλημα στην υποβοήθηση του τιμονιού του DS3 του Νορβηγού τον έριξε στην 4η θέση με διαφορά 1 λεπτού και 16 δευτερολέπτων από τον Ogier. Ο Solberg έχει ως μόνο ρεαλιστικό στόχο το βάθρο, αν μπορέσει να καλύψει τα 32 δευτερόλεπτα που τον χωρίζουν από τον Hirvonen.

Ο Mads Ostberg συνεχίσει τη μαθητεία του στη Ford και με το Fiesta της Stobart κρατά την 5η θέση, μπροστά από τον τοπικό Federico Villagra της Munchi’s, επίσης με Fiesta. Ο Matthew Wilson είναι 7ος ενώ ο Latvala έχει πέσει στην 8η θέση της γενικής κατάταξης. Τη βαθμολογούμενη 10άδα κλείνουν δύο οδηγοί της κατηγορίας P-WRC, ο Hayden Paddon με Subaru Impreza STi και ο Patrik Flodin με ίδιο αυτοκίνητο. Οι αξιοσημείωτες εγκαταλείψεις της ημέρας ήταν ο Daniel Oliveira με το Mini και ο Ken Block με το Ford Fiesta της Monster.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC (World Rally Championship) 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Αργεντινής 3η μέρα

Με δραματικό τρόπο ολοκληρώθηκε το Ράλι Αργεντινής την Κυριακή. Η ημέρα ξεκίνησε με τον Sebastien Ogier να έχει ένα άνετο προβάδισμα στην πρώτη θέση και τους Mikko Hirvonen και Sebastien Loeb να είναι πολύ κοντά στη 2η και 3η θέση. Η πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας όμως επεφύλασσε ένα δραματικό φινάλε καθώς ένα λάθος του Ogier τον άφησε με πληγωμένο αυτοκίνητο και πολύ χαμένο χρόνο.

Ο Sebastien Loeb μόλις αντιλήφθηκε μπροστά του την ευκαιρία για νίκη την άρπαξε και μέσα σε 3 ειδικές διαδρομές και 11 χιλιόμετρα κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά και να πάρει μια απίθανη νίκη. Ο Γάλλος στην Power Stage τα έδωσε όλα και πέρασε τον Ogier, ενώ κράτησε πίσω του και τον Mikko Hirvonen. Αυτή ήταν η 6η νίκη του Loeb στην Αργεντινή και η 3η φετινή του στο πρωτάθλημα. Ο Γάλλος μάλιστα ήταν σχεδόν ξεγραμμένος την Παρασκευή καθώς δέχτηκε ποινή ενός λεπτού, αλλά ακόμα και αυτό δεν τον σταμάτησε από την κατάκτηση της νίκης. Ο οδηγός της Citroen αύξησε τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Hirvonen.

Πολύ καλό αγώνα πραγματοποίησε και ο Mikko Hirvonen με το Ford Fiesta RS. Ο Φινλανδός παρότι δεν ήταν τόσο ικανοποιημένος με την οδήγησή του, ήταν σταθερός και εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες και τα λάθη των αντιπάλων του. Στο τέλος είχε την ευκαιρία να πάρει ακόμα και τη νίκη, αλλά η απόδοσή του στην Power Stage δεν ήταν αρκετή να αφήσει τον Loeb δεύτερο. Ο Hirvonen ωστόσο κατάφερε να πάρει τους 2 βαθμούς της Power Stage κάτι που θα τον βοηθήσει στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Το βάθρο στο Ράλι Αργεντινής συμπλήρωσε η τραγική φιγούρα της Κυριακής. Ο Sebastien Ogier θα μπορούσε πολύ άνετα να πάρει τη νίκη, ωστόσο ένα λάθος και ένα τουμπάρισμα τον οδήγησαν στην 3η θέση. Ο Γάλλος στην πρώτη ΕΔ της ημέρας πλήγωσε το αυτοκίνητό του με αποτέλεσμα στις υπόλοιπες 3 ειδικές να μην μπορέσει να κρατήσει πίσω τους Loeb και Hirvonen. Ο Ogier ήταν απογοητευμένος στο τέλος, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει το συγκεκριμένο λάθος.

Πίσω από τον Ogier τερμάτισε ο Petter Solberg με το Citroen DS3. Ο Νορβηγός ξεπέρασε γρήγορα την ατυχία του Σαββάτου όταν τον πρόδωσε η υποβοήθηση στο τιμόνι του DS3 και την Κυριακή πάλεψε για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Η 4η θέση είναι καλή, αλλά οι 3 βαθμοί και η νίκη στην Power Stage ήταν πολύ καλή ένεση ψυχολογίας. Ο Solberg έδειξε την ταχύτητά του στην Αργεντινή και αναμένεται να είναι γρήγορος και στην Ελλάδα. Ο Mads Ostberg πήρε ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα στην Αργεντινή τερματίζοντας στην 6η θέση με το Ford της Stobart, ενώ προς τέρψη των Αργεντινών, ο Federico Villagra τερμάτισε στην 7η θέση. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Latvala, Wilson, Paddon και Flodin. Ο Ken Block ήταν στη 18η θέση. Ακόμα ένα μέτριο αποτέλεσμα για τον Jari-Matti Latvala, ο οποίος δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τη μεγάλη του ταχύτητα.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”