Νέα απο τον χώρο του WRC

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WRC

Δημοσίευση από Johnny »

H Toyota δίνει δεύτερη ευκαιρία στον Kris Meeke στο WRC



Εικόνα



Με την αναμενόμενη μεταπήδηση του Esapakka Lappi από την Toyota στην Citroen, η οποία αναμένεται να ανακοινωθεί την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου, η ιαπωνική ομάδα θα δώσει μια δεύτερη ευκαιρία στον Βόρειο Ιρλανδό, όντας team-mate με τους Ott Tanak και Jari-Matti Latvala.

Η συμφωνία πρόκειται να ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα, με την επιστροφή του Meeke να τον φέρνει πίσω στο bucket με το Yaris WRC από το 2019. Να θυμίσω, η Citroen απέλυσε τον Meeke τον περασμένο Μάιο λόγω των πολλών ατυχημάτων.
Πηγή:autoblog.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WRC

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ισπανίας 2018 : Το Ford Fiesta WRC του Ken Block




Εικόνα




Τελευταίες ματιές στο Ford Fiesta WRC του Ken Block που κάνει μια παύση από τις gymkhana και επιστρέφει για έναν αγώνα στις μικτές Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ισπανίας.
Έγραψε αρκετά χλμ δοκιμών στην Ισπανία ο Ken Block με τον Τσελσομίνο στο δεξί bucket.
Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές.
Πηγή:motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WRC

Δημοσίευση από Johnny »

Έτσι ξεκινάς ένα αγωνιστικό του WRC

Έχεις την απορία να μάθεις ποια είναι η διαδικασία για την ιδανική εκκίνηση ενός αγωνιστικού του WRC; Στο ακόλουθο video, θα δεις πως εκκινεί το Hyundai i20 WRC, με τον οδηγό να χρειάζεται να κάνει αρκετές κινήσεις προκειμένου το αυτοκίνητο να ξεκινήσει.

Η διαδικασία έχει ως εξής: Πρέπει να πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη, να επιλέξει ταχύτητα, να πατήσει το κουμπί Start στο τιμόνι, να τραβήξει το χειρόφρενο, να πατήσει το πεντάλ του γκαζιού, να αφήσει το κουμπί Start και μετά να αφήσει ταυτόχρονα το πεντάλ του συμπλέκτη και το χειρόφρενο. Μπουμ! Αυτός είναι ο τρόπος που το αυτοκίνητο ξεκινά σε κάθε ειδική διαδρομή.
Πηγή:autoblog.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WRC

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Sebastien Ogier για 1 χρόνο στη Toyota, οι Evans και Rovanpera για 2 χρόνια

Η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε πως ο Sebastien Ogier υπόγραψε συμβόλαιο μαζί της διάρκειας ενός έτους, με τον Γάλλο να αποσύρεται από την ενεργό δράση μετά το τέλος της επόμενης σεζόν του WRC.

Έτσι του χρόνου η Toyota Gazoo Racing θα έχει οδηγούς τους Sebastien Ogier, Elfyn Evans και Kalle Rovanpera, με τους Evans και Rovanpera να έχουν υπογράψει συμβόλαια διάρκεια 2 ετών με την ιαπωνική εταιρία.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WRC

Δημοσίευση από Johnny »

Η Citroen αποχωρεί άμεσα από το WRC

Μετά την απόφαση του Sebastien Ogier να “σπάσει” το συμβόλαιο του με την Citroen Racing στο τέλος της τρέχουσας σεζόν του WRC, η γαλλική ομάδα αποφάσισε να αποχωρήσει από το παγκόσμιο πρωτάθλημα rally από το 2020, εξαιτίας της έλλειψης διαθέσιμου οδηγού για την επόμενη χρονιά.

Η δέσμευση της Citroen Racing με δύο C3 WRC και πληρώματα των Ogier/Ingrassia και Lappi/Ferm ήταν δύο χρόνια (2019 – 2020). Χωρίς, όμως, τον Sebastien Ogier και χωρίς έναν οδηγό πρώτης κατηγορίας διαθέσιμο για να παλέψει για τον τίτλο, η Citroen αποφάσισε να σταματήσει το πρόγραμμά της στο WRC.

Η Citroen πλέον επικεντρώνεται στην υποστήριξη των πελατών του C3 R5 σε όλο τον κόσμο, με ενισχυμένη προσοχή και δέσμευση προς αυτό το πρόγραμμα.

Όπως αναφέρει η εταιρία, η αποχώρηση της από το WRC θα ενισχύσει τους πόρους της για το μάρκετινγκ και τη στρατηγική της μάρκας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ενεργειακής μετάβασης, με τη δρομολόγηση μιας νέας γενιάς ηλεκτροκίνητων μοντέλων από το 2020.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WRC

Δημοσίευση από Johnny »

O υφυπουργός Αθλητισμού Λ. Αυγενάκης βρέθηκε συνοδηγός του Sebastien Loeb στο Λουτράκι


Εικόνα


Την περασμένη εβδομάδα η αγωνιστική ομάδα της Toyota Gazoo Racing επέλεξε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την Ελλάδα για να κάνει δοκιμές εξέλιξης και στησίματος, και πιο συγκεκριμένα τις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας, ώστε να προετοιμαστεί για το Rally Τουρκίας.

Το προηγούμενο τριήμερο (7-8-9 Σεπτεμβρίου), ήταν σειρά της αγωνιστικής ομάδα WRC της Hyundai να πραγματοποιήσει τις δοκιμές της για το Rally Τουρκίας του WRC, που διεξάγεται 18-20 του μηνός. Η Hyundai Motorsport επέλεξε χωμάτινες ειδικές διαδρομές κοντά στο Λουτράκι Κορινθίας, με τη συμμετοχή των τριών οδηγών της, του Ott Tanak, Thierry Neuville και Sebastien Loeb.


Εικόνα


Μεταξύ του κόσμου που έδωσε το παρών στις δοκιμές, ήταν και ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Λευτέρης Αυγενάκης, προσκεκλημένος της Hyundai Motorsport, ο οποίος συνομίλησε με στελέχη της ομάδας, τεχνικούς και τους οδηγούς της, οι οποίοι δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την οργάνωση και την ασφάλεια των δοκιμών, αλλά και τον καλό καιρό που τους επιτρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα για τους επόμενους αγώνες του WRC.


Εικόνα[/url]
Εικόνα


Μάλιστα, η ομάδα της Hyundai προσέφερε στον κ. Αυγενάκη την εμπειρία της συνοδήγησης με τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Loeb σε μία ειδική διαδρομή με το i20 WRC, με τον υφυπουργό να δηλώνει:

Ήταν μια ξεχωριστή και μοναδική εμπειρία, να βρίσκομαι στο κόκπιτ δίπλα σε έναν ταλαντούχο οδηγό παγκόσμιας κλάσης, όπως ο Sebastien Loeb και τον ευχαριστώ θερμά. Η παρουσία μου εδώ σήμερα είναι διότι θέλω να στείλω το μήνυμα ότι έχουν ξεκινήσει οι πρώτες προσπάθειες επαναφοράς του εθνικού μας μηχανοκίνητου αγώνα, εκεί που πρέπει να βρίσκεται.

Θέλω να καταστήσω σαφές πως κάνουμε μια συντονισμένη προσπάθεια για να επουλώσουμε πληγές του παρελθόντος στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Ελλάδα είναι μια χώρα απολύτως φιλική προς το motorsport και η Πολιτεία πιστεύει στο ελληνικό motorsport και το αγκαλιάζει.

Πηγή:autoblog.gr



O υφυπουργός Αθλητισμού Λ. Αυγενάκης συνοδηγός του Sebastien Loeb στο Λουτράκι
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WRC

Δημοσίευση από Johnny »

Τέλος τα υβριδικά από το WRC!

Μεγάλες αλλαγές αναμένονται από την επόμενη σεζόν στα Rally1 και Rally του WRC, οι οποίες και μόλις κατακυρώθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Σύντομα, η υβριδική τεχνολογία αναμένεται να αποχωρήσει από την κορυφαία κατηγορία του WRC, με τη συγκεκριμένη απόφαση να αποτελεί μέρος των αλλαγών κανονισμών που αποφάσισε σήμερα το WMSC.

Η ομάδα εργασίας του WRC έδωσε στη FIA ένα roadmap για το μέλλον του πρωταθλήματος, το οποίο περιλάμβανε λεπτομέρειες για την προώθηση, το αγωνιστικό και τεχνολογικό σκέλος της σειράς. Νέοι κανονισμοί αναμένεται να συντεθούν από την Κομισιόν του WRC και να παραδοθούν στη συνάντηση του Ιουνίου του WMSC για κατακύρωση.

Η πλήρης αναθεώρηση των Rally1, μέρος της οποίας είναι ο περιορισμός των ισχύος των αυτοκινήτων με περιορισμούς στο turbo και στην αεροδυναμική, εναρμονίζεται πλήρως με τη νέα λογική των Rally2+ αυτοκινήτων. Τα τωρινά Rally2 αυτοκίνητα θα μπορούν να εξοπλιστούν με πακέτο που να περιλαμβάνει μεγαλύτερο περιοριστή στο turbo, προαιρετικό κιβώτιο με πεντάλ δίπλα από το τιμόνι για αλλαγή σχέσεων, περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα και μεγαλύτερη εξάτμιση.

Οι αλλαγές αυτές, που θα εφαρμοστούν εγκαίρως ενόψει 2025, έχουν στόχο να μειώσουν τη διαφορά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες, καθιστώντας τα τωρινά υβριδικά θηρία αχρείαστα στο τέλος του 2024, μετά από μόλις τρεις σεζόν χρήσης.

Επιπλέον στις αλλαγές για το 2025, η Ομάδα Εργασίας πρότεινε σημαντική αναθεώρηση και για το 2026 στους κανονισμούς. Βάσει του concept των Rally1, τα νέα αγωνιστικά θα χρησιμοποιούν ένα κοινό κελί ασφαλείας, επιτρέποντας σε κατασκευαστές ή μετασκευαστές να εξελίξουν αγωνιστικά χρησιμοποιώντας τα δικά τους σώματα αυτοκινήτων από αυτοκίνητα B-Class, C-Class, Compact SUV ή Concept. Η επίδοση θα ισοσκελίζεται μέσω κέντρου βαρύτητας και αεροδυναμικής.

Η ισχύς στα αγωνιστικά του 2026 θα έχει ταβάνι τα 330 bhp και θα ελέγχεται από καμπύλη αναφοράς στη ροπή. Τα αυτοκίνητα θα κοστίζουν έως 400.000 ευρώ, με κινητήρες και τεχνολογία μετάδοσης κίνησης που θα έρχεται από τα Rally2.

Η τελική τεχνική ντιρεκτίβα προσανατολίζεται προς την εφαρμογή μιας αμιγούς ηλεκτρικής κατηγορίας το συντομότερο δυνατό. Το τεχνικό τμήμα της FIA έχει αναλάβει το να εδραιώσει κατάλληλους κανονισμούς που θα διατηρούν τα κελιά ασφαλείας των Rally1 και θα πετυχαίνουν ισότητα στην επίδοση με τα Rally1 που θα χρησιμοποιούν βιώσιμα καύσιμα.

Αναφορικά με το αγωνιστικό σκέλος, το roadmap προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες στα κατά τόπους event να αποφασίζουν τα προγράμματά τους, κάτι που ήδη παρατηρείται από φέτος, με τη Σαρδηνία να διοργανώνει αγώνα εντός 48 ωρών (Παρασκευή μεσημέρι με Κυριακή μεσημέρι).

Ενώ το κομμάτι του πώς θα εκκινήσει παραμένει ελεύθερο για τους διοργανωτές των Rally, η λήξη τους παραμένει αγκυρωμένη στην Power Stage, η οποία και θα πρέπει να είναι η τελευταία ειδική σταθερά.

Επίσης, τα απομακρυσμένα σημεία service των ομάδων αναμένονται να επιστρέψουν από το 2025, με περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος να αναμένονται τον Ιούνιο.

Η συνέχεια για τις τελικές ανακοινώσεις γύρω από το μέλλον ενός σπορ που σταθερά πλέον επισκέπτεται και τη χώρα μας, αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον!
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”