WRC 2024

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

WRC 2024

Δημοσίευση από Johnny »

WRC 2024


Εικόνα


Η FIA ανακοίνωσε το πρόγραμμα και τις ημερομηνίες των αγώνων του WRC 2024.

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα διεξαχθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου (5-8), σε περίοδο που όπως αποδείχθηκε τόσο το 2021 όσο και φέτος, ο καιρός μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Το ημερολόγιο, που οριστικοποιήθηκε έπειτα από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου της FIA, θα περιλαμβάνει και το 2024 δεκατρείς αγώνες, με τους κλασικούς να πλαισιώνονται και από νέες εισόδους στο Πρωτάθλημα. Σημαντικότερες προσθήκες είναι αυτές του Ράλλυ Πολωνίας και του Ράλλυ Λετονίας, ενώ εκτός μένουν Μεξικό και Εσθονία.

Στην 52η σεζόν του, το WRC θα επιχειρήσει σε τέσσερις ηπείρους, συνδυάζοντας την παράδοση με την καινοτομία. Την αυλαία θα ανοίξει το Ράλλυ Μόντε Κάρλο (25-28 Ιανουαρίου) που «επιστρέφει» στην πόλη Gap στις γαλλικές Άλπεις, ενώ θα ακολουθήσει το Ράλλυ Σουηδίας, η μοναδική διοργάνωση στο ημερολόγιο με καθαρό χιόνι και πάγο.


Εικόνα


Μια σημαντική αλλαγή είναι αυτή της ημερομηνίας του Ράλλυ Σαφάρι, το οποίο θα διεξαχθεί στο τέλος Μαρτίου αντί Ιουνίου. Αυτή η αλλαγή αναμένεται να επηρεάσει τον αγώνα, καθώς στα τέλη Μαρτίου ξεκινά η περίοδος βροχών στην πόλη Naivasha στην Κένυα, όπου και η μεγαλύτερη διαδρομή του αγώνα.

Το Πρωτάθλημα αμέσως μετά θα επιστρέψει στην Ευρώπη για τα Ράλλυ Κροατίας, Πορτογαλίας και Σαρδηνίας, που θα προηγηθούν του χωμάτινου αγώνα της Πολωνίας, ο οποίος στο πλαίσιο του WRC διεξήχθη τελευταία φορά το 2017.

Για πρώτη φορά στο Πρωτάθλημα εντάσσεται το Ράλλυ Λετονίας (18-21 Ιουλίου), το οποίο θα έχει έδρα την παραθαλάσσια πόλη Liepāja και θα διεξαχθεί σε χωμάτινες επιφάνειες. Σε παραδοσιακή ημερομηνία -αρχές Αυγούστου- θα ακολουθήσει το Ράλλυ Φινλανδίας, που θα δώσει και τη σκυτάλη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το οποίο και πάλι θα αποτελέσει πονοκέφαλο για τα πληρώματα που θα κληθούν να ανταπεξέλθουν στα σκληρά του χώματα.

Ο θεσμός στη συνέχεια θα βρεθεί στη Νότια Αμερική για το Ράλλυ Χιλής, ενώ για δεύτερη χρονιά στο ημερολόγιο έχει συμπεριληφθεί το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης με ειδικές διαδρομές στην Αυστρία, στην Τσεχία και στη Γερμανία. Το φινάλε του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και για το 2024 θα «παιχτεί» στην Ασία, με το Ράλλυ Ιαπωνίας.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του WRC για το 2024:

25-28 Ιανουαρίου Μόντε Κάρλο (Άσφαλτος/Πάγος)
15-18 Φεβρουαρίου Σουηδία (Χιόνι)
28-31 Μαρτίου Σαφάρι-Κένυα (Χώμα)
18-21 Απριλίου Κροατία (Άσφαλτος)
9-12 Μαΐου Πορτογαλία (Χώμα)
30 Μαΐου-2 Ιουνίου Σαρδηνία (Χώμα)
27-30 Ιουνίου Πολωνία (Χώμα)
18-21 Ιουλίου Λετονία (Χώμα)
1-4 Αυγούστου Φινλανδία (Χώμα)
5-8 Σεπτεμβρίου ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις (Χώμα)
26-29 Σεπτεμβρίου Χιλή (Χώμα)
31 Οκτωβρίου-3 Νοεμβρίου Κεντρική Ευρώπη (Άσφαλτος)
21-24 Νοεμβρίου Ιαπωνία (Άσφαλτος)

Εικόνα
Πηγή:4troxoi.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλλυ Μόντε Κάρλο – Με 70 συμμετοχές ο πρώτος αγώνας της σεζόν

Εικόνα

Η αυτοκινητιστική ομοσπονδία του Μονακό έδωσε στην δημοσιότητα την λίστα συμμετοχών για το ράλλυ Μόντε-Κάρλο (24-28/1) με το οποίο θα αρχίσει η φετινή σεζόν στο WRC. 70 αυτοκίνητα θα ανέβουν τη ράμπα της εκκίνησης

Σχεδόν 3 μήνες αγωνιστικής απραξίας σύντομα θα είναι παρελθόν. Η 52η έκδοση του WRC θα αρχίσει σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες με το ράλλυ Μόντε-Κάρλο, σε μια σεζόν που θα έχουμε αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Το μεσημέρι της Δευτέρας, η αυτοκινητιστική ομοσπονδία του Μονακό ανακοίνωσε την λίστα συμμετοχών για τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν.

Ο αρχικός αριθμός αυτών στις 22 Δεκεμβρίου του 2023, όταν και έληξε η προθεσμία δήλωσεις συμμετοχών ήταν 93! Ωστόσο η FIA, αναγκάστηκε να κόψει 23 συμμετοχές μιας και ο ανώτατος αριθμός συμμετεχόντων είναι 70 με βάση τους κανονισμούς της. 70 λοιπόν θα είναι και τα πληρώματα τα οποία θα ανέβουν τη ράμπα της εκκίνησης το απόγευμα της Πέμπτης (25/1).

WRC

Από τις 70 συμμετοχές που κατάφερε να συγκεντρώσει το ράλλυ Μόντε-Κάρλο, οι οκτώ αφορούν το WRC. Τρανταχτή απουσία είναι αυτή του Kalle Rovanpera, ο οποίος πήρε την απόφαση να τρέξει σε επιλεγμένους αγώνες με την Toyota Gazoo Racing το 2024.

Η Ιαπωνική εταιρεία, θα παρατάξει τρία Yaris Rally1 στις παγωμένες ειδικές της οροσειράς των Άλπεων. Το ένα από αυτά θα μοιραστούν οι Sebastien Ogier/Vincent Landais, με τον οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να έχει τη μεγάλη ευκαιρία να κάνει δέκα τις νίκες του στο Μόντε-Κάρλο. Τον Γάλλο θα πλαισιώσουν οι Elfyn Evans/Scott Martin και Takamoto Katsuta/Aaron Johnston.

Σε νέα μονοπάτια θα βαδίσει και η Hyundai Shell Mobis η οποία θα κατέβει και εκείνη με τρία i20 στην διάθεσή της. Τα δύο από αυτά θα τα οδηγήσουν οι Thierry Neuville/Martin Wydaeghe και Ott Tanak/Martin Jarveoja, με τον Εσθονό να επιστρέφει μετά την περίοδο 2020-2022. Στις ασφάλτινες ειδικές του Μόντε-Κάρλο θα πραγματοποιηθεί το comeback του Andreas Mikkelsen στην μεγάλη κατηγορία μιας και ο Νορβηγός θα είναι το τρίτο i20 στην πρεμιέρα της φετινής σεζόν.

Τέλος η M-Sport θα έχει στην διάθεση της τους Gregoire Munster/Louis Louka και Adrien Fourmaux/Alexander Coria. Οι Βρετανοί θα παρουσιάσουν το livery τους τις επόμενες ημέρες στο Birmingham της Αγγλίας, στο φεστιβάλ που θα διοργανώσει το Autosport

WRC 2

Την μερίδα του λέοντος καταλαμβάνουν οι συμμετοχές που δηλώθηκαν για το WRC 2, οι οποίες φτάνουν στο σύνολο τους τις 29. Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο της Toyota στην συγκεκριμένη κατηγορία καθώς θα δούμε τέσσερα Yaris Rally2 να παρελαύνουν στην Γαλλική ριβιέρα.

Τα δύο από αυτά θα τα μοιραστούν δύο γνώριμα πρόσωπα που έχουν περάσει στο παρελθόν από το WRC. Ο λόγος φυσικά για τους Bryan Bouffier/Fredric Vauclare (2oς γενικής το 2014) και Stephane Lefebvre/Andy Malfoy. Το γαλλικό δίδυμο θα συμπληρώσουν οι Sami Pajari/Enni Malkonen εξαργυρώνοντας την καλή σεζόν που πραγματοποίησαν πέρσι. Επιπλέον τη νέα εποχή των Ιαπώνων στο WRC 2 θα εγκαινιάσει ο Jan Solans (μικρός αδερφός του Nil) με συνοδηγό τον David Liste Vazquez.

Ανανεωμένο αναμένεται να είναι το δίδυμο της Citroen, καθώς ο Nikolay Gryazin άφησε την Toksport και προσχώρησε στο έμψυχο δυναμικό των Γάλλων. Μαζί του θα είναι ο Yohan Rossel.

Πέρα από αυτό το WRC 2 έχει και άρωμα Ελλάδας, αφού ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα συμμετάσχει στο ράλλυ Μόντε-Κάρλο με ένα Volkswagen Polo GTI R5, με παρτενέρ τον Fredric Miclotte. Τέλος έχουμε την επιστροφή του Chris Ingram στην δράση μετά από δύο χρόνια απουσίας.

WRC 3


Μόλις τρεις συμμετοχές απαρτίζουν το WRC 3. Στην συγκεκριμένη κατηγορία θα αγωνιστούν οι Jan Cerny/Ondrej Kracja (Ford Fiesta Rally3), Ghjuvanni Rossi/Kylian Sarmezan (Renault Clio Rally3) και Carlo Covi/Simone Angi (Ford Fiesta Rally3).

Λίστα συμμετοχών του ράλλυ Μόντε-Κάρλο

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Πηγή:Χρήστος Κονδύλης-f1racingnews.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Rally Monte Carlo 2024


Εικόνα



Ο Thierry Neuville πήρε τη νίκη στο Rally Monte Carlo για 16,1 δευτερόλεπτα από τον Sebastien Ogier, κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα της σεζόν με εκπληκτική οδήγηση και ωριμότητα.

Κυριαρχική επικράτηση από τον Βέλγο οδηγό της Hyundai στο Rally Monte Carlo, με τον Neuville να παίρνει σχεδόν τις μισές από τις συνολικά 17 ειδικές του αγώνα και να μαζεύει συνολικά 30 βαθμούς, παίρνοντας και την πρώτη νίκη της σεζόν.

Η μάχη τις προηγούμενες ημέρες έδειχνε πως θα είναι αγώνας για τρία άλογα: Evans, Ogier και Neuville από την Παρασκευή φάνηκε πως θα ήταν οι μνηστήρες της νίκης, με τον Ουαλό σταδιακά να μένει πιο πίσω και τον Ogier να δείχνει σε κάποια στιγμή το Σάββατο πως βρισκόταν κοντά στη 10η του νίκη στο θεσμό.

Ωστόσο, ήταν ο Neuville που πήρε το Σάββατο τη βραχεία κεφαλή, την οποία και φρόντισε να επεκτείνει σήμερα, στις τρεις τελευταίες ειδικές του Rally. 18 βαθμοί από το Σάββατο, συν 7 από την Κυριακή και άλλοι 5 στην Power Stage είναι το μάξιμουμ και ο Neuville πήρε με το “καλημέρα” της φετινής σεζόν κεφαλή που μπορεί να αποβεί πολύτιμη στους επόμενους αγώνες.

O Γάλλος της Toyota κυριολεκτικά δεν είχε απάντηση στους χρόνους του Neuville, ενώ δεν θέλησε και ο ίδιος να ρισκάρει περισσότερο απ’ όσο έπρεπε, στερώντας βαθμούς από τον ίδιο και την ομάδα του.

“Ωραία μάχη με τον Thierry. Μπράβο του, ήταν πολύ γρήγορος”, σχολίασε ο Ogier μετά το πέρας της δράσης σήμερα.

Για τον Γάλλο, που νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα είχε χάσει και έναν κοντινό του άνθρωπο, το Rally Monte Carlo ήταν ένα τρενάκι συναισθημάτων όπως περιέγραψε και ο ίδιος, όντας εμφανώς αναστατωμένος που δεν κατάφερε να αποδώσει το φόρο τιμής όπως ακριβώς θα ήθελε.

Η τρίτη θέση πήγε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στον Evans, που συνολικά καρπώθηκε 21 βαθμούς, μιας και την Κυριακή ήταν ο δεύτερος ταχύτερος, ενώ πήρε και τον 4ο χρόνο στην Power Stage. Ο Evans γνωρίζει πως το πρωτάθλημα είναι μαραθώνιος και οι τερματισμοί συνήθως αποδεικνύονται πιο πολύτιμοι από τις νίκες. Η μεταξύ τους διαφορά των 9 βαθμών είναι σίγουρα μικρή μπροστά στους 13 εναπομείναντες αγώνες.

4ος και μακριά από το βάθρο βρέθηκε ο Ott Tanak. Το αγωνιστικό του τετραήμερο δέχτηκε πλήγμα από την Παρασκευή, όταν και έχασε πολύτιμο χρόνο από έξοδο λόγω πάγου στο οδόστρωμα. Στη συνέχεια, παραπονέθηκε για μικροπροβλήματα στον κινητήρα του i20 N του, τα οποία συχνά δεν τον άφηναν να επιταχύνει και να αναπτύξει την ταχύτητα που θα ήθελε.

Στον πρώτο του αγώνα μετά την επιστροφή του στη Hyundai, ο Εσθονός τερμάτισε 2 λεπτά πιο πίσω από τον νικητή teammate του. Σίγουρα θέλει περισσότερα για τη συνέχεια, ωστόσο οι βαθμοί είναι αυτό που κρατά από το Monte.

Η 5η θέση, μετά από εντολές της ομάδας για οπισθοχώρηση, πήγε στον Adrien Fourmaux, ο οποίος από την πλευρά του είχε την όρεξη να πιέσει περισσότερο. Με τον Gregoire Munster, ωστόσο, να συνεισφέρει μόλις με έναν βαθμό συνολικά, η ομάδα είχε περισσότερο ανάγκη τους σίγουρους βαθμούς από μια πιθανή παραπάνω συγκομιδή υπό το ρίσκο εξόδου. Καλή εμφάνιση από τον Fourmaux, στην επιστροφή του στα Rally1.

Πίσω από τον οδηγό της M-Sport βρέθηκε ο Andreas Mikkelsen, με μια πολύ θετική εμφάνιση μετά από χρόνια απουσίας από την κορυφαία κατηγορία. Ο Νορβηγός συμπλήρωσε εξαιρετικά τους teammate του, προσφέροντας πολύτιμους βαθμούς για τη μάχη στους Κατασκευαστές, ενώ ξέρει πως τα χιλιόμετρα που έκανε αυτό το τετραήμερο τον γέμισαν με εμπειρία και περισσότερη εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και τον ίδιο για τη συνέχεια.

7ος συνολικά και ελαχιστοποιώντας τις ζημιές από την Παρασκευή βρέθηκε ο Takamoto Katsuta. Μάλιστα, ο Ιάπωνας, υπό το νέο καθεστώς βαθμών μάζεψε τρεις περισσότερους βαθμούς από τον Mikkelsen, εκμεταλλευόμενος και την Power Stage, όπου πήρε τον τρίτο χρόνο και συμπλήρωσε τη συγκομιδή του.

Συνέχεια, πλέον, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally, το τετραήμερο 15-18 Φεβρουαρίου, με το παγωμένο και χιονισμένο Rally Σουηδίας, λίγο έξω από την πόλη της Umea. Με τον Kalle Rovanpera να παίρνει εκκίνηση εκεί, ποιος θα τερματίσει πρώτος στα χρονόμετρα;
Πηγή:Γιώργος Φραντζής-f1fan.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Δεν έχει ξαναδεί τόσο δυνατό τον Neuville ο Abiteboul



Εικόνα


Η εντυπωσιακή εμφάνιση του Thierry Neuville με τη νίκη στο Rally Monte Carlo ήταν απόδειξη πως ο Βέλγος βρίσκεται στα καλύτερά του στο WRC, σύμφωνα και με τον Cyril Abiteboul.

Μια από τις καλύτερες εμφανίσεις της καριέρας του έκανε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στις γαλλικές Άλπεις ο Thierry Neuville, επικρατώντας του Sebastien Ogier για 16,1 δευτερόλεπτα και παίρνοντας τη νίκη αλλά και τους 30 βαθμούς στο Rally Monte Carlo, μετά από μια έντονη μάχη όλο το τετραήμερο.

Ο Βέλγος βρέθηκε στην κορυφή της γενικής τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, ενώ αναδείχτηκε και ταχύτερος στην SS17, που ήταν η Power Stage του Rally. Αυτό το σερί, υπό το νέο καθεστώς απονομής βαθμών έδωσε στον οδηγό της Hyundai το μέγιστο της πιθανής συγκομιδής σε αγώνα του WRC, κάτι που υπογραμμίζει το πόσο ανώτερο ρυθμό είχε ο Neuville αλλά και πόση εμπιστοσύνη του έβγαζε το i20 N του.

Αναφερόμενος στην εμφάνιση του οδηγού του, ο Cyril Abiteboul, διευθυντής της Hyundai Motorsport, πιστεύει πως η συγκεκριμένη νίκη ήταν μια δήλωση από τον Neuville προς τους αντιπάλους του, ότι έχει φτάσει σε ανώτερα επίπεδα ανταγωνισμού.

“Είχε νίκες και στο παρελθόν και πολύ καλά αποτελέσματα, ενώ βρέθηκε και κατά το παρελθόν κοντά στο να στεφθεί πρωταθλητής”, δήλωσε ο Abiteboul ερωτώμενος για το εάν η νίκη στο Monte ήταν μια δήλωση του Neuville προς όλες τις πλευρές.

“Δεν ήμουν στην ομάδα κατά το παρελθόν έτσι είναι δύσκολο για μένα να σχολιάσω, όμως μιλώντας σε σχέση με πέρυσι, είχε δύο νίκες και περισσότερες ευκαιρίες για νίκη. Είναι αλήθεια πως όταν έφτανε κοντά στο να κερδίσει, κάτι συνέβαινε”.

“Το συζητήσαμε και το εξετάσαμε αυτό και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα ενημέρωση επ’ αυτού πέρυσι. Θέλω να πιστεύω πως οι στιγμές αυτές είναι σημαντικές για τη ζωή ενός οδηγού. Δεν είναι εύκολο να συζητάς τέτοια πράγματα, αλλά αυτό κάναμε”.

“Ελπίζω πως ίσως αυτό που συνέβη αυτό το Σαββατοκύριακο να οφείλεται στο ότι είναι πλέον δυνατότερος άνθρωπος, καλύτερος οδηγός και εντονότερος ανταγωνιστής από ποτέ. Σίγουρα, για μένα αυτό έδειξε, απ’ όταν και ήρθα στην ομάδα μέχρι σήμερα”.

Όταν ρωτήθηκε για τη γνώμη του αναφορικά με το ποιες αλλαγές έχει δει να συμβαίνουν στον οδηγό του σε σχέση με πέρυσι, ο Abiteboul πρόσθεσε: “Δεν ξέρω. Είναι μάλλον μια σιγουριά στις ικανότητές του ώστε όντως να πετύχει και να μην παραπέσει σε λάθος”.

“Θεωρώ πως πρόκειται για συνδυασμό πραγμάτων και δεν υπάρχουν πανάκειες. Μας είχε πει αναφορικά με το πόσο καλά νιώθει το αυτοκίνητο, και θεωρώ πως αυτό όντως ισχύει”.

“Όταν είσαι ένα με το αυτοκίνητο, μπορείς να πιέσεις χωρίς να υποπέσεις σε λάθη, μπορείς να πας μέχρι το όριο γιατί το γνωρίζεις. Θεωρώ πως σε κάθε σημείο του Rally ήταν εντός ορίου και αυτό είναι πειστήριο του πώς εξελίξαμε το αγωνιστικό μαζί του αλλά και γύρω απ’ αυτόν”.

Θα καταφέρει ο Βέλγος να συνεχίσει στην ίδια φόρμα και στο χιονισμένο Rally Σουηδίας τον Φεβρουάριο; Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Πηγή:Γιώργος Φραντζής-f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας 2024

Ο Λάπι στο ψηλότερο βάθρο με Hyundai i20 Ν Rally1
Δεύτερη νίκη στην καριέρα του



Εικόνα


Στο ψηλότερο βάθρο ανέβηκε τελικά ο Εσαπέκα Λάπι με Hyundai i20 Ν Rally1, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Έλφιν Έβανς με Toyota Yaris Rally1 και στην τρίτη θέση ο Αντριέν με Ford Puma Rally1. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο Εσαπέκα Λάπι κατέκτησε τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του, καθώς η πρώτη ήταν πριν από σχεδόν επτά χρόνια, στο Ράλι Φιλανδίας το 2017 με Toyota.

Παράλληλα ο Φιλανδός εξασφάλισε το 2/2 για την Hyundai στη φετινή χρονιά, καθώς είχε προηγηθεί η νίκη του Τιερί Νεβίλ στο Ράλι Μόντε Κάρλο, ο οποίος ήρθε τέταρτος στο Ράλι Σουηδίας. Οι αντίξοες συνθήκες άφησαν εκτός μάχης τον Κάλε Ροβανπέρα και τον Οτ Τάνακ. Επόμενος αγώνας στο καλεντάρι του WRC, το Ράλι Σαφάρι στην Κένυα, 28-31 Μαρτίου.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Εικόνα
Πηγή:motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλλυ Σαφάρι Κένυα


Εικόνα


Το Ράλλυ Σαφάρι Κένυα είναι ο πιο απαιτητικός αγώνας της σεζόν του WRC και τα πληρώματα αντιμετώπισαν σήμερα 6 ειδικές διαδρομές. Η ημέρα ξεκίνησε σε θερμές και ξηρές συνθήκες. Ο Πρωταθλητής Kalle Rovanpera, μαζί με το συνοδηγό του Jonne Halttunen, παρότι δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του Toyota GR Yaris Rally1, κατάφερε να επικρατήσει σε όλες τις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, αναπτύσσοντας διαφορά σχεδόν 1 λεπτού από τον team-mate του, Elfyn Evans.

O Ιάπωνας Takamoto Katsuta συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα για την Toyota, σε μία ημέρα που όλα τα πληρώματα της Hyundai αντιμετώπισαν προβλήματα. Ο Rovanpera ξεκίνησε την ημέρα με νίκη στην πρώτη ειδική διαδρομή (Loldia, 19,17 χλμ.), παρότι το πίσω αριστερό ελαστικό του βγήκε από τη ζάντα στα τελικά στάδια. Μία μικρή απώλεια πίεσης σε ένα από τα ελαστικά του είχε και ο Elfyn Evans, που έχασε 11,8 δλ.


Εικόνα


Στην 3η ειδική διαδρομή του αγώνα, (Geothermal, 13,12 χλμ.), ο επικεφαλής της Πέμπτης, Thierry Neuville χτύπησε μερικούς βράχους στο πλάι του δρόμου και προκάλεσε αστοχία στο δεξί πίσω ελαστικό του Hyundai i20 N Rally1, που του κόστισε 20 δλ. Την ειδική διαδρομή νίκησε και πάλι ο Rovanpera, αν και εξακολουθούσε να μην ευχαριστημένος με το στήσιμο του αυτοκινήτου του. Στη θρυλική ειδική διαδρομή Kedong (31,5 χλμ.), ο Rovanpera ολοκλήρωσε ένα hat trick νικών, σημειώνοντας χρόνο 11 δλ. ταχύτερο από τον πλησιέστερο αντίπαλό του, για να εδραιώσει την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη.

Η αστοχία ελαστικού του Neuville προκάλεσε τη διακοπή της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος του Hyundai του, ενώ το ελαστικό αφαίρεσε και ένα κομμάτι αμαξώματος από το πίσω μέρος, με αποτέλεσμα να εισέρχεται σκόνη μέσα στην καμπίνα. Συνεπώς, ο Neuville και ο συνοδηγός του, Martin Wydaeghe, να αναγκαστούν να φορέσουν προστατευτικά γυαλιά.

O Rovanpera συνέχισε με εκπληκτικό ρυθμό και το απόγευμα, επικρατώντας στο δεύτερο πέρασμα από τη Loldia, παρότι εξακολουθούσε να μην είναι απόλυτα ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του, εν αντιθέσει με τους Evans και Katsuta. Ο κάτοχος της 2ης θέσης της γενικής κατάταξης άλλαξε στην ΕΔ5, καθώς ο Esapekka Lappi είχε ένα μικρό ατύχημα στο 9ο χλμ. και προκάλεσε ζημιά στη μετάδοση του Hyundai i20 N Rally1, που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.


Εικόνα


Η Hyundai δεν είχε προλάβει να εργαστεί στο αυτοκίνητο του Φινλανδού, λόγω των εκτεταμένων επισκευών σε αυτό του Neuville. Κατά συνέπεια, ο Εσθονός team-mate τους, Ott Tanak ανέβηκε στη 2η θέση. Ωστόσο, στην επόμενη ειδική, ήταν η δική του σειρά να εγκαταλείψει, καθώς χτύπησε ένα βράχο που βρισκόταν στη μέση του δρόμου. Το εμπρός μέρος του Hyundai απογειώθηκε και προσέκρουσε σε ένα ανάχωμα, προκαλώντας τερματικές βλάβες.

Η εγκατάλειψη του Tanak έδωσε μεγάλο προβάδισμα στη γενική κατάταξη στο Rovanpera, o οποίος με νίκη στις εναπομένουσες ειδικές διαδρομές της ημέρας, επέκτεινε τη διαφορά του στα 56,9 δλ. από τον Evans, που πέρασε στη 2η θέση, όταν ο Katsuta έχασε μία διασταύρωση στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας. Ο Neuville παρέμεινε στη μάχη της δεύτερης θέσεις, καθώς βρίσκεται περίπου 10 δλ. πίσω από τον Evans. Ακολουθούν οι δύο οδηγοί της M-Sport Ford, Adrien Fourmaux (1:46.6 μακριά από την κορυφή) και Gregoire Munster (3:34.2 πίσω).

Στο WRC2, επικεφαλής της γενικής κατάταξης είναι Βρετανός ο οδηγός της Toksport Skoda, Gus Greensmith, παρότι αντιμετώπιζε ένα στομαχικό πρόβλημα, ολοκλήρωσε την ημέρα στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, με προβάδισμα 3 λεπτών και 23 δλ. έναντι του πλησιέστερου αντιπάλου του στην κατηγορία, του Πολωνού Kajetan Kajetanowicz. Μεταξύ τους βρίσκεται ο «δικός μας» Ιορδάνης Σερδερίδης με το υβριδικό Ford Puma Rally1. Το Ράλλυ Σαφάρι θα συνεχιστεί το Σάββατο με 6 ειδικές διαδρομές να απαρτίζουν το μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα, που περιλαμβάνει 160,96 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Day 2 Highlights | WRC Safari Rally Kenya 2024
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”